Friday, July 18, 2014

KALAU TAK BERBOHONG, JANGAN PANGGIL KAMI DAP.


http://www.malaysianews-online.com/2014/07/apa-motif-ong-kian-ming-berbohong.html

5 comments:

Anonymous said...

Baru tak dapat respond selama sepuluh hari, dah kata sebulan orang kementerian tak balas permintaannya.

Jangan lupa, mangkok babi ni juga la yang pernah keluarkan fitnah kononnya dakwaan banglasia pernah mengundi pada PRU-13 yang lepas bilamana seorang rakyat bernama Chua Lai Fatt tapi muka India keluar mengundi, kecoh di ambil IC dan gambar individu tersebut kemudian publish dalam facebook kononnya mereka dapat tangkap 'warga Bangladesh' yang menyamar dalam pilihanraya tu.

Tapi selepas diselidiki, ternyata dakwaan dia tak benar. Ada mangkok babi ni nak mintak maaf kepada kerajaan BN kerana salah sangka dia?? Tidak pernah, jawabnya..

Anonymous said...

Masuk dap, hati nurani mesti jahat. Kurang sgt org baik masuk dap. Kalau masukpun, sekejap aje akn keluar semula @ luahkan kekesalan. Mcm tunku aziz, lee lam tai, aspan alias(?). Yg ada tu kesal tp malu nk keluar, dok merungut dari dalam. So, rumusannya, hati kena jahat baru layak masuk dap....

Anonymous said...

MP haram jadah

Anonymous said...

Muka dia pun dah ada rupa mayat, kata orang tua2 sebelum 40 hari seseorang itu sampai ajal, muka dia akan nampak macam mayat. mana tau masin2 mulut dia ikut jejak langkah Kapal Singh.

Anonymous said...

DAP adalah parti rasist anti melayu tegar. Mana ada pemimpin Melayu yang kekal atau di lantik dalam Central Execetive Council / Majlis Tertinggi DAP? Undi keDua kali dn selepas di tipu undi dapatlah anak angkat Khair Johari...itupun umum tahu dia bukan Melayu.