Monday, February 8, 2010

JAM 4 PETANG HARI INI, DOKUMEN 'HIBURAN' NIK AJIS AKAN DIDEDAHKAN !

berapakah jumlah wang rakyat kelantan yang arifahmi guna untuk menghiburkan nik ajiz ? tunggu.jam 4 petang ini aku akan dedahkan butiran terperinci ! rakyat kelantan,umno kelantan,perkasa kelantan dan seluruh rakyat malaysia, ayuh kita saksikan betapa BIJAKNYA almenantunya arifahmi mengipas lipas bontot diktator tua nik ajis !

jam 4 petang ini...ini dokumen bukan ahmad albab yang punya..ini dokumen wali selipar yang punya !

10 comments:

Kapten Zero said...

Bagus tu; moga dapat hidayah dari Allah hendaknya.

Anonymous said...

WOW..!! BLEH BIKIN TERPANCUT AIR PUNAI GAYANYA!


Tn Hj Mokhtar

Anonymous said...

Jangan Marah ye Nik Ajis, kalau Marah nanti kena Jual

1000 Darham
500 Darham
250 Darham

ana tak mau lah, Kasi free pun ana tak maulah ....

aliriaruz said...

ape ek..x sabar nih

tiger said...

tahniah diatas usaha anda.Pastikan pendedahan ini bukanya fitnah sepertimana yang sering dibuat oleh pihak HaramKah Daily.

kulatlapok said...

GAP ASIK DEDAH JE TAK BUAT LAPORAN SPRM KE??? CAKAP MACAM BURUNG MERAK YANG CANTIK BULU BILA KEMBANG, TAPI MENGHERET TAHI BILA MENGUNCUP.. WA CABAR LU GI REPORT DENGAN SPRM ATAS NAMA 'GAP'. AMACAM ADA BERANI????

sorry gua tak pakai nama ANONY...

GAP KEMBALI said...

kulatlapok

lain kali komen bagi pasword moktar dulu..hahaha

panas nampak ?

kulatlapok said...

GAP! TAK PANASS TAPI BERBAHANG SIKIT...KALAU GAP GAP DEDAHKAN KAT SPRM BARU GUA SOLUTE LU...OPPSS NAMA SAYA BUKAN MOKHTAR TAPI fatine dari UK... yg baru kawin ngan mat saleh tu dari maiiiilahh mmmmmmmwahhhhh.......!!!

Anakbukitgantang said...

salam,

dalam pengalaman saya sebagai seorang PR dan biasa merancang serta menjalankan acara majlis rasmi dulu, tidak ada soft launch dan hard core launch yang berasingan dan memakan jumlah belanja yang besar

dalam pada Kerajaan menyeru supaya pemabaziran dielakkan, maa ada satu GLC - tak kesah sama ada di negeri Pembangkang atau tidak sewajarnya menyahut seruan BERJIMAT CERMAT tsbt

Penelitian atas dokumen tersebut membongkar bahawa PAS tidak da[pat lari dari sifat mazmunah ujub,riak, bangsa, bongkak , sombong dan bagga diri

Saya baru baru ini ke Matrade melihat perasmian/pelancaran
program membatu para peniaga untuk melebarkan jaringan perniagaan ke luar negara dan dirasmikan oleh Datuk Mukhriz Mahathir.

Acara pelancaran cukup ringkas dengan acara menaikkan bendera Malaysia dan nyanyian lagu Negaraku-Tape nyanyian Negaraku boleh didapati percuma dari RTM-kos percuma berbanding launching gimmick oleh PMBK yang menelan RM10,000!

Mungkin satu satunya acara yang mahal adalah makan tengah hari untuk para peserta yang dibuat di dewan bangunan MATRADE dan di cater.. dan boleh menyamai harga catering PMBK berjumlah RM 37,000 untuk 100 pax

tamingsari said...

Pembaziran itu kerja syaitan. Terima kasih Sdr.GAP. Inilah yg dikatakan membangun bersama islam. Semuanya juta ringgit. Duduk jadi CEO kerja rancang nak membazir dan buat duit. Rakyat Kelantan ada yg bising tapi Pas tetap kata ini Umno punya konspirasi. Politik yg takde standard.

Apa NA nak cakap dan pertahankan kegilaan menantunya. Pemuda terbaik konon.