Friday, October 1, 2010

KERISMUDIN AKAN DI BOOO ??!

sudah kedengaran bahawa perwakilan umno nanti akan BOOOO kerismudin pada perhimpunan agung umno nanti. jika benar bagai dikata , aku ucap tahniah !

24 comments:

Anonymous said...

Tambah lagi, sepatutnya KJ dan Nazri biol kena booo jugak.

Gerakan Timur said...

boooooo....
boooooo....
boooooo....dooooooohhhhhhh!!!

GAP KEMBALI said...

kj dan nazri pun dalam senarai..wallahualam

GAP Bodo said...

GAP bodo sebab jadi pengikut Hishamuddin. Errkkk!... Hishamuddin tu org PKR ker!...

Anonymous said...

kah kah kah kah kah kah kah..
kelako tul gombo tu ..

- gerakan anti hishamudi-

PARPUKARI said...

Ya bro, KJ dan Nazri juga patut di BOO, kalau benar bagai dikata maka aku akan bermati-matian untuk pertahankan UMNO!

Aku nak semua liabiliti ni berambus dari UMNO dan Insya'allah UMNO akan pulih kembali, percayalah...

Anonymous said...

kekadang org mcm ni dan geng2 mangkuk perlu di malukan supaya sedar mereka tidak ada diatas krn sokongan akar umbi!!

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

IPOH MARLEY

Anonymous said...

sangat setuju..boo untuk kerismudin..teruskan perjuangan...cadangan.adakan kempen roud tour di alam maya untuk projek ini..insya Allah suara rakyat akan didengari dengan cara ini dengan kerjasama blogger..blogger semakin mendapat perhatian..perjuangan untuk agama bangsa dan negara

Anonymous said...

jangan lah boooo..boooo dia ..kesian?janganlah bboooooo dia kesian..kesian.Aku beri amaran dan amaran dan amaran ..jika kena boo aku dengan hormatnya dan penuh takzim akan dipersilakan masuk orang yang boo aku keISA..ini amaran sehabis-habis keras dan keras sekali dan sekeras-kerasnya sehingga akhirnya lembik..tiada tindakan langsung..ha..ha

Anonymous said...

booo....cuma bapak polisi aja tak leh booo tapi pru 13 meka dan ffamily dan saudara mara,kawan2 tak akan keluar mengundi,,...biar dapat menteri KDN dari dap.. biar melayu.. di ISAkan...termasuk dia nanti..ha ha

bRAVEhEART said...

Tu, amaran terakhir yg keberapa? hehehe

puterifisyah said...

jgn nnti kena isa.........h3.......

Anonymous said...

booo ..boleh , jangan sampai baling meja , main tumbuk tumbuk atau pakai senjata macam PKR buat dah la , kang malu kita !

kerisMuDIN memang patut kena Booo ..
KJ wajib kena Booo ..
Nazri celupar , layak kena Booo !!

KJ , kerisMuDIN , dan Nazri ...harus cermin muka sebelum naik berucap !!

Anonymous said...

jgn lah gitu,kitakan melayu memperjuangkan agenda melayu..tunjuklah sikap dan budi bahasa kita melayu sejati...banyak cara yg kita boleh tegur....booo bukan satu cara yg boleh menyelesaikan masalah......ingatlah kita bangsa melayu perjuangkan demokrasi tulin,salah silap memang ada...adatlah tuu....

parang terbang said...

rasanya siapa boo dia tu kompem kena taruk dalam ISA...

HAHA...

maklumla yang boo dia tu orang MELAYU...

kalau cina yang boo dia....rasanya kerismudin yang mintak maaf kat depa...

ada pemimpin pun macam sampah...

orang macam ni nak jadi PM?

baik bagi lee kuan yew terus!

Anonymous said...

booooootoooohhhhh....

manbp said...

ini permulaan yg baik untuk kita bersihkan umno dari pemimpin yg menjurus kepada kehancuran dan kehinaan bangsa melayu..
ini bukan benda2 mengarut..konspirasi...dan entah ape2 yg sewaktu ngan nya..
tapi ini projek terang benderang..
berpijak dibumi nyata...
luahan org2 melayu yg x rela bangsanya dihina2 dan dikotak katikan...
syabas GAP..rakan2 bloger dan PERKASA..hanya pada kalian perjuangan ini dapat direalisasikan..
syabas

Ular Menyusur Akar said...

Teruklah orang kampung aku kena boooo.

booooooo.....
booooooo.....
booooooo......

agbr47: Boooo... dulu sebelum sakit hati kena booooo....

Esperalzi said...

Nazri dan KJ lebih jahat dari Hishamuddin.

Nazri tu Liberal Malay, Liberal Muslim, dah tak ngaku Melayu, satu species dgn Zaid Ibrahim, dia sesuai sangat dalam PKR. Gambar anak jantan dia cium betina garit murahan tersebar di dunia maya, mencerminkan jenis Melayu dan Muslim apa si Nazri ni. Don't just BOO him, BOOT him out as well!

KJ tu juga Melayu Liberal, bini dia orang kuat Sisters in Islam, satu persatuan Andalusia (Anak Dara Lanjut Usia)yg bukan saja kempunan tak pernah atay jarang dapat konek tp juga anti-jantan, anti-ulamak, antipoligami, anti-syariah, anti-Islam perdana, pro-murtad dan pro-seks bebas. Sebab tu zaman Pak Mentua dia jadi PM ada Islam versi Hadhari (Islam Hadhari) yg sebenarnya adalah satu bentuk Islam Liberal. Tp hari ini Islam versi Ada Hari (Islam Ada Hari)bawaan PAS pun sama teruk juga. KJ sudah tentu akan push for Liberal Islam kalau dia jd PM yg juga sangat sesuai dengan perjuangan PAS dan PKR yg mana Nik Najis juga kini sedang mempromosikan Islam Liberal versi PAS dan Khalid Samad. Oleh itu, KJ adalah Kuda Troy dan Kolum Kelima yg sangat bahaya dalam UMNO. BOOT him out too!

Hishamuddin ni cuma lembik jer, tapi dia masih ada semangat Melayu dan Muslim. Apa pun kalau selalu asyik lembik, pun tak guan juga..anyway, just BOO him, no need to BOOT him out..

But off with Nazri and KJ!

Anonymous said...

kenapa kerismudin,kj n nazri je yg nk di booo? seharusnya smua perwakilan umno patut di booo. kenapa? haa.. sebab diorang pon x ble wat apa2 gak pasal kes namwee. padahal diorang ble dikatakan ada title menteri.. knapa najib x tukar je org lain jadi menteri KDN kalu dia tau kerismudin x berani? xkan najib plak takut kat si keris. knapa ambik org x ble wat keje dok dlm kabinet lg.kalu cmtu najib la patut kena boo sbb dia x brani dgn kerismudin. ha3.

usin said...

GAP Bodo ni memang bodo la. Keris tu patut kena boo sbb dia lembik x brani guna kuasa yg ada pd dia utk pertahankan yg hak walaupun dia UMNO. Bukan mcm GAP Bodo yg bodo sebab gila babi pertahankan hamPAS, Parti Kencing Rakyat @ DAPig yg mcm sial blasah melayu. Tok guru hamPAS x banggapun jadi melayu. Tu kan mengong namanya. Korang sokong gila babi jugak.. Apadaaa...

Anonymous said...

boo boo tooooh hisapmuDin@ al cium keris tu , dia perasaan ingat Bapak Polisi sayang kat dia .. belakang meka umpat baik punya .. menteri meka jenis bapok tua...tanya dia apa dia buat utk polis.. dadah pun leh hilang sebab tak ada stor exibit yang sempurna.. kenderaan yg di rampas polis jgn cakap.. elok cantik punya spot rim.. hilang...ikut lah hong kong, singapura meka ada kawasan terkawaldan Stor utk simpan exibit berkomputer dan bersistematik..dan ada kaki tangan bertanggung jawab.. Balai Polis dimaalaysia jadi pembiak nyamok aedes.. mcm kedai jual besi buruk.. Polis da 204 tahun ..patut da maju ini masih di takuk lama.. suruhanjaya Pak Lah tu buat apa.. nak tambah anggota 60k ? mana pejabat meka,mana komputer meka, mana perabot meka, mana logistik meka, gari dan sarung pistol pun kita dgr beli sendiri.. apa kejadah nya tubuh suruhajaya...nak tambah Polis 60k dalam 5 tahun dia ingat rakyat malaysia tak bertambah dalam tempuh tersebut ka...dia ingat polis tak akan pencen atau mati ka.. mat rempit da bunuh berapa ramai polis? apa menteri buat.. Ngo sial bising bila POlis tembak penjenayah..Polis mati menteri pun buat tak tahu...Hismudin.. lu patut di BOOO kau dgn dollah sama aja..

Anonymous said...

lempar kasut sekali....

Anonymous said...

KORANG ADA JUMPA TAK 'KERIS' DIA? AGAK-AGAK DIA SEMBUNYI DLAN 'JUBUR' ANWAR KOT?
BOOOO!!! X 8 JUTA!
EKEKEKEEKK