IKLAN BERBAYAR

Sunday, August 28, 2011

LAPORAN POLIS TERHADAP MAT SABU.

GAPS akan membuat laporan polis terhadap mat sabu ekoran kenyataannya semalam. laporan polis akan dibuat pada hari ini jam 3petang di balai polis seksyen 6 shah alam.
Published with Blogger-droid v1.7.2

276 comments:

1 – 200 of 276   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Memang patut dibuat terhadap manusia yg berperangai macam babi memanjat pokok kelapa ini!

Ini lah melayu paling gampang diMalaysia yg terkini.

Horas! Hulu Langat said...

Gua sokong. Mudah-mudahan makhluk seperti Mat Sabu akan pupus dari Tanah Melayu ini satu hari nanti.

Anonymous said...

Bila la Mat sabu nak istiharkan perang dengan ATM/PDRM?

Nan Trg said...

Memang Mat Sabu tak sedar diri lebih-lebih lagi selepas dilantik sebagai Timbalan Presiden Pas.Memang patuhlah buat laporan polis dan ambil tindakan segera.Jangan hangat2 tahi ayam. Kerana tidak bertegas mereka2 ini semakin naik kepala.

Anonymous said...

napa malaysia dan melayu ada pemimpin kaki bodek komunis cam nie kan? bodo x abis2 hanya sbb nk undi dan kuasa, mat sabu ni kalau ceramah depan aku cam tu, mmg aku baling batu je!

Horas! Hulu Langat said...

Anon 5.45, baling dengan batu tak cukup hina. Baling saja dengan tahi.

Jalut said...

Dah isytihar pun.Kamu tak tengok klip dia tiup trompet tu.


Tonton video klip ni.
PAS NAK JADI PEJUANG HAK MELAYU ?Mat Sabu tunjuk perasaan!
"A aaaaaaaaaahh!Uuuuuu huuu!

Anonymous said...

Mat Sabu ni memanh celaka. Bangang tahap dewa!

-jln. ledang ke kg. gelam-

Anonymous said...

Mat Sabu ni atau juak-juak HamPAS ni takde sedara mara, adik beradik, ipar duai yg jadi polis atau tentera ke ? hingga sanggup menghina sampai macam tu sekali, Komando Melayu apa perasaan ?

Anonymous said...

Harap beliau berani istiharkan diri dan partinya parti KOMUNIS.

Senang TENTERA dan POLIS juga RAKYAT terutama MELAYU nak HAYUN!

Dah lama tak bergaduh ni elok juga.

TENTERA dan POLIS pun dah lama tak berperang!

BERANI istihar lar lu KOMUNIS!

Anonymous said...

mmg niat LGE dan sekutu nk komunis kan malaysia..tapi malang nya kita bila ada jgk pemimpin melayu mcm mat sabu ni yg sokong, mercun buluh ada lagi ni, aku bom umah dia kang!

Anonymous said...

BEKAS TENTERA dan POLIS yg meminati PAS.

Bolih terima ker BEROK NI?

Anonymous said...

menteri amaran apalagi berilah amaran....bengap punya mentri

Anonymous said...

Tlg sapa2 tembak si pengkhianat mat sabu ni..

Anonymous said...

mat sabu ni nk org kata dia hebat ke dgn kenyataan bodo dia tu..mmg x layak langsung jdi pemimpin, nyampah lgi ada!

Anonymous said...

Kementerian Amaran senyap je.Takde amaran langsung.

Anonymous said...

nak hempok kepala lutut dia dgn kerusi roda dia...nak berpolitik tu boleh,berpada pada lah...

Anonymous said...

Salaam..

seorang kwn wa...ayahnya ialah Allahyarham Yusof Rono (pegawai polis yang terselamat dalam serang hendap komunis di Bukit Kepong). Allahyarham meninggal dunia 3 thn lepas akibat sakit. Di badannya masih terdapat kesan2 parut dari peristiwa tersebut.

Seandainya kwn wa dan adik beradiknya mendengar ceramah mat sabun ni...wa PASTI kahak hijau, merah, hitam, kuning, coklat, oren, purple dan setiap jenis kahak yang ada atas muka bumi akan hinggap kat muka hanjeng sial mat sabun yang tak sedar diri ni.

woi sabun! lu takde kat Bukit Kepong masa peristiwa tu...kalau lu ada...konek, telo lu (kalau ada telo la) pasti akan masuk ke dalam..LAKNAT!!!!

BARUA NYER HANJENG!!!

Anonymous said...

mat sabu ni cerdik ke tak eh?

Anonymous said...

PAS sokong Kominis? Ajaran Nik Ajis & Haji Awang ke? Dah ada fatwa kominis lagi baik dari UMNO ke?

Anonymous said...

Apa hal PAS sokong Kominis, dia orang kan Parti Islam? Islam jenis apa ni.

Anonymous said...

Saudara GAP,

Kami Melayu-Melayu Islam diAustralia pun mendidih darah apabila menonton video tersebut.

Carry-on GAP. Jihad tetap Jihad. Andaikan kami mengiringi saudara-saudara ketika membuat report tersebut.

Inilah Barisan Kita yg Iklas Berjuang..

Thanks.

Jimmy Hillhead
Freemantle, Western Australia.

( Hari ini flight balik keMalaysia, tanah tumpah darahku untuk Berhari Raya, anak-anak nak main bunga api dan mercun (mana aku nak cari?), isteri nak makan dodol dan wajik. Aku nak makan ketupat lodeh Johor)

Anonymous said...

Bila dok bising ni nanti ketua ulama sesat dari pantai timur akan keluar fatwa sama-sama lah kita nanti kan.

Anonymous said...

Mat Syabu patut dilucut kerakyatan atau duduk dlm zoo bersama Baboon..

-2 minggu lepas dia sound Panglima angkatan tentera..
-semalam isytihar sokongan kepada komunis..

Nak kena sembelih si babi sabu ni..

Nik Najis akan berfatwa..

Anonymous said...

Gempar..

mat Sabu ditemui mati ditembak kominis..

kah..kah..kah..

Anonymous said...

Siapa jadi sokong atau jadi komunis di Malaysia akan masuk syurga. LGE sokong komunis pun akan masuk syurga. Sokong UMNO masuk mana eh.

Anonymous said...

Teruskan Mat Sabu. Rakyat bawahan akan terus menyokong anda. Biarkan blogger UMNO keresahan

Anonymous said...

Selepas anuar....Mat sabun pulak semakin pandai menjilat bontot LKS...

Anonymous said...

Kau cuba lihat kelebihan mat sabun yg Allah taala bagi. Walaupun muka mcm tayar keretapi, tp ada pompuan syok kat dia oo....

Allah S.W.T maha besar, maha agong! Ramai betul manusia2 anugerah tuhan kat Msia ni berkeliaran. Ada hikmah disebaliknya!

Anonymous said...

Puak-puak UMNO sudah meroyan. Sudah tiba rakyat ingin tahu sejarah yang sebenarnya. Yang benar akan terserlah akhirnya & yang bathil akan hancur bersama dengan penipuan

Anonymous said...

MELampau ! Mat Sabu semakin Melampau !.....akibat terlalu dibagi muka.!

Shaari said...

dahsyat tul cara berpolitik sekarang. lebih dahsyat bila penyokong terus sokong bertepuk sorak. benci sangat dengan UMNO sampai macam tu sekali. komunis pulak diagungkan. mana jiwa pejuang dalam diri? pelik & sedih. dalam komen-komen ni pun ada 2 3 kerat puak tak guna.

Anonymous said...

Puak-puak UMNO sudah meroyan. Sudah tiba rakyat ingin tahu sejarah yang sebenarnya. Yang benar akan terserlah akhirnya & yang bathil akan hancur bersama dengan penipuan

August 28, 2011 7:57 AM

Lu Apa hal der... meroyan??? awattt... lu putus urat kentut ker... setakat api mancis yg u cuba nyalakan tue...rentikannn la mattt... Perbanyakkan lagi solat hajat.... adennn suko... lagi banyak yang akan Allah tunjukkan... kalau boleh book bukit jalil....lagi ramai boleh pergi.... lagi banyak pemimpin mengarut akan terserlah...

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
hangkedee said...

Mat Babon ni memang terkenal dengan mulut tempayannya,celupar giler,cakap pakai hentam aja tanpa guna O...T...A....K.Haram jadah punya melayu penjual agama dan bangsa... hendak hendaknya lepas ini adalah bekas bekas Polis atau Tentera yang dapat melatihnya bagaimana menjadi Pengganas berberi HIJAU.bukan bulan putih tanah Hijau.

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

anak sepuluh

yg ko x puas hati ni napa? kita bkn nya tak ingat pejuang kemerdekaan yg lain TAPI isu nya skrg ni tentang mat sabu pujaan hati ko yg menyanjung komunis di tragedi bukit kepong tu, x pyh la nk belit2..kita nampak isu nya komunis bukit kepong, sudah2 la ckp belit2..hadoiii!

whiteorange said...

Kg Tui di Bukit Kepong merupakan salah satu markas PAS di Muar

Aku nak dengar apa pandangan orang orang kampung Tui

Kg Tui juga merupakan salah satu tempat yang sering diadakan ceramah PAS. Harap harap bekas mangsa kekejaman komunis tunggu kedatangan Mat Sabu dengan apa sahaja, kasut, telur busuk, parang panjang, belantan , apa sahajalah, bukan untuk belasah dia, takut takut ada orang bukit kepung yang mengamuk nanti...

Anonymous said...

yang mengorbankan org melayu?

mereka ialah org2 yang menyerang bukit kepong kerana dgn sedar telah membakar hidup2 wanita dan kanak2 yang tidak berdosa...
telah menyerang dan membunuh pengawal keselamatan yang ditugaskan utk menjaga keamanan orang2 kampung (polis2 itu bertugas di sana bukan sebab nak merompak org kampung)...

usin said...

kepada org yg nak termuntah dgn mat sabu, jgn perangi penyokong pas seluruhnya. meraka tidak tahu apa2. yg penipu pembohong adalah pemimpinnya. spt mat sabu sejarah nak ditipunya. klim rawatan eksiden menyertai bersih 2.0pun ditipunya. nak tau berapa dia klim? rm8000 bro!!! kos dlm rm5000 je. lg rm3000 masuk kocek nk bayar duit keta. yg sedihnya aktiviti yg tak ada dlm terma boleh tuntutpun, mat sabu tuntut. syarikat bekalan air penang dh kena tipu oleh dua makhluk anai2 paling hipokrit, mat sabu dan teman sebantalnya lim guan eng. baik punya mat sabu!!!! teruskan sampai ko keok....

whiteorange said...

Komunis adalah satu ideologi ciptaan manusia yang menafikan kewujudan Tuhan. Sejarah pemerintahan komunis diRussia dan China adalah titik hitam bagi umat Islam disana apabila bukan sahaja agama Islam diharamkan, segala yang berkaitan dengan Islam seperti amalan, buku, adat, budaya , bangunan dan sebagainya dimusnahkan bagi menghalang umat Islam daripada menegakkan syiar Islam.

Selepas kejatuhan empayar komunis diRusia, kini Islam telah mendapat ruang untuk kembali mendapat tempat, begitu juga diChina , walaupun akhir akhir ini terdapat usaha usaha menghalang umat Islam daripada melakukan amal ibadat dan kehidupan secara Islam dinegara tersebut ...

Soalnya, kalau sudah begitulah sifatnya komunis itu, apakah kita sebagai umat Islam harus mengangung agungkan Komunisma dalam apa keadaan sekalipun?

Apakah sudah ada orang orang Melayu yang dah mula tidak yakin dengan Islam? Apakah lantaran itu PAS sanggup menukar slogan daripada negara Islam kepada negara berkebajikan? Adakah penganut penganut PAS begitu bebal sehingga angguk apa sahaja yang dimuntahkan dari mulut pemimpin pemimpin mereka?

Kalau itulah keadaannya, maka umat Islam lain boleh bangkit dengan fatwa lain, KITA MENENTANG PAS BUKAN KERANA DIA PAS, TETAPI KITA MENENTANG PAS KERANA DIA TERANG TERANG MENOLAK ISLAM, BERSEKONGKOL DENGAN PUAK PUAK YANG TIDAK PERCAYAKAN ALLAH!!!

Anak sepuluh

tidak timbul soal UMNO meroyan

Anda Islam?

Kalau anda Islam , terlupakah anda pegangan agama anda?

Demi undi, anda jangan keterlaluan bebalnya ...

Anonymous said...

Wah, ramai juga peminat Jins Samsuddin yang sekarang Senator, wei.

Semua cerita sejarah UMNO BARU ni saja yang betul, tidak ada yang tak betul, semuanya betul-betul belaka.

Cintakan negara ke cintakan UMNO BARU ni?

Anonymous said...

saudara usin,

kena pastikan supaya claim itu tidak dibayar. duit cukai rakyat tu.

whiteorange said...

sdr usin!

kalau sekadar hendak mengesahkan yang pengikut PAS ini bebal, aku setuju dengan saranan saudara.

Tetapi adakah semua ahli PAS BEBAL?

kerana yang jadi ahli PAS ini ada yang bertaraf doktor, loyar, akauntan,jurutera dsbnya. Apakah mereka ini juga bebal hingga sanggup bersekongkol dengan pemimpin yang bebal?

Janganlah kerana Politik, kita sampai hilang pegangan agama !!

whiteorange said...

Kalau menurut mat sabu, Mat Indera itu perwira

Perwira kepala bapak dia !!!

KOmunis tu apa hoiiii Mat Sabu?
Komunis tu percaya Allah ke?

kalau dah tak percaya Allah, jadi apalah bebalnya si Mat Indera tu nak sokong?

Mat Indera ini adalah seperti "anak sepuluh" dan "pencacai pencacai PAS lainya", yang tak tau nak bezakan berjuang demi Allah, dan berjuang demi Komunis!!!

Ada lagi rupa rupanya spesis Mat Indera dizaman ini !!

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

anon 10:12

seloka mat sabu yang kaki tibai bini orang, yang kaki merapu tu yang lu nak pakai??

Rendahnya otak kamu serendah otak mat sabu dan lain lain pengikut PAS !!!

Anonymous said...

anak 10

hang paling layak ganti tempat mat sabu

Keadilan untuk Mat Indera?

Cuba lu cerita sikit bentuk keadilan yang macam mana yang lu mau?

Anonymous said...

Ada yg mempertikaikan sejarah dimana Melayu dijajah dan Melayu duduk dibawah penjajah.
Tapi korang fikir tak kenapa Melayu kene jajah? Sebab ada pembelot macam Mat Sabu ni la... Melayu kene la bersatu bukan berpecah dan bersubahat dgn puak2 penjahanam bangsa dan negara.

Anonymous said...

sbg org awam, aku tetap berpendapat mat indera telah dgn sengaja mahupun tanpa sengaja bertindak sbg talibarut komunis. sebab atas sokongan org melayu spt dia la yg menyebabkan cina2 komunis semakin berani bertindak ke atas polis melayu waktu itu.tanpa talibarut melayu, memang susah nak bertindak ke atas org melayu waktu itu.
eh? macam deja vu pulak..skrg pun skrip ini seolah2 berulang semula..siapa talibarut melayu zaman ini ye kawan2? hehehe

Anonymous said...

anak 10

lu kata PAS tak pernah sokong komunis sebenar

Mat Sabu tu siapa?

Apa yang dia dah cakap?

Apakah kerana hadi awang kata kamera itu besi maka tak boleh jadi saksi, sewenang wenangnya orang PAS nak cakap ikut suka hati?

Bukankah dia pemimpin tertinggi PAS? Orang kedua PAS?

Suara pemimpin adalah suara Parti. Lu suka tak suka itu adalah suara parti.

Macamana pula lu boleh kata itu bukan suara PAS?

Apakah orang orang PAS memang jenis tak reti hormat pemimpin?

Kalau bukan sokong , itu apa namanya?

Kalau Mat Indera terang terang bersama komunis menyerang balai polis bukit kepong , bukankah itu komunis juga namanya?

Siapa yang diserang? China? Keling?

Pejuang? Pejuang tahi kucing!! Tak ada akai ke Mat Indera?

Anonymous said...

anak 10

gua banyak tengok komen komen lu juga dalam banyak blok

Cuma gua perasan satu je

lu ni jenis tak ada pendirian

bila lu kena tibai, mulalah lu kona baring !!!

Lu sokong Mat Indera tu serupalah lu sokong Mat sabu dan komunis! apalah punya kona baring?????

matjeng said...

PAS dah berjaya mengislamkan DAP... sebut assalamualaikum, alhamdulillah, hafal ayat quran untuk kempen, boleh masuk masjid berceramah... sekarang ni mereka nak Islamkan komunis pulak.... mana atau ada Komunis yang akan ganti Mursidul Am PAS... Pok Nik Tak komen lagi tu... lagi sedap lepas ni.... Elok sangat Mat sabu ni hantar kat Thailand biar dia duduk dengan Chin Peng..rasanya Sabu ni dah jemu kat Malaysia! sengaja nak suruh orang halau dia.. sebab pun dah kuca lanar sejak joint DAP dan PKR..tak tau beza dah Islam mereka... ustaz kat surau2 masih lagi ceramah lagu lama berjuang untuk Islam.. tapi boss mereka kat atas dah main lagu baru... lupa dah perjuangan Islam... apa sahaja yang anti BN atau UMNO itu yang mereka sokong....

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

agaknya mat sabun ni memang seorang komunis?

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Kata Menteri...." Mat Sabu... ini amaran buat kau... ingat..!!!! "LAST WARNING" yang pertama....!!!!"

????????? Last warning pun ada pertama..kedua..ketiga...???? mmmmm.... yea la... AMARAN je kan.....

Anonymous said...

anak10 jangan mimpilah fuckatan haram jadah akan menang pru13 nanti.....ko tu harus bertaubat.....aku dah banyak baca komen ko...semuanya mengarut...banyak soalan ko mula kan...lepas tu tak boleh jawab..terus off line...kembalilah sokong kerajaan....hidup umno....hidup...umno

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH


.

Anonymous said...

Salam..
Mahat ni.. Sabut ni..biaselah..di mana ada Mahat Sabut..di situ ada finah..yang menyokong cakap mahat Sabut tu..tak guna akal..mau juge saya nak fight diorang ni..haprak betuii..

Anonymous said...

DI MANA ADA TIMBALAN PRESIDEN PAS..DI CITU ADA FITNAH...
DI MANA ADA TIMBALAN PRESIDEN PAS..DI CITU ADA FITNAH...
DI MANA ADA TIMBALAN PRESIDEN PAS..DI CITU ADA FITNAH...
DI MANA ADA TIMBALAN PRESIDEN PAS..DI CITU ADA FITNAH...

MAT SYABU NI..LEBIH BAIK TUKANG CUCI PANTAT KAUM TUUUUU...AHAHAHAH

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

PECACAI/BARUA UNDI ,cari undi cara murahan lagi, kononnya nak jaga undi Cina.
Saya nak cadangkan kepada GAP supaya kumpulkan bekas tentera / keluarga mereka yang terbunuh ataupun cedera angkara perbuatan parti komunis malaya selepas malaysia mencapai kemerdekaan.Bawa mereka dan berkumpul didepan IBU PEJABAT PAS ,tunjukkan bantahan kepada si BARUA UNDI tu, nak tengok PAS nak letak muka dekat mana.

Saya cadangkan cari penaja - penaja untuk membawa bekas tentera / keluarga mereka dan berikan sedikit saguhati kpd bekas pahlawan - pahlawan negara sebagai tanda pengorbanan mereka dihargai.PENCACAI UNDI PERLU DIBERI PENGAJARAN DAN DIMALUKAN.

Kekejaman komunis bukan saja setakat sebelum merdeka, tetapi se lepas merdeka pun mereka masih memperjuangkan ideologi mereka. Berapa ramai tentera kita yang terbunuh dan cedera kena jerangkap samar,itupun SI BARUA UNDI tu kelam mata.APA JENIS MANUSIA NI,NAMA SAJA PARTI ISLAM, BUKANNYA NAK JADI HAMBA ALLAH TETAPI JADI BARUA UNDI. Ingatlah kamu wahai pencacai politik,hidup ini sementara,hidup di akhirat kekal abadi.

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

mengapalah polis tak langgar terus mat sabu hari biar berkecai otak,

Anonymous said...

anak10 buat lawak sial pagi ahad nie...dah tak ada topik nak ulas ker....porah

Anonymous said...

sorang lagi komunis yg patut dilanggar kasi berkecai otak ialah anak 10.

Anonymous said...

TAHU DAK KENAPA MAT SABUN LOMPAT TINGGI SANGAT,SEBAB KERAJAAN DAP PULAU PINANG BAGI KAT DIA RM 8000,
APA LAGI SEMANGAT GILA SOKONG DAP.
SETAKAT TU LAH SAJA MARUAH MAT SABUN,sanggup melukakan hati sesama Islam kerana termakan bodi.
MAMPUH MAT SABUN !DAH JADI LEMBU RUPANYA MAT SABUN NI.

Anonymous said...

bukan central la...sentral.
tau tak apa maksud sentral tu?

pusat. nak sebut pusat pudu kan tak molek. ye la, kan puduraya dah upgrade, jadilah lebih canggih bunyinya..pudu sentral. apa pulak isunya sampai nak tergelak nih?
confuse aku..

nak gelak sebab ada ciri bahasa inggeris ke? habis komputer tu apa? sains tu apa? nuklear tu apa?

hari raya tetap hari raya sebab itu hari utk merayakan aidilfitri. bukan utk mempusatkan ailfitri. hehehe

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

daripada bagi kat dap (yg puak2 pas tak mampu nak lawan tu)

aku bagi contoh je ye..puduraya akan jadi pu tu la ya..ataupun akan jadi guan eng transport centre..tak ke haru? hehehe

Anonymous said...

daripada bagi kat dap (yg puak2 pas tak mampu nak lawan tu)

aku bagi contoh je ye..puduraya akan jadi pu tu la ya..ataupun akan jadi guan eng transport centre..tak ke haru? hehehe

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

TERNYATA KAPALA ANAKSEPULOH SAMA DGN KEPALA MAT SABUN YANG PANDAI MEMANTAT ISTERI ORANG JER.

ANAKSEPULAH PULAK CUMA PANDAI BUAT ANAK JER SAMPAI BERANAK SEPULOH.

KEPALA DI ATAS DAN DI BAWAH ANAKSEPULOH DAN MAT SABUN SMA JER TAK BERAKAL TAPI CUMA PANDAI MEMANTAT.

Anonymous said...

mana ada pas puduraya..yg ada cuma din puduraya je...hahahaha

lepas ni jadila din pudu sentral...hahahaha

Anonymous said...

daki2 penjajah? tu hah, yg ko tengah pegang tu penjajah jugak yg buat tu..yg ko tengah tengok skrg ni, penjajah jugak yg buat tu..

aduhai, camni ke mentaliti penyokong pas?

Anonymous said...

BETUL LA!
BAGI KAT PAS, PAS PUDURAYA SEBAB ABG DIN ADA HISTORY KAT SANA.
YE YE AKU SOKONG!!
KAH KAH KAH

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

eh? ubah topik pulak?

Anonymous said...

dah takde idea ke?

come on la, tak syok tau tukar2 topik nih! ceta le sikit pasal din pudu sentral. kan pas nak ambik tuh?
hehehe

Anonymous said...

kat kelantan, buat masjid setakat tiang je tu..
mari kita bermimpi siang hari kalau pas menang, dapat puduraya beb! pas puduraya. fuh..serba hijau tu beb. kembang kuncup abg din tu beb..

itu pun kalau roket dah buta la..hehehe

Anonymous said...

PAS PUDURAYA? TAKDE VALUE LANGSUNG!
TUKAR JADI MATSABU SENTRAL.
PUN TAKDE VALUE.

Anak Jati Selangor said...

Sejarah tak boleh dipadam. Oi Mat Sabu!!..datuk aku dibunuh Bintang 3sbb dituduh tanpa usul periksa sebagai agen british..Kau tahu tak kalau komunis perintah negara ni, Islam akan dihapuskan.. sbb komunis tak percaya Tuhan..apalah parti hipokrit ni..Siap kau Mat Sabu!! Kalau PAS sokong komunis yg dijelmakan semula sebagai parti demokratik.. PAS adalah juga parti Komunis!!

Anonymous said...

Anak sepuluh ni tahu buat anak aje..tu pasal dia tak guna otak kepala atas, sbb dia pikir guna kepala botak bawah aja..Org Komunis kuat makan babi..PAS sokong komunis, jadi PAS sokong org suka makan babi. Tak mustahil kalau PAS memerintah, Babi mungkin dihalalkan sbb nak jaga hati komunis!!

taufan said...

Tahniah Mat Sabu yang telah berjaya menampilkan cara kepimpinan ulamak yang dibanggakan oleh PAS. Walau pun ramai yang berpendidikan tinggi dalam PAS tapi ini yang nyata ini produk perjuangan mereka. Anda mau?. Tahniah pada DAP yg telah berjaya memasukkan mereka ini dalam kocek DAP seperti Nizar (Perak) dan Khalid (MB PKR). Ramai lagi sedang menunggu dan beratur utk masuk kocek DAP.. Khalid Samad dan Mat Sabu (bakal PM) telah sah menempah tempat dalam kocek tersebut.... Lu pikir lah sendiri

Anonymous said...

anaksepuluh nak bermentorkan mat sabu? siapa mat sabu ha? lawyer, mejestret, doktor? mat sabu hanyalah penyokong kominis....pantang datuk nenek aku sokong kominis.

mak dara

Anonymous said...

anak 10

jangan perasan dulu bro

gua bukan minat pun kat lu

gua cuma minat pada anak dara lu, itu pun kalau lu ada dan cun,

jadi kalau ada anak dara lu yang belum kawin dan cun itu gua minat

tapi walaupun cun tapi kalau perangai macam anak babi , sorryla bro

Anonymous said...

ini lah dia hasil yang malaysia dapat ..... orang macam mad sapu ...dia memang mad ... mad and mad .... habis sume dia sapu ... sapu and menyapu .... janji dia mene ... bole sapu ....

Anonymous said...

Anak sepuluh! Dengan cara ko berhujah, buang kopiah ko tu..buat malu Islam saje..malu ada org mcm ko ni!

Anonymous said...

anak sepuluh woiii

tadi gua tanya bentuk keadilan yang macam mana yang lu mau untuk Mat Indera ???

Jawabbbbbbbb !!!

Anonymous said...

Anak babi sepuloh...Playsafe npk??? Playsafe2 pun ank sepuloh gak... Semua anak kau belajar kat sekolah cina ke?

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Komunis aka Demokratik kuat makan babi..anak sepuluh sokong komunis aka demokratik..jadi anaksepuluh adalah babi..masin mulut bulan puasa ni

Anonymous said...

orang dalam pas takan mengakui second man dia cakap lagu ni .... pada hal udah terang terang masa dan tempat dia bercakap tu ....

kepada bekas bekas tentera yang kuat pas ni .... mana pergi suara dorang ...??? apa komen ...??? takde dengo apa pon ....??? dok senyap gitu aje ... !! kalau tak bangsa pencen yg pro pas ni bukan main lagi ligat bertempek ....


apa lagi kelab kelab dan persatuan bekas tentera ...!!!!!!!!! bangun .. bangun .... bangun .....!!!!! jangan dok diam ....
korang tak sakit hati ke ... dengan bangsa haprak macam dia ni ...???????

sakit nya hati aku ....

Anonymous said...

Apa na digadoh gadohkan sangat ni?

Kan NIk ajis dah kata

Mat, Mad, Md, Mohd, Mamat, Muhd, Muhamad, Mohamad tu semua sama dengan budak kampong !!!!

Jadi Mamat sekor ni pun samalah dengan Mat Komunis, iaitu Mat Indera ....

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Itu pasal anak sepuluh ada anak ramai, nampak gaye gambarnya, mcm isteri empat jer..tulah asek fikir guna kepala botak bawah, kepala atas langsung tak guna utk pikir..

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Korang jangan layan sangat anak sepuluh ni!!!

Korang tak perasan apa apa ke ???

Lagu dilambung lagi dia naik tocang, tapi kalau kena gaya lambung, kentot dia pun tak boleh nak keluar !!!

Dia seronok seronok kolom korang yang dapat dosa ???

So jangan terperangkap dengan rentak dia bro !!!

Ni jenis orang suka glamour beb !!

The more you comment on him the more he get excited !!!

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Org mcm anaksepuluh ni kasi bantai cukup2, baru tau langit tinggi rendah..puak mcm ni adlah virus penyakit, walaupun satu tp mesti dihapuskan

rakab said...

Mat Sabu kata ,..dia tak ingat isi ceramah nya tuh,...senangnya nak cuci tangan !!!.

Bila tengok melayu satu negara dah naik angin !!

Tau takut !.....padan muka Mat Sabu !!!.

Anonymous said...

jantan ni ...nak buat malaysia jadi macam singapore .... dia lah yg akan jadi perantaranya ... yang akan bersama sama geng geng yang satu lagi tu untuk menukarkan fakta sejarah ....

dia tak apa .. lepas ni nak mati dah .. dia tak akan pikir masa depan anak cucu cicit dia .. sebab masa tu dia sibuk ngan dunia barzakh dia .... dunia ini mat sabu yang punya dia bule bikin apa saje ....

dia akan mulakan sejarah daripada kemunculan chin peng sebagai hero dan pejuang yang tak dilagukan sampai kini ... yang di buang dan di hina kejam ... kerana perjuangan komunisnya untuk mendapat kan tanah melayu ... dan mad sapu akan jadi hero .. dapat tittle tun dan perofessor bidang sejarah kerana hasilnya membuktikan bahawa selama ini komunislah yang telah berjuang ....

di pulau pinang .. tiada lagi nama nama pejuang dan tokoh tokoh terkenal ... hanya akan dimulakan sejarah pulau pinang... bermula dengan kedatangan francis light ....

itu lah yg berlaku di singapore sekarang ... sukatan pelajaran sejarah generasi sekarang bermula dr stamford raffles ...
dorang sudah tidah kenal siapa itu parameswara... sang rajuna tapa... sikitul ...dan ramai lagi ...

apakah kita mau ini terjadi ...????

Anonymous said...

ludah pencacai pas ...anak 10 ludah.....tiuh...anak10 anak sial

whiteorange said...

Secara tersirat nya aku suka perangai Mat Sabu ni

Lagi banyak dia merapu ,

lagi banyak orang menyampah,

dan lagi beruntunglah BN

sekali pandang nampak macam kontroversi, tapi dua kali pandang, rakyat semakin berfikir, bukan berfikir tentang apa yang dirapukan Mat sabu itu betul tetapi adalah sebaliknya...

Tuan Ibrahim pun dah mengaku, PAS sudah berubah Iktikad !!!

Jadi lebih senang rakyat hendak menentukan undi !!!

jeritan takbeeeerrr lebih baik daripada jeritan hidup Melayu

Mungkinkah ini semuanya dengan izin Allah?

Anonymous said...

Puas aku pikir sape talibarut komunis bangsa melayu zaman ini..skrg jelas jwpnnya. Ruapanya geng Mat Sabu celaka!

rakab said...

Ahli politik bodoh !!!.

Rugi PAS ada pemimpin macam nih !!!.

Makin menolak orang melayu jauh dari PAS dan sekutunya.

Kepada ahli PAS,...pulaukan Mat Sabu !!!.

Anonymous said...

anak10 bodoh...memalukan aku jer....aku sebagai penyokong pas batat baca komen hang.....lebih baik duduk diam.....bodoh punya anak 10

Anak Jati Selangor said...

Alhamdulillah..ada org bangang mcm Mat Sabu dan anaksepuluh dlm PAS..ini semua berlaku dgn izin Allah

Anonymous said...

sokong supaya mat sabu dibuang kerakyatan kerana sokong komunis biar dia jd warganegara negara yang sokong komunis tu

Anonymous said...

SEBENARNYA APA YANG DICAKAPKAN OLEH MAT SABUN TU TELAH DIPROGRAMKAN OLEH ............., LU MAU itu LAPAN LIBU, LU MESTI CAKAP ITU MACAM.MAU TUNJUK SAMA OLANG CINA,PAS TELAH BERUBAH.
HIDUP ! PARTI APA - APA SAJA (PAS)!
SELAMAT MENUJU KEHANCURAN ! DI DUNIA DAN AKHIRAT ! Sedarlah Wahai ! pemimpin Parti Apa - apa Saja,kepercayaan org melayu kian pudar terhadap kamu.KEMBALILAH KEPANGKAL JALAN!Kukuhkan perpaduan sesama Islam.Tok Guru Hj.Hadi, jangan lagi membisu,kebenaran perlu diakui walaupun pahit.Jangan terlalu patuh dengan semangat PR.
Setakat hari ni, kita belum dpt lihat , satu pun pendirian PAS terhadap menegak Islam di sokong oleh mereka. Malahan kita yang banyak mengalah dalam beberapa isu contohnya;
i. Kalimah Allah
ii. Usaha halus memurtadkan org Islam.
iii.Larangan penggunaan pembesar suara.
dan beberapa isu lagi.
KALAU PAS BERANI, CUBA TIMBULKAN ISU,BERKAITAN USAHA MEMARTABATKAN ISLAM DINEGARA KITA, LIHAT APA REAKSI MEREKA,NILAI SAMADA MEREKA IKHLAS ATAUPUN TIDAK.
Sekarang ni, yang mengecewakan saya,ustaz - ustaz PAS bila berceramah di surau / masjid, bukan main perkatakan tentang HUKUM HUDUD,tetapi pemimpin PAS kelu lidah nak menyentuh tentang hukum hudud semasa dipentas ceramah politik mereka.
APA SEMUA INI ! Jangan jual maruah Islam dengan harga yang cukup murah.
Jangan biarkan ,mereka menganggap orang melayu beragama Islam MUDAH diperbodohkan dengan jaminan undi MEREKA.Tolonglah jangan biarkan kita terus diperbodohkan.

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH


.

whiteorange said...

rakab

betullah apa dia cakap, memang dah lupa!

masa dia cakap tu dia sedang biol sebab cek JBAPP belum ditunaikan untuk bayar bil

kan otak dia dah dipindahkan ke lutut, tu yang jadikan kos bertambah mahal dan lambat sembuh

duduk pun masih dikerusi roda takut otak bersepai kalau lutut digerakkan

Anak Jati Selangor said...

Ya Allah, Doaku pada Mu di hujung bulan mulia ini, hancurkanlah puak yang menjual agama Mu dengan harga yang amat murah..Amin Ya Allah

Anonymous said...

MAT SABU DAH GIAN NAK MASUK ISA...DIA KAN DAH LAMA XMASUK......

DIA INGAT DIA AMBIK PHD BIDANG SEJARAH ke??

DIA LUPA tu DIA PUN TOMPANG NIKMAT ITM'''

TAPI.MALANG BAZIR DUIT RAKYAT

teetipu dgn hipotesis anwar ttg politik...

AMIK KO... KOMANDO PERANG KAT muka depan UTUSAN HARI dah NAK MENGAMUK....

http://www.utusan.com.my

SANGGUP TU MAT SABU JIKA BERLAKU PERTUMPAHAN DARAH MELAYU DGN MELAYU....PAS UNTUNGLAH DEPA AKAN MATI SYAHID...XKIRALAH MATI MENEGAKKAN APA!!

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
rakab said...

Mat indera bersubahat dengan komunis menindas orang melayu.

Walaupun setelah merdeka, komunis tetap berusaha merampas kuasa dari orang melayu.

Komunis walau apa bangsa sekalipun tetap sebenarnya pengganas yang mengancam keselamatan negara.

Anonymous said...

anon 1:10 dan 1:11

saudara masih waras

Dalam Islam , apabila ada dua pemimpin maka bunuh pemimpin yang satu

Kalau ada dua khalifah maka bunuh khalifah yang lagi satu

Kalau pemerintah itu Islam, maka yang Islam satu lagi kena akur

" BIARLAH YANG MENJADI PEMBANGKANG ITU KAFIR"

Jadi saranan saya, tinggalkan sahajalah PAS itu kalau saudara benar benar mengaku Islam ..

Anonymous said...

hang nak kata apapun alhamdulillah...aku tetapsokong pas wahai anak 10....hang tak payah komen kat sini sungguh memalukan jer wahai orang pas yang tak sedar diri....

takbir!takbir!

whiteorange said...

Komunis adalah Komunis

Mana ada Komunis Islam?

So PAS Islamkah ??????????????

rakab said...

Whiteorange,

Otak Mat Sabu yang diletak dilutut tuh,...dah cicir masa dia langgar divider dulu...

kah!kap !kah!

Sebab itu dia cakap tak pakai otak !!!.

Anonymous said...

pas parti sesat.....

whiteorange said...

Maka teringatlah aku zaman Rusia menakluk Afghanistan !!

Pemimpin Pemimpin macam mat sabu inilah yang telah diangkat untuk memerintah Afghanistan

rakab said...

Anak sepuluh,

Kau tak akan mampu mempertahankan perkara yang salah !

Jangan taksub pada Mat Sabu membabi buta !.

Yang salah tetap salah !.

Anonymous said...

MAT SABU DAH GIAN NAK MASUK ISA...DIA KAN DAH LAMA XMASUK......

DIA INGAT DIA AMBIK PHD BIDANG SEJARAH ke??

DIA LUPA tu DIA PUN TOMPANG NIKMAT ITM'''

TAPI.MALANG BAZIR DUIT RAKYAT

teetipu dgn hipotesis anwar ttg politik...

AMIK KO... KOMANDO PERANG KAT muka depan UTUSAN HARI dah NAK MENGAMUK....

http://www.utusan.com.my

SANGGUP TU MAT SABU JIKA BERLAKU PERTUMPAHAN DARAH MELAYU DGN MELAYU....PAS UNTUNGLAH DEPA AKAN MATI SYAHID...XKIRALAH MATI MENEGAKKAN APA!!

whiteorange said...

rakab

yang cicir tu otak yang dilutut

sekarang otak yang dikepala pula dipindah kelutut

sebab tu dia sangat berhati hati untuk berjalan takut otak baru yang dilutut itu pun bersepai juga

Kecualilah kalau anak sepuluh gerenti nak dermakan otak dia pula !!! otak yang sama sama biol !!!

Anonymous said...

Anon 7.57AM .

sejarah kimak hang!

Hang tak tengok ker cerita Bukit Kepong.

Bagaimana Polis dan keluarga2 mereka dibunoh Komunis..

Jangan nak kurang ajar dgn orang2 MELAYU.

Kalau hang orang muda aku terima sebab buta sejarah tetapi kalau hang dah tua memang keturunan komunis!

Tak selesa ker jadi rakyatr Malaysia dengan ada RAJA MELAYU. PM MELAYU?

Hang teringin nak jadi rakyat negara mana?

China . India . Thailand . Myanmar. Indonesia . Vietnam . Laos . Somalia . Nigeria . Sudan . Bangladesh . Nepal . Argentina . Ivory Coast . Peru atau mana2 saja yg HANG SUKA.. YANG HANG RASA SELESA DGN HANG! KAMI SOKONG 100%.

Hang ibarat ANJING kena penyakit menonggeng jubog~

JAWAB LAR WAHAI ANJING!

Anonymous said...

anak sepuluh ...ko tak malu ke .. beranak ramai ... minta duit raya anak anak kat orang ....alamak malunyaaa..... kawin nak banyak ... anak nak ramai .... duit nak minta kat orang ..
macam tu aku pon reti ..

kawin ramai ramai .. beranak banyak banyak ... bila nak raya .. nak bukak sekolah .. anak nak masuk kolej ke ...anak sakit demam...semuanya hang nak sapu ...
mintak kat yb ...
yg sepatutnya kene bagi kat anak yatim .. ibu tunggal ... org susah ... mangsa magsa malapetaka ...bukan pada dek penyakit " buatan " macam ko buat tu ....
aku kontek membermember U aku kat kampong ko tu ....apa yg aku tau .. yb hang pon tambah satu lagi ... (( yb husin - pas ))... dulu pakai kelisa...sekarang pakai crv baru pada hal kutuk yb yb bn sebelum ni .. dulu kutuk kjaan kata rasuah pada hal dulu dia tentera... agaknya dia tak sakit hati ke pada mad sapu tu ... menuduh yb korang tu bekas pengkhianat pada negara sebab keje tentera ... kata kawan aku tu ...dia ni cuma pandai pegi makan kenduri ... ziarah kematian ... dan yb 'pasar malam "... bukan pikir macamana nak buat pembangunan ... dah lama jadi pemimpin kat situ apa pon takde ...
kawan aku cakap lagi ...
kalau ada projek bn yg datang semua dia mengaku dia yang minta....bab bubuh BIN .. nak dapat nama .. dia memang terror ...

dia jugak laaaa ... antara yang pegang lilin bersama dengan nizar ..ingat tak masa bila tu..???

itu laaaa dia ...

nak tanya kat hang laaa anak sepuluh ... hang suke ke pemimpin macam dia ...???

Anonymous said...

Anonymous said...
dorg2 ni BUDAK2 INGUSAN HANYA TAU BERITA MASE KINI IAITU UMNO LA PEJUANG KEMERDEKAAN

DORG NI BODOH TULI XTAU APE2 PASAL PEJUANGAN ORG MELAYU YANG LAIN SPERTI MAT INDERA

YAN DORG TAU BACE UTUSAN YANG DI PIHAK DEP

rakab said...

Bagus lah anak sepuluh komen kat blog ni !!.

Boleh kita memahami pemikiran penyokong tegar PAS !.

Lagipun ada jugak sasaran untuk kita balon !!!

Meriah sikit !!!

heheheheeee...

Mat SAbu Ketuanan Babi Laknatullah said...

anon 1:39 PM

ialah Babi DAP yang menyamar jadi Melayu wujud Disini..

Orang Pas susah nak bezakan..pasal mereka dah jadi penyembah BABI

Anonymous said...

dorg2 ni BUDAK2 INGUSAN HANYA TAU BERITA MASE KINI IAITU UMNO LA PEJUANG KEMERDEKAAN

DORG NI BODOH TULI XTAU APE2 PASAL PEJUANGAN ORG MELAYU YANG LAIN SPERTI MAT INDERA

YAN DORG TAU BACE UTUSAN YANG DI PIHAK DEP

August 28, 2011 1:39 PM
.................................

anon diatas adalah pengkhianat bangsa............... balun anjing nie....kimak ko...sial...

Anonymous said...

Nak tunggu komen PM, kalau lee ade.

Anonymous said...

AKU XNK DUK SETAKAT KEPOMPONG BANGSE!!

HIDUP MAT SABU!!!!

HIDUP MAT INDERA!!!!!

UMNO PEJUANG KEMERDEKAAN??OH TIDAK...UMNO IALAH PEJUANG RASUAH!!!!

rakab said...

Whiteorange,

Patutlah sekarang nih,..Mat Sabu berucap sambil duduk jer...

Rupa-rupanya otak 'spare' dah pindah ke lutut !!!.

Tak payah lah nak pakai otak anak sepuluh,.. jadi taliban negara kita nanti!!

Anonymous said...

Anonymous said...
AKU XNK DUK SETAKAT KEPOMPONG BANGSE!!

HIDUP MAT SABU!!!!

HIDUP MAT INDERA!!!!!

UMNO PEJUANG KEMERDEKAAN??OH TIDAK...UMNO IALAH PEJUANG RASUAH!!!!

kasi umno dan penjilat2 nya pnssss

Anonymous said...

kalau udah otak pembangkang .. macam tu lah jadinya ...
nak tanya pada pembangkang pembangkang ni ....
anak dia yang sekolah tu ... kalau dapat cikgu yang kaki pembangkang macam dorang jugak ... agak agak apa rasanya ...
tak rasa susah hati ke dengan ketulusan dan amanah serta tanggungjawab yg sepatutnya di pertanggungjawabkan ...kepada cikgucikgu yg kaki bangkang ni ...
kalau aku .. aku susah hati ...
aku takut anak anak aku berguru dengan cikgu kuat pembangkang . sebab selalunya dorang ni agak racist ..buat keje ikut mood ...

rakab said...

Anon 1.,50,

PM bagi kita balun dulu !!

Rakyat didahulukan !!!

heheheeee..

Anonymous said...

oi rakab or anon..dok sah ko la tukar nickname tu...ko still org yang same.org bukan bodo mcm ko otak rasuah dapat duit terus gelap mate...umnola katekan!!

rakab said...

Anon 1.52,

Yang panas sekarang nih ialah bontot Mat Sabu !!!

Anonymous said...

aku pejuang anti kaki rasuah,pejuang anti kaki tipu rakyat,kaki anti slogan"rakyat perlu berjimat cermat from nyonya mansor"

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
rakab said...

Anon 1.55,

Apa pasal pulak aku nak tukar nickname ??

Kau tak tahan kena bangkong dengan pro umno yang ramai kat sini ,.....
..sampai kau keliru !!

Anonymous said...

balun camne pn ckit x terkesan

lainla cam ko dapat duit dari parti rasuah terus ko menyalakkan

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

di mane ade tulang di stu ade anjing

di mane ade susu basid disitu ade penjilat2

di mane umno di situ ade rasuah

aku belajar dari mat sabu.marah ker?

rakab said...

Ramai pelanggan masuk kedai aku sekarang nih !!...offline dulu !!

Aku sokong lapuran polis GAP !!!.

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH


.

Anonymous said...

rakab said...
Ramai pelanggan masuk kedai aku sekarang nih !!...offline dulu !!

Aku sokong lapuran polis GAP !!!.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

hahah lari dh takut kene balon?

pejuang penakut!!!

Anonymous said...

korang nak kata apa lantak ko org.

aku tetap akan percaya abg mat sabu aku. yaitu abg mat sabu aku yg memerdekakan tanah melayu dari omputih.

agreement kemerdekaan disain dlm bilik 121 disaksikan oleh satu2 nya saksi iaitu kak normah.

mat sabu perobek oops sorry poreber ..

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

JAIS GERREJA XSELESAI

TIMBUL LYNAS Dr Rusli YG MEMENINGKAN

MAT SABU BUKAN NAK SELAMAT AQiDAH MACAM HASSAN ALI

TAPI SONGSANGKAN LAGI AQIDAH DGN
TEORI HIDUP KOMUNIS..

silap2 rakyat faham islam itu komunis,
komunis itu islam..habis pengikut2..

Anonymous said...

lepas komunis jadi hero, nanti sabungok ini pula cakap botak chin, batangkali,mail kerbou semuanyer hero belaka. Apa punya bebal dia ni..

Anonymous said...

Anak sepuluh,
abang ada sepuluh anak atau abang anak yang ke sepuluh. Padan le benci sangat....tentu tak dapat subsidi ni...tak apalah bang, menang nanti buatlah anak lagi ye...

rakab said...

I'm back !

Mana pergi penyangak yang kata aku takut tuh ??,

rakab said...

Apa yang hang merapu pasal raya central pulak ni ??

Tajuk komunis tak habis lagi !!

Hang nak 'surrendur' ke ..anak sepuluh ??

rakab said...

Anon 2.11,

Aku takut ??!!!

Puki kau punya mak bapak !!!

Nickname pun kau tak berani taruk !!!

Cakap lebih pulak !!!

Sial punya fuckatan !!!!.

zat said...

tk habis2 dgn laporan polis..sikit2 laporan polis...bende ni kecik je...dua pandangan berbeza ttg sejarah yg melibatkan perjuangan org melayu...wallahualam

kpd org UMNO...takde siapa yg menyokong kominis ni dah...so jgn jadikan topik ini mcm satu gemparan..

Anonymous said...

anon 151 dan 1.52pm

kau berak pon jgn basuh,
hang penjilat taik komunis,,

Macam ni lar yg Cina suka..

Bodoh mcm pelir kendur.

mungkin hang ni anak jalang?

Anonymous said...

takkanlah krn mat indera sorang, habis jasa & pengorbanan askar melayu, polis & SC dikelabuasapkan??! apa punya pas???? memang bekas2 tentera, pulis & SC kena cari mat sabun ni!!

Anonymous said...

KAH KAH KAH...MAT SABU KATA DIA TAK INGAT APA ISI VERAMAH DIA TEMPOH HARI?

DASAR OTAK LEMBAP MEMANG MAIN CAKAP JE TAK GUNA OTAK NAK PROSES MAKLUMAT. MANA NAK INGAT YE TAK?

SETAKAT CLAIM EXTRA 3K PUN DAH NAK JILAT DAP? MURAHNYA HARGA SEORANG PEMIMPIN PAS!

pahammm.. said...

PAS NI X KELAHH LANGSUNG...


CINA2 Komunis dlm hutan tgk utube.. tergelak terbahak2...

mat sabu.. mai la joint masuk hutan...

SEMENJAK GAP JADI POPULAR NI DEPA PKR...

.... HANTAR ANAK10 ke site ni..... (anak 10 cukup jaga jaga emosi.. sopan santun... walau hati cukup...control2... misi yg terhormat...)

pencacai pakatan semua dah bungkus.. yg terbaru anak10.. wow.. hebat blog gap...cukup bahaya blog GAP NI BG PAKATAN. !!

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Takpe, nanti TG Nik Aziz boleh maafkan... Pasal tu puak2 Fuckatan ni kalau ceramah ke apa tak guna kepala hotak... Bahlul nak mampus....

Anonymous said...

Bodoh punya Mat Sabu, wpun aku ahli pas mmg tak sokong ko . Silap betul ahli2 PAS undi ko ni. Otak kosong cakap lebih. Kokok mcm ayam .. lepas ni jgn minta tolong Polis kalau ada kes2 . Sial punya mat sabu

rakab said...

Zat sayanggg! intan ,payung, kanopi !!

Kau baru balik dari Somalia ke ??

Kau tak baca statement Mat Sabu yang menjulang komunis sebagai hero kemerdekaan tuh ??!!!

Bukti video pun ada !.

Anonymous said...

sokong.. buat laporan polis.... sah2 teruk bebenor PAS sekarang..

kah kab kah said...

TERKINI ! Mat Sabu Insomnia Lupa Tentang Ceramah Pro-komunis Beliau !

Setelah mengecewakan dan menimbulkan rasa marah rakyat Malaysia di atas kenyataan. menghina pejuang bangsa dan mempertabatkan komunis, Mat Sabu tarik hand brake pula! Timbalan presiden PAS, Mohamad Sabu berkata beliau tidak ingat isi ceramahnya berkaitan dakwaan pengganas dalam Kompeni Pasukan Ke-4 Parti Komunis Malaya (PKM) yang menyerang Balai Polis Bukit Kepong pada 23 Februari 1950 adalah wira negara.

"Saya tidak ingat (apa yang diperkatakan) sebab ceramah itu berlangsung minggu lepas (21 Ogos)," katanya kepada akhbar Sinar Harian. Kepada Mat Sabu, tak usah berdolak-dalih! Bukti dan video sudah ada. Mat Sabu accountable kepada setiap patah perkataan yang telah taburkan. Lebih baiknya Mat Sabu meminta maaf secara terbuka. Jika tidak, parti PAS memang sah tali barut komunis.

Anonymous said...

PAS dah sokong Kominis pulak, ini dah over musuh Islam musuh Allah di agungkan. Mula sokong kafir harbi, sokong arak, sokong zina (Eli Wong), sokong gereja, sokong murtad, la ni Sokong Kominis pilak. Kita tak boleh beri muka kat gulungan ni harus di cantas secepat mungkin.

PAS sokong Kominis, Islam apa dia orang ni, memang sah Parti Ajaran Sesat/ Parti Akal Sakit.

rakab said...

Ini bukan perkara kecil,..Zat !

Ini tentang maruah suatu bangsa berdaulat yang dihina !!

Tak tahulah kalau kau seorang yang tak bermaruah !!!.

Anonymous said...

PAS sokong Kominis.

Kominis tak percaya Tuhan, PAS bagaimana? Gila punya kerja. Tak ada akal ke?

Anonymous said...

PAS kafir ke? sebab sokong Kominis. Dulu sebab UMNO berkawan dgn kafir MCA/MIC mereka di cop kafir.

Sekarang amacam PAS bukan bersekongkol dgn kafir harbi tapi dengan Kominis, Kafir ke PAS?

PAS kafir ke? sebab sokong Kominis!
PAS kafir ke? sebab sokong Kominis!
PAS kafir ke? sebab sokong Kominis!

Kominis tu Kafir Harbi tertinggi, jadi PAS apa? Kafir ke?

Anonymous said...

Tuhan bagi kelebihan pandai bercakap tapi digunakannya untuk menipu, berbohong,memfitnah.Aku tak suka cakap tapi terpaksa cakap...inilah melayu yang paling sial skrg ni...setaraf dgn BABI.

Anonymous said...

Adakah Mat Sabu seorang Kominis?
Fahaman Kominis meresap kedalam PAS melalui Timbalan Presiden nya.
Adakah PAS kafir sebab mendokong fahaman Kominis.

Adakah Kominis Islam (fatwa ni dah keluar ke?).

Tolak PAS sebab menyokong Gereja, Kafir Harbi, gerakan Murtad, arak dan Kominis.

Otak Lutut said...

Mat Sabun lupa apa yang dia cakap ? Tak hairanlah dia lupa sebab dia gunakan otak lutut...

Anonymous said...

Tolak PAS sebab menyokong Kominis. Kominis tolak wujud Allah swt.

Bahaya bukan fahaman Syiah tapi Kominis mula meresap ke dalam PAS.

Kominis kafir harbi, PAS apa?

Tolak PAS. Selamatkan Islam.

Anonymous said...

Tolak PAS = Tolak Kominis = Tolak Kafir berkuasa.

snap..dr awang utusan said...

Strategi pemimpin tertentu DAP untuk menjalin hubungan rapat dengan Mat Sabu ternyata membuahkan hasil. Difahamkan, beliau semakin kerap mewakili pemimpin kanan DAP ke majlis-majlis yang berkaitan dengan hal ehwal Melayu.

Tidak mengapalah jika beliau mendapat kepercayaan DAP tetapi janganlah mudah sangat diperalatkan. Perbuatan menghasut orang ramai agar menafikan sejarah adalah lebih bahaya daripada ancaman pengganas militan. Setiap warga negara mesti patriotik dan kental asas kenegaraan, yang sepatutnya dijunjung oleh Mat Sabu.

Awang tidak terkejut sekiranya pembangkang memerintah, beliau akan menobatkan pemimpin PKM, Chin Peng sebagai tokoh kebangsaan dan mencadangkan Malaysia dijadikan negara republik. Orang seperti Mat Sabu boleh mencari apa sahaja kewajaran walaupun terpaksa mengelirukan fakta sejarah. Inilah harga yang perlu dibayar oleh Pas kerana mengangkat orang yang tidak berwibawa seperti Mat Sabu sehingga ke jawatan Timbalan Presiden. Awang simpati dengan Pas kerana mempunyai pemimpin seperti itu.


snap..dr awang utusan
utusan..

Anonymous said...

alaaaa...kan pas perjuangkan negara kebajikan? mat sabu tengah mengaplikasikan la perjuangan pas tu. komunis pun komunis la, undi punya pasal, kebajikan mereka kena jaga jugak. kan kan kan? hehehe.

CETUSAN..dr awang utusan said...

Anwar dan sejarah Bisik-Bisik Mingguan SETIAP detik, pasti ada sahaja sejarah tercipta.

Manusialah yang mengukir malah mencorakkan sejarah itu. Hitam, putih, baik mahupun buruk, kitalah yang menentukan. Baru-baru ini, di tanah air kita, sejarah tercipta lagi. Ketua pembangkang, Anwar Ibrahim memilih memberi kenyataan tanpa bersumpah dari kandang tertuduh dalam kes liwat terhadap bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Dengan berbuat demikian, Anwar mengelakkan daripada soal balas oleh pasukan pendakwaan. Prosiding soal balas itulah sebenarnya inti dalam perundangan pembelaan tertuduh. Tiada sebab untuk sesiapa sahaja mengelak melalui proses itu melainkan jika tertuduh menghadapi ketidakcelaruan minda sebagaimana kes terpencil seperti perajurit Adam tidak lama dulu.

Sedangkan Anwar masih siuman apatah lagi berstatus tinggi, mengetuai pembangkang serta selalu mendabik dada sebagai pejuang keadilan dan kebebasan. Bukan itu sahaja, dalam pembelaan diri, Anwar menyerang institusi kehakiman. Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menjadi sasaran walaupun dilihat begitu fleksibel kepada tertuduh termasuk telah berpuluh kali membenarkan penangguhan perbicaraan.

Mencerca hakim sudah menjadi mainan Anwar sebagai mengalih fokus daripada isu pokok -tuduhan terhadap kesalahan liwat yang mempunyai bukti kukuh. Ternyata Anwar sengaja menghina mahkamah untuk strategi pre -emtif lalu mahkamah dijadikan medan politik. Pada Awang, ia merupakan mesej yang jelas dan menyerlahlah lagi siapa sebenarnya Anwar.

Ramai di kalangan pengamal undang-undang juga tidak menjangka sampai begitu sekali tindakan beliau. Peri laku di mahkamah boleh menjadi ukuran menentukan nilai diri seseorang. Awang dapat tahu, ramai pemimpin pembangkang secara tertutup mengkritik beliau. Ada yang kecewa pemimpin utama mereka takut untuk diadili sedangkan rakyat kecil ada keberanian moral menghadapi prosiding pembelaan.

Jika Awang menjadi pengikut Anwar, Awang juga pasti dipukul rasa malu. Beliau bukan sahaja kelihatan menghina mahkamah malah menghina diri sendiri dan pembangkang. Ketua pembangkang di negara lain tidak begitu, melainkan di Malaysia, cukup luar biasa. Bahkan, kisah Anwar semakin menjadi bahan sinikal. ``Dia elergi bersumpah kecuali angkat sumpah jawatan Perdana Menteri dan Ahli Parlimen,’’ demikian antara SMS yang Awang terima daripada seorang pemimpin Pas. Hari itu, rating pembangkang di kaca mata rakyat makin jatuh -lagi tamparan kepada gerakan pembangkang negara ini. '

Tidak habis-habis Anwar menjadi liabiliti dan meninggalkan najis yang mereka terpaksa cuci. Apakah ini pemimpin bersih yang diperlukan oleh negara? Hari itu, Anwar mencipta sejarah tetapi malangnya sejarah yang mengotori peradaban. Sama ada sejarah yang seburuk itu mahu terus mewarnai negara, jawapannya tentu tidak. Awang dapat tahu, ada usaha terbaru di kalangan pemimpin tertentu DAP dan Pas mahu Anwar berundur. Selagi beliau mengetuai pembangkang, Pakatan Rakyat tidak akan ke mana. Anwar sendiri tahu hakikat itu.

Cetusan Awang
.

Anonymous said...

Tragedi bukit kepong yg tidak kite ketahui:


1. Mlm sblm serangan bbrapa org anggota polis mabuk sbb minum byk sgt sempena tahun baru cina.

2. Pihak british dh tahu komunis akn serang. Tapi buat2 x tahu. Buktinye peg polis ocpd jj raj dipggil blik sehari sblm kejadian. Sarjan jamil mintak wayerles tapi british xnk bg sbb katenye kwsn tu slmt.

3. British mggunakn kejadian tu utk bgtau ank2 melayu mati dibunuh dgn kejam oleh komunis. Padahal british yg bunuh sbb letak kat kwsn terdedah serangan.

4. Hero tragedi bukit kepong osman dibiarkn melarat tanpa pembelaan. Kesan tragedi tu isteri die gile. Kakinye di potong. Tapi takde sorang pun peg british atau kerajaan melayu nk tolong die.

5. Mat indera menyuruh polis menyerah dan brjanji takkn ape2 kn diorang sbb polis tu org melayu n beragama islam.

6. Mat indera bkn komunis tapi bekerjasama dgn komunis utk halau penjajah.

7. Polis2 bkt kepong dibyr gaji oleh british n telah mengangkat sumpah setia kepada queen victoria n sanggup bermatiam untk mmpertahankn kepentingan british di malaya n bknnye mengangkat senjata melawan british utk mendapatkn kemerdekaan tanah melayu.

doncin cai said...

hahahaha... anak sepuluh.. tiada siapa nak layan... BRAVO KAWAN2

Anonymous said...

anak sepuluh di bayo gaji untuk provoke... WTF

Anonymous said...

bagus jugak paria lakhanat ni masuk dalam.ramai yg nak sambut peluk cium dia.jubur mat sabu ni nanti lobos la kena sidai dengan batang pejuang melayu yg dok bertapa kat lock park.

mat sabu,lu masuk mana2 lock park pun tentera aku dok tggu hang.

pejuang hamas...

Anonymous said...

hidup parti islam!!!

hidup pas!!!

lupekan puak2 yang islam hanye dinama!!!

Anonymous said...

PAS sokong Kominis, tolak PAS, Islam pura pura sebab sokong Gereja, sokong Kafir harbi, sokong arak, sokong gerakan murtad, sokong kristian, sokong zina (Eli Wong), bersekongkol dgn setan dan sekarang sokong KOMINIS.

Kominis tolak ketuhanan, tolak wujud Allah swt. Kominis kafir harbi tahap tertinggi.

Tolak PAS tolak Kominis, selamatkan Umat, selamatkan Islam.

Anonymous said...

perjuangan pas harus diteruskan utk memperjuang agama islam!!!

sudah tertulis di dalam QURAN diakhir zaman golongan munafik,kufur akan menentang islam sperti golongan umno ni!!!!

kesabaran membawa kejayaan!!!

takbir raye

Anonymous said...

Tolak PAS sebab menyokong Kominis. Kominis tolak wujud Allah swt.

Bahaya bukan fahaman Syiah tapi Kominis mula meresap ke dalam PAS.

Kominis kafir harbi, PAS apa?

Tolak PAS. Selamatkan Islam.

Anonymous said...

bermcm2 fitnah akan dilakukan oleh golongan kufur,munafik di akhir zaman ni!!!

sudah tertulis fitnah semacam fitnah dajjal akan muncul utk menentang perjuangan islam!!!

hidup pas...hidupla islam!!!!

kesabaran membawe kejayaan!!!!!


takbir raye

Anonymous said...

bermcm2 fitnah akan dilakukan oleh golongan kufur,munafik di akhir zaman ni!!!

sudah tertulis fitnah semacam fitnah dajjal akan muncul utk menentang perjuangan islam!!!

hidup pas...hidupla islam!!!!

kesabaran membawe kejayaan!!!!!


takbir raye

Anonymous said...

Tolak PAS sokong Kominis.

PAS ni Islam ke? Kominis to ketuhanan, jadi PAS tu apa? Selamatkan Islam, Selamatkan Umat tolak PAS (Parti Akal Sakit).

Ularmat dah tak bersuara dalam PAS, tolak PAS selamatkan Islam.

Anonymous said...

Ada orang minta alamat Mat sabu & Anak 10 ekor babi disiarkan. Ada yang teringin face to face dgn kedua dua kominis melayu ni dan ada yang nak hantar kad hari raya natal aje.

Anonymous said...

Parti Akal Sakit (PAS) perlu di tolak, ularmak dah tak bersuara lagi, sokong Gereja, sokong Kristian, sokong arak, sokong gerakan murtad, sokong zina (Eli Wong), sokong kafir harbi dan sekarang sokong KOMINIS pilak.

Selamatkan Islam Selamatkan Umat tolak PAS.

Kominis tu kafir harbi tahap tertinggi di sokong PAS. PAS tu apa? Tolak PAS! Tolak PAS! Tolak PAS!

Anonymous said...

ludah anhak10...sial...tuih...

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH


.

Anonymous said...

bermcm2 fitnah akan dilakukan oleh golongan kufur,munafik di akhir zaman ni!!!

sudah tertulis fitnah semacam fitnah dajjal akan muncul utk menentang perjuangan islam!!!

hidup pas...hidupla islam!!!!

kesabaran membawe kejayaan!!!!!


takbir raye

Anonymous said...

dimana ade umno disitu ade rasuah

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 276   Newer› Newest»