Thursday, May 26, 2011

BILA DAH NAK MAMPOS, MACAM-MACAM ALASAN KELUAR.

 pru 2008 pakatan menang besar.

dalam keadaan menang besar tiada kedengaran suara sumbang mereka tentang isu daftar pemilih SPR.

perkara ini berterusan bilamana pilihanraya kecil berlangsung. 

dari prk kuala trengganu,permatang pauh,permatang pasir dan lain-lain (yang melibatkan kemenangan pakatan ) mereka langsung tak berkokok mengenai polemik isu daftar pemilih SPR.

pasal apa tak bising ? pasal kemenangan berpihak kepada mereka.

hinggalah tiba saat kekalahan mereka di prk hulu selangor,bagan pinang dll.

minggu lepas mereka mula mengeluarkan ide politik lama, mempertikaikan semula isu daftar pemilih.

ini semua sengaja dibangkit bagi menghangatkan semula semangat ahli yang hilang.

bukan sekadar itu, malah perhimpunan BERSIH 2 juga akan dilangsungkan dalam masa terdekat. mereka sengaja create isu sebab nak charge balik bateri yang dah tinggal satu bar.

jangan terkejut selepas isu pendaftaran pemilih di nyalak siang malam, akan kedengaran pulak isu pengundi hantu.

lu lemah la bro. mental lu tak la kuat sangat.

110 comments:

TokAyah said...

Tak ada masalah beb dimana dia orang nak rancang adakan perhimpunan dilokasi sama kita anjurkan perhimpunan anti perhimpunan haram. lepas tu kita tengok siapa yang memperkudakan sape. Habis2 Tian chua saja kot yang hadir. yang lain2 tu kaldaan DAP

Anonymous said...

kita serbu jer tempat diorang buat
demo tu..macam NGOs VS AMK kat depan UTUSAN
tempoh hari..mau kencing berlari demo tak jadi.....heehehe

Anonymous said...

perkara pokok memang berlaku penyelewengan daftar pengundi,contoh di pelabohan klang terdapat hampir 3000 pendaftaran baru,bila org tempatan semak tiada nama yg tecatat dlm daftar pengundi,kami org pr sentiasa pantau benda ni sbb tu ada berlakunyanya perkara yg meragukan dlm daftar pemilih,semua ejensi di bawah siapa.semua bolih berlaku.kalau ada bukti pun bantahan kami tak laku,semua kuasa ditangan sapa.BN bermatimatian utk tawan selangor jd apa cara pun akan dilakukan asal dpt kemenagan.

Anonymous said...

ekk elehhh..anon 9.23,dasar typical otak bingai PR,tak pernah nak terima hakikat,hilang majority ..gulingx2 atas jalan,org lain sedap menoron org lain pulak yg salah,semua or salah,semua org mangkuk..aku aje yg sempurna dan betul.?
dasar mental rosak..dari pencacai sampai penipu tahap atasan.

zsk69 said...

Anon 9:23PM
Lu ape hal? Sesatke nak comment dlm blog GAP. Apa hal lu focus sgt pasal penambahan pengundi? Pasal pemimpin Anwar Pandikuti lu tu awat hang x bising dan comment? Mengaku pulak org PKR dan x malu ke sokong Aljuburi?

Anonymous said...

PPPPP rahhhh... yang puak HamPAS dok buat di DUN permatang pasir tu apa??? sebuah rumah sampai 15 org alamat yang sama. Import pengundi dari Batu kawan, Bukit mertajam dll DUN yang dintandinggi DAP yg mana org takdak mana pun kat ADUN2 DAP Niiii...

Anonymous said...

pantau la jugak daftar keahlian PKR yg dikatakan lebih 400 ribu ahli......tapi bila ditotalkan ahli yg hadir seluruh persidangan seluruhan negara, 15% pon tak sampai. Ada sesetengah cabang, jumlaj kertas undi lebih byk dari perwakilan yg hadir. Tipikal habitat puak2 PR, bila sesuatu tak menyebelahi mereka....mcm2 perkara mereka timbulkan, kalau buleh tisu cebok berak pon mereka nak timbulkan... tapi kalau isu yg beri keuntungan pada mereka, anwar menjubor adik pompuan mereka di depan mereka pon mereka kata itu bukan anwar..itu UMNO yg palsukan rupa anwar....perot anwar tak buncit....kotey anwar tak panjang mcm tu...anwar tak ade misai.....mcm2 lagi seribu alasan di liuar tabii yg mereka akan timbulkan....... PANTAU LA berapa banyk ko nak pantau.......Yg benar tetap benar dan yg palsu tidak akan berjaya dan tidak akan perolehi kemenangan sebagaimana peringatan Allah SWT.

Anonymous said...

mereka gentar la tu sbb mereka tahu rakyat dah menolak pakatan dengan tindak tanduk diluar kewajaran,bukan membela rakyat tapi lebih menderitakan rakyat,dulu pakatan bukan main besar diri cakap rakyat bersama mereka sekarang cari isu la untuk membela mereka sekiranya tewas teruk dalam pru nanti

Melayu Perak said...

tak lama lagi PKR kena lah dengan ROS baru le mampus....

bersih2 diketuai oleh ambiga...keling laknat tu...

Anonymous said...

bunyi nyer nak salahkan BN lah tu..
kalau ada pertambahan pengundi...

cubalah PR cari dan daftarkan pengundi baru...kan lebih bagus..

bagi PR..biasalah tuduhan tanpa bukti memang sedap didendangkan...,

bukan susah nak semak pengundi baru nie..check lah kat web SPR..tekan jer no IC...kalau ada sah layak mengundi..tapi takpun tunjuk data dia sokong sape...

seram sejuk nampak nyer penyokong PR nie terhadap SPR...bukan SPRMpun..hehheehe

Servant of God said...

dah Puak Rakus... apa nak kata.

semua nak ikut cara dorang.

aku dok tertanya2, adakah ada antara orang PKR atau PAS yang bila dah kalah akan kata, "Dah Allah nak kita kalah. Apa nak kata. Terima je la."

Ada ke?

Anonymous said...

SHAH ALAM 26 MEI : Ahli parlimen Kota Raja Dr Siti Mariah Mahmud mendakwa seramai 1,120 orang pengundi dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Sabak dipindahkan ke kawasan DUN Sungai Panjang tanpa pengetahuan pengundi tersebut.


Menurut Dr Siti Mariah, tindakan tersebut bukan sahaja menyukarkan pengundi malah ia mempunyai agenda tersembunyi memandangkan pertukaran kawasan mengundi itu turut melibatkan kawasan Parlimen dan DUN.


"Mereka telah dipindahkan SPR atas alasan pembetulan sempadan,"katanya.


"Tindakan tersebut menyusahkan rakyat kerana ada yang terpaksa mengundi lagi jauh, contohnya seperti di DUN Sungai Panjang sekali gus akan mengakibatkan mereka gagal untuk keluar mengundi. Malah ada juga yang pergi ke Pusat pengundian yang biasa tetapi nama mereka tiada, dan mereka pun balik," katanya dalam satu sidang media di pejabat ahli parlimen Shah Alam pagi ini.


Jelas Siti Mariah, beliau turut bimbang tindakan itu akan menjejaskan peluang calon PAS untuk memenangi kerusi itu, memandangkan calon parti berkenaan sebelum ini hanya tewas dengan perbezaan 117 undi.


DUN Sungai Panjang merupakan kubu kuat UMNO dan penyandangnya ialah bekas Menteri Besar Selangor, Khir Toyo yang memenangi kerusi dengan majoriti lebih 5,000 pada 2008.


Dalam pada itu, Ahli Jawatankuasa PAS Pusat Khalid Samad menegaskan pihaknya mahu SPR bersikap profesional dalam menangani perkara tersebut.


"Kita mintak SPR bertindak secara profesional, maklumkan dengan telus dan lebih awal (kepada pengundi)," ujarnya.


Semalam, PAS mengemukakan satu memorandum bantahan kepada Surunhanjaya Pilihan Raya (SPR) berhubung dengan 1210 ahli PAS yang dipindah kawasan mengundi tanpa disedari atau dimaklumkan oleh mereka di ibu pejabatnya.


Rombangan PAS yang diketuai oleh AJK PAS Pusat Dr. Siti Mariah Mahmud bersama dengan enam jawatankuasa PAS Sabak Bernam tiba pada jam 10 pagi di Pejabat SPR, Putrajaya dan terus ke pejabat Setiausaha SPR untuk berjumpa dengan Datuk Kamaruddin Mohamed Baria mengenai bantahan tersebut.


Pihak SPR yang diwakili oleh Pengarah Pilihan Raya negeri Selangor Tuan Haji Dzulkifli Ab. Rahman dan juga Setiausaha SPR, Datuk Kamaruddin Mohamed Baria menjelaskan pekara ini tidak akan mungkin berlaku sekiranya mereka tidak membuat pemindahan sendiri.


Bagaimana pun, pihak SPR mengambil sampel lima nama dalam senarai tersebut untuk disemak oleh unit sistem SPR


Menurut Kamaruddin yang juga merupakan bekas Ketua Pentadbir Parlimen Malaysia, menyatakan kebanyakan bantahan yang diterima adalah tidak berasas dan tidak diselidik terlebih dahulu oleh pihak yang membuat bantahan dan pihaknya akan mendakwa balik sekiranya bantahan yang dibuat adalah tidak berasas.


Mengulas lanjut tindakan SPR mengenakan caj RM10.00 pada setiap bantahan yang dibuat serta perlu mengemukakan bukti dan berisiko dikenakan kompaun semula oleh badan itu jika tidak memberikan kerjasama khalid berkata ia merupakan amalan berat sebelah.


"Seperti kes di Shah Alam, setiap bantahan dikenakan bayaran sebanyak RM 10. Malah, kita buat kerja SPR dengan memastikan pilihan raya telus dan bersih tetapi bila kita buat bantahan kita juga dikenakan bayaran RM 10 dan kita kena buktikan orang itu tak layak mengundi di situ," tegasnya.

aku je said...

apa nak heran?

ekonomi dunia jatuh, BN salah.

harga minyak dunia naik, BN salah.

kalah pilihanraya..SPR tak telus. Tapi menang, "malaikat bersama kita" kata PASberg.

TBH mati..menyalak2 mcm BN yg salah.Padahal nak tutup rahsia DAP. Datuk Sosilawati meninggal? SENYAP!

Anwar main 'belakang' Saiful, BN salah.

Saiful buat report polis, BN salah.

Jam Anwar ilang, BN salah.

Anwar main pelacur, BN salah.

Anak tak lulus SPM, tak dapat keje best, BN salah.

Esok esok, kucing dia mati pun...BN jugak la yg salah.

Pendek kata, sebelah dia je la yg betul. Maksum la katakan...

Anonymous said...

ye memang btul mungkin PR akan tumbang kerana Be End akan menggunakan taktik yang kotor tapi tkpe kalau 95% sokong Be End kita buat la mcam kat mesir jentik Mubarak mcam tu je

ANACONDA said...

KPD AKU JE 1022PM...

AKU TABIK SPRING BALUNAN KAU, SETUJU BENOR AKU DGN HUJAH2 KAU YG CEMERLANG...

KPD FUCKATAN HARAM, KEPALA BUTUH MASAK ASAM...

LALALALALALALALAA...

Anonymous said...

Pilihanraya Sarawak baru2 ni sama dengan Pilihanraya Mesir sebelum Mubarak ditumbangkan

ANACONDA said...

BY THE WAY, AKU PUN AMAT SETUJU JUGA DGN SARANAN ANON 921PM...

AKU HRP ADA MANA2 PIHAK DPT HULUR BUDGET KAT AKU SIKIT, AKU BOLEH KUMPULKAN DLM 500,000 ORG BERARAK DARI DATARAN MERDEKA KE ISTANA...

SEJARAH KAT OFF UTUSAN TU JE BOLEH JADI CONTOH...

APA MCM KHAIRY JAMALUDIN, JOM RENTAP DGN ANJING2 GILER TU PD TARIKH YG SAMA...

Dot said...

ambo ikut jugak tok ayah!

UPIP! ahmad azwa ahmad dahalan? mu gi main jauh2! takdok buah takyah kecek gapo la mu!!!

mesir ngn sarawak apa lagi malaysia ni jauh bezanya upip, mcm langit dgn bumi! di sini takdak orang yg hanya mampu beli roti bila cukup bulan & kena tunggu dapat kupon baru dapat makanan! ko mu kena pakai kupon la ni di bawah pr????

badigol said...

Girlfriend lari ... BN salah

Tayar kereta pancit ... BN salah

Israel serang orang Palestin ...BN salah

Osama kena serang ...BN salah

Jepun attack Malaya ... BN salah

Portugis serang Melaka ... BN salah

Kemarau ...BN salah

Banjir ... BN salah

Tsunami kat Jepun ... BN salah

Kiamat ... BN salah

Ada apa apa lagi yang BN salah ?


.

Servant of God said...

UPIP, UPIP... meracau lagi kamu ye?

Ooo... macam jentik Hosni Mubarak hari tu ye?

Ertinya ko rela dijadikan boneka oleh kerajaan kafir dari luar negara? Gitu?

Sebelum kau jawab, aku sarankan supaya ko bukak sikit buku sejarah. Tak payah cari jauh2. Buku sejarah PMR tuh dah cukup.

Orang kafir dapat bertapak kat Tanah Melayu macam mana?

Kau peduli ke tidak?????

Anonymous said...

orang kafir dpat bertapak Tanah Melayu masa mereka mula bertapak di Pulau Pinang iaitu SHTI

Anonymous said...

Israel serang Palestine memang BN salah sebab UMPORNO bayar APCO RM77 juta setahun

Anonymous said...

Kepada UMPORNO dan geng2 tegar PR,

Profesional kepala butuh hang!!! Bila kalah SPR kena profesional..tapi bila menang Tuhan bersama PR...peeerahhh!

Orang dah bijak belaka. Boleh berfikir. Nak tahu pengundi hantu ke..pengundi asing..trylah jadi pekerja pilihanraya bersama SPR.

Time koma baca nama dan ic baru koma tahu tu pengundi hantu atau asing ataupun yang paling tepat mmg geng-geng koma tulah hantu. Brader nak tipupun biarlah berpada. Orang kampung dah tahu.

Dulu serang polis..kata macam-macam..kemudian serang hakim negara..lepas tembak pulak SPRM...nak suruh orang benci kat polis, hakim dan SPRM. Hei come on lah brader...taktik dulu orang dah tahu. Dekat-dekat pilihanraya ni isu SPR memang kami dah tahu...tulah modalnya geng2 keparat hang...takde isu lain..

Ayuh blogger kita pertahankan SPR dari banjingan yang tak kenal dek untung..

karimbujang said...

Malang sungguh bangsa Melayu. Asyik berkelahi sahaja. Orang lain tepuk tangan bergumbira melihat Melayu sama Melayu bertekak. Insaflah.

aku je said...

UPIP,

aku tau la kau barua komunis...
Kot ye pun bongok.. jangan le tunjuk sgt wei..

Israel serang Palestin , BN salah??
Huiyo...terserlah bebeno kebongokkan ko.

Anwar nak bankrap kan negara ni , mula dgn nak pinjam duit IMF tak salah la ye?..dia ingat lepas negara bankrap 1998, rakyat susah, rakyat marah, memberontak, kerajaan jatuh, dia boleh jadi PM? mimpi la..

Anwar pegi US, sembah kawan2 Yahudi dia..tak salah..

Sah kau barua komunis bilamana 'jentik' mcm Mesir..alalalahai...kucik kucik.. suka sgt, pegi le jadi rakyat Mesir. Tak pun rakyat Iraq. Nak komen dalam blog pun line internet tak stabil..

Al-maklum la..aku tau la kau anjing/keldai Anwar Ibrahim..apa dia auta semua betul pada kau.

Last last.. temenung masih tak dapat dapat lagik Putrajaya..

Abis abis lari ke luar negara bila tak dapat jawab soalan SIMPLE wartawan..mana jam? mana menghilang dari tweeter 2 jam? mana?mana?mana?

hehe.. malu..malu..

Anonymous said...

org hamPAS ngan Fuckatan mmg gitu abang oii. suma salah BN n kejaan saja, demo tu sumo maksom. mana bleh tukar tempat undi kalu, demo sendiri tuan tuboh, tak tukor almt. kat kapong aku ada sorang ibu tunggal, ramai anak, tp bilo kejaan nak tulong repair ghumah, dia x beri, takut termake budi umno ..konon2nya. pas tu, anak2 dia yg panatik hamPAS kato, kejaan x tlg org susah n ibu tunggak mace dia, pilih kaseh la, kronism la..mace2 kato. sapo salah...bn la tu.. \, maleh nak laye demo ni, mapoh gi la mu...

komandomelayu said...

UPIP MANJA SAYANG

TRAK AKU 8 BIJIK NAK BALIK DARI PADANG TERAP 2 HB NI,
BOLEH KAMI SINGGAH KAT RUMAH KAU?

ANACONDA said...

AKU TAMBAH JEEEE........

BINI LARI - SALAH BN

ANAK TAK LULUS EXAM - SALAH BN

KERETA KENA TARIK - SALAH BN

RUMAH KENA LELONG - SALAH BN

TANAH PUSAKA KENA GADAI - SALAH BN

ALONG PUKUL TAK BAYAR HUTANG - SALAH BN

KENA RAGUT - SALAH BN

SELIPAR HILANG KAT MASJID - SALAH BN

MASUK PUSAT SERENTI - SALAH BN

TRAFIK JEM - SALAH BN

KAPAL TEBANG DELAY - SALAH BN

SELUAR DALAM KENA REMBAT - SALAH BN

CIKGU TAMPOR ANAK - SALAH BN

KALAH MAIN FUTSAL - SALAH BN

NASI TAK MASAK - SALAH BN

MCM NILAH FUCKATAN, PANTAT KORANGLAH, KEPALA BUTUH MASAK ASAM, AKU DAH LALI ALASAN PUKIMAK KORANG, PRU KE 13 MMG AKU JUBOKAN KORANG...

Anonymous said...

PAS AKAN BERKUASA SELEPAS PRU13 . RAKYAT DAH BOSAN DGN BN !

aku je said...

karimbujang,

dulu, masa org/imam PAS menggunakan masjid/surau mencaci nista guna pembesar suara lak tu.. aku diam beristighfar dlm masjid tu. Tidak byk, sedikit hati jadi marah juga bila rumah Allah dijadikan tempat melempiaskan amarah dgn sumpah seranah.

dulu, masa Anwar Ibrahim gunakan serambi masjid negara mengajak anak2 muda dan penyokong2nya, berdemo, huru harakan KL, rosakkan harta awam, aku diam dalam marah.

dulu, bilamana Tun Dr M dituduh membina Mahligai Mahathir (rupa-rupanya Kompleks Utama kerajaan pusat)di Putrajaya yg terang2 terpampang di dada akhbar Harakah, aku diam juga.

dulu, 1001 kata nista dilempar pada seorang pejuang Melayu bernama Mahathir Mohamad, dari zaman pembangunan kereta nasional, jambatan Pulau Pinang hinggalah ke pembinaan KLIA, sehinggalah dia meletak jawatan, aku diam.

TAPI,

Bila orang Melayu sudah menghina dan mencaci sultannya sendiri demi menegakkan sebuah kerajaan boneka PAS yg dikuasai oleh empayar Ngo dan Ngo,

Bila orang Melayu sendiri yg menolak perpaduan sesama umat Islam,

Bila orang Melayu sudah ada yg sanggup menjunjung tinggi maruah sebuah parti komunis moden..

Maka, aku bersumpah, dengan perbuatan, lidah dan hati bahwa aku akan bangun bangkit mempertahankan yg hak dan menghenyak pijakkan sampai mampos segala yg batil!

Bukankan mata pena (tulisan) itu lebih tajam dari mata pedang??

Anonymous said...

YA UPIP KO MAKAN MCDONALD YG KAITAN DGN YAHUDI APCO TU BERJUTA2 untung setahun bertambah2 tempat aku ni.KFC PUN BARU BUKAK. DRIVE TRU DAH BERJUTA2 Untung business SETAHUN..

semua salah BN JUGAK.. PASAL BENAR KAN MEREKA BISINESS KAT AINI..BN NI BANGAN BETUL LA...

DAN KAU MAKAN KFC PUN MESTI BN JUGAK YG SALAH..MEMANG BODOH NAKPUS BN NI..

Anonymous said...

aku dah lama tak makan McDonald dah berpuluh-tahun dh tk makan sebab kalau makan tolong kerajaan Malaysia juga kayakan yahudi

Anonymous said...

so? anwar memang kawan dengan yahudi tapi anwar tak bayar yahudi rm77 juta setiap tahun

BegCD said...

nak harap apa lagi kat puak pakatan lahanat yang tak boleh nak terima qada' dan qadar ketentuan Ilahi

komandomelayu said...

ANACONDA,

KAU LUPA SATU LAGI

UPIP KENA LEMPANG = SALAH BN

komandomelayu said...

UPIP TERUS BANGANG!

KAU BANGANG MEMANG NAK KENA TERAJANG!

AKU TANYA YANG SEKARANG NI PR BERKUASA APASAL TAK TUTUP2 KILANG ARAK TU?

JAWAB DULU LA SOALAN DAH 3 HARI!

komandomelayu said...

UPIP BANGANG

MEMANG ANWAR TAK BAYAR YAHUDI

TAPI

YAHUDI BAYAR ANWAR !!

PASTU ANWAR BAYAR KAU!

PASTU KAU KASI JUBOR KAT NUAR!

Anonymous said...

UPIP tak makan la McD..heh..terer la kunun..

mesti dia tak de facebook sbb facebook tu org yahudi yg cipta.

mesti dia tak tgk cite Jaws, ET, Avatar, sbb tu yahudi yg punya.

mesti dia tak pakai kenderaan, telefon, lampu sbb tu semua kafir dan yahudi yang cipta.

tapi dia guna teknologi internet yang dimajukan oleh Yahudi sbb tu boleh meroyan kat sini.

wakakakakakakaka

FUCKATAN RAKYAT said...

fuck fuckatan rakyat!! dont vote for bad party,you will regret the future of our children.
Now is when we should all be moving forward, but instead you're falling back.PKR+PAS+DAP=BAD PARTY

aku je said...

hah,jawab le soalan komando melayu tu wei??

dulu kan main lagi menyalak pasal kilang tepi federal highway tu.

sekarang nak alih arak kat 7eleven pun gigil lutut takutkan ronnie liu.

pegidah! cakap tak serupa bikin

Anonymous said...

MENGAKU LAR BN DAh KENDUR TELUR . PENGUNDI MUDA TETAp BERSAMA PR . BN AKAN TERCIRIT DALAM SELUAR . LALALA!!!!!! . JANGAN MARAH, TUKAR DRIVER JER .

Anonymous said...

anon 12.15,

eheh..kita tgk sape cirit dalam seluar...

alangkan papa hebat boleh tercirit lari keluar negara sbb tak dapat jwb soalan UPSR, "di manakah jam tangan anda?"

alangkan AMK yg ckp berdegor-degor nak demo pun lari tercirit ilang teloq tak nmpak batang idung.

alangkan PAS tersungkur menyembah bumi satu pun tarak menang boleh bergumbira tercirit cirit bila komunis tambah sepatah dua kata kerusi. alalalahai..

komandomelayu said...

ANON 12;15

PENGUNDI MUDA BODOH MCM KAU LA YG UNDI PR!

PASTU MENYUSAHKAN BANGSA DAN AGAMA SENDIRI PUN MASIH BERBANGGA!

KAU INGAT BAGI PERINTAH NEGARA
MACAM BAGI PINJAM KERETA BAPAK KAU?

KALAU LINGKUP KERETA BAPAK KAU BOLEH CAMPAK BUAT TUKUN

TAPI KALAU NEGARA LINGKUP JADI MACAM SINGAPURA TU KAU NAK JADI TUKUN?

BAIK LAGI KAU JADI JAKUN
TAK GADAI TANAH, BANGSA DAN AGAMA!

KE OTAK KAU TARAF BABUN?

Anonymous said...

anon 12.15,

pegi la tido, esok sekolah kan?
jangan lupa bawak bekal pegi sekolah. jangan merokok depan cikgu disiplin.
jangan kacau awek orang.
jangan panjat pagar sekolah tau.

hehe

Anonymous said...

KAMU HUJAH LA APA PUN . SALURAN 3. 4. 5. dan 6 tentu PR dapat . komandomelayu dpt PM baru, gaji dan pangkat turun sbb pembodek UMNO yg tegar, ada faham komando buffalo ?^

Anonymous said...

Anon 12.30 , hang pi tido , pi adjust telur kendur!!!

ANACONDA said...

KPD ANON 1147PM & 1215AM...

PANTAT KORANGLAH...

HISAP BATANG AKU KLU FUCKATAN GANTI BN DLM PRU LE 13 NANTI...

Anonymous said...

anon 12.32 = anon 12.15 = org yg sama

ala..sarawak kan main kerek kata akan jadi tsunami..

statement sama la macam Anuwar Berahi nak rampas Putrajaya 16 sept. Bila lagi wei?? mana??

Eh, lupa tak leh tanya soalan 'mana' kat dia, nnt dia lari lagi..

hehe

Anonymous said...

aik..?? baru suruh pegi tido esok sekolah pun nak marah??

homework dah siap??

hehe

komandomelayu said...

ANON 12;32

KAU NI MESTI BUKAN MELAYU!

PUKIMAK KAU PM BARU KE
PM SKRG KE PM LAMA KE BERANI TURUNKAN GAJI AKU!

KAU LA MEMANG BODOH BUFFALO
TAK TAHU NAK BERHUJAH TAPI BERANGAN NAK MENANG PILIHANRAYA?

KAU MENANG PILI AIR BOMBA PUN BELUM TENTU!
BODOH PUNYA KAPIR!

ANACONDA said...

TERMASUK ANON 1232AM...

HISAP BATANG AKU KLU FUCKATAN TUKAR BN DLM PRU KE 13 NANTI...

KAU INGAT SALURAN 3,4,5, & 6 TU BUDAK2 JAMBU BELAAN KAU DGN SI NUAR KE, PUKIMAK KAU...

SEJUTA MAT BELIA BERKAMPUNG D PUTRAJAYA, MESEJ JELAS MEREKA DEFEND PUTRAJAYA LA BABI...

Anonymous said...

Telur sape paling kendur??

a) Telur AnuWar bila dituduh meliwat?
b) Telur AnUwar bila dicabar bermubahalah?
c) Telur Anwar bila dicabar utk saman Eskay, Nalla, Ezam dan Ummi Hafilda?
d) Telur Anuwar bile kantoi main pelacur?
e)Telur anon 12.15=12.32 bila di suruh pegi tidur sbb esok sekolah??

hehe

ali said...

Aku ni bukan laa anti PAS ... tapi macamana aku nak sokong PAS kerana PAS adalah sebuah parti yang sangat lemah . Bukti nya PAS tak mampu nak keluarkan walau pun satu tin beer di 7 eleven Shah Alam . Nak tutup kilang arak tuu jauh sekali laa .


.

Anonymous said...

komandomelayu & anaconda. 1 juta kesana ditanggung, yg pergi tu 80 percent tentu sokong PR, saya beri pendapat bukan nak gaduh . saya dah buat kajian golongan muda anti BN sebab mereka diabai sekian lamanya. Awak dah tua mana faham selera remaja?

Anonymous said...

aku sambung statement ali.

walaupun mereka kini telah mempunyai kuasa di shah alam. bawah bidang kuasa mereka sendiri.

dulu menyalak kan main..takutkan ronnie liu melebihi dari takutkan hukum agama.

Jadi, adakah PAS itu sebuah parti Islam? tentulah T.I.D.A.K

Anonymous said...

oooo...anon 12.15=12.32 remaja rupa-rupanya..

PATUT LA....

agent smith said...

remaja bawar umur rupanya,ntah2 mengundi pon x layak hahaha

komandomelayu said...

PASAL REMAJA LE YG PENTING PASAL KORANG TAK NAMPAK BAHAYA DAN TAK PENAH RASA MCM MANA SUSAH BERPERANG SESAMA PUAK ISLAM SENDIRI
DAN DIPERINTAH OLEH BANGSA KAFIR MCM AKU TENGOK KAT SINGAPURA,FILIPPINA,PALESTIN,
SOMALIA,BOSNIA,KOSOVO DAN LUBNAN!

KORANG KENA KAJI DAN FAHAM SEJARAH
DAN PARTI MANA YG BETUL2 BOLEH MEMAJUKAN REMAJA DAN BANGSA KAU!

Anonymous said...

kepada remaja bawah umur,

apa korang saje nak test test? tgk apa jadi kalau DAP memerintah? Tak kira la PM dari PAS atau Keldai PKR. Tetap DAP yg memerintah punya. PAS layak jadi org suruhan je.

tak payah le..tgk je kat penang,bukan jauh pun... Mata pencarian orang Melayu sahaja (gerai) dirobohkan. Kenapa? gerai Cina yg mengganggu lalu lintas pun ada.

perak kejap je dah bagi tanah kat cina 999 tahun. TAnah Melayu bagi kat cina. Tak pasal pasal.

UMNO/BN memang le tak perfect. Tapi nak pilih PR?? hancus..!

Bagai tikus membaiki labu. Kau paham tak peribahasa ni? Tak paham? Pegi tido, esok sekolah!

Anonymous said...

anon 12.47 yg remaja,

dia ni nak tgk mak bapak dia kena bunuh dgn komunis dulu baru dia pecaya DAP ni komunis..

Cina bunuh Melayu adalah benar.Pegi belajar subjek sejarah betul2. Nanti SPM tak lulus lak.

dah tak lulus SPM, tak dapat keje best. Gaji kecik, gula naik 20sen, BN jugak yg salah padahal baru beli iphone harga ribu2.

Anonymous said...

Saya dah bolih mengundi abg, Secara ikhlas saya beritahu, kami generasi muda terasa disisih, minta dibina gelanggang sepak takraw pada Wakil Rakyat (saya rahsiakan) dan nak tubuh team kompang, Bukan sampai ratusan ribu, malah tak sampai RM10,000. Beliau janji dan akan buat permohonan pada ICU, dah 2 tahun tak dapat lagi, Bila ditanya dlm peroses. Abg fikirlah sendiri, kalau seluruh Negara Wakil Rakyat begini apa akan jadi. Kami bukan benci pada UMNO tetapi geram abg, kami seolah2 melukut abg. Bukan kami nak minta projek juta2 abg, rezekii kami cari sendiri, bisnes kecil2an, Harap abg faham apa masaalah dan sebab orang muda tak selesa dgn UMNO . Saya minta maaf kalau ada kata2 yg menyinggung abg2 semua .

Anonymous said...

aku paham kau geram dgn wakil rakyat UMNO.

sbb aku pun geram. Aku join UMNO tahun lepas, selepas nampak dgn jelas agenda cina yg selepas ekonomi, politik pula mahu dikuasai. BAHAYA.

Join UMNO lagi buat aku geram. Dengan Hishammudin menteri KDN amaran. Dgn KJ yg perasan bagus. Dgn Nazri Aziz yg defend budak cina yg hina lagu kebangsaan.

Kat kampung aku ni ha. Dari dulu sampai sekarang, janji nak pindahkan kilang haram. Wakil rakyat dah,TV3 dah, jabatan alam sekitar dah, majlis perbandaran dah, sampai polis pun akau dah report. Sampai sekarang..buat dek..je. Ye lah..kampung aku kat JOhor. Kubu kuat UMNO. Tp sampai bila la org2 kampung aku boleh sabar.

Tengah marah. Keldai DAP iaitu PAS dan PKR masuk jarum.. hmmpph..

Sbb tu aku kena duduk dlm UMNO. Balun depan2 pemimpin yg cakap tak serupa bikin. Meeting kul 8.30, kul 10.00 baru nmpak batang idung. Depan batang idung dia gak aku balun.

Baru puas hati.
Jangan marahkan nyamuk kelambu dibakar.

PR bukan pilihan yg baik. Pilihan yg ada cuma UMNO. Jadi sebahagian darinya. Balun orang-orang UMNO yg masih lagi perasan bagus dari dalam. Depan depan. Face to face!

Anonymous said...

Saya faham, terima kasih abg .

komandomelayu said...

anon 1:38

kau bg tahu je kau dok area mana,
siapa nama wakil rakyat tu,
kat mana yg nak gelanggang takraw dan kompang tu.

tengok apa abg boleh tlg korang.

Melayu Perak said...

dik.....

setakat nak bina gelanggang futsal tu perkara kecil....dunakan pemuda umno bahagian adik...pasti dapat...

kalau nak harapkan fuckatan ni ...dirobohnya lagi ada le,,,depa pentingkan agenda cina dikawasan tu aje...

Melayu Perak said...

gunakan pemuda umno

Anonymous said...

Minggu depan kami ramai2 nak bertemu beliau buat kali terakhir , jika positif saya dan kawan2 yg belum berparti akan join UMNO, jika negatif saya akan beritahu abg. Terima kasih abg komando, Assalamualaikum ..

Anonymous said...

bagi nama wakil rakyat tu kat komando melayu. Tak payah takut. Bukan dia boleh cari pun kau kalau kau bagi nama dia kat sini.

Kadang2 wakil rakyat UMNO ni, pandang enteng benda2 yang kurang penting dari kacamata diaorang.

Nanti..nanti..nanti..gedebak gedebuk dah 5-6 tahun tak tunai tunai juga.

Walau apa pun kekurangan wakil rakyat UMNO, tiada barang seorang pun yg mahu menyerahkan kuasa politik negara ini pada cina atau proksi yahudi.

Sebagaimana PAS yg rela jadi boneka DAP dan Anwar yg karib dgn yahudi.

Anonymous said...

Abg 2.02 . Saya takut abg, nanti dia orang belasah saya, kalau selepas kami jumpa dan tak berjaya , saya nak jumpa abg komando. Tks abg .

Anonymous said...

komando melayu,

kalau kau jumpa wakil rakyat tu, tolong sekolahkan dia sikit la.

orang mcm dia la yg jadi punca anak anak muda malas nak ambik port dgn UMNO. Nyampah, letih, lemau.

org mcm dia la yg menyebabkan jarum PR mudah je masuk cucuk anak anak muda melayu.

Anonymous said...

Betul kata2 abg tu, apa pun saya berterima kasih banyak pada abg yg prihatin dan membuka minda saya. Insyaallah saya dan kawan2 yg belum berparti akan sertai UMNO .

Anonymous said...

eheh..
pasal gelanggang takrw ..takkan le sampai ke bab belasah..

ye la..kau pegi la dulu jumpa dia. Mental kena sedia andai kata dia jawab 'tunggu' atau 'nanti'.

Yg penting, kau dgn kawan2 kau faham bahawa PR=DAP=komunis moden. Itu saja. PAS atau PKR? Hanya budak suruhan.

Anonymous said...

Saya tak nak dedah nama YB tu abg. Saya pun bukan suka sgt pada DAp dan PR. Sebab tu saya tak join mereka. Saya faham abg, hanya UMNO dan BN yg terbaik. Cuma wakil rakyat kena jujur dan ikhlas .

ANACONDA said...

KPD KOMANDO MELAYU, MELAYU PERAK & ADIK2 REMAJA...

TERSENTUH HATI ABG MENGENGAR LUAHAN JUJUR KORANG KPD ABG & ABG KOMANDO MELAYU, MMG TDK D NAFIKAN MMG ADA SEGELINTIR YB2 DARI UMNO/BN PERANGAINYA MCM PUKIMAK...

SB ITULAH SELEPAS PRU KE 12 TEMPOHARI, BILA BNYK NEGERI TERSUNGKUR PD FUCKATAN INI, DS NAJIB TELAH BUKA MATA & MINDA AKAN KEPERLUAN GENERASI MUDA REMAJA INI D BELA, KORANG INGAT TAK DS NAJIB TENGOK BOLA KAT BUKIT BINTANG DGN ANAK2 MUDA REAJA ATAS JALAN RAYA HARI TU, INDAHKAN MEMORI TU, YG HARAM JADAHNYA ADA 3 ATAU 4 ORG YG NAK MAMPUS MEMBOLOT HASIL KEKAYAAN UTK ANAK TEKAK MEREKA, TETAPI...

ADIK2 REMAJA JGN SALAHKAN UMNO/BN K, PARTI KERAMAT INI MASIH UNGGUL UTK BELA KORANG & KLRGA KORANG, CONTOHNYA PAGI SOK, SABTU & AHAD HAMPIR 1 JUTA PEMUDA HRPN BANGSA MALAYSIA AKAN PERTAHANKAN PUTRAJAYA, KORANG MAAFKANLAH YB2 BERKARAT TU K, KORANG PUN TAHU EMAIL, BLOG, FB & TWETTER DS NAJIB, KORANG HANTAR LAPORAN TERUS PD BELIAU K...

TENTANG GELANGGANG TAKRAW & KOMPANG TU ABG AMAT FHM, IKUTKAN HATI ABG & ABG KOMANDO MELAYU KAMI NAK GOTONG ROYONG USAHAKAN UTK KORANG, TAPI APAKAN DAYA KAMI, YG SORANG ASKAR, ABG PULA BERNIAGA KECIL2AN SESEN DUA, ADUSSS...

YAKIN PD DIRI KORANG K, KORANGLAH PEMIMPIN MASA DEPAN, TAPI BILA DAH DPT TEMPAT KORANG JGN PLAK BUAT PERANGAI SIAL MCM YB2 YG NAK MAMPOS TU K...

TERUSKAN BERSAMA UMNO/BN, ABG DOAKAN UTK ADIK2 REMAJA...

Anonymous said...

abg nak ice cream hehehh

ANACONDA said...

BOLEH DIK, KAU NAK PERASA YG MANA, PERASA KOMANDO MELAYU, PAHIT SIKIT MAKLUMLAH BRAND SOJA, PERASA MELAYU PERAK CAMPUR TEMPOYAK, KLU PERASA ANACONDA NIKMAT DIK, TIGA DALAM SATU...

Anonymous said...

ko anakonda ajar bebudak ni macam sial ja..

Anonymous said...

jgn percaya budak tu....kalau dia ikhlas suruh di
dia bagi butir2....entah2 org fuckatan nak main wayang...

Anonymous said...

Komandomelayu dijemput ke perhimpunan 1juta belia di putrajaya bg memeriahkan lagi perhimpunan.boleh le join buat akrobik tentera.Komandomelayu boleh buat demo apa-apa aje.Klu boleh bg ceramah pd belia-belia kt situ bg menguatkn jentera BN/UMNO untuk PRU akan dtg.

Anonymous said...

Abg komodomelayu boleh tolong apa2 jer ke?Nak pakei duit boleh tak?

Anonymous said...

Abg komodo tgh khalwat ker?..opppsss..kawat.

Servant of God said...

Walaupun aku setuju dengan Anon May 27, 2011 8:13 AM, kerana ada possibility mainan wayang, tetapi aku harap budak ni ikhlas.

Pada sahabat2 pro UMNO dan BN, pendapat aku kita ada peranan tambahan selain daripada balun Anwar dan PKR.

Aku rasa amat sesuai kita jadi pressure group kepada orang2 UMNO yang masih tidur. Bukan kita nak perlekeh dorang. Kita mahu mereka berfungsi seperti yang sepatutnya. Kalau tak mampu, tolong beri jalan pada orang lain yang mampu.

Kalau sudi, share2 lah nama2 ketua2 UMNO yang kurang aktif untuk kita pantau.

Ini, pendapat aku jelah.

Dan, satu lagi perkara.

UPIP tali barut komunis boleh gi mampus!

Anonymous said...

WAKTU PR MENANG, ADA KORANG BISING2 PASAL DAFTAR SPR? PENGUNDI HANTU? TAKDE PUUUUUN..
APEHAL PULAK SKRG TIMBUL BALIK ISU ITU? TAKUT KALAH YEA? KAN PKR KONONNYA ADA 400RIBU AHLI? APE NAK TAKUT? BETUL KE 400RIBU?
KITORANG MENYESAL UNDI PR PRU2008. PASNI SORI LA BAGI UNDI KAT KORANG LAGI. FULL STOP!!!

Anonymous said...

apa bukti Yahudi bayar Anwar? tunjukla dokumen ni dah tunjuk sekali tak boleh jawab lepas tu gantung..memang bodoh

Anonymous said...

AKU PON TANYA KAU NI KENAPA UMPORNO TAKDE HARAMKAN PENJUALAN ARAK SEMASA PERINTAH DI 7-ELEVEN YANG MAJORITI ORANG MELAYU

Anonymous said...

KOMANDOMELAYU KALAU KAU KATA PAS KULI DAP AKU CAKAP UMNO KULI MCA/TAUKE JUDI

Anonymous said...

MASA NAK PERINTAH DULU BUKAN NAK HARAMKAN KILANG ARAK TAPI SEKARANG DESAK KILANG ARAK DITUTUP MEMANG BODOH

komandomelayu said...

AKU NAK TOLONG KORANG ANAK MUDA
TAPI KENA JUJUR LE DAN JANGAN NAK MAINKAN AKU PULAK.

KALAU KAU NAK CEPAT GELANGGANG TAKRAW TU TAK SUSAH KAU BG ALAMAT TERUS AKU HANTAR BUDAK AKU PEGI BUAT!

LINE GELANGGANG PAKAI TALI RAPIA,
NET TAKRAW PAKAI CAMOUFLAGE KHEMAH ASKAR.
BOLA TAKRAW NANTI AKU POTONG KEPALA SI UPIP BALUT ROTAN BOLEH TRUS MAIN!

TEST DULU TENGOK BAKAT KORANG LAYAK TAK BUAT GELANGGANG CANGGIH.KANG TENGOK GELANGGANG TAKRAW BUKAN KORANG MAIN TAKRAW TAPI JADI GELANGGANG CERAMAH MAT SABUN!

TAK PUN KORANG DOK MENARI GAYA PONDAN!

komandomelayu said...

UPIP TAK SAYANG BONTOT!

KAU NAK BUKTI KAU MARI LE KEM AKU NI
BARU BOLEH TUNJUK SUME BUKTI TU..

KAU JANGAN TAKUT LE CUMA NAK KEPALA JE BUAT BOLA TAKRAW!

AKU BUKAN AHLI UMNO ATAU BN
BUAT APA TANYA AKU?
LAGI PUN KILANG TU MAT SALEH YANG BUAT BUKAN UMNO
PASTU YANG MINUM PUN BUKAN AKU!
KALAU ORG UMNO YANG MINUM PUN BUKAN KAU DAN MAKBAPAK KAU YANG KENA TANGGUNG DOSA ORG YG MINUM!

MANGKUK!

AKU SURUH KAU JAWAB DULU PASAL SEKARANG NI PR KAU TENGAH BERKUASA APSAL TAK JUGA TUTUP2?

KAU JANGAN LA DOK CAKAP PUSING2
KE KAU ANAK BENGGALI KAPAL SINGH?

Anonymous said...

KENAPA UMPORNO MASA PERINTAH SELANGOR TAK TUTUP KILANG ARAK? TAK BAWA PEKERJA ISLAM/MELAYU KELUAR DARI KILANG ARAK? TAK HARAMKAN PENJUALAN ARAK DI 7-ELEVEN YANG MAJORITINYA ORANG MELAYU?

Karl said...

upip anak ikan anuWar berbayar siarannya. ko tunjuk jugak bebal ko kat sini kan? berbuih aku jawap, ko buat jugak bebal ko ye. Nah aku tanya ko soalan, ko tenung gambar n.ajis kat wallet ko lama2. then jawap soalan aku ni ok dik?

1) Mana pegi rm45juta yang disakau dek kohilal?
2) kenapa lepas kohilal burn rm45juta, kohilal mintak ahli (baca: orang dungu) tambahan rm45juta lagi untuk cover loss?
3) kenapa ronnie liu sergah Ha Sang Ah Lee bab rampas 2-3 botol arak, mencicit2 dia pulangkan balik susun cantik2 kat rack?
3) apa jadi dengan ladang rakyat? rakyat dah diladangkan ke?
4) berapa untung sakau balak kat lodging kelantan? mana pegi hasil dia?
5) sapa dapat hasil dari tabung memali? kalau tak dapat, sapa yang sakau?
6) kenapa 4 orang saksi khalwat mat sabu undur diri lepas jumpa n.ajis & taknak jadi saksi dengan alasan "lepas waktu kerja / off duty". adakah itu bermaksud kalau dah abis keje, maksiat boleh dilakukan?
7) kenapa puak lalat hijau copy dvd blue anuWar sampai 6ribu keping? capmelan beramai2 ke?
8) kenapa n.ajis, khalid james samad sokong nama Allah digunakan oleh bukan Islam? Dan adakah ko setuju jugak (tenung gambar n.ajis kat wallet ko tu tau!).

Tolong bagi pencerahan ye. Kalau ko nak ajak otaistillkick, hafiz, peragut rantai dan anon sepuak-assobiyah dengan ko untuk tolong jawap pun takpa.


Servant of God, bro, register le account 1 bro. Susah sikit orang nak kelepet id ko.

komandomelayu said...

ENGKAU NI UPIP KALAU ADA DEPAN AKU SEKARANG MEMANG AKU HENTAK DENGAN BONTOT M4 SAMPAI KELUAR OTAK!

KAU PEGI LA TANYA PM DENGAN BN!

YANG SEKARANG AKU NAK TAHU KENAPA KERAJAAN PUKI RAKYAT KAU YANG SEDANG BERKUASA KAT SELANGOR NI TAK TUTUP2 LAGI KILANG CARLSBERG NI!

DAH NAK MASUK PRU 13 DAH NI PUN MASIH TAK TUTUP LAGI JUGAK!

KAU BETUL2 NAK AKU PUBLISH ALAMAT RUMAH, NAMA, NO I/C DAN NO PLAT KETA KAU KAT SINI?

Anonymous said...

KAU PON PERGI LA TANYA MB Selangor KENAPA TAK TUTUP KILANG ARAK ATAUPON TANYA KHIR TOYOL KENAPA DIA TAK TUTUP KILANG ARAK MASA PERINTAH SELANGOR

Karl said...

Aih, upip. 1 soalan aku pun ko tak jawap? aku baru nak tambah soalan lagi ni. soalan2 aku tadi tu mahfuz pun boleh jawap, walaupun dia jawap merapu. oiii. aku suruh tenung gambar n.ajis lepas tu jawap. bukan tenung je gambar n.ajis tok garu ko tu dol. Heh.

komandomelayu said...

AAAIK AKU PULAK KENA PEGI TANYA KALID GAGAP!

PUKIMAK KAU UPIP INGAT APA AKU NI KULI BATAK BAPAK KAU NAK SURUH AKU PI TANYA!

KALAU MACAM TU KAU TAK PAYAH DOK BAGI HUJAH KAT SINI KALAU OTAK SENDIRI PUN BELUM PENUH MACAM TELOR KAU KECIK SEBELAH TU!

Servant of God said...

Wahai UPIP,

Kedai 7-11 tuh bukan franchise ke? Bukan dah masuk dalam franchise contract, tak kira laa sapa yang sign, kena simpan stock air kencing setan tuh ke? Bukan itu pasal ke arak dijual di 7-11 walaupun yang dipunyai Melayu?

Jadi kalau kau sekalipun yang bukak 7-11, memang wajib ko jual arak. Kalau tak, kau kena saman sebab langgar kontrak.

Ada faham tak?

Servant of God said...

UPIP,

Kau cakap berdegar2. Tanya bukan main. Tapi kenapa soalan2 Karl ko tak jawab?

Satu je. Jawab satu je.

Kami di blog ni mahu kebenaran. Kadangkala kebenaran ni membuat kami tidak selesa, tapi satu hari nanti Insya Allah perubahan boleh kita laksanakan.

Tapi kau hanya menyalak. Salaklah. Aku agak berterima kasih sebab kau menyalak di sini.

Sebabnya?

Semakin kau menyalak, semakin orang nampak yang kau bukannya nak tegakkan benang basah. Benangnya pun kau takde.

Sapa nak percaya?

komandomelayu said...

UPIP KAU MAI AMBIK BENANG KERINTING AKU PASTU KAU TEGAKKAN LAGI BAIK!

komandomelayu said...

UPIP DAH BANYAK TELAN TAIK BABI
OTAK JADI BEKU KERAS MACAM BESI
LIDAH KELU BYK TELAN AIR LIUR BASI
OTAK SAMA TELOR JADI BESAR GULI

PASAL TU TAK TAU NAK JAWAB SOALAN KARL TU!

Karl said...

upip. ko tenung gambar sampai tertido ke? jenuh aku tunggu ni...

imran said...

.

orang melayu bodoh macam lembu sebab suka bergaduh sesama sendiri .


.

Karl said...

orang melayu bodoh kalu tak membetulkan saudara melayu yang dibodohkan dan dibutakan hati. orang melayu lagi bangsat kalau biarkan saudara melayu lain terus dibangang-bangangkan dan tak buat apa2 selain dari komen membodohkan orang lain. Heh.

Anonymous said...

Abg2 Anon 8.13,Anaconda,melayuperak,komando melayu. Masih ada yg sangsi tentang luahan kekecewaan dari saya diawal pagi tadi, abg2 mungkin dari bandar2 besar dan memandang remeh perkara2 kecil begitu, bagi kami budak2 kampung amat bernilai sekali. Saya bukan nak minta abg2 tolong, cuma nak beritau YB yang hanya berjanji tapi sukar nak tunai , Terima kasih pada abg2 anaconda,melayuperak dan komando yg memberi kesedaran pada saya.

Karl said...

upipku sayang. intan payung. manja. adek manees. buah hati. kasoma dewi. mana ko pegi ni dol. aku rasa ramai dok tunggu kebernasan jawapan ko kat soalan2 aku tadi tu. jangan nak buat2 lupa yang aku bagi ko soalan ye. zaman internet sekarang ni, ko nak copy paste dari wikipedia pun boleh. ye samdolku sayang...

Anonymous said...

bro komando, siarkan kan aja gambar UPIP tu, senang sikit kot jumpa mana2 bole kita orang tolong ajar kan sikit... takda masalah punya....

Anonymous said...

upip.

tujuan komandomelayu minta pencerahan (kata kau) kau adalah kerana kenapa Pas sebagai sebuah parti yang konon hebat Islamnya membiarkan arak berleluasa d Selangor yg dperintah mereka, sedangkan sebelum memerintah, menyalak bagai nak rak pasal isu arak ni, kononnya x mensyariatkan Islam lah, negeri darul arak lah dan macam2 lagi kutukkan serta cacian pada Umno....jangan lak nak spin balik kat Umno sebab kerajaan memang biarkan kewujudan kilang arak tu utk org bukan Islam....tapi kalau mengikut kata2 pemimpin2 hamPas korang dan kuasa yg korang miliki tu....buktikanlah, dan oleh krn puak korang ni hanya bercakap termasuk cacian dan makian pada Umno tapi hasil x ada maka aku harap kau tinggalkanlah pakatan hamPas.

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

PRU 12: KEDAH, KELANTAN, P.PINANG, SELANGOR DAN PERAK YANG DIMENANGGI OLEH PAKATAN SEBAB ADA UNDI HANTU KALU TIDAK PAKATAN XMENANG???????????

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

upip bodo: kalu hang nak dapat kepakaran pro hang kena bayar la atas kepakaran depa, kalu hang nak dapat kidmat guaman lawyer buka fail saja ang kena bayar dah wang pendahuluan, sapa nak buat keja buta. MASUK LAMAN WEB APCO TENGOK DEPA TU YAHUDI KA ORANG PUTIH KA, JANGAN ANGGAP SEMUA ORANG PUTIH AMERIKA TU YAHUDI, XSAMA YAHUDI DAN KRISTIAN. TAPI KALU ALJUB TU MEMANG KAWAN DIA CONFIRM YAHUDI.

komandomelayu said...

UPIP BANGANG!

KALAU KAU MALU NAK JAWAB KAT SINI TAKPE.
2HB AKU BALIK DARI PADANG TERAP, KEDAH AKU SINGGAH KAT RUMAH KAU.
JANGAN LARI PULAK AKU CUMA NAK DENGAR JAWAPAN DARI MULUT KAU PULAK SAMBIL BERAMAH TANGAN MESRA DENGAN KAU!

BEBUDAK AKU TERINGIN SANGAT JUMPA AHLI PR PASAL BOS NUAR JUBUR DGN SAIFUDIN NASUTION TU DOK KUTUK CARA KAMI TRAINING KOMANDO TAK BETUL!

BOLEHKAN UPIP?

revolusi pedang srikandi said...

UMPORNO ni baik tukar warganegara je lah sbb takut kalau sokong kerajaan Malaysia akan bg untung dengan Yahudi....apa2 yg berkaitan dengan krajaan Malaysia semuanya Yahudi...tapi amik subsidi dari kerajaan Malaysia @Yahudi pada pandangan dorg nak jugak ye...anak2 p hantar skolah kerajaan pulak ye...g lah anto anak ke skolah swasta...lahirkan anak kat hospital swasta...makan gaji pun makan gaji dgn kerajaan Pakatan Rakus je la.

kalau tang politik...semua nya kerajaan yang buruk...tp bila PM umumkan kemudahan untuk rakyat...juak2 ni lah yang ke depan dulu mintak share..tak malu betul la...kalau betul la pembangkang...tak yah bising2 la subsidi ditarik balik ke...apa ke...dok diam2 sudah...ni negara Yahudi bukan negara awak....