Tuesday, May 24, 2011

CERAMAH PRESIDEN PKR PUN TAK DAPAT SAMBUTAN !

sadis..sungguh sadis.ceramah presiden pkr bersama top gun pemimpin mereka terus menerus gagal menarik orang ramai mendengarnya.

ini berita yang kurang enak didengarin. ceramah mereka bertajuk dari selangor menuju putrajaya. 
rakyat dah makin muak mendengar omongan kosong pak anwar yang mahu lekas ke putrajaya kerana rakyat sudah tahu anwar ropanya kaki putar-jaya yang berjaya . huhu..

60 comments:

Awan Network said...

Sebarlah jika itu sebuah kebenaran...

Jom Tengok :
KELAKAR : Dua SAhabat!!
MAYA KARIN MELACUR???
JANGAN KLIK!!NANTI XBOLEH TIDUR!!!

Putra Armada said...

Untuk apa lagi rakyat yg waras perlu hadir dan mghabiskan masa mndengar cita cita suaminya utk beraksi di putrajaya.. Sedangkan yg mahu diketahui adalah di mana jam omega dan kemana suaminya tiada dlm twitter di saat yg sama iras iras suaminya muncul di atas perut cina doll..?itu yg plg utama rakyat ingin tahu bkn ttg nafsu nya utk mnjadi wanita pertama dan tido di sri perdana.. Cukuplah rakyat dipitar belitkan fikiran mereka dan dipaksa mengakui bhwa anwar adalah anugerah tuhan..namun akal dan fikiran rakyat kini tidak lagi boleh dperdaya...semoga azizah diberi kekuatan utk membezakan kebenaran dan kepalsuan..dan kesetiaan dgn kecurangan..jika itu masih samar maka samar juga sri perdana untuknya..

Anonymous said...

utk mamak pangkor yg tak bersyukur . Boikot kedai mamak . cekik darah + pengotor !!!

Anonymous said...

utk mamak pangkor yg tak bersyukur . Boikot kedai mamak . cekik darah + pengotor !!!

Anonymous said...

utk mamak pangkor yg tak bersyukur . Boikot kedai mamak . cekik darah + pengotor !!!

Anonymous said...

itu yg dalam dewan, yg luar dewan seramai stadium kelantan yg pok nik kata nak buat yg baru wooo...

Melayu Perak said...

apa hal kau marah sangat kedai mamak...

kalau tak ada mereka ni tak le boleh melepak jam 4.00 pagi...

Anonymous said...

haha tajuk tu kena ubah skit baru ramai datang nak dengar Anwar menuju ke sungai buluhjaya

Aku Darah Anak Melayu said...

erh2..anwardina takde kew?

Anonymous said...

Tidor kat rumah atau berjimak dengan ister yang sah lebih baik dari membuang masa mendengar ceramah pemutar-pemutar alam ni. Aku hairan kenapa mereka ini suka jadi pemutar alam wahal jadi pemutar sekru adalah banyak mendatangkan banyak faedah kepada rakyat jelata?

Anonymous said...

butuhlah GAP. bila org ribu2 dtg dengar ceramah ko tak lapor.sudah2 lah buat fitnah tak habis2.lantakla org punya parti.yg ko sebuk2 apa hal.baik jaga jamban umno lagi baik.entah2 esuk ALLAH cabut nyawa ko apa persediaan ko.ALLAH nak cabut nyawa kita bila2 masa je.hanya kita lupa tentang mati.cuba tnya ustaz umno.malaikat rezeki cek ummur kita berapa dlm satu hari.

Putra Armada said...

To anoy 8.37..
Maki hamun ko tu ler yg jd persdiaan ko ke dlm kubur..kalu nk berdakwah pun jaga bahasa ko tu..nmpk sgt bodoh jahil agama..kalau mcm ni xpyh tanya ustaz la..tanya budak tahfiz pun tahu dosa pahala... Kim salam kat N.ajis yer bro.. Take a beer..!!!

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 24 Mei: Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) meminta kerajaan menjelaskan tujuan Felda membuat pinjaman sebanyak RM6 bilion daripada Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP).

Pengerusinya, Mazlan Aliman berkata, sekiranya laporan yang diterima pihaknya dua minggu lalu itu tidak benar, Timbalan di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Ahmad Maslan mesti membuat penafian dan sekiranya tidak benar, Anak menuntut penjelasan segera mengenai penggunaan wang tersebut.

"Laporan yang anak terima dua minggu lalu melalui minit mesyuarat 6 April lalu menyebut Felda telah meminjam daripada KWSP sebanyak RM6 bilion. Untuk apa wang RM6 bilion ini dipinjam?

"Kerajaan mesti membuat penjelasan segera kerana ia memberi implikasi sangat buruk kepada pengurusan Felda dan keseluruhannya," kata beliau pada sidang media di ibu pejabat PAS, dekat sini hari ini.

Beliau yang juga ahli jawatankuasa PAS Pusat turut mendakwa Felda sedang mengalami krisis kewangan yang serius sehingga terpaksa membuat pinjaman tersebut dalam pada Felda diwarwarkan sebagai agensi yang mempunyai keuntungan yang tinggi selepas Petronas.

Laporan Felda meminjam daripada KWSP ini katanya timbul ketika isu kemerosotan rezab Felda belum lagi reda.

"Ketika menjawab soalan tambahan di Parlimen seperti didedahkan media pada17 dan 18 jun 2010, Datuk Ahmad Maslan mengakui bahawa kedudukan tunai Felda merosot daripada RM4.08 bilion pada tahun 2004 kepada RM1.35 bilion pada tahun 2009.

"Kemerosotan RM2.73 bilion dalam tempoh lima tahun sesuatu yang sangat mengejutkan," katanya yang juga Pengerusi Lajnah Tanah dan Pembangunan Wilayah PAS Pusat.

Ahmad dalam jawapannya itu memberi alasan bahawa kemerosotan itu disebabkan sejumlah wang digunakan untuk tujuan tertentu.

RM2 bilion katanya digunakan untuk pembangunan tanam semula termasuk sara hidup dan pendahuluan hasil, RM603 juta untuk pinjaman rumah, RM253 juta untuk Tabung Kemiskinan Sabah dan RM662 juta untuk bangunan baru Felda.

Mazlan berkata, meskipun laporan polis telah dibuat agar siasatan dilakukan mengenai penggunaan wang tersebut, dan keraguan munasabah terhadap ketelusan pengurusan kewangan, sehingga hari ini tidak ada sebarang maklumat daripada pihak polis.

Pada sidang media sama, Mazlan turut mempersoal status anak peneroka yang belajar di Malaysia Airlines Engineering Training Centre (METC).

"Walaupun peluang belajar kejuruteraan kapal terbang suatu langkah yang dialu-alukan, tetapi ia mesti telus. Felda mesti menjawab nbeberapa persoalan.

"Apakah status terkini program tersebut, berapa kos sebenar untuk seorang pelajar METC?

"Apakah jenis lesen yang akan mereka dapat, Europen Aviation Safety Agency (EASA) atau British Civil aviation Regulation (BCAR)?

"Adakah benar dakwaan kos yang dibayar oleh Felda terlalu mahal? Setakat manalkah pelajar METC ini mendapat pentauliahan yang melayakkan mereka untuk pergi lebih jauh?" soalnya.

Tambahnya, Anak menerima laporan bahawa sebanyak RM260 ribu diperuntukkan untuk seorang pelajar.




Iklan Teks

Anonymous said...

Kak Wan Azizah muka sedih aje. Dont waste your time campaigning the IMPOSSIBLE. Baik Solat Hajat Allah tunjukkan siapakah gerangan yang serupa MIRIP Anwar dalam Video China Doll.

Terbaik lagi anda patut SAMAN Eskay yang mengatakan pelaku itu DSAI. Kak Wan Jam Omega simpan baik2 atau hantar ke SAVE DEPOSIT kalau ada dengan KAK WAN lah ha..ha..

Tak payah Ceramah menghabihkan Boreh aje yang datang tak seberapa . Do something for the country not Gaji Buta Mengutuk aje.

Kenn said...

KALDAI YG MENUJU PUTRAJAYA?

Anonymous said...

mazlan aliman kene tanya peguam pas yg makan RM3juta tapi peneroka dpt RM19k je dlm kes saman felda...niat ikhlas peguam pas ni harganya RM3 juta. Klau niat tak ikhlas mau pegi RM15 juta.

-tenno-

Anonymous said...

fuckatan haram kian NAZAK...

Anonymous said...

gap anjing fuckatan ada disini....ganyang gap...

Karl said...

-tenno- May 24, 2011 9:05:

Haha terbaik! Itu nasib baik menang. Kalau tak menang kes, peguam pas tetap dalam RM3j, peneroka dapat la berhutang. Heh.

Anonymous said...

Bagi aku, ceramah depa di hadiri beribu - ribu orang ke sikit orang ke, semuanya sama.

Iaitu, Kencing lebih, hasil Yilek.

Sejak depa menang banyak kerusi sampai dapat mentadbir beberapa negeri, mentality diorang tak pernah nak berubah.

Skrg dah masuk 2011, tapi 1 haram pun xdpt dari kepimpinan depa.

ok la, tipu la, klu 1/2 benda depa xbuat, tapi malangnya, semua umpama kerja basuh pinggang, mudah, ringkas.

Jawapan dah dpt, PR kencing lebih, tipu kuat, sembang rancak, tapi 1 kerja pun tak reti nak buat.


Aku sanggup undi BN, yang dikata corrupted tapi ada hasil, dari PR yg corrupted tapi xde hasil.

Anonymous said...

Boikot Kedai Mamak . Cekik DaraHHHH Dan pengotoRRRRRR !!!

Karl said...

Oi anon yang dok nak boikot kedai mamak ni. Apa kejadahnya ko nak komen melambak2 nak boikot? Ko post sekali je dah la. Bukan orang tak boleh nak scroll kalau nak baca komen ko tu. Haduhh.

Anonymous said...

Karl . Aku buang geram kat mamak pangkor. kurang ajar punya mamak .

Anonymous said...

Wajah seorang presiden yg kian sengsara menanggung segala macam kedurjanaan org2 bawahannya termasuk laki sendiri! tapi dek survival politik dan periuk nasik konco-konconya terpaksa ditelan biar pahit..aku kesian dgn dia..bertaubatlah selagi masih ada peluang..!!

Anonymous said...

aku sokong boikot kedai mamak..sebab aku dah bertahun x masuk kedai mamak!! tak selera!!

Karl said...

Rileks bro. Geram pun banyak sangat ko posting. Nanti orang lain nak geram kat dia, tak jadi pulak. Sebab semak nak baca. Ok sambung kutuk puak pakatan riot. Heh.

anti-mengunyit said...

sape nak dgr azizah merayu minta simpati rakyat utk suami yg dikatakan anugerah tuhan ni.. kesian sgt sampai xsanggup nak dtg tgk jijah melutut merayu

Anonymous said...

BRO GAP tolong bagi tau bos umno kalau di selangor nak menang pru 13 tolong singkirkan terutama khir toyo,yb noh, yb rahman palil dan ketua pemuda selangor,kami dibawah meluat dgn mereka ini yg penuh dgn cerita yg tak berpa baik.rakyat selangor dah benci sgt mereka ini.kalau mau menang tolong tukar mereka ini.mereka inilah jadi punca selangor kecundang pru12.kalau nak kekal juga org2 ini terimala pru13 nanti apa rakyat buat kat selangor

Anonymous said...

nak pergi putrajaya? hehehe..pegi sekarang pun boleh, tapi untuk menjadi PM negara MALAYSIA ni..jauhhhhhhh kan laaaaa, sorry!

Anonymous said...

mamak pangkor dan upip tak dee, tak bestlah.. aku tak ada idea...
satu lagi bewak reid tak nak gurau-gurau lagi keee...

komandomelayu said...

ANON 10.08

MAMAK PANGKOR OFF LINE PASAL ON D WAY MAI MELAKA NAK BELASAH AKU!

HEEEE TAKUTNYA AKUU!!

Melayu Perak said...

anon 9.54...

jangan tau...tak nak ini tak nak itu...

sila bagikan cadangan untuk menggantikan orang-orang umno yang kau cakap tuh..

ke kau sengaja nak rosakkan yang sedia ada yang sekarang ni sudah elok...

Anonymous said...

dont worry KM... kau tengok sikit.. mamak ni ada bawa pasberg tak.. kau layan je.. orang kampung aku panggil "keling mabok"

Anonymous said...

syok tgok muka nuar akhir2 ni, berkerut semacam je, keruh, tak dak seri langsung, tension sgt ke?

Anonymous said...

sorang lagi... otai.. lama tak komen.. demamkeee sebab dek kerja ngepam roda keretapi

Anonymous said...

tension sebab kena belasah dengan jijah..

Anonymous said...

Arwah Din Beramboi sebelum meninggal dunia telah menulis kata-kata yang menunjukkan seolah-olah dia mengetahui yang masanya telah tiba di Twitter.

1. Sesapa nak ganti aku tahun depan… Dah tak larat lagi nak buat kelakar sebab nak berumur. Nak beribadah pulak rasanya…

2. Tanda-tanda ajal mula-mula bahagian kaki berasa kebas-kebas kemudian beransur-ansur ke bahagian atas hingga ke nafas dan keluar selamanya… Aku insaf!!!

Dan yang terbaru kami dapat ketahui, dalam satu interview bersama Utusan Malaysia, arwah Din Beramboi telah mengeluarkan kata-kata di bawah:-

[note]Saya rasa kini saya boleh berbangga dengan konsep lawak jenaka yang saya ketengahkan. Esok atau lusa kalau saya sudah meninggal dunia, mungkin orang akan ingat dengan konsep lawak yang sebegini. Saya akan teruskan karier saya ini selagi ada umur dan kesihatan yang baik. Ini kerana, urusan esok, lusa dan hari hari seterusnya adalah perkara-perkara ghaib yang hanya Allah sahaja yang tahu/[/note]

Semoga arwah Din Beramboi ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Wallahualam.

Melayu Perak said...

i follow

anaconda said...

AKU SETUJU DGN ANON 815PM...

DAIPADA DGR CERAMAH SI JIJAH MERINTIH SIMPATI SB SI NUAR DAH LAMA TAK MENUTUH TUBUHNYA, ADA HALAL SYARIENYA AKU DUDUK D RMH MENUTUH BINI AKU YG SAH, MENDENGAR SUARA BINI AKE MERENGEK ATAU MERAUNG LEBIH NIKMAT DARI AKU MENDGR SI SEPAT KERING MERAYU, TAK BERSELERA AKU...

AKU TGK MUKA SI JIJAH ATAU SI ANAK PAPA NI LEBIH BERSELERA AKU TGK KAKAK UMUR 55 TAHUN YG BAS METRO...

MMG KETURUNAN PEROSAK BANGSA & AGAMA..., SIAL KAU NUAR...

anaconda said...

KPD ANON 954 PM...

AKU BUKAN NAK KRITIK PANDANGAN KAU TU, TAPI ADA BAIKNYA KAU STORYKAN HAL2 PEMIMPIN FUCKATAN HARAM KAT AREA KAU TU...

TTG PEMIMPIN UMNO/BN YG KAU EBIT TU, KITA BIARKAN DS NAJIB SETTLEKAN K SBNYA PD KAU MUNGKIN ADA KELEMAHANNYA, TAPI BAGI PENGUNDI D KAW MEREKA PULA NGAM DGN PEMIMPIN BERKENAAN...

BY THE WAY KITA DOAKAN YG TERBAIK BUAT UMNO/BN SEL & KITA SAMA2MEMBANTU K...

anaconda said...

LAAAA, BERITA TERKINI SIOT...

BAJINGAN2 YG HADIR MMG HARDCORE MEREKA, AHLI2 NERAKA RUPANYA, SI ASSMIN BAYAR RM20.00 SORANG UTK HADIR...

Anonymous said...

Aku meluat dengan umno dan pas dok gaduh ja bodoh tol..rakyat diabaikan bagi pemimpin umno dan pas besedia jawab dengan allah di hari kiamat......pada zaman pemerintahan islam orang takut nak jadi pemimpin sekarang dok berebut nak jadi pemimpin....fikir2 kan

anaconda said...

KPD ANON 1130PM...

UMNO RENTAP DGN PAS PERKARA BIASA, KLU KAU KECEWA DGN DAP ATAU PKR, JGNLAH KAU BALUN UMNO...

TAKPUN KAU NI AHLI PARTI KITA ATAU PARTI CINTA MALAYSIA TAK...

TAKPUN KAU NI AGEN RPK... SI RAJA PETRA BINGAI TU

Anonymous said...

Huk ala...malu seh... presiden bagi ucapan, camni je crowd??

Hina sangat ke presiden PKR sampai camni sambutan??

Ish..ish..ish...dasat tul penangan nuar berahim..

Anonymous said...

hampa semua takyah dok kutuk2 la buat dosa ja,pahala kita banyak dah ka?mau sok tuhan amik nyawa kita mcm mana?tak payah kutuk2 depa org politik memang keja depa bagi ceramah ka pa..........depa laksanakan atau dak biaq depa jawab dengan tuhan.....kita skang ni buat ibadat,perbanyak ilmu agama,cari rezeki.....

Anonymous said...

Aku dah mula geram kt mamat boikot mamak ni. Suruh dia ambil iklan dalam utusan atau harakah ke. Dok lepas geram dlm blog ni apa hal. Aku mintak GAP kenakan cas iklan kt mamat sekor ni.

Anonymous said...

hoi anon 11.43

ko pegi la tazkirah kat lahanat lahanat PASberg yg mengimarahkan rumah2 Allah dgn caci maki dan carut marut. Diorang raja dan cikgu kepada budaya caci nista ni.

Apa sgt carut marut kat sini kalau dibanding kat masjid?
Kat sini tak laku la tazkirah kau...

Lahanat punya PASberg!

Anonymous said...

Anon 11.43,
Kaupun sama jugaklah.Soal kubo pun kau belum tentu dpt jawab dah nak ceramah pulak.

Anonymous said...

cuba perati body language 3 mangkuk yg duk depan kamera ni..

semua muka malu2 kucing sbb terpaksa duk situ lepas dah terima upah duk situ 2 jam.

kah kah kah ..!!

Anonymous said...

aikkkk.................manalah anjing2 fuckatan haram jadah tu.....teringin nak baca komen pukimak diorg......idea dah habis....teruk kena balun kat sini....hahahahhaha

lagi terkini selangor said...

depa tau depa kalah...hahahaha..

Koru said...

lucu dgr komen pembangkang ni. mereka je la yg islamnya. pandai plak ckp psl mati dan sbgnya tp diaorg x sdar ke bila mereka memfitnah rakyat, x igat plak psl dosa n pahala. ktanya sume dibolehkn atas nama Islam cara mreka. btul blog ni kdg2 agak melampau skit cara mereka mgenakan pmbgkag tp rasanya sume yg dilaporkan tidak bersifat fitnah. sumenya didatangkan dgn bukti.

Anonymous said...

Km.. mana ko? senyap aje pagi ni.. dah kena belasah dengan mamak pangkor kee...
hee.. takut aku.. nanti mamak tu belasah aku pulak.

NaLLa said...

AKU SOKONG MAMAK...
teh tarik sedap giler...

Anonymous said...

Aku rasa ceramah jijah tu
saja je nk tunjuk jam OMEGA
ANUwar...
tak nampak ke jijah pakai jam tu..

Anonymous said...

Yb tpt aku ni org PAS...Dulu masa belum naik jadi yb rajin bagi ceramah pasal dosa arak dsb....Tapi bila dah naik,kes arak kat 7eleven kat S.Alam tu buat bodoh jer...Langsung takde bunyi nak membantah....Memang panas betul aku tgk org ckp tak serupa bikin ni....Next election aku sure pangkah BN...Member2 aku pun ramai sependapat ngan aku....

RAMBO said...

Kesiaaaannn...aku tengok muka
jijah...nampak cam risau je....
Aku tau sebab apa...?
Jijah risau akan ANUgerah tuhan dia la tu...maklumlah jijah keluar rumah gi kempen kejap je...tp dlm masa sekejap ni jugak la...jijah risau kut si ANUgerahnya panjat cinadoll plak...Si aljuburit ni pantang ada masa luang je..terus layan cinadoll...Itu yg buat jijah risau tu..

SoundHeart said...

GENDANG GENDUT TALI KECAPI

Anwar BERHENJUT Jijah Termakan HATI




Ciannnnnn Kak Wan yerrr......

Anonymous said...

ape class Presiden parti punye ceramah banyak ni je?
ini UMNO jugak salah ke?

sedardan insaflah bahawa Tuhan itu Maha Berkuasa.. jangan angkuh sombong.. inila balasannya bila memerintah dgn taktik kotor

Anonymous said...

Awan Fantasia, 'ko ni apehal sikit2 'jom tengok'. blah lah lu.. balaci murahan!