Tuesday, February 8, 2011

FB GAP KUMPUL 7 RIBU RAKAN.

tkasih kepada FB kelab penyokong gerakan anti pkr. tak sampai setahun FB ini dah cecah 7 ribu rakan taulan,sahabat handai dan musuh.

perang politik di bandar tidak lagi menggunakan stail psywar yang ortodox. 

apa juga platform terbaru internet, itulah senjata perang politik terbaik untuk penyampaian maklumat. 

pasca reformasi 1999, kami yang pernah bersama pembangkang menggunakan semaksima mungkin aplikasi internet,website dan chat room untuk melancarkan perang terhadap BN.

penetrasi internet yang tinggi di kawasan lembah klang memudahkan saluran penyampaian maklumat dilakukan dengan cepat. keputusan pru 1999 menyebabkan umno hampir tumbang di kesemua kerusi majoriti melayu.

alhamdulillah hari ini keadaan sudah menjadi terbalik. siapa menyangka bahawa bloger pro umno akhirnya sudah menguasai perang politik siber.namun kita jangan leka dan alpa.

ada orang mencemek (sinikal,perlekeh) kekuatan media baru mempengaruhi rakyat.

benarkan media baru benar-benar mengusai medium alternatif bacaan politik tanah air ?

jawapan aku YA.

tak percaya ?

cuba lihat gambar/fakta yang dikeluarkan oleh statistik blog gerakan anti pkr.

di bawah ini adalah graf kedudukan semasa pembaca blog aku sewaktu keputusan prk tenang diumumkan pada jam 7 petang.

online pembaca internet pada jam 7 petang menunjukkan 380 orang sedang aktif membaca blog.
malah hits sewaktu hari keputusan prk tenang dalam blog GAP berjumlah 25 ribu.

insyaallah kumpulan blogers anti pakatan akan mempergiatkan serangan pada prk merlimau seterusnya pada PRU ke 13 nanti.

terimakasih aku ucapkan kepada rakan2 FB yang banyak melanyak pakatan.pengorbanan rakyat marhaen seperti kamu amat dihargai.

kepada rakan FB kelab penyokong gerakan anti pkr, teruskan serangan kamu sampai kita menang !

tak lupa juga kepada moderator FB aku yang kuat makan tu, jangan risau akan aku serahkan tubuhmu kepada anwar ibrahim...muahahahaha KLIK SINI

2 comments:

Anonymous said...

Terima Kasih GAPS atas sumbangan ko pada BN, semoga ko teruskan perjuangan dengan IKHLAS.

Aku tetap menyokong ko walau pon aku tak suka komen kat blog ko dan ni kali pertama aku komen kat sini...

TESLAMARIN said...

MOHON LINK NGAN BLOG SAYA