Monday, July 2, 2012

SI PUTAR ALAM BERNAMA KAMAL HISHAM (BHG 3)



Minit 00:00 
Kenyataan Jaharberdeen menyatakan kamal adalah mudah dihubungi.

Minit 00:20
Kenyataan Jaharberdeen menyatakan polis telah menghubungi kamal dan merekodkan kenyataan kamal melalui firma guaman kamal.

Minit 00:30
Jaharberdeen memberitahu kamal ada di dubai. Kamal di dubai   sebenarnya dakwa jaharberdeen diketahui oleh pihak polis. Kamal mendapat award di dubai pada 10 jan 2012.

Minit 1:10
Jaharbedeen mendakwa tidak sukar untuk menghubungi kamal. Malah Jaharberdeen jugak mendakwa pihak tertentu boleh menghubungi firma guaman kamal untuk melaksanakan tugas siasatan.

Minit 1:30
Jaharberdeen menegaskan dia diarahkan oleh kamal hisham untuk bersedia bekerjasama dengan polis.

Minit 1:50
2 sebab kamal hisham sedia bekerjasama dengan polis. pertama dia seorang peguam dan kedua keluarganya berada dalam keadaan tertekan. Selagi namanya belum bersih, kamal mendakwa dia bersedia untuk bekerjasama dengan polis.

Minit 2:14
Jaharberdeen mendakwa kamal sedia pulang ke malaysia untuk bekerjasama dengan polis.

NAMUN JAHARBERDEEN PUSING CERITA KATA ADA SEDIKIT MASALAH.ADA SEDIKIT LATARBELAKANG KES INI YANG MEMBUATKAN KAMAL TAKUT UNTUK PULANG.

(Saat ini loyar kamal dah start pusing sana pusing sini.  )

Minit 2:52
Jaharberdeen mula tanamkan spekulasi akan kebebasan dan ketakutan kamal untuk pulang ke malaysia.

Minit 2:55
Untuk menguatkan cerita andaian dan spekulasi, jaharberdeen mahu kerjasama daripada IGP dan AG untuk membolehkan kamal pulang dengan 'selamat' dan keluarganya tiada lagi dalam posisi 'ancaman'.

Minit 3:17
Jaharberdeen konar balik kata kami sedia bawak polis jumpa kamal di dubai.

Minit 3:33
Jaharberdeen mendakwa kamal telah beberapa kali ke dubai. Kali terakhir adalah pada april 2011 untuk buat syarikat colsultansi .

Minit 3:55
Jaharberdeen pusing lagi cerita. Kamal hisham sedia bekerjasama dengan polis dan menganggap isu ini sebagai mimpi ngeri.

Minit 4:11
Jaharberdeen menelefon kamal.

Minit 5:33
Jaharberdeen tanya kamal. Pernahkah polis menghubungi kamal ? 

Minit 5:37
Kamal jawap TAK PERNAH LANGSUNG !

 JELAS KANTOI DAN PEMBOHONG !

Minit/Saat ke 00:20 Jaharberdeen sebentar tadi telah mengesahkan polis telah menghubungi kamal malah telah mengambil kenyataan kamal melalui legal firmnya iaitu kamal hisham dan associates !

Ini adalah kenyataan flip flop paling kantoi yang dilakukan oleh pihak yang mewakili kamal.

Perkara ke 2 akan bersambung nanti.

Di atas adalah kenyataan fumble peguam kamal bernama jaharberdeen.Bezakan pula dengan peguam yang mewakili syarikat yang didakwa ditipu oleh kamal.


SOALAN ?
Lepas 6 bulan kamal lari, baru dia dakwa dia mendapat ugutan ?






21 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... jadi kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Jangan Berkawan ngan Syiah, Komunis dan Peliwat

Muahahhhahhha

Anonymous said...

Pencacai PAS dah tak bole hidup kat blog sendiri cuba jadik parasit kat blog ni


muahahhhahhaaaa

itu tandanya mereka dah takut sangat kat kita ....

Good Job GAP

Anonymous said...

Merokok merbahayakan kesihatan ... jadi kurangkan merokok .

July 2, 2012 12:22 PM

&


Jangan Rembat Bini Orang Macam Mat Sabu

Jangan Buat Motivasi dengan Bini orang pukul 3 pagi kat bilik hotel

Jangan liwat buntut orang nanti kantoi

Jangan suka makan aiskrim macam abe min

Jangan suka bohong macam Nizar

Jangan suka bau burit - sedap mahhh

Jangan suka tunjuk pandai macam Mahfuz Launch kahkahkah

Jangan jadi baruah - macam kahlid gereja

Jangan banyak sangat makan pasir nanti bole jadik gagap macam khalid Gagap

Jangan jadik macam Nizar meracau tak tentu pasal

Jangan jadik mak lampir nanti orang takut

muahhahhhaaaa

Anonymous said...

kalau di negara maju, mana ada jurnalis akan layan spin dalam press conference

Anonymous said...

Jangan songlap duit mamali....


org2 pas Jawabbbbb

Sila baca amanat Haji Hadi mudah-mudahan korang bertemu dengan kebenaran.

Anonymous said...

opssss

nak tambah satu lagi .....

mana perginya Negara Islam....

Pengajarannya

Jangan mempergunakan agama untuk kepentingan politik sempit


PAS semakin jauh dari agama

Anonymous said...

Pesanan untuk2 penyokong tegar PAS kalau nak tau siapa Anuar Ibrahim dijemput datang ke ceramah TIBAI biar korang tau siapa dia Papa Hebat

Anonymous said...

Para jemaah PAS dijemput datang ke ceramah Dr Hassan Ali untuk membetulkan Aqidah anda.

Anonymous said...

Para penyokong hamPAS sila ke blog Pas Vs Pas untuk mengetahui sejauh mana penyelewengan agama di dalam PAS

Anonymous said...

mayat siapa yang nak kena langkah kalau nak tubuh negara islam


penyokong PAS sila jawabbbb!!!!

Anonymous said...

PANJANG SPIN TIADA KAITAN PANJANG AKAL

pihak celik undang-undang tak perlu cakap panjang dan berpusing-pusing tetapi fakta zero.

cakap pendek dan berfakta akan lebih mudah difahami dan membantu kerana cakap panjang, berpusing dan kabur hanya membuang masa.

contoh klasik bagi press conference yang pendek, padat dan jelas ialah melibatkan isu "langkah mayat saya kalau nak buat negara teokrasi"

susulan dari kenyataan tersebut maka terbatallah niat untuk membentuk negara teokrasi dalam diri pihak yang di sasarkan menerusi kenyataan berkenaan.

MARHAEN

Anonymous said...

mayat siapa yang nak kena langkah kalau nak tubuh negara islam


penyokong PAS sila jawabbbb!!!!

July 2, 2012 12:49 PM

dia belum mati pon orang2 PAS tak nak negara islam ....

Politik yang mempergunakan agama

Anonymous said...

Lepas ni boleh jemput Mahfuzzz Launch jadi lowyer ....


Prof Serba Tak Tau

Anonymous said...

.

kenyataan pendek, padat dan jelas seperti "langkah jasad saya kalau nak tegakkan teokrasi" sememangnya membuktikan kelebihan psywar dapig berbanding para rakan lain.

yakni tidak ada kenyataan lebih ringkas dari itu tetapi kesannya begitu besar dalam menamatkan 'permainan tarik tali' antara peminat teokrasi dan penentangnya.

ATAS PAGAR

Anonymous said...

Makin ramai golongan yang berpelajaran tinggi menjadi manusia yang tidak berfikiran, apa tidaknya, mempunyai pelajaran yang tinggi, ijazah berjela-jela, tapi tidak tahu mengenal baik dan buruk, sanggup membuat benda salah untuk kepentingan diri. Seperti golongan Penipu Rakyat inilah, ramai yang dari golongan profesional, lawyer, doktor, malahan ada gelaran dr. lagi sebab dia ada Ph.D, tapi sanggup jadi penipu, pembohong, bersekongkol dengan golongan mungkar, inilah harap ijazah saja berjela-jela, tapi bebal, bangang dan tidak berguna, bersekongkol buat perkara tidak elok, menipu orang ramai, menghasut orang buat jahat, ini ke golongan yang berpelajaran? Blah la, harap pakai saja smart, tapi perangai macam malaun, perosak masyarakat.

Anonymous said...

Jangan harap aku nak mengundi Penipu Rakyat, sudah serik dengan penipuan dan pembohongan demi pembohongan untuk meraih populariti politik, tapi sekadar cakap sajalah, buatnya tidak, ramai telah jadi mangsa Penipu Rakyat yang kejam, zalim, tak berhati perut ini, dasar perosak masyarakat. Harap penampilan saja macam warak, dan profesional, tapi macam jahanam, pembohong, perosak, pencetus masalah, korang semua tukang perosak negara dan tukang perosak rakyat, kerana koranglah rakyat jadi keliru dan negara jadi tidak aman, tak guna punya PKR, PAS dan DAPig, perangai korang memang jahanam, macam haramjadah, babi, celaka, dasar tak guna!

Anonymous said...

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... jadi kurangkan merokok .

.
July 2, 2012 12:22 PM

---------------------------------------

Membohong, membuat cerita palsu, menghasut orang ramai buat kerja tak elok, memperalatkan agama, membuat hukum hakam palsu dan sesat, berpolitik siang dan malam tanpa berusaha untuk membangunkan rakyat dan menjadi batu api perosak keamanan adalah sikap yang sangat keji, berhentilah buat benda-benda ini, bertaubatlah, jangan ingat pakai serban dan jubah boleh masuk syurga senang-senang ke? Ingat jadi ahli parti PAS boleh masuk syurga tanpa hisab ke? Ingat dengan mengundi PAS dan kuncu-kuncunya serta mati kalau dikafankan dengan bendera PAS, PKR atau DAP, ingat Munkar dan Nankir tak akan soal dalam kubur ke? Sedarlah, sudah banyak kerosakkan yang dibuat oleh puak Penipu Rakyat ini, pihak kerajaan Barisan Nasional bertungkus lumus membangunkan negara, tapi puak Penipu Rakyat jadi perosak menghasut orang ramai membuat perkara-perkara keji, serik benarlah dengan puak perosak ni, tak guna disokong, ibarat melepas anjing tersepit sajalah, perangai macam komunis, sebelum menang janji bulan dan bintang, syurga san sebagainya, tapi lepas menang habuk pun tak ada, pembohong saja, lepas tu menindas rakyat dengan berbagai perkara, cukai pintu dinaikkan, lepas tu pusat maksiat makin berleluasa, makin banyak yang buruk dari yang baik, Negara Islam konon, sekarang apa dah jadi hingga pusat hiburan dan pusat judi tumbuh berleluasa? Ini tuntutan Islam ke? Atau PAS dah jadi barua DAPigs hingga apa saja yang DAPigs suruh PAS akan buat? Sememangnya PAS adalah barua suruhan tahap anjing suruhan DAPigs, apa saja yang DAPigs buat PAS akan bela bermati-matian, dasar asboiyah, membela sekutu walaupun perkara mungkar, PAS selalu tuduh UMNO asobiyah kerana tolong Melayu, tapi PAS bodoh dan bangang, UMNO bersikap wataniyah, iaitu sayangkan bangsa, bukan macam PAS yang asobiyah, hingga sanggup jadi anjing belaan dan anjing suruhan DAPigs untuk merosakkan bangsa dan agama sendiri. Harap serban saja sebesar bakul, harap jubah saja putih melepak, tapi perosak, jadi anjing belaan DAPigs sajalah PAS sekarang ini. Blah la, jangan harap aku nak undi Penipu Rakyat yang kuat membohong, kaki kencing, tak guna, cakap lain buat lain, Negara Kebajikan jadah korang sajalah, korang golongan penindas, dasar komunis, tak guna!

Anonymous said...

Lepas ni untuk cover malu mungkin puak Penipu Rakyat buat cerita palsu dalam Harakah kononnya telefon Kamal Hisham telah dirampas oleh Perdana Menteri, yang bercakap dalam telefon dengan Jahaberdeen dalam sidang media itu adalah Perdana Menteri yang menyamar menjadi Kamal Hisham. Pasal apa dalam Harakah saja cerita palsu ini ditulis, sebabnya penyokong PAS jenis tak reti berfikir, tulislah apa saya untuk memburukkan kerajaan, semuanya mereka akan setuju, betul salah belakang kira, jenis tak reti berfikir katakan, semua benda yang ditulis dalam Harakah semuanya diterima bulat-bulat. Blah la.

Anonymous said...

Lepas ni untuk cover malu mungkin puak Penipu Rakyat buat cerita palsu dalam Harakah kononnya telefon Kamal Hisham telah dirampas oleh Perdana Menteri, yang bercakap dalam telefon dengan Jahaberdeen dalam sidang media itu adalah Perdana Menteri yang menyamar menjadi Kamal Hisham. Pasal apa dalam Harakah saja cerita palsu ini ditulis, sebabnya penyokong PAS jenis tak reti berfikir, tulislah apa saja untuk memburukkan kerajaan, semuanya mereka akan setuju, betul salah belakang kira, jenis tak reti berfikir katakan, semua benda yang ditulis dalam Harakah semuanya diterima bulat-bulat. Blah la.

Anonymous said...

haha..lu punya bongkar lambat la bro!dh basi lu nk kelentong pembaca blog ni.blog uncleseekers dh nk abis bongkar baru ko nk dedah.apa la lu!