Tuesday, April 8, 2014

DAP PANAS HATI PDRM BERTARING SEMULA.


kalau tak lakukan jenayah, KENAPA NAK BANTAH AKTA PENCEGAHAN JENAYAH ?

11 comments:

Anonymous said...

Kerja bodoh kerajaan Ahjibgor memansuhkan ISA dan mewujudkan undang2 sama with a different name,and still being rejected oleh pembangkang! A waste of time punya kerja. Cuma semasa ISA dimansuhkan banyak orang telah mati dan creditability kerajaan telah di cabar oleh rakyat contoh macam BERSIH 1 dan 2 dan sudah tidak takut kepada kerajaan lagi

alfie

Unknown said...

Theresa Kok pengkhianat Melayu dan pengikut buta akal pemimpin parti kencingkan rakyat betina dan jantan ini semua pengkhianat negara Malaysia. Mereka lah yang merosakkan keamanan Negara tidak henti-henti.

1. Theresa Kok pengkhianat Melayu dan pengikut buta akal pemimpin parti kencingkan rakyat betina dan jantan ini semua pengkhianat negara Malaysia. Mereka lah yang merosakkan keamanan Negara tidak henti-henti.

2. Muka Theresa Kok ini muka dan hati syaitan sentiasa menentang apa-apa polisi bagi kestabilan Negara. Mereka lah yang menyebabkan huru-hara.

3. Selagi Malaysia tidak hapuskan manusia-manusia jahanam ini Negara sentiasa mengalami kekacauan.

Anonymous said...

Memang patut di bantah Akta Pencegahan Jenayah.

Kalau dulu ISA tidak di mansuhkan Bangsa Cina keturunan penjenayah tak besar Kepala.

Korang cakap jer apa yang Cina Pendatang Bangsat tidak lakukan??

Perjudian, Pelacuran, Penipuan, Kongsi Gelap, Ah Long, Rasuah dan banyak lagi.

Yang terpengaruh Melayu Bodoh Penjilat "Binatang tu" siapa lagi kalau bukan Melayu PAS/PKR!!

benciPKRDAPAS said...

Ahhhh.. Terasa Cock, takut sangat dia dgn undang2.. Kalau rasa diri tak bersalah kenapa takut?

tobeng said...

Biasanya kita marah bila geng2 kita atau kita sendiri yg terjejas.Contohnya gerakan komunis bawah tanah,geng2 kongsi gelap,pertubuhan2 cina yg chauvinis,red bean army dan individu2 anti Melayu yg semuanya bergerak untuk menguasai Tanah Melayu sejak sebelum merdeka lagi.

Pelik aku bila tengok Melayu2 dungu yg sanggup bersekongkol dengan harbi2 ini semata2 kerana bencikan umno.

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Aku setuju dengan GAP. Berani kerana benar. Kalau babi2 DAPpigs dan melayu2 yang tak sedaq diri dalam PR ni buat dajal, menghasut, tangkap saja dan sumbat dalam lokap. Itu saja yg patut kita ajaq kat mereka ni.

Anonymous said...

Aku yang amat hargai keamanan dan keharmonian sangat suka dan sokong polis sepenuhnya. Pejuang2 sekelian sila hajar! Cukup2 manusia2 keji yang tak pernah sedar diri.

Anonymous said...

Hanya penjenayah yang suka buat kacau aje yang takut dengan Akta Pencegahan Jenayah.
Orang yang baik-baik takde hal....

Anonymous said...

Penjenayah jer takut dengan undang2..dah sah2 dalamPR terutamanya DAPigs macm si teresa cock ni mmg penjenyayah kolar putih yang x reti2 bahasa...bila kene ugut bunuh tau pulak cari polis..elok benam jer si teresa bab* dibenamkan jer dalam loji najis...tu jer yang layak utk pemimpim berok DAPigs ni..

Anonymous said...

Cina dah takut..seiii looorhh!hahahha
hudud pun krj dah sokong..padan muka cina..

Anonymous said...

Hukum hudud menjatuhkan hukuman bunuh ke atas bughah- orang yang cuba mengguling kerajaan / merusuh / mengganas dsb. Banyaklah puak PAS & Unit Amal kena sula lepas ni.