Sunday, September 12, 2010

SOSILAWATI DIKAITKAN DENGAN ALTANTUYA..BODOH PUNYA PAKATAN !


KLIK SINI
cuba baca ni pulak. penyokong pas (IQ TARAF KEPALA LUTUT) memberikan damage kepada polis.KLIK SINI

15 comments:

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Perangai penyokong pakatan rakyat ni memang dirasuk olih perangai yahudi mabuk.kepala dia orang anak didik dan barua yahudi anak buah pun macam barua la juga.kepala taik yang busuk pun boleh buat inti karipap mueheeeeeeeee

Anonymous said...

haha..dah agak dah altantuya akan muncul dlm kes sosilawati ni..bebal punya pakatan..

Anonymous said...

apasal? Sosi ada kaitan dgnNajib ke?
Lawak bodo betul PR ni

Anonymous said...

Pemikiran sempit pakatan... puak pakatan ada berani ker buat bantahan depan Bar council!!!

Anonymous said...

Dari peringkat balaci sampai peringkat pemimpin taraf penyapu,semuanya jenis tak de langsung "bintang" yang boleh di banggakan.Tulah pemikiran yg berjiwa pakatan rosak.
Semua org tak betul ...yg di guling-guling atas jalan tu dah kira betul sangat le tu.
kata pejuang sunnah tapi sana sini kuat memfitnah.
HamPas raya betul.

by aramak.

x pakatan said...

aku satu je pas babi, pkr barua jahanam, dap komunis bangsat..!!! bodohhhhhhhhh..!!! wajib jihad keatas mereka2 ini.. tuih

wak said...

Bismilahirahmanirahim, Baru saja saya bercerita bagaimana Gangsta India bermaharajalela kepada saudara saya dan ternyata suspek utama membunuh sosilawati orang India. Apa dah jadi dengan Polis kita dan KDN? Sampai bila orang melayu dikecam dikeji dibunuh oleh mereka yang hanya pikir dunia? Allah, Jauhkan saya dari mengajak orang orang melayu membuat perkara yang mungkin menyedarkan gangsta India ini. Mereka ini sudah lupa diri dan ingat hindraf itu sebagai point of reference. Kalau saya KDN, saya akan melaksanakan Darurat di seluruh negara untuk sepuluh tahun (Kalau ikut emosi), supaya cubaan dan tindakan mengkeji oleh pihak Bukan Melayu berhenti ditanah yang kita cintai ini kerana ini adalah tanah yang dikurniakan oleh Allah dan kita harus menjaganya dengan baik. Saya akan isytihar Pakatan Rakyat sebagai pakatan Haram yang dipimpin oleh iblis dan setan belaka yang harus diajar untuk lebih beradab. Apa yangharus ditakutkan? Kemiskinan, Ketiadaan kereta mewah, Kehilangan Kuasa, Keharmonian, Keimanan. Orang PAS itu harus sedar bahawa kuasa itu adalah anugerah Allah dan bukan anugerah DAP, Saudara Anwar Ibrahim ataupun anugerah ahli ahli dan penyokongnya. Yang harus ditakut adalah Allah swt dan kalau Allah swt mahu beri kuasa, kekayaan kepada sesiapa, tak perlu PAS, PKR, UMNO, MCA, MIC, DAP, HINDRAF, USA, SINGAPORE. Sanggupkah orang melayu berani untuk bepasrah hanya kepada ALLAH swt atau mengikut Tuhan-Tuhan dunianya. Bukankah lebih baik PAS itu lansung menyokog UMNO dan bertindak sebagai penasihat kepada perjuangan Melayu, Islam dan UMNO. Atau haruskah PAS mengikut ego-egonya yang hampir bersifat iblis yang menganggap dirinya adalah makhluk yang lebih sempurna dari yang lain. Saya salahkan PAS untuk segala yang kini berlaku kepada umat Islam di Malaysia dengan ketidakhormatan kaum bukan Islam kepada orang Melayu seperti pembunuhan yang berlaku ini.
Ya Allah bantulah umatmu di tanah ini.

Cikgu Esa said...

Salam. Numb satu, saya cdgkan tukar blog ini kpd Gerakan Anti PKR + UMNO..krn UMNO sendiripun telah menolak perjuangan memartabatkan bangsa spt diperjuangkan oleh PERKASA. PKR, PAS sendiri memang dah lama sangat jauhkan diri dpd Melayu (PAS hanya mendokongi Islam tanpa bangsa...peduli apa dia pada bangsa Melayu). Ke-2, saya agak pelik kalau orang nak kaitkan kes berprofil tinggi ini dengan Altantuya. Itu betul bodoh namanya. Hanya krn corak pembunuhan kejam yang sama, tp modus operandinya berbeza. Apapun kes bunuh ini menimbulkan terlalu banyak persoalan:
1. Dikatakan ada tembok besar dibuat di Banting menempatkan kawasan suspek terlibat dalam kes bunuh ini...kenapa ye PDRM tak siasat sejak dulu kewujudan tembok ini? Apakah ada tangan-tangan ghaib?
2. Suspek juga dikatakan terlibat dalam kes bunuh ahli perniagaan lain sblm ini...siapa mrk dan b.mana hasil siasatan sblm ini?
3. Suspek dijangka ada hbgn dgn pihak tertentu, amat dikenali ramai, ,mlh berpangkat Datok....hmmm...
Saya mengesyaki wujudnya dalang...percaturan orang Melayu dengki dgn Melayu lain (orang susah tgk orang lain senang)...+ bantuan bkn Melayu. Inilah kerja anak Melayu plg keji...minta tlg bangsa lain musnahkan bangsa sendiri krn dengki...perangai phd.

Tai said...

Ha, aku dah agak dah PR perosak rakyat ni akan buat cerita. Dah aku agak dah. Ni semua celaka jahanam ni.

lovemalaysia said...

inilah alasan alasan dari PR = Penipu Rakyat...alasan yang tidak berasas..menunjukkan pikiran otak sempit dia orang yang letak di kepala lutut...sedih aku tengok pemimpin PR yang bodoh lagi bacul..

Ujang said...

...itulah wajah yang mewakili PR, tiada rasa ihsan terutama pada saudara se Islam. Apakah ini satu contoh yang kita orang-orang Islam patut ikuti? Tanpa usul periksa dan bukti terus sahaja dikaitkan dengan kes Altantuya...satu corak pemikiran yang amat tidak bijak, dangkal serta dungu...kalau macam inilah yang mewakili corak pemikiran politik orang MElayu Islam, kelak bangsa Melayu akan terus-terusan layu dipijak jika PR mengambilalih pemerintahan...
doa ku semoga saudara2ku yang 'sesat' ini kembali ke pangkal jalan!

Ujang UB44

AL ZARQAWI said...

MENTALITY PAKATAN RAKYAT AKAN SENTIASA SPIN CERITA KES - KES SENSASI DAM MELAYU SAMADA MENJADI SUSPECT ATAU MANGSA AKAN DISALAHKAN DAN DIJADIKAN BAHAN UNTUK MEREKA MERAIH UNDI BUKAN ISLAM DLM PILIHANRAYA AKAN DATANG.

LEPAS NI PENYOKONG PAKATAN MCM OBEFIEND,GECKO. KAU PERGI TONGGENG ANUS BIAR KENA LIWAT KALAU BOLEH BANTU RAIH UNDI UNTUK PAKATAN.

Anonymous said...

semua bodoh..

Anonymous said...

itu pandangan individu bukan parti,sama la mcm dok kata kat nik aziz,ada yang maki ada yang tak, so takkan nak pukul rata semua org sama...

Anonymous said...

kepada Wak:
Islam bukan milik Melayu dan banyak Melayu murtad(keluar Islam) sejak dari zaman UMNO 'merdekakan' Tanah Melayu/malaysia.
dan Malaysia bukan milik melayu.tanah ni milik Allah,bukan milik melayu