Wednesday, December 19, 2012

PAS TIDAK KONSISTEN PERTAHAN AKIDAH ISLAM.

14 comments:

Anonymous said...

Nama pun PAS PUSS PISSSS....

Anonymous said...

Semuanya kerana kuasa dan hendak memenangi pilihanraya.....sanggup maruah agama digadaikan oleh puak2 PAS ini. Kini mereka menjadi barua politik kepada DAP yang terkenal dengan anti Islam dan anti Melayunya.Bukan setakat tidak kosisten dalam perjuangan tetapi lebih memalukan lagi kerana sanggup mengkhafirkan sesama Islam dan disudut yang lain mereka bersekongkol dan berpelukan dengan khafir Harbi.

Anonymous said...

sampai bila pas nak gadai agama untuk dapatkan kuasa sudah2lah gunakan surau dan masjid sebagai tempat menabur fitnah dan menyebarkan kebencian

Peace Yop

Anonymous said...

Nabi SAW mendidik supaya orang2islam bersatu tetapi PAS mendidik supaya orang islam berpecah.

Buktinya fatwa hj Hadi telah menyebabkan orang2
PAS telah mengkafirkan sesiapa yangmenyokong umno.Malah ibubapa mereka pun di kafirkan sekiranya menyokong umno.Isteri di ceraikan.Saudara mara dipulaukan.Sembahyang 2 imam dalam waktu dan tempat yang sama.Sembelihan orang umno haram di makan, nikah yng diwalikan penyokong umno tidak sah.Jemputan kenduri orang umno di dlm satu kariah tidak wajib datang.Boleh mendoakan degan perkataan buruk untuk orang umno dan macam2 lagi lah.

Tapi umno bagi duit. ..ambikkkkk.Kimak punya PAS.

Jadi apa lagi yng hendak di nafikan oleh puak khawarij PAS.
Di mana relevanya yng mengatakan perjuangan PAS selari dengan kehendak al sunnah waljamaah?

Begong punya N.Ajis!

Anonymous said...

Dulunya aku pun penyokong kuat PAS
La ni setelah kami melihat PAS tiada halatuju
Jual perjuagan jual agama
Jadi pakturut anwar & DAP
Maka kami 7 keluarga keluar PAS
Bagi kami PAS akhirnya buka serban
Londeh kain, tunjuk kelenahan
Maka hilanglah maruah& harga diri

Anonymous said...

PAS tak kisah tentang akidah. PAS hanya kisah tentang nak menawan puterajaya. Tapi untuk menawan puterajaya PAS kena lelong islam, sokong murtad, sokong LGBT, sokong maksiat, makan babi dengan LGE, jadi penipu. PAS menjanjikan sorga untuk pengikut2nya tapi sendiri mabuk dengan Dunia tak ingat sorga.Pemimpin pemimpin PAS tak kisah masuk neraka asalkan pengikut masuk sorga...

Anonymous said...

Ha ! Ha ! Ha ! Nak tahu tentang Islam harus tonton "The innocence Prophet" yang diterbit oleh ex-Muslim Imran Firasat

Anonymous said...

Yang paling aku tak faham...

Dulu masa PAS bergerak solo sebelum bergabung dgn PR mereka mengariskan bekerjasama dengan kafir hukumnya kafir.Dan perjuangan mereka adalah utk menegakan negara islam serta menegakan hudud!

Masa berlalu.Hari ini PAS menelan apa yng pernah mereka ludahkan.PAS menjadii sekutu rapat kepada kafir lagi harbi parti DAP. Malah Tim Pesiden PAS pernah berkata lebih rela makan babi dari makan ayam! Hari ini tiada lagi negara islam malah mereka menafikan akan menegakan hukum hudud(rujuk nizar dalam hansard persidangan DUN semasa beliau menjadibMB perak).


Kalau mengikut logik bukankah PAS telah menjadi kafir? Ini berdasarkan apa yng di katanya dahulu dan perbuatanya sekarang!

Kesian pada arwah Ibrahim Libya benarkah beliau syahid?Al fatihah untuknya.


Akuahlipas

Anonymous said...

4:21

Nak tahu islam hanya perlu menonton filem tak sampai 2 jam?

Lu ni son of bicth dari mana pulak?

Lu klu mahu tahu islam pegi belajar tafsir Al Quran la bukan tonton dari filem la bodoh!

Klu lu malas belajar boleh search debate ilmiah Dr Zakir Naik dan padri Cristian ada banyak dalam you tube.Hanya taip nama Dr Zakir Naik dah ok.

Gua bagi lu satu analogi.
Lu klu mau cari bini jangan degar dari cerita seorang shj nanti lobang bini lu keratapi pun boleh lalu k.

Anonymous said...

Hawau pas nak jahanamkn negara & sesama islam tuiii...







Jaga diri tu lu jgn sampai terkeluar dr agama islam. Muhasabah diri.......



Tukang Komen said...

Pas parti rojak. Syiah ada khawarij pun ada. Boleh mengaku ahli sunnah ke korang ni. Nak khafirkan orang diri sendiri yg terkafir kalau ikut Hadi Awang. Nak tunjuk pandai punya pasal akhirnya jadi keldai Dap.

Anonymous said...

Yg tiadak consisten itu adalh pas pok nik dan mat sabu yg dah dibutakan dengan ahbuan dunia. Pas ori masih ok. Olih diharap penyokong2 pas ori marilah bersma umno untuk islam dan malaysia.

Anonymous said...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

Anonymous said...

Banyak dah org menentang PAS. Dulu x jd macam ni. Skrg guru pondok, ulamak dan ilmuan islam mula menegur perjalanan isle yg dibawa PAS. Allah maha berkuasa. Dia akan mengangkat kepada sesiapa yg dia layak jd pemimpin & kerajaan. Dia juga yg berkuasa nak jatuhkan mertabat sesiapa juga yg menyalahi perintahNya. Mudah2an kta tidak tergolong dalam golongan yg sesat lg menyesatkan...amin.