IKLAN BERBAYAR

Tuesday, February 21, 2012

FOTO DAN ARTIKEL INI KHAS UNTUK PENYOKONG ANWAR.


dua tokoh lama di zaman anwar.
bersongkok adalah prof dr sidiq baba.
berkopiah pula adalah ustaz ismail mina.

mereka adalah rakan lama anwar di zaman ABIM.
prof sidiq baba adalah setiausaha agung ABIM di saat anwar menjadi presiden ABIM.
manakala ustaz ismail mina pula antara penggerak utama ABIM.

hari ini mereka bertemu kembali di waktu pelancaran JATI, ngo islam melayu raja.
mereka kembali kerana mahu memperbetulkan semula akidah perjuangan anwar.
mereka terpaksa kembali kerana mahu memperbetulkan semula akidah ribuan penyokong yang disesatkan anwar.

mereka ini adalah tokoh ilmuan.
terpaksa memasuki gelanggang politik kerana sudah tidak tertahan dengan agenda kerosakan yang anwar bawa.

prof dr sidiq baba merupakan orang kuat UIA.
dia pernah dimasukkan ke dalam ISA di zaman reformasi.
jika orang sebegini sudah hadir dan menyatakan kesediaan mahu menentang anwar, anda bagaimana ?

anda yang aku maksudkan adalah penyokong anwar.
sudahlah. anwar sudah melampau dalam berpolitik.
dia sudah menginjak kepala melayu, islam dan negara.

kepada seluruh penyokong anwar, baik dalam pkr mahupun yang atas pagar..hentikanlah sokongan kamu terhadap anwar. sokongan ini adalah jaluran yang bakal meranapkan hak islam ,melayu dan negara !

ayuh bersama kami untuk lakukan serangan semula terhadap perjuangan pakatan.

ps; foto pelancaran JATI akan diupload nanti.

130 comments:

Anonymous said...

ALLAH HU AKBAR

Anonymous said...

tenguk nanti dlm post GAP nie..ada ker pencacai nuar masih meroyan tahap gila....tungguuuuu..!!!!

Anonymous said...

SYABAS PROF SIDEK BABA DAN UST ISMAIL MINA. ANDA BERDUA BERPIJAK DI BUMI NYATA. YANG BETUL TETAP BETUL, DAN YANG SALAH TETAP SALAH. AYUH SAUDARA SAUDARA ABIM YANG LAIN, BELUM TERLAMBAT UNTUK BALIK KE JALAN YANG LURUS. AYUH. JANGAN TEGAKKAN BENANG BASAH. INSHALLAH, ATAS SEMANGAT BANGSA DAN AGAMA MELAYU AKAN BERSATU. TINGGALKAN MEREKA YANG LUPA DARATAN......................BANGKIT MELAYU, SUBUR ISLAM..........ALLAHHUAKBAR.....

Anonymous said...

korang tau dak blogger2 yang anti JATI mengata logo JATI seperti logo Syatan , so aku pun komen seperti ini.


Itu logo saja , Syaitan betul pun ada orang yang nak berkawan


aku pasti mereka luluk/terima sebagai komen.

penakut punya blogger

Anonymous said...

anon 8.58

bagus! balun jek, memang apa yang kau cakap betul

kingnek said...

kebangkitan dan perpaduan islam bermula dengan jati, inshaAllah!

Anonymous said...

LAMAN BLOG LIM KIT SIANG DAP KATA KEPIMPINAN PAS 'STUPID'. INI BERMAKNA MEREKA BODOH. DARI PRESIDEN SAMPAI LAH JUNIOR EXCO SEKALI. APA KATA HERO PAS MAHFUZ DAN KHALID SAMAD. BETUL KE KEPIMPINAN PAS STUPID ? AKU LAGI DULU DAH TAU TENGOK CARA MEREKA BERCAKAP. ZERO INTELECTUALLISM. ZERO, MACAM TONG KOSONG. TAK MALU KE...........

praha2 said...

kan yang soran tu mr bean dan lagi satu gerejo. po nak katokan .lks pun tak bolih bercakap dongan duo oran ni dan apo yang keluar dari mulut dio semoa nyo belacan bolako. mano oran cino tak panggil dio bodoh.
keluarlah oran pas dan melayu pkr tinggalkan pejuangan yang tak berhasil tu

Anonymous said...

Kami Komando AMK akan terus mempertahankan tokoh pejuang keadilan.Yang tua tua ini,bolehkah berdepan dengan kami,Pemuda2 Perkasa dan Pekida pun berterabur lari.

ANWAR IBRAHIM BAKAL PERDANA MENTERI.

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Otak geliga said...

bukan Komando AMK tapi biawak KOMODO...ekekekeke

ReforBASI dah BASIlah....x da benda lain nak buat ke????

Anonymous said...

Sewaktu dulu..bila Hassan Ali dan Fazilah Kamsah digandingkan dlm program realiti TV berbentuk motivasi..aku amat amat mengkaguminya...waktu itu siri ini menjadi satu fenomena baru kepada budaya fikir rakyat...aku masih ingat kata-kata nasihat Hasan Ali merupakan kata membakar jiwa...sentuhannya mampu menyedar rakyat Malaysia...diungkapnya...carilah mana negara yang istimewa dalam dunia ini..hanyalah Malaysia...dan banyak lagi kata-katanya yang benar-benar menyedarkan rakyat..peri bertuahnya menjadi rakyat Malaysia..entah apalah hasutan, kemudiannya Hasan Ali turut mengekori rentak dan gaya Anwar...segala apa yang Hasan Ali cakap dan motibasikan sudah dinyah...bila sudah berpalit di dalam politik...Malaysia yang katanya dulu amat indah..sudah tidak lagi...Hassan Ali turut menyumbang kepada keruntuhan empayar bangsa..turut memusnahkan perjalanan bangsa, agama sekali gus institusi raja...kenapa ya?...hingga ke hari ini...biarpun bergegar cakap Hasaan Ali yang mahu mempertahankan Agama,bangsa dan raja aku tetap membencinya..kerana ego dirinya yang bijaklah.dia di antara manusia yang mencipta parah yang kita hadapi kini. Namun di sebalik benci aku padanya...Aku kena berlapang dada dan bersyukur ke hadrat Allah..bahawa orang yang aku benci ini..sudah kembal ke pangkal jalan...

Anonymous said...

Anon 9.31 PM. Apa yg kau ungkapkan sama dgn apa yg terbelengu dalam jiwa ku.

Anonymous said...

Otak geliga..kau boleh berani kat sini saja,sila jumpa kami kat ceramah Anwar.

Kau UMNO BABI makan rasuah.Semua yang tinggal perjuangan reformasi pentingkan kemewahan.Semua rakyat dah tahu!

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Anonymous said...

nie ngaku komando AMK...T'kosmondoK carik makan jer!!!suker najis dan sisa peninggalan bapok israel jer...

jilattttt....pelirrrr....!!!

aku ingatkan..jer...reformasikan kepala korok mung dulu!!!

ISAC said...

Salam bro,

Prof Dr Sidek Baba tu bekas guru BM ana, di sekolah Teknik Melaka tahun 1983/84 dahulu. Masa tu beliau Yang Dipertua Abim Melaka. Beberapa kali melahirkan hasrat kepada kami pelajar2 nya akan keinginan beliau mahu menceburi politik untuk menyokong Anwar yang kononnya mahu menegakkan Islam. Alhamdulillah beliaupun dah sedar siapa Anwar yang sebenarnya.

Anonymous said...

REFORMASI DAH LAMA DI KEBUMI. YOU ARE OUT OF DATE. SEKARANG AL JUBURI LAH, MANA ADA REFORMASI. ADA FAHAM KE ?

Anonymous said...

Aku yang kena berlapang dada dan bersyukur ke hadrat Allah..bahawa orang yang aku benci ini..sudah kembal ke pangkal jalan, ingin menyambung sikit lagi...Aku ingin mencabar Mahfuz Omar...beranikah dia mengecam perjuangan yang dihurmati Tuan Ismail Mina, atau beranikah Mahfuz Omar memperagakan dirinya bagaikan cerdik pandai seperti Prof. Dr.Sidiq Baba....Realiti di negara kita...siapa sahaja boleh jadi bijak politik...asalkan bijak kelentong...bijak memukau...sebab rata-rata pengikut PAS...JENIS ternganga dan melopong mendengar cakap-cakap politik pemimpn mereka..biarpun mengaji tidak setinggi mana...macam kata mantan PM Tun Mahathir...rakyat yang menerima pembangkang akan pilih biarpun tongkol kayu yang dicalongkan...Ingin aku mendengar Mahfuz memberi hujah berjenama akademik..kerana aku amat mengenali Mahfuz Omar...satu sekolah dengan aku..di sekolah menengah alor merah, alor setar, cuma mahfuz ini junior dua tahun dari aku.....silakan Mahfuz..ustaz politik.

Anonymous said...

ALAHAI.....KOMUNDOR Anu Mau Kongkek....ramai dah sedar!!

tua muda,orang biasa dan otai
jauhi diri dari P*** Kena Robek anugay tu...

cecite kat kitorang...takut gagal ker impian pemimpin & ko tak tercapai....seks BEBAS ala U.S.A tu ?!!!

Anonymous said...

ANON 9.42..kau pun jangan lupa datang sekali,bawa orang tua gayut berdua ni,nak tenguk tikus modok ni carik carik engkau orang.

Kalau dah tak ada telok,tu ngaku sajalah.Ingat!datang ke ceramah Anwar,jumpa kami.Tak berselindung,ada tertera belakang baju Komando AMK.

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

Anonymous said...

komando taik kucing...ckp dlm ni leh la..tah2 yg ngaku komando tu mat jubor...sbb tu pe si lahanat penyokong israel tu ckp lu ikut je...hakkh tui la lu!!!

Anonymous said...

KOMANDO AMK = KOMANDO ANGKATAN MUDA KELAKAR.......................BETUL ?

Anonymous said...

Reformasi curi pasir.....

Anonymous said...

macam jaga parking berbayar jer AMK nie...!!!masyuk jer dorang cari!!! makan mau free..kerja mau bayaran!!!

penjuangan taik kucing daaa... lebih!!!

Anonymous said...

teringat lg aku zaman2 thn 98 dulu....

nama sidek baba ni tak lekang dari molot anwar...

mana2 program anwar yg berkaitan akademik mesti ada nama sidek baba..

anwar ni mmg pandai tonggang org...

tonggang anak jantan org, bini org, anak dara, org tua pun kene tonggang...

alahaiii....nuarr nuarr....

tak dak dlm sejarah dunia la, kalau totey yg satu malaya boleh tengok bleh jadik PM.... hehehe...

Anonymous said...

Ingin saya memberi sedikit pandangan buat ANON 9.58PM..ingin juga saya rujuk kepada pandangan 9.58 (kau pun jangan lupa datang sekali,bawa orang tua gayut berdua ni,nak tenguk tikus modok ni carik carik engkau orang).

Pada pandangan saya..tuan pastinya manusia yang berilmu, bijak pandai dan hebat..Kalau tidak, masakan orang yang seperti Ustaz Ismail Mina dan Prof.Sideq bapa diandaikan bagai orang tua gayut...Apa yang saya fahami,PKR itu demokratik...pegangan PKR adalah kebebasan dan hak bersuara..Kerana ketinggian ilmu tuan tentunya tuan tidak betah menerima pandangan dan komen orang lain...Kena berlapang dada tuan..Bijak ilmu itu, sopan dan tenang merungkai kata..indah membujuk bagaikan pendita yang memberi cahaya...jika bijaklah tuan..ingin saya dengarkan hujah yang hebat bagikan tuan seorang yang tinggi ilmunya melepasi dua orang tua gayut ini. Ramai dari kalangan rakan,sahabat, malah saudara mara saya merupakan pengikut tegar PKR...rata-rata seperti juga tuan..sanggahan hujah beremosi..cabarannya bersifat mari menyinsing lengan...minatnya hanya betah bertingkah langkah..bila bicara dalam bentuk yang ilmiah...bebal jadinya...kenapa ya?...itukah yang dididikkan dalam ilmu demokrasi?...ilmu hak kebebasan?...yang pasti orang Melayu...bila diam dikatakan takut...bila bersuara sedikit dikatakan samseng...bijaknya di kalangan tuan...menyanggah saja..ditambah penghinaan, dicaci cerca...hati budi sudah dibuang...sopan kata sudah disisih...itukah sopan demokrasi pilihan?

Anonymous said...

AMK bukan ANGKATAN MUDA KOTEX.BENGKOK KE ?

Anonymous said...

BERDEPAN DENGAN KAMI!KOMANDO AMK!TAK PERLU UNIT AMAL PUN.KALAU BERGABUNG DENGAN UNIT AMAL, LAGI HANCURLAH ENGKAU ORANG.

HIDUP PAKATAN RAKYAT,HIDUP KETUANAN RAKYAT!!!

MELAYU CINA INDIA DALAM PAKATAN BERSATU HATI.ITULAH KEADILLAN SEJAGAT.

UMNO, DULU KINI SELAMANYA TAK BOLEH PAKAI.ZALIM LEBIH TERUK DARI FIRAUN.

Anonymous said...

Command dog AMK? Anjing rupanyer...hehe

budakkampong said...

piraaahhhh AMK konon,komen pun guna anonymous pastu cakap org ada berani kepala hotak hang... sebelum kata kt org cermin diri dulu bai,komen guna akaun google ke hapa la weh...
apa ke punya bangang cabar sana sini sinun tapi sndiri gna anonyms ja bg komen...
akai adaaa ka..

Anonymous said...

KESIAN ANON 1019, tak TIDUR malam ni......JANGAN mengamuk ya.........faham tak APA 1018 TULis ?

Anonymous said...

kamu semua penyokong tegar umno..

macam mana rakyat nak percaya..kau org setiap hari mencarut..memaki..mencaci anwar..apa perkataan yg kau org tak ckp pasal dia..Masyallah..Allah saja yg maha mengetahui..

seolah2 dlm dunia ni..anwar lah manusia paling jahat..cukup2 lah..
terlalu banyak dosa kau org pada dia..bahana dari fitnah yg dimulakan oleh mahathir!!

fikir sendiri lah..

Anonymous said...

Pendek berbicara,orang tua meroyan saja yang menyokong baik Hassan Ali atau UMNO sekali pun,tunggu PRU 13,ANWAR PEJUANG KEADILLAN saudara bakal PERDANA MENTERI MALAYSIA,sesungguhnya Kami bersama Rakyat banyak di belakang mu saudara ANWAR.

LAWAN TETAP LAWAN,REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

KATA KATA ANWAR KAMI JUNGJUNG,KALAU TAKUT BERDEPAN KOMANDO AMK DI CERAMAH ANWAR,DUDUK DIAM DIAM,TUNGGU PRU 13.ADA NGERTI!!!

Anonymous said...

YANG PAKAI BAJU KOMANDO AMK MELAYU BODOH JE, CINA N INDIA MANA ADA. MEREKA OPPORTUNIST. AMK TAK NAMPAK KE ?

Anonymous said...

pencacai tuli anwar sekarang bukannya org2 lama. tapi budak2 mentah & student uni yang baru kenal apa itu politik. budak2 bahlol ni rasa depa dah cukup paham dgn politik.

elok sgt la kalau ada org2 lama yang sudi tarbiah pencacai2 pekak ni sikit...

Anonymous said...

Anonymous said...

Kami Komando AMK akan terus mempertahankan tokoh pejuang keadilan.Yang tua tua ini,bolehkah berdepan dengan kami,Pemuda2 Perkasa dan Pekida pun berterabur lari.

ANWAR IBRAHIM BAKAL PERDANA MENTERI.

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

February 21, 2012 9:21 PM
_______________________________
ni la sampah akhir zaman...
dgn melayu ko jual lebih2 sampai hang kaitkan ngo2 islam...

kalau hang mau sangat kami on jer la...

korang nak provok dulu ka kami nak provok dulu???bukan melawak!!!

bangsat baru kenal dakwat pilhanraya nak tunjuk jahat sangat...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Saya mengenali secara pribadi dua tokoh ini ,selepas beberapa kali bersama mereka saya memahami apa yg mereka perjuangkan dan saya sendiri menjadi 'insaf' sebahgian besarnya hasil dari pergaulan tersebut.Saya menolak pegangan pluralisma ugama hasil penerang Ust Ismail Mina dan berhenti taksub kepada Anwar bila menghadhiri satu sesi perbincangan yg di atur oleh Prof Sidek,selepas drp itu kami menjadi rapat.Saya bersyukur kerana di saat umur yg sudah menghapiri 'maghrib' ini saya berkenalan dengan orang seperti mereka berdua,saya menganggap ianya sebagai rahmat dari Allah.Terlepaslah saya dari terus bersingkokol dengan orang yg boleh membawa kesesatan sama ada dari PKR atau PAS, semuanya sudah menyeleweng.

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 21 Feb: Jati yang diterajui oleh Datuk Dr Hasan Mohd Ali yang dipecat daripada PAS telah dilancarkan di Shah Alam Convention Center, Shah Alam petang ini.

Walaupun perjuangan tiga jalurnya ialah untuk memartabatkan Islam, Melayu dan institusi Diraja, namun logo Jati dilihat mempunyai persamaan dengan 'logo setan' yang direka bentuk berdasarkan nombor '666'.



Di bawah adalah link di mana Logo Setan itu.

http://artbackwash.blogspot.com/2008/05/satans-logo.html



"MANUSIA MERANCANG,ALLAH JUGA MERANCANG,SEBAIK-BAIK PERANCANGAN

ADALAH PERANCANGAN ALLAH"



KEBETULAN ATAU SEMEMANGNYA DIRANCANG????




Read more: http://biaqpila.blogspot.com/#ixzz1n1quwbyH

Anonymous said...

pejuang Hamas,hahaha kekeke!duduk malaysia!KOMANDO AMK ADA DI CERAMAH ANWAR,kenalkan diri,kita orang tak menyorok punya. INGAT atau tahu tak di perhimpunan 901,siapa yang kena usir?

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

MEMANG KOMANDO AMK HEBAT!!!

Anonymous said...

Baru ni dgr cerita kononnya kereta nuar brahim kena khianat. Masa tu komando kat mana?. Tentu komando nampak siapa yg buat. Kenapa biarkan... penakut jugak komando ni.

Matt said...

Komando AMK? Porah la lu..

Ketuanan rakyat atuk lu.. Apa dalil rakyat tuan negara?

Peluk la cina ngan india tu.. ko je yg perasan, cina ngan india menyampah tgk melayu bongok mcm AMK..

Cina and india respek melayu yg bagus bukan melayu sokong membuta babi suspek liwat dan suspek pelanggan pelacur..

Anonymous said...

Kepada penyokong tegar Anwar...ingin saya bawakan satu kisah. di kampung saya, ada seorang lelaki yang suka berfoya-foya di bandar. balik ke rumah, menyusur jalan kampung, bagaikan pijak semutpun tak mati. hakikatnya, ramai wanita yang menjadi mangsa, ada yang dibuntingkan, hingga melahirkan anak di luar nikah. Dik kerana betah berbicara soal hukum hakam, bijak memukau dengan ayat-ayat suci al-Quran, ramai orang kampung tidak percaya cerita-cerita orang yang tahu mengenai pemuda ini..sesiapa yang membawa cerita mengenainya pasti akan dimangsakan...keluarganya..dari ayah hinggakan adik beradiknya...tetap membela.....Selepas bertahun-tahun kemudian..pemuda ini hilang..merantau katanya...Entah bagaimana..ketentuan Allah Yang Maha Kaya...pemuda ini jatuh sakit...azab tidak terperi kerana kemaluannya sudah busuk dan hampir putus...pada doktor dia berterus terang menceritakan...peri kerapnya dia melanggan perempuan sundal dan ramai anak gadis, janda,malah isteri orang diperkosakan...Moral cerita saya..Kita boleh membohongi manusia sebanyak mana yang mampu...Tapi tidak boleh membohongi Allah....kita boleh terlepas di dunia..tapi tidak di sisi Allah...hakikatnya...yang berbondong-bondong melondehkan apa yang berlaku kini yang terpalit pada Anwar Ibrahim...tidak bermula datangnya dari UMNO...tetapi dari mereka yang sebelum ini amat taksub dan berada di sekelilingnya...Hakikatnya juga...yang memisahkan diri dari Anuar Ibrahim...ramainya yang menggenggam ilmu yang lebih jauh dan tinggi dari Anuar Ibrahim...Apakah mereka ini, mahu memperjudikan ilmu yang kedapatan dengan hanya boleh diperbodohkan selama-lamanya?...Apakah mereka yang punyai tahap pemikiran yang tinggi ini..boleh dikategorikan sebagai dicucuk hidung oleh UMNO?...Apa kata..jikalah Anwar masih berada di dalam UMNO dan sudah menggengam jawatan besar negara sebagai PM...tiba-tiba cerdik pandai ini yang sebelum ini merupakan juak-juak Anwar melondeh dan mendedahkan peri buruknya kelakuan Anuar demi untuk menyelamatkan negara, bangsa dan agama...sedangkan apa yang dilondehkan oleh mereka atas sifat kesedaran dan kurniaan Ilmu yang Allah berikan..mereka melondehkan atas sifat tanggung jawab diri dan takutkan Allah..apakah mereka tidak sedar yang mereka akan dihadapkan di hadapan RobbulJalil nanti?...Pun pada tuan-tuan yyang tegar..apakah tidak ada kesedaran yang KITA akan berhadapan dengan RobulJalil?...Setiap perkara yang berlaku di muka bumi ini...bila perlu mencari kebenaran..hendaklah juga mengguna kaedah 'masa bertenang'- Hukum Islam menjurus ke arah masa sebegini...Bertenangkah tuan-tuna yang bijak sana sebelum tuan-tuan menuduh...segala polimik yang berlaku dicipta oleh UMNO...bertenangkah tuan-tuan untuk memikir setenang-tenangnya. Benarkah bijak pandai yang sebelum ini juga merupakan orang yang mengelilingi Anuar dan mendapat lava darinya...terpaksa berpaling tadah demi mencari keredaan Ilahi atau dicucuk hidung oleh UMNO...Pastinya, saya juga akan dituduh oleh tuan-tuan sebagai orang UMNO yang tuan-tuan tambahkan sebagai UMNgok...namun saya berbicara atas sifat..Ilmu yang Allah kurniakan untuk menzahirkan jernih fikiran saya bagi mengenali antara benar dan tidaknya...yang pasti tuan-tuan yang saya yakin,ramainya lebih hebat ilmunya dari saya..pasti lebih hebat lagi gaya pemikirannya...renung-renungkanlah.

Anonymous said...

INGAT atau tahu tak di perhimpunan 901,siapa yang kena usir?

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

MEMANG KOMANDO AMK HEBAT!!!
__________________________________
yg korang pi usir budak skolah bt apa???

nanti kita akan jumpa jugak insyaALLAH...

nak sangat aku jumpa ko ni...

pejuang hamas...

Anwar Ejen Israel said...

Komando???

Pergh...perasan tak ingat..

Wei, kalau komando, mcm abg Lan. Sorang sorang berdepan dgn segerombolan PKera. Menikus lak bila 1 lawan 20.

Abg Lan SEORANG. Yg si adam keldai dah lari melintang pukang.

Steady abang Lan..!

Anonymous said...

SAMSENG UMNO HANYA BERANI KATOK KERETA SAJA!MAAF CAKAP(NAK SOPAN SIKIT)BERANI KE BERDEPAN DENGAN KOMANDO AMK ATAU UNIT AMAL?

PEJUANG HAMAS(HAMPAS) KA ,MATT KA,SETAKAT INI SAJA,BANYAK KERJA LAIN LAGI DARI LAYAN ENGKAU ORANG KAT SINI,BANGSAT2 UMNO JUMPA ANDA DIMANA MANA CERAMAH KAMI.

REFORMASI!REFORMASI!REFORMASI!

ANWAR IBRAHIM! SAUDARA TERBAAIK!

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Sape tak ingat 901...

Takde halangan nak datang. Sesiapa pun boleh dtg.

Tapi sayang seribu kali sayang Dataran Tahrir yg diimpikan, sekangkang kera je yg rela jadik keldai.

Itu pun kena bayar. Dah tak dpt payment, mengamuk..

Kah kah kah kah kah

Jiwa Paradox said...

SEMOGA ALLAH LINDUNGI MEREKA YANG BERJIHAD MENEGAKAN AGAMANYA DAN MENOLONG GOLANGAN INI BERJAYA MENJAHANAMKAN MUSUH ISLAM!!!

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Samseng PKera, dan PASngok bakar keta polis, gigit polis, hina polis anjing, tapi bila susah carik polis, bila kena srgah kat parking lot dgn SEORANG pakcik, puuuun..panggil polis.

Bukan ke itu tanda org yg gemar minum kencing sendiri??

Hehe

xkomando 21GGK said...

BUKAN MAIN BANGGA HANG PUNYA KOMANDO..KALAU BERANI RAMAI2 TAK YAH LA CKP PASAL KOMANDO..BYK KAN LATIHAN KAWAN..KENALKAN DIRI ANDA..BARU JANTAN NAMANYA..

Anonymous said...

bro JIWA PARADOX,

doa mu akan mengiringi pejuang islam untuk menentang penganut pakatan...

bagi aku secara terbuka komando yahudi ni berani kat tempat sendiri...

jaguh kampung...

tuan hasan ali yg terang2 hentam al juburi ni sehelai bulu roma pun tak terusik oleh komando yahudi nie...

masa yg ku tunggu hampir tiba...

kaum munafik yg aku tentang dulu sebelum kafir...

ko paham ker tak komando yahudi???

pejuang hamas...

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Tidak dinafikan...anwar memang hebat.

Hebat berlakon.
Hebat putar belit.
Dpn israel lain..
Dpn pasngok lain..
Dpn kaldai kaldai yg suka baca kaldaian daily lain..
Dpn lim kit sial lain..

Hebat!
Kena suntik HIV, tak mampos lg.
Kena arsenik, tak mampos jg.
Kena sakit tulang belakang, tp mcm biskut sakit tu. Kejap ada kejap takde.

Pendek kata Anwar mmg hebat.

Heee....

Anonymous said...

manusia dua orang ini hanyalah mata duitan tak kira zaman siapapun.

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Apa saja usaha menjaga, memartabat dan mempertahankan agama Islam, orang Melayu dan Raja raja Melayu, semestinya perlu disokong oleh setiap orang Islam dan orang Melayu.

Orang Islam zaman natrah sanggup mati kerana mahu mempertahankan akidah.

Tapi manusia dajal anwar ibrahim, terang terang menyokong gerakan murtad yg dipimpin diperjuangkan oleh ambabiga.

Al quran jelas menyatakan siapa bangsa yahudi atau bani israel. Mereka memusuhi umat Muhammad Sallallahua'laihiwassalam.

Tapi manusia bertopeng syaiton terang terang menyokong SEGALA usaha bagi menjaga keselamatn ISRAEL.

SEGALA....

Semoga Allah beri kekuatan kepada DHA utk meneruskan tujuan yg sgt murni ini.

Allah sentiasa bersama dgn orang orang yg benar.

BERANI KERANA BENAR.
TAKUT KERANA SALAH.

Otak geliga said...

terbahak2 aku ketawa tengok gelagat KOMODO AMK ni.....bersemangat giler dia dgn reforbasinya tu......malam ni punya la nak sgt jumpa geng2 pro UMNO/BN......hehehehe

bila nak dtg program DDHA????.....x nampak kelibatpun???....ke duduk kat ceruk nun bisik2 sama sendiri????....ngumpat eh???...hahahaha

ni dia nak dtg GANU 25hb ni.....jemput la ye.....KALAU BERANI....pakai baju tu, tulisan biar BESORRRRR......nnt jgn duk kat ceruk, jauh sgt susah nak tgk.....hahahaha

reforBASI!!...reforBASI!!....reforBASI!!!!......hahahaha

Anonymous said...

Woii sape komando Mk td..!!
Mana..PEKAK BADAK KE..!!!!

KO BGTAU AKU BILA CERAMAH NUAR BABI YG TRDEKAT AKAN DIADAKAN..!!!

PASTIKAN MANGKOK2 AMK ADA KT SANA...
KO TUNGGU, KORG TGGU JERRR...

SAT LG AKU SAMPAIII
AKU NAK TENGOK KORANG ADA 'BIRD' ATAU X..!!

TUNGGUUUUUUUUU!!!!!!!!!

Otak geliga said...

Anon 11.55PM

ko nak tgk layu BIRD dia buat apa.....haishhhh, x yah lerrr, takut ko termuntah je nnt......hahahaha

KOMODO dah tidor kot.....ye la mlm ni letih berrrrreforBASI.....esok pg nak goyang ekor lagi.....hahahaha

jemput la ke GANU ye KOMODO.....DDHA nak dtg GANU ni.....pakai baju jgn BOGEL pulak.....hahahaha

Anonymous said...

Ada pulak pencacai pakatan c&p pasal logo jati mcm logo syaitan? Tu logo PKR tu sebijik mata dajjal korang tak peduli pulak ye?

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Alalalala.....

Kucik kucik....!

Wei..

Jangan la berangan sendiri sendiri syok angkat diri sendiri jadi komando.....

Kalau komando yg betul betul komando takkan buat camni la cabar cabar dlm blog nyorok dpn laptop, dpn PC, dpn tablet..

Kalau komando takkan nyorok la bila kena sergah dgn abng Lan..

Tapi kalau keldai keldai AMK yg sah mmg keldai..

Kena sergah, nyorok.
Kena cabar, tak nmpak batang idung.

Bagus bagus..korang mmg anak ikan anwar.

Bila takut...lari melintang pukang.

Anonymous said...

kepada anuar dan penyokong penyokong sekelian ...


udah udah la tuuu ...

bertobat adalah lebih baik ....

daripada terbukak aib .... cukuplah yang udah terselak selak saje tuuu ...
jangan di tarik tarik lagi ...
berdosa ....

jangan kerana hendak menunjukkan yang kononya kita sangat betol .. akhirnya kita jugak yang nampak pusat ...

Anonymous said...

Jangan lupa ye..

BOIKOT OLD TOWN WHITE COFFEE
BOIKOT MINYAK MASAK SERI MURNI
BOIKOT ROTI MASSIMO
BOIKOT TEPUNG CAP SAUH

BUY CHINESE LAST!!!

Anonymous said...

Ha...

Ni yg aku pelik ni..

Cemana diorang kenal logo syaiton mcm mana???

Oooooooo.....

Sbb diorang kawan dgn syaitonirrojim.

Bukan aku yg cakap. Tuan guru nik abdul aziz yg cakap.

Otak geliga said...

Anon 12.07AM

aku mmg dah lama amalkan boikot ni.....sejak pembangkang menang ari tu....bukan setakat produk2 tu, kedai depa pun aku tak pi dah.....ahaks

Otak geliga said...

Anon 12.09AM

TERBAEKKKK!!!!...aku baru nak taip...hehehehe

Anonymous said...

info menarik...

cikgu bard aka musibard telah merekruit anak2 ikan untuk masuk blog pro kerajaan...

bangsat komando jubur ni mungkin anjing yg ditugaskan masuk kat sini...

kat papagomo pun ada jugak...

mentaliti budak sekolah...

patut dari siang tadi aku rasa lain...

apapun aku harap maki tetap maki
kat lakhanat komando musibard nie semua...

pejuang hamas...

Otak geliga said...

pejuang hamas

kat Papa Gomo sapa plak budaknya???

neonazi ke???

kat blog DinTurtle aku rasa AbuZar

Anonymous said...

LOGO PAKATAN RAKYAT PUN SAMA JUGAKLA KALAU CAMTU? LOGO SYAITAN! KALAU XCAYA CHECK SENDIRI!

Anonymous said...

TAKBIR!!!

Anonymous said...

Sdr Otak Geliga...

Aku konfiden bro..puak2 ni berani brkokok kt blkang jer..'bird' puak2 tu memg cam asam kecot pun..betul laa ko ckp, muntah hijau saper trpandang...hahahaha..

Yg penting kita x JUAL sesama MELAYU...
TAPI, klu ada MELAYU SIAL/CIBAI (kosmondok) yg JUAL...AKU sanggup BELI.......!!!!!!!

Otak geliga said...

pejuang hamas

budak yeeeehaaaaaa tu ke???

hahahahaha

dia suka kat hang kot???....hahaha, gurau je....ahaks

Anonymous said...

mOtak geliga,

Syabas bro!!

BUY CHINESE LAST!!!!!

Semboyan telah berbunyi bila mereka main kotor suruh boikot roti gardenia milik syed mokhtar al bukhary.

Ada peluang, ada pilihan..BOIKOT,!!

BUY CHINESE LAST!

Anonymous said...

Anonymous said...

Jangan lupa ye..

BOIKOT OLD TOWN WHITE COFFEE
BOIKOT MINYAK MASAK SERI MURNI
BOIKOT ROTI MASSIMO
BOIKOT TEPUNG CAP SAUH

BUY CHINESE LAST!!!

February 22, 2012 12:07 AM
_______________________________
beli barang hardware aku beli kat kawan aku melayu...
classmate darjah 6 yg sekarang jadi tokey hardware barang kontrak...
mahal sikit pun no hal...

duit tak bawa mati...

pi merawai(menangkap ikan)aku beli barang menangkap ikan pun kat kedai melayu kat kampung aku...
harga lagi murah dan kualiti lagi bagus...
peraih aku pun muslim...
kejayaan org melayu...

support MELAYU...

PEJUANG HAMAS...

Otak geliga said...

Anon 12.17AM

sgt TEPAT!!!.....sebab tu aku ajak dia mai GANU 25hb ni....DDHA nak buat ceramah IMR.....jgn dia dtg BOGEL sudah....aku saggup lari biarpun dikatakan PENGECUT.....hahahaha

Anonymous said...

OTAK GELIGA 1219,

NTAH LA...
SAMPAI AKU NAIK GELI...
AKU INGAT NI SEMUA KAUM MILOSUAM KOT...

KO MELAWAK DGN AKU NO HAL LA BRO...
KALAU ANK IKAN MUSIBARD MAU JUGAK KENA MAKI MLM2 BUTA NIE...

PEJUANG HAMAS...

Otak geliga said...

utk logo JATI yg dikatakan mcm logo SETAN....menunjukkan pembangkang agak RAJIN menggunakan akal fikiran utk menentang PERJUANGAN IMR

selama ni depa malas pikiaq....asyik nak disuap ja....haishhh kesian bangsa aku Melayu ni

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Betul tu. Kedai Melayu mmg mahal sikit dari kedai cina.
Sbb apa?

Sbb org tengah cina yg control.

Dgn peruncit cina, cincai lebih kurang.
Dgn bukan cina, tekan harga.

Tapi satu la kan aku nak tegur orang orang Melayu yg berniaga ni..

Kadang kadang kita datang kedai, mcm kita ni menyusahkan dia plak.
Muka msam mencuka, terima kasih pun takde.

Senyum la sikit..

Anonymous said...

Yg penting kita x JUAL sesama MELAYU...
TAPI, klu ada MELAYU SIAL/CIBAI (kosmondok) yg JUAL...AKU sanggup BELI.......!!!!!!!

February 22, 2012 12:17 AM
__________________________________
AKU DAH TAK LARAT BELI BRO...
ASAL BELI JER LOKAP LA JAWABNYA...
YG PENTING KITA BORONG JER LAKHANAT KAFIR YG JUAL...

MELAYU JGN LEKA...
BANGKIT LADARI MIMPI YG TAK SUDAH...

PEJUANG HAMAS...

Otak geliga said...

kepada KOMODO....ehhh Komando AMK, dah....dah jgn nangis....kami semua main2 je td....dah jgn nangis ye....nak makan????, x nak???, habis tu nak apa???...hah!!.....nak Anwar???

oit!!!!.....hahahahahaha

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Otak geliga,

Diorang ni umpama tgh terkapai kapai kelemasan..

Semua yg boleh dipaut..paut.

Sbb tu timbul benda benda yg desperate mcm ni.

Logo pun nak jadik isu. Logo diorang pqkai mata dajal, kita relax je.

Motto PAS yg sama dgn israel. ISRAEL for all, pun kita malas nak bising bising.

Bab logo yg mcm mata dajal dan motto sejibik israel, pada kita tak penting.

Yang penting, usaha terang terang golongan kafirun mahu mengganggu gugat syiar Islam. Mahu murtad dibiarkan bebas. Mahu orang orang MELAYU tunduk pada mereka.

Kalau tidak, takkan berlaku SUDAH RAMPAS PULANG BALIK!!

BACUL PUNYA PAS!

Anonymous said...

ANWAR EJEN ISRAEL 1226,

ANGGAP JER MAKHLUK KAT KAUNTER TU MUSIBAT KALAU KENA KES MCM NI...

KES AKU PLAK KAT PENANG KEDAI HALALAN TOY........

SUPPORT KEDAI NI MEME AKU SUKA TAPI BINI AKU PENAH KENA MARAH DGN STAF YG KATA BINI AKU TAK TUTUP PINTU MASUK.

NAIK ANGIN AKU...

AKU CAKAP NASIB BAIK KO 1 KIBLAT DGN AKU KALAU TAK CONFIRM AKU TITIK KO...

TOKEY KUAR MINTA MAAF...

KITA NAK TOLONG SESAMA MUSLIM PUN MASIH LAGI DIORANG NAK EGO...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

OTAK GELIGA 1233,

PANDAI KO PUJUK ANAK IKAN MUSIBARD...

PEJUANG HAMAS...

Otak geliga said...

huarrggggghhhhh!!! nak tidor la...nyesal aku baru tgk blog GAP...kalau x, ble usik KOMODO lama skit....bosan la

apa2pun supaya lebih ramai MELAYU yg sedar & lebih ramai yg bukan Melayu bersama2 Melayu berjuang mempertahankan Mas dr dijajah talibarut Yahudi laknatullah

BERSATU KITA TEGUH, BERCERAI KITA ROBOH!!!

Assalamualaikum

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Peh...dah tak bunyik nmpaknya keldai keldai AMK.

Senyap.

Oooo..esok sekolah, kena masuk tido...

Heee.....

ANWAR EJEN ISRAEL said...

Ntah, aku pun bosan tak sempat nak menyakat komodo komodo AMK.

Assalamualaikum semua..

Chow Sing Chi said...

Komando amk?komando lancau..

Anonymous said...

Chow Sing Chi said...

Komando amk?komando lancau..

February 22, 2012 12:43 AM
__________________________________
KOMANDO BOH LANCAU...

PEJUANG HAMAS...

Melayu Perak said...

JATI adalah singkatan pada perkataan Jalur Tiga.....

Tu sebab logo dia ada tiga jalur yang melingkung kedalam....

Anonymous said...

KATA KATA ANWAR KAMI JUNGJUNG,KALAU TAKUT BERDEPAN KOMANDO AMK DI CERAMAH ANWAR,DUDUK DIAM DIAM,TUNGGU PRU 13.ADA NGERTI!!!

February 21, 2012 10:37 PM
__________________________________
MENTANG2 AL JUBUR DAH DIANGKAT MENJADI IMAM YAHUDI...
KO JUNJUNG APA KALAM YG KUAR DARI MULUT DIA...
TENTANG AYAT SUKA SAMA SUKA PLAK APA KO KATA???

EJA JUNJUNG PUN TAK TAU NAK NYEMBANG LEBIH2...

KO NI SAMPAH JER LA...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

MP,

SYAITAN DAH PANAS...
SEBAB TU BANGSAT NI SEMUA DOK MELALUT TAK TENTU HALA...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

mana KO MANDOL ni?

Anonymous said...

mana KO MANDOL ni?

February 22, 2012 1:05 AM
_________________________________
KO MANDOL dah nyenyak...

puting kat mulut...

syok gila dgn KO MANDOL tadi...

dapat jadi cybertrooper jer terus tembak peng...peng...peng...

hahaha...
hiburan tgh mlm...

pejuang hamas...

Chow Sing Chi said...

Budak2 smk oppsss tsilap amk la... Dah tdoq ka?aku bru nk join nyakat...

Anonymous said...

Chow Sing Chi said...

Budak2 smk oppsss tsilap amk la... Dah tdoq ka?aku bru nk join nyakat...

February 22, 2012 1:18 AM

________________________________
aku rasa diorang nie semua 1 team la...
maybe team mossad kot...
semua blog pro umno diorang hilang serentak...

pejuang hamas...

Ojay -Z said...

Salam, saudara2 sekalian.. Jgn dilayan budak Komandol PkR ni..ni budak br dapat t-shirt free,rokok sekotak.. Baru nak kenal dunia..
Ramai orang lama PKR atau PR dah tinggalkan parti.. cuma budak2 mentah yg hingus masih meleleh teruja menyokong kerana dijanjikan sesuatu yg bukan realiti..

Anonymous said...

ko mandol.. tak kan dah tidoq kot..

heheheee... perasan ko mandol kunun..geli ketiak aku..

kau dapat gelaran ko mandol ni dari sapa????

berapa lama ko training nak dapatkan gelaran ko mandol ni...hehe memang layak pun ko dapat gelaran ko memang mandol... panglimanya dah tau siapa dia..

muhahahahaaa......

jejaka perasan lalu said...

KO BODOH AMK

(Kobodo AMK)

apa buleh buat..

Anonymous said...

Hoi!aku kat sini apa hal,kesian aku pada bacul-bacul UMNO ni,setakat nak melalut kat sini ,bolehlah..pejuang hapas(silap,hamas) tu beria-ia sangat.

Apa yang UMNO beri kat engko?nak beria-ia sangat.Ada bagi balak?

Kau boleh buat apa dengan ANWAR?Macam macam fitnah,maki hamun terang-terangan terhadap dia tetapi lihat saja,bertambah cekal lagi dia.

Kami KOMANDO AMK adalah BARISAN HADAPAN kepada Kepimpinan KEADILAN.
HIDUP PEMIMPIN2 PKR!!

Anonymous said...

Bukan saja ANWAR,MAT SABU begitu juga,tak terusik dek fitnah mereka.

Cubaan berhadapan dengan kedua kedua pemimpin ini ada tapi berakhir dengan dapat malu saja.

INILAH PEJUANG2 SEJATI! HIDUP PAKATAN RAKYAT!!TAKBIR! TAKBIR! TAKBIR!

Anonymous said...

Anonymous said...

Hoi!aku kat sini apa hal,kesian aku pada bacul-bacul UMNO ni,setakat nak melalut kat sini ,bolehlah..pejuang hapas(silap,hamas) tu beria-ia sangat.

Apa yang UMNO beri kat engko?nak beria-ia sangat.Ada bagi balak?

Kau boleh buat apa dengan ANWAR?Macam macam fitnah,maki hamun terang-terangan terhadap dia tetapi lihat saja,bertambah cekal lagi dia.

Kami KOMANDO AMK adalah BARISAN HADAPAN kepada Kepimpinan KEADILAN.
HIDUP PEMIMPIN2 PKR!!

February 22, 2012 1:52 AM
__________________________________
budak macai ni tak tdo lagi...
esok tak skool ka???

umno tak yah bagi apa2 kat aku sebab aku hapy hidup dgn aman sebelum pkr wujud...
sebagai balasan aku akan berjuang menentang PARTI KENCING RAKYAT...

aku buat la apa yg aku mampu...
dalam alam maya aku hentam...
dialam nyata aku dedahkan keburukannya...
pendedahan aku bertambah lancar dgn barua al juburi pi sokong yahudi...
point aku paling best untuk berdebat dgn golongan sampah mcm hang...

barua yahudi ni makin cekal la sebab kuasa syaitan masuk dalam badan dgn lancar...

hang dok la barisan mana pun...
sikit pun aku tak heran...
nak gelak lagi adalah...
hang pi la jaga penyamun,penyangak dan peliwat...

pandai ko mengampu dan jilat telur pemimpin ko tu...

syabas anak muda...
israel memerlukan org mcm hang...

pejuang hamas...

Anonymous said...

AKHIRNYA,MALAYSIA KITA PUNYA ! SEMUA MEREKA INI BACUL BACUL UMNO DAH MAMPUIH,HAHAHA.

Anonymous said...

INILAH PEJUANG2 SEJATI! HIDUP PAKATAN RAKYAT!!TAKBIR! TAKBIR! TAKBIR!

February 22, 2012 2:11 AM
___________________________________
skrip ko mcm cina mabuk jer...

jgn2 ko cina yg bagi ceramah kata hasan ali tak kuat iman tu kot...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Anonymous said...

AKHIRNYA,MALAYSIA KITA PUNYA ! SEMUA MEREKA INI BACUL BACUL UMNO DAH MAMPUIH,HAHAHA.

February 22, 2012 2:18 AM
________________________________
lawak tgh malam...

Anonymous said...

yahoo aku orang ke seratus

Anonymous said...

PAS HEBAT!
MCM MUSIBAT!
TAK KENAL MUSUH TAK KENAL SAHABAT,
BOLEH TELAN KABAT.
BUAT UBAT.
INGATKAN SETARAF JEBAT,
RUPA2NYA DUIT TABUNG PUN SEBAT.
PEMIMPIN PUJAAN DEPAN BELAKANG REMBAT.
RAJA TAK MENGAKU RAKYAT NABI TAK MENGAKU UMAT.
MOLEK SANGAT SEGERA BERTAUBAT.

Anonymous said...

pejuang hamas patutnya ada di Palestin bukan kat sini,marah sangat kat israel pegilah lawan kat sana.

Awat sana depa tak bagi duit minum kopi ka,patut lah mai malaysia,Umno bayar ada sikit banyak kut!

TG NIK AZIZ PUN TAK MARAH ANWAR,SEDARLAH SIKIT!AWAK TU SIAPA NAK MARAH ANWAR BANGDINGKAN DENGAN TUK GURU.HASSAN ALI PUN TAK KATA TG NIK AZIZ PARASIT KERANA DIA TAHU DARJAT TOK GURU TINGGI WALAUPUN DIA KENA KATA TAK SENONOH OLEH TG.

sharp shooter said...

desperate betui pkr lantik budak2 psywar ..

apa musangka anak 10 dah berhenti kerja ka..

melalut la ...

(ayah aku kata cuti sekolah..pru13

amacam kawan.. buleh kita kuatkan lg azam kita...
rata2 dari kita xmahu lihat ISLAM TERSUNGKUR DI TANAH AIR SENDIRI...

IRONIK NYE...PARTI ISLAM NAK NAIK...TP KITA SEMUA AGREE YG AKAN HANCUR IALAH ISLAM JUGAK.. SUNGGUH2 Ironik keadaan ini...!!!!

Anonymous said...

SHARP SHOOTER...AZAM KAU TAK KEMANA,PERCAYA LAH KAU TAK KENAL SIAPA TGNA.

APA SAJA ORANG KATA KAT DIA,ADA DIA KISAH?BERAPA LAMA DAH KELANTAN BAWAH JAGAAN DIA? BERKAT TGNA ANWAR IBRAHIM AKAN BERADA DI PUTRAJAYA SELEPAS PRU 13 INI,YAKINLAH SAUDARA.

HARAP JANGAN MALU KEMUDIAN!!!

Anonymous said...

TG NIK AZIZ PUN TAK MARAH ANWAR,SEDARLAH SIKIT!AWAK TU SIAPA NAK MARAH ANWAR BANGDINGKAN DENGAN TUK GURU.HASSAN ALI PUN TAK KATA TG NIK AZIZ PARASIT KERANA DIA TAHU DARJAT TOK GURU TINGGI WALAUPUN DIA KENA KATA TAK SENONOH OLEH TG.

February 22, 2012 2:41 AM
_________________________________
wei bangang!!!
aku bukan tok garu moshe nik ajiz...

aku sedar aku umat islam yg sentiasa menidakkan hak israel diatas bumi palestina...

tok garu bukan setakat parasit tapi asid yg dah tak guna ditegur...

darjat tinggi punya pasal la sampai jadi pekak sebab dah kena kencing dgn aljuburi...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Anonymous said...

pejuang hamas patutnya ada di Palestin bukan kat sini,marah sangat kat israel pegilah lawan kat sana.
February 22, 2012 2:41 AM
_______________________________
kalau penyokong zionis ada di malaysia sekarang nie...
aku rasa tak salah kot kalau aku pun ada kat malaysia...

perjuangan tak terbatas di medan tempur...

tak tahu konsep jihad jgn dok melalut lebih2...

baru jadi komandul dah nak besar kepala...
hehehehe...

meme dasar otak bendul...

komandul yg berotak selut...
full of mud...

pejuang hamas...

Anonymous said...

JANGAN MELIWAT.
ISLAM THE WAY OF LIFE..

Anonymous said...

Awat sana depa tak bagi duit minum kopi ka,patut lah mai malaysia,Umno bayar ada sikit banyak kut!

February 22, 2012 2:41 AM
_______________________________
ayat ko ni mcm cara cakap golongan padayappa jer...

ko ni padayapparia ka???

pening aku dgn team mossad ni...

pejuang hamas...

Anonymous said...

hai non HARAP JANGAN MALU KEMUDIAN!!! February 22, 2012 2:58 AM
....
hang tak tau ka kabaran paling popular la ni..

ni aziz datok hang tu dah terima sttement anwar nyodol yahudi..

...ala spt dijangkakan..
..ari tu kan main lg ...or saman..wsj...

betui telahan GAP.. TOK HANG TU TAK IKHLAS MANA PUN..

aduya wayang depa macam biasa la... keh keh keh.. Gua tarak malu la bro...

sikit hari Ambiga nak nyondol Bersih 3.0... hang jgn lupa nyondol sama ya.. aduya...

Anonymous said...

sharp shooter said...

desperate betui pkr lantik budak2 psywar ..

apa musangka anak 10 dah berhenti kerja ka..

melalut la ...
______________________________
ni kira anak buah musangka or anak 10 punya anak2...

meme otak sampah...

lauk jer kanak2 sepastik ni...

hingus pun dok lap kat baju...

muaaahhhahahhaha...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Anonymous said...

yahoo aku orang ke seratus

February 22, 2012 2:36 AM
__________________________________
mangkuk ni perangai mcm anak 10 dan musangka...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Pejuang hamas caya lah lu Bro ...kasi halau budak-budak ni....apa?..biawak komodo.....ni budak baru telan garfu bro...ha..ha..

abu idris said...


arrayah.info : Adakah Benar Akidah Perdana Menteri Dijaga ketika Jadi Pemimpin Islam?

Tukang Komen said...

Anwar dah kautim ngan Nik Aziz. Zionis janji sponsor PRU 13. Cekiklah onkos yahudi tu. Saman WSJ duit tak masuk bro! Nik Aziz jenis lembut jugak.

Anonymous said...

KOMANDO AMK NI OTAKNYA DI LUTUT KALAU TIDAK DI BONTOT. SEE U AT MYDIN JLN TAR 11pg. MAKE SURE PAKAI BAJU KOMANDO AMK SUPAYA JELAS AKU NAMPAK NANTI.......................BE THERE.

mohamed said...

"hasan ali juga membentangkan isu penting, tentang bagaimana pas ini menjadi kuda tunggangan kepada parti pkr dan dap."

Benar.

Dan dimasa yang sama PAS gunakan Ugama Islam sebagai kuda tunggangannya demi politik mereka.

Jadi PKR, DAP juga dapat menunggang Ugama Islam untuk kepentingan politik mereka.

Na'uzubillah....

mohamed said...

"tak dak dlm sejarah dunia la, kalau totey yg satu malaya boleh tengok bleh jadik PM.... hehehe...

February 21, 2012 10:16 PM"

Memang betul. Tetapi bukan semua orang dah tengok yang bengkok tu.

Apa kata dekat PRU nanti print out gambar tu, dan tampal dimana2 tempat al juburi dan kuncu2nya bertanding.

Kalau nak bagus lagi tampalkan gambar tu diseluruh pelusuk Negara.

Gambar ni telah tersiar di internet, semua warga dunia telah/boleh access.

Kalau al juburi ni jadi PM malu aku eh...

Tukang Komen said...

Alamak berapa ramai daaa pengikut Nuar tinggalkan dia. Nape erk? Mesti dia banyak tak betul. Tapi pencacai Nuar masih tak sedar lagi ke? Nak kena liwat cara live baru nak insaf.

Anonymous said...

AKU TENGAH TUNGGU KOMANDO PKR KAT MYDIN TAR. BAYANG PUN TAK DE. ! Mana dia ?

Anonymous said...

ala bro, toksah harap la komodo amk tu nak datang. kecut dah tu..depan komputer je berlagak..

kah kah kah

Anonymous said...

apa itu komando amk?bekas komando tentera ka???itu anwar ada komando ka???dari yng aku baca komen kamu ni mcm samseng ja ini komando???mcm itu pemuda umno ka??dtngla pigi sabah mau tinguk ckit cara komando amk ni...

Anonymous said...

Anon 2.37pm..hebat sangat ker kamu.pikir-pikir sikit hati kering orang semenanjung.

Anonymous said...

tunggu komando AMK kat Mydin jln tar macam nak shopping sama-sama jer...hahaha

Anonymous said...

ambo xsey kecek bnyk..ambo nk oyp cikit jh..hop mno2 sokom DSAI tuh,,baso nate bdo..jange sero aty la..sero xpuah aty,sbr deh..

Anonymous said...

anon 2:51pm

apa ko maksudkan dengan hebat tu???baru suruh dtng sabah ko sudah mcm mau pukul org...aiya kawan kami pun mau tinguk mcm mana itu komando amk...baru ckp ckit sudah mau ganas ka??ckp ckit sudah mau diugut...susah la mcm ni

Anonymous said...

PEJUANG HAMAS..INSYAALAH..KAMU YANG AKAN PEKAK NANTI.

Anonymous said...

x pyah la kta lyan AMK ni...anggap je diorang ni bdak2 hingusan dlm politik ni...x tau apa2 pun pasal politik ni..main ikut2 je.. siapa..apa..mcmne DSAI tu sbnarnya..teliti dulu sebaiknya..tnya2lah mereka2 yg terdahulu DEKAT dgnnya..selidik rekod2nya smnjak dr zaman yayasan anda lg..PERCAYALAH..akhirnya anda akan dapat JAWAPANNYA...

Anonymous said...

ana pun sezaman ngan anwar!...pernah juga ikut nuar ketika PKPIM di UM di zaman 60han dulu!...pernah ikut dia ceramah di beberapa tempat!...itu cerita zaman remaja dulu! masih ingat nuar memang pakar berpidato berapi2... sebagai orang yg pernah sezaman dgn nya politik Nuar ni sukar kita nak faham!...caca merba! ketika di UM dulu macam mirip sosialis sebab tu dia lantik Syed Hussein dlm PKR!...kadang2 macam pejuang Islam tulin! yusuf alkardawi saja tempat rujukan!...lepas tu tiba2 jadi pemimpin UMNO pulak sampai jadi TPM yg paling kontroversi dan jadi pejuang Melayu! dan sekarang perjuangannya kita pun tak tahu ke mana kita hendak dibawa!...ke arah kehancuran tu adalah!...sudah-sudahlah tu Nuar!... ikut saja macam Dr Sidek Baba!...pada usia emas ni baik kita berehat dan menjadi penasihat yg baik kepada kerajaan yg sudah berada di landasan yg betul!...ana dah lama tak dengar Hj Sidek Fadil kemana perginya seorang lagi kawan kita yg petah berpidato tu!

ireman aziz said...

komando AMK? kasi nama bubuh muka baru gerun...setakat anon apa yg gerunnya...