Saturday, July 9, 2011

LIVE BERSHIT!

Dari tingkap hotel aku jelas kelihatan susuk tubuh stadium merdeka.KL dah macam padang jarak padang tekukur.memang gila.siren polis setiap 20 min dengar.

103 comments:

HazwanAzhar said...
This comment has been removed by the author.
Mr.Nobisuki said...

Sama-sama kita berdoa, moga tiada apa-apa yg buruk berlaku di KL hari ini. Amin.

Anonymous said...

ligan sapa tue?

TERKINI!!:
58 JALAN DI SEKITAR KL DITUTUP!!
SEKATAN DI SELANGOR BERMULA!!

Pak JABIT kG pISANG said...

terima kasih GAP..sanggup susah payah nak beri laporan terbaek ....

kpd PDRM / ATM serta mereka yg terlibat demi keamanan , Pak Jabit nak ucap Terima kasih kat u all semua....
Semua anda semua di berkati..

Anonymous said...

moga tiada apa yg buruk berlaku di Malaysia...aku dok luar negara sgt risau tgk malaysia mcm ni...tp aku yakin PDRM sgt berwibawa...Allah bersama anda semua...aku doakn keselamatan semua...terima kasih GAP...:)

Anonymous said...

Gilalah gap, KL lengang gila. Aku kat jalan pinang ni.

Anonymous said...

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

Sumber: http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/07/barangsiapa-tolak-bersihsamalh-dgn.html?showComment=1310138830868#c572591642186

Anonymous said...

Macam Wartawan GAP ni - kalah bernama :D

live dan terkini!

Pearl

Anonymous said...

Sekali-sekala sunyi sepi lengang mcmni,cuba renung2kan nikmat keamanan yg kita ada selama ni...sanggupkah & berbaloikah kita gadaikan demi kepentingan nafsu segelintir manusia seperti anwar ibrahim? -fariz-

Anonymous said...

apa apa yang berlaku kita serang Pulau Pinang

Anonymous said...

Aku sokong kalau KDN isytihar perintah berkurung di Lembah Kelang sertamerta. Lepas tu buat operasi dari rumah kerumah dgn dibantu oleh ATM. Pasti akan jumpa sesuatu yg mengejutkan...

Anonymous said...

teruna pondok timur sudah2 la tu..kesian aku tengok ko ni.

Anonymous said...

Bodoh benar penyokong Fanatik PAS ni!. Lembu gila sokong BERSIH. Pada PRU 13 mudah-mudahan PR akan dapat dibersihkan dari politik Malaysia dan hantar penyokongnya ke tengah laut antarabangsa biarkan di makan jerung. Tak guna simpan pemberontak BERSIH ni dalam Malaysia.

Melayu Pasir Gudang said...

Anon 8:20am... puki mak kau lah, lancauuu....PAS tolak perpaduan tu tak menentang Rasullah ke...janganlah bab kau orang semuanya halal, semuanya jalan Rasullah, bab kita orang semuanya tak betul...pergi jahanam kau lah di baham api neraka.

KUCINg_hiTAm_ELA said...

Td tgok Awani.. peh lengang gile KL.. abeh laa sape2 yg beniage.. rugi laaa

Anonymous said...

Sudah2lah anon 8.20am

Pi lah berbicara kepada pengikut2 fanatik dan betul bendol puak PAS hang. Mereka akan menerima apa yang hang cakap ni 100%

Tapi hang jangan harap pada rakyat Malaysia yg lain, yg telah ditipu oleh Tok Guru hang untuk membangun sebuah negara Islam, tetapi mengadai Islam itu sendiri kepada puak kafir.

Anonymous said...

Hisyamudin pon leh tahan gak pandir die.. ade ke kalo wat pehimpunan kat lua KL boleh.. bodoh pnye statement la die nih... kesan same je kalo wat kat mane2 pon...dah memg haram, haramkan je laa.. x payah nk letak syarat bagai... tol r kate org,, x layak tol mamat ni jd menteri... wat malu atok je...

Anonymous said...

Orang PAS kalau orang lain tak sokong mereka mereka kata orang tu tak islam. Kalau puak dia dok bersongkol dengan golongan nyata mungakar mereka kata no hal...... Gilo babi nate kero lah lagu tuh. Ini semua gara-gara gila kuasa. Tilong hormati suara majoriti yang lain juga. Bukan mung saja ada penyokong bongang. Menyusahkan aku nak bagi anak-anak aku makan aje. Semoga Allah melaknat puak kamu juga PAS!!!!!

Anonymous said...

NAK MINTAK PERMIT PERCETAKAN DARI KUDIN KDN..RASA2 SUSAH NAK DAPAT NIH!

NAK BUAT MAKALAH, RISALAH DAN MAJALAH DGN KESELURAHAN ISI KANDUNGANNYA :

-PAS ADALAH PUAK KAFIR
-PAS AHLINYA KETURUNAN JIN IFRIT
-PKR DIKETUAI JIN ANWAR KAKI LUBANG
-PAS PEROSAK AKIDAH
-PKR PEROSAK KETURUNAN DAN SIASAH
-PAS ADALAH SUKU KAUM MUNAFIK
-PKR ATHIES DAN FREE THINKER
-BANYAK LAGILAH..

TAPI YG JADI ISUNYA KUDIN KDN YG BERAT HIDUNG NIH TENTU TAK APPROVE APPLICATION PERMIT CETAKAN.

ORG UMNO/BN BANYAK CAKAPLAH.. DAH TENTU KUASA ADA DITANGAN..SO BALUN AJA LAH.

SPR NI PUN BANGANG JUGA.. DAH DITUDUH TAK TELUS SELEPAS BERMATI2AN KERJA BERSIH.. ALANG2 DITUDUH BAIK KELEPET AJA PENGUNDI2 KAUM PENDATANG PUAKA NI.

LETIH LAH.. RAMAI SANGAT PPEMIMPIN UMNO TELUR KECIK SEBELAH!!PENAKUT

Anonymous said...

Minta pihak PDRM tangkap tanpa belas kasihan kepada petualang negara yang mengancam keselamatan negara. Punca utamanya ialah Anwar Ibrahim jadi master mainnya meyebabkan rakyat hidup tidak tenang.

Anonymous said...

Anon 8.20-mu pi mampus lagi bagus...ajaran tok guru mu ajaran sesat.....mu nanti aku bagi minyak dayak calit sikitttttt je lagi cepat mu mampus!!! Anak haram mu!!!!

BERSHIT=TAHI said...

PUAK2 BERSHIT NIE MEMANG CILAKO SUNGGUH,TAK ABIS2 MENYUSAHKAN ORG SAJA.BOK KATA POK NIK DIO PUAK BERSHIT NIE CILAKO,CILAKO,CILAKO PUOK PENGIKUT AMIGA BANGKAI NIH

Anonymous said...

Anon 8.20


Kalau hang nak mati,mati la hang tapi aku nak bagi tau kat hang zaman rasullalah dulu x dak pun bersih ni.Hampa saja dok memandai.Tok nenek hang dulu mati sia sia pasai x dak bersih.Lembu peliharaan DAP mcm hampa ni saja bodo.Hampa belajar kitab mana ni?

Anonymous said...

PDRM, POLIS....

AYUH...

GANYANG BEERSHIT..

pego said...

Bravo GAP. Hang memang patriotik la. Sanggup korbankan masa untuk sampaikan berita. Aku tabik hang

Anonymous said...

Anon 8.20
Hang jangan lupa....Sokong AMbiga=Sokong Murtad...yang sokong murtad nie sebab sokong islam gak ker....kot sesuka je nak lacurkan agama untuk merosakkan keharmonian negara...ko ngan pelcor najis sama jer...Pelacor...

Anonymous said...

pengikut PAS ni dah confuse antara Nabi Muhammad dengan tok guru Nik Aziz. Tu sebab cakap macam orang dah kena brain washed. Nik Aziz tu manusia biasa la. Yang engkorang pergi percaya setiap patah perkataan drpd mulut dia tu kenapa.Dalam kepala engkorang nik aziz nyanyuk tu dah tahap nabi kut

Anonymous said...

Cuba tengok gaya 8.20. Tulah gayanya tarbiah pas kepada umatnya. Amat terpesong. Dia ambil ayat Quran mana dan hadis mana yang kata gitu kawan tak faham. Jadi nak komuniskan fatwa Pas untuk umatnya maka digunakanlah nama nabi. Itu yang payah umatnya nak tinggalkan ajaran sesat tu. Lebih2 lagi yang memang dah tongong. Apa nik najis, hadi bawang, mampus umar, mamak sabung diterima bulat-bulat. Tak nak fikir langsung. Sebab tu aku kata orang2 PAS ni katalah gajah harimaupun,,,pegangannya macamtu ajelah. Rasional langsung takde. Kalau dah nama Parti Ajaran Sesat..memang sesatlah dia orang.. pi mampuslah dengan PAS...parti takde masa depan...peningku aku..benda yang mudah macam tupun..boleh diterima..masyaAllah.

Anonymous said...

Anon 9 Julai 8.20 AM

Barangsiapa tolak BERSIH......samalah dgn ISLAM!

---------------------------------------------------------------------

SEJAK BILA BERSIH DALAM RUKUN IMAN NI? Mudahnya penyokong PAS di tipu oleh pemimpin mereka.Inilah akibat jika menjadi seorg yg taksub.

Anonymous said...

Dari semalam aku perati, rakyat dari luar KL sudah mula berkampong di pinggir KL... mereka berduyung untuk bersama BERSIH .... tolak Kebongkakan UMNO .. SPR ... polis.. yang salah guna kuasa bagi menipu & menindas rakyat....


mereka2 yang buta agama, leka duniawi, kejar pangkat, opurtunis saja beriaya2 pertahankan politik kotor : rasuah, lucu & lucah ketua2 lanun kapitalis UMNO .....

BERSIH adalah perjuangan rakyat... termasuk melayu, cina,india, dayak, kadazan, dlll...... GAP & gang tak payah kaitkan BERSIH dengan komunis la, kristian la, yahudi la, .... rakyat tahu dan lebih maklum dari kamu apa yang kami perjuangkan.... jadilah spin doctor untuk najib & rosmah yang kamu muliakan itu saja..... kami, rakyat tetap tolak segala ketidakadilan dan diskrimanasi UMNO terhadap melayu bukan umno, rakyat bukan BN.... RAKYAT BANGKIT! Lawan Tetap Lawan...... UMNO/BN & konco-konconya.....

Anonymous said...

gila amatlah sangat penyokong pas ni..dorg tak rase lagi bagaimana rasa hidup apabila negeri di pimpin oleh org kafir..baik rujuk sejarah para penyokong bas..tanya dengan org sabah yang hidup dalam tahun 80-an..

Anonymous said...

Ahaha.... Kita tgk hari ni sapa yg sanggup kene belantan pasal nyokong ambiga keling paria dan nuar jubo....

Kita dpt tgk juga golongan melayu mana yg bahalol sangup jadi kuli komunis...

Mari sama2 saksikan...

Aku hari ni duk romah jekk. Persatuan penduduk ada buat game dan bbq. Hahahaha...

Slamat kene belantan ya... Puak2 bershit..

Shahrul
KLIA

Anonymous said...

lebih elok rasanya kita mintak kelantan keluar dari malaysia...let them handle thier own country...

Anonymous said...

Apabenda perjuangannya anon 8.52 kalau kote ketua ko anwar satu malaya dah tgkkk..... Hahahaha

Perjuangan taik kucingg laa...

1000x lg baik sokong rosmah dan abg najib.

Hehehehe...

Anonymous said...

Kepade Anon 8:52... oiii ikot kpale ko mmg laa kate nk perubahan... nk adil nak saksame (kononye laaa).. abeh dalam kpale ambiga.. kepale guan Eng..,, ko tau ke motif die hape?.. kom besdekongkol gan puak2 nih yg nak jatohkan bangse ko sendri... DAP pcahan PAP... ko tgok laa pe dah jd gan Singapor... pe? ko x blaja sejarah ke... jgn laa ikot kpentingan ko je... x puas ati gan kerajaan..,, tunggu laa pilihanraye nnti bodohh..

Anonymous said...

org umno taklah muliakan sangat pemimpin,taklah sampai tak nampak keburukan,lihat sajalah zaman pak lah dulu,pak lah buat silap org suruh berundur..tapi kalau pembangkang....siap tampal poster lg besar2 kat rumah....keamanan yang penting...org bershit ni,otak dah penuh dengan shit...tak bleh brfikir....puak2 yang cuma ikut amarah iblis...lawanla masa PRU13...ko bising2..kumpul laki pmpuan...rosakkan bisnes org...sampai tnggal solat lg....habiskan duit sndiri...ganggu org nak berhujung minggu..tak kan itu tak leh fikir bodoh...

Anonymous said...

jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana DAP DAN AMBAGIA - Moto baru perhimpunan bersih

SAMADLELONG said...

Sumber: http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/07/barangsiapa-tolak-bersihsamalh-dgn.html?showComment=1310138830868#c572591642186

SEBAB TU LA HANG BODO MACAM LEMBU, ANAK HARAM JADAH, JANJI SYURGA LAGIIIIII

Anonymous said...

Pas ni loww class la...

Parti utk mangkuk ayun berpolitik....

Anonymous said...

salam bro gap....

mmg kat kl mcm nak berperang dah! seluruh kl penuh dgn polis.... anak saya tel td, tempat keja dia dah penuh dgn polis...

smoga tiada apa2 yg diluar dugaan berlaku hari ini wlupun jln masuk ke kl ditutup dari tengah mlm td...

thx bro berita live bershit...

walau BERSIH Tukar 'SUCI' sekalipun said...

1. MENENTANG BERSIH BERMAKNA MENGAJAR ANWAR
PD 16SEP2008 Anwar tidak BERSIH

2. MENENTANG BERSHIT BERMAKNA MENENTANG AMBIGA

3. MENENTANG AMBIGA BERMAKNA MENENTANG MURTAD YG DIJAJAINYA

4. PAS TELAH TERGAMAK MENJUAL KALIMAH PD GEREJA

5. PAS AKAN KALAH AGAK BESAR DIKELANTAN JANGAN KATA XBERSIH...KRN KETOLOLAN PAS MENGIKUT ANWAR AKAN ISU KALIMAH

Anonymous said...

Jadilah umat yang pandai bersyukur.

Anonymous said...

Bila lembu lembu & babi Melayu PAS & PKR tu nak start demo, aku dah tak sabar nak tengok Mat Sabu & Anwar sama sama bergelimpangan sambil berpegangan tangan tergolek di atas jalan. Syoknya tak sabar ni, banyak lah agak yang akan tergolek & terbaring sebab lembu lembu ni semua percaya benda ni jahid, dia orang msti lawan punya, hurai bila nak start. Masa dok tunggu Transformer 3 pun tak sethrill nak tengok demo bershit.

SAMADLELONG said...

SEJAK BILA BERSIH DALAM RUKUN IMAN NI? Mudahnya penyokong PAS di tipu oleh pemimpin mereka.Inilah akibat jika menjadi seorg yg taksub.

July 9, 2011 8:52 AM
=====================================
AKU SOKONG TAPI BUKAN RUKUN IMAN TAPI DAH JADI RUKUN ISLAM 6 PERKARA (+ bershit)INILAH PUAK ANAK HARAM JADAH PAS NI.DAH LA BODO TAPI TAK TAU YANG MANA RUKUN DAN YANG MANA WAJIB, HALAL DAN HARAM, NAMA SAJA PARTI ISLAM ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

Hari ini kita boleh tengok dan nilai berapa KPI yang patut diberi kerismudim....samada lulus data fail

Anonymous said...

Teruna pondok timor tu dah gila isim akibat tarbiyah salah PAS. Kesian dia. Kita maafkanlah dia moga-moga dikurniakan petunjuk dan hidayah. Amin.

Anonymous said...

Aku rasa Bersih ni takkan berenti takat ni jer. Aku sedih tengok kawan2 yg aku rasa highly educated tapi cetek pemikiran menyertai & menyokong Bersih. Harap2 hari ni takde apa2 yg buruk berlaku kepada negara kita.

Anonymous said...

Mat Sabu kecoh di sekitar Bukit Bintang bio buisness kam dapig lingkup

Anonymous said...

aku kesian ngan penyokong pas ni. ada yang sanggup mati syahid kerana nak memperjuangkan BERSHIT. yang aku peliknya amBABIga tu bukan islam. dan BERSHIT ni pun bukan nak memperjuangkan islam. mana dia orang dapat fatwa. kesian²

Anonymous said...

SELamat Hari raya..yey! yey!

Jiwarasa said...

PAS ikut lubang jubur anwar ibrahim,suruh ambiga undi PAS mesti keling tu masuk syurga,ambiga mcm ular

wan said...

salam ziarah
datang melihat reaksi saudara lain dalam isu BERSIH =)
apakah pandangan tuan empunya atau pembaca blog mengenai cara yang sesuai untuk menegur golongan yang berlaku zalim.sebagai seorang anak muda,saya melihat kekalutan ini kerana tiada persefahaman antara kedua-dua belah pihak.adakah ini cara orang tua menunjukkan tauladan sesama mereka? reaksi mereka dalam cara mereka menerima teguran dan cara pihak lain memberikan teguran.tetapi isi kandungan teguran dalam BERSIH benar2 berlaku ke di Malaysia?terima kasih atas segalanya.

Shaari said...

Pemuda UMNO, Perkasa patutnya patuh arahan Agong. lantak pi la budak pencacai bershit tu. biaq mampus kena balun ngan polis askar. cara melawan terbaik : dok umah, goyang kaki. boikot perhimpunan tu, bukannya tumpang sekaki bagi lagi haru-biru. KJ mangkaq ghebuih.

utk penyokong pakatan bingai, udah udah ler tu. ko kata org BN korup, gi teropong kat selangor. kongsi gelap DAP punya pasal, sampai mampus anak cina terjun bangunan. khalid brahim macam2 kes. org pas lak perasan baguss. yakin beno dengan sorga poknik. bukak la mata hati. tengok video ustaz kazim, dapatkan idea-idea segar tentang Islam & sahsiah yang takde bias politik. banyak sangat dengar ceramah poknik jadi tumpul akal!

Anonymous said...

perhimpona bershite poorahh ni da macam ayam rebus putih tulang eaa sumonyo... da nak mampos dah.. lekas la mamposss ooooiiiii.....

Anonymous said...

HOII..TERUNAPONDOKTIMUR!!SOKONG KAFIR LAKNAT BOLEH MASUK SYURGA KE??SIAPA TOK GURU HANG NI??

Anonymous said...

Syabas PDRM!!!!!!!!!!Kerana menjalankan keamanan di MALAYSIA!!

Anonymous said...

Marilah kita berdoa supaya negara kita ini diselamatkan daripada kumpulan kurang ajar dan tidak bertamadun ini. Kalau kita fikir yang ikut demo tu dapat faedah apa?

Anonymous said...

woi anon wali terompah shit July 9, 2011 8:20

kalau umeno mmg zalim dah lama dah kerajaan zalim ni jatuh ..

kalau umeno tolak islam dah lama dah kerajaan zalim ni jatuh ..

kalau umeno buang melayu dah lama dah kerajaan zalim ni jatuh ..

aku sokong keamanan .. aku sokong perpaduan.

yang taknak buat negara islam sah-sah pas ..

skang ni tunggu masa je wali terompah nak jatuh tahta.

syurga dibawah tapak kaki ibu .. bukan bawak tapak kaki wali teropah shit..

Anonymous said...

anon 8.20/8.52
dulu tok guru kata undi pas masuk syurga hang pecaya...punyala bodoh

la ni tok guru kata join bershit masuk syurga pun hang percaya

bongok sungguhla hang, rujuk ayat mana dlm quran

anti bershit bermakna 1)anti ambiga yg anti islam 2) anti anuar yg sangat x bermoral 3) anti dap yg menentang islam

hang sokong bershit bermakna hang sokong perkara MUNGKAR

Anonymous said...

Orang2penyokong pembangkang nie dah kena brain wash dan telah dipergunakan oleh part politik. PAS bukanya memperjuangkan ISLAM. Dulu masa UMNO bersama membangunkan negara bersama ahli BN yang lain di katakan UMNO Kafiak. Sekarang apabila ketua mereka nampak peluang sedikit boleh menang untuk memerentah dan bergabung dengan pakatan yang lain kata perubahan walaupun kalau kita lihat pakatan yang lain tu bukan ikhlas sangat.

Dalam kumpulan BN telah teruji selama 50 tahun bahawa Islam diterima. Lumrahlah ada permintaan untuk kaum mereka. Itu tak mengapa tapi Islam diorang hormat dan kita rasa muhibah dan sama hormat kat agama diorang. Taklah menggadai Islam dan bangsa.

Ahli PKR pulak telah di perguna oleh Anwar yang tak sabar nak jadi PM. Anwar gelojoh nak jadi PM kerana dia tahu bahawa dis telah banyak buat salahlaku..kalau tak cepat dapat kuasa habis career politiknya...

Golongan profesional yang menyertai PKR atau PAS dia tahu...parti ini sedang nak naik oleh itu dia ada peluang untuk jadi pemimpin kerana mereka rasa mereka di perlukan. Parti baru katakan.

Bila dah masuk PKR nampak busuk dan mereka keluar balik. Menyesal.

Anwar memanglah dia dah begitu..teruskan lah. Kalau dia meletak jawatan orang pun tahu busuknya dia...jadi dia tersukan mana tahu berjaya..dia balas dendamlah nak mewangikanya.

Anonymous said...

Apa la kau ni semua bising-bising? Harta karun yang ku songlap melalui rasuah hendak ku belanja dalam suasana aman dan tenteram pun hang-hang semua tak bagi can ke?
Anak bini semua nak pi shopping dan jom heboh diri pun payah.

Dunia ni kepunyaan orang yang celik menipu, merasuah, membuli dan bergaya la.

Apa prinsip dan berkorban untuk Bangsa, Agama dan Negara tu?

Hang-hang semua kuli dan pengampu dah ketinggalan zaman dah.

Orang bodoh saja yang tak erti menikmati hiburan duniawi sekarang.

Anonymous said...

Juak juak PAS telah di halau dari masjid negara oleh FRU sebentar tadi.

Anonymous said...

APA YG KORANG TAKUT SGT DGN BERSIH...

AKU SOKONG BERSIH TAU...

KORANG APA TAU..

KITA..

LAWAN TETAP LAWAN...
LAWAN TETAP LAWAN...

ERR..

LIWAT TETAP LIWAT....

HA HA HA...

BERSIHKAN JUBOR ANWAR DARI SEGALA KEKOTORAN..

GUNAKAN SABUN BARU...

"MAT SABUN"


TUKANG CUCI

"ACI PARIA AMBABIGA"


TAPI......

PAK ANGGUK PAK GELENG...

TETAP hamPAS..

BONGOK..

Anonymous said...

bangang tuduh org rasuah sana sini, tolol tol pasdappkr ni... mana ntah die tahu rasuah berleluasa bukak seluaq besaq2 tu, tunjuk batang bukan rasuah ker........hahahahaha............

Anonymous said...

Syabas PDRM dan ATM.Kami rakyat Malaysia yang rasional dan cintakan keamanan sentiasa menyokong anda semua....

Jangan beri muka kpd anasir-anasir yg tak bertanggungjawab dan bersyukur ni.

Enough is enough.
Cacing dah naik ke mata.

Anonymous said...

GAP, apa latest news? Saya tak keluar rumah ni :)

Anonymous said...

Anon 9:27 tak apa asal jangan jadi lembu sokong babi cam Anwar, Ambiga & Dapigs.

Anonymous said...

Bila nak start ni, harap Anwar mampus kena belasah, dah jadi warga emas sekali hempuk jalan lah.

Anonymous said...

selain daripada berabut ingin memerintah negara,ada banyak lagi perkara yang boleh kita lakukan bersama sebenarnya..bukannya asyik salah menyalahkan..pada masa sekarang, semua pihak nampak sangat menyimpang..semua menunjukkan kerakusan....ramai rakyat berbelah bagi untuk menyokong kerajaan kerana ramai pemimpin kerajaan hidup mewah dalam rakyat kesusahan..tapi, bagi golongan pembangkang pula..mereka asyik dengan mencari kesalahan, tidak pernah ada usaha jujur untuk membawa kebaikan...kenapa tidak kita usaha bersama untuk mencari penyelesaian yang terbaik,sekiranya benar pas itu baik,pasti satu Malaysia akan menyokong PAS, begitu juga DAP dan PKR..tp apa yg mereka tunjukkan..adakah mereka lebih baik daripada BN dlm mentadbir negara...memang benar mereka dapat berbelanja secara sederhana sekarang. tapi adakah itu semua terjamin apabila mereka memerintah negara?....dengan kerakusan yang mereka tunjukkan, tidak mustahil harta negara akan licin dipergunakan mereka dengan membuta tuli demi untuk menjadi popular....bagi kerajaan BN,pilihlah pemimpin yang benar-benar berwibawa dan bersih pada PRU13 akan datang..insyallah,BN akan memerintah lagi....

navy melayu said...

disarankan kepada pakatan rakyat supaya tidak bertanding pada pru 13 sebagai tanda protes, ini bagi menyatakan pendirian anda terhadap spr, sekiranya anda masih berdegil mahu bertanding juga maka anda akan dipandang sebagai hipokrit tahan gaban dan secara tak langsung anda juga mengakui kredibiliti spr , amacam setuju?

Anonymous said...

Kejap lg patriot @ burung kakak tua akn turut berhimpun. Membawa sepanduk yg tertulis " ini bumi mamak! Sehingga ke titisan kari terakhir pun tetap kami pertahankan!" sambil tu geng2 patriot@burung kakak tua juga akn melaungkn kata2 keramat mereka. "Hidup mamak! Hidup mamak! Hidup mamak!" " 1 malaysia, 1 mamak, 1 pinggan nasi kandar!"

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHAHA...TERUNA PONDOK TIMUR,APESAL ENGKO TAK MASUK PROGRAM RAJA LAWAK HA?LAWAK ENGKO MMNG CLAASS GITU...HOI!!BILA NAK SEDAR NI?PUAK KAFIR SEDANG MENCABAR KETUANAN MELAYU NI,,MENCABAR INSTITUSI RAJA2 YG MELINDUNGI KITA BANGSA MELAYU NI..ENGKO NI KALAU NAK BINGONG,BENGONG LAH SORNG2,JGN DOK POSTED FATWA TOK GURU KO YG BENGONG TU!!!

Anonymous said...

GAP

CUBA SIASAT SIAPA MAKHLUK SESAT NI- ANON 8.20am --ADA KE NIAT NAK HURU HARA UMAT ISLAM IKUT STYLE SHIAH BOLEH MATI SYAHID???-----NI SEMUA AJARAN SESAT YANG DIBERI OLEH WALI SELIPAR NIK AZIZ----DIA CABUT LARI KE LUAR NEGARA---PUAK PENGIKUT JAHILIAH DIA KERAH BERJIHAT LAWAN KERAJAAN...HEEEEE,BODOHNYA ANON 8.20am NI, MATI KATAAKLAH KAU KALAU DITAKDIR ANDA TERMATI OOOIII??---KESIAN BETUL!!!

Anonymous said...

anon 8.20 kau dah jauh tersesat..mengucaplah...cukup2lah diperbodohkan..bersihkan hati kau lebih baik daripada kau sertai BERSIH yang menyusahakan org ramai..fikirlah secara waras..kerja yang sia2

Anonymous said...

UNTUK PENYOKONG2 PAS,,APESAL ENGKORANG PERGI BERHIMPUN KAT MASJID NEGARA TU??BODO PIANG BETUL LE...PERGI LA KUIL HINDU KAT BATU CAVES,,KAN TOK IMAM BESAR AMBIGA ADA KAT SANA..."SOKONG AMBIGA,MASUK SYURGA!!DON'T WORRY, PAS APPROVED!!

Zek said...

TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK PDRM DAN SEMUA PASUKAN KESELAMATAN NEGARA.

KAMU SEMUA TELAH BERKHIDMAT DENGAN CEMERLANG UNTUK KESELAMATAN NEGARA DAN RAKYAT YANG SETIA PADA NEGARA.

RAKYAT DAPAT TIDUR LENA DI RUMAH SEDANGKAN KAMU SEMUA BERSENGKANG MATA UNTUK MENJAGA KEAMANAN NEGERA YANG DICETUSKAN OLEH PENGKHIANAT2 NEGARA.

SEKALI LAGI TERIMA KASIH.

Jiwarasa said...

anwar aljuburin senyum sekarang ni..anjing2 dia akan masuk kl buat huru hara,banyak modal dh dikeluarkan..duit dah masuk poket ambiga..lepas ni pasti ada video ambiga bg lubang jubur kat anwar,ambiga pun ambiga la..janji jubur panas makan kari

Anonymous said...

apelah sangat berniaga hari nie tak untung....lebih baik keamanan dan keselamatan terjamin...

bolehlah pekerja dan peniaga berehat....

100% peniaga mengutuk puak BERSIH.20 nie...

Tuan Tanah said...

aku rasa kali ni perkasa ngan patriot x payah bertempur ngan baruah2 bershit ni tapi biar kat polis ngan tentera je lanyak diorang..biar mampus kena tembak..thanks gap jadi mata dan telinga kami

Anonymous said...

Anon July 9, 2011 8:20 AM

pala hotak ko!!! kalau ko tolak rukun islam tu leh la kata tolak islam!!! ni tolak BERSIH apa kejadahnye kena mengena!! lagipun pemimpin dia Ambiga bukan islam pun!!

nabi dulu berdakwah, bukan berarak!!! bingai tul!!

kat tmpt keje aku ramai budak2 PAS!!! tapi alahai, bila nasihat buat potongan zakat, macam2 di jawapnye!! byk komitmen la, itu la , ini la..takde masa la..padahal hari2 lalu dpn pjbt zakat!! byr astro mahal2 boleh la pulak!!!

yg sokong PKR pun ada!! tapi alahai, x pernah pun aku nengok dia singgah surau!! dia pun x adil kat diri sendiri!!

depa ni hari2 kejenye menyumpah org saje!!!

Tuan Tanah said...

@anon8.20...sial punya bahlul pas..cakap nik aziz kau percaya..dia tu bukan ulamak tapi PUKIMAK..dia tu dah diibaratkan mirza ghulam ahmad malaysia tau x?sesat mirza ghulam dgn tertubuhnya ajaran qadiani,sesatnya nik aziz dengan pas sekarang ni..kalau dah nama pun bahlul pas memang bahlul ler korang sepanjang hayat

Anonymous said...

Setuju! Since PAS anggup jadikan orang kafir harbi sebagai pemimpin, pergilah berhimpun kat kuil hindu, gereja dan sewaktu dgnnya! Konon macam bagus sangat iman dia.

V7 said...

Anonymous July 9, 2011 9:44 AM
said...

Kejap lg patriot @ burung kakak tua akn turut berhimpun. Membawa sepanduk yg tertulis " ini bumi mamak! Sehingga ke titisan kari terakhir pun tetap kami pertahankan!" sambil tu geng2 patriot@burung kakak tua juga akn melaungkn kata2 keramat mereka. "Hidup mamak! Hidup mamak! Hidup mamak!" " 1 malaysia, 1 mamak, 1 pinggan nasi kandar!"
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

mamak kira ok lagi lah sebab dia muslim...daripada kau dipimpin oleh keling hindu...maklum lah negara islam dah tak ada dalam quran yang ada cuma negara kebajikan....keling ker hindu ker, kaki pelacur ker...kaki liwat ker...yang penting berkebajikan...kah..kah..kah akhirnya Allah SWT sesat kan kau jugak...

OTAIROCK said...

BRAVO PDRM. JGN BAGI MUKA SAMA BERSHIT. GUA MEMANG RESPECT SAMA PDRM DR DULU, KINI DAN SELAMANYA

Anonymous said...

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan ........bla..bla...bla..

saya nak beritahu TG nik hang tu...dia seorang je islam.....org lain kalu bukan penyokong dia maana nya kafir ....saya nasihat lah kamu semua yang menyokong tindak tanduk TG nik kembali ke jalan allah swt...semoga perjuangan kamu di berkati dunia akhirat....ingat kamu hanya hidup sekali didunia...maka jaga lah bumi allah ini dari org yang tak bertanggungjawab atau yang berselindung di sebalik agama....wasalam

Anonymous said...

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan ........bla..bla...bla..

saya nak beritahu TG nik hang tu...dia seorang je islam.....org lain kalu bukan penyokong dia maana nya kafir ....saya nasihat lah kamu semua yang menyokong tindak tanduk TG nik kembali ke jalan allah swt...semoga perjuangan kamu di berkati dunia akhirat....ingat kamu hanya hidup sekali didunia...maka jaga lah bumi allah ini dari org yang tak bertanggungjawab atau yang berselindung di sebalik agama....wasalam

V7 said...

Anonymous July 9, 2011 8:52 AM
said...

Dari semalam aku perati, rakyat dari luar KL sudah mula berkampong di pinggir KL... mereka berduyung untuk bersama BERSIH .... tolak Kebongkakan UMNO .. SPR ... polis.. yang salah guna kuasa bagi menipu & menindas rakyat....


mereka2 yang buta agama, leka duniawi, kejar pangkat, opurtunis saja beriaya2 pertahankan politik kotor : rasuah, lucu & lucah ketua2 lanun kapitalis UMNO .....

BERSIH adalah perjuangan rakyat... termasuk melayu, cina,india, dayak, kadazan, dlll...... GAP & gang tak payah kaitkan BERSIH dengan komunis la, kristian la, yahudi la, .... rakyat tahu dan lebih maklum dari kamu apa yang kami perjuangkan.... jadilah spin doctor untuk najib & rosmah yang kamu muliakan itu saja..... kami, rakyat tetap tolak segala ketidakadilan dan diskrimanasi UMNO terhadap melayu bukan umno, rakyat bukan BN.... RAKYAT BANGKIT! Lawan Tetap Lawan...... UMNO/BN & konco-konconya.....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

kau tolak umno tapi kau terima pas yang negara islam tak da dalam quran...kau tolak najib dan rosmah tapi kau terima anwar yang kaki main pelacur dan kau terima azizah yang pakai tudung sampai tutup buah dada tapi subahat dengan laki yang main pelacur...

kau kira paling cerdik sekali dikalangan puak-puak yang paling bodoh lagi dungu sepanjang terciptanya dunia nie...

Anonymous said...

Kalu betul perjuangan itu kerana allah.... kenapa tuan guru lari...takut kena tangkap ke...kalu betul perjuangan islam dia patut bersama dgn penyokong...
kenapa?

V7 said...

Anonymous July 9, 2011 8:20 AM
said...

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

Sumber: http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/07/barangsiapa-tolak-bersihsamalh-dgn.html?showComment=1310138830868#c572591642186
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

tuan guru??? tuan guru kau yang kata negara islam dah tak ada dalam quran yang ada cuma negara kebajikan...

bersih ada dalam quran tak??? kau pergi tanya tok guru sesat kau tu...maklum lah dia baru qatam quran...

bukan apa...aku risau takut ada puak-puak kau yang mati sebab bersih...tapi lepas tu tok guru kau kata bersih tak ada dalam quran yang ada kesihatan...jadi mati tu bukan syahid tapi sesat sama lah macam kes mamali...ramai puak-puak kau yang mati kononnya nak tegakkan negara islam tapi hari nie negara islam tak ada dalam quran...pauk-puak mamali tu kira sesat lah bukan syahid...kesian mereka...

Anonymous said...

Dia nak mati berkebajikan la tu.

Anonymous said...

setuju dgn 9.51..puak PAS ni tempatnya dkuil hindu je..jgn lupe bawa kavadi skali ye...baru class gitu....

bershit=taik said...

BERSIH KUNUN...OTAK PENUH TAIK PUNYA ORG.PENGKHIANAT BANGSA DAN AGAMA.

Servant of God said...

Wahai ahli-ahli PAS,

Izinkan saya berkongsi sesuatu di sini.

Kamu sudah sesat.

Selagi kamu sokong Nik Aziz yang menyeleweng ayat2 al-Quran, kamu sesat.

Selagi kamu sokong Anwar Ibrahim yang meliwat dan syirik, kamu sesat.

Selagi kamu sokong Ambiga pemurtad orang Melayu Islam, kamu sesat.

Aku cabar kamu tunjukkan aku nas mengatakan boleh masuk syurga jika kamu sesat.

PAS sesat. Mahukah kamu kekal sesat?

Anonymous said...

Ideologi mamak sudah meresap dlm kepala org2 melayu dlm umngok! Mamak! Mamak! Mamak!

Servant of God said...

Anonymous said...

Ideologi mamak sudah meresap dlm kepala org2 melayu dlm umngok! Mamak! Mamak! Mamak!

July 9, 2011 11:33 AM

-------------------------

Subhanallah...

Kebencian kamu nampak sangat sudah memakan jiwa kamu. Aku nak kesian kat engkau pun malas.

Aku biarkan pada Allah SWT. Sama ada dia nak selamatkan kamu, ataupun humbankan kau ke neraka jahannam.

Boleh kau temankan si al juburi dan nik aziz.

Anonymous said...

Semoga GAP mendapat perlindungan dan kasih dari nya demi pertahankan keamanan negara ;-). Saya boleh mengenang air mata melihat kesungguhan anda.

Anonymous said...

dalam keadaan mereka menyahut bersih ni terdengar sayup sayup dalam kubor di emali dan dalam kubo fadil nor cilako cilako kah kah kah siapa yang nak ikut bedul dua orang ni silakan...hari ini paling sesuai ikut bedul ni kah kah kah

Anonymous said...

Dulu kata sokong pas masuk syurga .la ni sokong Bersih masuk syurga. Baru aku tau yang nik ajis boleh bagi syafaat kat lim guan eng ngan ambiga ikut dia surga....

Anonymous said...

Apa kena mengena bersih dan Islam.

Bersih bersangkut paut dengan islam kerana orang kuat bersih anti Islam. Dia nak analojikan Islam = Hotel Carlifornia. Check in no Check out...

Itulah orang PAS dulu kalau orang UMNO kata macam tu ....itu kafir..Kalau sekutu kata itu menyedarkan...

Adakah PAS boleh guarantee kalau PAS menang ADUN dan MP mereka taqk hidup mewah. Nik Ajis dan sekutu pun hidup mewah...Mat Sabun apa lagi dengan mercedesnya..

Tentang BERSIH bermakna kita menentang kafirun yang NT ISLAM bermakna kita berjuang untuk ISLAM...

PAS kata berjuang untuk ISLAM. UMNO berjuang untuk ISLAM..

Ini bermakna kita bersatu atas nama ISLAM...mengapa melayu beragama ISLAM tak bersatu.

Lihat sajalah dekat middle east...kacau bilau...

Saya harap bila 2 parties di Palastine....bersatu...Islam jadi kuat dan boleh bentuk satu negara yang aman....

Tak taulah...bila agama kata bersatu..penganutnya berpecah....

Anonymous said...

Islam adalah agama yang mengamalkan perpecahan....mencapai matlamat melalu kekerasan....di atas hujung pedang dan laras senapang.

Habiskan duit barat untuk kemajuan untuk bendung keganasan.

Contohnya banyak selatan thailand...selatan filipina...palastine....libya...mesir..itu semua negara Islam...Dinegara dimana rakyatnya beragama bukan Islam agak aman...

Cakap aje agama islam itu membawa kedamaian ---pooorah...

Adakah anda marah?

Tepuk dada tanda selera....

kalau tak setuju dengan kenyataan diatas...masuklah mesjid atau solat..tenangkan fikiran....muhasabah diri......ambil keputusan satukan umat Islam di tempat2 tuan berada sekarang....

Servant of God said...

Anonymous said...

Islam adalah agama yang mengamalkan perpecahan....mencapai matlamat melalu kekerasan....di atas hujung pedang dan laras senapang.

Habiskan duit barat untuk kemajuan untuk bendung keganasan.

[...]

Cakap aje agama islam itu membawa kedamaian ---pooorah...

Adakah anda marah?

Tepuk dada tanda selera....

kalau tak setuju dengan kenyataan diatas...masuklah mesjid atau solat..tenangkan fikiran....muhasabah diri......ambil keputusan satukan umat Islam di tempat2 tuan berada sekarang....

July 9, 2011 12:25 PM

------------------------

You completely misunderstand the term.

We want to live in peace.

We will leave you in peace.

But if you assault our religion, we will make you regret testing us.

So test us, anon. I beg you. You have no idea what you're doing.

All the while, we will be at peace.

Anonymous said...

UNTUK ANON 11.33,,DAH SIAP NAK BAWA KAVADI UNTUK TOK IMAM AMBIGA KE?

Anonymous said...

Recap..

Hisyamudin pon leh tahan gak pandir die.. ade ke kalo wat pehimpunan kat lua KL boleh.. bodoh pnye statement la die nih... kesan same je kalo wat kat mane2 pon...dah memg haram, haramkan je laa.. x payah nk letak syarat bagai... tol r kate org,, x layak tol mamat ni jd menteri... wat malu atok je...

July 9, 2011 8:33 AM

----------------------------------
Aku mmg setuju 200%.

Apa punya Menteri ni? Pertubuhan tu sudah di haramkan, perhimpunan sudah di haramkan, pengikot2 nya mmg pon Anak Haram.

Apahal pulak kasi idea buat perhimpunan luar KL? Sepatut nya di HARAMKAN di seluru MALAYSIA.

Tangkap dan masokkan jer dlm ISA anak2 HARAM tu dari awal2 lagi supaya keadaan tak menjadi huru hara macam ni.

Lagi2 PAS bodoh tu. Nak masok syurga di suroh berdemo.

Kalau nak masok syurga pergi banyakkan ibadat dgn ikhlas bukan berdemo dan menyusah semua orang.

Nasib PAS lah ketua pon pakai jer surban nampak mcm orang Alim tapi kalau di bukak surban tu agaknya ada Tanduk Syaitan. Seliseh!!

Outsider..