Wednesday, October 8, 2008

NAJIB ..TOTAL CHANGES ATAU TOTAL DISASTER ?

SEPAKAT MEREKA BERDUA INI..SAMA2 PEGANG HIDUNG

umno telah dibalas segala kesilapannya oleh tuhan yg maha esa pada pilihanraya umum mac lalu.sebut sahaja apa yg tidak ada pada pimpinan umno semuanya telah dilakukan. rasuah,kronisme,angkuh,lupa daratan,tak kenal agama ,sesat,pemabuk,kaki perempuan,kaki belasah,tak ingat neraka,syaitan,sesat,jahil,nak mampos dan segala macam gelaran telah diberi kepada mereka.


petang ini paklah melakukan satu tindakan yang sama juga sepertimana yg telah dilakukan oleh tun madey. MELETAK JAWATAN SECARA BERMARUAH. sama juga ertinya nama rasuah yang umno kiaskan secara lebih lembut sebagai politik wang.


kalau dulu tatkala gelombang kebangkitan melayu pada era reformasi dan selepas pilihanraya 1999 menyebabkan hampir keselurahan kerusi umno di negeri2 melayu tergugat, pihak majlis keselamatan negara,perisik tentera telah menyampaikan amanah agar tun madey meletak jawatan secara terhormat atau umno akan terus kalah. istilah PERALIHAN KUASA diadvertisekan secara lembut bagi menggantikan perkataan letak jawatan yang agak keras istilahnya.


apa puncanya umno tewas teruk..ianya bukan kerana anwar,pas,dap,makal sakti,minyak TETAPI kerana umno terlalu arrogant kepada TUHAN dan UMAT MELAYU.


PERSOALAN BESAR YG UMAT MELAYU PERLU FIKIRKAN. APAKAH BERANI NAJIB MELETAKKAN KEMBALI KEUTAMAAN AGAMA DAN BANGSA SEBAGAI PAKSI ATAU RUKUN PEMERINTAHAN BELIAU SEBAGAI PM KE 6 PADA MAC 2009 ?


apa najib akan lakukan kiranya ada umat melayu mahu isu artikel 11 atau murtad di case close kan once n for all ?


apa kaedah art of war yang akan diguna pakai oleh najib untuk berdepan dengan munafik melayu anwar ibrahim ?


perlukan najib mencontohi sikap bapanya serta dr madey dan ghazalie shafie menikam karier politik tunku abdul rahman selepas 13 may ?isu ini pernah boleh dianggap sebagai tindakan biadap tetapi menyelamatkan nasib bangsa.


HARAP BUKAN ROSMAH TEMPAT RUJUKAN YA TOK JIB !

12 comments:

Anonymous said...

saya rasa amat terharu dengan pengorbanan pak lah.sekalung bunga buatmu pak lah.jangan ditangisi persaraannya kerana tangisan itu adalah tanda orang yang kalah dalam perjuangan.
buat pak najib
saya terharu dengan cadangan mufti perlis,mencadangkan penubuhan majlis ulama dalam UMNO.ini adalah cadangan yang harus diperhalusi secara mendalam.majlis ini akan menasihati pimpinan UMNO dan kesannya umat islam akan memberi balik sepenuh sokongan pada UMNO.
buat pak najib
jangan jadikan pemerintahan ini milik mutlak,ianya amanah ALLAH SWT.dirikanlah solat dan tunaikanlah zakat.DSAI cukup takut dengan pak najib.saya teringat bila di rumah DSAI di damansara bilamana pak najib diperkatakan akan menganggotai reformasi tapi sayangnya gerakan telah dihidu oleh TDM.gerakkan kembali team WAWASAN kita walaupun DSAI telah belot.INSYAALLAH umno akan kembali kuat.

ANAK G.A.P.

Anonymous said...

GAP,

impian kau nak Najib jadi PM ke 6tercapai! :)





Kau ingat lagi tak tulisan kau ni?

GERAKAN ANTI PAS said...
gap kembali!!!

sebelum ini aku sudah mengeluarkan beberapa indikasi/petunjuk akan pertemuan/sms/nota beberapa tokoh umno mengenai kemasukan ezam..

perlu diingat bahawa ezam merupakan tulang belakang dsai sewaktu beliau dalam penjara sg buloh.

isu ini melibatkan permbersihan secara total akan pemimpin2 korup umno melalui kemasukan ezam..

malam tadi sumber aku memberitahu bahawa dsai/paklah/tun sudah memberi indikasi untuk meminimakan segala permusuhan orang melayu !!

tokoh2 besar dalam umno memerlukan barisan pelapis yg mampu mengembalikan malaysia/melayu/islam ke landasan yg betul..

dato shahrir,musa hitam,ku li,azalina othman,muhyidin yasin,syed hamid albar,shafie salleh,khir toyo,koh tsu koon,s subramaniam dll yg akan aku tapis cerita antara penyokong/pengkagum kebolehan ezam mengepalai rakyat menentang che det...

mengikut sumber rbahawa sekiranya stage ke2 mou antara paklah/dsai/che det dipersetujui maka najib akan melonggarkan/menyetujui apa saja keputusan mereka bertiga..

semua ini akan di atur secara sistematik oleh ezam..iaitu mengurangkan SEMINIMA MUNGKIN pergeseran terbesar sejarah orang melayu sekiranya DSAI TIDAK DIAMBIL SEMULA MEMEGANG TAMPUK/KERUSI PERDANA MENTERI KEENAM !!!!

artikel lepas aku ada mengatakan bahawa group hassan ali,mahfuz,husam,mat sabu,haron din,ismail kamus akan menyertai dsai dalam kerajaan..bukan dalam umno..

temebual akhbar siasah oleh lutfi bersama haron din keluaran akan datang mengesahkan akan SATU BENTUK PAKATAN PEMIMPIN TERBILANG MELAYU sewaktu dsai menjadi pm ke 6..

pembentukan satu kerajaan baru ini bukan sekadar untuk menyelesaikan masalah dalaman malaysia sahaja..

sumber aku mengesahkan bahawa para2 raja arab,sultan brunei,kesatuan eropah,indonesia dll negara islam sudah memberi ARAHAN UNTUK DSAI MENJADI PM KE 6 bagi mengepalai gerakan ISLAM DI SELURUH DUNIA !!!!

TAKBIR TAKBIR TAKBIR..

ezam merupakan darah dsai..!!!

malah aku pernah diberitahu secara lisan oleh pegawai keselamatan negara bahawa ezam BAKAL MENJADI PERDANA MENTERI SELEPAS ANWAR !!!

aku masi menunggu maklumat terbaru mengenai beberapa langkah yg akan diatur oleh menteri2 umno mengenai dsai/ezam...

Friday, November 11, 2005 12:32:00 PM

red said...

Pak Lah dah undur, TGNA bile lagi ye???


uhuk uhuk aku terbatukkk

Bourne said...

Salam Beb,

Kita tahu Najib memang bukan yang terbaik bagi UMNO pada masa ini. Tapi "revamp total" bukan lah satu yang mudah tambahan lagi dengan tradisi dan culture didalam UMNO.

Jadi kita kenalah bersabar dan melakukan satu dalam semasa lama lama kita akan dapat apa yang kita harapkan. BERSABAR.....

Anyway best of luck to us all may trow will bring better economy.

GAP KEMBALI said...

anon..
ucapan terimakasih kita pada paklah.manusia ada kebaikan dan kelemahan.tapi yg penting bila ucapkan tentang paklah..BELIAU ANAK JANTAN..GENTLEMAN..

adamyanpoyo..
aku hantar sms hari raya kat hp kau tak balas ya..itu dulu adam..waktu memang ada keperluan untuk anwar lead melayu..TAPI MASA BERUBAH..

RED..
masalah pas bila gna nik aziz berundur..sebenarnya sudah akui akan bermula perpecahan dalam pas..

DNL..
executive decision dalam jawatan PM hendaklah digunakan sepenuhnya memperbaiki segala kerosakan/kelemahan yg berlaku..kepentingan agama dan bangsa dan economic bom perlu dilakukan sebaik mungkin..

aku cuma peringat..especially murtad..5 perdana menteri gagal dalam isu ini..najib ? aku boleh kata 'insyaallah'..

bak kata paklah semalam ada kebenaran..melayu perlu berani dan 'PANTAS' akal nya...

apa pun..wait n see..apa pun yang HAK perlu kita cakap walaupun pahit.

gap tak kira kamu umno pas lebih2 lagi PKR keparat !

Bourne said...

Salam GAP

well said ke'me ghase le kita memang on track dah... exe dec yg mike kate tu memang ada dlm system but unfortunatley it's in so many people hand.

ada je tangan yg memberi dan ada yang menerima habih lee.... tu yg jadi kat machang kot.... (do u think so?)

tu baru machang kat perak start ari sabtu ni.... kat tmpt lain tak taulah. jadi same same lah kite berdoa yee.....

HIDUP MELAYU

ate kome tak endok ke komen kes Tresa Kok saman utusan nie??

Komen same le kes nizam tun razak dapat kontrak Eurocopter sama anak sape tu????? (betul ke?)

salam

pisau said...

GAP,

pentadbiran yang lemah oleh paklah ..memang patut dia turun..bukan bermakna dia tu gentleman..tapi dia harus terima hakikat dia antara PM yang gagal dalam pentadbiran, dia turun dalam waktu perpecahan melayu,dia gagal untuk laksanakan executive order yang nyata terlalu terikut rentak orang di sekeliling ..bila gagal orang atau bangsa lain desak skit dah boleh dia ikut..

dulu berpuluh tahun thaipusam takde cuti sekarang dah ada cuti.. keling gempak skit jer dah takut..satu malaya dia bagi cuti..

najib..
bila dah teruk peribadi di hentam,sekarang ni bila naik jadi PM aku rasa makin banyak isu najib akan keluar di politikan kan oleh B.A.B.I PKR

aku rasa takde beza paklah and najib.. pemimpin melayu dah hilang wibawa..tahniah la buat anwar ..merosak kan wibawa pemimpin melayu..

Anonymous said...

Maksud PR = Pukul Rakyat ?

October 8, 2008 by penulis_cyber | Edit

Semua sudah tahu kes PA Nik Nazmi pukul hero jururakam video klip VK LINGAM isu surau yang dibantah bukan Islam.

Terkini semalam juga ada kes media dipukul petugas PKR.

Adakah ini budaya mereka selepas Carburator Dung yang ‘jilat’ dengan persembahan lucahnya juga dipukul di negeri PR @ Selangor ?

Mungkin PR sesuai digelar Pukul Rakyat… Apa kata anda ???

Anonymous said...

kau ada hantar sms raya ke kat aku ? mana satu huh ? hantar sms pun bukan nak perkenalkan diri . mana aku tau !

ahad ni jom pegi kelab sultan sulaiman . rumah terbuka pkr . lupakan lah perbezaan politik utk seketika .

GAP KEMBALI said...

dnl
insyaallah..moga kesilapan lepas dijadikan teladan dan kita ini pemerhati dpd luar perlu menegur setiap yg salah. yg bagus perlu didokong..

megat..
aku pernah berpendirian sedemikian..yg pasti kita tetap khalifah..jadikan kita generasi terbaik pernah melayu jumpa !

penulis cyber..
sokong kata anda..PR pemukul rakyat..TAPI sayangnya melayu pr dah banyak meliwat hak islam dan melayu..

APA KATA KITA GELAR 'PELIWAT RAKYAT' ?

Al-Rashid Zulkefli said...

salam perjuangan semua!!!
perlu kte ingat setiap langkah yg diambil oleh 'pak hadhari' n kroninya pnyi makna tertentu.
baik 'pak altantuya',n 'anak omak' mereka pnyi kepentingan tertentu dalam percaturan politik masing2.
dan,kta 'rakyat' adlh peladuk yg digerakkan oleh mereka!!!
perjuangan UMNO, dicaturkan oleh mereka(kroni) yg pny autoriti dlm GLC,NGO n badan2 berkaitan.
anwar pulak hadir utk mengetengahkan cita2 sendiri dgn mengguna pakai 'reformasi'!!!. dari situlah timbulnya HINDRAF,BERSIH(wlupun xbersih langsung!!!)
muhyiddin,aku rase hadir utk mengetengahkan semula che det ke pentas politik atas dasar 'termakan budi'.

MALAYSIA:5tahun akan datang!!!
negara ini akan jd spt INDONESIA,FILIPINA n THAILAND!!!
perlu kita ingat,belia2 xprnh diberi kuasa utk mengetengahkan idea,baik di peringkat IPT mahupun persatuan2 yg dinamakan atas nama 'belia'.
aku pn xtau,yg aku tau belia malaysia skrg ni hanya boneka politik!!!

GAP KEMBALI said...

meet uncle shah
satu konsep pendirian yg bebas..mari kita lakukan demi islam dan bangsa dan negara..