Sunday, March 22, 2009

KURANG AJAR PUNYA MELAYU PAKATAN !


BIADAP DAN SIALAN ! kalau pun marah sangat kepada sultan azlan shah dan mufti harussani, perlukah cercaan mengaibkan sebegini dilakukan ?

aku tahu kamu memang marah pada sultan kerana menolak permintaan kamu !

aku tahu kamu marah pada harussani kerana menempelak pas !

aku tahu kamu menunjukkan isyarat FUCK kepada raja nazrin di dalam kereta !

aku tahu kamu sanggup baring di jalan kerana hilang kuasa !
HEY BANGSAT, ANWAR YANG MAINKAN ISU LOMPAT KAMU TAHU TAK ! BILA KENA KAT BATANG HIDUNG KAU SENDIRI KAU MARAH !

DAN AKU TAHU NIZAR MEMOHON UNTUK SEMBAH DERHAKA KEPADA SULTAN AZLAN !

TAPI WAHAI BANGSAT-BANGSAT SEKALIAN DALAM PAKATAN RAKYAT , PERLUKAH KAMU MENGHINA SEBEGINI RUPA KEPADA SULTAN AZLAN !

AKU BAGI AMARAN KEPADA KAU WAHAI BANGSAT-BANGSAT PAKATAN , KAU SUDAH MELAMPAUI NORMA DAN BATASAN POLITIK !

JANGAN SAMPAI KAMI BERTINDAK BALAS !

35 comments:

QasehNuryz said...

Salam GAP,

Al kurang ajar wal biadap betul kutu² berahak yang tak bertanggungjawab buat bende² ni semua!

Pak Agenda said...

Inilah hasil Ketuanan Rakyat yang dibawa Anwar, DAP dan kuda mereka, PAS. Membiarkan rakyat bawah pimpinan mereka mencaci & menghina Sultan & Mufti Perak. Gerakan Ketuanan Rakyat mmg satu gerakan nak menjahanamkan kedaulatan Raja2 Melayu dan pemerintahan beraja Malaysia.

Tolak Ketuanan Rakyat.

*Saya ada di sekitar Bkt Gantang. Polis dah mengambil tindakan terhadap poster2 menghasut yg dibuat pembangkang. Poster2 boleh GAP lawat di BaniHakim.

Anonymous said...

betuii memang dah kurang ajar puak pr nii kalau menang nanti akan kata la rakyat beri sokongan tapii bila kalah keluar la cta pengundi hantu la pilihanraya tak telus la dan macam2 lagi
tapi kali ni teman rasa bn menang 3-0 pada prk kali ni insyaalahhh

Unknown said...

tu umno yg buat.
PR dah buat report polis pun.
Mcm ne, sesiapa pun boleh buat.
Tak semestinya orang yg marah buat,
tapi orang yg ambik kesempatan boleh buat.
tak susah..
apa susah. bukan ada nama.
"tarak nama"
lu bodoh laaa... percaya tak usul periksa....
kalau berani, buatlah laporan polis,
apa susah.
tak de orang yang nak sabotaj mcm ne kecuali puak-puak yang terdesak jer?
Soalannya: Siapa yang terdesak sekarang ne?....
"LU SENDIRI FIKIRLAH BEB....."

PARPUKARI said...

BETUL BRO, FUCKATAN RIOT HARAMJADAH NI DAH MELAMPAU BETUL, KITA SABAR PUN ADA HADNYA, DAH LA BUAT MACAM TU PASTU DEPA TUDUH BN SENDIRI YANG BUAT BRO, KURANG AJAR TAK DEPA NI? MEMANG NAK MAMPOS FUCKATAN RIOT NI BRO...

mufid said...

soalan kepada siapa yang terdesak, tu kena fikirlah sendiri jugak, fikir dengan otak di kepala dan bukannya di lutut ya! buat masa ni siapa yang terdesak... PR lebih terdesak nampaknya dengan beberapa benda yang telah terbogel dan terlondeh e.g. kes peroz, kes eli, kes nuar dan banyak lagilah. so siapa yang terdesak. kepada umno tolong jgn gunakan nama tu boleh tak tapi ya tak ya juga puak ni pun kuat gunakan nama org untuk menjahamkan orang lain. memang busuk. jadi lu pun fikirlah sendiri. tengok puak-puak korang sekarang hanya satu istilah aje aku ada kesian!!!

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
HARAMJADAH PUAK PAKATAN PEMBANGKANG NI. MAKIN LAMA MAKIN MENGILA NAMPAKNYA. KERAJAAN PERLU BERTINDAK LEBIH TEGAS DALAM HAL NI. MEREKA INI PATUT DI SUMBAT KE DALAM LOKAP DAN DI BERIKAN HUKUMAN SETIMPAL.

PARA BNM JUGA HARUS DIKENAKAN TINDAKAN KERANA MEREKA SEMUA MEMAINKAN ISU INI DARI HARI KE HARI. SIKAP BNM YANG KURANG AJAR DAN BERFIKIRAN BANGSAT SEOLAH MEREKA RASA INI TANAH MELAYU ANWAR KEPARAT YANG PUNYA.

HARAMJADAH BUAT SELURUH WARGA PAKATAN PEMBANGKANG!!!

BANGSAT!!!

GAP KEMBALI said...

KITA HARUS MENDESAK KERAJAAN GUNAKAN I.S.A KEPADA SIALAN-SIALAN POLITIK INI !

AMACAM SETUJU !

ORANG KG said...

SALAM BRO,MINTA SIAPA-SIAPA TOLONG CHECK I.P PENGHANTAR GAMBAR TU,KITA KENA BERGERAK MELAWAN ORANG YANG KURANG AJAR INI,KITA KENA BUAT LAPORAN POLIS,TINDAKAN PERLU DI AMBIL DENGAN SEGERA KALAU TIDAK LAGI MELAMPAU PUAK-PUAK HINA DI SANA TU,BIARLAH ORANG ASING KATA KITA TIDAK MENGAMAL BEBAS MEDIA KALAU MACAM NE KURANG AJA NAMANYA,TEMAN ORANG IPOH AMAT TERASA DENGAN GAMBAR SEDEMIKIAN.

TIMA KSAIH

Malaysian-2Day said...

Hanyah ALLAH tahu siapa dalang di sebalaik perbuatan amat keji dan mengguris dan membakar hati orang-orang Melayu nih! Bukan menuduh, tapi ini bukanlah cara UMNO, tak pernah lagi aku tahu ada puak2 UMNO sanggup buat perbuatan sekeji macam ni! Ini bukan perbuatan manusia, tapi perbuatan BINATANG yang bertopengkan manusia. Jangan bermain api, pihak berkuasa mesti mengambil tindakan segera dalam hal ini, takut2 rakyat ambil tindakan sendiri.

Taminsari said...

Salam GAP..

Apabila Anwar tak mengaku " berak ditengah jalan "...
Inilah ciri-ciri pengkhianat kepada bangsa Melayu dalam kenyataannya kepada akhbar SINAR Harian.

Anwar kata : BN-UMNO Kerajaan Angkuh!

Ipoh : Ketua Umum ( PR ) Anwar Ibrahim menyifatkan UMNO menerusi BN adalah kerajaan yang angkuh. Beliau mendakwa, kerajaan itu yang menjadi dalang kepada usaha memecahbelahkan rakyat, disamping menanam kebencian sesama kaum dinegara ini sehingga berlaku pergaduhan dan penduduk bermasam muka antara satu sama lain.

Katanya, BN dan UMNO yang ditubuhkan berasaskan pelbagai kaum sejak 51 tahun yang lalu tidak lagi relevan pada masa kini kerana semangat perjuangannya sudah pudar dan hilang sokongan rakyat.

Sedap betul mulut siNuar ni menuduh BN & UMNO memecahbelahkan perpaduan rakyat? Bercakap macam tak berpijak dibumi yang nyata. Siapa yang sebenarnya yang memecahbelahkan perpaduan rakyat kalau bukan anak siIbrahim ini. Sudah banyak dosa anda kepada bangsa melayu sehinggakan Raja Karpal Singh menyuruh anda " bertaubat " Anuar. Kami tak suruhpun kamu bertaubat kerana kami memang tahu kamu sudah banyak merosakkan bukan sahaja bangsa Melayu, bahkan bangsa-bangsa lain dinegara ini. Sikap kamu yang hendak melaga-lagakan semua kaum dinegara ini, membuatkan keadaan menjadi macam sekarang. Sebenarnya kamu yang bongkak Anuar, perasan anda seorang sahajalah yang layak hendak menjadi Perdana Menteri tapi pada hal sebenarnya memang kamu tidak layak. Kami tak boleh terima PM kami seorang banduan dan juga seorang peliwat?

Sesungguhnya apa yang berlaku di Perak sekarang adalah hasil dari apa yang kamu rancangkan Anuar dan sebab itulah Raja Karpal Singh menyuruh kamu bertaubat!

Sudahlah Anwar, sebelum nak menuduh orang lain cerminlah diri sendiri dahulu. Dan jangan lupa kamu hanyalah " Menteri Parlimen " jadian Malaysia dan bukannya PM...bertaubatlah Anuar, sesungguhnya pintu taubat masih terbuka..wallahuallam..

Salam perjuangan

Anonymous said...

Memang dah agak pun. Bila ada aje benda ni, UMNO akan dituduh. Mereka ni memang mangkuk hayun. Yang tidur atas jalan, maki sultan , maki Mufti dan byk lagi tu siapa? kalau bukan ahli PAS/PKR.

Yang peliknya, yang hilang kuasa ialah DAP. Tapi yg jadi gila meroyan ialah orang melayu PAS. Memang sah dah kena kuda. Dari pemimpin hinggalah kepada ahli mereka.

Mereka ni masih tak sedar diri. Mereka akan dihukum dalam PRK Bukit Gantang. Tunggu dan lihat

abe MIE 'TERJAH' said...

slogan Pakatan di Bukit Gantang

pas PUNYA SLOGAN-
3 M- menerang, mendampingi dan menawan hati...
(sebenarnya- Mencelaka, Menderhaka, Meracuni Hati)

PKR
3M
Meraba, Meronggeng, Menipu

DAP

3M
Mampus Melayu Manyak-manyak

http://pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

Salam GAP,
Ingin saya menyarankan agar umat Melayu-Islam UMNO (bukan Melayu-Kristian UMNO spt di Sabah) membaca qunut nazilah yang dipimpin ulama kita memohon petunjuk daripada Allah swt untuk menimpakan kecelakaan kepada puak yang kondem DYMM Sultan Azlan dan sahibul samahah Mufti Datuk Harussani. Celakalah mereka yang menghina sultan dan mufti sedemikian rupa.

Anonymous said...

DENGAN INI SATU USUL YANG MAHA AGUNG IAITU PARTI KEADILAN RAKYAT DAN ANWAR IBRAHIM DIHARAMKAN UJUD DIBUMI MALAYSIA INI. MOHON MENCADANG, HARAP SEMUA RAKYAT JELATA MEMBERI SOKONGAN.

Anonymous said...

ahhh cuba lu kasitau siapa yang sebenarnya buat ni.....jangan sedap2 je menuduh...aku tau ini taktik barua zambry mamak kat perak ni...campak benda ni lepas tu lari...kamon la GAP..lu yang pandai menulis namun tetap berotak budak2 lagi....

Syammil said...

bro gap..setuju sgt dgn idea tu..makin lama makin menjadi2 puak2 ni..haru biru dibuatnya..

Pok Nik Klate said...

Memerangi penyokong pakatan rakyat adalah jihad dan wajib bagi orang islam..Ayuh bangkit semua..kita halau anjing2 penderhaka kpd sultan dan mufti keluar dari Malaysia. Hantar binatang2 ini ke Palestin..biar mereka berperang dgn Israel/Yahudi utk menyucikan tubuh dan minda mereka yang kotor.

Anonymous said...

SALAM BRO GAP

INI YG BTUL2 BUAT MENYIRAP DARAH SY!!!
SY STUJU TERSGT2 KLU KERAJAAN AMIK TINDAKAN SEGERA!!..JGN DILENGAH2KAN NANTI DIPIJAK2 KEPALA KITA DAN RAJA2 KITA TAK DIHORMATI LANGSUNG!!

melayulupalagi said...

UMNO..

biasanya org yg penah buat s'suatu pkara, maka hanya die yg tau utk buat dengan cara tu..that's mean,skutu2 korang mmg penah buat mcm2, sbb 2 ko ley ckp mcm 2???

ko pun sndiri gune nick 'UMNO'..ko nax burukkan nama UMNO 2 sendiri... ko yg xde indentiti..org xde identiti n suke gune identiti org adalah org yg xde maruah bro ( sori 2 say )...

laporan polis da di buat la bro...

sbb 2 la korang nie, mase anuar sibuk citer pasal men lompat katak nie, korang senyap cm babi, sampikn anuar anta barua2 die pegi taiwan cr MP BN nax pancing lompat katak...2 korang x nampax ke???? ooooo aku lupe pulak, kalu anuar sruh korang mkn babi korang mkn, klu UMNO BN sruh plax korang ckp 2 UMNO BN JAHAT...

aku lupa plax yg korang nie MENGHALALKAN CARA, apa korang buat semua HALAL dlm ISLAM n ibolehkan oleh PERLEMBAGAAN n UNDANG2, klu UMNO BN yg buat, habis d jaja satu dunia semua 2 salah..

korang nie sbnarnya berfikiran sempit n telah membutakan hati n mata dari melihat pkara yg benar...

hadi awang n nik ajis pn sama gk la..kalu d'org bedua nie btl2 PEJUANG ISLAM,dr awal anuar nax tarik MP BN lompat g PKR d'org da larang...sbb pkara 2 semua x btl bro..pd aku, klu nax bjuang ats nama AGAMA ISLAM, bjuang la btl2, jgn hanya pd pkara yg memihak pd pembangkang saja d'org kata ITU SEMUA BOLE...

TAHNIAH AKU NAX UCAP PD KWN2 AKU YG DA TAU MANE PARTI YG BETUL2 PERJUANG UTK AGAMA BANGSA N NEGARA...BAWALAH BSAMA2 KWN YG LEN DLM PARTI LAME KORANG 2. KORANG DA TGK BEKAS TO' GURU KORANG BUAT APA SKRG NIE KN?? DL CKP LAIN SKRG CKP LAIN...DL MAT SABU CKP DLM CRAMAH, ANUAR KAKI BONTOT TP SKRG X CKP PULAK...

fikirkan la........

melayulupalagi said...

sbb 2 anuar gelabah bler najib nak nex jd PM nie, pe lagi klu muhiddin jd TPM lax, PERHHHH..maakin bedarah jubo anuar...

muhiddin de kuar statement kerajaan x guna kan saluran yg ada utk benteras gejala x sihat yg d amalkan oleh pembangkang nie...

bknnya nax slh gune kuasa, tp klau pmbangkang da ganggu gugat keamanan negara, maka pndekatan tbaik adalah gunakan undang2 yg ade....

jd kpd anuar n de geng jgn asyik nax bpolitik, tggu la pilihanraya akan dtg lax...skrg nie tumpukan pd pmbangunan kepada rakyat..

nax tnye anuar ckt " pe yg anda buat utk pnduduk pmatang pauh dr segi ekonomi skrg nie "...

Anonymous said...

Assalamualaikum wbt

Tuan GAP, saya yakin bahawa poster2 tersebut bukan didalangi pimpinan PAS, sebaliknya oleh pihak-pihak yang ingin melihat Umat Islam Melayu berbalah tanpa penghujung. Saya yakin akan perkara ini, memandangkan kebelakangan ini semakin banyak suara2 tidak senang dengan Unity Govt yang dicadang oleh pihak TGHH, termasuklah dari dalam PAS sendiri, dan lebih2 lagi rakan-rakan mereka dalam PR. Mudah-mudahan isu ini dapat dicerahkan, dan kita sebagai Umat Melayu Islam terus bersatu-padu tidak kira pahaman politik masing2

Anonymous said...

bangsat2 ni mmg tidak sedar diri..merekalah yg menjual agama dan bangsa..berkiblatlah kamu kpd golongan durhaka dizaman nabi lut tu..beli jelly bebanyak2 untuk pelincir..kalu tak merekah nanti..bangsat..banga tidak sedarkan diri..dgn upah tak seberapa sanggup jual bangsa dan agama..bangsat tahap gaban!!!!

Anonymous said...

SALAM GAP & SEMUA.....

sabar..jgn cepat menuduh pakatan sebelah sana.....cuba tenang semua...saya nak saudara/i perhatikan font tulisan yg digunakan di poster tu....Font tulisan tu selalu digunakan oleh parti pemerintah & lagi satu karikatur pd kertas tu berwarna...mana ade org yg mampu nak bayar kertas yg siap warna-warnidgn bilangan yg banyak...Pakatan sebelah sana tak mampu, mana ade duit pon mereka tuu....katanya org, yg menyebarkan risalah nie naik kereta WAJA putih...sapa yg pakai kereta WAJA Putih yeee...fikir-fikirkan

Anonymous said...

ni haa, aku nak pesan semua blogers disini.LUPAKANLAH.DUNIA INI SEMENTARA SAJA ,AKHIRAT KEKAL ABADI.BULAN JULAI INI ADA ISTIMAK SATU DUNIA DI NILAI N9

afuan16 said...

assalamualaikum semua...
saya melihat isu sensitif dan kontroversi ini didorong oleh naluri emosi meluap-luap dek fantatik penyokong pakatan mahupun barisan...kita tak perlulah menuduh dan menuding jari secara semborono..barangkali perbuatan ini daripada penyokong tak bertamadun pakatan..namun andaian ada pihak mengambil kesempatan, barangkali bodoh kiranya kita menolah secara total...biarlah siasatan dilakukan oleh pihak polis dgn penuh amanah, telus, dan tidak bias barisan mahupun pakatan kerana ingatlah, rezeki yang anda cari itu nanti bisa dihitung selumat-lumatnya di hadapan ALLAH S.W.T...pada saya, dalam kita sibuk bicara soal politik dan kepimpinan, biarlah intelek minda menghadam bicara ilmiah, rasional, dan berteraskan Al-Quran dan As-Sunnah...bicara intelek ini perlulah berteraskan segala pro dan kontra...pembacaan rasional dan ilmiah perlu dimangkin...rujuklah pembacaan dari sumber pro dan kontra...jgn hanya berteraskan satu dimensi...ohhh yaa, mengenai sembah derhaka Ir.Nizar, rasanya anda perlu lebih banyak membaca, menelaah, dan menaakul tafsiran sembah derhaka dlm perspektif BAHASA ISTANA..bicara anda biar lebih terbuka dan berintegriti...saya juga membaca kenyataan pimpinan tertinggi pakatan mengenai isu perak ini...sultan tetap disanjungi..barangkali, hanya emosi penyokong yang tidak bertamadun sahaja yang barangkali memburukkan isu ini..jgn hanya nila setitik, rosak susu sebelanga..rasanya, mereka rasional...dalam melahirkan masyrakat towering personal dgn pembangunan minda insan kelas pertama sekaligus selari dgn aspirasi malaysian glokal..elok kiranya kita bisa bicara secara ilmiah, intelek, dan secara variasi dimensi..bukan hanya memerangkap minda bicara tanpa sebarang anjakan oparadigma lonjakan saujana sekaligus seiring dgn modenisasi dunia

Anonymous said...

WOI PARA BLOGERS....MATI ITU BENAR,KUBUR ITU BENAR,SUDAH LAA TU MAKI HAMUN..ISTIMAK TABLIGH SATU DUNIA DINILAI N9..MAHU SATU HATI..KELUAR JALAN ALLAH 3H 40H 4BULAN.

MyIdea said...

Salam..

Kita tidak tahu siapa yang buat..

ada orang kata PR buat..

ada yang kata BN buat untuk burukkan PR..

ada yang kata PR buat untuk burukkan BN, yang mana PR kata BN yang buat untuk burukkan mereka (PR).

Siapa yang tahu dahulu benda ini?
Ada kalanya yang tahu dulu lah yang buat...

-----------
KERETA WIRA PUTIH?!!!

Abg saya pakai kereta wira putih, plate kelantan. Ada gambar TG Nik Aziz di belakang..

-------------

Siapa kata PR tiada duit?

Rusuhan PPSMI siapa yang support banner dan kertas A3 bercetak warna?

Wassalam...

Anonymous said...

Allah Maha Kaya dan Maha Mengetahui...PAKATAN RAPUH pastinya akan jatuh menyembah bumi suatu masa nanti.

Inilah virus paling tak baik sekali yg dibawa oleh Anuar dan sekutunya. Virus ini patut divaksinkan atau di scanning oleh Symantec Anti Virus agar tidak membawa parah dan kemusnahan anak bangsa.

Yang pelik tu, tak sokong tak mahu guna Bahasa Inggeris dlm Maths/Science kononya anak-anak akan lupa Bahasa Malaysia/Melayu..tetapi tengoklah..mencarut maki hamun dalam bahasa Inggeris dan televisyen cerita kartun jepun, movies dalam bahasa inggeris pandai pulak baik dibandar maupun dikampung tak perlu ajar mereka dah tahu..zaman 60an mak bapak kita ambik MCE/LCE lagi tapi budaya dan bahasa tetap maintain tak de kecoh pun. Semua atas diri sendiri..kalau tak cuba tak usaha tak de jadinya, bila anak melayu tercicir dalam pekerjaan k'jaan dipersalahkan..kalau asyik salah k'jaan ja tak salah diri sendiri sama tak adil la..

Jgn jadi jahat kepada bangsa Melayu, kalau Melayu nak mengjatuhkan Melayu alamat tak baik la..Melayu akan terus rugi dan tercicir, malah kalau tidak dihormati dan menghina perundangan yg sedia ada maka elok lah bungkus pakaian dan pergi lah jauh dari bumi Malaysia ini bila berasa susah dan terpinggir dinegara asing maka jgn menyesal atau bermimpi akan kembali atau mengingati bumi Malaysia ini.

Ezad said...

memang akan ada yg kata UMNO yg buat.

semuanya UMNO yg salah. yang betul, yang mulia, yg tahap dewa, yg tak der dosa, yang masuk neraka, PKR semata..

amieiezam said...

Mohon bantuan ALLAH selamatkan bumi bertuah Perak D.Ridzuan daripada pengkhianat agama dan bangsa.

apa nak heran, memang PR mampu lakukan sebab bagi mereka terlalu jelas MATLAMAT SENTIASA MENGHALALKAN CARA!

TebuHitam said...

Kalau org berak tengah jalan,sapa nak mengaku itu taik dia.
Hanya org yang hatinya hitam sahaja yang akan buat perkara begini.Kerana hati yang hitam tidak akan dapat menerima kebenaran dan tidak akan dapat hidayah dari allah taala.Kecuali dia merubah dirinya sendiri.
Bak kata Kapal Singki...Bertobatlah..

Anonymous said...

BETUL BRO...KETURUNAN HARAM JADAH JE YANG BUAT POSTER TU....

KALAU DAH BENIH DARI BENIH HARAM...SAMPAI BESARLA PERANGAINYA PUN MACAM ANAK HARAM...

NILAH MASALAHNYA KALAU PEMIMPIN ADA LOBANG HALAL...PI CARI LOBANG HARAMMMM....PENGIKU PUN IKUT SAMA PERANGAI HARAM JADAH...

Anonymous said...

Kurang hajar betul ni. Kalau kat Pakistan atau Bangladesh, juak2 macam pemimpin Pakatan ni dah lama kena tembak.

Anonymous said...

kalo pr yg buat da lame masuk tv/akhbar
mestila bn buat laporan polis then masuk akhbar
nape xde pon?