Sunday, June 5, 2011

CERITA MAT SABU 121 ?

 akan didedahkan jam 11 pagi ini. kisah lama mengusik jiwa.tunggu jam 11 pagi ini. jom layan lagu cinta mereka.

24 comments:

Tukang Komen said...

Mat Sabu bakal kena sabutaj. He he he.

Anonymous said...

Buat apa kita kecoh pasal Mat Sabut ni? Dah orang PAS pilih dia lantak le. Ini mencerminkan tahap pemikiran orang PAS yang 2 x 5 aje dengan yang lain. Politik itu pelik. Kekadang tu sesorang yang ada ketokohon dan layak jadi pemimpin tapi tidak popular di kalangan saingan dan musuh politik beliau.

Aku sebagai orang luar mana-mana parti politik hanya dapat mengagak betapa tinggi atau randahnya tahap minda sesuatu parti dengan melihat dari keputusan parti tersebut. Alangkah sedih melihat parti yang kononya berjuang untuk agama tapi mempunyai pemimpin chap ayam. Pemimpin yang bermulut kotor (mungkin busuk juga). Cakap merepek dan merapu. Betullah...... PAS menuju ke belakang.

Jul

Anonymous said...

Sabu + Mahfuzz = Merepek + Merapu

Jul

ali said...

Mat Sabun menang menunjukkan tahap mentaliti sebenar orang PAS . Lebih rendah dari mentaliti budak tadika .


.

Anonymous said...

bersadarkan kepada fatwa father nicky bahawa seseorang yang menghina pemimpin anu gairah tuhan dia hendaklah betaubat dan menjilat kaki pemimpin anu gairah tuhan itu, so mat sabun akan dengan penuh tawaduk melakunya. kita lihat dia telah melakukan taubat nasuha, pertamanya dia kata dia tidak akan kutuk nwar aljuburi lagi, mungkin dia akan pangggil nwar alhebati anu gairah tuhan, keduanya dia kena mandi taubat dengan mandi air fru semasa demontrasi bersih nanti iaitu semasa kes sodomi 11 berjalan dan berdasarkan undi yang diterima dia mampu membawa umatnya mandi taubat dengan air fru dalam jumlah yang ramai, dengan membuat demontrasi bersih semasa kes sodomi 11 bermakna dia sudah menjilat kaki nwar aljubury kerana perbicaraan di mahkamah akan terganggu dengan wujudnya demon trasi (iblis beraksi) ini. syabas mat sabun anda adalah pengikut pas yang maha taat kepada setiap fatwa father nicky, anda juga telah menjadikan dapig sebagai kiblat perjungan anda, dapig anti kebangsaan melayu dan mendokong chauvnist cina, makanya tindakan anda selari dengan perjuangan father nicky yang anti asobiyah melayu itu. dan ketiganya anda juga patuh dengan fatwa father nicky agar terus bersahabat dengan iblis dan sama sekali tidak akan bersahabat dengan umno. iblis adalah makhluk dilaknat allah dan sahabat-sahabat anda telah termasuk dalam golongan itu. tahniah, tahniah dan tahniah......

Anonymous said...

Mengapa nak menyibuk? Jaga parti masing2. Melayu busy body !

Anonymous said...

hei anon 8.12, memanglah bukan melayu tak busy body tapi tamak macam babi

Anonymous said...

8.38 - Bukan Melayu tamak takper mereka kafirun . kamu menganut Islam mengapa menyibuk hal orang lain. Pondan!

Anonymous said...

Pembangkang gitulah.... Bila kita bagi komen mereka menyinga tapi dia komen pasal parti gomen no hal pulak. Memang benarlah seperti telahan ramai orang, puak-puak ni kalau seseorang memihak mereka akan akan menmuji dan kalau boleh hantar orang itu terus ke syurga tapi bila sesorang itu menentang arus mereka, orang itu akan dikatakan penyibuk malah kalau yang totok tu terus kata kita penghuni neraka.

Cubalah sesekali berfikir diluar kotakm dah lah lama berada dalam kotak, duduk di bawah tempurung pulak tu. Nak kata tak cerdik, ramai yang cerdik (ramai juga cerdik belajar dengan duit biasiswa dan pinjaman gomen pulak tu) tapi bila bab menuju kesepakatan bangsa, tak berapa cerdik. Lagak macam jaguh kedai kopi aje.

Bila berbahas sesuatu isu, isi tiada, fitnah berbakul-bakul, caci-cerca macam nobody business dan lagak saja lebih laksana Hitler.

Kita lihat lagumana aksi Sabu Mahfuzz lepas ini. Lihat parlimen mana Sabu nak pi.

Hairan bin ajaib mengapa parti berteraskan Islam tapi barisan pemimpinya bukan mencerminkan orang Islam. Mana pergi ulamak-ulamak? Lesu ke atau dah tak kuasa nak layan golongan-golongan orang gila glamer dan gila power.

Jul

Anonymous said...

Ce crita macam mana mahkamah syariah selamatkan mat sabu.

Ce crita cara nik aziz salahguna mahkamah utk selamatkan mat sabu?

Anonymous said...

mat merapu kote pendek nak ke makcik zah...

Anonymous said...

anon 8.12 laknattullah...

Anonymous said...

anon.8.12 hahahah org kafir... balun anjing nie...

Zek said...

Anon 9.06AM: Teman dah dengo cite Mat Sabu pasal khalwat dengan isteri orang dan bagaimana peranan Nik Aziz membebaskannya daripada bekas pemimpin PAS Haji Azmi Mashar.

Perwakilan PAS memang bijaksana apabila memilih Mat Sabu dan menolak calon ulama. Sebabnya ulama tak buat kerja. Yang rajin bekerja ialah Mat Sabu. Kerjanya hanya berceramah. Lagi pun Mat Sabu dah cium kaki Anwar seperti yang difatwakan oleh Nik Aziz. Mengikut fatwa Nik Aziz, Mat Sabu dah tak ada dosa kerana menggelar Anwar dengan nama Anwar Aljuburi.

Mulai saat ini Mat Sabu akan keliling negara menyokong Anwar Ibrahim. PERCAYALAH!!

Anonymous said...

Si Luncai terjun dengan labu-labunya. Biarkan! Biarkan!

Jul

whiteorange said...

ANON 8:12

"Kenapa nak menyibuk? Jaga parti masing masing"

Pertama gua nak ketawa terbahak bahak , KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH , jangan lah buat lawak bodoh beb !!!

Kedua gua nak "KEPALAKAN MAK BAPAK " LU

Dulu sewaktu Anwar (kaki tibai depan belakang) dalam UMNO siapa yang bantai dia siang malam dalam pentas pentas ceramah kalau bukan pemimpin PAS yang dah jadi Timbalan sekarang "Mat Sapu"!!

Jadi selama ni orang orang PAS jaga tepi kain orang la???

Ini bukan soal jaga tepi kain orang, tapi ini soal maruah dan agama!! Kamu gelar Anwar AlJuburi sebab dia bukan menyokong PAS, tapi bila bersekongkol dengan kamu, walaupun terang terang dia kongkek China tu , lu lambung melangit? walaupun haramjadah Anwar ni dah porak perandakan bangsanya dan agamanya?

Gua jadi macam hairan, manusia jenis apa lu ni !!

Anon 8.44

Lu lagi satu Melayu sial!!
Bukan Melayu kafirun tak pe, melayu menyibuk kenapa?

Kepala mak bapak lu lah

Yang sibuk nak menjatuhkan melayu tu sapa? Kafirun? Pas malaun? PKR malun? Itu lu kata menyibuk? memang kepala mak bapak lu lah

anon 9:06

Lu nak tau, betina bini orang yang dalam bilik 121 tu , laki dia member aku, Aku panggil dia JOE (nama betul aku tak ingat), bini dia nama Normah masa tu dia pegawai Polis cawangan SB berpangkat Inspektor. Masa tu dia pakai kereta volvo 122 siap modified gila, maklum anak muda. Bapak JOE ni main kayu balak dan aku difahamkan ada sawmill. Last aku dengar dia berhenti ikut bapak dia, betul tidak wallahwalam. Pas tu aku dengar bini dia kena tangkap khalwat dengan Mat Sapu dibilik 121. Lu hurai sendirilah , gua tak mahu cerita panjang takut nanti gua ikut sama bangang dengan lu,

Moral ceritanya, PEMIMPIN PAS JENIS MAT SAPU NI MEMANG RENDAH MORAL, ITU PUN ORANG ORANG PAS SOKONG. BETAPA RENDAHNYA MENTALITI ORANG ORANG PAS N!! TERMASUKLAH LU YANG BEGITU TAKSUB MEMPERTAHANKAN KEMUNGKARAN MORAL....

Anonymous said...

Orang PAS bila dapat power melebihi kera dapat bunga, beruk dapat klapa muda dan bohjan dapat bohsia.

Cakap pandai tapi bila bagi peluang bukan digunakan amanat rakyat tapi banyak ceramah sahaja. Dengan ceramah kita tak akan maju ke depan. Setiap satu benda yang gomen cuba laksanakan mesti aje cacat cela. Macamlah depa tu bujak sanggat. Kalau bijak kenapa Kelantan masih kotor? Kerana ramai pemimpin mereka ceramah sahaja pandai. Kalau pandai kenapa air paip macam air kencing kuda? Kenapa? Kerana pemimpin yang ada semua banyak membazir air liur membusukkan mulut mencerca orang.

Apa pun buat apa kita kepoh? Sekarang sudah terbukti tahap pemikiran perwakilan PAS tahap PASTI so marilah kita sama-sama membantu gomen membawa negara kita ke arah kemajuan. Pergi mampos sama Sabu dan Mahfuzz. Ludah Anwar ptuiiiiiiii

Anonymous said...

dana memali sipa yang kebas mat sabun salah sorang yang buat kerja dana memali...pada waris memali saman mat sabun dalam kubur tu tengah panas kena balun mana ada negara isle negara kebajikan je yang ade...padan muko kau

Anonymous said...

kata la apa nak kata...
aku dah jadi No.2 Parti IslAm Semalaysia...
hahaha...
hahaha...
hahaha...
yeahhhhhh
yahoooooo

xpayah nak cong la...
aku tetap berjaya...
matsabu sudah berjaya
menangkis segala tohmahan
lawanku semua dah keterpedaya
memang tak boleh lawan

matsabu sudah berjaya
menyingkir ulamak katak
orang ikut apa aku kata
memang penyokong haprak

matsabu sudah berjaya
timbalan hadi dalam parti
aku akan menjadi kaya
luar islam DAP dihati

matsabu sudah berjaya
nik ajis akan terbatuk
walau aku dia tak percaya
aku gelar dia najis tok

matsabu sudah berjaya
lim guan eng jadi bangga
sebab aku akan bersama
dalam merobek nasib bangsa

matsabu sudah berjaya
anwar amat gembira
kerana aku akan merangka
camne nak keputrajaya

matsabu sudah berjaya
karpal sign jadi gagah
kerana agenda mula dibina
moral negara akan rebah

matsabu sudah berjaya
penyokong akan disogok
bersiap segala jentera
kita akan mulakan mogok
mogok ke klcc
mogok naik lrt
mogok naik rapid kl
mogok naik komuter
mogok naik proton
mogok ke sekolah
mogok ke masjid
mogok ke kl tower
mogok masuk spital
mogok masuk leburaya
mogok masuk langkawi
mogok masuk asap je
masuk dit la pulak
tunggu hotel perdana siap
nak tempah bilik 121
kenangan bersama norma
fuhhh...jijah cemburu kan
ishhh...bawak dua-dua la
anwar mesti tak marah
hahaha..hahaha...hahaha
matsabu sudah berjaya...
takebeer...untuk guan eng dan karpal
take to sel...untuk maduku anwar
take care untuksemua melayu
take more duit,
harta,
kekayaan..untuk ku yg bergelar
matsabu sudah berjaya

Anonymous said...

semua yang mogok tu pasal BN yang adakan ke?
PAS bila nak buat semua tu..
memang hamPAS...

Anonymous said...

mogok yang las je jika PAS amalkan..
memang hamPAS...

Anonymous said...

white orange . Pengumpat yg harus segera bertaubat !!!

Anonymous said...

YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM..
aku memohon keampunan
aku hambamu yang lemah
aku berdosa padamu
aku bertabat
terimalah taubat ku
semoga aku bersama hambaMu yang benar
bukan hambaMu yang seperti
anwar dan penyokong
matsabu yang disokong oleh
guan eng
kit siang
karpal
dan semua yang munafik dalam menegak kan
ajaran rasulMu
dan kebenaran agamaMu
Amin..Amin Amin
Ya Rabbul Al Amin.

whiteorange said...

terima kasih anon 12:31

gua memang tunggu kalau ada yang komen

Perangkap dah mengena

Lu kata gua mengumpat?

Pertama gua nak bagitau, Joe tu memang member gua dan NOrmah tu bini dia

Kedua Joe ni bekas pegawai Polis cawangan SB masa tu pakai kereta volvo model 122 warna hitam siap sport rim

Ketiga gua berani mengumpat kerana tok guru lu dah ajar siap bagi fatwa mengumpat tu dibolehkan

Keempat gua memang cukup bengang sebab kalau puak lain buat semua salah, tapi kalau puak kamu buat walaupun terang terang ada bukti semuanya betul dan halal

Piiiirahlah anon 12:13