Friday, March 20, 2009

PILIHAN PERIBADI GAP UNTUK 3 JAWATAN TERTINGGI UMNO !

BAGAIMANA DENGAN ANDA ?

37 comments:

bERANIKAN hATI said...

salam, saya 100% setuju. Bro baca posting terbaru saya di beranikan hati

Anonymous said...

Sama la GAP... tp Naib Presiden yg lagi 2 org boleh bagi dekat DS Hishammuddin dan Shapie Apdal

Syammil said...

pilihan tepat!! umat islam dan melayu menanti perubahan ini..

Jeffry said...

SALAM BRO GAP

MMG GANDINGAN TRIO YG DI IDAM2KAN...
SYA STUJU SANGATTT!!!

ejarll said...

as'kum..
alhamdulillah kita mempunyai pendapat yang sama..saya juga bersetuju dengan pandangan Y.B Datuk Seri Nazri Aziz berhubung pandangan beliau mengenai siapa yang lebih layak memagang jawatan NO. 2 dalam UMNO dan secara langsung NO.2 di dalam kerajaan...

Anonymous said...

pilihan terakhir...

1st - Muhyiddin yassin
2nd - zaid hamidi
3rd - rais yatim

Pak Tam said...

Saya amat menyokong Dato' Muhyiddin dan DS Rais Yatim. DS Najib pun OK cuma isterinya memperaga rambut orang Melayu /Islam ramai tak setuju. Bakal jadi wanita No.1 Malaysia, biarlah menjadi contoh bukan shaja cara percakapan tapi berpakaian juga mesti dititikberatkan. Rakyat memerhati pemimpin dlm semua aspek. Eloklah isteri Datin Seri Rosmah Mansor mulai belajar pakai tudung kepala tutuplah rambut sepanjang masa. Isteri Pak Lah pun orang kata. Jika isteri sendiri pun tak boleh nak tegur macam mana nak jaga rakyat lebih 25 juta orang ini? Fikirlah dulu...bukan nak ganggu hak peribadi orang tapi ini hakikat yang kita, orang2 UMNO hadapi yang kena jawab dengan pembangkang. Macam mana nak jawab?

bungaraya said...

Setuju geng.
Kenapa tak letak Mukhriz sebagai Ketua Pemuda.
Ketua Wanita siapa?
Ketua Puteri?
Tengku Adnan bagaimana?
Kasihan Hishamuddin Hussein tuuu.

Kalau ujud kerajaan campuran, Nik Aziz berjawatankah? Pak Hadi? Husam Musa?

PEMUDA UMNO CAWANGAN said...

aku sependapat dengan pemilahan tuan GAP..Ketua Pemuda Aku Sokong Dato Mukhrizammove

Parpu Kari said...

AKU SOKONG 1000%

Anonymous said...

Saya Nak tambah untuk Naib Presiden (ada 2 lagi kosong kan)..Satu Dr. Rais Yatim, Kedua Dato' Dr. Zahid Hamidi..yang ketiga tu bagi kat Dato' Hishamuddin Tun Hussein...

Gandingan yang MANTOP...

Keep it up..

Melayu Berwawasan said...

saya sokong diatas untuk masa depan negara.

amirhamzah64 said...

Pilihan Peribadi Kawan Pulak :

Presiden:
DS Najib Tun Razak

Timbalan Presiden :
TS Muhyiddin Yassin

Naib Presiden :
Datuk Khalid Nordin
Datuk Rais Yatim
Tan Sri Isa Samad

Antara MT pilihan :
Dr.Puad Zarkashi
Semua MB yang bertanding

Anonymous said...

PENDAPAT AKU GAP;PERTAMA-EZAM KEDUA SAUDARA JO KETIGA -GAP

saplo182 said...

aku stuju

Anonymous said...

Setuju dengan GAP

Presiden : DS Najib
Tim Presiden: TS Mahuyuddin Yassin

Naib Presiden : 1. DS Hishammudin
2. DS Rais Yatim
3. DS Shafie Afdal

Bagi Jawatan Ketua Pemuda

Ketua : Datuk Mukhriz
Naib Ketua : Datuk Razali

Bagi Jawatan Wanita

Ketua : DS Sharizat Jalil

Bagi jawatan Puteri lak..... aku tak minat kat smue......

Tampoi said...

yang terbaik sebenarnya biar Muhyiddin yassin 1st.2nd najib.biaer najib belajar dulu ketegasan dari Muhyiddin yassin.itu yang sebaik2 putaran ketua.dari Muhyiddin yassin kepada najib.komen...

rahman said...

bagi saya siapa pun yg terpilih dan memerintah mestilah islamik dan ikhlas memperjuangkan agenda rakyat.

Anonymous said...

bagi saya siapa pun yg terpilih dan memerintah mestilah islamik dan ikhlas memperjuangkan agenda rakyat.

Anonymous said...

bagi saya siapa pun yg terpilih dan memerintah mestilah islamik dan ikhlas memperjuangkan agenda rakyat.

syedmzazi said...

salam gap!aku sibuk sikit sekarang....banyak keja...keja banyak......aku sokong semua selagi mereka mempertahankan melayu islam...menjamin keselamatan dan ketenteraman malaysia......bukan macam depa....aku baru balik dari kampung di Butterworth..... semenjak ahli pas kawan dengan DAP hati depa jadi penak...banyak makan babi.

syedmzazi said...

salam gap!aku sibuk sikit sekarang....banyak keja...keja banyak......aku sokong semua selagi mereka mempertahankan melayu islam...menjamin keselamatan dan ketenteraman malaysia......bukan macam depa....aku baru balik dari kampung di Butterworth..... semenjak ahli pas kawan dengan DAP hati depa jadi penak...banyak makan babi.

Ezad said...

pemimpin bertukar..
budaya dan sikap juga harus bertukar..

selamat maju jaya kepada UMNO

GOMO said...

SALAM...
GUA SOKONG BRO...
SOKONG SEPENUHNYA....

MOGA SOKONGAN KITA AKAN MEMBAWA UMNO KE TAHAP LEBIH MATANG DALAM MENTADBIR NEGARA DAN MEMAJUKAN EKONOMI KITA INI.

ruang bicara faisal said...

gap , citarasa u samalah dgn saya

tapi citarasa saya tak sama dgn nuar tau...auwww

budak kopi

Anonymous said...

saya sokong siapa saja yang terlantik nanti asalkan amanah rakyat dijunjung negara dan bangsa serta agama menjadi tunjang kepada asas perjuangan.

basic 2009 said...

syedmzazi said...
"aku sokong semua selagi mereka mempertahankan melayu islam..."


ya! aku setuju dengan syedmzazi ...


apa sebabnya?
sebabnya di Tanah Melayu, ini saje yang ADA !!!


yang lain2 tu dah TAK boleh pakai lagi ...
yang lain2 tu = PAS + PKR + DAP

mereka semua = bodoh + bangang + celaka + jahanam !!!

Sasha2020 said...

AKU LIHAT NAJIB ADA KARISMA. Beliau akan melakukan byk perubahan. Pendekatan beliau nampak boleh diterima oleh semua kaum. Aku sokong....


Pasal, isteri beliau tu, kita berdoalah kepada allah semoga dibukakan hatinya. Sesungguhnya, taufiq dan hidayat , allah yg tentukan. Nabi pun tak boleh beri hidayat. Sebab tu pak saudara nabi, Abu Talib, mati sebagai orang kafir walaupun nabi siang dan malam berdoa dan menangis supaya diberikan hidayat oleh allah.

aL-MaRBaWi said...

saya juga sokong untuk 3 pemimpin tertinggi UMNO!

Melayu akan kembali gemilang! (tanpa Pak Lah and the geng)

TebuHitam said...

Sama lak pendapat kite ye...
Gandingan yang mantap.
Sokong 100%

Anonymous said...

sy lebih suka begini

timb. = rais yatim
naib = muhyidin/isa samad/zahid hamidi
ketua pemuda = khir toyo + razali

Pok Nik Klate said...

My Dream Team...
Presiden : DS Najib
Timb Presiden: TS Muhyiddin
Naib:1.DS Rais Yatim
2.DS Hishamuddin
3.DS Shafie Afdal

Ketua Pemuda: Datuk Mukhriz
Naib Ketua : Datuk Razali

Ketua Wanita: DS Shahrizat Jalil
Naib : Datuk Kamilia

UMNO forever....

Anonymous said...

BUKIT GANTANG : Satu laporan polis mengenai risalah berunsur fitnah dan provokasi yang dicetak dan disebarkan oleh pihak yang tidak bertanggung jawab di sekitar Parlimen Bukit Gantang telah dibuat oleh ADUN Titi Serong telah dibuat di Balai Polis Changkat Jering sekitar jam 5.15 petang tadi.

http://alhusseyn51.blogspot.com/2009/03/umno-mula-main-kotor-di-bukit-gantang.html

Pandailah PAS nak tuding jari pada UMNO. Perkara ni memang dah dijangka. Ada eloknya kalau PAS buat laporan polis juga pada blogger2 berikut:

http://www.ibnuhasyim.com/2009/02/sultan-perak-murtad.html

(Blogger PAS Fitnah Sultan Perak murtad)

Pemimpin PKR arahkan pengikut masuk ke blog Sultan Perak untuk bagi komen pada Sultan, akhirnya semua penyokong PR menghina dan memaki Sultan

http://fuziahsalleh2.wordpress.com/2009/02/06/sampaikan-mesej-anda-kepada-sultan-perak/
(Fuziah Salleh arahkan penyokong serang blog Sultan Perak)

Blogger Hindraf yang dipuja PAS ni duduk hina Sultan Perak cakap Sultan anjing tak nak ke PAS buat laporan polis?

http://arifomar.blogspot.com/2009/02/blogger-hindraf-dakwa-sultan-perak.html
(dah delete sebab kecut telur)

Samalah macam PAS yang bila dah terperangkap cakap UMNO yang buat. Padahal kat dalam blog & TKO bersepah yang kutuk & maki Sultan & Mufti. Pergi je dalam TKO dan blog PAS..bersepah yang maki hamun...

PAS dah mula ketakutan...

Ini bukti Pakatan Rakyat mmg kurang ajar terhadap Sultan & Mufti.

http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=News&file=article&sid=2723
(baca artikel & komen keji penyokong PR)

http://tranungkite.net/v8/modules.php?name=News&file=article&sid=2176
(baca sekali semua komen makian penyokong PR)

Dah terlalu banyak PR ni membuat kacau bilau..tapi tak mengaku dia yang buat. Semua nak dituduh pada UMNO.

Bukti dah jelas yg PAS mmg celaka! Hebahkan kepada semua agar kita tak lagi tertipu dgn manusia yang menggunakan agama Islam demi kepentingan politik. Bukti dah menunjukkan siapa yang benar.

.P.y.a.n. said...

Kenapa gadingan tersebut dianggap mantap? Kasi la reason skit. :D

Anonymous said...

No. 1 dan no 2 tu aku setuju..tp untuk naib pres, cukup rais yatim sorang..yg lain2 tu tak boleh harap..ckp saja lebeh..

kerisku said...

Saya sokong 100%. Gandingan mantap.

Jom ursha penantibangkit.blogspot.com
ada cerita yg menarik.

Cheguman @ Demang Lebar Daun said...

Setuju dengan pilihan tersebut. Pemuda?