Tuesday, August 28, 2012

NASA DIPECAT : PAS LUPA NASA ADALAH PROTEGE FADHIL NOR.


Cakap-cakap yang sedang hangat kedengaran sekarang banyak menjurus kepada kemungkinan besar bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa akan berdepan dengan penyingkiran dari parti tersebut.

Jika ianya menjadi kenyataan seperti diramalkan oleh sesetengah penganalisis politik tempatan bermakna ia akan menjadi sejarah hitam buat PAS kerana baru sahaja kira-kira 8 bulan lalu parti itu memecat bekas Naib Presidennya, Hasan Ali.

Berbeza dengan pemecatan Hasan sebelum ini yang dilakukan tanpa sebarang peluang pembelaan diri, dalam kes Ustaz Nasharuddin terdapat cadangan untuk membenarkan beliau memberi penjelasan atas beberapa kenyataan kerasnya yang ditakrifkan oleh ramai pemimpin PAS sebagai melanggar dasar parti.

Bagaimanapun, tidak semua pemimpin PAS di peringkat Pusat, Negeri dan Kawasan yang bersetuju dengan tindakan PAS yang sejak kebelakangan ini dilihat terlampau keras terhadap perbezaan pandangan sesama pemimpin parti tetapi dimasa yang sama pula ternampak jelas agak lunak bila berhadapan dengan tuntutan parti lain dalam Pakatan rakyat (PR).

Waktu ini PAS bukan sahaja terpaksa berhadapan dengan tekanan dan kerenah langsung dari pemimpin parti yang berkiblatkan idealisme Anwar Ibrahim malahan turut menghadapi senario lain yang telah lama membarah dalam struktur kepimpinannya.

Mengikut satu sumber yang rapat dengan kepimpinan PAS Pusat, faktor lain yang turut memainkan peranan menambah tekanan ke arah usaha menyingkirkan Ustaz Nasharuddin juga mempunyai kaitan rapat dengan inisiatif sekumpulan pemimpin pro Syiah yang mahu menguasai secara total struktur kepimpinan PAS sekarang.

Teguran keras Ustaz Nasharuddin terhadap PAS berhubung hubungannya dengan DAP serta faktor penyiaran fotonya menemani Perdana Menteri di Mekah Al-Mukarramah tempohari hanyalah asbab bagi membolehkan kumpulan pro Syiah merealisasikan usaha 'memancung' pengaruh Ustaz Nasharuddin dalam parti.

Kumpulan pemimpin terbabit yang berimamkan Timbalan Presiden PAS sekarang iaitu Mohammad Sabu (Mat Sabu) dilihat sedang cuba mengembangkan pengaruh mereka dengan cuba 'memancung' seramai mungkin pemimpin parti yang diyakini akan merencatkan perencanaan mereka untuk menguasai tampuk kepimpinan PAS.

Dengan dokongan dan kerjasama yang dijalinkan bersama kumpulan pro Anwarinas, ia menjadikan usaha-usaha sedemikian dilihat semakin mudah untuk dilakukan sementelah lagi tika ini masing-masing kebetulannya berdepan musuh yang sama dalam parti.

Sekiranya usaha-usaha terancang yang dilakukan sekarang berjaya menyingkirkan Ustaz Nasharuddin dari PAS, tidak syak lagi dalam jangka waktu terdekat atau paling lambat selepas PRU 13 kelak, kita akan meyaksikan satu lagi perubahan drastik yang akan turut menarik turun Hadi Awang dan Haron Din dari kedudukan mereka sekarang.

139 comments:

Anonymous said...

Dasar PAS yg ramai org tak tahu ialah : JANGAN LANGGAR DASAR PARTI, LANGGAR DASAR ISLAM TAK APA.

ISAC said...

Kalau Arwah Ustaz Fadhil Nor ada lagi... Mungkin beliaupun akan tinggalkan Pas agaknya...

Anonymous said...

AKU HENSEM

PERGHH...MAKSYUK
BOLE MENANG KAT KELATE GINI

Anonymous said...

Kalau Ust. Fadhil Nor masih ada, mungkin dia akan ludah muka pemimpin2 Pas sekarang sbb malu dgn Pas sekarang yg beria-ia sgt nak ke Putrajaya sdgkan dia nak jual kalau Pas menang p/raya.

rakab said...

Semoga ustaz Nasha akan segera dipecat dari Pas !...kerana tak mungkin beliau akan meninggalkan parti itu dengan kehendaknya sendiri.

Pecat dan singkirkanlah ustaz Nasha dari parti dan kita akan lihat apa jadi pada Pas.

Anonymous said...

apabila ust nasha dipecat nanti beberapa pemimpin kanan PAS akan bertukar jadi biawak.

Anonymous said...

Dlm PAS perjuangan menegakkan ISLAM sdh tidak penting lagi. Yg penting aku mahu jadi Presiden parti.........maka penyokonglah menjadi mangsa.

Anakbukitgantang said...

Krisis UMNO PAS lewat 1875 kerana gerakan ulama Wahhabi dalam PAS nak ambil alih kuasa-akibatnya Asri Hj Muda dibuang dari jawatan President PAS

Kepimpinan ulama PAS pada tahun 1987 sebenarnya adalah kepimpinan Wahhabi PAS -dan Wahhabi ini adalah Umat Islam yg sesat -rujuk Iman Syafir , Imam Hanafi, Fatwa Al Azhar dan JAKIM. Pemimpin Dewan Ulama PAS yg Wahhabi ialah Nik Aziz ,Hadi Awang, Harun Taib, Haron Din.

Krisis Kepimpinan Kedah 2012 baru baru ini kerana ada usaha Syiah di bawah Phakorazi nak ambil alih dr Azizan yg maseh ASWJ.

Krisis Hassan Ali dan Nasyarudin Mat Isa ialah sebenarnya krisis Wahhabi dan Syiah mengambil alih dan menumbangkan pengaruh mana mana pemimpin PAS yg maseh Islam ASWJ

Rujuk balik ucapan Sasyarudin Mat Isa semasa PC sejurus tiba dari Makkah

Demi Islam-umat Islam ASWJ kena tolak PAS kerana PAS dipimpin oleh orang orang yg berfahaman sesat.

rakab said...

Memang sepatutnya golongan agamawan dalam Pas bangkit menentang kumpulan Anwarinas yang semakin terpesong landasan perjuangan Islamnya.

Kumpulan Anwarinas ini bukan saja membawa kesan yang buruk kepada perjuangan Islam Pas bahkan membawa musibah besar kepada perpaduan masyarakat berbilang kaum dinegara ini dan kesucian agama Islam itu sendiri.

Anonymous said...

Apa DASAR PARTI yg xleh di langgar tuh ????

Kene kuat BERBOHONG,mmfitnah dan memaki hamun cam Tantawi, Mat Sabu dan pork nicky ke?

Anonymous said...

PAS ni dah jadi parti MENGARUT. TAK BOLEH DIHARAP.

Tinggalkan PAS jer............

Anonymous said...

kesian kat ahli pas akar umbi. asyik kena kelentong dgn pemimpinnya

rakab said...

Pas sekarang nih dah jadi umpama 'tomyam khinzir'!! Lauk yang enak diratah dek kafir harbi.

rakab said...

Kalau Fadhil Noor hidup lagi, dengan dia sekali kena halau dari Pas.

...macam Dato' Asri dulu.

Pemimpin Pas sekarang nih memang celaka !!

Anonymous said...

hahah PAS = Tom Yam khinzir.. jijik weii xesadr diri lg ke juak2 bodoh PAS tu masih dabik dada!
Allah tgk tunjukkan satu persatu kerosakan PAS. Sudahlah gagal dlm bab memerintah, masjid, balak dan air tu simbolik kegagalan asas memerintah oleh PAS.

Anonymous said...

Allahyarham Ust Fadzil Noor cukup menentang DAP dan kafir harbi yang mahu mendekati PAS. PAS ibarat perempuan tua berjubah yg dilacorkan berkali2 setelah kematian bapa. Perempuan tua yg enak dibuai penzinaan, wpun telah dihalang dan ditentang.

Ingtlah siapa undi PAS membawa kpd kufur dan dosa pd Allah. Cukup banyak bukti kesesatan PAS pada Islam dan umat.

Anonymous said...

Rakyat tau dah perangai ahli politik PAS..Tunggu PRU-13!Tumbang PR!

Anonymous said...

x sabar nak ngundi bn wei..

Zek said...

YB Nasha Md Isa nampaknya membilang hari sahaja untuk dipecat kerana pengaruh Anwarisme dalam PAS terlalu kuat. Group Ulama dalam PAS sudah tidak berani utk bersuara.

Dengan tersingkirnya Dato Nasha dan Dato Hasan Ali drp PAS maka tidak ada lagi sesiapa pun daripada kumpulan Ulama yang berani bersuara.

hangkedee said...

Sedikit demi sedikit Tuhan tunjukkan segala keburukan Pas...tapi totok dan tolol pas masih sujud lupa diri kerna Takebeer!

dzimba said...

Pas perlukan syaitan maka sssiapa sahaja yg tidak meyerupai syaitan maka hukumannya adalah dipecat. Nik aziz yakim hanya syaitan yg mampu membantu mereka.

Anonymous said...

Kita doakan selepas ini Dato Harun Din pulak akan bersuara dan akhirnya dipecat. Biar Kapal PAS akan dihuni oleh org2 BUSUK lagi KEJI seperti peliwat, kaki betina, kaki botol, kaki judi. Artis2 jahil yg cari keduniaan.Sebenarnya juga golongan Anwarinas yg tuding jari olh segelntir PAS itu hanyalah retorik untuk tutup kelemahan PAS.

PAS sbnrya parti tipu dan sesat. Sbb itu dakyah jahat xkiralah dr Anwar atau DAP mudah menyerap masuk dan tipu mereka. Jika mereka org PAS betul2 beramal dgn Islam keseluruhannya (bukan sukukan bab HUDUD dan Politik shj), pasti Allah akan lindungi dan keluarkan org2 jahat spt UMNO tendang Anwar.

Ini org2 baik yg digugurkan, kaki betina yg velupar lg jahat spt Mat Sabu diangkat jd pemimpin.. dimanakah jasa Mat Sabu pd Islam sehingga dijulang begitu oleh PAS? Fikir2lah Siapa mahu tempah dosa undilah PAS. Suduh cukup bukti yg Allah turunkan!

Anonymous said...

Bro GAP, lu jgn kasi chance sama pasti PAS. Lu kena tau PAS paling jahat dr PKR dan DAP krn PAS perdaya org melayu dgn agama.
Khutbah Aidilfitri di Kelantan dirosakkan dgn Khutbah sesat PAS. Habis diperkudakan agama oleh PAS.
Lu jgn kasi chance sama PAS. Londeh habis2 jgn kesian langsung. Bangsa PAS ini sama jht dgn Bani Israel. Lu kena kenal puak 2ni betul. gaul dgn diorng tahulah betapa jahatnya org2 PAS!

Anonymous said...

KASIHAN PAS, KERANA PERJUANGAN NYA SONGSANG, DAN SAYANGKAN KAFIR DARI SESAMA ISLAM, MAKA AKU AKAN UNDI BARISAN NASIONAL.
HIDUP UMNO !

Anonymous said...

sat lg bomoh siam datang brhujah dgn penuh perasan dlm perasaan banggggalllnya.. hahaha

Anonymous said...

Sejak bila GAP menjadi penyokong PAS? Dalam kes ni berkenaan ustaz Nasha? You ahli PAS ke?

Kan jelas Nasha tu Dan sebelum ni Hassan Ali adalah Trojan Horse UMNO.

Sibuk parti orang lain buat apa? Kecuali ada agenda, kan?

Anonymous said...

Anon 5.21..Pas tue berpolitik di Malaysia, lantak ler GAP nak ambil tau apa pun.. GAP pengundi Malaysia..suka hati dia ler nak ambil tau..dari ko nasihat GAP ko tuding jari juak2 PAS dari dulu kala suka menyibuk hal UMNO..jeles kat GAP yer..

Trojan UMNO? bangang ke apa ko nie..Ustaz Nasha dah lama join PAS..mana pernah join UMNO..Ustaz Nasha dah kena tipu dengan juak2 PAS macam ko nie...PAS takde pendirian! Say no to PAS! Say YES to ISLAM! Pas bukan ISLAM!

Anonymous said...

JANGAN UNDI PAS
JANGAN UNDI PKR
JANGAN UNDI DAP

JANGAN UNDI PAKATAN HARAM!

Anonymous said...

Aku sokong sepenuh-penuhnya Ustaz Nasha dipecat.. Dia dah jadi duri dalam daging bagi PAS. Dulu Dato Hassan Ali pun sama, kaki penyibuk tp skrg dah tak ada. Bila duri-duri ni dah tak ada, senang sikit nak KUNYAH lumat PAS ni. Lepas kunyah2, ludah tepi longkang macam buang sireh....!Tak caye, kita tungguuuu...!

Anonymous said...

Anonymous said...
nasha perjuangkan dasar parti ke... atau nasha perjuangkan misi asobiah umno... ? NAMPAK asyik dok menempek dengan ketua2 penyamun umno saja.... dok harapkan habuan dari umno jugak ke??????????

August 28, 2012 3:59 PM
Anonymous said...
NASHA... UMNO tu parti setan ( ikut kata madey)....

kau berkawan dgn setan umno tu bahaya... nanti jdik macam kecah adam & hawa yg terkeluar dari syurga kerana hasutan setan....

August 28, 2012 4:01 PM

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

PAS nak pecat Ustaz Nasha????

beranikah???

cer buat nengok!!!

PAS akan dikapankan oleh ahli yg masih meneruskan perjuangan asal parti tersebut!!!!

Anonymous said...

percayalah , pas tak akan berani memecat ust Nasha , biar apa cerita berlaku ...pas akan mengambil pendekatan berdiam diri dan membiarkan Ust Nasha terus sebagai ahli pas ,
pun begitu pas tidak akan samasekali mencalonkan Ust Nasha pada PRU ini !

itu cara pas mengambil iktibar daripada kes Hassan Ali !

akhirnya Ust Nasha akan terus dibiarkan begitu saja , ibarat gantung tak bertali ..pada akhirnya Ust Nasha akan fade up dan keluar daripada pas , ketika itu pas akan membuat cerita Ust Nasha barua UMNO , spy UMNO , dibeli UMNO ..dan segala bentuk tohmahan dan istilah lain ,

percayalah ...ini akan berlaku

Anonymous said...

Azazil tu dulu "pakar rujuk" mailaikat & penghuni Syurga ... tapi sifat pentingkan diri & takbur dengan ilmunya akhir dia dinyahkan dari surga..... Azazil digelar Iblis dan juak2nya syaitan atau setan....

madey kata ... umno tu parti setan, dia rayu rakyat sokong parti setan @ iblis....

pengikut2 parti setan sememamngnya perangai macam setan sejak DULU, KINI, SELAMANYA... mai ramai2 kita tolak parti setan UMNO!!!!

NASHA nak ikut amalan politik hipokrit munafik @ parti setan UMnok??

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

Sejak bila GAP menjadi penyokong PAS? Dalam kes ni berkenaan ustaz Nasha? You ahli PAS ke?

Kan jelas Nasha tu Dan sebelum ni Hassan Ali adalah Trojan Horse UMNO.

Sibuk parti orang lain buat apa? Kecuali ada agenda, kan?

...................................................................................................................

awat nik aziz,hadi bawang,kit siang dan lain2 banggang dok menyibuk pasai isu lynas dipahang???

sejak bila depa jadi rakyat pahang???

kalau mcm ni soalan aku apa yg hang dok terbayang bhai????

itulah jawapan tuk soalan hang!!!

akai ada ka????

Anonymous said...

Nasha jadi agen umno APCO dlm PAS..PR?

Anonymous said...

Nasha, buruknya sifat talam dua muka dalam parti Islam, PAS....

baik kah sifat tiada setiakawan dlm jemaah..???? hanya untamakan kepentingan diri....

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

Nasha jadi agen umno APCO dlm PAS..PR?

August 28, 2012 5:55 PM

...............................................................................................................

silap tu bhai!!!

anwar yg jadi agen umno dalam PR!!

cer tengok sejarah..sapa yg ada lebih pertalian ngan umno???

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

Nasha, buruknya sifat talam dua muka dalam parti Islam, PAS....

baik kah sifat tiada setiakawan dlm jemaah..???? hanya untamakan kepentingan diri....

August 28, 2012 5:56 PM
.................................................................................................................

PAS memperjuangkan islam atau putrajaya???

kalau hanya putrajaya maka Nasha tak bersalah!!!

kalau islam..maka Nasha memang harus dipecat!!!

Anonymous said...

Nasha diberi kepercayaan kehadapan dalam barisan pimpinan PAS untuk "program profesionalkan ulamak & mengulamakkan profesional" ...

tetapi akhirnya NASHA lebih percaya kepada agenda & misi asobiah sekular UMNO dari keputusan jemaah dalam PAS ...

dia gagal meletak dirinya untuk jemaah PAS.. bahkan dia jadikan dirinya alatan asobiah UMNO spt hasan ali, zukifli nordin, dlllll.........

bye222.... umno!

Anonymous said...

Hahah juak2 anjing PAS xblh berhujah dgn akal lagidah.. meroyan gila maki hamun mcm org kafir. Terukdh sbnrya PAS ni, dh deadline dah.
PRU13 ni Insya Allah tahulah apa akan jd pd PAS, bila kalah jgn merusuh sudah lah anjing2 PAS ye.

Anonymous said...

biarkan LUMCAI2 umno terjun dengan labu2nya.... biarkan x 3333

Anonymous said...

anjing2 UMNO menjilat tarian Nasha..

Anonymous said...

Anon 6:02 PM BODOH!

Kenapa pulak Ust Nasha dihentam teruk? beliau bukan masuk UMNO? Wahai Berok PAS bukalah mata, dia beragama Islam, Najib beragama Islam, Sheikh2 Arab di Mekah u beragama Islam. Lu setan ke kafir yg dengki sgt dgn Ust Nasha?

Setan shj yg gelisah dgn tautan Ukhuwah sesama umat Islam.

Pasai apa pulak Ust Nasha kena 'setia' dgn parti syaitan? Pasti yg tgh jilat punggong kafir? Pasti yg angungkan peliwat, yg tolak HUDUD, yg me wirakan Komunis?

Posting bebal si pencacai PAS sekor ni nmpk jelas ASSOBIYAH JAHILIYAH. Mahu org Ust Nasha jd syaitan bisu dan jangan ckp apa2 wpun PAS pijak Islam?

Wei bangsa anjing PAS, usahlah memaksa org lain kufur sama, Allah Ta'ala pasti turunkan bala musibah pd PAS Laknatullah!

Anonymous said...

@#%%^*<>????? umno tenggelam ... 3@3(*&%^)q +++++++ hanyut pada pru13... talqin la

Anonymous said...

ada sekor anjing GILA PAS meleleh2 air lur maki Ahli Syura mereka sendiri. Bangsa PAS BODOH BEBAL ni xguna bercakap melainkan Allah turunkan AZAB biar terjelir lidah, terpasung dada sakit yg amat pedih baru mereka kena dunia atau akhirat!

Dasar Anjing PAS, mereka berhujah berjuang atas dasar BERHALA MODEN - parti! Mereka sembah BERHALA2 lebih dr taat pd Allah yg perinthkan kebaikan umat!

Wahai anjing PAS, xkn rugi sesen pun UMNO atau org lain dgn kebodohan PAS tu. Tunggulah PRU13. Ayat ini terlalu byk diucapkan org rata2 rakyat. Ajar PAS Laknatullah ni biar tumbang dgn hinanya bersam aPakatan Syaitan PR!

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

apakah kesalahan ustaz Nasha??

adakah mengkritik DAP itu salah???

habis kalau dalam isu hudud nik aziz selalu bg alasan DAP tu kafir dia mana tahu pasai islam.....

adakah nik aziz juga boleh dipersalahkan????

ataupun hanya kerana Nasha berada bersama datuk najib????

perhhh!!salah ke tu tok guru???

sesama islam tu!!!siapa lah yg iktiraf nik aziz ni sebagai ulama!!! kena kaji balik kot...

Anonymous said...

Anon 6.08, apesal ko gilababi ke? Sawan babi ke sbb kecewa Ahli Syura PAS Ust Nasha pun boleh sepak terajang PAS? itu tanda jelas PAS tu sesat dan jahat. Bukan UMNO jemput Ust Nasha pun. Dia yg offer diri jd penterjemah pd Najib, bincang soal umat!

Ko mabuk nk mrh2 ni mcm ko mrh perintah Tuhan yg mahukan umat bersatu?? Laknatullah punya anjing PAS

Anonymous said...

Ust nasha akan dipecat sbb langgar dasar parti demi utk menegakkan Islam.

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

nak talkin kan UMNO???

jangan korang plak yg dikristiankan oleh DAP!!!

Anonymous said...

Sbbtu lah PAS dikatakan menyembah BERHALA MODEN!

PAS tidak menyembah Allah dr sudut ruhiyyah lagi sebaliknya mereka menyembah BERHALA MODEN - PEMIKIRAN SEKULAR PARTI!

PAS sgt busuk dan keji skrg. Mereka terlalu jelas menghina Islam. Tapi mereka masih fitnah UMNO. Mereka tidak takut pd Allah sebaliknya mereka takut pd kuasa dunia dan DAP!

Anonymous said...

apakah Nasha dianggap .. seorang pemimpin idealis berkarismatik bertaraf tinggi ... seperti Dr Burhanuddin AlHelmi atau Prof. Zulkifli Muhammad, atau Yusuf Rawa atau Dato' Fadhil Nor?

macai2 umno jangan la nak perbodohkan keupayaan politik ahli2 PAS bawahan macam aku ni.......

kan..... tertiarap umno mu tuh pd pru13... baru tau....weh!

Anonymous said...

PAS ulama council chief Harun Taib has expressed support for the Islamic party’s beleaguered former deputy president Nasharuddin Mat Isa, saying he is still relevant to the party.

Anonymous said...

Ust Nasha dipecat sbb langgar dasar parti yg memperhambakan maruh pd Kafir??

Ust Nasha dipecat sebab busuk dan kejinya hati pemimpin dan anjing2 PAS Laknatullah!

USt Nasha dipecat kerana syaitan yg beraja dlm PAS mula tidak boleh duduk senang kerana kebangkitan Islam akan muncul di abad ini?

Adakah ko wahai anon 6.12 benih2 dajjal yg takutkan kebangkitan Islam yg Syumul?

Anonymous said...

Bahasa ahli2 parti Islam serta pemimpin2 pas tak ubah spt bahasa pelakon filem lucah.

Anonymous said...

Lepas ni Tok Guru Harun Din pula berkata2, sekali lagi akan dikorbankan oleh PAS dgn menendang rg tua tu pulak?

Gila sungguh parti ajaran syaitan PAS ini. Org UMNO pun geleng kepala zalimnya PAS pd pemimpin mereka sendiri.

Usahlah ckp pasal talkin sape2. PAS yg akan ditalkinkan selepas shj keputusan PRU13 nnt.

Bg anjing2 PAS yg masih xpercaya, buatlah culaan undi di kawasan masing2. Lihat apa dia keputusaan culaan. Pecatlah Ust Nasha supaya UMNO menang besar dan Allah akan azab sepedih2nya bangsa PAS Laknatullah ini!!

Anonymous said...

tak salah nasha nak berkawan dengan siapa termasuk najib... tapi sebagai pemimpin parti jangan belakangkan aspirasi jemaah yg beri mandat sehingga ketahap Tim Presiden & YB MP berkali2 yg di rais dari parti....

akhirnya menjilat umno/ pm umno demi mengejar habuan diri????

Anonymous said...

Setiausaha Majlis Syura Nik Zawawi Nik Salleh sebagai berkata, mereka hanya akan membincangkan isu Nasharudin "kalau sempat" dalam agenda lain-lain sahaja...!

...UMNU tambah susah hati!

Anonymous said...

umno yg telah khianati bangsa, agama, ummat.... ni boleh dibawa berkawan ke atau hulur kepala disembelih oleh umno.....

Anonymous said...

Ust Nasha tu Ahli Majlis Syura PAS- Badan tertinggi PAS yg mengatur segala perjalanan parti PAS (sepatutnya lah). Tapi amat malanglah bg mereka sendiri anjing2 PAS ini menghina pemimpin mereka sendirir.

Apakah DOSA Ust Nasha disisi Allah dan Nabi sehingga layak dimaki hamun dan dihina dihukum oleh dajjal2 PAS Laknatullah ini?

Mengapa Mat Sabu yg sgt jahat dan kufur pd Allah itu tidak dikeji? Apakah ini petanda2 PAS akan dihina Allah dgn sehina2nya lantaran mereka akan angkat dana ngkut org2 yg berdosa dan bermsalah ke dalam parti mereka!

Inilah istidraj Allah pd parti ajaran syaitan-PAS.

Anonymous said...

UMNO cukup legalah kalau Ust Nasha tk kena pecat sbb terlepaslah satu lagi BUAH FITNAH anjing2 dan dajjal2 PAS yg akan memfitnah Ust nasha di'beli', di'rasuah', di'perdaya oleh UMNO!

Lagi best ialah Ust Nasha akan terus menerus menjadi 'duri dalam daging' PAS yg akan cucuk dan buat PAS bernanah dari dalam. Alhamdulillah moga ini kemenangan buat UMNO dan UMat Islam yg benar!

Anonymous said...

Anjing2 PAS yg berada di GAP ni, usahlah susah hati sgt pasal UMNO sbb sengaja Allah takdirkan PAS itu rosak dr dalam. UMNO xpyh kacau pun.

Dikhabarkan banyak lagi juak2 PAS yg akan ikut serta Ust Nasha jika Ust Nasha dipecat. Oleh itu sikap bacul penegacut anjing2 PAS atasan tkkn berani pecat Ust Nasha.

Ust Nasha juga ada link besar2 dgn ulamak2 luar. Nak mampos kot Pork Nik kalau halalkan Ust Nasha dipecat.. haha Syiatan2 dlm PAS mula panasss...

Anonymous said...

Perangai huduh org2 pas ialah, bila ahli kritik sikit (w/pun atas dasar kebenaran/Islam) terus tuduh proksi umno, trojan umno dll, tapi. Sebagai ahli, aku dah masak dgn perangai pemimpin2 pas ni. Sebab tu payah nak menang, niat tak ikhlas dan selalu berburuk sangka.

Anonymous said...

Pecat lah pecat..pecat..pecat.!! lepas ni pas jadi satu barang satu ringit!..satu barang satu ringit! dah kat Kelantan elok2 dapat nescafe tak pasl2 kena air kosong.

Anonymous said...

PAS khianat pd Tauhid dgn membenarkan Islam itu dihina oleh bangsa Kafir Harbi. Dgn benarkan Ijtihad nama Allah itu dipakai oleh agama lain sgt jelas Fatwa Kebangsaan mengharamkan dan boleh jatuh murtad.

PAS khinat pd HUDUD dan syariat dimana hanya pakai HUDUD pd musim pancing undi. 22 tahun tipu kencing rakyat di Kelantan tentang HUDUD, masjid sebiji pn xboleh bina, yg banyk dibina ialah rumah besar mewah Pork Nik dan konco2 EXCO nya sampai boleh kawen 2-3 org bini lepas tu harta berjuta2.

Anonymous said...

Seandainya Ust Nasha dipecat, pas akan tuduh majlis syura telah dibeli oleh umno. Kalau tak dipecat, pas akan tuduh umno yg buat fitnah mereka2 cerita ustaz nasha akan dipecat. Tak percaya tunggu....

Anonymous said...

Sama ada Ust Nasha dipecat atau tidak ia kredit dan untung buat UMNO. Kalau Ust Nasha tidak dipecat ia akan jd duri yg akan cucuk habis2an syaitan2 BESAR dlm PAS termasuk Tok guru Syaitan-Pok Nikcy.

Kalau Ust Nasha dipecat, haha lagi menarik, kita akan lihat PAS akan dihuringi oleh bangkai2 busuk manusia2 yg jahat,manakalak org baik2 akan jd kuasa ketiga yg akan bersatu dgn NGO2 Islam lain bersama Hasan Ali, Ust Hafiz, Ust2 Pondok2 di Kedah dan Kelantan!

Wei anjing2 PAS klu berani buatlah.. kita nk tgk syaitan2 PAS megelupur mcm mana!

Anonymous said...

Sahabat2 yg cintakan Islam, kita banyakkan solat Hajat dan DOA suapa PAS akan dilingkupkan Allah dgn sehina2nya. Ulamak dan org baik2 dipisahkan dan diasingkan dr PAS supaya Hidayah disampaikan pd mereka dan jd peneraju pd perpaduan ummah bersama UMNO. Insya Allah kebangkitan Islam akan muncul tk lama lg bukan dr PAS Laknatullah!

Kita tunggu, kebangkitan Islam ini akan melawan kebathilan PAS dan sekutu Laknatullahnya!

Jika berperang dgn PAS secara zahir maka perang kita adalah JIHAD AKBAR!!!

Anonymous said...

Ingat lah tuan2 semua, pertembungan ini adalah JIHAD!
Jika berperang kita dgn PAS secara zahir maka perang kita adalah JIHAD AKBAR!!!

Jangan kita takut dan gentar dgn mereka. Kita cintakan persaudaraan islam tapi jika mereka menolak maka mereka menolak perintah Allah maka WAJIB kita perangi mereka (PAS Laknatullah) ini.

Tuan2 jagan bimbang, 'underground' movement akan bantu kita hancurkan PAS. Sudah lama para ulamak yg soleh berdiam diri, akan tiba letusan besar yg akan hancurkan dajjal2 dan syaitan2 bertopeng Islam PAS ini!

ALLAHU AKBAR!!

Anonymous said...

Nak jadi ustaz/ustazah, tak payah pegi blajar tinggi2, masuk pas je, terus dpt title ustaz/ustazah. mulu jahat mcmana pun tak pe, asalkan masuk pas.

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

betoi umno ada menokok nambah atau tak bukan persoalan........

sebagai lawan PAS haruslah untuk UMNO mengambil kredit kiranya PAS ada masalah dalaman!!

cam baru berpolitik je la you ni bomo bhai!!!

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

Nak jadi ustaz/ustazah, tak payah pegi blajar tinggi2, masuk pas je, terus dpt title ustaz/ustazah. mulu jahat mcmana pun tak pe, asalkan masuk pas.

August 28, 2012 6:38 PM

................................................................................................................

nak tambah sikit!!!

nak beli kereta mewah pun boleh pilih PAS!!

dengan syarat kalau lelaki mesti pandai merapu....

kalau pempuan..mesti bergetah!!!

Anonymous said...

Melawan PAS masa PRU13 nanti adalah JIHAD AKBAR!
Jika kita biarkan PAS menang ibarat kita benarkan kafir Harbi menguasai dan menghancurkan Islam

Jika kita biarkan PAS menang ibarat kita biarkan Islam dipijak2 dan dipermainkan sesuka hati!

Jika kita biarkan PAS menang jawablah nnti diMahsyar Allah kita berdosa krn biarkan mungkar dan kejahatan, jawablah didepan Allah nanti krn Allah sudh tunjukkan Jalan tapi kit amasih bebal dan keras hati mahu sokong dajjal dan syaitan PAS - PR!

Ingtlah tuan2 semua..azam dan doa supaya PAS berjaya dihancurkan! Ini bukan seruan main2 tp ini adalah titik penting buat kebangkitan ISLAM yg sebenar!

ALLAHU AKBAR!!
ALLAHU AKBAR!!
ALLAHU AKBAR!!

Anonymous said...

Ada ke orang2 UMNU yang dimaksudkan bomoh siam tu..rasanya dia tersilap tu.Aku rasa ramai yang kasihan kepada sibebal2 dalam PAS sahaja yang masih tak sedar diri...BERMUKA2 dalam memperjuangkan agama...Itulah gambaran mereka yang munafiq spt yang terdapat dalam AQ/
AGAK2 SIAPA YANG ANTI ISLAM,KARPAL KE AHLI2 BEBAL PAS.

Anonymous said...

Bagi sesiapa yg bergaul dan pernah berkerja dgn PAS akan tahulah betapa penipu dan busuknya PAS dlm menentang UMNO.

Mereka sanggup buat perang saraf dgn sebarkan penipuan pd calon2 tertentu supaya boleh pengaruhi rakyat dn percaya. Sedangkan Islam HARAM kan kaedah menipu begitu kerana jika menang pn Allah tk Berkati dan tk Redhoi!

Oleh itu jgn kita biarkan PAS menang. Dgn penguasaan golongan SYIAH+SEKULAR+WAHABI dalam PAS ketika ini Malaysia boleh musnah dlm sekelip mata dr bab agama hinggalah kepada bab muamalah.. Waliyyazubillah

Kawan2 yg cintakan Islam dan Negara, tolonglah sebarkan dan pastikan PAS mesti ditumbangkan di semua peringkat yg boleh!

Think Tank PAS dn Pakatan Haram sedang merancang rusuhan besar jika mereka gagal capai 2/3 atau ke Putrajaya PRU13 ini. Percayalah bahawa PAS lebih JAHAT dr apa yg kita sangkakan bila bertembung dgn kuasa dan dunia!!

Anonymous said...

PAS gunakan taktik Yahudi dlm mempengaruhi UNDI. HUDUD akan dimainkan sekali lg sbg perang saraf utk kaburkan umat Islam supaya tolak UMNO BN. Sedangkan dlm Islam tidak boleh mengutamakan keadaan begitu. HUDUD bukan kewajipan yg berat seperti Solat dan Rukun Lain. ia tetap WAJIB tetapi bersyarat pd keadaan dan semasa.

Jangan sama sekali kita tertipu dgn dakyah kafir tentang peranan PAS dan HUDUD

Sebagaimana Penjajah British membenarkan PAS ditubuhkan sbg parasit buat umat Islam begitulah juga dgn keadaan skrg Yahudi dan Nasrani sedang menggunakan PAS sbg platform untuk runtuhkan Islam di Malaysia!!

Cara mereka sgt halus dn licik. WAJIB bg kita untuk TUMBANGKAN PAS utk elakkan sbg alat kafir dan Yahudi utk rosakkan kita!

Anonymous said...

PENIPUAN TERBESAR UMNU PADA UMAT ISLAM....!

Kata UMNU: "Ini cara terbaik utk mentadbir negara. Kami memenuhi prinsip2 Islam & maqasid syariah. Prinsip ini bermakna menjaga Islam dari segi kesucian, kedudukan, dpd aspek kepercayaan, moral, pentadbirn & lain2, supaya Islam boleh diamalkan dgn sempurna"

Berikan bukti yg UMNU dah jaga benda2 yg disebut dibawah:

...kesucian, kedudukan, dpd aspek kepercayaan, moral, pentadbirn & lain2, supaya Islam boleh diamalkan dgn sempurna...

Atau, menjaganya dgn TIDAK melaksanakannya langsung? Mana dia, akta murtad, Qisas, Qazaf serta hudud?

UMNU jaga Agama or agama jaga UMNU...?

Anonymous said...

hidup umno hidup umno hidup umno...dulu kini dan selamanya....tenggelam dan hanyut umno....timbulnya di PUTRAJAYA

Anonymous said...

hidup nasharudin mat isa....kerjakan parti PIS dari dalam...

Anonymous said...

Hati2lah tuan2 semua dgn ejen2 Munafiq PAS di alam siber ini. Tekadkan hati dgn iringan DOA semoga PAS Laknatullah ditumbangkan!

Ejen2 Munafik PAS dibayar supaya perang saraf menjelang PRU13 ini berhasul ukt tarik pengundi atas pagar lebih kurang 30-40%

Cita2 Ejen2 Munafik bersama kafir Harbi dan Zinonist Anwar ini sgtlah besar iaitu untuk menguasai Asia Tenggara ini melalui Kuala Lumpur

Tuan2 yg cintakan Islam jgn lemah dn terpesona dgn dgn kata2 janji Munafiqun PAS Laknatullah.

WAJIB atas kita memerangi parti PAS Laknatullah demi menjaga maslahat umat dan Islam.

Pasti kita jangan mengundi PAS, sebarkan pd sanak saudara serta ahli keluarga masing2 tentang perancangan jahat PAS bersama DAP dan PKR untuk mengubah Perlembagaan Negara Artikel 11 dan Artikel 153 yang akan melihat kita jadi seperti SIngapura!!

Jangan biarkan semua jd terlambat dan menyesal kemudia tiada guna lagi.

Anonymous said...

hidup umno hidup umno hidup umno...dulu kini dan selamanya.....parti pas jaga bumu ...BERUK SARKES

Anonymous said...

Tuan2 akan saksikan Ust Nasha mungkin tidak akan dipecat sebagai helah akhir menjelang PRU13 ini supay atidka terencat usaha untuk memujuk undi org Melayu memenagkan Kafir Harbi DAP, PAS Munafik dan PKR sekular ini!!

Terlalu banyak pergaduhan dalaman PAS yg disembunyikan sekrang gara2 berlaku pertembungan antara yg HAQ dan BATHIL. Ini semua perancangan jahat musuh2 Islam.

WAJIB kita tinggalkan dan tolak PAS. Jangan kita menyesal diakhirat nanti hanya kerana biarkan 1 undi kepada PAS maka musuh2 Islam akan hancurkan Islam selumat2nya!

PAS sgt bahaya skrg. WAJIB kita tumbangkan dgn apa cara sekalipun. Jika PRU13 ini gagal maka gagallah kita untuk cetuskan kebangkitan Islam yg sebenar dan pasti musuh2 Islam akan berteggek pd PAS dgn mudahnya utk pesonkan kita.

DAp bukan parti kecil, DAP bukan keseorangan. DAP cukup dahsyat anti-Islam nya. Sedarlah2 tuan2 selagi kita ini mengaku sebagai umat Muhammad, korbankanlah usaha untuk memerangi PAS. Lihatlah bagaimana Ust Nasha boleh korbankan kedudukannya demi cintakan Islam

Beliau sikitpun tdiak gentar dgn ugutan2 JAHAT anjing2 PAS Laknatullah. Apakah kita tidak malu pd Allah tiada langsung sumbangan untuk tegakkan Islam? Paling mudha ialah jangan berikan wpun 1 undi pd PAS Laknatullah! PAstikan kita turun dan bantu UMNO dan NGO2 Islam lain untuk tumbangkan Pakatan Syaitan ini bg yg berkemampuan! INSYA ALLAH! AMINN!!

Anonymous said...

AMANAT MAT SABU...!

"Kita galak ahli PAS hadir pada santai merdeka (Janji Demokrasi) pada 30 Ogos sehingga malam masuk 31 haribulan bersama 44 NGO lain yang akan berkumpul bagi merayakan hari kemerdekaan. Kita galak supaya semua yang hadir memakai warna kuning kerana tuntutan BERSIH kita masih berterusan"

“Tidak ada slogan, tidak ada sepanduk atau tunjuk perasaan. Cuma bezanya kami memakai baju kuning" - Mat Sabu.

SEBARKAN! Lokasi Himpunan JANJI DEMOKRASI yang akan berlangsung serentak, kemaskini di:-

(1) Kuala Lumpur - Dataran Merdeka.
-https://www.facebook.com/events/374765835930326/

(2) Perak - Dataran MBI, Ipoh.
- https://www.facebook.com/events/349743978440982/

(3) Melaka - Clock Tower Rumah Merah
- https://www.facebook.com/events/456220747745966

(4) Johor - Dataran Bandaraya, Johor Bahru.

(5) Sabah - Padang Merdeka Kota Kinabalu

- https://www.facebook.com/events/128914397254281

(6) Australia - The Grosvenor Hotel, Perth.
- https://www.facebook.com/events/455853691112343

Anonymous said...

Tuan2 yang cintakan Islam, jangan sama sekali menyertai program agenda jahat PAS bersama skutunya Pakatan Syaitan. Islam tidka pernah mengajar kita membuat rusuhan dan jeritan jalanan walaupun dgn lafaz takbir!

Inilah kesesatan jahat yg diterapkan oleh PAS Laknatullah, iaitu memilih2 agama pd bab yg sesuai dgn nafsu serakah mereka

Tuan2 yg kasihkan kebangkitan Islam, tolak semua dakyah PAS, satukan hati kita pada jamaah yg benar, pastikan PAS ditumbangkan sepenuhnya bersama Pakatan Syaitan, kita bentukkan kesatuan Ummah dirantau ini dgn eleman ukhwah dan kasih sayang, satukan hati umat Islam serantau dan sebarkan dakwah kebenaran dan keindahan Islam.

Perundangan HUDUD akan ditegakkan dgn keadah yg hikmah dan paling indah, melalui kefahaman dan kecintaan pd Allah dan Nabi!

Bukan melalui kaedah kuffar Yahudi PAS Laknatullah, bukan melalui kaedah samseng dijalanan, rusuhan pekikan dan penghinaan pd kaum wanita.!!

Ingtlah tuan2 semua..Allah Ta'ala sudah tunjukkan pd kita banyak perkara tentang kekufuran PAS dan sekutu2 Laknatullah mereka! Adakah kita masih mahu mendustakan Allah dgn menyertai mereka??

Sedangkan kewajipan kita ialah memakmurkan rumah2 Allah, menyebarkan kasih sayang dan kefahaman Islam dn bersatu dgn pemerintah supaya diperbaiki dan diperkukuhkan kesatuan Ummah

Tuan2 WAJIB kita tolak dan perangi PAS! Korbanlan sedikit dr apa yg kita ada untuk melawan musuh2 Allah PAS DAP PKR dan sekutu2 Yahudi dan Nasrani diluar sana yg tunggu masa untuk menghancurkan negara ini!!

Jangan kita menyesal setelah kita kufur dgn nikmat Allah berikan. Insya Allah kuatkan Azam dan Doa serta usaha. Tumbangkan PAS, tegakkan kebangkitan Islam yg sebenar AMINN!!

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

Bravo mat sabu!!!

hidup mat sabu!!!

jom pakat pi dataran......

pakai baju kuning ka...hitam ka...atau tak pakai ka...lantak pi la....

yg penting niat tu ikhlas...kalau setakat nak provoke..baik lepak kat kedai mamak je....

pssstttt....cer tanya mat sabu kiranya pakatan menang pru13 tercapaikah cita2 bersih ni???

bukan apa..org tu dah wat mcm2..tapi masih tak puas hati...pas ni mungkin dah takde apa2 perubahan dah dalam SPR.. jadi kalau pr menang mcm mana agaknya????

UMNO kena wat bersih 4.0 kot.....

huhuhuhu!!!!

Anonymous said...

Lafas niat utk mengingati...Bumi Di Pijak Milik Orang.

"Sahaja aku haramkan diriku, isteriku, anak2ku serta cucu2ku dari sokong BN kerana Islam"

Anonymous said...

Tak habis dgn KEBODOHAN Parti Islam PAS ni.

Mcm mana nak tadbir Negara "MALAY"SIA.

Anonymous said...

hidup umno hidup umno hidup umno....dulu kini dan selamanya....ku haramkan diriku isteriku anak2ku dan menantu2ku mengundi pakatan rakyat aka BERUK SARKES drpd memerintah malaysia bumi bertuah....

Anonymous said...

Melayu bodoh mcm keluarga Bumu Sial ni tK sokong UMNO pon takpe tak luak pon. Lagi pon Malaysia tk perlukan sokongan Melayu Bodoh Minority Sore Loser.

Jasa ko cuma memecah Belah Bangsa dgn fitnah dan bangkangan ko yg bangang!!

Semoga ko keluarga ko kekal dgn Kebodohan ko!!

Anonymous said...

Ada JKKK UMNU yg kata kat aku, darah Karpal Singh halal & PAS wajib membunuhnya!

Aku senyum & tanya JKKK mangkok tu,

"Adakah hudud tidak dilaksanakan di Malaysia oleh kerana Karpal?"

Aku tergelak la pulak...Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

perhimpunan janji demokrasi dimana BERUK BERUK SARKES beraksi....berhimpun la kat mana kau suka....ADA AKU KISAH

Anonymous said...

Bumu Sial!! Ko sedar pon yg ko tu mmg HARAM dan ko dgn sendiri nya sudah MENGHARAMKAN DIRI KO, BINI KO DAN ANAK2 KO!!

HARAM JADAH!!

Anonymous said...

Bumu Sial mmg spesis makan Taik sbb setiap perkataan yg keluar dari mulot dia berbau TAIK!!

Anonymous said...

Bumu Sial gelak di atas kebodohan diri sendiri.

Anonymous said...

Bomoh Siam tak layak memberi pendapat kerana terkeluar dari tajuk perbincangan

Anonymous said...

Binatang yg hampa dan kecewa saperti Bumu Sial mmg suka meracau.

Anonymous said...

PAS dah hancur lebur

Anonymous said...

hidup jkkk umno hidup jkkk umno hidup jkkk umno dulu kini dan selamanya...bumu BERUK SARKES...

Anonymous said...

PAS da hancur lebur tapi Bumu Sial akan tetap wujud dgn fitnah nyer yang tersohor.

Haram Jadah yg mencari rezeki dgn menfitnah dan membohong.

Parti Artis Semalaysia (PAS) said...

Lafas niat utk mengingati...Bumi Di Pijak Milik Orang.

"Sahaja aku haramkan diriku, isteriku, anak2ku serta cucu2ku dari sokong BN kerana Islam"

August 28, 2012 7:17 PM

...................................................................................................................................

halal atau haram bukan ditangan kita bhai!!!!

takpalah hak hang nak berniat...

esok hang yg menjawab!!

Anonymous said...

Biasa lah spesis Bumu Sial serupa PAS!!

Halal Haram, Syurga Neraka di tangan musibat ni!!

Tak caya tanya Anwar Aljuburi, Mat Bauburit dan O_Start2 yg sajenis dan sekaki. Mereka sudah di janjikan syurga setelah memantat daging haram sesuka hati.

Artis2 pon berebot2 masuk PAS takut syurga full house. Hahaha

Anonymous said...

PENIPUAN BESAR PASSIAL PADA UMMAT ISLAM...

BUAT MAKSIAT MANTAT REZEKI HARAM MASOK SYURGA!!

Anonymous said...

AMANAT MAT SABU...

KALAU BUMU SIAL DAH PAKAI BINI DIA PAS GI MAT SABU PAKAI PULAK!!

Wahkahkahkah...

Anonymous said...

bomo buat jgn x but Janji demokrasi.. banyak2kan demonstrasi sampai pru 13 kaorang akan tau langit tinggi rendah PR kalah teruk!

Anonymous said...

ahli Pastoon tak boleh khutbahkan para rakan (Dap). pantang tok/nenek.

kalau buat...sendiri mau ingat

Anonymous said...

30 OGOS ...SANTAI JANJI DEMOKRASI!!!
bersama pimpinan waja RAKYAT
didataran merdeka....
para wira rakyat tanpa ragu dan dalih
sentiasa menyambut TUNTUTAN UMMAH
menolak aristokrat UMNO/BN!!!

adakah dbkl, pdrm, fru diperhamba untuk politik kotor umno?

Anonymous said...

BERSIHkan DEMOKRASI yg diKORUP oleh UMNO/BN!!!!

solidariti kuasa rakyat--> PERUBAHAN!!!!!! rakyat perlu kepimpinan politik baru berteraskan SEPARATION of POWER1

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

August 28, 2012 9:40 PM
______________________________________________

Yes!! Free Malaysia Kini from all the Bastards and Idiots (PAS/PKR) perosak Bangsa dan Agama!!

Anonymous said...

BERSIHkan DEMOKRASI yg diKORUP oleh UMNO/BN!!!!

solidariti kuasa rakyat--> PERUBAHAN!!!!!! rakyat perlu kepimpinan politik baru berteraskan SEPARATION of POWER1

August 28, 2012 10:37 PM
___________________________________________

Tak cukop Demokrasi lagi ka Sial!!

Mantat bini orang sesuka hati, mantat Mat Jambu sesuka hati, Boleh makan aiskrim dalam jamban sesuka hati masih tak cukup demokrasi ka Sial!!

Muahahahaha............

Anonymous said...

BERSIHkan DEMOKRASI yg diKORUP oleh UMNO/BN!!!!

solidariti kuasa rakyat--> PERUBAHAN!!!!!! rakyat perlu kepimpinan politik baru berteraskan SEPARATION of POWER1

August 28, 2012 10:37 PM
_________________________________________

Kesian betol!! Masih ada bangang2 yg mimpi di siang hari!!!

Solidarity kuasa rakyat?? Sebab kuasa rakyat lah UMNO/ BN jadi pemetintah yg sah!!

Rakyat perlu kepimpinan politik baru?? Kalau ini betol berlaku UMNO/BN tak memetintah skarang ni!!

Bongok betollah pembangkang2 dan Pencacai2 nya!!!

Anonymous said...

yes!!! para para fru ini lah masa nya untuk membalun BERUK BERUK SARKES yg terkinja kinja di dataran merdeka.

....balun cukup2 BERUK2 SARKES tu..

Liyana said...

Mat Sabu akan cantas sesiapa sahaja yang inginkan Kerajaan Perpaduan

Anonymous said...

power apa!!!? POWER ROOT ke POWER RANGERS!!!? cer citer...

Anonymous said...

Cantik bahasa.Tahniah ye sbab dengki dengan dengan oeang yang sebangsa dan seagama dengan kamu.

Anonymous said...

Kau itu,pentingkan parti daripada perjuangan sebenar.nasha perjuangkan kebenaran,kenapa jemaah tak ikut serta?sebab tak sebulu dengan tok2 lebai pas yang atas2 itu?kena tegur dah tak boleh terima?

Anonymous said...

Pelik ada orang macam ini .dulu begitu menyanjungi,bila dah tak sebantal,mulalah perilaku orang pas yang sebenar.marah,maki.ekspresi hijau menuju putrajaya lah katakan.

Anonymous said...

Daripada jadi paria kapal sikh dan pencebok cina pendatang..mana lagi bagui?

Anonymous said...

Ayat orang yang tak boleh terima kenyataan sebenar..orang pas memang macam ni.tok guru ajar ke?

Anonymous said...

Berlagak sungguh!hebat2!takbpayah berbual angin malam la abang.haha!

Anonymous said...

Sejak bila pas dengar pandangan dewan ulama?

Anonymous said...

Aku dah agak dah.Jawapan cemerlang orang pas..

Anonymous said...

Ikut mat sabu,beruntunglah kome semue yang pergi..free service mah!haha

Anonymous said...

Kalau ada dlam al quran dan sunnah,aq join la baii!

Betoi x jin?
Pork nik baru ajar niat tu..jom semua wajib ikut lafazkan,kalau tak,kafir nnt.kihkikihlihlihkihkihkihkihkihki

Anonymous said...

Hudud modal pas.senang gamaknya memodalkan hukum Allah..sapa itu?pas cg!

Anonymous said...

Percaya jugak kau dengan demokrasi?air,hutang belajaq settlekan dulu.

Anonymous said...

Dok kat ceruk2 kampung,mana taknya,dengar ceramah banyak,bace isu semasa tak nak,bila orang nyalak,angguk je.sapa tu?pas cg!

Tukang Komen said...

Berbalik pada tajuk Nasa di pecat aku rasa ini suatu helah je. Pas tak berani pecat Nasa sbb kehilangan Hassan Ali dah cukup memberi kesan negatif terhadap pengaruh parti hampas ni. Kalau pas pecat Nasa bererti BODOH. Kalau tak pecat bodoh sebab bakal mengundang kemurkaan abang DAP. Apapun pas tetap BODOH.

Anonymous said...

Inilah kerja Allah Ta'ala, perancangan Allah itu Maha Hebat! Didatangkan duri2 dari dalam PAS sendiri yang berjawatan BESAR sebagai penghinaan buat PAS
PAS sesat dan kufur dari Aqidah dan Syariat Islam, tiada siapa boleh tegur anjing2 dan pencacai2 PAS ini dari luar kerana semua yang tegur pasti akan di 'bunuh' Rejim PAS ini!
Tapi Allah Maha Berkuasa digerakkan hati Ust Nasha supaya kontra dan menegur pimpinan Toghut PAS. Akhirnya PAS akan tersangkut LEHER!

Beranikah PAS nk pecat Ust Nasha? Pecat atas alasan syar'ei apakah? Jika Mat Sabu kaki betina pun tidak dipecat malah diangkut jilat oleh anjing2 PAS, kenapa pula Ust Nasha yg jelas perjuangkan Islam mahu dihukum atau dipecat?

Jika PAS pengecut xbrani pecat Ust Nasha kerana kesan buruk akan berlaku pada undi, maka sekali lagi PAs akan dirobek dari dalam oleh kelompok Ust Nasha!

Sesungguhnya cukup jelas PAS ialah puak yang menyembah BERHALA (parti) sehingga bile bertembung soal Islam dan soal parti, anjing2 dlm PAS akan menyalak lebih utama pd soal parti. Mereka bukan menyebah Allah Ta'ala lagi tetapi menyembah parti sesat yg diketuai oleh TUA KUTUK Laknatullah-Pok Nik

Tunggulah kehancuran PAS sgt hampir Insya Allah. Wahai anjing2 PAS yg kemaruk kuasa dunia dan cintakan kafir, teruskanlah dgn himpunan santai Kafir Munafiqun pada 30 Ogos ini. Moga BERTAMBAH2LAH KEMURKAAN ALLAH PADA PUAK sesat ini.

Silakanlah wahai anjing2 PAS dan Pakatan Haram. Perkara sia2 lagi memfitnah agama Allah ini tidak layak dibalas oleh manusia melainkan Allah jua yg akan hukum dan hina kamu semua! AMINN YA ROBB!

Anonymous said...

Kalau da niat mcm tu maka haram bg kamu dn keturunan kamu mkn apa jua bentuk bantuan dn subsidi dr krjaan bn..

Anonymous said...

SAPA YG DUK P PERHIMPUNAN BERSIH MMG BODOH..TOK NIK BAGHAL..

Anonymous said...

PAS SESAT LAGI MENYESATKAN..

Anonymous said...

Bumu Sial said...

PAS ulama council chief Harun Taib has expressed support for the Islamic party’s beleaguered former deputy president Nasharuddin Mat Isa, saying he is still relevant to the party.

August 28, 2012 6:15 PM

-------------------------------------------------------------

You Mother Fucker!!

You don't know how to speak malay is it??

Is your mother fucked by Ang Moh??

Anonymous said...

bumu sundalan meroyan tak habis-habis..

Anonymous said...

Jgn kawan ngan umno. Kwn ngan setan boleh belaka. N.ajis ckp

Anonymous said...

Tak meyakinkan langsung hujah kau ni bro..bilamasa pas wujud 1875 ni bro..
Cakap mcm pakar strategi pas ni.. Tp
Tk meyakinkan lah..

Anonymous said...

E eh kau ni..boleh tentukan org masuk keluar syurga neraka..pala hotak kau..

Anonymous said...

Dalam banyak2 komen yg aku baca.. yg paling aku rasa nak penyepak n aku confirm ni mamat pengampu n nak dapat projek ja yg mamat komen "x sabar nak undi bn wei..." aku rasa nak ludah ja dalam mulutt kau tu.. walaupun aku tawar hati dgn PAS n pakatan skang ni... BN tu boleh jalan la.. aku mmg x hingin nak undi pun.. dgn menengok bini najib tu yg dok habiskan duit aku, hal lembu, najib yg takut bini dan bapak 1 MALAYSIA yg x menjadi langsung.... meluat aku dgn org yg komen tu... yg lain tu x da la sgt... eeeeyek!! geli aku dengar pun... sorry la, terpaksa jugak aku komen x tahan nak baca pun...

-John

Anonymous said...

John.. ko ni.. bini sesiapa pon ko meluat..sebab ko pondan gamer....

Kat kg.. ko diusir sebab semua binatang..dari ayam hingga ke kerbau dinoda ko...

Mat rempit pon tak mau dekat ko..nanti exzos motor mereka pon ko liwat....

kesia ko john..kunyit !

Anonymous said...

Apa nak dimertabatkan Fadhil noor sangat...dialah pelupor politik carut dan fitnah pemimpin...Kalau dia ada.. Anwar lagi ligat spin sebab .. fadil Noor tu ..righthand dia yg diplantedkan di Pas...untuk menyemai kaki liberal dan Abim .
Hasilnya... Pas sudah dihijack dari Ulama Pas yg bebal kepada Ulama Pas bisu...

Ini semua angkara..Fadil Noor dan Nik Ajis... yg lain tu ikut membabi buta sebab mata tumpu kat undi aja.. bukan pada amanah Allah dan rasul...

Pembaca sekelian..sila buka mata hati... biarkan lah setengah itu yg suka buka ponggong kerjanya...

Anonymous said...

Pembetulan..

Bomoh siam sabenarnya menghalalkan dirinya..isterinya..anak anaknya untuk undi BN..

sebab...faktornya adalah
cakapnya diharamkan keluarganya undi BN... jadi dalam math neg X neg = positive..
Jadi.. haram A X Haram B= tak Haram

Haram A ialah keluarganya dan Haram B ialah dia ..anak haram jadah..

Pandai tak aku..!