Thursday, August 5, 2010

KETUA PENERANGAN PEMUDA UMNO SELANGOR BALUN TONY PUA !


tahniah kepada ketua penerangan pemuda umno selangor, saudara safarizul dan seluruh kp bahagian kerana secara serentak semalam membuat laporan polis terhadap anak komunis bernama tony pua.

momentum sebegini harus dipertingkatkan lagi. serangan sebegini cukup disukai oleh kumpulan bloger.

sensitif pada isu,peka pada permainan politik kotor mereka dan sedang berusaha semula untuk bangkit mempertahankan hak itulah gambaran yang bloger nampak terhadap umno selangor.

hari ini, dek kerana serangan menggila umno selangor membalun pakatan, kalid n co telah dilihat menjadi defensif. defensif yang setaraf pasif.

kami akan terus memantau pergerakan kesemua pimpinan umno bahagian dan negeri. yang baik akan kami lonjakkan ceritanya, yang lemah akan kami tegur.

KLIK SINI untuk baca kenyataan penuh safarizul.

5 comments:

Megat Alam Gempita said...

Salam Bro n bloggers BPN,

Tahniah atas balunan dan teguran ke atas UMNO /BN Selangor selama ni depa dah mula bergerak. Harap SSDE lebih aktif membalun pakatan harbi bulan Ramadhan nanti. Sebab Nabi saw dan umat Islam pun pernah berperang dengan kapir harbi bulan Ramadhan. Pejuang Palestine pun berperang dengan harbi Yahudi bulan Ramadhan.
Cuma UMNO/BN Kedah dok masih sengap lagi wp byk isu kat Kedah la ni. PAS lepas tangan dok salah UMNO/BN je.Sama-sama kita teguq mana yg tak betui no.

Anonymous said...

nahhh ...mcm ni la baru dikatakan anak melayu bersemangat melayu , berani membidas dan berani menyerang , bukan bertahan 24 jam , itu style ketinggalan zaman ,

teruskan ketua penerangan Umno selangor ! serang terus serang ...ini yg kami orang melayu mahu !!

Anonymous said...

Hulu Selangor pasir dah banyak kena kaut mana perginya Ketua Pemuda Hulu Selangor..............tido kot

Anonymous said...

tahniah. teruskan usaha menggempur salah laku pakatan haram yang belum lagi sah ni. sepatutya gerak gempur seperti ini di lakukan diseluruh negara bukan hanya negeri yang dikuasai pembangkang. ayuh pemuda/puteri umno jangan dok leka lagi. KJ mana hilang taring anda. jangan dok berangan nak jadi menteri je,tapi keja tak buat. masa bertahan sudah tamat sekarang masa membalas serangan menggunakan peluru yang canggih dan juga taktik serangan yang superb.

oldman said...

Tahniah dan syabas pada ahli2 umno yg dah tejaga dari mimpi indah. yg saya nampak umno pahang ni antara sedar dan tidur ada yg maseh perasaan lagi maseh bepuak puak ada yg hidung maseh atas dahi apa yg dikata Tundr M tentang ketuanan melayu puak ni mentafsirkan dia nak jadi tuan orang melayu bukan bangsa melayu jadi tuan....