Thursday, May 10, 2012

TINDAKAN SEGERA : IKON PEROSAK ISLAM TURUN PJ 12 MAY INI.



Irshad Manji; ikon 'Islam' liberal & lesbian pejuang hak homoseksualiti (LGBT) akan bertemu peminat beliau di Borders Bookstore Petaling Jaya pada 12 hb Mei ini


Yang saya hormati Tuan/Puan,

Untuk makluman pihak Tuan/Puan,


Irshad Manji; ikon 'Islam' liberal & lesbian pejuang hak homoseksualiti (LGBT) akan bertemu peminat beliau di Borders Bookstore Petaling Jaya pada 12 hb Mei ini.




Kami berharap pihak Tuan dapat menghalang program seperti ini kerana ia jelas membawa ideologi yg boleh memudharatkan orang awam. Ideologi ini dibawa beliau atas nama agama. Buku yang akan dipromosi beliau adalah pandangan songsang tentang Islam dan hak kebebasan. Buat pengetahuan Tuan, buku Irshad Manji sebelum ini pernah ditegah utk sebaran di Malaysia.



Irshad Manji berpendapat agama Islam menerima homoseksualiti dan meraikan perbezaan orientasi seks yg pelbagai. Ini merupakan tema projek liberal beliau yg dibawa ke setiap negara. Kehadiran Irshad Manji sedang dirancang oleh golongan LGBT (gay dan lesbian) di merata rata laman sosial untuk diraikan.



Irshad Manji diangkat sebagai tokoh agama beridentiti lesbian: http://www.huffingtonpo st.com/2011/10/20/lgbt-religious-leaders-most-inspiring_n_1022043.html#s399318& title=Irshad_Manji



Irshad Manji menentang amalan agama di sekolah & pengasingan lelaki-wanita waktu solat berjemaah: http://www.xtra.ca/public/National/Irshad_Manji_on_gaystraight_all iances-10838.aspx



Kata Irshad Manji, "A speech that I gave several years ago about why I believe God and gays are compatible. In this speech, I take an ecumenical perspective, not just an Islamic one." : https://www.irshadmanji.com/support



Irshad Manji & tafsir Quran reformis beliau: https://www.irshadmanji.com/reformist-quran



Beberapa hari lepas berlaku rusuhan dan protes di Indonesia berikutan kehadiran beliau untuk tujuan yg sama. Program beliau dibatalkan serta merta termasuklah yg dirancang utk diadakan di universiti:

http://www.youtube.com/watch?v=iQAlWOWfUoA http://www.youtube.com/watch?v=W6z6CfNt Zk&feature=relmfu


http://www.youtube.com/watch?v=6y9mwaaO  E&feature=relmfu http://www.tempo.co/read/news/2012/05/08/214402313/Polisi-Dua-Hotel-Menolak-Irshad-anji
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1 0150787346274578&set=a.1497538 94577.111183.7903274577&type=1&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1 0150821025664578&set=a.1497538 94577.111183.7903274577&type=1&theater



Sebelum itu, di Belgium Irshad Manji turut dikecam:



http://www.youtube.com/watch?v=NJS6IypE VR8&feature=related




Irshad Manji dan gagasan lesbian Islam beliau:

http://www.xtra.ca/public/National/Taking_notice_of_Irshad_Manji-10595.aspx http://insistnet.com/index.php?option =com_content&view=article&id=134%3Airshad-manji-idola-kaum-liberal&catid=1%3Aadian-husaini


Irshad Manji pembela Salman Ruhdie yang menghina Rasulullah SAW. Beliau juga mengaku lesbian secara terbuka dan menggalakkan Muslim untuk ada keberanian beridentiti homoseksual (beliau akan memperkata tentang Moral Courage di Malaysia).



Kami berharap pihak Tuan/Puan dapat mengambil tindakan tegas menghalang anasir subversif sosial serta ideologi berbahaya ini daripada merebak di Malaysia. kehadiran beliau bukanlah untuk sesi debat atau wacana kritis. Beliau sekadar hadir untuk menyampaikan amanat 'Islam' reformis songsang. Membenarkan kehadiran beliau untuk bertemu peminat pada 12 hb Mei ini sudah tentu amat bercanggah dengan nilai agama dan budaya yang menjadi asas kenegaraan.



Sekian. Terima kasih. http://www.huffingtonpost.com/2011/10/20/lgbt-religious-leaders-most-inspiring_n_102204 3.html#s39931



Email ini dipanjangkan oleh seorang sahabat saya. Mohon pertolongan pihak tuan untuk menyebarkan dan yang paling penting menghalang Irshad Manji dari meneruskan rancangannya.



Asrul Muniff Azizan

Presiden

Pertubuhan Anak Muda Melayu Malaysia
(1246-06-SEL)

32 comments:

Anonymous said...

kita tgk sape yg dtg...samada si tantawi akan mengerah unit anal nya utk mengawal keadaan...kita tunggu.

PASBODO!

-nik ajis mahafiraun-

n9_maskman72 said...

kalau yang ini ada nk buat demo.....knpom gua dtang.....
tpi tkut jga kna blok ngn unit amal pas...kn diorg bdyguard balaci ambiga...penyokong LGBT.....
takbirrrrr......kata si AH Beng.....

Anonymous said...

Anak buah aku bagitahu si Khalid Mohd Ismath, 22 antara guru tiusyen bawah program TUISYEN RAKYAT (P.T.R.S) di sek ren agama telok gong setiap ahad mulai jam 8 pagi So mgu lepas kelas lewat pasal budak ni kena tahan

Anonymous said...

neeUnio reiadtMinta tolong KDN/Imigresen sekat kemasukan beliau di KLIA/LCCT dan siasat dia datang atas visa apa dan deport serta merta ketika tiba.

Menteri amaran tolong buat kerja.

Anonymous said...

IRSHAD MANJI INI SAHIH BUKAN BERAGAMA ISLAM..MAKA PIHAK MAJLIS AGAMA MESTILAH MENGHALANG BELIAU DARI BERCERAMAH....KEPADA PENYOKONG IRSYAD MANJI SEGERALAH BERTAUBAT DAN BERSHAHADAH SEMULA..kat Malaysia ni cukuplah seorang si Tua kutuk yang dah sesat tuu..

Anonymous said...

kalau pihak lokal perlu permit untuk memberikan syarahan berbentuk agama pada awam makanya orang luar tak perlu dapatkan permit? bior bebenor yoep!

Anonymous said...

penggemar arak akan kata arak adalah itu ini dsbnya seolah olah mereka lebih faham berbanding orang lain dalam bab arak

kalau mahu berdebat pilihlah mana mana U dan berdebatlah sampai ayam masuk reban

hanya pentas akademik saja dapat memulihkan minda yang telah menyongsang

kalau harapkan parti agama maka sampai kucing bertanduk sekalipun telor telor tak akan keluar dari kerandutnya

Anonymous said...

Napa org macam ni dibenarkan masuk Malaysia? Hisamudin boleh apa kasi ban apa ini pempuan dari masuk Malaysia...apahal pulak nak marah2 pkr pas tu semua...

Anonymous said...

memang la kena marah pkr dan pas kerana mereka ni menyokong bersih yang memperjuangan kekbebasan sex

Anonymous said...

Kalau negara itu sosialis tidak mungkin penganut teokratis boleh berceramah secara bebas.

Dalam konteks masyarakat majoritinya golongan heteroseksual, tidak mungkin golongan minoriti (non-heteroseksual) boleh berceramah secara bebas.

Anonymous said...

semua orang mahu generasi penerus mencontohi kehidupannya. tanpa generasi penerus makanya akan pupuslah amalan sesuatu generasi itu.

bagi mereka yang tidak melahirkan sendiri generasi penerus, generasi angkat akan dijadikan generasi penerus.

kepada golongan heteroseksual, berfikirlah banyak kali sebelum menyerahkan generasi penerus untuk dijadikan gerasi angkat golongan non-heteroseksual.

Anonymous said...

HELOO

AMBIGA AKAN SAMBUT JUGAK KE

PARAHHHH...

Anonymous said...

Waaahh...ajak main boleh tak ni...pejuang free sex kan??

Somebody please stop this bloody bitch!!!!

Anonymous said...

Beranikah para umat Muslim di Malaysia ini berdemo seperti di Indonesia untuk menentang orang ini..???? hmmmm paling-paling mengatakan kalau orang Indonesia pandai berdemo sahaja.... tetapi setidak-tidaknya para Muslim disana berani bertindak untuk menentang kehadiran manusia ini... Para Muslim di Malaysia sudah terpecah belah karena pahaman politik semata..... bukalah mata dan bukalah hati... perhatikanlah kehidupan orang Islam di Indonesia yang tidak pernah terpecah karena pahaman politik semata..... sekarang tanyalah diri sendiri... siapakah Muslim Malaysia yang akan berani menentang kedatangan manusia ini ke Malaysia....?????? jawablah... jangan tak jawab.... ini semua tanggung jawab setiap insan yang mengaku beragama islam....

Anonymous said...

Mursamdol HamPAS tak keluar fatwa ke?

Anonymous said...

PAS mesti akan membisu seribu bahasa isu ni.......maknanya dia sokong minah ni. Minah ni sokong LGBT yg anwar pun sokong. Nik Aziz n Hadi Awang takut nak membantah demi undi pilihanraya....ulamak politik katakan! Guna agama utk raih keuntungan politik duniawi.

Anonymous said...

KDN sudah jadi bangkai sejak ISA dimansuhkan,oop silap,sejak Hishamuddin jadi 'Tok Mudin' sebenarnya.

Anonymous said...

RAKYAT dah sedar, dah celik huruf, dah educated, dah informatif, dah analitik, dah celik IT/ celik digital, ... dah CELIK POLITIK!

RAKYAT tuntut
----------- PRU BERSIH, ADIL, BEBAS
----------- TADBIR URUS KERAJAAN TELUS, AMANAH, ADIL,
----------- NEGARA DEMOKRATIK,
------------ PENGASINGAN KUASA (SEPARATION OF POWER)-Badan Perundangan, Badan Pemerintahan, Badan Kehakiman
------------ KEPIMPINAN / KETUA yang Patriotik, Berkredibiliti, Berintergriti, Berakauntabiliti & Sayangi Rakyat!

PRU13.... Rakyat bersatu .."titik perubahan"... bye2 UBN!

UMNO PARTI PENJARA said...

Transformasi Minda - Lihat sendiri BUKTI transformasi TV3 kepada Generasi Muda PALING berkesan!!

1~BUKTI 1 * (HOT)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)


Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Anonymous said...

GAP, tolong jangan lepaskan komen Abang Sayang. Jijik! penyebar maksiat tu.

Anonymous said...

irshad manji ni kawan baik nuar jubo. kawan dgn ambiga. pegi plak kawasan DAP, yg tak kisah pun nak jolok lubang blakang. nik aziz plak kawan dgn anwar dan ambiga. jgn harap la bdak2 pas nak dtg bantahh.

Anonymous said...

abg sayang tu anwar ibrahim, sebelom pergi solat sempat lagi menjubo. mcm tu la perangai munafik.

Anonymous said...

KALAU KITA BUAT DEMO BANTAH,AKU PASTI PAS TAK HADIR PUNYA..KENAPA?

gen2felda

Anonymous said...

Mari kita sama2 berdoa supaya parti yang dianggotai Abang sayang tidak akan berjaya dlm PRU13 ini kerana penyebar maksiat yang terrang lagi nyata.

Anonymous said...

Tiada ada apa yng hendak dibanggakn
PR khususnya PKR di Selangor berdasarkan kenyata jujur seorng YB DAP baru2 ini.

Yg mereka pentingkan hanyalah hak menutuh lubang jubor dan hak untuk kawin sesamajantina.Sex..sex...sex....
Haram jadah punya PR.

Tetapi yng paling haramjadah tahap paria ialah PAS PIS PUS.

Anonymous said...

Bila Pakatan kuasai Selangor....
1..Ketua2 UMNO baru turun padang cari simpati rakyat yang mereka perhambakan dengan pelbagai "tol" selama ini.....
2..Ketua2 UMNO mula berdemonstrasi jalanan saban hari walaupun mereka cemuh demonstrasi jalanan sebelum ini... mereka berdemo demi kontrak & projek "santa claus" yg terjejas kerana Pakatan tidak lagi layan amalan kronisme UMNO...
3..Ketua2 UMNO tak bebas lagi memerintah Masjid2/Surau2 di Selangor secara diktator melalui JAIS atas nama Sultan! Pakatan merdekakan rakyat...Pengerusi/ AJK Masjid2/Surau2 dipilih bebas secara demokrasi & syura oleh semua rakyat ...
4..Ketua2 UMNO semakin gelisah bila SELCAT membongkar satu persatu "penyelewengan" & "korupsi" mereka .... termasuk JKKK Persekutuan.. ..Ketua2 UMNO semakin merapu & meracau bila rakyat tergelak dengan hipokrasi 1Malaysia Najib jadi 2 JKKK (JKKK UMNO/BN Vs JKKK Negeri) & 2 Ketua disetiap kampong diSelangor .....
5..Ketua2 UMNO semakin kalut bila program2 kebajikan rakyat Pakatan semakin terserlah...
6..Ketua2 UMNO semakin gudah bila masyarakat menengah Melayu & bandar pandang sinis terhadap segala kata2 "air liur basi" tuan2 besar mereka..
7..Ketua2 UMNO terus kuciwa bila Najib menyindir "Program Syok Sendiri" bermuka2 mengampu PM/ TPM saja .....

PRU13: Bye2 UMNO/BN... ahlan ya marhaban PAS & PR!

Anonymous said...

Dah sah ni semua rakan seperjuangan si aljuburi..umat Islam masih buta dan tuli ke???

neuro6 said...

KDN kena tahan perosak agama/pembawa bala ni dari masuk ke negara kita...

Anonymous said...

BANGKITLAH SEMUA ORANG ORANG ISLAM DI NEGARA MALAYSIA....PERTAHANKAN AGAMA KITA DARI DIJAJAH OLEH PEMIKIRAN LUAR UNTUK CUBA MENJATUHKAN MARUAH AGAMA ISLAM...PIHAK KEMENTERIAN DALAM NEGERI PERLU MENGAMBIL TINDAKAN TEGAS SUPAYA GENERASI MUDA TIDAK TERPENGARUH BUDAYA SYAITAN.....WALAUPUN KAMI PENYOKONG/AHLI PAS JANGAN INGAT KAMI TUNDUK KEPADA DAP DAN PARTI JUBUR PKR.....

woiii ambiga....ko ni lesbian.....anwar gay....baguslh tu.....ahli2 pkr bgtau kt azizah lpaskan anwar sbb anwar dh ngam ngan ambiga...body azizah kecut....body ambiga ok lg...si nurul izzah cantik gak....ahli pkr tk try dia ke.....ruginye.....anwar mesti bg punye klau korang tahan punggung kt anwar mesti dia bg try nurul izzah kt korang....tk pun bg je perempuan china doll atau thailand doll kt anwar......anwar mesti cair punye klau dpt perempuan mcm tu.....

Anonymous said...

stail bangang geng riot.x leh jwb isu ne,dok bka isu lain.slap isu la mgkok.sumer fakta ko bg da ad jwpan da.sian..

Anonymous said...

Bodoh punya betina, nama Irshad, memalukan dan menghinakan orang Islam.

Anonymous said...

aku heranlah dgn bangsa semalaysia aku nih..dah ketara sangat dah berpecah belah kerana mangsa politik....patutnyanya kita jgnlh caci mencaci sesama sendiri lau cinta agama dan negara bukan begitu caranya...justeru kita haa rus bersatu walau dari mana2 keahlian parti politik untuk mghalang manusia jahil mcm c irshad tu untuk masuk buat pengaruh songsang kdlm negara kita....tp apa...dia blm masuk kita dah berperang sindir dlm rungan ini....hahaaha korang harus ingat!siapa disebalik semua ini...itulah dajjal amerika dan israel...ini agenda dorang untuk lemahkan dan pecahbelahkan islam....ujung2 sapa yg gigit jari dan sapa yg ketawa terbahak bahak??...RENUNG2KAN WAHAI SAUDAR2!!!