Sunday, January 19, 2014

JEPANG PUN TOLAK LAHABAU NI...KAH KAH KAH


13 comments:

  1. Apa lagi ...guling-guling la..kat kedutaan jepun..

    ReplyDelete
  2. ada sebab yang tersirat tu...

    faham sendiri lah tuan punya badan

    ReplyDelete
  3. Kalau kat Malaysia boleh lah langgar undang-undang. Tak boleh berhimpun tanpa permit pun masih juga buat. Kat Jepun undang-undang ketat Baba. Orang tak kasi masuk negara dia, tak malu ke? Tebalnya muka. Tmpal apa ye?

    ReplyDelete

  4. Padan muka kau, BABI! Lain orang lagi satu anak puaka dia Nurul izzah.

    ReplyDelete
  5. Xbyar PTPTN nie....

    ReplyDelete
  6. Kesian...kesian...

    ReplyDelete
  7. Mulalah nak tuduh UMNO tu.....

    ReplyDelete
  8. Orang jepun lbh rela mati kena bom atom dari mati main bontot

    ReplyDelete
  9. Kecian kat anwar. Ini pasai amoi2 jepun takut kena balun dgn bang nuar kot?

    ReplyDelete
  10. ANJURKANLAH SATU DEMONSTRASI DI NIPPON GOH!

    ReplyDelete
  11. kalau berani,suruh lah macai ambabiga,tian chua,mat sabu demo depan kedutaan jepun,tengok ada berani ka? salute keberanian sama Jepun bukan pada keberanian Malaysia.kerajaan berani dah pupus sejak 2008.

    ReplyDelete
  12. kalau berani,suruh lah macai ambabiga,tian chua,mat sabu demo depan kedutaan jepun,tengok ada berani ka? salute keberanian sama Jepun bukan pada keberanian Malaysia.kerajaan berani dah pupus sejak 2008.

    ReplyDelete
  13. Kesian bang nuar totek bengkong nie, dah le tak dapat jadi perdana menteri, kena halau dari Jepun pulak! Semua ahli PKR dilarang tidur peluk patung dorameon dan hello kitty, anak mereka tak boleh tgk dan main dgn figurine ultraman......hidup jepun!

    ReplyDelete

KOMEN TERPAKSA DI MODERATE SEKETIKA.

APA PUN KOMEN POLITIK YANG BERBEZA PENDAPAT TETAP AKAN GAP PUBLISH SECEPAT MUNGKIN.

JGN HINA AGAMA,HINA SULTAN,PROVOKASI MEMBUNUH..KORANG BERTANGGUNGJAWAP TERHADAP KOMEN YANG DILAKUKAN.