Wednesday, January 22, 2014

AMK LONGKANG : BAKAR LUKISAN SIMBOLIK 'BENDERA JEPUN'..






otak sampah.
politik longkang.
mentaliti jamban .
bodoh nak mampuih.
inilah dia wajah ahli parlimen pembangkang yang takde kualiti.

menyelesaikan masalah dengan cara nafsu amarah.
sungguh low class dan tak menggambarkan pembangkang ini bertamadun.

kepada rakan blogers, ini lauk besar.

kena sebarkan ke seluruh dunia betapa bodohnya kualiti cara pembangkang selesaikan masalah.

pembangkang telah busukkan nama harum malaysia dalam perhubungan antarabangsa nya dengan jepun..

heyyy.. susah nak cakap.. wei jadi batu api je la !

36 comments:

  1. Salam,
    depan mata dgn bukti sekali pun BabiKetot aka PR haramjadah boleh tipu.. apatah lg hal2 dlam kelambu atau dibelakang dinding spt makan karipap dan asikrim..

    makhluk mcm ni boleh percaya ke jd pemimpin.. weii totok macai ngok.. buka mata lah.. Najib kena hina teruk wpun dia buat baik.. tp Tuhan Maha Berkuasa... kehinaan besar dtg pd kepala Pakatan Haram.. satu dunia tau beb...

    MALUU!!!

    Arikatoo x 3!! Syabas Japan!!

    ReplyDelete
  2. kalo mcm ni perintah negara
    alamat mundur la negara
    semua negara nak di musuhkannya
    dengan amerika yang kejam pada islam tak pulak di pulau boikotkan

    ReplyDelete
  3. Hindu pak turut,ahli PKR. Dalang membakar bendera Jepun. Nahaslah kau. Ini adalah masalah peribadi orang yang dungu dan pecacai. Kerajaan Malaysia tidak terlibat. Jika Jepun nak saman, samanlah mereka-mereka ini dan parti PKR.

    ReplyDelete
  4. bukan jadik batu api GAP...jadi mangkok jamban lagi baik laa. Longkang kangkang betul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape ler geng2 PR ni..kalu xdpt pegi MEKAH bole ler tahan gk nk bkar bendera ke bako rumah ke bako spender ke HAHAHA kasi saman ler sama JEPON ada brani ker? suruh COMANGO mngadu kt PBB.kahkah

      Delete
  5. teruskan perjuangan untuk rakyat sikat para politikus nakal

    ReplyDelete
  6. BAGI ALASAN yANG cerdik SIKIT WAHAI SHAMSUL..

    ReplyDelete
  7. bagusnya kalau india ni dihantar ke Jepun. Tengok dia bleh hidup atau tidak. Hari2 kena "bagero!" dek org Nipoon agaknya baru kenal bersyukur dapat hidup kat Malaysia.
    Manusia mangkuk ni berani dr jauh aje.

    ReplyDelete
  8. lambat lepa depa ni jika orang ajak melancong ke jepun. semua tu drama. ada ke jepun heran kat mangkok hayun kaki juboq?
    macai dia yang suka gelar orang macai umno tu dah sah dan nyata penggila manusia juboq

    ReplyDelete
  9. Pihak imigresen Jepun mengeluarkan kenyataan rasmi hari ini dengan berkata mereka tidak pernah melarang mana-mana individu dari memasuki Jepun. Sebenarnya seorang pegawai imigresen Jepun yang bercakap dalam loghat pekat Hokkaido (Ainu People) telah berkata BLAKANGTARO TAKASIMASO yang bermaksud "Sila isi borang", akan tetapi ianya sudah disalah ertikan oleh individu terbabit yang menyangkakan pegawai tersebut menghinanya dengan berkata "Belakang taruk tak boleh masuk". Beliau tidak semena-mena terus membeli tiket untuk pulang ke negara asalnya.

    ReplyDelete

  10. paria bila dapat kuasa, mabuk kalahkan minum todi. atuk nenek muka-muka paria tu dulu cuma mampu pakai cawat, sekarang bukan main besar kepala, melayu yg bagi undi otak lebih kureng dia juga.

    ReplyDelete
  11. geng2 PADAYAPPA nak lawan Samurai n Ninja.....hahaha

    geng2 AMK byk PARIAH PADAYAPPA mari.....MAKIN HANYIR la bau ketua pembangkang di mata dunia

    ingatkan KES KANGKUNG plg malatop, rupa2nya kes BEKAS PENJENAYAH MEROYAN tak ble masuk JEPANG lg KEBABOMMMM......wakena beb....kihkihkih

    ReplyDelete
  12. Saya pun nak boikot barangan Jepun . Saya nak jual Toyota vios saya dan beli Mercedes S series . Kalau tak cukup duit aku mintak sama Anuar .

    .

    ReplyDelete
  13. memalukan, sebenarnya mereka ni nak bakar bendera UMNO kot tapi malu2 bakar bendera Jepun. Mereka tak tau tindakan ini akan buat PR nampak lagi bodoh bukan saja di mata rakyat Malaysia malah masyarakat dunia. Anwar berjaya bodohkan kafir laknat dan muslim kufur tapi bukan orang2 yg beriman

    ReplyDelete
  14. Mempercayai
    Aapa jer
    Cakap
    Anwar
    Ibrahim... nak kater aper lagi AMK ketot tu dgn barua2 kelingnya...muahaaa...

    Watashi tara kasi masuk pasal Autaman Blakangkasitaroo banyak kincin sama watashi oooo...

    ReplyDelete
  15. SIKAP CHILDISH YANG MEMALUKAN.
    UNTUNG JADI ALJUBURRI.
    OTAK DALAMMGENGAMAN ALJUBURRI.

    ReplyDelete
  16. Saya cadangkan berikan senarai nama, no. IC dan passport puak2 dlm gambar tu kat Kedutaan Jepun & Kerajaan Jepun supaya next time mereka pulak kena halau x bagi masuk Jepun sbb menghina bendera Jepun

    ReplyDelete
  17. Salam....nanti...Lu Lu Lu...tak boleh masok Jepang....bodoh bin bahalol.
    Orang tua 1957

    ReplyDelete
  18. CHILDISH CHILDISH CHILDISH.
    MACAM BUDAK BUDAK KINDERGARTEN YANG KONTOT KONTOT.
    WHAT A PITY..........OTAK PUN KONTOT.

    ReplyDelete
  19. 1. orang Jepun dan kerajaan jepun mungkin menganggap kerajaan malaysia tidak menghalang pembakaran bendera mereka.

    2. kenapa orang yang bakar tu gelap-gelap belaka ?

    ReplyDelete
  20. ini semua gerangan belajar daripada reezal merican di penang...pijak pakar tetak pecah sondol koyak....burnnnn

    ReplyDelete
  21. Arigato sayonara Anwar-san kau dilarang masuk Jepun sebab dalam borang permohonan visa melawat Jepun dieja MELIWAT Jepun....he he he

    ReplyDelete
  22. Pendatang haram India pijak bendera Jepun di Malaysia.

    Wah lauk besar enak dicicah ni...

    ReplyDelete
  23. setakat bakar kertas ntah berapa sen pun kecuh ...
    aku cabar mana2 ahlul PKR aka PR kalo betul nak nampak hebat .. bakar semua barang Jepun korang -camry .. alphard .. vellfire .. mazda6 .. TV .. radio .. video games anak korang ... ada berani ??

    ReplyDelete
  24. kalau cam ni aku takut la pulak nak melawat jepun. mana tau ada jepun yang perangai macam depa ni. lebih lbih lagi rupa aku pun seakan akan depa ni, nanti polis jepun cam aku pulak kah kah kah

    ReplyDelete
  25. kalau cam ni aku takut la pulak nak melawat jepun. mana tau ada jepun yang perangai macam depa ni. lebih lbih lagi rupa aku pun seakan akan depa ni, nanti polis jepun cam aku pulak kah kah kah

    ReplyDelete
  26. Sam ketot bangang. Ramai mamak-mamak yang baral!!

    ReplyDelete
  27. Yennade ini bukan Tamil Nadu.

    ReplyDelete
  28. isu tak dapat masuk jepun sampai bakar bendera. Ketua bodoh pengikut pula bangang

    ReplyDelete
  29. Bodo punya keling

    ReplyDelete
  30. MELAYU JADI KETUA HINDU JADI PENCACAI ...ELOK BEBENO DAH TUUU !

    ReplyDelete
  31. MELAYU JADI KETUA HINDU JADI PENCACAI ...ELOK BEBENO DAH TUUU !

    ReplyDelete
  32. MELAYU JADI KETUA HINDU JADI PENCACAI ...ELOK BEBENO DAH TUUU !

    ReplyDelete
  33. Nak boikot Jepun konon..Tu pemimpin sial PR pakai kete jepun2 bakar la,tu zip seluar YKK cabutlah,Brg2 rumah ada brand Jepun buanglah..Bodoh punya monyet otak kat jubo.Yg PAS pulak takkan Takbir jer,kena hina agama dan bangsa sendiri oleh DAP haramjadah pun takbir?Takebeer lagi afdal

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.