Monday, January 17, 2011

PRK TENANG : CALON PAS CIKGU MALA. ADAKAH BELIAU ???

pas dah umumkan calonnya untuk prk tenang. 
soalan rakyat kepada calon pas DUN tenang ni..

ADAKAH DIA BERSEDIA MELAKUKAN BAIAH SEPERTIMANA YANG PARTI PAS TELAH SYARATKAN KEPADA SEMUA BAKAL CALONNYA?

11 comments:

ISAC said...

Jangan suami dia suka dah lah...

Kalau jatuh talak, boleh kahwin anak dara...

Anonymous said...

hehe..xde isu..=D

Bingai @ Bangang said...

Nak baiah cerai laki tak boleh tapi yang di bawah ini boleh kot:

"Kalau saya lompat parti saya izinkan suami saya kawin lagi tiga isteri. Barulah kami boleh lompat melompat"

Sunah rasul tuuu....

Aku Yang Bingai
Siapa Kata Saman Ummi Hafilda Tak Laku?

Anonymous said...

Kita lenyapkan keangkuhan gelagat "TUAN BESAR UMNO" .... yang anggap bukan umno tu bertaraf 'hamba sahaya'@ 'paria' saja ... orang melayu & bukan melayu mesti sembah takzim kepada umno.... kalau tidak nahas nanti!!! ... lawan lagi la teruk kena belasah.... hehehehehe

Berjuang, berjihad dan bersabarlah Cikgu Mala, Srikandi Islamis & rakyat ..... kita lakukan perubahan ..... kita harap redha Allah...

Anonymous said...

Anon 7.38 nak jihad amende nya PAS anwar dah mula bergerak mengunakan ahlul banang PAS sejak akhir ini kau siasat dulu berapa dana yang masyuk dalam pemimpin PAS memberi ruang Anwar mengunakan platform PAS akhir ini....Edogan PAS yang bayar peimpin PAS....dulu bukan PAS skarang lagi tak mau PAS ...cuba siasat ini lh kenyataan yang adal dalam PAS...udah2 lah tu kena liwat oleh erdogan PAS

Anakbukitgantang said...

seorang isteri yang nusyuz-ikut laporan Malaysiakini Cikgu Mala ni tak dengar cakap suami -sila lihat petikan Malaysiakini

seorang kakitangan kerajaan yang layak dikenakan tindakan tatatertib kerana melanggar Perintah Am Bab C dalam Pekeliling Kerajaan Untuk Pegawai Kerajaan

Anonymous said...

elokla cik gu mala tarik diri demi orang melayu,sebab undi pas sama la undi dap.

usin said...

kata aku kalau calon pas adalah cikgu mala: 1. ok gak. masih cantik lg, muda tp sygnya dh jd isteri org. 2. kalau masa berkempen nanti, kalau boleh aku nk dtg semua tmpat dia buat ceramah krn aku dgr dia ni pandai berpidato. aku dtg utk temankan suami dia yg dh tentu letih jd bodyguard sepanjang kempen berjalan. 3. nk tengok kalau2 ada kes tabur duit oleh pas mcm yg tok guru buat kt galas dulu. bukan apa, aku nk juga rasa duit zakat dr pas. 4. tak akan pangkah pas, bukan krn benci pas, tp meluat dgn pkr dan benci gila babi dgn dap...hehehe

wareeddeen said...

kesian benor kat si Mazlang ANAK Alimang tuuu sbb tak dapat jadi calon hamPAS kat Tenang.

sbb di bodoh al-banggang, sama dengan sebahagian peneroka2 dan anak2 peneroka yang bodoh al-banggang & tak reti2 nak berterima kasih.

Bro... hamPAS kat tempat tinggal gua.... anak ketua hamPAS kena tangkap khalwat, ahlul hamPAS curi buah sawit & banyak lagi.

Ituuuu lah dia kebanggaan 'Amar Maakruf Nahi Mungkar' tajaan hamPAS.

Anonymous said...

sudah-sudah lah puan mala....malu nak panggil cikgu(kacang lupakan kulit nilah orangnya)..... masih sempat lg....ingat semula segala kemudahan dan wang (gaji) yg telah puan nikmati bukan kah datangnye dari kerajaan yang kononnye zalim....sanggup puan bergelumang dengan PKR(pakar kelirukan rakyat) dan DAP (Dajal adalah Presedin nye)semata-mata demi kepentingan politik...renungkanlah...wasallam

Anonymous said...

emm kalau dap ,pkr yang laki2 tu nak salam dgn cikgu mala , mau ke dia?
dulu kata ahli pas pompuan tak leh tanding..bergabung dgn syaitan..