Thursday, May 3, 2012

ORANG CINA MULA MEMBENCI ANWAR !


anwar bermula karier politiknya dengan rusuhan di baling.

pada pandangan penulis berbangsa cina ini, anwar juga bakal berkubur dengan peristiwa rusuhan yang dicetuskan oleh dirinya sendiri. KLIK SINI.

20 comments:

Anonymous said...

Orang cina suka berniaga, kalau asyik dok merusuh bila barang mau laku ma....

Anonymous said...

Anwar suka amoi Cina

Servant of God said...

Haii.. orang Cina sendiri tulih tu pak syeikhhh...

Camne noo...?

Lawan tetap lawan kaa pak syeikh?

Suka hati pak syeikh laa.. tapi dunia ni hanya pinjaman pak syeikhh...

dzimba said...

salam bro

mohon pautan www.pantausblog.blogspot.com disini

sudah lama saya menghilang sekarang ini kembali aktif menulis.. berehat sekejap.. haa

terima kasih

Anonymous said...

hahah... orang cina dah bengang ngn BERSIH... 3 hari tak berniaga.. rugi besar diorg... tak caya.. tanya la sama Aunty DigiColor jalan Ipoh.. cukup benci dengan BERSIH~!! ahahha BERSIH.. puihhhhhhhhhh~!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

kaum ni kdg2 mcm musuh dlm selimut

anti bohmau said...

GAP,

Alhamdulillah...nothing beats my satisfaction when reading what Lim Chee Wei has voiced out in his article!!

itu jugak yg ambo cakap tak brapa lama dulu terutama bersangkutan dgn latarbelakang nwar yg kelabu bermula di zaman U...siapa dia sebelum tu tidak begitu jelas. tau2 dah menfitnah & pengaruhi orang lain merusuh!!

harap tak ada lg yg terpengaruh dgn cerita konspirasi @ hasutan tanpa batasan bapa pluralisme tu!!

Anonymous said...

sebenarnya tunjuk perasaan di baling tu tak ada isu pun. berapa kerat yang lapar? selebihnya hanya suka suki saja. tak lebih daripada anwar nak tonjol diri. memang disitu bermulanya pembohongan dan pemfitnahan. dia manusia paling jahat yang malaysia pernah ada.

Anonymous said...

malam tadi aku dok borak dengan sorang SB aku dah kenal lama..saja tanya amacam BERSIH?dia kata sebelum BERSIH, polis tak kisah pun kalau kawan sokong PR atau BN, tapi sekarang semua benci gila sama PR. Terima kasih anwar & azmin..hadi, buat laa lagi BERSIH 4...aku berani bet kali ni polis mesti start tembak orang walaupun takde arahan.. aku bet dengan nama allah kalau takde orang PR yang mati kena tembak next BERSIH, aku akan start sokong korang out of respect.. oh ya, bila aku timbulkan hal polis traffic kejar orang acu pistol,ko tau apa SB tu cakap? cuba bayangkan budak muda, budak uni, ramai ramai berdiri depan ko, maki mak bapak kau sial, ko kerja haram bagi bini dan anak anak makan, sambil jerit sekuat kuat hati 1,2 kaki dari muka ko... siap tolak tolak badan ko, dan kat pinggang ko ada pistol...ko senyum ke? aku rasa kalau polis tu pakai serban, Nik Ajis dah keluar fatwa wajibkan TEMBAK.
- SUTRA -

Anonymous said...

Nak tahu sejarah Anwar sebelum isu Baling boleh gi tanya bekas pelajar MCKK. Kerana Anwar pernah belajar kat situ.

Ko orng boleh tanya apa antara aktiviti budak2 MCKK.Mesti korng akn senyum!

Anonymous said...

SELURUH RAKYAT MEMBENCI PAKATAN TAU TAKKK. TAK MUHASABAH DIRI...

HARI AHAD KAT NILAI...MINES KL..

AKU DR SEMLM TU DA TAU KERETA TERBALIK...
SURAT KHABAU AHAD BARU NK SHOW ...

ADA ORG MUDA AROUND 28... Haaaa Terbalik kreta...

aku kasi tambah... sebelum tu ada polis dlm tu diaorang kasi hancur kreta...

ini org bukan minat politik..jenis atah pagar...

Anonymous said...

Anwar manusia yang x bertanggungjawab , x jujur dan x amanah...

Anonymous said...

Si Cina butoh yang tidak boleh dipercayai, tukang pengambil kesempatan, diberi betis nak peha, dasar tak sadar diri.

Kepada Chua Soi Lek, lu apa bikin sampai tidak oleh kuatkan MCA, lu sibuk itu mantat Chinadoll ka? Kepala butoh lu Chua Soi Lek, aku sudah meluat dengan MCA sebabnya MCA ada pemimpin macam cibai dan lancau seperti ko sajalah. Dulu aku sokong juga MCA sebab Presiden MCA tidak lancau dan cibai seperti ko, dulu Presiden MCA tahu apa itu setiakawan dalam Barisan Nasional, hingga Ong Tee Kiat, kepimpinan MCA adalah boleh diterima oleh orang bumiputera, selepas ko ambil alih MCA, maka dengan perangai lancau ko telah menjadikan MCA jadi macam cibai, ko ada faham ke, Chua Soi Lek kepala butoh, cibailah lu Chua Soi Lek, lancau, lancau. Kembalikan MCA kepada Ong Tee Kiat untuk pemulihan, sekiranya si lancau cibai Chua Soi Lek ini masih lagi Presiden MCA, tak lama lagi bungkuslah MCA kerana si lancau cibai macam Chua Soi Lek ini mana ada intergriti, ko sanggup mantat Chinadoll, ko muka tak malu, macam Anwar jugalah, macam cibai sajala lu Chua Soi Lek, lu memang cibai lancau.

Anonymous said...

apa lu merepek GAP SIAL....tahun ni dacing mesti mampos punya...cina x da kasi muka sama lu bn...

Anonymous said...

BERSIH 3.0 - Pada peringkat awal, para pendemo berjalan secara aman beramai2 melalui setiap lokasi dengan tertib untuk menuju ke destinasi "DUDUK & BANTAH' terhadap amalan 'kotor' SPR tanpa provokasi. Perhimpunan Aman - sebagaimana PAA 2012.

Tetapi sebelum demo duduk berjalan.... provokasi & tindakan gasar polis bermula. Orang ramai bertempiaran mengelak dari tindakan polis tersebut. Keadaan kelam kabut. Tindakan kasar "kedua pihak" nampak macam 'berlaku'.

Polis sepatutnya lebih profesional, berdisiplin, berintegriti & mendokong prinsip NEUTRALITI pegawai awam dalam melaksana tugas mereka. Rakyat akan hormati & hargai fungsi profesional & adil polis!

Anonymous said...

Sondol2 la. Memang zaman dia di MCKK dia dah buat perangai sondol2 dari belakang tuu. MCKK boarding school utk budak2 jantan aja.

Anonymous said...

Boooooooohong
huuuuuuuuuuuu

Anonymous said...

DAP pung dah tau termelang anua nak buat huru hara

hilang betul reapect cina tu pd nuar.- terkial2 anua nak jawab

Anonymous said...

klo ada penyokong bukan melayu suka demonstrasi,sila adakan ditempat paling ramai kaum bukan melayu berniaga.nanti boleh dptkan feedback peniaga bukan melayu plak.

Anonymous said...

PKR buat huru hara saja pandai, menyatukan rakyat dan menjaga kedamaian tak pandai. Kita rakyat Malaysia dah Merdeka masuk kali yang ke 55 dah itu pun masih tak menghargai lagi keamanan Malaysia ni..Kepada mereka yang masih rasa tidak Merdeka, mereka ibarat orang asing yang tidak dapat menjajah Negara Malaysia hingga ke hari ini. Kita sebagai rakyat Malaysia patut bersyukur yang Malaysia dah Aman dan Damai.Baca Sejarah Malaysia dan Sayang Malaysia MERDEKA!!