Thursday, November 28, 2013

KORANG AKAN MATI TEGOLEK BILA BACA KUALITI DEBAT PENYOKONG PAKATAN !


KLIK SINI

11 comments:

  1. buang masa berdebat dengan diorang ni. mereka akan tukar topik dengan tak semena mena. cuba kita tengok contoh ketua penipu tu bila ditanya wartawan... dia bolih tanya balik wartawan soalan yang sama. penamat cerita ayat U ULANG I SAMAN.

    bila ditanya jam OMEGA wartawan pulak kena sergah. padahal sampai sekarang pun tak jumpa. kak jijah simpan konon.

    cerita bangla 40ribu dah jadi bloger pro umno buat cerita...pulak dah. padahal terpampang dalam utube muka dia dok tabur cerita. yang heran muka tu tak tau malu pulak tu. yelah... apa nak heran kan? sedang kote dia seluroh dunia bolih nampak dia tak mengaku.

    dari itu biarlah diorang bodoh lebih bodoh dari keldai. jangan sampai kita diperbodohkan

    ReplyDelete
  2. PKR cawangan Pulau TiomanNovember 28, 2013 at 7:03 PM

    Kalau macam itu aku tak mau baca laa . Nanti mati tegolek pulak .

    ReplyDelete
  3. Astaghfirullah...Masyallah..apa masalah korang nie..sampai mcm tu menghina sesama manusia..

    petrol naik
    gula naik
    semua barang naik
    salah siapa??????
    ini lah janji yang telah ditepati
    Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang masaalah sendiri mau tanya.... 1-mana ada janji barang tak naik
      2-bila masa 'semua' barang naik
      3-Anda ada tanya elaun ibu tunggal JANJI siapa yg buat? 3a-Dah selesai?
      4-Gaji MB dan lain-lain naik 87% -300% anda tak bengang?
      So jangan drama - berkata benar lah kerana Allah.

      Delete
  4. Asal barang naik je salah kerajaan..tunggulah PR jadi kerajaan pusat.hahaaa..

    ReplyDelete
  5. Btul kata anon 10.07. Jgn mghina ssama manusia. Pm cuba prthnkn hrga yg dnyatakn anon td tp x brjya krn faktor ekonomi global. Anon 10.07 sptutny kna tau. Kita jgn hina tuan guru tdk dpt mlksanakn hudud wlaupun hmpir 20 thn mmrinth. Wlaupun dia myalahkn krajaan bn krn krajaan mghalang dn dia x dpt lksanakn ttpi dia brsetuju spy prserta brsih mlnggar undng2 utk mcapai hsrat prhimpunan trsebut. Jd jgn salahkn tok guru. Dia dh brsara tp hudud hny lh ibarat mimpi shj

    ReplyDelete
  6. Anon 10.07...naik naik juga tapi belum ada rakyat Malaysia yg kebuloq lagi..sementara rokok naik pun mat rempit sehari dua kotak juga...Mana ada papa pun..pakatan haprak yg hipokrit je yg bnyk petikai..padahal depa senyap2 brsyukur sbb krajaan pemerintah majukan negara...tgk 2 juta kereta produa trjual,,Puak pakatan haprak yg bnyak beli..Aku Kalau x sokong Aku beli pilihan lain Toyota ke,Honda ke..jgn buat dosa keringlah..buat MASA ni x ada kerajaan Dlm dunia trbaik mcm krajaan malaysia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chili kasi taruh itu sama dia anon 10:07...cakap ta da pakai ota....?

      Batu juga ada duduk itu atas kelapa dia...sori kepala kah?

      Ini bukan saya tulis acah 10:07 saya ada tekan itu keyboard dia kasi keluar ini ayat lah....

      Delete
  7. Tunggulah hari pengadilan Allah nanti..
    orang yg memfitnah dan bersubahat sama..memaki..mencaci dan menghina akan muflis disana.
    Sesungguhnya janji Allah adalah benar..dunia ini hanya lah persinggahan ke alam yg kekal..
    ingatlah saudara2 semua..berfikir dgn akal yg waras sebelum mencaci sesama manusia

    ReplyDelete
  8. Benar mengumpat Tu haram tapi bagi saya bab anwar ni dah jadi halal sebab berita mutawatir dia ni si pembohong nombor satu... dan bahaya dia ni kerana watak meragukannya serta kaitannya dengan golongan pencatur barat. Bukan sekadar itu ada orang kata berita kerohanian pun maklumatnya selari dengan berita yang kita dengar. Jadi untuk selamatkan Islam maka musuh Allah ini patut kita sebarkan sikap dia dan kejahatanya itu agar manusia tidak tertipu.... Saya masih ingat lakonannya masa di penjara sungai buluh... Seorang warden yang hadir kenduri adik ipar saya memberitahu anwar sihat dalam penjara bermain pingpong. Tetapi tak sampai seminggu keluar gambar dia dalam tv berkerusi roda dengan pendakap leher dan kelihatan lembik ketika ke makamah.Tapi bila menang Nampak sangat sihatnya tak macam mula datang. Memang kena buat lakonan nak pi makamah sebab nak tarik simpati... Ini kalau kat amerika diajar oleh peguam. Tapi soalnya ialah anwar menyalahkan orang lain atas penyakit yang dilakonannya itu. Mudahnya menarik simpati dengan buat fitnah kat orang lain.... Nampak tak ? Dia pefitnah yang hebat. Wajib dibenteras demi Islam. Cuma kita jangan memaki hamun macam pihak pembangkang tuuu... nanti kita sama seperti mereka. Mana boleh basuh najis dengan najis.. tak berkat....

    ReplyDelete
  9. tolak anwar, kita tahu dia berlakon, kita tahu dia menipu, apa lagi yang bagi sokongan pada dia, kalu semua tolak dia, mati akal lah dia, yang benar benar kenal anwar semua dah jauhkan diri, kenapa yang tahu anwar sikit sikt tak mau tinggal pulau dia, dia pengkhianat Negara, lihat saja dia memburuk buruk kan Negara, sekarang ni dunia pun dah tahu siapa melaon ini, jadi rakyat Malaysia patut buka mata.. tolak anwar..

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.