Thursday, October 13, 2011

BLOG/FB DIBAYAR KERAJAAN ?

lawak sungguh baca surat pembaca di web malaysianinsider.
dia dakwa ada usaha untuk membayar komentar di blog/fb pro kerajaan.

kerana bayaran itulah nampaknya publisiti kerajaan BN dilihat nampak cukup baik.

cakap boleh lah, tapi kalau sekadar lontar tanpa ada fakta baik jangan dikeluarkan pandangan . buta2 je kena balun.

kalau korang nak tahu, kalid gagap peruntukkan RM15 juta untuk menangkis serangan blogers pro umno terhadap gaya pemerintahannya.

ini baru betul bayar... RM15 juta kerajaan selangor peruntukkan untuk lawan blogers pro umno macam kami.

perrggghhh itulah nilai blogers pro umno di mata kalid gagap.

tinggi siot.

44 comments:

Anonymous said...

Salam Bro. Berdasarkan pada pengalaman lalu. Apa sahaja perkara yang puak PR ni tuduh sebenarnya diaorang yg buat. So, sendiri mau fikirlah koemn siapa yang sebenarnya di bayar.

paritjawa said...

aku dibayar cakap UMNO/BN bagus

paleotak diela haha..musang ko sape pulak bayar?






'UMNO Untuk Semua'

pr bodo dlu kini dan selamanya said...

hahahah...geng2 pr dr pemimpin,media n penyokong sumenye bodo2..sbb tu dieorg cume jd pembngkng..sbb iq dieorg sume tahap longkang..oi pr yg bodo..bpe sen plak aku blh dpt dr komen aku skong bn ni..hahahhaha..

rakab said...

kah!kah!kah!...

Aku bagi komen, aku hentam, aku kutuk kat mana-mana pun yang aku suka..!

sebab aku benci dengan pakatan haram!!!...perosak bangsa, pelingkup negara!

bayarannya??...kemenangan besar Umno/BN dalam semua PRU!!!

rakab said...

Kalau kerajaan bayar pun, aku rasa memang patut....

yang penting Umno/Bn mesti menang..!!

Anonymous said...

Salam bro,

Saya dan rakan2 dulu ada terima duit dari PKR untuk memburuk2 UMNO di cyberspace, tapi dah lama taubat. Tapi yang bangangnya PKR ni dia orang masih membayar kami walaupun kitaorang dah lama tak buat kerja kotor PKR.......kekeke.

usin said...

aku ada gak komen dlm blog2 pro-bn. kat mana ek nk claim. lepas jugak duit rokok. palotak sungguh punya statement. dorang yg goyang sebenarnya tuh!!!

Anonymous said...

Saya sekarang perlu wang, dipersilakan mana2 pihak nak guna kidmat saya untuk menaikkan imej parti masing2..

Macam mana nak contact saluran yang membuat bayaran2 tolong cerita kat sini sikit!

Tupac Amaru said...

Ko ni pun satu GAP,

yg ko sedut berita dlm MalaysiaInsider tu buat aper?

10 brita dlm MI tu 11 tak boleh percaya..hehe

Ko agak2 berapa Tajuddin Ramli dpt duit untuk settle luar mahkamah kes saman fitnah dia kat MI ni..? hehe

Bini Najib bila lak nak saman? Kalo aku dah lama dah saman juta-juta psl cerita fitnah dlm MI dan Mkini tu..

Anonymous said...

Salam Bro. Berdasarkan pada pengalaman lalu. Apa sahaja perkara yang puak PR ni tuduh sebenarnya diaorang yg buat. So, sendiri mau fikirlah koemn siapa yang sebenarnya di bayar.
===================================

aku setuju sgt. cthnya tuduh umno kroni tapi msa puak pas taliban ni org bg pluang memerintah trg skjap, puak2 dialah bapak segala kroni hingga hj hadi gelar puak2 dia sendiri sbg 'jin tanah'.

duit zakat pun bagi kpd anak beranak dia aje. paatutlah Allah tak izinkan Pas mmrintah lama di trg.

Anonymous said...

AKU SELALU KOMEN DALAM BLOG SEBAB AKU PENYOKONG BN.

CAMNE NAK CLAIM HA???? DAH SETAHUN AKU BAGI KOMEN PERTAHANKAN KERAJAAN BN TAPI TAK PERNAH DAPAT 1 SEN PUN...

PUAK2 PR PENIPU MEMANG TAK HABIS2 BUAT FITNAH!

Anonymous said...

Balun macam pondan, ada hati nak mintak upah.

Piiiraahh..!

Lain le macam aku....pro!

Mmuuaahhhahahaha...!!!

"Tun Faisal! Macam biase aaa...!"

zat said...

ko org penkomen mmg la tk dpt sesen..tokeh blog la sapu..aku baca artikel ni nampak defensesive semcm je..

Tupac Amaru,
yg tk boleh pakai utusan..itu baru suratkbr sampah..

Anonymous said...

pro??? ko kena bayar rupanya ye musang?

laaa..patut pun semangat nak komen. tak kira masa. komen pro tuuuuu...wakakakakaka

woi puak2 pakatan, korang tengok la sendiri, sape yang kena bayar sebenarnya. cinabeng punya pakatan. depa yang buat nak tuduh2 orang..

phuiihhh!!!

Anonymous said...

WOI MUSANG!!!

DANA YAHUDI PUN KO PULUN GAK KE?

KOMEN GEMPAK. TAPI BAB DUIT TAK KISAH. YAHUDI KE, NASRANI KE, ASAL FULUS MASYUUUUKKKK.. PEDULI APE..

ITULAH DIA SI MUSANG!!!

MMMMMUAAHAHAAHHAHAAHA

Anonymous said...

Alangkah indahnya kalau berita itu betul. Sapa tak suka dibayar hanya untuk memuji, tapi hakikatnya empty, zero, nehi. Tak kena bayar apa2 pun. Kami ikhlas memuji dan kami juga ikhlas membelasah Pakatan.

Orang Pakatan dah sawan dgn bloggers kerajaan. Cakap dah macam orang mabuk.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

Satu komen Rm2.

Ada satu kali tu, N3 GAP sampai 400 lebih komentator. Komen aku je ada 38kali.

...RM2 X 38 X 400 =

Tulong kira sat brape????

mmuuaahhhahahahaha....!!!

Anonymous said...

komisen kat GAP....ikut akta rahsia rasmi!

Mmuuaahhhahahahha...!!!

praha2 said...

banyak duit sikhalid ni yo. dio belanjo duit kito untuk lawan UMNO? eh eh eh oran ijok nanti durian runtuh dari khalid, tapi yang ado kosong jo. hai nasib oran ijok. ingat kan pormato yang dipilih pado 2008 rupo nyo kaca. tu lah lain kali jangan dongar cakap jo tengok apo yang UMNO dah buet. ini tak-marahkan nyamok kelabu dibakar. apo dapet masuk angin keluar asap. he he he ingat pru13 undi UMNO.

Anonymous said...

Hari aku dapat rm3000.000.UMNO bayar kat aku untuk tulis 3 patah perkataan saja.PARTI KENCING RAKYAT.Aku kayo aku kayo aku kayo.

Anonymous said...

Husam musa bayar Kickdefilla RM 4 juta untuk burukkan dan jatuhkan Paklah masa dia jadi PM..

Kick dedah dalam blog dia, husam tak saman pun fasal artikel tu.. sebab benda tu betul.. Husam saman Kick 3 artikel lain dari ratus2 pendedahan.. tapi kata Kick, wirit saman husam tak hantar lagi. Husam hantar pada surat khabar dulu.. lawak3..

RM 4 juta baro.. PAS beli bangunan UMNO kota bharu dari Zaid RM 4.5Juta.. wahaha.. kebajikan tuuu..kebajikan!!

Huse Muse~

Anonymous said...

Najib bayar aku RM 2 juta.. blog kopi paste sahaja..

Aku rasa blog ko GAP, najib bayar RM100 juta, siap bagi tanah lagi..

Ops..baru tadi najib bank in setengah bulan elaun RM500k dalam akaun aku..

hahaha..kayo3

Tukang Komen said...

GAP kalau betul ada masyuk kongsilah sikit. Nanti aku email nombor akaun kt hang. Muuaahahahahaha.

Anonymous said...

UMNO bayar aku Rupiah10,000 untuk kutuk Aljuburi dalam blog beliau tapi satu pun tak keluar. Kutukkan aku hanya bertahan dari 10 saat ke 10 minit sahaja lepas itu Aljuburi delet. Tapi PKR bayar aku
-Rupiah10,000 untuk kutuk Najib boleh bertahan selama seminggu...muahaaaaa

Tukang Komen said...

Terima kasih GAP sbb bagi borang claim. Aku janji akan lebih aggresif dalam blog ni. Musang dah lama submit borang dalam diam.

KWSP dan Socso adakah?

Muaaaahahahaha.

Anonymous said...

Salam Bro. Berdasarkan pada pengalaman lalu. Apa sahaja perkara yang puak PR ni tuduh sebenarnya diaorang yg buat. So, sendiri mau fikirlah koemn siapa yang sebenarnya di bayar.

==========

100% tepat kalau Anwar kata UMNO berkonspirasi menjatuhkan beliau sebenarnya Anwarlah Raja Konspirasi untuk menjatuhkan lawan lawan beliau.

Megat Alam Gempita said...

Penetrasi Rektum (PR) kalau dah bengang tu macam-macam dia buat tuduhan...kalau bengap tu memang tak boleh diubah

Pemuhung said...

Aku dibayaq utk mengomen musang....eh..eh...aku bayaq kat telco utk bagi komen ni...kena caj la...ada 6% tax plak tu...

zat said...

GAP tlg isytihar brp dh masuk...kesian la kt geng2 kau ni..mati2 dia org semua kosong je...

Anonymous said...

ko pulak zat dapat bape?

Pemuhung said...

Zat la yg dpt plg byk...no 2 gap

Anonymous said...

zat pun tumpang lalu nak tunjuk muka konon dia punya komen kredible, tapi mcm pondan hilang kondom je komen dia, tak ada point langsung.

zat said...

cer GAP citer dulu..nnti kita pun citer la..

Anonymous said...

zat punye komen cara penakut pukul curi boleh lah.. aku supporter BN skrg ni pun bnyk bergantung pd fakta bukannya fitnah harian mcm pakatan.

zat ko sedar x bnyk isu negatif P.R smenjak dua ni apa pandangan ko? ini bukan fitnah tp berlandaskan fakta..

Anonymous said...

antara yang tersedak adalah musangka dan zat ... kah kah kah kah.

zat said...

6:57PM

bila part kau jd fitnah jd fakta..peeerrahh..!!

BegCD said...

babi lah dia pecahkan lobang aku
UMNO memang bayar aku beb..

ikut jumlah patah perkataan lah. satu patah perkataan RM500..

okay aku harap bebudak blogger pakatan dapat print skrin reply aku dalam blog GAP ni dan sebar sebarkan

sekarang ni aku tengah tunggu payment bulan 8 dan 9; bila dapat nanti aku pikir nak pi tempah SUV Volvo lah..


LOL

Otak Geliga said...

di sini, aku dgn nada riaknya mengaku bahawasanya aku dibayar secara percuma oleh kerajaan Malaysia di Arab Saudi utk membantu BN/UMNO dlm perang psywar dgn memberi komen di blog2 pro-BN....

PAHAM X?????.....aku pun x paham la...hahaha

akupun nak cuba gak guna ayat PUTAR BELIT yg biasanya juaranya adalah Pakatan Rosak....hehehe

Anonymous said...

Aku pulak menulis sebab aku dah muak dengan pembangkang. Hampir 25 tahun sokong pembangkan sekarang baru celik setelah letih ikut PAS orang sembahyang hajat. Siapa bayar aku? TIADA. Orang PR memang bangang!!!!

Anonymous said...

AKU NAK COMMENT LA...GAP MINTAK 5RIBU UTK COMMENT AKU NI...

Anonymous said...

BN Bagus!!!!

boleh hantar claim posting nie... tapi takpe ler aku bagi free of charge jer sebab dasar-dasar BN buat berlambak kilang aku boleh kerja lepas abis sekolah, dapat masuk Universiti takyah pening nak cari duit pendahuluan.. sekarang dah dapat kerja stabil takyah takut keluar rumah ancaman bom kereta kaboomm... Nuar pun bahagia dapat main bontot dan mantat chinadoll tanpa rasa gelisah.. siap ada orang tolong buatkan video kawin free lagik untuk koleksi.

akubekaspkr said...

Statement MI ini suatu UMPAN yang cukup baik.
Mari ramai-ramai blogers ke atau siapa saja yang punyai bukti kukuh, sama-sama kita hebahkan supaya semua maklumat berfakta dapat diserakan kepada umum.
Saya yakin ramai kita terutama yang pernah bersekongkol dengan AI, punyai maklumat ini.
Masanya sudah tiba
Ayuhhh kita

Anak Murid Tok Tepok said...

Live dari Pantai Pandak,Chendering,Kuala Terengganu - PERHIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT oleh Pakatan.

Ya rabbi. Ramainya orang,berduyun2 berjalan kaki menuju ke Pantai Pandak.Kecil,besar,lelaki dan perempuan.
Sampai je di kawasan pantai, masyallah, ribuan lautan manusia.
Tapi, mananya acara PERHIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT. Hanya ramai yang bertumpu kegerai2 yg menjual beraneka juadah dan juga pakaian.
Tapi lebih ramai pula yang berkumpul dipantai.
LOL, rupa2nya ribuan manusia yang hadir di PanTai Pandak ni untuk menyertai pertandingan memancing.

Syabas PAS, kerana mengaburi mata rakyat Terengganu khususnya, PERHIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT rupa2 nya PERTANDINGAN MEMANCING.

belatuk galak said...

lepas ni kompom aku tk undi dah pakatan BABI...dulu pasai marah kt paklah..