Wednesday, May 7, 2014

BACA PENUH LAH KENYATAAN ABDULLAH ZAIK !


abdullah zaik, presiden ISMA akan dikenakan akta hasutan.

takpelah, melayu asyik gentleman aje.

yang cina dap dan penyangak mereka sering MEMPERTIKAIKAN HAK BUMIPUTRA DALAM ARTIKEL PERLEMBAGAAN BERKENAAN ISLAM, BANGSA MELAYU KENAPA TAK DICUIT ?

abdullah zaik dinasihatkan tidak mengguris PERASAAN BANGSA LAIN...

YANG BANGSA LAIN ASYIK HENTAM DAN PERTIKAI HAK KITA KENAPA GURIS HATI TU TAK DIJAGA ?

antara kenyataan abdullah zaik..

"If they want to remain as citizens of this country, they must pledge loyalty to the Agong and accept the position of Islam as the official religion and the sovereign rights of Malays.
"Standing in the way of Malay ambition and denying Malays their right in determining the future of the nation is a challenge and an act of overstepping by a foreign race," he said.

31 comments:

Anonymous said...

Kerajaan hanya berani ambil tindakan pada orang Melayu Isalam sahaja. Kalau bangsa lain senyap..

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH dan SETUJU dgn. kenyataan dan KEBERANIAN Abdullah Zaik/ISMA!

Apa KEJADAHNya kita BUMIPUTERA Islam/Melayu asyik diGERTAK oleh PENDATANG KAPIRDAJAL sampai tak boleh bersuara nak mempertahankan SEJARAH dan HAK kita sbg. ORANG ASAL di ALAM MELAYU ini! Memang si PENDATANG KAPIR yg. asalnya dibawa PENJAJAH British-ZIONIST laknat, bukna dijemput kita tetapi diPAKSA ke atas kita! Termasuk sampai berjuta diberi kerakyatan dgn. mudah sebg. syarat KEMERDEKAAN Tanah Melayu, PUSAKA nenek moyang berzaman kita dr. sebelum dijajah si KAPIRDAJAL British-ZIONIST itu!

Dan rejim PENDATANG Cina PAP yg. ditaja MOSSAD-CIA-MI6, untuk tawan Temasik dari TANAH MELAYU kita ini; juga telah beri kerakyatan dgn kpd jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari bukan Islam Cina dan Kristian untuk MENGECILKAN terus jumlah dan MENINDAS umat Islam/BUMIPUTERA Melayu, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel. Bahkan polisi mengambil jutaan imigran bukan Islam ke Singapura, ini ditiru dari Israel - sekutu kuat rejim penjajah Cina ini - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

Kalau kat Barat pun, BUMIPUTERA Native Americans/Canadian First Nation peoples/Australian Aboriginals, sering bersuara dgn. bebas utk. MENGHENTAM puak PENJAJAH/PENDATANG yg. KURANG AJAQ pd. mereka dan tidak pernah melupakan sejarah penjajahan si Barat-ZIONIS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).


anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Dimana bumi dipijak, disitu langit dijunjung!

Anonymous said...

Peeeergh..!!! Caya lu la bro!!! Jawapan yg amat bijak.

Anonymous said...

...Saya sangat marah kalau Abdullah Zaik dikenakan akta hasutan. Bagaimana dengan si baidap yg tak henti henti membelasah Melayu. Melayu jangan jadi pengecut. Cuba baca MSN Malaysia, mereka setiap hari sengaja mengeluarkan bahan bahan tulisan yang mencaci Melayu dan kerajaan BN. Adakan kerajaan masih tidak sedar, atau sahaja nak ambil hati kaum Cina untuk undi. Sedarlah mereka tidak akan mengundi BN

Unknown said...

HIDUP ISMA!

DEMI AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR!

BERSATULAH ISLAM, MELAYU DAN SELUROH BANGSA BUMIPUTRA!

INI YANG KITA MAHU SEKARANG INI!

SEDARLAH BANGSAKU, KITA TELAH DITINDAS OLEH KAUM PENDATANG INI!

SELAMA INI KITA TERLALU BANYAK BERTOLAK ANSUR!

PEMIMPIN BOLEH DICARI,TETAPI KEDAULATAN AGAMA DAN BANGSA TIDAK BOLEH DITUKAR GANTI!

BERSATULAH BANGSAKU!

Anonymous said...

Itu GAP patut anjurkan pertandingan raja lawak sambil kongkek beramai2 kerana ia mempunyai bakat yang amat pendalaman terpendam yang perlu dicungkil-cungkilkan dan dikorek-korekkan untuk dibawa ke permukaan supaya orang ramai dapat melihat dengan mata sendiri mereka bakat yang tidak dibaluti dan ditutupi dengan apa-apapun kecuali bakat terdedah dan bogel mereka....syabas Isma...you are the best....raja bogel dan kongkek malaysia

Anonymous said...

"Dan sekiranya Allah menghendaki, tentulah Ia membinasakan mereka (dengan tidak payah kamu memeranginya); tetapi Ia (perintahkan kamu berbuat demikian) kerana hendak menguji kesabaran kamu menentang golongan yang kufur ingkar (yang mencerobohi kamu). Dan orang-orang yang telah berjuang serta gugur syahid pada jalan Allah (mempertahankan ugamanya), maka Allah tidak sekali kali akan mensia-siakan amal-amal mereka."

Muhammad - Ayat 4

Apakah amal-amal yang baik?

mendamaikan dua saudara islam (iaitu PAS dan UMNO) yang berseteru, bergaduh dan tidak bersependapat!

Bersatulah Bangsaku! Pemimpin boleh dicari, Musuh kita yang sebenarnya ada didepan kita!

Syabas Abdullah Zaik!

Anonymous said...

Aku pon naek heran dgn polis kt malaysia nih...sikit je kaum babi biawak kne cuit kemain cepat nk sumbat melayu dlm lokap hatta satu laporan pon dh cukup....kalo kaum babi biawak ni yg kutuk melayu dgn bepuluh repot d buat pon haram nk betindak....ke ni mmg polisi umno yg syok sgt jilat pantat kaum babi biawak nih...gila

Anonymous said...

OI anon 10.58pm, lu punya ekoq ni ANJING PENGGANAS-GILA-SODOM si KAPIRDAJAL DAPBANGKAIBABI aahh?! Apahal lu mahu tutup mulut ISLAM/MELAYU - yg. si KAPIRDAJAL asyik bunuh/kacau/rompak umat Islam/Melayu, lu tak bising aaahh?!

PI MAMPOS lu kat
KANDANGDAPBANGKAIBABI!

Anonymous said...

akta ni untuk melayu je ke?

Anonymous said...

Abg kat obesi ni pon support isma...

Jgn takott.....lanyakk jaaa cina2 babi bangsat yg x tau tima kasih tuu...

Kat europe... negara yg diperintah oleh kjaan kristian mmg x bagi moka pada pendatang ni...

Cth mcm uk.... mother of democracy.... terkenal dgn big ban ....uk x ikhtiraf perayaan raya cina.... raya india....

Mereka x sambut pon.... x cuti ponn.... x siar dlm tv ponn ucapan raya cina...

Padahal ada berpuluh juta org india...org cina di uk...

So isma tok sah takott laaa.... kita ckp atas hak...

Lu tolak hudud lu berambosss...... balik cina sana....

Anonymous said...

10.58. Apa punya bahasa ni. Kalau sekadar nak merapu tak payah komen lah. Macam mabuk todi.

Anonymous said...

GAP. Kalau sekiranya pendakwaan berlaku saya cadangkankan supaya tabung bantuan guaman diujudkan untuk saudara kita itu.

Anonymous said...

Hai Najib........

Apa nak jadi dengan ko Najib.....?????

mae said...

Pemimpin tertinggi Melayu bila obama telefon gertak je dah takut.

Anonymous said...

alangkah cetek kemampuan anda berfikir

Anonymous said...

Kalau melayu susah nak bersatu nie lah jadinya....

Anonymous said...

Ini tidak adilll!!. Guan eng dan ng ko menghasut tak ada aoa pun.
Dap hentam hudud yang tak kene mengena dgn cina , tak ambik tindakan pun.
Tian chua cakap polis buat sandiwara mengapa tak bawa mahkamah.

Anonymous said...

itu la nasib melayu di bumi sendiri.....sikit jer cuit, terus pangkah.....
kalau bangsa lain cuit kita......senyap sunyi jer....kalau ambil tindakan pun sekadar sambil lewa jer.....nasib ko la wahai melayu....yg memangkah pun org melayu juga....istimewa betul bangsa asing di bumi jawi ini.....

Anonymous said...

Abdullah Zaik menyatakan fakta yang benar. Adakah itu satu hasutan?

usin said...

kata abdullah zaik lebih kurang begini:
"Jika mereka mahu kekal sebagai rakyat negara ini, mereka perlu berikrar kesetiaan kepada Agong dan menerima kedudukan agama Islam sebagai agama rasmi dan hak kedaulatan Melayu.
"Berdiri di jalan cita-cita Melayu dan menafikan orang Melayu hak mereka dalam menentukan masa depan negara adalah satu cabaran dan satu tindakan overstepping oleh satu kaum asing".
so, dimanakah hasutannya? teliti teliti dan teliti. adakah kenyataan abdullah zaik ini lebih melampau daripada kata-kata sindiran serta kutukan daripada pemimpin2 cina samada dalam bn atau pr? lihat dalam google dan youtiub kata2 tian chua, lim kit siang, lim guan eng, teresa kok, mendiang karpal dan lain2.

Anonymous said...

DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA....YANG HAK KITA TETAP HAK KITA IKUT PERLEMBAGAAN NEGARA. SYABAS SAUDARAKU.....TERUSKAN PERJUANGAN SUCI INI.

Anonymous said...

Jangan haraplah Cina nak beri undi pada BN keputusan PRU13 sudah cukup terang. 92% Cina tolak BN. buat lah apa pun mereka tetap undi PR. Jadi Melayu/Bumi jangan mudah lupa. Mari kita bersatu dan perintah Malaysia selamanya.ingat Melayu/Bumiputra adalah 63% penduduk Malaysia kenapa perlu tunduk kepada 37% (minoriti).

Anonymous said...

Pelik tp benar, itu lah MALAYSIA negara tanah air ku...kaum pendatang mekanan babi bile menghina tuan tanah melayu islam tiada apa tuh tindakan yg diambil tp bile melayu hanya mempertahan kan hak melayu, bole dikata kan tk sampai 24 terus nk amik tindakan...nama je menteri2 ramai org melayu, tp semuanya hnya tahu menjaga periuk nasik sendiri...simpan lah telur korang semua tuh...bangsa sendiri pn tidak di bela...ptuiiiiii...

Hussein bakri said...

MELAYU TERLALU DEFENSIVE, CINA NAIK KEPALA.
KALAU MELAYU AGGRRESSIVE CINA TUNDUK KEPALA.
MELAYU DAH COMPROMISED TERLALU BANAK.....CINA MAKIN MENDESAK.
MELAYU HAVE TO STOPNALL THESE MICHIEVOUS ACTS.
MUNGKIN KAH MELAYU AKAN HILANG DI DUNIA...?
ONLY MELAYUNYANG MENENTUKAN.......KAN !

Hussein bakri said...

MELAYU TERLALU DEFENSIVE, CINA NAIK KEPALA.
KALAU MELAYU AGGRRESSIVE CINA TUNDUK KEPALA.
MELAYU DAH COMPROMISED TERLALU BANAK.....CINA MAKIN MENDESAK.
MELAYU HAVE TO STOPNALL THESE MICHIEVOUS ACTS.
MUNGKIN KAH MELAYU AKAN HILANG DI DUNIA...?
ONLY MELAYUNYANG MENENTUKAN.......KAN !

Anonymous said...

Malays must stay united in Islam.

Anonymous said...

Umno youth pondan. Patut sokong isma n Abdullah zaik. Kalau apa2 dikenakan ke atas Abdullah zaik orang Melayu akan bangun memberontak!

Anonymous said...

Terudkn perjuangan ustaz dlm memberi peringatan kpd kaum pndatang tntg status mereka 2..merska brani krn krgnya org dpt ustaz..kmi sedia mmpertm ustaz dgn doa mahupun tenaga.kmi doakan usfaz sntiasa istiqamah dlm peejuangan

Unknown said...

Teruskanlah perjuangan ustz dan rakan2 isma...kami sentiasa berada di belakang kalian...perjuangan ini yg kita cr..bkn permainan politik sempit..bn..pkr..pas..