Thursday, October 13, 2011

HIMPUNAN SEJUTA UMAT


ayuh kita sertai perjuangan dan kebangkitan umat melayu dalam perhimpunan anti murtad terbesar di selangor.


mohon sebarkan di dalam blog,fb dan twitter..


kita pejuang anti murtad, manakala anwar ibrahim setuju lina joy murtad.


soalan, anda nak sokong siapa ?

771 comments:

1 – 200 of 771   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!


Hancurkan musuh - musuh Agama Allah s.w.t, hancurkan para munafik dan fasik yang bertopengkan janggut, serban dan perwatakan alim, hancurkan para peliwat, penzina.


hancurkan....

anak di perantauan said...

aku sokong dari jauh..

Anonymous said...

Anwar suka Lina Joy murtad supaya dia boleh mantat n tkyah takot dosa.

Hahahahaha

Anonymous said...

HAPUSKAN KAUM MUSANGpuaKA!!!!

Anonymous said...

GAP!! aku sarankan tukar Title topik tu.

"HIMPUNAN JUTAAN UMAT"

The more the merrier..

Anonymous said...

TAMBAHAN ...kena tinggalkan semua parti politik yang menyokong murtad kalau nak selamat akidah..

PAS BUKAN ISLAM.

Anonymous said...

kita tangkap kevitor kour dulu apa macam boleh tak.

Anonymous said...

DEMI ISLAM AKU SANGGUP MELAKUKAN APA SAJA.
ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR! ALLAHUAKBAR!

choc-mint said...

anwar....boleeeeee....blah...

Anonymous said...

aku sokong... video sex anwar terbaru dipublishkan sbb aku nak tgok...hehehehe...

Anonymous said...

makanya puak2 amno puaka weh..kena la sokong hudud..ini orang cakap agama skit kena tangkap..orang mengajak ke arah kebaikan pon kena tangkap..islam apa ni amno puaka weh...ini lagi nak sokong himpunan sejuta umat konon..cehh...

zamsalam said...

dari Sabah.. Kami SOKONG!!!!

Takbir!!

Anonymous said...

anon 505 - ini budak unit amal jaga parking kat mana ni?

hj hadi kata hudud 0.0001% drpd hukum Islanggg

ust azizan kata hudud bukan keutamaan kerajaan kedah.

nik aziz kato, negaro Isle tak dok dale perlembagooe pati pahh

hj hadi kata lagi, dlm Qran hanya ada negara kebajikanggg, jadi matlamat kita ialah negara berkebajikanggg.

kat mana hudud & kat mana negara Islam?

itulah, lain kali sambil jaga prking tu, psglah telinga dgr ceramah, mentang2 dpt jaga parking, pakai seragam komunis, sombong bukan main, hj hadi brucap pun tak dengar.

Anonymous said...

anon 5.05
kite pie sejuta umat nanti.pihak penganjur tayang di skrin gergasi filem lucah kononya seorang pemimpin pembangkang. addduusss..sbb umno tak boleh pisahkan dari lucah dan politik.mesti berjuta yang datang!!!!kan..kan..kan..

Anonymous said...

dARI GUA

KAMI SOKONG

Anonymous said...

dari estet

kami sokong

Anonymous said...

dari parit

kami sokong

Anonymous said...

AKU TAK SOKONG!

AKU TAK SOKONG menatang HIMPUNAN nih!

Amat memelikkan jika ada pihak hendak mengadakan himpunan sejuta umat untuk mempertahankan aqidah umat Islam.

Sepatutnya, himpunan itu perlu bertukar kepada demonstrasi di hadapan pejabat MAIS dan JAIS yang tidak serius hendak selesaikan punca2 kepada berlakunya murtad.

Menyalahkan pihak gereja dengan sebab berusaha memurtadkan orang Islam, walhal orang Islam itu ke gereja disebabkan mereka tidak mendapat bantuan dan layanan yang selayaknya dari pihak MAIS dan JAIS, sama seperti seseorang yang menyalahkan syaitan apabila dia berzina !!!

Anonymous said...

hancor! hanchor!

Kita hanchor kan anuwar penzina, peliwat, bapa pluralisma, pendokong murtad, dajjal melayu!!

takbirrr

Anonymous said...

@musangkolom.
Perhimpunan tu bukan "menatang"! ko tak payah jeles sebab kitorang paham ko mmg "menatang" yg jinak....

rakab said...

Satu usaha yang sangat baik dan wajib di sokong oleh semua umat Islam.

Jangan berdolak dalik lagi!!

rakab said...

Satu usaha yang sangat baik dan wajib di sokong oleh semua umat Islam.

Jangan berdolak dalik lagi!!

Anonymous said...

tak lebih dari 2 ribu yang akan hadir
ceramah zul kulim apa cerita?

Anonymous said...

Aku persoalkan kenapa di buat di stadium shah alam?

Kenapa tidak depan pejabat MAIS or JAIS ???

Anonymous said...

Dari longkang

kami sokong..

Anonymous said...

Jika diteruskan,

pd aku, ianya lebih kepada mempamirkan keangkuhan serta kedangkalan berfikir umat Islam sendiri semata-mata.

Matlamat! Entah kemana-mana !!

Anonymous said...

aku hanya akan join perhimpunan ni kalau dapat sokongan dari TGNA..

Anonymous said...

Apakah jawapan kita pd seorg bukan muslim yg bertanya....

Bukankah Islam itu Adil ?

Kenapa sebaran ugama lain di halang ke atas org2 Islam, pd hal sebaran Islam tak di halang kpd bukan Islam?

Ada antara kita yg akan jawab, ianya dah ditentukan perlembagaan begitu.

Bukan Muslim tadi akan tanya lagi...

Adilkah perlembagaan tadi?

Bagaimana sampai Islam bole menerimanya perlembagaan sedemikian ?

Jawab benda2 ni dulu sebelum nak melolong di stadium tuh!!!

Mmuuaahhhahahahha....!!!

Anonymous said...

TNG beruk tungal pas

Anonymous said...

lu, gua, mak lu, bini gua semua sokong

Anonymous said...

ada wang poket ke nak berhimpun nih..atau nak tanya si najis tong rosak si babi tunggal tu..

Anonymous said...

tak payah nak buang masa..tido lagi best.selagi jais bodoh sampai mampos pun islam macam ni lah..untuk pengetahuan..di selangor ni..jangan sesekali nak ajak kekawan sembahyang ke..nak bagi salam ke..nak ajak kearah kebaikan ke..nanti kena tangkap kooo...ini lah islam ala amnu..

Anonymous said...

https://www.facebook.com/photo.php?v=2438461129948

bro gap nanti tolong letak video promo ni ..

Anonymous said...

aku sokong umno dan soltan slgor...

sbb aku org melayu dan agama islam....

kalau ada sapa2 bdak2 pas yg sokong cina, aku boleh kasi tisu lap bontot....ekekeke

Anonymous said...

musang ungka, kalau ko org islam baik ko mengucap....

berdosa jadi jurucakap kapirr, lebih2 lagi jadi jurucakap utk sebarkan agama kristian...

cukup la nuarr jubo sorg yg jadi jurucakap kapirr...

baik ko ngucapp....

Anonymous said...

pas sula gigilllll.....

Anonymous said...

MUSANG TAK SOKONG PERHIMPUNAN INI SBB DIA SEBOK MENYOKONG MAT BAUBURIT BERZINA DGN CIK NORMAH DAN N.AJIS DGN FATWAH DAN ILMU SONGSANG NYER.

Anonymous said...

"HIMPUNAN SEJUTA UMAT" implikasinya pada PRU 13 adalah saperti BERSIH 1.0 tahun 2007 kepada PRU 12 tahun 2008.

perhijrahan pengundi non muslim ke Pakatan

Jadi berhati2 lah mainan politik macam nie.

Abu Tsa'labah

Anonymous said...

Hahahaha bodoh! JAIS ditakbir oleh Pas Selangor bwh kjaan PR lah.. kepala perstiwa raid di DUMC Datuk Hassan Ali pun dari Pas Selangor..
apa kena mengena dengan UMNO?

Aku setuju tindakkan saman oleh UMNO Selangor asal buruk je UMNO padahal punca nya 100% dtg dari mereka sendiri.

Ada sesapa dr P.R boleh jelaskan apa status terkini hubungan Khalid Gagagagagap dgn Hassan Ali?

Anonymous said...

Antara objektif 'HIMPUN' yg aku tentang.........

'Menyedarkan rakyat tentang wujudnya peruntukan dalam Perlembagaan dan undang2 negeri yang tidak mengizinkan mana2 pihak mengganggu-gugat kesucian Islam serta tindakan mendakwahkan agama selain daripada Islam kepada orang Islam.'


Sepatutnya diterangkan kpd rakyat bahawa peruntukan perlembagaan ini bertentangan dgn semangat Islam sebenar!

Anonymous said...

musangka

Inilah perlembagaan yg meletakkan agama Islam lebih mulia dan tinggi kedudukan serta martabatnya dari agama2 yg lain.

Anonymous said...

'Mengukur tahap kesatuan dan semangat kekitaan di kalangan orang Islam khasnya terhadap gerak-kerja Kristianisasi termasuk peristiwa 3 Ogos 2011.'

Apahal plak di kaitkan peristiwa 3 Ogos 2011?

Nak cari penyelesaian or nak gaduh?

Anonymous said...

909,

Kemulian hanya dpt diperolehi jika suma pihak memuliakannya!!!

Anonymous said...

hanya manusia saja yang dijemput

HAIWAN spt musang ,babi , atau haiwan bertopeng manusia TIDAK dialu alu kan
he he he.....

Anonymous said...

Himpunan ini akan memberi NYAWA KEDUA kpd Pakatan, khasnya di Selangor dan Malaysia amnya menuju PRU 13 nanti.

berundurlah selangkah utk maju beberapa langkah lagi bukan bermakna kita tak peka dgn gerak saraf puak2 Nashara nie.

Dgn PRU 13 kian hampir dibimbangi Himpunan ini akan memberi political milelage kpd Pakatan.

Isu murtad nie we'll fight another day.

As for now tumpulah tenaga utk BN memenangi PRU 15.

Wassalam

Abu Tsa'labah

Anonymous said...

musangka,

semakin jelas gaya penulisan sebagai orang yang bukan Islam. Berpura-pura menulis mengenai hal-hal keIslaman. Ini adalah kesatuan dalam hal AQIDAH. Hanya orang bukan Islam tidak dapat memahami dan mendalami ilmu Aqidah yg HAQ.
Para ahli komen semua yg beragama Islam, kita jgn terpedaya. Saya telah lama mengkaji jenis2 gaya penulisan golongan mereka ini.

Anonymous said...

hanya manusia saja yang dijemput

HAIWAN spt musang ,babi , atau haiwan bertopeng manusia TIDAK dialu alu kan
he he he.....

October 13, 2011 9:22 PM
_____________________________

gua sokong pergggggggg......

Anonymous said...

akuk pong sokongggggggggg

Anonymous said...

Ralat ; PRU 13

Abu Tsa'labah

Anonymous said...

musangka,

Adakah anda sedang mempelajari ilmu AQIDAH ?

Anonymous said...

Dah naik boring baca comen dari musang....shouhhhhhh

Anonymous said...

"HIMPUNAN SEJUTA UMAT" implikasinya pada PRU 13 adalah saperti BERSIH 1.0 tahun 2007 kepada PRU 12 tahun 2008.

perhijrahan pengundi non muslim ke Pakatan

Jadi berhati2 lah mainan politik macam nie.

Abu Tsa'labah

Anonymous said...

Himpunan ini akan memberi NYAWA KEDUA kpd Pakatan, khasnya di Selangor dan Malaysia amnya menuju PRU 13 nanti.

berundurlah selangkah utk maju beberapa langkah lagi bukan bermakna kita tak peka dgn gerak saraf puak2 Nashara nie.

Dgn PRU 13 kian hampir dibimbangi Himpunan ini akan memberi political milelage kpd Pakatan.

Isu murtad nie we'll fight another day.

As for now tumpulah tenaga utk BN memenangi PRU 13.

Wassalam

Abu Tsa'labah

Anonymous said...

selain murtad,byk lagi org islam dimalaysia lakukan perkara mungkar,zina sanasini tak kira peringkat umur,yg muda yg tua yg bujang,yg dah kahwin,dari org kebanyakan ke yg ada kedudukan dan pangkat,penjawat awam dari rendah sampai menteri,minum arak,judi,rasuah,abai kan solat,tak tutup aurat dari org miskin sampai menteri.permaisuri adalah contoh yg paling mulia.bila semua ini tak jaga murtad apa lagi.dah 50 thn lebih umno islam mereintah apa yg yg jadi..

Anonymous said...

PAS adalah syaitan pemusnah agama suci Islam.

Anonymous said...

Babi musangka tak panyah kau nak pusing tunjuk bagus,hati kau penuh khianat.

Anonymous said...

-OI MUSANGKA-

...DEMO DALAM STADIUM LEBIH TERTIB, ADA TEMPAT YANG SEPATUTNYA UNTUK KITA MELUAH PERASAAN SECARA BERADAB SEPERTI DITUNTUT ISLAM.

...DEMO DEPAN PEJABAT MAIS / JAIS TU DEKAT DGN JALAN BESAR DEPAN MASJID NEGERI SHAH ALAM, X KE MENYUSAHKAN ORANG LAIN NAK GUNA JALANRAYA KALAU DEMO DI LUAR KAWALAN & MENYESAK JALANRAYA?.

...KAMI ORG SHAH ALAM TAU JAGA ADAB TATASUSILA DAN CERDIK UNTUK KEPENTINGAN SEMUA.

................SAMPAI MAMPUS LAH LU DUDUK BAGAN SERAI MUSANGKA, LU OTAK SERUPA KELDAI LA BAHALOL!

........PANGGIL LU LEMBU PUN OK JUGAK!

LEMBU!

.....BABI PUN BOLEH JUGA!

.....KE PUKI?...MANA LEBIH SEDAP?...KAHKAHKAHAKHA

LU MUSANGKA BODOH!

-NIK AJIS BABI-
KE

Otak Geliga said...

To Anon 10.14PM

patutla Kelantan PEGANG CARTA TERBAIK Malaysia utk pengidap HIV....ni semua kerja UMNO yg memerintah Kelantan lebih 50 tahun....cissss jahanam punya UMNO!!!

"AGREE TO DISAGREE" utk pelaksanaan Hudud yg dimeterai oleh hamPASngok & biaDAPigs berwalikan Pi Kencing Rakyat pulak sudah PASTI NATIJAH dari campur tangan UMNO.....cisss jahanam sekali lagi UMNO.....hehehe

Puas hati kau????.....hehehe

Otak Geliga said...

x yah layan sgt si musang tu.....dia "SAKIT"....hehehe

Anonymous said...

Bro GAP sayugianya check background NGO Islam penganjur Himpunan nie sbb tengok gaya logo diorg memaparkan rangkaian TIGA manusia saperti doktrin Kristian ... FATHER, MOTHER AND SON

Nampak gayanya himpunan nie semacam Reverse Psychology untuk pihak PAKATAN RAKYAT.

Hati2

ANTI TRINITY

Otak Geliga said...

To Anon 8.38PM

dahsyat benar FITNAH kau tu....nak luah perasaan pun agak2 la...

aku tau kau mesti pernah kena "SERET" ke balai polis sbb cuba ajak kwn kau solat wajib....

ye la kan, kwn kau tu dah solat wajib, yg kau pi paksa kawan tu solat lg skali pejadahnya....mmgla kau kena tangkap...sebab org sangka kau "SAKIT"......hehehe

macha....jgn marah aaaa....sikit gurau kasar saja.....hehehe

mr j said...

ok beritahu dimana lokasi
pasti akan hadir...

Anonymous said...

JAIS ni bawah sapa ekkk.....

bawah kjaan slgorr kan....

kjann slgor tu sapa ekk....

bukan ke kjaan slgor tu pas, pkr dan dap...

yg tangkap bob lokman tu sapa..??..

pemuda umno kee....???

yg tangkap JAIS.... yg menangkap setat pas, yg arahkan hassan ali..

tu pun boddo lagi...?? hehehe..

PAS ni parti utk puak2 boddo berkompol agaknya ya....

Anonymous said...

anom 10.37

agak2nya orang tu suruh sembahyang wajib lagi sekali mungkin sbb ko sembahyang zohor satu rakaat kot..apa nak buat..nak buat baik pon kene tangkapkan..kan..kan..itu pun ajaran islam amno..nak buat macam mana..yaaa..taaaakkkk...kan..kan..

Anonymous said...

elok le tgkp bob mabok tu. takut2 jadi idola pemuda2 supaya mabok dan joli katak masa muda, bila tua boleh jadi setat. ekeke..

Otak Geliga said...

hehehe....ada yg terasa nampak....betul la tekaan aku rupanya....hehehe

sapa ajar solat zuhur 1 rakaat bai???.....sekolah PASTI ke???...hehehe

tu la, suh belajar belajar betul2 x mau....kan..kan...kan...hehehe

ada hati pulak nak ajar org lain....kan..kan..kan...hehehe

Anonymous said...

anda mahu jadi ustaz Xpress, pengajian Xpress ? sila hadir di ibu pejabat pas, jalan raja laut, pada bila2 waktu bekerja.

1- isi borang keahlian PAS seumur hidup.

2- Baiah cerai isteri talak 3, kalu menolak perjuangan pas.

3- Bawa serban 3 depa dan jubah melerett.

Terima kasih

Anonymous said...

jadi ustaz bob bekas pelajar univ PAS rajalaut laa. hehehe

Anonymous said...

1054,

Suma org tau...
JAIS BAWAH UMNU !

Anonymous said...

Harap pihak PDRM tidak mengeluarkan permit utk perhimpunan ini.

Himpunan ini akan jadi mcm isu KRISMUDDIN.

Jadi sia sia gerakgempur yg dilakukan oleh DS Najib baru2 nie di Selangor.

All become undone by this act

PATAH KAKI, BAKAR RUMAH...

Otak Geliga said...

To Anon 11.03PM

aku nak tambah lagi...hehehe

1) dimestikan berasa insaf di atas kelalaian sendiri menjaga anak dgn menyalahkan sistem pendidikan negara yg dah berlambak melahirkan insan cukup sifat

2) diwajibkan pandai melawak di atas pentas....pengalaman adalah advantage

3) simpan sikit janggut & dahi mesti hitam utk menunjukkan tawaduk

4) membawa tongkat bersama

5) telah menghasilkan lagu HITS di carta lagu...lagi bagus kalau evergreen

6) cukup hanya belajar agama SEBULAN utk menjadi penceramah agama yg HEBAT!!!

anda berminat????.....daftar la segera utk menganut PASngok, satu aliran agama baru.....Terhangat Di Pasaran.....

anda gemar mencarut?, memaki?, menghamun?...anda layak utk bersama PASngok...Parti Penghancur Ummah Islam malaysia......hehehe

Anonymous said...

...apabila dia berzina, syaitan yg disalahkannya !!!

Mmuuaahhhahahahaha...!!!

Otak Geliga said...

pabila HIV menular UMNO disalahkannya....hehehehehe

Otak Geliga said...

anak hancur.....sistem pendidkan disalahkan........hehehehhe

Otak Geliga said...

Org Islam murtad.............UMNO disalahkan....hehehehe

Otak Geliga said...

UMNO nak halang org Islam murtad......UMNO disalahkan...aikkk..lain mcm bunyi....hehehehe

Anonymous said...

Aku sebenarnya tak pedulik pun sapa Bob Lokman sebelum nie!

Tapi...JAIS dah paksa aku hormati bekas penulis lirik nie!!!

Otak Geliga said...

Sultan nak halang org Islam murtad.....sultan & UMNO disalahkan....aikkk lain mcm bunyi.....hehehehe

Otak Geliga said...

JAIS halang org Islam murtad...JAIS disalahkan........hehehe

Otak Geliga said...

Hassan Ali halang org Islam murtad.....Hassan Ali dipersalahkan.....hehehehe

Anonymous said...

kah kah kah kah ..

musangka bukan je hormat kat bob lokman


tapi juga kat cing peng...

kah kah kah

hidup cingpeng .. kah kah kah

Anonymous said...

Keruntuhan moral, kepupusan jiwa institiusi kekeluargaan Islam dinegara ini,

adalah kerana & dosa UMNU !!!

Anonymous said...

cing peng tak pernah tolak hudud ..

kah kah kah ...

bob lokman lebih hebat dari pegawai jais ..

yeah rock la .. hihihi

cin peng lebih hebat dari pegawai jais.. rock la

kah kah kah ..

Otak Geliga said...

Terima kasih la byk2 kepada Ostat Bob Lokman yg menganut hamPASngok utk ubah & didik anak jd baik.....

cuma saje nak tau...anak dah ok ke?????......dah daftar masuk PASTI????

hehehehehe

Anonymous said...

Bukankah Hassan Ali itu sayap kelab himpunan UMNU dlm PAS ???

Anonymous said...

Kalau nak laksanakan Hudud..DUMC adalah kes study "kesungguhan" PAS untuk melaksanakan HUDUD..apa yang jadi, adalh lebih banyak polemik dari perjuangan...

Daulat Tuanku! Raja-Raja Melayu semua..

JAIS..Allah bersama2 orang yang benar..

ALLAHU AKBAR!!!

Otak Geliga said...

"Agree to disagree"....hahahaha...pekejadahnya semua ini?????....sian MEREKA....hahahaha

habis Hudud kena main......apa la diorang ni....main2 pulak...hehehe

Anonymous said...

betul betul .. umnu adalah perosak ..
yang lebih hebat dari cingpeng ..

kah kah kah ...

pas lebih rela kawan dengan DAP dari buat hudud

kah kah kah

pas sanggup mati demi karpal singh dari buat hudud,, cayalah

mmg umno perosak kerana cuba mempertahan akidah umat islam

pas boleh lacur hudud semata mata nak jaga hati cinpeng dan rakan rakan

hidup pas

kah kah kah kah

Anonymous said...

Utk meletakkan JAIS benar2 pd jalan Islam, PECAT Hassan Ali !!!

Anonymous said...

yeah saya rasa PAS betul .. sebab komonis lebih baik dari kapitalis ..

jika tak dapat buat islam jadi pas akan guna idealogi kominis

sebab sistem kedua terbaik lepas islam adalah kominis

yes .. aku akan pangkah pas nanati

kah kah kah kah ..

pas hebat .. cayalah. kah kah kah

Otak Geliga said...

ok la...ok.....aku bocorkan rahsia k....sebenarnya

Hassan Ali, N.Aziz, Karpal Singh, guan eng, tony pua, eli wong, etc adalah wakil2 UMNO utk menjahanamkan Pakatan Hantu Haram Malaysia...

perkara ini dah dirancang sejak beratus tahun dahulu di bawah pengawasan British, Belanda, Amerika & Yahudi

cuma aku nak bg tau kat sini...Mat Sabu je bukan ahli UMNO....dia mmg PASngok tulen yg diseludup dr Partai Komunis negara China....hehehehe

Hebat sejarah negara kita ni kan??....hehehehe

Anonymous said...

PEMBETULAN.

Bukan negara kebajikan tapi negara kebijikangkang. Senang lah "The AlJub" jolok pantat kaum ******** PAS.

Otak Geliga said...

Parti hamPASngok adalah parti cap penutup tin biskut.....aku cadangkan pecat BENDERA hamPASngok!!!....heheheh

Anonymous said...

suruh la MB kalid peca .. suruh la MP DAP pecat .. hasan ali du bawah kerajaan selaongor ..

patutnya buat demo hompunan depan pejabat PAS selangor .. kah kah kah

apasal nak wat demo kat depan jais

pas hebat ..cayalah .. kah kah kah

Otak Geliga said...

aku nak buat demo dpn bendera hamPASngok, nak minta tukar lambang tin biskut tu....hehehe

korang x bosan ke tgk lambang tin biskut tiap kali PR???...hehehe

Anonymous said...

Woi JAIS! Islam apa yg hg bawak ni? Ceroboh, sergah rumah ibadat org lain....

MANA BUKTI ??????????

PASAI APA TAK DAKWA ???????

Buat malu org Islam je...!!!!!

Otak Geliga said...

bila hamPASngok nak jaja balik NEGARA ISLAM????...bukan apa sesekali bergurau dgn bro biaDAPigs....bila lagi...ye tak????

PRU13 ni ntah ada lg ke idak hamPASngok ni.....hehehehe

Anonymous said...

Guna DYM Sultan utk buat tuduhan.

Lepas tu kata tarak bukti..!

Betui2 hangpa pakai otak UMNU !!!

Anonymous said...

mb kalid kata jais serang rumah ibadat pun tak de bukti ..

kah kah kah kah ..

kalau serang pu tak pe rumah ibadat takde lesen .. kah kah kah

anwar buat porno ada bukti pun tak boelh pakai ..

kah kah kah ..

itu cuma besi bukan bukti ,, kah khak hak '


caya lah pas pas sanggup tolak hudu sebab nak jaga hati cingpeng dan rakan rakan ..

pas hebat cayalah ..

kah kah kah

Otak Geliga said...

hamPASngok bila lagi nak buat kesamarataan utk tpt sembahyang Kristian & Islam????

nnt dah kongsi2 x da la nak gaduh2 lagi, ye la...nama Allahpun dah dikongsi, inikan pulak tpt sembahyang......hehehe

bila lagi hamPASngok ni nak sesatkan org Islam Mas ni....hehehe

Anonymous said...

Apakah jawapan kita pd seorg bukan muslim yg bertanya....

Bukankah Islam itu Adil ?

Kenapa sebaran ugama lain di halang ke atas org2 Islam, pd hal sebaran Islam tak di halang kpd bukan Islam?

Ada antara kita yg akan jawab, ianya dah ditentukan perlembagaan begitu.

Bukan Muslim tadi akan tanya lagi...

Adilkah perlembagaan tadi?

Bagaimana sampai Islam bole menerimanya perlembagaan sedemikian ?

Jawab benda2 ni dulu sebelum nak melolong di stadium tuh!!!

Otak Geliga said...

sejak bila hamPASngok TERIMA BUKTI dr UMNO???....ce citer...ce citer...heheheh

video itu besi...laporan itu kertas...hehehehe

Anonymous said...

PAS lah terangkan kan PAS parti ISLAM SEMALAYSIA ..

kah kah kah

kata dah berdakwah kat orang DAP

tak kan sampai sekarang tak paham paham lagi..

lankah mayat aku dulu kalau nak buat hudud kata karpal .. kah kah kah

Anonymous said...

Musang!!
Ko sorang je salah kan syaitan lepas bezina..!!
Orang lain lepas berzina rasa puas, seronok dan lega Muahahahahaa!!
Jgn mare..

Otak Geliga said...

patut la org Kristian nak sgt nama Allah & hamPASngok pun bg....baru aku tahu...hehehehe

soalan semcm ni la hamPASngok pening nak jwb....hehehe

ntah apa la yg puak hampASngok jwb bila org Kristian tanya kenapa nama Allah hanya boleh pd org Islam???

korang teka apa jawapannya???....hehehehe

patutla KONGSI....hehehehe....dah x boleh beza dah....hehehe

Anonymous said...

patutnya PASlah yang pertama sokong himpunan umat

sebab pas parti islam malaysia

jaga akidah bukan tugas jais sorang

ia adalah tanggungjawab semua pihak

tapi sbab nak jaga hati cing [eng dan rakan rakan

maka pas kata ini idea umno.

kah kah kah kah

pas hebat ... ideologi kominis adalah no dua lepas islam ..

kal kah kah kah ..

pas hebat caya lah .. kah kah kah

Anonymous said...

Musang..
Cuba ko mengucap..?
Kalo ko islam.. La..

Anonymous said...

Musang..
Cuba ko mengucap..?
Kalo ko islam.. La..

Otak Geliga said...

bila la N.Aziz nak keluarkan fatwa K.Singh & LGE tu kapir....ye la diorang tolak Hududkan.....agree to disagree

ehhhh....kejap2...bukan hamPASngok pun kata "agree to disagree"???...

sapa KAPIR ni???.......hehehehe

Anonymous said...

'Setelah membaca laporan awal JAIS, Datuk menteri besar hanya menyatakan kesal dengan kejadian yang berlaku kerana beliau yakin amat sukar bagi JAIS mempertahankan dakwaan!'

Betui tu Datuk!

Depa takleh nak dakwa...!!!

Mmuuaahhhahahahaha....!!!

Tang mana salah pihak gereja ????

Otak Geliga said...

ayoyo macha....ini parti Islam plastik apa ini mcm.....tiipu sana, tipu sini, jual sana, jual sini...agama sendiri juga mau jual utk undi jugak...

x baik mcm ini macha....itu ckp mesti mau kasi sikit punya TERANG la...jgn pusing2 byk aaaa.....hehehe

Anonymous said...

di sebabkan itu kita kena jadi macam pas .. biarkan je bila kita dengar ada orang islam yang akan murtad

yes .. itu adalah cara yang betul

biarkan biarkan biarkan .. kekekekek

sebab nak jaga hati cingpeng dan rakan rakan pas dah jadi parti kebajikan semelaysia .. kah kah kah

Anonymous said...

Hahahahahaha..!!
Musang dah pening nak spin!!
Hahahaha..!!

Anonymous said...

hahaha .. cinpeng dan rakan rakan sangat bertuah kerana ada rakan seperti pas

yang sanggup mati demi mempertahankan ideologi kominis

tahniah PARTI KEBAJIKAN SEMALAYSIA

anda mememng hebat .. hidup PAS

take beer teke beer kah kah kah

Otak Geliga said...

aku dapt berita baru....hehehehe

Yahudi Zionis x pernah ckp agree to disagree berkenaan Hudud....hehehe

habisla kau Zionis kena kapirkan dek hamPASngok....heheheh

Otak Geliga said...

ada lagi...ada lagi.....hehehe

Amerikapun x pernah ckp Agree to Disagree utk pelaksanaan Hudud....

mesti N.Aziz tgh marah ni...sbb ramai sgt yg agree to disagree utk hudud ni TERMASUKLAH dia sendiri....hehehe

Anonymous said...

1143,

*AKU BERSAKSI BAHAWA TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH,
DAN AKU BERSAKSI BAHAWA NABI MUHAMMAD ITU ADALAH PESURUH ALLAH.*

Anonymous said...

tahniah musang .. mari kita ke perhimpunan umat ..

alhamdulilah ...

dah buang idea logik kominis tu ..

sama sama jaga akidah :)

Otak Geliga said...

ketahuilah semua bahwasanya, SEGALA KEBURUKAN itu dtgnya daripada UMNO selagi Parti Haram Malaysia x dpt menjajah Malaysia....hehehe

Dahsyat gilerrr bunyi....hehehe

Anonymous said...

DAP - we agree to disagree regarding hudud.

PAS - alhedulille.. DAP doh setuju!!

Otak Geliga said...

cuba ajak hamPASngok join himpunan tu.......mcm2 alasan akan diberi....maklumlah, kepanasan.....hehehe

Anonymous said...

musang..
zaman pakatan senang lenang dah habis.
musang ko sedar tak.. dah banyak isu tentang pakatan sejak 1-2bulan ni.. ini bukan tudahan kosong siap lengkap fakta lagi.. menjawab la pakatan PRU13 tak payah nak spin serata cerok satu malaysia dah tahu..

Anonymous said...

Kenapa puak2 umnu alihkan kesalahan & kelemahan MAIS & JAIS pd pihak gereja ???

Mana2 ugama asing pun sudah pasti, malah mereka bersumpah akan cuba sedaya upaya utk menarik umat Islam agar mengikuti mereka & meninggalkan Islam.

Ini sepatutnya suma kita patut tahu & itu BUKAN SATU KESALAHAN PD MEREKA.

Ajaran Islam mana yg ajar kita gempur rumah ibadat org lain atas sebab yg kita sendiri tak dpt buktikan. Klu ada buktipun, bukan ini caranya.

Sepatutnya pihak berkuasa ugama mesti bersungguh-sungguh menjaga kebajikan & keimanan 4 pihak yg jadik sasaran ini.

Kawal dgn baik.

Lembu yg kita jaga, terlepas, lari masuk kandang Singh,

SINGH YG SALAH KA ???

Akai boh kat lutut....!

Otak Geliga said...

aku nak reka citer ni...jgn amik serius sgt....hehehehe

PAS - kita nak buat Hudud sbb HIV byk kat Kelantan Serambi Mekah

DAP - langkah mayat aku dulu...kau buat aku keluar pakkatan haram ni!!

PKR - I sbg leader nak u all berbaik ok....kita berbincang, cari jln penyelesaian

PAS & DAP - OK!

esoknya....................

DAP - aku ttp x setuju dgn Hudud!!...ni amaran terakhir, kau buat aku keluar pakatan haram ni!!!...apa nak jd, jadi la...

PAS - ermmmm......habis tu, aku dah terlepas ckp ni.....x kan senag je aku nak tarik balik....penat org aku bertakbir

DAP - ginilah, apa kata kita guna ayat "Bersetuju utk tidak bersetuju" utk pelaksanaan Hudud?

PAS - aku pening la, cuba englishkan

DAP - Agree to disagree

PAS - owhhh, rupanya kau terima Hudud....takbirrrr!!!!!!!

PKR - TERBAEKKK!!!!

Sian org hamPASngok....hehehehe

komandomelayu said...

MUSANGKAYAP

TADAK MAKNA MENGUCAP DAN SELAWAT KO !
TAPI DALAM MASA SAMA KO BERDUSTA TENTANG JASA UMNO, FITNAH PEMIMPIN NEGARA DAN SOKONG PULAK PELIWAT,PENZINA,KOMUNIS BABI DAP TU!

Anonymous said...

pada masa itu mungking jais merasakan patut untuk mereka menyiasat adakah benar ..

kalau tak pegi macam mana nak tau ada cubaan untuk memurtadkan orang islam ???????

what de heck musang ..

ingatkan lepas mengucap dah hilang idea logik kominis rupanya ada lagi..

tak pe musang slow slow ..

nanti ko akan nampak jalannya ,,

sebab nak jaga hati cingpeng dan rakan rakan pas sanggup lacur ilsma

tahniah PARTI KEBAJIKAN SEMALAYSIA

adan mmg HEBAT ..

kah kah kah ..

Otak Geliga said...

Musang buat perumpaan manusia dgn binatang la weiiii....hehehe

mentang2 la guna nama binatang nadir, sukati je nak samakan manusia ngan binatang....hehehhe

pembaca semua rasa org Islam yg murtad tu, akal dia setara lembu ke apa????

dan....pemurtad org Islam tu setara ke modus operandinya dgn pengembala lembu????...hehehe

Anonymous said...

Zul Rider!

Klu hg betui2 jantan, hg lobi la boss umnu hg tu, kot2 depa kesian bagi hg jadik calon.....

AZIZ BARI (PAS) akan tunggu hg di Bandar Baru/Kulim pd GE13 nih!

La ni...toksah cakap deraih sgt!!!

Anonymous said...

Komando..
Musang cut n paste je mengucap tu..

Anonymous said...

Aku sokong from Rembau....
Allahuakbarrrrr....

Otak Geliga said...

Org Islam Murtad ni semua salah UMNO......hehehe

Anonymous said...

takut takut .. musang sound zul rider .. kah kah kah

aziz bari dah bayar ko pulak ke suruh sound zul rider ..

ko dah tak sayang mat sabu ke ..

entah mat sabu yang jatuh terkangkang dulu..

oh dah jatuh pun .. jatuh motor ..

kah kah kah kah

komandomelayu said...

MUSANGKAYAP

HANG SOKONG GEREJA PULAK DARI TUANKU SULTAN SELANGOR?
HANG JANGAN JADI SAMA DUNGU MCM KELDAI PULAK NAK MENANG KAN KRISTIAN DARI ISLAM!!

Anonymous said...

kite bakor musang..
sekarang dah terbukti selain menganut fahaman komunis dia juga menjunjung amalan murtad!

Anonymous said...

Kesian puak UMNO..
Dengar ceramah tapi tak paham..
Dah tak paham bukan nak gi tanya..
Habis kuat pun mengata dan mengumpat saja la.. Cuba gi tanya tengok..
Baru tau bengong ke tak sebenarnya..
Kaalu rasa bengong tu bagus la.. Ada sifat rendah diri sikit.. Baru leh terima ilmu.. Kalau dok rasa pandai, memang blog ni la tempat nak lepaskan komen.. Blog Haprak.. Perosak umat..

Otak Geliga said...

kalau Pakatan Haram menjajah Mas habislah peniaga2 semua.....hehehe

korang bayangkan ye......ko ada kedai, kedai ko ada cctv

x lama tu kedai kau kena rompak....kau rasa pemerintah masa tu salahkan sapa????

salahkan kau la....hahahaha...sapa suruh x pandai jaga kedai, sampai kena rompak.....hehehe

ingat.....rakaman cctv adalah besi & tidak boleh jd bukti...mana tau kau upah org berlakon.....hehehe

Otak Geliga said...

To Anon 12.20AM

kau x rasa kau bengong sbb baca & komen pulak tu kat cni......hehehehe

ni mesti dgr ceramah ostat Bob...tu yg fening semacam...dah pi tidor.....hehehe

Anonymous said...

ye ye .. ini blog haprak .. tampat lepas finah ...

apa yang ko buat sini ..

sama sama nak buat fitnah .. kah kah kah ..

dah berambus .. kah kah kah

pergi keblog yang menyokong pati kebajikan semalaysia ..

syuh syuh syuh ..

kah kah kah kah

Pemuhung said...

Awat musang?pasepa depa dok marah hg ni?depa x lg ka?

Anonymous said...

komandomelayu 1210,

Hukum org murtad ni berat! Setelah disuruh berkali-kali bertaubat, jika masih enggan....jln terakhir musnahkan saja makhluk durjana itu!

Itu pun setelah diselidik sebab- musababnya. JIka didapati sebab itu dtg dari org lain, maka org itulah yg mesti dihukum.

Hg pikiaq la...dlm kes DUMC ni, gereja tu ka yg salah atau MAIS/JAIS ????

Pemuhung said...

Awat musang?pasepa depa dok marah hg ni?depa x tau lg ka?

October 14, 2011 12:25 AM

Anonymous said...

Kah kah kah.

Harap2 perkasa n patriot turun penuhkan perhimpunan ini.

Lepas tu desak kerajaan buat penambahbaikan jabatan3 agama.

Lah ni, org melayu dah x segan nk pi beli nombor, pasai xde tindakan keatas mereka.

Pemuhung said...

Mereka dan keluarga mereka yg salah...

Otak Geliga said...

aku ada teka teki pagi2 buta ni..hehehe

tahun depan & tahun mendatang,penduduk negeri manakah yg dijangka mempunyai kadar jangkitan HIV tertinggi di Mas???

a) Kelantan
b) Negeri Serambi Mekah
c) Kelate
d) Negeri air keladak
e) negeri tandas masjid kotor
f) negeri Tok Guru
g) negeri N.Aziz
h) semua jawapan di atas

hehehehe

Anonymous said...

Hello dey tambi musang, you sudah sembah ka blum itu dlm gereja kalau blum kalu pg dulu la, kuil pun ada apa boleh sembah jugak itu dalam la dey musang...
Saya banyak kasian sama you la musang, saya tau you punya kapla ada banyak pusing sbb ada besar punya batu ada dlm duduk you punya kpla la dey...
Tara apa la dey musang itu todi boleh kasi minum bagi you punya kpla rehat la deyyy...

Pemuhung said...

Stakat patriot n perkasa p bg penuh phimpunan baik x pyh p pun xpa...

komandomelayu said...

ANON 1220

KAU RASA DAH PANDAI ISLAM TAKAT DENGAR BOB LAWAK YANG BARU KENAL ISLAM TU CERAMAH?

ITU TANDANYA KO TU YG LEBIH BODO BAHLOL DAN TOLOL!

Anonymous said...

kah kah kah .. woi musang jais gi serang gereja tu nak siasat la ..

mana ada datang gi serbu macam orang gila..

dia nak cari ada tak orang islam yang akan dimurtadkan dalam tu ..

man ada pegi serang bawak bom tangan .. buat kecih tak tentu pasal.

rasanya dah cukup baik dah tu ..

kah kah kah

bukanya denga cara nak jaga hati cingpeng dan rakan rakan TERUS tak buat negara islam ..

kah kah kah kah

negara islam bukan lagi agenda pas

yes saya angguk untuk takda setuju..

kah kah kah kah

Pemuhung said...

Aku tau jawapan dia...negara najib

Pemuhung said...

Ni apa dok sebut bob lokman plak..dah la x lawak pun..elok la belah dr dunia hiburan

Otak Geliga said...

To Anon 12.27AM

sokong kau 100%.....hehehe

ajak org2 BERSIH 1.0 & 2.0 mai skali....baru meriah suasana....ambiga plak salah sorang penceramah....gempak dunia.....hehehe

Anonymous said...

Aku berhujah macam ni sebab sejak isu DUMC tercetus....

Aku dah tak bole jawab satu soklan kawan2 kapiaq aku......,

'TANG MANA LETAKNYA ADIL DLM ISLAM??????????????'

Klu sapa2 dpt jawab berlandaskan nas & hadis serta kesesuaian hukum akal....

AKU TARIK BALIK SUMA HUJAH AKU utk N3 nih!!!!!!

Aku nak ILMU..!!!

Anonymous said...

kalau orang sebut bok lokmang .. ko terasa apa hal

dah lah pemuhung

kah kah kah kah

bok lokmang ni sapa bapa sedara ko ke..

kaa kah kah ..

Anonymous said...

Rebut la peluang pahala malam Jumaat nih....!!!

Mmuuaahhhahahaha...!!!

Otak Geliga said...

maaf la pemuhung....aku bukan nak kata apa..cuma kau belajar geografi x dulu??????

tau beza NEGARA & NEGERI??????....hehehe

Anonymous said...

ko rasa islam ni adil tak .. musang ?

ko jawab soalan ni pasti ko boleh jawab dengan geng geng cinpeng yang tanya ko tu

kah kah kah

tak kan nik aziz pun tak pernah cerita pasal ni

kalau orang umno kompom la kurang pengetahuan agamanya kan ?

tak kan ko nak jawapan dari orang umno ..

kah kah kah kah

Pemuhung said...

Haa tggu kepala bapak lg...tu musang dok tnya,habaq sat kat dia sapa yg reti,aku ni pemuhung ja, kalo aku tlg habaq tu kira muhung ja la...kan musang kan? Alahai gedik ekoq plak...

komandomelayu said...

MUSANGKAPALAOTAK

TU LA PASAI JAIS NAK KENA SIASAT DULU LAH BONGOK!!!

YANG HANG NAK SALAHKAN JAIS DAN UMNO PULAK KENAPA SEDANGKAN SULTAN SELANGOR PUN SOKONG DENGAN KUASA JAIS?

PATUTNYA HANG SALAHKAN PARTI PAS KO LA YG BERKUASA DI SELANGOR TAPI TAKDE PULAK BUAT APA2 PUN UNTUK TARBIAH ORG YANG NAK MURTAD NI!!!

SEDAP MULUT IKUT KEPALA BUTOH KO SAJA NAK TUDUH!!

PELIAQ HANG LA MUSANG!!!

Pemuhung said...

Kata kat aku ka?suka hati aku la nk kata sapa pun?hang lorat pasepa?dia botoi puki mak hang ka?

Pemuhung said...

Aku tau beza,saja aku nak kata lagu tu,salah ka?

Anonymous said...

musang keputusan dah ada mmg ada bukti gereja buat kerja murtad.. serbuan tu tak salah

tp aku tggu jugak benda lain, rumah urut, kelab mlm haram yg makin berleluasa..

siang td blog kitagempur ada topik yg dicedok dr blog Khalid Gereja tentang lawatan Khalid ke kilang carlsberg dgr cam dia offer tapak baru lg luas di Klang apecer...

Otak Geliga said...

x salah......aku x kata salahpun.....hehehe......tp pk la sendiri.....hehehe

Anonymous said...

1229'
'woi musang jais gi serang gereja tu nak siasat la ..'

Itu bukan siasat cara Islam. Itu siasat cara UMNU!

Nak siasat(benda yg belum pasti) jgn langsung ada publisiti! Lebih2 dari utusang & pro pembangkang press! Elakkan dari depa2 nih!

Kenapa tak buat cam tu ??

Pemuhung said...

Otak geliga...komen 12.38 bkn utk hg

Anonymous said...

hahaha... bestnya kena carut ..

patut lah selama ni aku sokong pas sebab .. pas mengamalkan kebebabsan bersuara

kah kah kah kah

carut lah lagi sabab aku mmg suka dengar orang pas mencarut ..

kah kah kah kah

mentang mentangla ada nik aziz boleh ampunkan semua orang pas yang berdosa ..

hebat PAS ni .. serba boleh .. kah kah kah

Otak Geliga said...

tp pemuhung, aku rasa kau muhung je kau kata kau tau apa tu negeri apa tu negara.....sbb kau suka muhung...hehehehe

Pemuhung said...

Aku x pikiaq dah haih...aku main kata ja...

Anonymous said...

cara islam macam mana yer musang

kah kah kah kah

Otak Geliga said...

aku tau....tu utk si kah..kah..kah...aku x muhung bila aku ckp aku tahu....hehehe

Pemuhung said...

Dak aih.....lagumana pun aku nak muhung jugak...

Anonymous said...

kah kah kah..

hang bukan tak pikiang hang pikang pasai benda "tu" je

yelah bak kat musang malam ni malam juamat

mesti pikiaq menda tu je ..

kah kah kah kah

Otak Geliga said...

kau muhung bila ckp kau x pikiaq apa....muhung je la kau ni....hehehe

Anonymous said...

1240,

Klu ada bukti, kenapa tak dakwa!

Kesalahan tu besar, langgar perlembagaan & undang2 negeri..!

Kenapa tak dakwa je pihak gereja tuh??

Otak Geliga said...

kau muhung bila kau ckp kau muhung.....aihhhh...belit2 la pasai muhung2 ni....hehehe

Pemuhung said...

Xpyh dok sebut la bab malam jumaat ni...tu cerita baru kawin sebulan dua....

Anonymous said...

bukti tak cukup kot .. tak cukup bukti mesti lah tak boleh dakwa ..

tapi untuk cara siasat tu akau rasa takde masalah..

cam bang nuar .. lepas beb .. walaupun hakim kata diaorang percaya anwar mmg melakukan kesalahn ..

oelh sebab ada teknikal problem .. lepas si bang nuar kita dari tuduhan ..

hahahaha

tahniah la pada peguam peguam abang nuar ..

Anonymous said...

aku akan menyokong siapa yg berada di pihak yg benar...

MARILAH BERJIHAD...

PEJUANG HAMAS...

Otak Geliga said...

To Anon 12.40AM

kau jwb je zuraidah kata mahkamah Malaysia..........mahkamah pandikutty.....hehehe

Pemuhung said...

Musang,
Depa xleh bg jawapan pun kat soalan hg td..aku pun nk tau jugak jawapan dia..

Anonymous said...

Hallo puak2 umnu!

Mana dia ILMU yg aku mintak tadi...?

Hangpa kata, hangpa pendokong Islam, tak reti bab pahala ka???

mmuuaahhhahahaha...!!!

Otak Geliga said...

oitttt.....org2 UMNO....x da sapa berani jawab ka?????......hehehe

Anonymous said...

Kalau musang rasa islam nie tak adil..
Bawak mengucap lagi musang..
Yang aku faham jika seseorang islam itu murtad.. Maka neraka jahanam la tmpatnya..
Jika ko seorang islam.. Kau tidak akan mempersoalkan tentang keadilan dalam islam..
"Islam itu adil" "allahu akhbar!!"

Pemuhung said...

Puak2 ni mana reti..mau kata aku,muhung aku reti la

Anonymous said...

ilmu menda ??? .. kah kah kah kah

ilmu malam jumaat ke .. kah kah kah

Anonymous said...

UMNU STAIL...!

Buat tuduhan dulu!

Lepas tu baru carik BUKTI..!!

Mmuuaahhhahahahahaha...!!!!!!!!!

Otak Geliga said...

helluuuuuu....anybody home???.....mana org2 UMNU ni????...x mai plak...tu la bejalan x ingat dunia

org bela pet....dia nak bela gak...bela pulak yg jenis nadir, creepy pulak tu....dah bising dia berblogging....haish...sapa punya pet la terlepas ni....hehehe

helluuuuuuuuuuuu.....UMNU...UMNU

Anonymous said...

PAS stail macam mana ..

janga tubuh negara islam sebab nak jaga hati cing peng dan rakan rakan

kah kah kah kah

komandomelayu said...

MUSANGKAPALAKOTE

KALU HANG ADA TELOQ HANG BAGI ALAMAT HANG MALAM NI!!

AKU NAK PI SEKEH KEPALA OTAK KO TU BAGI BESAR DARI KEPALA KOTE KO DAN BUKAK MINDA LUAS JANGAN PANDAI KUTUK UMNU UMNU!!

PADAHAL PAS KO TU YANG DUNGU TAKDE PUN NAK SIASAT DAN DAKWA CARA ISLAM ORG YG MURTAD DI KELANTAN,SELANGOR,PENANG DAN KEDAH TU!!

SENDIRI BODOH PANDAI NAK KUTUK ORG PULAK!!

Anonymous said...

1252,

Woi mangkuk! Jgn main fitnah! Org bukan Islam dok tanya aku, tang mana ADILnya Islam nih ?????

Bersangkut dg DUMC....aku takleh jawab!

Pasai tu aku mintak tulong hangpa!

Otak Geliga said...

hamPASngok ni dah x da ulama' yg betul2 ulama' ke sampai terpaksa guna PELAWAK sbg ULAMA'...hehehe

tau la bunyi hampir2 sama, tp fungsi jelas berbeza.....

ni semua salah UMNO sbb x didik hamPASngok utk bezakan ULAMA' & PELAWAK.....hehehe

Anonymous said...

Apakah bagi musang and the gang perlu di perlihatkan bukti untuk membuktikan bahawa Islam itu adil..?

"Islam itu adil" "allahu akhbar"

Pemuhung said...

Tu la hangpa...keja nk gaduh ja...cuba la tlg menolong...bg la jwpan hat musang nak tu....hangpa tau,kesian kat dia kena bambu ngan fren-fren dia

Anonymous said...

lah bapak segala ILMUAN ISLAM ada kat kelantan..

mat sabu kesayangan ko tu kan orang yang soleh pendukong kominis

kah kah kah kah

tak kan tak tau nak jawab apa ??

last last tanya orang umno.. bila orang umno salah jawab ..

umno jugak yang salah ...

kah kah kah

pandai la ko musang .. kah kah kah

Anonymous said...

komandomelayu 1257,

Jawab soalan aku dulu pasai ADIL dlm Islam tu!

Toksah bazir peluru kerajaan tuu...!!!

Pemuhung said...

Bila masa plak aku geng musang...satg aku tibai hg baru hg tau...x syg keyboard no...

Anonymous said...

ingatkan terer sangat PAS ni dalam islam nya ISLAM TU ADIL KE TAK ADIL YANG DI TANYA ..

kah kah kah

hampa aku..

Anonymous said...

Sah! Ini memang kes....

UMNU STAIL...!

Buat tuduhan dulu!

Lepas tu baru carik BUKTI..!!

Mmuuaahhhahahahahaha...!!!!!!!!!

Anonymous said...

ok je .. aku boleh terima tuduhan ko tu bukan berat sangat kalau nak

di bandingkan

dengan sebab nak jaga hati cingpeng dan rakan rakan pas sanggup mati untuk karpal singh ..


kah kah kah

pas stail .. kah kah kah

Anonymous said...

Musang..
Jika ko seorang islam maka dgn sendirinya ko boleh jawapdepan mereka Bahawa Islam adalah ugama yang paling Mulia di sisi Allah.. Semua permasalahan akan di selesaikan dengan cara yang paling mulia disisi Allah yang sememangnya adil..

"Islam itu adil" "Allahu Akhbar"

Anonymous said...

malam nie nampak heavy la...

pejuang hamas...

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 771   Newer› Newest»