Friday, September 24, 2010

GAP MOHON JASA BAIK PDRM !

semalam kumpulan bendera kepung lagi kedutaan malaysia.

adakah wajib kita sekeh kepala batak indon ni ?

kumpulan batak ni saja nak cari pasal. aku akui kes penderaan amah indon ini agak memalukan namun ia kes terpencil.. bukan semua rakyat indon kena bunuh dengan orang malaysia.

aku serulah, kalau boleh PDRM keluarkan semula statistik.

1) berapa ramai rakyat indon dalam penjara
2) kes jenayah rakyat indon
3)kes majikan malaysia yang kena bunuh dengan indon
3)kes larikan anak oleh bibik indon
4) kes pengedaran dadah warga indon
5) dll kes jenayah pembunuhan dan rompakan
6)kasi keluar gak gambar majikan yang kena bunuh

lepas tu akhbar utama pamerkan dalam paper dorang. buat  front page. biar dorang paham sikit yang indon lagi banyak buat hal kat malaysia ! KLIK SINI

14 comments:

  1. Forget them..

    Upah RM50, sekok, suruh junjung gajah pun mereka sanggup..

    My niece a resident there for the last 3yrs cerita, sana pun semua tau Bendera ni golongan takde kerja, sekadar orang upahan.

    Relax ler

    ReplyDelete
  2. Kan elok kalau kumpulan BENDERA datang terus ke Malaysia dan terus mengamok kepada kaum yang menganiaya bangsa mereka.

    ReplyDelete
  3. GAP, kalau yang ni la kan, apa kata awak 'like' page PDRM and bagi cadangan ni kat sana. Or bagi je cadangan ni kat akhbar mintak diorang sendiri yang ulas perkara ni.

    PDRM baca ke tak post ni? Tu masalah awal nya.

    Salam...

    ReplyDelete
  4. Salam GAP,

    Udah lama teman nak tulis perkara ni.Teman rasa elok kita ambil 'peluang' ini untuk menjernihkan/merapatkan keadaan. Maksud teman, bila org indon sebut Malaysia, apa yg terbayang dlm kepala diorg? Najibkah ? Tengku Fakhry kah? Melayu ? Cina ? India ?..Baik kita jelaskan pada diorg, yang buat hal tu mostly Cina/India..so kalau diorg nak marah/dendam..silakan !..tapi tuju pada Cina/India..

    Indon patut simpati pada Melayu/Islam.. bila Cina/India lahanat yg buat hal..pegawai2 kerajaan melayu/islam yg susah payah backing.. cina/india dok senang hati je merosakkan keadaan..

    Sekarang kita kena jelaskan keadaan.. Melayu/Indon tetap serumpun/seagama.. perlu bersatupadu.. Cina/India yg buat hal sebab diorg trauma konon diorg kat malaysia ni rakyat 'kelas kedua' so diorg balas pada maid indon..

    So lepas pada ni..harap demonstrator tu biar jelas sikit sasaran mereka bila berdemo.. bawak gambar2 cina/india ok ? dan fokuskan kemarahan tu pada cina/india.. nak masuk malaysia balas dendam masukler..tapi tuju pada cina/india..

    So dgn cara ni..cina/india tak berani lagi buat tak tentu hala pastu sembunyi tangan..

    p.s - kalau taknak lepaskan komen ni pun takpe..teman paham..hehe

    p.s 2 - saja buat komen psycho gini..biar cina/india sedar skit

    w'salam..

    ReplyDelete
  5. biarlah....
    dia bukanya di Malaysia.......
    jangan takut ...kalau dimalaysia saya ada..............
    (PERKASA)

    ReplyDelete
  6. sokong 100%..keluarkan semua statistik jenayah yang dilakukan oleh pendatang indonesia di negara ini samada yang dengan izin atau tanpa izin..x sedar diri agaknya..dah la menumpang atas nama mencari rezeki..tup2..habis sumer nak dikekahnya kat sini.....

    ReplyDelete
  7. GAP bila nak buat perhimpunan depan mahkamah bila tarikh dah diperolehi untuk kita cari Justice buat mereka yg telah dibunuh dgn kejam oleh puak DAP ni.

    Kalau boleh biar besar dari TBH lagu bagus...kita boleh siapkan bannner...kalau kita tak buat mcm ni nampak sgt puak paria gangster ni diberi muka walhal kita pun tahu puak dajal PAS PKR bangsa kita sendiri boleh sekongkol, kini kita pula mencari justice buat mereka yg diinayakan oleh puak puak ini.

    ReplyDelete
  8. raveneye

    ada gang gap dah calling2 pdrm. minta settlekan hal ni.

    raveneye
    tlg email pada gap.tk

    ReplyDelete
  9. GAP, sy sokong perhimpunan depan mahkamah. Buat sepanduk "PEGUAM PEMBUNUH". ramai-ramai kita berarak. Buat macam zaman reformasi...

    ReplyDelete
  10. pada aku batak kristian ni buat demo ada sebab. 1. dorang sedang carik makan. x demo xde payment. 2. dorang buta huruf x penah baca suratkhabar. dorang x taupun kt m'sia ni mat2 indon yg jadik penyamun, perogol, pembunuhpun besepah.3. dorang saja2 buat demo sbb masa ni kt indon tengah fight kumpulan demo mana yg terbaik. so pd aku, pasal bendera ni x pyh gaduh la, group batak ni bukan org cerdik. x mkn ajar dorang ni. lgpun dorang carik makan. biarlah pak polisi dorang yg setelkan...

    ReplyDelete
  11. Aku gembira kerana kau bawa topik tentang Bentaik Demokrataik Rakyattaik Indon ni! Aku pun ada darah Batak sebelah mak tp Batak Islam dan mak aku memang takde ekor. Tp Batak2 Kristian Indon ni yg ada ekor tp takde otak dan banyak taik dah melampau sampai baling taik ke dalam Kedutaan kita dan ancam nak serang Duta kita..

    Begitu banyak kes pendatang2 Indon ni ROGOL/PERKOSA, BUNUH, SAMUN, CURI, ROMPAK, PUKUL dan SIKSA orang2 kita di negara kita sendiri tp Indon2 haramjadah di INDONLAND ni dan media serta Presiden dan Majlis Permusyawaratan mereka tak pernah nam amik kisah. Yang mereka nampak rakyat mereka kena siksa..

    Di kampung aku ada citer majikan Melayu Malaysia hampir2 hilang barang kemas dicuri oleh amah Indonland mereka. Amah tu konon nak balik cuti ke Indonland. Dia buat kek besar konon sebagai buah tangan ke Indonland. Majikan yg baik hati ni pun hantar amah ni ke airport di Bayan lepas. Tengah jalan, amah tu menjerit2 kek yang dia buat tertinggal di rumah majikian dia. Dia beriya2 macam cacing panas minta di patah balik amik kek tu. Tapi majikan tak mau kerana dah kat nak sampai Pulau Pinang pun. Maka kecewa lah amah Indonland ni..

    Balik semula ke rumah mereka, majikan pun ingat nak belasah makan kek yg amah Indon ni lupa bawak balik. Potong punya potong, terjumpa barang2 kemas majikan.. emas dan berlian..yang di maling (bahasa Indonland utk curi) dan disorok dalam kek. Celaka punya PUKI Indon ni, mentang2 puki dia tak laku kat Malaysia ni dia curi barang kemas majikan Melayu dia..tapi Presiden Indonland dan semua pukimak2 Indonland seperti Bendera dan ahli politik mereka bukan tau dan akan mau tau punya citer2 macam ni..

    Yang buat aku lagi marah ialah yang 100% dok siksa dan rogol dan kedua2 sekali rakyat Indonland di Malaysia ialah warga2 Malaysia bangsa CINA dan HINDU. Orang Melayu boleh dikatakan tak siksa dan rogol amah2 dari Indonland ni..habis sangat pun orang Melayu ni lambat bayar gaji. Cina2 dan Hindu2 Malaysia ni lah yg bagi nama busuk kepada negara Malaysia. Mereka ni bukan setakat siksa Indon, orang2 Melayu kita sendiri pun mereka sanggup bunuh, sembelih, kerat dan bakar sampai jadi abu. Jd apa yg Indon2 ni kepoh sangat bab rakyat dia kena siksa? Orang Malaysia siksa orang kita lagi teruk, dibunuh dan dibakar sampai jadi abu..

    Putuskan jer hubungan diplomatik dgn Indonland ni, dan halau balik semua rakyat dia. Mereka tak layak berserumpun dengan kita lagi. Sambil2 halau mereka, halau juga bangsa2 PAS dan PKR ke sana, baru aman Malaysia. Selagi ada orang2 Indonland, orang2 PAS dan orang2 PKR di Malaysia, kita tka akan aman..

    ReplyDelete
  12. saya rasa tak ada majikan melayu yang mengainaya pembantu rumah indon,tapi cina dan india memang jelas memukul,merogol mereka,sebab mereka ambil kesempatan menghina melayu di situ.

    ReplyDelete
  13. Kalau kita halau kesemua rakyat indon yang ada dimalaysia ,percayalah Indon akan menggelupur keperitan , dianggarkan PTI Indon disabah dan sarawak sahaja lebih 1 juta !

    itu belum termasuk PTI Indon yg ada disemenanjung ..

    mereka tidak dapat Info yang tepat sebenarnya , mereka bertindak emosi samada kerana di Upah atau dihasut oleh berita yang tidak benar ,dan bukan secara detail ..

    Setuju , kita wajib beritahu pada geng2 Indon , bahawa yang mencurah air panas , yang merogol , yang bagi makan makanan anjng , yang sterika badan , yang mendera itu sikap dan perbuatan bangsa CINA dan INDIA sahaja , sangat jarang kes sebegini dilakukan bangsa melayu !

    tak percaya ? lihatlah statistik dan rujuklah pada kementerian ..

    sangat tidak adil , kerana Onar dua bangsa ini yang gemar membuat angkara , tidak pasal2 Negara jadi mangsa , melayu jadi taruhan !

    bermula saat ini , mari kita berganding bahu bersama menulis dan menulis pada setiap ruang yang ada , nyatakan dengan jelas APA dan BAGAIMANA cerita sebenar ..kita berhak dan layak menghebahkan pada semua , kerana kita tidak mampu dihina lagi !

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum Tuan GAP,

    Saya ingin mengucapkan tahniah dan syabas kepada tuan dan juga pe"ngomen" di sisni kerana dengan ini menunjukan yang kita sayangkan negara yang bertuah ini.Kita tidak rela negara tercinta dihina dan dan dicalar maruahnya.

    Ini menunjukan yang kita termasuk dikalangan orang-orang yang beriman.Alhamdulillah...

    Cuma diharap kita tidak memperbodohkan diri kita dengan membalas atau terikut-ikut perangai liar seperti yang mereka tunjukan.

    Kita sayangkan ikatan rumpun bangsa yang terjalin sekian lama. kita tidak pernah membeza-bezakan mereka yang datang kemari mencari rezeki malah kita mengaggap mereka sebagai saudara kita sendiri.Inilah hebatnya kita rakyat Malaysia!

    Saya amat percaya yang kita akan sanggup berkorban begadai nyawa jika kedaulatan negara digugat.

    Kekalkan sikap berintigriti yang tinggi yang kita tunujukan selama ini!

    Syabas rakyat Malaysia!

    p/s: Tuan GAP, sudi-sudilah melawat lamam kawan. Kawan juga ada menyiarkan artikel pasal isu ini...

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.