Saturday, July 9, 2011

LIVE BERSHIT

ORANG PAS NAK CABUT LARI DR STESYEN KTMB.BLACK MARIA DAH MASUK
Published with Blogger-droid v1.7.2

43 comments:

Anonymous said...

Ramai orang2 luar yg kena kencing dengan munafik dan kapir harbi.Penat2 datang KL nak merusuh,last2 kena halau balik.

Anonymous said...

syabas unit risikan PDRM dan ATM!!!!selamatkan malaysia dari agen agen negara asing..intelligent negara asing cuba porak porandakan malaysia.pintas mereka!!!

Anonymous said...

Tangkap mereka. Menyusahkan kami nak mencari nafkah kat keluarga kami. Moga orang PAS masuk neraka juga.

Tuan Tanah said...

PDRM jangan bagi chance kat baruah2ni..ni pun yang diorang nak..ambik kau ubat tido dalam lokap

Anonymous said...

hey! orang Pas mana bleh masuk neraka. haha!

Anonymous said...

orang PAS cuma boleh masuk burit DAP

Anonymous said...

Pagi tadi aku tengok ramai orang berhimpun dan bergerak naik kenderaan dari masjid taman aku. Aku harap mereka tak akan sampai KL dan kalau sampai aku harap mereka kena tangkap. Yang pergi aku nampak bukannya yang cerdik pon.

Anonymous said...

kenapa yang kena tangkap sema orang Melayu PAS mana pergi puak keling paria Ambiga dan puak Babi Guan Eng....tok nik lari ke mekah konon hari lain boleh pergi mekah nak amik hari jugak hari ini... ulamak sial ni bangangkan ahli PAS...bodo bodo

Shaari said...

GAP terbaekkk! mmg best tgk puak2 ni menikus hahahhaa

Anonymous said...

Orang PAS dijamin masuk syurga. Menutoh ke, menogok ke sokong aje masuk syurga. Take beer PAS

Anonymous said...

aku suka GAP !!! ...

si ambiga & babi GE aku pk .. walaupun dia tak dtg .. tp sebenranya dia ebrjaya kerana .. suara dia didengari oleh org melayu yang bingai, aku pk bahya juga .. kerna yg sah sahh kapir ... org melayu mudah percaya .. memang bingai nyaaa ...

hopefully, pihak berkuasa mampu leh selesaikan perkara ini ....

Anonymous said...

sesi sarkas dah bmula ka bro GAP?

nanti bole la tengok LEMBU2 PAS lari bertempiaran...

wakaka....
episod yang suka nak di tengok...bila lembu2 lari bertempiaran

aku amir

Anonymous said...

Aku harap aji hadi berpuas hati menyusahkan aku anak beranak nak mencari sesuap nasi. Terima kasih aji adi...... Bila kau kat syurga nanti jangan lupa jenguk kami yang kau kata penghuni neraka nanti ya. Puas hati kau aji adi?

Semut Hitam said...

Dah jadi padang jarak, padang terkukur...ini kalau pin jatuh pun boleh dengar ni...

http://semuthitam80.blogspot.com/2011/07/hutan-batu-dah-jadi-padang-jarak.html

Anonymous said...

kalaulah aku ada duit aku bawak lori aku ronda satu KL bagi abg2 polis dan atm minum dan makan percuma.
syabas ...
kalau mereka degil jugak unit komando dan artileri dari gemas kasi turun

Anonymous said...

Jom orang Kelantan..... Buat demo kat KB pulak. Biar orang PAS Kelantan merasa apa yang kami rasa pula.

Anonymous said...

PDRM jgn bagi muka, tangkap habis, humban dlm neraka

Anonymous said...

Sekarang dah pukul 12.01pm masih lengang aje kalau macam ini ade ke dema datang sampai 300,000 orang sumenya.....hissshhh bodoh bebeno.....masa reformasi dulu ramai le sekarang niidak pun....hisssss bodo bodo celight celight sikit.....kalu nak senang bakoooo aje...

Anonymous said...

Syabas PDRM!!!!!!

TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN DARI KAMI MAJORITI RAKYAT MALAYSIA YANG CINTAKAN NEGARA INI..

Tangkap dan tak payah bawa balai.

Hantar ajer mereka pi tolong BERSIH kandang2 BABI diseluruh Malaysia.

hangkedee said...

hanya Melayu hampas bod0h aja jadi barua cina dapig bawa anak bini turun berdemo. Bodoh punya Melayu Pas +PKR.menyusahkan peniaga peniaga kecil melayu nak cari makan.Takebeer bersama wali pork niky....

Anonymous said...

Makin hari makin menyampah melihatkan gelagat puak PAS ni
Otak jumud
hati busuk
mulut bacin
Dato Dr. Harun Din
Nasihatkan Sikit sedara kamu ni
Jangan jadi ulamak bisu diatas kepentingan politik.

Anonymous said...

KUALA LUMPUR – Pihak berkuasa yang berada di sekitar Bukit Bintang dari semalam sedang menunggu kelibat Khairy Jamaluddin untuk ditahan sekiranya beliau muncul.

Menurut seorang pegawai polis yang enggan dikenali,beberapa anggotanya sedang bersedia untuk menahan Ketua Pemuda Umno itu jika beliau berani tunjuk muka di sini hari ini.

“Kami sedang menunggu KJ,”katanya.

Khairy Jamaluddin adalah antara 91 individu yang dilarang memasuki kawasan Kuala Lumpur hari ini melalui perintah yang dikeluarkan mahkamah.


TANGKAP JE TOK,JGN KASI CAN

Anonymous said...

Ambiga, mat sabun 121, anwar aljuburi demo kat mana ye? minta pihak risek polis cek betol2, jgn2 berdemo didalam bilik hotel, yg melayu kurang siuman tengah teruk cari jalan nak berkumpul..Polis Jgn kasi muka..tangkap semua perusuh2 ni..harap kdn, amaran keras aje...

Anonymous said...

Ye lah
aku pun sama
menyampah bila terpandang gelagat puak PAS,
berjanggut,kopiah,serban
otak jumud
hati batu
mata kayu
telinga kuali
buat malu islam aje..

Anonymous said...

semakin panas !!

TERKINI!!:
LAPORAN LANGSUNG BERSIH 2.0 9 JULAI!!
58 JALAN DI SEKITAR KL DITUTUP!!

Anonymous said...

sebenarnye semua orang "BERSIH yang kotor" pergi demo ialah orang yang dipimpin oleh orang yang "tak sekolah" maka jadi pengikut yang "tak sekolah" maka sentiasa lah jadi orang yang "tak sekolah". puak-puak ni kalau cakap ape pun dia tak mahu dengar pasal dia orang "tak sekolah". nengok senarai yang di'banned' dikalangan "BESIH" yang kotor mempunyai taraf Prof. Dr. tapi akal macam "tak sekolah".

Melayu Perak said...

terkini 236 melayu ditangkap...cina takda..

Melayu Perak said...

terkini...si-kongkek bakal ditangkap bawah isa...

Anonymous said...

Trkini ambiga nak menuju masjid al bukhari jln hang tuah cilakak punya paria pro murtad buat sampah di masjid......babii

SAMADLELONG said...

takat pukul 11.30 pg dah 236 individu perhimpunan haram telah di tangkap polis. Padan muka depa, tak da kerja lain ka bodo??????

sember : UTUSAN ONLINE

Anonymous said...

bangang betul org2 yg dtg jauh2 nak berhimpun utk bershit ni.yg penat korg, yg kena tangkap korg, yg memalukan islam pun korang.yg memalukan melayu pun korang.korg nk jatuhkan kerajaan, tp hakikatnya korg sebenarnya menjatuhkan islam dgn menurut arahan kafir2 harbi/anti islam tu.ikut plak arahan agen2 negara asing yg nak jatuhkan umat islam.otak korg letak mana?

Anonymous said...

kenapa bersih amik kaler kuning heheheh orang Yahudi ni banyak pakai simbolik sikit kaler kuning tu maksud nya warna kunyit sekarang ni bapak yahudi malaysia Anwar memang nak Mat Sabun dan puak PAS bersihkan kunyit deri badan dia kah kah kah bangang bangang kah kah

Anonymous said...

syabas GAP maklumat terkini

Anonymous said...

syabas GAP maklumat terkini

Anonymous said...

apa bangsa pun kalu tak pakai otak, walau dia bersekolah jadi dr ka,ir ka, usahawan ka, dia akn jdi lebih bodoh dari lembu, tapi lembu ble juga dimakan daging nya, kalu org ni susah cakap, kalu diaorang pakai otak mcmana air basuhan kaki ayah pin pun sanggup diorg minum, lepas ni air pantat ambiga pula puak2 ni sanggup minum...bertobat la mat sabun, anuar al juburi, bawa lah melayu2 ni balik kepangkal jalan. Dato' Harun Din nasihat sikit puak2 n, puak2 ni hanya nampak syurga je agaknye...

Anonymous said...

Penduduk Shah Alam berterima kasih kepada DYMM Sultan Selangor yang tidak benarkan buat demonstrasi jalanan di Selangor. Pagi ini sesak gila sebelum tol Batu Tiga sebab ada road block. Perjalanan lancar selepas tol sampai ke Subang Jaya. Jalan Subang Jaya arah ke KL pun banyak sekatan polis. Kita tak salahkan polis menjalankan tugas. Tapi yang patut kita marah ialah Tok Dalang yang jadi KAPALA demo haram yang gila nak berkuasa. Apa perasaan mereka jika orang ramai yang marah buat demo di negeri-negeri Pembangkang selepas ini? Ambiga, Mad Sabu, Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang adalah dalang yang sengaja menimbulkan provokasi dan menyusahkan orang ramai.

Anonymous said...

Ye lee Dato Dr. Harun Din
tak kan bisu kot
demi politik
dah hujung usia ni
ingat le sikit

Anonymous said...

Terimakasih pdrm dan atm, tak payah soal jawab mereka ni, terus tangkap, masuk jel, kurunglah selama yang boleh.

Anonymous said...

harapan yahudi.. ambiga dah kena sogok juta2!

SAMADLELONG said...

ULAMA2 PAS YANG TAU BUAT KERJA MENYUSAHKAN RAKYAT ITU HARAM NAMANYA TAPI MEREKA MEMBISU SERIBU BAHASA, ITU LAH YANG AKU BENCI NGAN ULAMA2 PAS NI, MEREKA TAK BERANI NAK KELUARKAN KENYATAAN, YANG BAIK TETAP BAIK DAN YANG JAHAT TETAP JAHAT.

Anonymous said...

mat sabun menyamar pakai purdah... polis tolong cek!

Anonymous said...

UNTUK ANON 1.03....JANGAN RISAU,, MAT SABUN PAKAI SARI PUN POLIS BOLEH KNAK..HAHAHAHHAHAHA

Anonymous said...

sekalung penghargaan kepada PDRM dan individu yg tidak menyokong BERSIH. apalah nak jadi ngan MELAYU ni.. orang Melayu memang mudah lupa.. dan terlalu mudah jadi pengikut.. nampaknya orang Melayu dah tak sudi mengkagumi Melayu sendiri dan lebih percaya pada bangsa asing... mungkinkah Tanah Melayu juga akan dilupai oleh orang Melayu?