IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 29, 2011

ANWAR DAN ROADSHOW KEPALA BANA !


pembodohan berulang kali.

anwar kata dia akan buat roadshow LIWAT semaksima mungkin sebelum keputusan diputuskan pada 9 jan 2012.

roadshow yang ditetapkan dijangka berjumlah 18 kali.
itulah anwar, yang digelar imam mahadi oleh pkr.

roadshow itu katanya mahu mempertahankan diri.
roadshow itu katanya mahu mengatakan mahkamah tak adil.
roadshow itu katanya mahu mengatakan dia tak meliwat.

roadshow kepala bana.
berpuluh kali tangguh lagi kata mahkamah tak adil.

orang suruh bawak pakar DNA, kau bawak amatur dalam hal DNA.
lu silap besar lah nuar.

lu punya peguam pun ada kata, itu liwat adakah aksi  suka sama suka.
paham ka suka sama suka ?

rakyat mahu tunggu lu punya explaination pasal liwat.
apasal lu punya air mani ada dalam lubang dubur saiful ?
tapi lu tada jawap itu soalan.
lu kata itu konspirasi rekayasa umno dan barisan nasional.

roadshow kepala bana apa lu buat bro ?

27 comments:

Anonymous said...

Tindakan yang terang2 bertujuan menghina mahkahmah..Apa agaknya tindakan yang akan dan difikirkan oleh Pak Gani terhadap hal nie..xkan leh tengok dan anggguk je.

ANWAR EJEN YAHUDI said...

Salam dan selamat pagi dunia..!!

Ohoh..
tu namanya roadshow kepala hotak dia la.

Anuwar ni pun satu bebal. Kalau orang lain bunyik sikit pasal kes liwat ni kecoh siot lawyer lawyer kafirun dia cakap 'menghina mahkamah'.

Ni boleh pulak dia buat roadshow lagi.

Oi la hakim hakim, lawyer lawyer..saya bukan pengamal undang undang..tapi apa pasal tang anwar ibrahim semua boleh???

Kes jenayah berat pun tak makan sampai mcm ni punya kaya dgn tangguh tangguh.

Boring la wei...

Anonymous said...

Roadshow mendedahkan keAIBan diri sendiri.. buat malu je...

Anonymous said...

Roadshow satu hal bodoh, yang dengar tu lagi sepuluh kali bodoh!

Anonymous said...

bodoh kepala otak berjambul semua kena kencing kat Nuar macam aku kena kencing dulu kes Sodom Part 1

Anonymous said...

duduk rumah belajar untuk pelajar, buat kerja dengan bini untuk mereka yang dah kawin atau duduk kat mesjid buat ibadah lagi bagus dari duduk dengar ceramah merapu oleh makhluk perosak yang kepala hotak mereka berjambul

jo said...

Buat sepanduk/banner besaran..tempat dia nak bagi ceramah liwat...contoh" Tajuk " CERAMAH LIWAT"...........Provoke: "BAGAIMANA AIR MANI BOLEH ADA DALAM JUBUR SAIFUL?"...siapa yang bagi??sebarkan risalah-risalah kecil dan banyak....

Anonymous said...

hehehehe ...

air mani anuar bole free free terbang masuk ke dalam jubur saiful ...!!!!

terror air mani dia ye ...

hehehehe ...

Anonymous said...

anwar ni dah gila dah..tahap bukan lagi dipanggil gila babi..tapi gila tahap Lembu Gila ..

Lembu walau dia halal tapi kalau dah gila..hukum tembak aje..dagingnya sapa pun takut nak makan..

tapi kalu babi gila...tetap akan dimakan oleh meka yang sukakannya..

saiful relak aje...ok saifull.aku..kami semua yang sedih hati kamu disondol dek gilawan bontot doakan...Moga Allah SWT bersama kamu..ye saiful...hidup saifulll..!!!!

kepada kerajaan dan mahkamah...ha apa tunggu lagi..anwar dah hina dah mahkamah..kempen 901 tu konon nak selamatkan anwar...

habis siapa yang nak selamatkan saiful...????

Jawabnya mahkamah lah... kerajaan akan sentiasa bersama rakyat yang benar...

saya seru semua mahasiswa...seluruh rakyat...jangan sokong kempen 901 selamatkan anwar...kita tengok anwar sorang-sorang aje kat mahkamah tu..terkebil-kebil..

aku kompen..waktu tu..anwar akan nangis sakan...ada dua tiga kerat aje yang datang...

inilah masa nak ajar keparat bangsa dan agama tu..

Anonymous said...

ISH..ISH.ISH..TAK HABIS2 MEMFITNAH JER KAU ORG NIE..TAK PUAS2 LAGI..NTAH LAH..NYESAL NANTI KAU ORG KAT AKHIRAT NANTI..GAP..NOK..ANACONDA..INGAT TU..TAUBAT LAA SEBELUM TRLAMBAT..BESAR DOSA MEMFITNAH TU..

Anonymous said...

Di suruh angkat sumpah laknat..takot le pulok !!

Anonymous said...

Laporan Khas UTUSAN MALAYSIA


•Statistik menunjukkan 137,570 pasangan beragama Islam di seluruh negara atau lebih 20 peratus yang berkahwin dalam tempoh 2005 hingga 2010, kini telah bercerai.


•Data Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) menunjukkan graf perceraian dari 2005 hingga 2010 meningkat daripada 17,749 kepada 28,035.


•Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) pula mendedahkan, 3,019 atau lebih 52 peratus perceraian di kalangan pasangan muda berusia 16 hingga 40 tahun berlaku pada lima bulan pertama tahun ini.


•Perceraian di kalangan pasangan muda meningkat saban tahun akibat gagal menjalankan tanggungjawab, masalah pihak ketiga iaitu campur tangan keluarga serta ‘kekasih gelap’, ekonomi dan tabiat atau watak kritikal pasangan

KENAPA INI BRLAKU PD MASYARAKAT MELAYU YG MENGANGGAP DIRI MEREKA SEMPURNA DR BANGSA LAIN ATAU AGAMA MEREKA NI ISLAM PD KAD PENENALAN SAJA TP TIDAK PD CARA HIDUP.

Anonymous said...

DAH HINA MAHKAMAH PUN MASIH DIANGGAP BOLEH??? DIA DAH JADI HAKIM ENDIRI.RAKYAT PULAK KENA IKUT CAKAP DIA KER?? GHANI..OOO GHANI TENGOK LA SAT...MANA ADE PERNAH RAKYAT MELAYSIA HINA MAHKAMAH SEDEMIKIAN RUPA SELAMA 52 TAHUN MALAYSIA MERDEKA????

Nok said...

anon 8:29 org2 yg bersubahat pada kemungkaran tu adalah lebih aib lagi daripada org2 yg yg mengata dgn fakta...aku sarankan jgn jadi kata org paku serpih kata org awak yg lebih...pro GAP semua maklum bahawa nko amat teruja kote pjg anuar ibrahim...dan rasa sedih bila bang nuar nak ke Sungai buluh...tak ada maknanya nko nak pertahankan kote bengkok anuar hero cikaro pujaan PR masa kini...kelak nko akan jln terkangkang2..mata nko terang...tapi tak apa Bro Gap mungkin ada yg boleh bantu.....keh keh keh.....tak habis2 nko sebut ID aku....naik syok pulak aku

Anonymous said...

Anon cut and paste 8.29 sudah kembali. What a waste...

akuantiPAKATAN.

Servant of God said...

Anon December 29, 2011 8:29 AM,

Kamu nih manusia menyemak. Dah laa menyemak, fitnah orang lak.

Kami kat sini bila berhujah, ada gak cuba bagi bukti. Bila ada bahan bukti, apanya fitnah?

Yang kamu? Ketua kamu? Sendiri buat taik, sendiri tak reti tunjuk bukti, tuduh kami fitnah.

Hati kamu bukan setakat buta jek, tapi dah hitam legam dah.

Anonymous said...

anwar buat roadshow nak bagi tahu kat mahkamah rakyat mcmana air maninya terpancut dalam jubur saiful...
kesian tengok orang tua tak tahu malu ni.. harap2 dia tak jadi gila.

Anonymous said...

MINTA SEMUA ALUMNI BEKAS PEMIMPIN PKR TURUT SAMA DALAM ROAD SHOW YE! Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Anonymous said...

Servant of God,

Abaikan sahaja bebal 8;29.Ayat yng sama setiap kali dia tulis.Fitnah bila tiada bukti. Tapi bila ada banyak bukti itu nama kebenaran...

JAM OMEGA MANE DAAAAAAAA???

pssstt////peguam bela anuar kata liwat suka sama suka kihkihkih.
Tak kira lah suka atau paksa ceritanya..ANUAR TELAH MELIWAT!!!

Anonymous said...

"Alot of people pray that I should be aquitted". Statement dari al-Juburi dalam press.

Masaalah nya, people that pray for him. Adakah dari puak yang suka menjubur?? atau Islam PAS yang mengHALALkan yang HARAM?? atau pun dari Ugama baru dari puak yang suka menjubur??

Yang nyata Islam yang benar tidak akan memberi restu di atas perbuatan yang mungkar.

Anonymous said...

ok la tu sapa2 yang pi roadshow tu jangan lupa bawak lastik..mai pakat ramai2 lastik penzina bahalul nie.

Anonymous said...

BeBal dan Bahlol betol anon 8:29 ni..

Besar lagi Dosa bersubahat dgn orang yang membuat dosa di segi Ugama Islam yakni meliwat.

Ko dah terlamabat tapi masih boleh bertaubat jgn Taubuat jer.

Unknown said...

Kalu pihak pendakwa pun dah kemukakan byk bukti di mahkamah sampai brader Nuar pun tak boleh nak sanggah melainkan menyalahkan orang lain pun org dakwa fitnah tak taulah apa nak kata apa pada juak2 ni...Ker depa ni peminat Brader Nuar...??? Nampak sangat bengongnya...Anon December 29, 2011 8:29 AM
tu ada apa-apa interest ker dgn si Nuar tu...Seram siut....

Anonymous said...

LEPAS ROAD SHOW KALAU SOKONGAN TAK MENJADI. 8 JAN 2012 LARI KELUAR NEGARA. ITULAH STRATEJI
B apak
A nwaar
B in
I brahim

Memang Dasar BABI mana ada malu

Anonymous said...

agaknya apa yg si nuar berahim nak cakapkan lg gaknya ekk...
reformasi....sudah basi.
reformasi...sudah basi.

Anak Lenggong said...

Biar laa dia buat roadshow tu..ini membuktikan yang kenyataan doktor pembela nya pembohong dengan mengatakan nuar brahi tak boleh membongkok..ni bukti nya nuar brahi boleh pulak merayau dan berdiri berjam-jam..

Lagi satu kalau dia buat boleh laa pulak sedangkan kesnya maseh dalam perbicaraan lagi.dia dah mendahlui keputusan mahkamah..woiii..mr ghani peguam negara..yang ni tak salah kee..

Nuar dalam roadshow tu nanti boleh laa tunjuk bukti kepada penyokong bangang nya dan bebudak universiti yang setengah masak..yang kote dia bengkok ke lurus...

anamas said...

Undang-undang kalau dengan orang biasa bukan main garang tetapi bila dengan orang besar,orang ada nama dia menunduk macam pak kadok kena marah dengan mak andeh.....Hinalah mahkamah tak apa. Undang-undang tak boleh buat apa. Tapi kalau orang biasa, tiada taring, dah lama heret masuk penjara....Memang benar kata seorang bijak pandai, UNDANG-UNDANG UMPAMA SARANG LABAH-LABAH. YANG LEMAH TERKENA, YANG KUAT MEREDAH....