Friday, March 28, 2014

SIGNAL 'BENG' MAKIN JELAS . INDIKASI UNTUK ADENAN SATEM.


mengikut perbualan aku dengan bloger det yang berada di kajang...

keputusan pengundi 'beng' untuk tidak memilih BN makin terus kuat.

di saluran sekolah di sg chua dan sek convent ( aku lupa) nisbah penolakan 9:1 

ketua menteri sarawak wajib tidak menolak pengaruh 'beng' di semenanjung dan kesannya terhadap prk balingian mahupun pilihanraya negeri sarawak.

berkali aku tegaskan, buat apa sahaja untuk pastikan status quo bumiputra sarawak mendominasi politik terus kekal.

pehin seri taib mahmud punyai ketegasan yang 'menguntungkan' islam dan bumiputra.

safeguards our interest perlu diutamakan.

ini bermakna dengan agenda safeguards, maka kepelbagai politikal strategi kreatif perlu di crack kan ide nya.

bersambung.

7 comments:

Anonymous said...

Artikel yg. BERNAS, GAP!

Malangnya, Malaysia sbg. NEGARA ISLAM pun mahu diTUMBANGkan spt. Indonesia dan seluruh Dunia Islam, melalui proses PENGKRISTIANAN!

Pertubuhan PENGGANAS Kristian ZIONIS (fahaman Kristian yg. bersatu dgn. fahaman ZIONIS) dr. si KAPIR DAPBANGKAI/PKRPELIWAT juga sudah menyamar sebagai gereja biasa, NGO-NGO alam sekitar ataupun kononnya nak menolong hak asasi orang miskin/teraniaya, syarikat korporat termasuk syarikat perumahan, atau sebagai perhimpunan peribadi di rumah-rumah di kawasan perumahan, yang banyak tidak berdaftar. Bahkan Vatican pun sudah diketuai puak Kristian Zionis ini!

Puak Kristian Zionis ini juga makin rancak dengan menyamar sebagai yang disebut di atas, di pendalaman Sarawak/Sabah, di perkampungan Orang Asli dan orang India miskin di perkampungan estet, serta flat-flat orang miskin di bandar, untuk mempastikan lebih ramai Bumiputera/Bukan Bumiputera yang diKRISTIAN akan mengundi DAPBANGKAI/PKRPELIWAT di pilihanraya akan datang. Jadi, sokongan kpd DAP/PKR akan berasaskan agama Kristian, lebih dari berasaskan kaum. Dan ramai yang Bukan Bumiputera PKR pula menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab hendak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai Kristian Zionis. Mereka juga sdg. agresif mensasarkan umat Islam mengambil pil perancang keluarga utk. mengecilkan jumlah anak - samada yg. miskin atau yg. profesional.

Si KAPIR BUAS ini juga mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL, dlm PAS/UMNO/PKR utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu!

Dan lihatlah Israel, PENJAJAH GANAS Yahudi asyik membunuh, memenjara dan menindas BUMIPUTERA Islam Palestin, termasuk dengan memberi kerakyatan kpd. jutaan imigran Yahudi dan Kristian Zionis, untuk MENGECILKAN jumlah umat Bumiputera Islam Palestin, dan memberi hak istimewa termasuk perumahan dan pendidikan, untuk bangsa Yahudi dari askar (yang tiada Bumiputera Islam Palestin) – tapi tidak juga dihentam si pencinta “demokrasi dan hak asasi manusia” dari Barat (bahkan Israel si penjajah ganas ini adalah sekutu kuat si Barat hipokrit durjana)!

Dan rejim Cina PAPDALANGDUAMUKA yg. ditaja MOSSAD-CIA-MI6, untuk tawan S'pura dari TANAH MELAYU; juga telah beri kerakyatan dgn kpd jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari bukan Islam Cina dan Kristian untuk MENGECILKAN terus jumlah dan MENINDAS umat Islam/BUMIPUTERA Melayu, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel. Bahkan polisi mengambil jutaan imigran bukan Islam ke Singapura, ini ditiru dari Israel - sekutu kuat rejim PENJAJAH CinaPAP ini - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

Maka, kita sbg. NEGARA ISLAM; berhak memberikan KERAKYATAN pd. pelarian-pelarian Islam - apa yg. kita takut sgt., sedgkan Israel dan S'pura, yg. sekutu kuat Barat pun, tak peduli lansung "undg antarbangsa" (yg. sebenarnya dicipta Barat-Zionis sendiri)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Kalau UMNO tak jaga Melayu, bertambah banyak lah "Melayu Beng" pula, wa rasa lingkop PRU 14 ni.

Anonymous said...

Doakan pas dan umno bergabong.

Anonymous said...

Sebenarnya Melayu Kajang kalau mengundi calon bukan BN (atau tidak keluar mengundi) bukan kerana tidak menyokong BN atau suka kepada calon bukan BN.

Mengikut kata seorang responden yang layak mengundi di PRK Kajang baru-baru ini, ia adalah sebagai memberi isyarat bahawa BN lemah dan tidak melakukan sesuatu yang bermakna dan jitu untuk mempertahankan Melayu dan Islam.

Katanya lagi, kalau PKR menang pun, menanglah. Kerusi ADUN Kajang itu pun memang milik mereka sebelumnya. Ia tidak membawa apa-apa makna. Status Quo. Biarlah mereka syok sendiri.

Malah, jika BN menang pun, ia tidak membawa apa-apa makna. Melayu masih terkapai-kapai tanpa arah; disindir, dihalau balik masuk hutan, dibuli, disalak, dan digonggong, seolah-olah Melayu ini tidak berhak dihormati dan dianggap tidak bermaruah. Siapa yang mempertahankan Melayu dan Islam???? Nihil.

Kekalahan di Kajang adalah merupakan satu AMARAN AWAL supaya BN membuat sesuatu road-map demi kelangsungan Melayu hidup dan beribadat ke Hadrat Allah SWT di negara sendiri dengan aman tanpa diganggu-gugat oleh orang lain yang (tidak malu) mengaku sebagai Rakyat Malaysia (tetapi barcakap BM pun sempang-perenang dan berperangai macam wakil rasmi FBI/CNN. Malah mengadudomba supaya Melayu bercakaran sesama sendiri).

PRU yang akan datang tidak lama lagi... BN akan dipertanggungjawabkan sepenuhnya jika Melayu dan Islam terkubur di negara sendiri. Na'uzubillah.

Bangunlah dan sedarlah sebelum kita hanyut di negara sendiri (Singapura dah hanyut... next is Penang - just a matter of time; one year? 5 years? or even 1000 years?). And if we're not careful even... Mereka ni licik belaka. BN harus lebih licik dan terkehadapan beberapa tahun daripada mereka.

Langkah pertama... jangan simpan musuh dalam selimut (nanti kena gigit tanpa disedari)sebagai penasihat. Ia mudah akan bertukar menjadi punahsihat.

I rest my case.

Anonymous said...

Ni bukan pasal penolakkan tapi pejudian tahap dewa.."beng" tak kisah sapa menang janji duit masuk..bookie dah janji PR menang ada habuan memasing macam BR1M tapi dibuat secara underground lu sama gua..gua sama lu..PAS tak masuk sebab HARAM..kalau BN menang pun life macam tu juga..kalau 5 sen pun duit juga..tak caya pi tanya bookie bookie pilihanraya..bukan nak tuduh pi cari sendiri bukan aku kata rafizi yang kata..ha ha ha hik..

Anonymous said...

Bro dari carta,

menunjukkan sokongan orang melayu dari PRU13 ke PRK kepada BN dan UMNO terus meningkat

sokongan melayu dan bumiputra lebih penting dari sokongan kaum cina kepada BN!

Syabas dan teruskan perjuangan penyatuan kita dengan PAS dan lain parti2 islam melayu yang lain!

dan agenda seterusnya adalah;

1.mengharamkan sekolah cina tamil dan menyerapkan menjadi sekolah kebangsaan.
2.menaikkan ekonomi bumiputra kepada 70 peratus mengikut taburan majoriti penduduk
3.menggalakan penghijrahan kaum cina dan india KELUAR dari negara ini serta tidak membenarkan hak mengundi.

jadi terasnya disini adalah penyatuan islam melayu dan bumiputra!

Pemimpin boleh kita pilih tak kira samada PAS,JATI, Perkasa,UMNO dan sebagainya!

Anonymous said...

BUKAN SEMUA UMNO ITU SYAITON....BUKAN SEMUA PAS ITU MALAIKAT!