Saturday, December 28, 2013

ANWAR AKAN TENANG JIKA DIBERIKAN DOS KUNYIT YANG SECUKUPNYA..


dalam politik malaysia ada pemimpin gila.
dalam politik malaysia ada penyokong gila.

mereka dakwa kerajaan BN ini wajib digulingkan kerana menipu dalam pru 13.

dalam menuduh kerajaan BN menipu, mereka angkat sumpah jugak.

dalam menuduh kerajaan BN menipu, SELANGOR BN TINGGAL TULANG GAK...

spesis berok macam anwar , tian chua, hishamudin rais ,mat sabu ini adalah spesis terakhir berok politik yang terlalu gila otaknya demi nak kejarkan kuasa.

sekarang ini beberapa berok dah berani sebut mengenai guling, bom dan sebagainya..

ancaman sebegini jangan dianggap seloroh aje.

bab si pesakit otak anwar ni, kita jangan lupa apa yang pernah eskay pernah cakap dulu.. anwar sanggup cari pemisah thai demi nak porak perandakan negara..


prevention is better than cure.





9 comments:

anti-LGBT & Keluarga Puaka said...

Bab ni memang aku sokong. Penyokong Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati tu semua memang gila gaban sebab dok terikut sangat pengaruh keluarga puaka Bang Non anak beranak tu. Anak puaka dia tu sampai keluaq berita ada affair dengan se ekoq bujang tua yang jugak MP dalam PR. Kalau betul lah semua ni, Memang patut dilaknat keluarga LGBT puaka ni....kharrk ptiuhhhh

Anonymous said...

Mungkin mereka nak jadi BABI GULING!!

Anonymous said...

Assalamualaikum....
sbb dim'sia semua pemimpin giler duit duit duit..janji ditepati konon....tak kira pkr dap pas umno 9baca bn)..cakap tak serupa bikin....maaf...haku sokom umno tp tak semesti nyew haku akan angguk2 jer...guling pown haku tak sokom...cuaca la ni yg najib duk bangga pown haku tak sokom...haku cuma nak idop ngan tenang taknak stress demo stress naik rega gst dlln...pemandu spad spod kew punahsihat ke apew ke haku xmo..cukuplah adew mten...mana p 7.2bilien..cerciter cerciter....

Anonymous said...

Selotape lens camera komputer pad phone.

Anonymous said...

Kesiannya kat abang aku yg jadi penyokong tegar Anwar selama ini. Rupa2 nya dia ingat Karpal Sigh lah yang jadi peguam Anwar selama ini yang defend Anwar dari kes liwat first dulu dgn sukma sampai la hari ni. Dia asyik kata Mahathir lah yg jadi firaun pecat Anwar dan byk lagi fakta dia tak tau pasal Anwar yg aku kena bagi pencerahan. Lepas bagi explanation sampai sejam gak la aku bagi celoteh dgn fakta, terus abang aku pause 2 minit sambil angguk2 kepala, then terus tukar cerita lain. Hehe.

Kesian kepada siapa lagi yang masih tak tau fakta sebenar pasal Anwar tapi masih taksub membuta tuli. Semoga Allah beri hidayah dan petunjuk kepada orang yg masih lagi dalam kesesatan. Amin.

Anonymous said...

tak habis2 lagi memaki dan memftnah DSAI..dari dulu..kini dan selamanya..bnyk dah dsai dpt pahala dari org2 yg memfitnah dan memaki hamun dia..
ALLAH Maha Mengetahui

Unknown said...

Seorang wartawan bast*** Juara Karam dari Kuala Lumpur dapat sokongan hebat pengarah berita Singapura ST mengedarkan laporan berbau hasutan.

“PLAYING ISLAM CARD WON’T HELP UMNO.”

Itulah tajuk yang dilaporkan oleh tinjauan S. Jayasankaran, senior correspondent Business Times’ Kuala Lumpur biro pada 20hb Disember, Juma’at. Artikel ini diulang citakan dalam akhbar Straits Times Singapura pada Sabtu, 21 Disember 2013.

Wartawan S. Jayasankaran senang kita boleh namakan dia “Juara Karam” kerana laporan khianat penghasutan batu api untuk pembaca Straits Times Singapura.

Mengikut Juara Karam, dalam rancangan dailog Budget 2014 dengan Khairy Jamaluddin, beliau menjawab soalan dari seorang peserta apakah pendapat Khairy sebab yang paling utama bagi pengundi Bandar yang menghindarkan BN dalam PRU yang lepas.

KJ dengan cepat menjawab “3 Cs” : corruption, cost of living dan crime. Bererti mudahnya:
Korapsi, kos sara hidup dan jenayah.

Tetapi, wartawan Juara Karam ini mengkritik :
• Umno tidak ambil peduli.
• Yang penting bagi Umno adalah mengambil pendekatan hendak menyatukan PAS supaya menang dalam PRU kemudian.
• Mencari alasan senang bagi Umno untuk menjadi masyarakat Islam yang lebih berkualiti.

Wartawan Juara Karam dari Business Times dan Singapura ST, sebaliknya memilih monyet baral pengkritik dari tangki taik akal berliberisma – Wan Saiful Wan Jan dari IDEAS. Semakin busuk fikiran WSWJ yang mencerca Umno. Menghasut rakyat dan pemerhati politik luar bahawa politik bahaya Umno akan mengakibatkan ketegangan.

Juara Karam menambah:
• Umno mengeluarkan ancaman baru untuk perpaduan parti. Menuduh Menteri KDN Zahid Hamidi bahawa perkembangan Syi’ah mesti dihapuskan.
• Mengeji PM Najib yang kemudian bertindak mengubah dalam Perlembagaan Umno menambah Sunnah Wal Jamaah bagi semua ahi Umno.
• Menteri KDN Zahid bekerjasama dengan inspector-general police yang bertujuan untuk menyekat perkembangan supaya bertindak mencegah peperangan saudara di Syria, Iraq dan Mesir.
• Juara Karam pandang tinggi kepada ahli Syi’ah dari Gujerat yang sudah bermastautin di Malaysia lebih dari se abad dahulu, mereka menikmati sosio-ekonomi, sebagai peniaga, saudagar dan profesional.
• Juara Karam tidak pernah tahu tentang rahsia motif ajaran Syi’ah menentang ajaran Sunnah, tetapi menyebelah Timbalan PAS Mat Sabu yang berfahaman Syi’ah yang mahu menyaman Zahid.

bersambung ---

Unknown said...

Anak Gampang Juara Karam masih kuat :
• menyalahkan Umno tidak sedar tindakan ancaman baru dan menggunakan ugama sebagai gejala penting menyembunyikan persepsi rasuah Umno oleh masyarakat bandar.
• Melibatkan mantan PM Mahathir Mohamad yang melemahkan Abdullah Badawi dan akhirnya tarik diri dari jawatan PM kerana memberi jalan kepada PM Najib.

Disebalik memandang rendah terhadap transformasi yang diperkenalkan oleh
PM Najib, AG J Karam merendahkan taraf PM Najib beliau kerana
• melambatkan pilihan raya.
• menyoalkan keingkaran rakyat menentang kemenangan BN.
• Membuat janji kepada rakyat cina tentang desakan pendidikan cina dan
membantu wang kepada rakyat miskin jika BN menang dalam PRU 13 mengakibatkan BN kalah undi popular.
• PM Najib bergantung kuasa pengundian rakyat yang tinggal di luar bandar atau di kampung-kampung.

Fikiran sial AG Juara Karam ini
• menghina PM Najib yang memperoleh pengundian lebih rendah dari mantan PM Abdullah Badawi.
• Juara Karam menepuk tangan kerana putera Tun Mahathir, Mukhriz sudah kalah dalam pengundian Umno peringkat tinggi.
• Fikiran musibat Juara Karam mengambil kesempatan menyalahkan kos sara hidup yang meningkat akan meruntuhkan Umno pada PRU ke 14 nanti.
• Memfitnah PM Najib
1. mahu membuat helah bagi menaikkan keyakinan dan kesetiaan rakyat untuk menguasai Malaysia.
2. menjelaskan sebarang gejala yang kurang baik akan melemahkan BN.

Artikel yang berbau hasutan menentang PM Najib dengan tujuan melemahkan pemerintahan PM Najib tanpa mengenali dan menghormati keupayaan PM Najib harus di kutuk oleh pembaca yang pintar berfikir. AG Juara Karam tiada asas pengetahuan ilmu Islam yang tunggal tidak sepatutnya menghina pemerintahan PM Najib seorang pemimpin Islam yang tulin; pemimpin Islam yang juga di hormati oleh kerajaan Saudi kerana kejujuran naluri hasrat PM memimpin Negara Malaysia mewakili rakyat Islam yang menuntut hak ugama sejati mereka.

Lagi satu keparat pengkhianat yang menghina PM Najib dari S.Rajaratnam School of International Studies, NTU akan aku dedahkan lagi nanti. Namanya Yang Razali Kassim (keturunan tak cebok ke?) yang menulis bagi pembaca Straits Times Singapura.

Tunggu lah dahulu.

Anonymous said...

Semoga Allah memberikan petunjuk yg benar pada saudara .....segala telah d ketahui umum dgn fakta. Semoga saudara tidak sesat dalam mengagungkan seorang individu yg telah rosak akhlaknyaw