Monday, May 30, 2011

KONSERT ROCK I CITY : PAS SELANGOR BERKOKOK MACAM AYAM BERAK KAPOR !

 bukan main lagi persembahan politik yang pas selangor  buat hari khamis lepas.

kami bantah cadangan i-city buat konsert rock MTV di selangor !
kami akan kemukakan bantahan pada kalid gagap !
kami akan sergah ronie liu selaku exco kerajaan tempatan !

pas selangor berkokok bagai ayam berak kapur. 

dorang bising pasal minggu ni waktu pemilihan parti, jadi peluang ini digunakan sebagai batu lonjakan nak popular diri. tak lebih dari itu.

sejak bila pulak pas ni makin tak takut dengan ronie liu ?
sejak bila pulak pas selangor ni tak takut pada theresa kok ?
sejak bila pas selangor mampu bercakap bab akhlak ?
adakah pas tak takut kehilangan pahala bila membantah titah perintah dap ?

ini adalah permainan hipokrit  politik. rakyat dah masak sangat game pas ni. gempak dulu namun di akhir persembahan mereka terpaksa kowtow di kaki dap. TAKEBEER PAS TAKEBEER !

100 comments:

aku je said...

Aik? Keldai DAP berkokok? Dah jadi ayam plak dah?

Alangkan nak alihkan arak kat 7E pun dah gigil lutut takutkan Ronnie Liu. Kilang arak bagi offer lagi utk dibesarkan.

Inikan pulak konsert rock yang melalaikan..muslimah PAS yg peluk Eli Wongkang pun tumpang sekaki.

Diaorg suka sebenonya benda benda lagho macam ni tp malu nak admit.

Mulut je cakap tak nak. Tapi dalam hati nak..suka..suka sangat. Jika tidak takkan la boleh jadi konsert rock tu.

PAS, ludah jilat balik. Malu...malu..

Anonymous said...

PAS nie sewel lah!!!! Bila jumpa uncle Ronnie, Yes boss.. Yess boss.. Blakang POM PAM POM PAM.. Macam bagus je..

Anonymous said...

Juak Pas hanya budak suruhan je,nak ckap lebih takut pada Dapig ronnie lie...

Juak Pas sudah kene sergah ngan ronnie liu "luu olang Pas jngn bising bising mcm langau tahi hijau maa,itu i-City konsert mesti kasi kawkaw happening...lu olang Pas taraf jadi SECURITY saja maaa,makanan gua sediakan,sbb lu olang Pas suka mkn free kan kan kan"

Hmmmm makin bnyklah maksiat kat selangor ni.

Pas for all judi,rumah urut and maksiat.

TakDirrrr!!!

Anonymous said...

Eeerrmmm PASesat..dulu, kini & selamanya...

Xpe..Xpe..pas konsert bleh jumpa Wali Selipar mtk kt TUHAN ampunkan dosA-dOSA....

Senangnya jadi AHLUL PASesat...kih kih kih...

Anonymous said...

biasa le.. time ni le nak popularkan semula diri mereka.
tunggu kejap lagi, bila abang2 kesayangan dap start buka mulut..
terkincit beb..
tak percaya? tunggu je...hehehe

RBF Online said...

gap,hari ini khalid samad nak berlagak jadi hero membantah konsert berkenaan kerana katanya tak sesuai dibuat di shah alam.

bila dah dekat nak p/raya baru dia tahu nak jaga hati masyarakat shah alam. dulu masa dia gadai kalimah ALLAH dia tak ingat kpd masyarakat shah alam.

Khalid gereja akan tahu langitnya tinggi atau rendah dlm pru 13 di shah alam.

Mr Ganu said...

bosan la ngn PAS, bek citer pasal lain plak. pasal...ermm...pasal...ermm..PAS. haiih...xde cite lagi bes la slain PAS.

Anonymous said...

EHHHHH..tak elok nko org mengata PASssttt camtu.. kena mintak maaf itu pun kalo pok ajis dan gagap gagak sudi maafkan.. masuk neraka nko org nanti!!

ronni, teressa kok, khalid gagap, eli,khalid gereja dll dah dpt pengampunan dari pok ajis dah ada tiket.. nko org dapat??

lebih baik ramai2 berlutut depan JKR 10 kelantan mintak pok ajis beri keampunan.

Anonymous said...

i city tu dkt je dengan uitm shah alam... mudah lg kerja merosakkan anak melayu.

Anonymous said...

x payah jadi munafik la pencacai umno..adakah pas selangor duduk diam? apa yang diorg buat tu? diorg bantah ke sokong? xda usaha untuk memindahkan konsert tu dari pihak pas? apsal plak ko nk salahkan ronnie? asal ko x salahkan kerajaan pusat yang luluskan konsert besar cmtu?

nak bodohkan melayu senang je..mainkan isu sensetif kaum, buat website yang isinya tahap sampah..

Anonymous said...

Sekarang semakin nampak slogan "islam untuk semua" oleh Pas.Apa dah jadi kalau Islam dilacurkan.Kan ke pelacur boleh dipakai untuk semua sebagai peneyedap je.

Tukang Komen said...

HEY PARTI PAS. BALIKLAH KAU KE TEMPAT ASAL KAU DAN GANGGUN MANUSIA DIBUMI INI. POOOOH!

Anonymous said...

Dengar kabor nya I City nak jadi Hub Hiburan di Selangor macam di P.Pinang. PAS for ALL. semua boleh!!!!

saya pembodek umno tegar said...

ok kita cerita isi la..
rakyat x sebodo otak 3 suku para pembodek yg hanya tau kejar tender, jadi pembodek dan membuat website yang mempunyai isi sampah seperti website ini..banyak bende lain yang korang patut pikir pasal kebajikan rakyat dan kita nak cerita nasib golongan yang makan sehari pun x cukup..
jangan belagak sangat dengan apa yang umno dah beri pada kamu sebab tugas kerajaan memang patut menyediakan keperluan asas tanpa membebankan rakyat marhaen selaku pembayar cukai dan pemberi gaji kepada pemimpin2 kerajaan..kalau anda bersetuju dengan gejala kenaikan harga minyak dan harga barang runcit dengan kadar yang pantas memang sah la anda pencacai umno yang hanya tahu bersorak tetapi tidak mahu perubahan ke arah kebaikan?

apa yang pencacai umno nak bangga sangat? bangga dengan pembangunan pesat? sudah lah, cuba bitau,kt klcc shopping cmplex tu mana satu kedai melayu yang punya? tolong senaraikan, cuba btau aku dalam 10 nama billioner kt malaysia ni berapa kerat nama melayu? 50 thn united malay national organization memerintah ini yang dinamakan perjuangkan bangsa melayu?ketuanan melayu? puiiii!!! bukan nk pertikaikan tetapi bagi sy umno sekarang bukan parti yang pure melayu, umno sekarang parti untuk mendapat keuntungan dan anda yang jadi tukang sorak ini hanya dapat secebis dari bergunung yang pemimpin2 kamu dapat.

bukan semua yang kerajaan buat membuatkan sy tidak bersyukur cuma rasanya dah tiba masanya untuk pencacai umno membaca buku jingga.kaji apa yang PR ingin laksanakan.maklumat yang diberi disekat oleh gerombolan agar rakyat buta, come on lah, sampai bila nk perjuangkan ultra malay? sedarlah kita duduk di malaysia negara yang mempunyai berbilang2 bangsa dan itu fakta..jangan risau dengan hak istemewa orang melayu jika PR memerintah, sudah termaktud dalam perlembangaan melayu mendapat lebih di negara ini dan pemimpin PR baik DAP,PAS dan PKR pun dah setuju so apa masalah umno nk pertikaikan buku jingga yang sememangnya menguntungkan kita sebagai rakyat sedangkan umno tiada inseatif kearah kebaikan itu.yang mereka tau hanya mengkondem dan kata semua tu mengarut.sekurang2nya mereka mencuba untuk memberi kebaikan dan itu dikatakan mengarut?.salah kita kerana tidak mahu membaca..

udah2 la tu cari berita dari berita meloya dan berita hairan..kurang2kan lah tengok berita dari lidah kerajaan kerana sampai kiamat pun kalau umno memerintah media massa ini xkan cerita keburukan umno dan akhbar ini wujudnya hanya untuk memperjuangkan nyawa politik umno..

boleh btau sy x kenapa parti yang kononya satu2nya parti yang memperjuangkan nasib melayu tetapi menggunakan united malay national organization sebagai nama parti? kalau betol umno kata pas adalah parti yang memecah belahkan melayu kerana membentuk parti yang menerima melayu sebagai keahlian dan tidak hanya bergabung dengan mereka kenapa dahulu sebelum umno terbentuk mereka tidak sama2 berjuang bersama Parti Kebangsaan Melayu Malaya? mengapa mereka wujudkan united malay national organization sedang pada masa itu PKMM satu2nya parti yang menggunkan slogan MEDERKA dan bukannya hidup melayu seperti umno canang2kan dahulu untuk menentang penjajah?..kenapa united malay national organization tidak sama2 ikut dalam perjuangan itu malah membentuk parti mengikut telunjuk dan mengunakan cara pentadbiran british mengikut sistem kapitalis? sila jawab wahai pencacai umno..

Azraque7 said...

Dah la tu IBLIS DAP, enko tulis panjang berjela macammana sekalipun status PAS sebagai anjing suruhan DAP tak akan terjejas. pergi mampus la dengan buku jingay ko tu. Aku yang tak pernah harapkan UMNO pun untuk hidup, bahagia jugak. Gaji tinggi gak. Cuma aku bimbang dengan anak cucu aku ngan cucu cicit nko tu yang hilang tanah air sendiri pi gadai kat cina kapir. enko yang jenis x pikir pasal masa depan boleh la menyalak sekarang tapi tau la kubur enko kena kencing ngan anak cucu engko nanti bila nasik dah jadik bubur. PR boleh pergi mampus. Kalau Lebai PAS lawan biawak sekalipun kat Parlimen dungun nanti Demi Allah aku lebih rela pangkah biawak. Bukan suka UMNO tapi terlalu jijik dengan PAS.

Mr Ganu said...

oooomak aiiihh...panjang nyee...

Mr Ganu said...

saya pembodek umno tegar

ko da tau billionare xde org mlayu yg ko p sokong PAS yg sokong cine tu wat ape? nnti kang makin bertambah2 la cine jd kaye....bodossss..

Anonymous said...

Pembodek UMNO tegar said 50th.tak ada apa...YOU MUST BE BLIND. Betullah UMNO tak buat apa2 tengok PAS di Kelantan 1 Masjid pun tak boleh bena. Yand ada the BIGGEST reclining BUDDHA IN ASIA di Serambi Mekah kata KAU ha.ha.. Masallah AIR sampai sekarang tak selesai. Rakyatnya semua migrate cari rezeki. Bila orang kata they says mereka travel concious...CONFUSED !

Anonymous said...

kepada SAYA PEMBODEK UMNO:
ko tak payahlah nak berkongkang kongkang kat sini..ko pegi masuk jamban, ko berak. sambil ko berak ko menung panjang panjang apa yang ko kata tu bijak atau tak. sambil tu ko fikir bahgia tak ko duduk berak dalam jamban tu. kalau ko rasa ko bahgia berak takde orang ganggu melayu seperti ko berak, aku syorkan ko bersyukur dengan apa yang ada sekarang ni sebab kalau PR ko yang menang aku yakin ko tak akan dapat berak dengan selamat dan tenang setenang tenangnya lagi..ko orang muda tak ponah rasa kejamnya bawah neraka huruhara melayu kena jajah dulu. cuba ko jadi mcm aku orang tua nih..fikir dulu sebelum berkata. ayat ko panjang..tapi isi bodoh dan bangang...maaf cakap.

pak tua malaya.

saya pembodek tegar umno said...

kat kelantan masjid kecik2 tapi penghuni rumah ibadatnya ramai..itu fakta..

haha..xpayah la..DAP bukan parti 1 kaum.ko bila2 masa nk masuk pun boleh..pas parti sokong cina? haha kenyataan yg xda otak, abis umno dengan mca dan gerakan mcm mana?

jawab soalan aku. choi soi lek pernah cakap die akn menjadi org pertama sokong pkr kalau anwar lupuskan hak istimewa org melayu sedangkan dalam pakatan semua pemimpin bersetuju dengan perlembangaan sedia ada sekarang dan mereka semua setuju islam agama rasmi negara, hak istimewa orang melayu dan bahasa melayu bahasa kebangsaan..siapa sebenarnya yg racist?

Yehaaa said...

bodek yaa... aku selama ni business tak pernah amik tender atau kerja kerajaan, elok je maju,

nak tau sebab apa? ramai sangat yg nak amik, cam sakai bukit. dan kebanyakan nya bukan pro kerajaan pun yang ter heggeh2, semuanya pro pembangkang.

aku sokong barisan sebab kemajuan, bukan pasal tender, dan untuk kesejahteraan anak2 aku nanti.

cukup lah aku berterima kasih atas pelajaran aku yang kerajaan barisan bantu selama ini, puak2 pembangkang pun kalo kerajaan tak bantu dari segi pelajaran, ntah kemana ntah.

saya pembodek umno tegar said...

begitu juga saya ingin mengatakan anda bodoh kerana masih tidak sedar yg anda duduk dinegara malaysia yg mana penduduk nya berbilang kaum. jangan jadi bodoh la sedara, anda dah tua tu la patutnya boleh berfikir, sampai bila nk berjuang belandaskan bangsa sedangkan pemimpin kebanggan anda sendiri menindas bangsa sendiri? cakap la banyak mana pun tatp isi anda kosong. ultra malay sgt pun x guna kalau dah 50 tahun merintah masih nk pertikaikan kedudukan melayu sekarang..jika begitu pemikiranya sama seperti anda menyalahkan pentabiran umno selama ini.

aku je said...

s.p.u.t ,
aku orang biasa.
belajar takde pun biasiswa kerajaan.
keje takde pun guna cable.
tapi aku tak tergamak nak jualkan maruah aku pada komunis mcm DAP.

ceritanya di sini, kau marah pada UMNO yg terdiri drp org Melayu yg kaya raya.

jadi aku nak tanya kau balik. Jadi kau lebih rela kekayaan negara ini milik kroni cina mcm DAP? mereka bukan kroni, tapi anak, menantu, sepupu. Baik Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, cousin Nga & Ngo, Karpal Singh, Gobind Singh, Ram Singh.

PKR dgn anak bini. PAS dgn anak menantu. Ye, ini bukan kroni. Tapi lebih super dari kroni.

Minta dijauhkan PR memerintah bumi bertuah ini. Sedikit Allah tunjukkan apa akan jadi jika mereka berkuasa. Baru 3 tahun, tgk Penang, tgk Kedah dan Selangor. Perak yg sekejap itu, 999 tahun hakmilik tanah diberi kepada bangsa yang baru dtg sini kurang 100tahun. Ok la..kurang 200 tahun.

Kalau ye pun marahkan nyamuk, janganlah kelambu dibakar. Berkerat rotan berpatah arang.

Aku juga marah bilamana Cina dibenarkan mengaut kekayaan tanah ini. Tapi aku faham resmi orang Melayu bila bekerja. Dua tahun, aku pernah ada 150 org dalam seliaan aku. Semua bangsa ada. Dan aku fikir kau dapat teka siapa yg rajin ponteng, rajin MC dan rajin datang lambat. Masa tu, aku kerja dgn syarikat antarabangsa milik bangsa Yahudi. Aku tak kata aku sayang Yahudi sebagaimana Anwar sayangkan Wolfowitz dll. Resmi bangsa Yahudi ialah sangat rajin. Pukul 5 pagi meeting kat KL. Dia yg sampai dulu. Bukan meeting conferens dgn syarikat utama di UK, tp meeting sesama yg ada di KL. Sbb tu mereka boleh memerintah dunia hari ni dgn proksi. Mereka sebuah bangsa yg sudah kuno, tua dan terasuh yg disebut byk kali dalam Quran.

Kau nmpak tak apa maksud aku. Bangsa Melayu bangsa yg mudah bertolak ansur disbbkan Islam pegangan semua org Melayu. Namun, bangsa ini sebuah bangsa yg sangat muda. Berbeza dgn bangsa yg sudah ribuan tahun terasuh seperti Cina. Ada cacat cela sana sini pada bangsa Melayu, kitalah juga wajib memperbetulkannya bukan menghenyakkannya lagi ke lubang yg dalam.

Tapi bila ada orang Melayu yg perangai keldai mcm kau dan PAS.. maka wajib ianya ditentang habis-habisan!

Anonymous said...

nama pon dah pembodek.....
kepala butuh...
hang tau apa.toya mt amin betoi.hang bodek umno untuk dpt tender.pas tu bagi anak bini makan,ha baguih la macam tu.untuk dpt projek mintak kat umno.bila dah dpt,makan dah jadi taik salah umno pasai dah jadi taik.hang dengan pak anuar al juburi hang sama ja.p la tanya al juburu duit 13 bilion dulu yang dia bawak lari dia p tak kat mana masa zaman tun dulu.pundek punya pencacai pkr

Anonymous said...

S.P.U.T ni ....tadi pagi takde. Tetiba tghari ada..

hehehehe. Ni sah le baru masuk syif keje petang. Keje dgn PR utk menyibuk kat blog pro-BN.

Berapa ar PR bayo kau utk buat keje camni? Bayo bulan ke..bayo jam?

Ada lubang lubang keje mudah mcm ni, kongsi ar..takkan makan sorang je kot..??

Mr Ganu said...

saya pembodek umno tegar

kesian la lu bro...kesian...masih mmpertahankan perjuangan cine...kominis yg pernah rogol, bunuh, sembelih, dere mak nenek ko tu kosong...adoiiiyai..ape laa ke benggap ko ni...
xpe la...aku rs ko da giler nk menang kot, kt cni ,bg ler ko peluang nk komen ape2 pon...aku rs ko mmg tertarik kt umno kot sbb tu ko leke menaip komen kt sini...hihhii...btw, thnks la sudi mai GAP.

Anonymous said...

dia ni memang kaki bodek.otak kambing.dulu masa mca ngan mic bersama dengan umno kata umno kapir.la ni sibodo ni seronok la berkawan dengan dap.dah tua nak mampos pon dok jadi pembodek lagi...ingat2 nak mampos sama oiiiii.....

saya pembodek umno tegar said...

aku je.

macam tu jugak dengan aku, aku xkan biarkan orang melayu terus menipu melayu, anda lagi rela melihat pemimpin umno melimpah ruah kara rayanya tapi buat2 x nampak dengan rakyat yang tersempit dengan kepayahan.. buang ego melayu anda dan berjuang bersama rakyat, sebab perkauman ini lah membuatkan kaum lain memandang seorng terhadap melayu..

asas perjuangan bukan berdasarkan kepada kaum tetapi agama. bila dah dekat dengan agama semua pasti ok..x caye? tengok kelantan, cina sana semua peramah2, bukan kaki klentong mcm cina ciptaan umno.

to mr ganu,

haha..penulisan mengikut emosi ke bro?
hahaha.x de isi langsung bro.

perlu dingatkan bahawa nama saya pembodek itu menjurus kepada sesiapa yg merasakan diri diorg pencacai, untuk yg berdebat menggunakan otak aku ok je.

saya pembodek umno tegar said...

mr ganu, cina komunis?
haha.DAP bukan parti komunis, dari dulu umno labelkan DAP kominis..

yg ko marah sgt kt komunis tapi najib sambut PM china selaku negara komunis dengan berbelanja besar nk sambut pakai duit mak bapak ko bayar cukai ko x melalak plak?

Anonymous said...

pembodek ya.pergi la bodek pas nu.moga2 dpt projek selipar tok guru.boleh buka kedai kat bazar tok guru.nak bodek DAP takut kena makan babi ngan bir dulu baru dpt projek.tu yang pencacai ni dok bodek umno.

aku je said...

s.p.u.t,

benar, Islam wajib diletakkan di tempat paling utama.

tapi..

aku tak boleh terima apabila PAS berpaling drp perjuangan asal mereka.

apabila nama Allah disyirikkan.
apabila murtadnya seorang Islam disokong.
apabila bible melayu diiktiraf.
apabila arak yg disita dipulangkan semula.
apabila tiada satu kerusipun yg dimenangi di Sarawak tetapi org PAS bersorak gembira atas pertambahan kerusi DAP. Siapa DAP? Jgn kau lupa.

Jadi.. ke mana perginya kepentingan Islam bagi PAS?

Mr Ganu said...

saya pembodek umno tegar

BN nk kawan ngn cine kominis ke ape ke xde la sampai nk tunduk ckp cine. yg die dok jmpe pmmpin cine tu pon bkn duit mak bapak aku sorg jer , tp ngn mak bapak ko skali. so jgn wat2 xperasan. biase la strategi berniage, klu nuar ngn pok nik or KM pineng pon dpt perintah, diorg akn wat mnde yg same. so xde isu pasal p jmpe pmmpin cine kt cni ok. tp xtau la klu betul si cine DAP nk kmbngkan biz ngare p jmpe pmmpin korea tp sampai skrg xda habuk je. same la cam pok nik plak, da 20 thn lebey printah, tp jalan sejengkal pon x nk repair....hahaahaa...

Anonymous said...

cewah guna otak konon..pegilah pembodek umno....kaulah manusia yang tersilap lahir dalam melayu. sebenarnya kaulah petualang melayu..orang mcm nilah dap bertepuk tangan..ntah ntah pembodek umno tegar ni hidupnya senang lenang, rumah besar, anak anak sejahtera semuanya..tapi malangnya tak boleh bersyukur hidup ditanah melayu ni..kutuklah melayu ni..kau kutuklah..nanti PR merintah kau taulah dimana duduk diri ko..

Anonymous said...

kepada bodek tegar.yang anuar dok menipu orang,hang tak nampak.td hang kata hang tak rela melayu kena tipu ngan melayu kan????pasai hang dok kena tipu ngan DAP.la ni aku nak hang bg tau kat anuar jangan dok tipu orang melayu sangat.contohnya 19.sebtember.apa dah jadi.tolong jawab!!!!hang percaya dak klu anuar kata 19 sebtember 2011 ni dia nak jadi pm.klu hang percaya hang pon sama dengan dia

Anonymous said...

pembodek....pembodek....kepala butuh...

Anonymous said...

si pembodek tegar ni, keje makan gaji dgn PR la..baru masuk syif keje petang. tadi pagi takde..

Anonymous said...

kat sini ada projek sapa nak.....projek bersihkan selangor dari arak.kejanya senang ja.pergi rampas setiap kedai yang jual arak..sapa nak tolong hantar data anda.

saya pembodek umno tegar said...

hahaha..
aku keje swasta je bro, pagi xde petang ade? memang la bro, aku baru jumpa website sampah ni tengah ari tadi.sebelum ni aku x pun usha sampah ni

aku bukan mcm pencacai jenis tunggu bulan jatuh ke riba..

patutnya aku yang patut tanya berapa united malay national organization bayar kt para pencacai..

Dot said...

ada lagi pencacai dap yg suka komunis memerintah malaya...pkmm tu dulu berselimutkan ideologi merbahaya..kalau ikut dia worang...malaya masih jadi malaya. baik tak baik jadi macau. pi baca buku sejarah balik pi! syoh! syoh!

"Parti Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM), juga dikenali Parti Nasionalis Melayu (PNM) (bahasa Inggeris: Malay Nationalist Party) telah ditubuhkan pada 17 Oktober 1945[1] di Ipoh, Negeri Perak. Parti ini merupakan parti politik Melayu yang pertama ditubuhkan selepas pendudukan Jepun di Tanah Melayu[2].
Matlamat utama penubuhan PKMM ialah untuk menuntut kemerdekaan penuh bagi Tanah Melayu dan menentang sebarang bentuk penjajahan Inggeris. PKMM juga berusaha mengatasi masalah orang Melayu di segi pelajaran, sosial dan ekonomi serta kebebasan mencetak dan bersuara[3].
Pada 30 November 1945, PKMM telah mengeluarkan lapan resolusi yang dianggap oleh pihak kerajaan sebagai diinspirasikan oleh rancangan 'Sembilan Perkara' Parti Komunis Malaya.
PKMM pada mulanya tidak condong kepada komunisme. Tetapi apabila Mokhtaruddin Lasso dilantik sebagai presidennya yang pertama pada bulan Oktober 1946, parti ini dipengaruhi oleh komunis."

wooo! pi balik baca buku sejarah bagi habis pi!

Anonymous said...

aku syorkan pembodek umno tegar ambik projek ni...dia memang suka dengan kerja ni..betoi dak semua kawan2!!!!sapa sokong angkat tangan.

Anonymous said...

ewah2.lu cap "bro" la pulak ya.pencacai pembodek

aku je said...

s.p.u.t (aka siput),

tolong jawab soalan aku tadi.
Mana pegi kepentingan Islam pada PAS?

saya pembodek umno tegar.. said...

aku akn tunggu korang jadi pembangkang pulak suatu hari nanti dan igt nama saya pembodek umno tegar ini..kah kah kah..

Anonymous said...

jawab..jangan tak jawab soalan mudah daripada 'aku je' tu.

Anonymous said...

klu dah tau blog sampah apa yang kau dok membabi kat sini lagi..pergi la membabi kat blog kawan2 kau tu.nnt kena ugut bunoh ha baru nak terketar2.jadi cam mat pit indon tu..syoh....syoh.....

Anonymous said...

kepala butuh mu.sapa nak ingat nama mu tu.tak glemer pon.klu nak ingat pon kau ni kami bina tugu dan taruh nota kat situ dengan tulisan pencacai angkat najis DAP.sesiapa orang yang lalu di suruh kencing sekali.lain la klu kamu ni hitler.bodo2.hitler pon dia marah jugak kat yahudi.apa punya malang la kau ni pencacai pembodek

saya pembodek umno tegar said...

aku je,

aku bukanlah orang yang kuat agama tapi aku dapat bezakan mana yg baik mana yg buruk.

aku x nampak kebaikan yg ingin dibawa umno tapi aku bersykur dengan dasar perjuangan pas yg ingin melihat kemakmuran didalam negara ini, tidak melabelkan bangsa sebagai senjata memecah belahkan rakyat kt negara ini pun dah cukup bagi aku..

tunggu kebangkitan anak muda ok para pencacai..kah kah kah kah

aku je said...

s.p.u.t,

aku tetap meletakkan Islam di tempat teratas.

Pada aku, Islam tidak boleh dijual beli, ditolak ansurkan. TIDAK BOLEH SAMA SEKALI.

PAS sudah berpaling drp perjuangannya yg asal.
Nama Allah disyirikkan.
Murtadnya seorang Islam disokong.
Bible Melayu dipertahankan.
Kafir memasuki ruang solat.
Kafir memberi tazkirah kepada jemaah.

Dan yang terbaru, DAP mahukan agama kristian menjadi agama rasmi negara ini. Adakah ini yg kau mahu lihat? Berdekah-dekah kau ketawa hari ini. Anak cucu sendiri yg bakal menangis.

Mr Ganu said...

saya pembodek umno tegar


see...mmg kuat berangan...hahahaha...xsangke betol aku...11

Anonymous said...

klu dah tau tak kuat agama belajar la lagi dengan tok guru agama yang tidak berpolitik.kau tak nampak apa kebaikan yang umno bg???.kepala hotak kambing betoi la budak ni.habis hang sekolah d mana....???awak hang ingat pas dan pkr tu baguih sangat ka..aku nak tanya hang masa hang sekolah dulu pas dok tolong hanga ka???la ni senang aku nak bagi tau kat hang pencacai.klu hang nak senang jawapnya kena keja la.sapa2 pon cam tu.kambing betoi la dia ni..

saya pembodek DAP tegar said...

si pembodek ni dah declare dia bukan kuat agama la ...

apa maknanya tu??

saya pembodek umno tegar said...

aku je,

sumber rujukan anda apa sebenarnya?
utusan meloya? berita hairan?

kes negara kristian tu lagi bodoh, DAP xda keluar kenyataan diorg bincang isu tu dan kenapa bloggers umno tu buang post die yg asl?

bro, aku sama mcm ko, tapi berbeza ideologi, yg ko rujuk mungkin disunting2 bukan origanal, sebagai manusia ko patut boleh berfikir, kenapa pulak mesti DAP nk wujudkan negara kristian di negara ini sedangkan mereka semua setuju dengan perlembangaan sedia ada, usah rosakkn pemikiran minda melayu dengan ideologi racis bro. ko kene terima hakiat yg ko duduk di malaysia negara berbilang kaum, ko x boleh panggil parti lain parti komunis, kalau ko rasa isa itu betol dan ko rasa malaysia ni terancam dengan bangsa lain ataupun DAP ko suruh la najib sumbat diorg dalam isa. jangan dayus mencari fakta, kita manusia biasa dan diberikan peluang untuk berfikir, anda rasa pemimpin malaysia ni berfikiran melayu ke? tengok dari segi pakaian dan cara pertuturan serta sosio budaya di negara ini ko rasa umno berjaya ke memartabatkan melayu di mata kaum lain? sorr aku nk kata semua tu xda. kalau la betol umno ikhlas buat semua tu mybe aku dipihak ko sekarang bro dan itu fakta.

Anonymous said...

habis hang ingat harakah tu baguih sangat ka...aku rasa harakah lagi putar alam.tuih.....kat PASTI pulak dok suruh budak2 membenci orang.apa kejadah ni...hang budak2 mana tau pasai sejarah.buka la internet.baca la balik sejarah 13 mei.baca bagi sampai faham.satgi baca sekerat2 plak.baca dan teliti betoi2 apakah yang di maksudkan dengan PAP dan DAP

Anonymous said...

oi pencacai.hang dok d mana ha.kelantan ka????.bab sosial dan berpakaian adalah tanggungjawap bersama.samalah macam rasuah.klu dlm rumah hang pon adik2 pakai melucahkan hang nak kata umno punya keja ka.di kelantan yang di ibaratkan serambi mekah lagi teruk bab sosial dan pakaian.itu pon hang nak salah umno jugak ka.penjawat awam yang terima rasuah...awat hang ingat dia orang tu semua orang umno ka...entah2 yang banyak orang pas dan pkr.jangan jadi kambing la ..

ireman aziz said...

kepada saya pembodek umno tegar...

tahniah...ko la bangsa melayu yang paling hebat...sehebat keturunan ko yang dijalang oleh cina2 komunis...nenek ko kena main ngan cina komunis sampai dpt mak ko? pendapat aku mudah...cina2 bangsat sanggup buat apa saja untuk dapat kuasa politik...masuk islam pun takdek masalah bg cina2 bangsat nie..diorang nie standard orientalis...belajar agama untuk menguasai org lain...nasihat aku...cuba ko p maustatin kat tanah besar china ke taiwan ke...mana tau dapat jumpa komunis yang main nenek ko...jejak kasih beb...

INGIN TAHU said...

s.p.u.t,

mintak tolong jelaskan YG 'aku je' tanye.. memang nak undi paS, tp tengok isu2, bimbang benar rase hati ini, tolong penjelasan yg fakta, jgn sekadar memanaskan keadaan.

Anonymous said...

woiii pembodek umno....hang punya soalan tu kami dah baca dan kami dah tahu jawapan nyer....cari lah soalan baru....bodoh.....macam nie nak menang pru13....kalau soalan peperiksaan sekolah tiap2 tahun sama jer semua budak kat malaysia nie pandai..cuba cari yang lain....bodoh... kalau pengundi atas pagar baca mesti comfirm pangkah umno...gap dah jawab....

Anonymous said...

ingin tahu.

dia tu budak hingusan lagi.baru nak berjinak2 dengan politik.dia tu sebenarnya peminat bob lokman.dia nak ikut bob lokman tu...nak belajar agama kena masuk politik.budak setahun jagung.sejarah 13 mei dia ni tak dak lagi.pas tu tak mau belajar sejarah pulak tu...

Anonymous said...

budak pembodek umno ni sebanarnya orang meroyan.dulu pi mintak keja ngan kerajaan.masa temuduga orang tanya lain jawap lain.cakap pasai politik la pulak.jawapnya kena tendang la...tu yang dia anti kerajaan tu.kah....kah...kah...

aku je said...

s.p.u.t

gerakan halus kristianiti ini sudah berjalan sejak dari aku lum lahir lagi. Aku tau sbb mak aku cerita, paderi melawat pesakit pesakit di hospital memberi nasihat dan kata-kata yg cukup manis.

zaman aku student, kecoh bab holly water letak dalam gula gula atau coklat dan diberi percuma kepada pelajar2 Islam.

memang aku tidak berada di tempat permesyuaratan yang tersebut. Tetapi, jika tiada angin, masakan pokok bergoyang.

Aku percaya bahwa agenda kristianiti ni adalah satu agenda sepanjang zaman. Apa perlunya bible berbahasa melayu sedangkan semua Melayu itu difahamkan Islam. Bukan seperti bangsa lain iaitu tidak semestinya cina itu buddha atau india itu beragam hindu.

Jadi apabila agenda kristian menggantikan Islam sebagai agama rasmi di laporkan oleh blog dan akhbar, tanpa sekelumit sangsi aku percaya atas dasar bahawa perjuangan kristianiti tidak akan berhenti dan tidak pernah berhenti.

Usahkan laporan bertulis, angin sepoi sepoi bahasa bertiup lalu yg bawa berita seperti ini juga aku akan percaya. Agenda kristianiti adalah satu agenda yg sangat kuat dan bertahan ribuan tahun.

Jadi, apakah apabila sudah benar benar terjadi baru kau mahu percaya??

komandomelayu said...

BUAT AHLI PR SAYA PEMBODEK UMNO TEGAR BERANI MATI!

MULA2 SATU CINA MARI
TUNJUK KUNG FU MCM JET LI
ALASAN 1 MALAYSIA HUJAH DIBERI
KUASA MELAYU NAK DI KETEPI
HAK MELAYU DI CACI
ISLAM MAU KASI GANTI
GAP HANTAM HARI-HARI
MUKA JADI SERUPA BABI
LARI SINGAPORE NAIK LORI!

PASTU ANE HINDRAF PARIA MARI
API KERETA NAIK KL PERGI
SERUPA MGR BANYAK AKSI
SATU KALI MELAYU PERAK KASI MAKI
TERUS BALIK INDIA MABUK TODI
SAMPAI LUPA SAMA TANGGACHI!

BELAKANG AMK TUNJUK BERANI
SAM KETOT CABAR TAK HENTI2
UTUSAN MELAYU NAK DIKASI BERENTI
KARL PERGI AJAK GUSTI
SUDAH SAMPAI HARI TELOR JADI GULI
JANJI HEBAT TINGGAL GUSI!

DTG AHLI PAS SERBAN PAKAI GUNI
BAGI FATWA LAGAK IMAM HAMBALI
ASYIK KUTUK BINI PERDANA MENTERI
SEMUA PASAL AURAT DAN TUDUNG BINI
SERVANT OF GOD KELUAR NAS HAKIKI
HUKUM MANA PENTING AURAT BINI
ATAU JADI BARUA DAP BABI
RUPANYA BUDAK TAK PAS SRP

MUNCUL UPIP MAU GANTI
MUKA SERUPA TANDAS KERETAPI
LETAK KETAYAP SAMBIL BERBIKINI
BILA DI SOAL TERUS MENYEPI
TAPI HUJAH TAK DE BERAPI
PASAL BANYAK TELAN TAIK BABI
INGAT ADA KOTE PANJANG SEKAKI
RUPANYA DAH P TUKAR JADI PUKI!


LAGI SAMPAI MAMAK PANGKOQ
SEBELUM TEBAR ROTI PEGANG TELOQ
ORANG MAKAN BAU PUNGKOQ
AJAK KOMANDO GADUH BERKOKOK2
TAPI HANG P MAIN JUBOQ!
TAKUT GIGI HILANG BERTERABOQ

LATEST ZAMRI CAMPUR ULAR
KASI STATEMENT TERLALU HAMBAR
BAIK KAU CEPAT BEREDAR
SEBELUM DTG ULAR LAGI BESAR
PANDAI BERHUJAH NAMA DIA ANACONDA
SEBELUM KAU KENA PENAMPAR
TERUS MUKA MCM TELOR DADAR!

TERBARU SAYA PEMBODEK UMNO TEGAR!
BAGI HUJAH BERLEMBAR-LEMBAR
SAMPAI TERKENCING BIAWAK SAMA ULAR
JASA UMNO LANGSUNG KAU PUTAR
SEMATA-MATA AJAK SOKONG PR
TAPI PR YG BANYAK BUAT ONAR
RAKYAT TAK BODOH SEMUA BISA DENGAR!
CUMA HANYA CAKAP KAU BERDEGAR2!
APA SELAMA NI MELAYU MAJU KRN PR?
NEGARA MAJU KERANA CUKAI DIBAYAR?
APA KELANTAN CUKAI TAK DIBAYAR?
PATUTLE NEGERI MUNDUR DAN TERBIAR
ALASAN KAU MEMANG HAMBAR
SEMUA ORG BODO KAU SAJA YG PAKAR
PERJUANGAN ISLAM PR YG NAK TUKAR
TAPI UMNO DAH LAMA KEMBANG SYIAR
KAKI BELIT MCM NI TAK BOLEH DIBIAR
AGAMA DAN BANGSA KELAK TERCABAR
JGN NANTI KAU DIPANAH HALILINTAR
PASAL TOLAK SEMUA HAL YG BENAR!

APA NI PAS DAN PKR
MCM2 ORANG KASI TUKAR
BINATANG PUN KAU HANTAR
SEMUA YG OTAK PUTUS WAYAR
PENGKHIANAT BANGSA KAMI TAKKAN BIAR
SUMPAH PERTIWI KAMI BERIKRAR!

Anonymous said...

baik upip, penarik rantai, yg terbaru sput semua adalah orang yg sama.

kalau dia ada, dia takda. Ada penah nmpak semua ada sekali serentak?

saya pembodek umno tegar said...

wow komando melayu berpantun segala..
haha suka suka..

aku rela ko nk cakap aku bodoh tapi aku x booh seperti ko berlagak hero tapi pemikiran ntah kemana2..

perjuangan bangsa ko agung2kan takut melayu mundur kebelakang apa kau kisah selama 50 thn umno memerintah nasib melayu masih kau nk pertikaikan?

bodo x berperi kalau nk cakap PR memerintah negara tergadai. hanya ultra malay dan orang umno yg takut projek lingkup je bila bn jadi pembangkang akn cakap mcm tu

isu nasib melayu diperjudikan sebagai pertaruhan dan pembodoh minda melayu tapi senyap membisu pemimpin ko menidas melayu marhaen dan kayakan kroni..

bukan x bersykur cuma mahu perubahan meyeluruh dan kesaksamaan dalam membentuk negara yang lari dari isu perkauman seperti dimainkan umno..

cakap punya lah berseni tapi otak sempit tidak terperi..kah kah kah..

sapa rantai dan sapa upip?
silap la nk cakap aku ni org yg sama sebab aku baru je jumpa website sampah ni. kah kah kah kah

aku je said...

s.p.u.t

lama sangat masa yg kau ambil utk jawab soalan aku. Mesyuarat ke?

Anonymous said...

PEMBODEK UMNO.
Kalau PR perintah korang kumpulkan semua lesen orang melayu dan bagi DAP guna. Korang gadaikanlah kepentingan bangsa melayu. Korang gantunglah kalima Allah kt pintu masuk gereja dan kuil. Papan tanda jalan tulis dalam semua bahasa. Masjid boleh panggil orang kafir beri ceramah.

komandomelayu said...

SAYA PEMBODEK UMNO TEGAR ALIAS PUNDEK!

HOI PUNDEK!
APA KATA KITA BERSUA MUKA?

KALAU SETAKAT SEMUA HUJAH KAU SEMUANYA AKU BOLEH JAWAB SAMBIL
DOK BERAK SAJA!

KAU LUPA MELAYU MEMANG SUKA BUNUH
PENGKHIANAT BANGSA MCM KAU NI!

KAU NI LAH CONTOH MASALAH UMAT MELAYU ISLAM YANG TAK BERILMU TETAPI NAK BERHUJAH PAKAI KEPALA LUTUT PASAL OTAK KAU KOSONG!

KAU LAHIR DARI BONTOT LEMBU KE?

KALAU RASA NAK BUANG KUASA MCA,GERAKAN CINA DAN MIC HINDU KAFIR NI LAH MASA NYA UMAT ISLAM KENA BERGABUNG PAS DAN UMNO KALAU TIDAK NANTI JADI MCM SINGAPURA!

SEBAB ABANG ANWAR KAU DAH JUAL BONTOT DIA DEKAT DAP BABI DAN KALAU KAU BAGI PEMBANGKANG MEMERINTAH NEGARA MAKA JADILAH MACAM PPINANG TU! BODOHHH!

MINTA ULAMAK FATWAKAN HARAM MENGUNDI DAP BABI LAKNATULLAH TU! SEBAB RAMAI ORG PAS DAN PKR MCM KAU YANG JAHIL LAH YG PANGKAH KERTAS UNDI DAP BILA PILIHANRAYA ATAS TIKET PAKATAN SYAITAN!

NASIB BAIK LA KAU NI DENGAN NUAR JUBUR TAK IDUP ZAMAN JEPUN KALAU TAK JADI PENGKHIANAT MELAYU MACAM DLM FILEM SARJAN HASSAN!

KAU NAK PENAMPAR JEPUN PASTU MAKAN SUP SELIPAR JEPUN?

UMNO SYAITAN ?TAPI UMNO LA YANG MERDEKAKAN NEGARA,LAWAN KOMUNIS,BINA MASJID,HOSPITAL, SEKOLAH,UNIVERSITI,JALANRAYA,TUBUH BANK ISLAM,PROTON,PERKIM,JAKIM,KLCC PNB,KWSP,MAS DAN SEMUA PEMBANGUNAN FIZIKAL DAN ROHANI SAMPAI SEKARANG NI!

ANWAR DAN NIK AJIS BUAT APA KAT NEGARA NI?
SEKOR BESARKAN KOTE PASTU SAPU PUKI PELACUR &BINI ORANG,MAIN BONTOT LAKI DAN GADAI DIRI JADI BABI DAP!
SEKOR BUBUH SERBAN ATAS KEPALA BUAT FATWA HARAMJADAH UNDI PAS MASUK SYURGA,HALAL KAWAN DENGAN SYAITAN,HALAL ZINA DAN LIWAT,ALLAH MENCARUT,ISTERI RASULULLAH DEMONSTRASI!

KAU YANG TIPU DIRI KAU SENDIRI PERCAYAKAN CINA BABI DARI SAUDARA SENDIRI!

KALAU TAK PAHAM JUGAK BAGI ALAMAT RUMAH KAU!

Anonymous said...

Hello Pembodek Umno.
Korang memang tak kejar tender sbb lesen beri pada DAP untuk dapat tender. Korang jenis alat pada DAP.
Pasir pun kasi DAP. Korang sibuk menjilat je.
Cakap pasal jutawan dan billionaire? Ada sekor dua pun korang kutuk bagai nak rak. Korang jenis iri hati dan hasad dengki.

Anonymous said...

amacam s.p.u.t?

Ada berani bagi alamat rumah pada komando melayu?

Soalan senang drp 'aku je' tu..aku pun tertunggu tunggu juga utk kau jawab. Mana jawapannya? Kalau hebat sangat nak berhujah? apa kes lama bebeno ni?

Anonymous said...

Panggil si pembodek UMNO ni dengan panggilan s.p.u.t atau siput la wei..

Oi siput! apa kau tgh buat tu woi sampai terdiam? Menyiput ke woi??!

Anonymous said...

S.P.U.T aka SIPUT
ok..gak tu. Cantik ..

Oi SIPUT! SIPUT BABI ke SIPUT SEDUT kau ni?

Anonymous said...

Salam pada PEMBODEK,
PKMM tu siapa yg anjurkan. Ko ingat asal guna slogan MERDEKA suma melayu wajib ikut ke? Ko tautak berapa banyak persatuan dan NGO melayu yg ikut UMNO ketika itu?
Dulu parti PAS diberi nama PMIP - Pan Malayan Islamic Party. Sekarang tukar pada PAS sbb parti tu jenis bertukar2 pendirian. Bodoh punya komen.

Mr Ganu said...

s.i.p.u.t = sipuki
= sipandikutti
= sipundek
= sipetualang agama
dan bangse

komandomelayu said...

SIPUNDEK AKAL PENDEK
BANYAK ISAP TETEK!

KERAJAAN MANA YG HALANG MALAYAN UNION DAN MERDEKAKAN TANAH MELAYU NI?

UMNO!

KERAJAAN MANA YG BINA MASJID DAN PUSAT DAKWAH,PERBANKAN ISLAM DAN SISTEM ZAKAT SPT LEMBAGA ZAKAT,BAITULMAL,YADIM,JAKIM,PERKIM,IKIM,ISIS,BANK ISLAM,BANK MUAMALAT,BANK PERTANIAN,BANK RAKYAT DLL?

UMNO!

KERAJAAN MANA YG BANGUNKAN SEKOLAH HOSPITAL DAN UNIVERSITI?

UMNO!

KERAJAAN MANA YG JANA DUIT DAN BUAT JALAN2 KAMPUNG DEPAN RUMAH MAKBAPAK KORANG?

UMNO!

KERAJAAN MANA YG WUJUDKAN DASAR EKONOMI BARU DAN AGENSI2 UNTUK MAJUKAN MELAYU SPT MARA PNB PUNB?

UMNO!

KERAJAAN MANA TEGAKKAN UNDANG2 SYARIAH DAN TUBUHKAN MAHKAMAH SYARIAH?

UMNO!

HABIS KERAJAAN MANA YG DOK HANTAR ANAK MELAYU BELAJAR SAMPAI LUAR NEGERI PASTU BILA BALIK DOK KUTUK BALIK KERAJAAN?

UMNO!

KERAJAAN MANA YG BERANI HANTAR ASKAR BANTU UMAT ISLAM SAMPAI KE SOMALIA,BOSNIA,PELESTIN,KOSOVO?

UMNO!

KERAJAAN MANA YG BUAT DASAR PANDANG KE TIMUR SUPAYA MELAYU DAPAT BELAJAR TEKNOLOGI DAN TUBUH PROTON,HICOM,PERODUA DAN PETRONAS?

UMNO!

KERAJAAN MANA YG PENAH LANTIK ANUAR BERAHI JUBOR SEBAGAI TIMBALAN PERDANA MENTERI?

UMNO!

KERAJAAN MANA HANTAR SATELIT UNTUK BANGUNKAN SISTEM KOMUNIKASI DAN IT NEGARA?

UMNO!

SOALAN LAST PALING KORANG BODOH KALAU TAK TAU JAWAB!!!

KERAJAAN MANA YG BANGUNKAN KORIDOR MULTIMEDIA NEGARA SAMPAI KORANG BOLEH KENAL INTERNET NI PASTU DOK HENTAM BALIK KERAJAAN?

UMNO!

APA PAS,PKR DAN DAP BANGUNKAN?

MEMANG KORANG BODOH KALU SOKONG PR!

PUNDEK LA KAU!!

ANACONDA said...

BUTOLAH KALID GEREJA, DAH TAU KAU NAK D HUMBAN KE LOBANG GEREJA @ LOBANG NERAKA, SEKARANG NILAH KAU NAK MENYONDOL MCM BABI PLAK...

MMG BABI SUNDAL JUAK2 MURAHAN PAS NI, GELI GELEMAN AKU...

SIAL KAU KHALID GEREJA...

Anonymous said...

SIPUT kata "bukan x bersykur cuma mahu perubahan meyeluruh dan kesaksamaan dalam membentuk negara yang lari dari isu perkauman seperti dimainkan umno.."

WOI SIPUT BODO.. KO PIKIR BILE KO BAGI KUASA KAT DAP TU DIORG AKAN BERSIKAP ADIL DAN TIDAK PERKAUMAN KAT BANGSA LAIN TERUTAMA KAT MELAYU? JANGAN BERANGAN JAUH SGT.. KO TENGOK JE APA DAH JADI KAT MELAYU PINANG... APA YG DAH TERJADI TU TAK BERSIKAP PERKAUMAN KE? BODO

ANACONDA said...

WOITT KOMANDO MELAYU, JOM KITA KUTIP ATAU TAPAU SI S.P.U.T NI, TGN AKU NAK MULA KEBAS NAK MENAMPAR JE NI, TAK DAPAT SI KHALID GEREJA, ANJING BARUA DIA NI PUN JADILAH...

AKU KENAL MAK BAPAK SI S.P.U.T NI, AKU PERNAH JUMPA MEREKA KAT BELAKANG MATI DULU...

Karl said...

Wow. Adakah aku terlewat? sput, hmm, ni geng peragut rantai ke? ke imran? ke adik beradik upip? hehe.

Menarik aku baca ayat lazim bodoh ko tu. Apa? pas jaga kemakmuran? HAHAHAHA aduhhhh itu ayat paling lawak penah aku baca dari seorang pencacai baring atas jalanraya.

Kemakmuran apa yang pas jaga? Buat tokong banyak2? Siap ada tokong berdiri? Masjid? Opss, masjid takda buat. Tapi buat ceramah maki hamun dalam masjid melambak.

Tok garu ko cakap, Allah boleh digunakan oleh bukan isle. khalid james samad pun cakap macam tu. Tapi bila Haron Din kata "sokong Allah digunakan oleh bukan islam, jatuh kufur". Tok garu ko kata apa? Dia kata "itu pendapat peribadi (Haron Din), bagi saya dibolehkan".

Ok la dol. Kita takyah cite kemajuan la. Sebab kita tengok kemajuan pas ni tang kawin 2,3 memang hebat. Kemajuan islam tu. hmm. Mungkin ko lagi terer untuk kasi info.

Kita cerita akidah. Ko setuju ke tak dengan tok garu & khalis samad tu? Aku tanya tu je la. Aku pun malas nak ulang pasal kes2 lain macam... kes 2-3 botol arak, kes khalwat & 4 saksi tiba2 taknak jadi saksi dsb.

Ok beb, kasi jawap soalan simple aku tu. Atau ko nak jawap 8 soalan yang aku kasi kat upip, tapi ko kene baca komen posting GAP yang dulu2 la. Aku malas nak ulang. Heh.

Anonymous said...

hahahahaha....siput babi diam....kaw2 kena balun....fuckatan oi fuckatan....macm nie buat hujahan comfirm aku nampak yg melayu fuckatan dilembukan ...hahahha....malu nyer....pembahasan hujahan teruk... asyik terkena jer.....tak terjawab anjing2 fuckatan terkutuk...

komandomelayu said...

ANACONDA HENSEM MCM JOHN TRAVOLTA!

KALAU AKU JUMPA SIPUNDEK MEMANG
AKU PANGGANG 3 RASA MCMANA AKU PANGGANG MONYET TERKANGKANG SEMALAM!

DIA BAGI HUJAH MCM KITA NI YG 40AN BODO LAGI BANGANG PADAHAL DIA JOLOK LUBANG PUN DAK PENAH LAGI!

TAH KOTE PUN BARU BLAJAR NK TEGANG!

aku je said...

Huh! Diam seribu bahasa si siput.
JAWAB aku tanya tadi. Setakat bagi hujah lembik apa barang..?

Bila kena bantai sipi sipi dan bagi soalan mudah pun....terdiam.

Belum aku bantai betul betul lagi dan kecut t...q.

GAP KEMBALI said...

AKU TABIK HORMAT KEPADA SEMUA KOMENTAR YANG PERTAHANKAN MARUAH KITA..

KAMU MEMANG PEJUANG TULEN !

saya pembodek umno tegar said...

komandol kata umno yg menetang malayan union?

kah kah kah buta sejarah, umno la yg menyokong malayan union..punya lah mengampu dekat british dulu united malay national organozation sampai semua bende ok..

nk cakap pasal malayan union ko cari maklumat biar benar, jangan bodohkan mata sendiri, siapa yang anjurkan hartal menentang malayan union kalau bukan parti politik haluan kiri masa itu seperti pkmm,awas,mic dll , apa punya banggang..lepas hari hartal habis semua pemimpin haluan kiri di buang negara x macam pemimpin umno yang jadi pembodek british dan sekarang aku namapak ramai lahirnya para pencacai era zaman tersebut pd masa kini..

perjuangan tulen?
kah kah kah perjuangan bangsa yg x mendapat apa2 keuntungan utk diri ko sendiri, yg besar perut anak bini dan keluarga para pemimpin korup ko..dah la, sampai bila nk jadi butat..

x salah nk bodohkan diri sendiri tapi jangan la bodohkan pemikiran org lain..

igt 1 perkara komando, walaupun dari segi fizikal ko ada kelebihan tapi kat alam barzakh nanti xde bezanya ko dengan org lain so xpayah nk belagak dengan tittle komando ko tu..tunggu dan lihat sahaja nanti bila anda di pihak pembangkang pulak, igt ini fakta dan x mustahil anda semua jatuh tersungkur menyembah bumi..

saya pembodek umno tegar said...

bagi aku hujah korg lagi la sampah.semua hujah nk lepaskan prjek dan tender.

jom debat dengan rakyat dekat malaysiakini isu tarif elektrik naik.
ada bran?

cuba la ko cakap diorg tu semua bodoh..
kt laman sendiri boleh la nk tunjuk pendekar melayu, jom berhadapan dengan rakyat marhaen.

Anonymous said...

siput ni memang la bangang.dah nak naik nak buat cam mana.aik naik sikit pon dah gelabah ka.yang ustaz azizan naik air di kedah apa nak kata ha....kami orang kedah pon susah jugak.tp bayaq jugak.punya la tololkan hang ni.kan adik beradik DAP tolong hang bayaq elektrik .hang dok kat sini jadi barua depa banyak mana depa bayaq.klu tak nak bayaq jangan guna la.bab kenaikan ni semua negara dlm dunia barang naik.termasuklah kote anuar yang hang puja tu.aku nak tanya hang ,klu pkr pegang adakah barang2 semua turun.kepala butuh ada la.tol sungai nyiur kat bagan dulu kata nak hapuskan.tup2 menang sampai sekarang dok kena bayaq jugak.hang tolong jawap sat...???

Anonymous said...

wahai siput babi.tak ada masanya kami semua nak layang blog pelaq tu.buat apa....menghabiskan beras ja.kecik2 tak mau mampos.klu dah semua tak mau bayaq pi dok dlm hutan nu.kawan dengan lutong..

Anonymous said...

jangan di layan dengan mamat siput babi ni.dia orang ni klu dpt pinjaman tekun terketar2 kepala nak pinjam.kebanyakkan semua orang pas dan pkr yang meminjam.perangai dia orang ni pinjam mahu,tp nak bayar macam haram jadah.kekadang tu kawan aku yang keja kat tekun tu siap kena maki lagi dengan dia orang ni.time nak bayar dia pi rumah diaorang suruh anak2 cakap dia orang tak ada di rumah.celaka punya orang.cis...

Anonymous said...

PAS Babi, memang sesuai perkataan BABI untuk mereka. Kata UMNO tak terima Islam PAS pun sama juga lebih dari UMNO lagi. Sial dia orang ni.

Aku dengar dgn telinga aku sendiri dari mulut Khalid Gereja, confirm PAS tak nak Islam, tak berani pertahankan Islam, cakap tak serupa bikin.

Hari Jumaat lalu Khalid Gereja dok round kat Sek 7, cuba menunjukkan bantahan PAS terhadap concert tapi hangcus macamlubang jubir! Dia tak berani menyatakan bahawa concert tu HARAM, MAKSIAT sebaliknya dia kata kita bagi alasan yang mudah diterima iaitu tempat tak sesuai & berkenaan dgn keselamatan penduduk.

Lancau lah Khalid belakang kan Agama, depan kan kafir harbi takut nak sebut benda tu haram.

Tapi baca ayat AlQuran konon tafsir ikut nafsu dia.

PAS hangcus. BABI punya PAS. Parti Ajaran Sesat.

Anonymous said...

Allah SWT Tuhan kita , Nabi Muhammad SAW Pesuruh Allah, mengapa umat Islam berbalah sesama sendiri? Tak percaya kah pada Agama Islam atau sekadar Islam BAKA yg tak memahami TUNTUTAn ISLAM dan LARANGAN2 Islam . Kita semua patut malu kpd sedara kita DR RIDZUAN TEE ABDULLAH dan USTAZ FARID RAVI ABDULLAH . Mereka nampak lebih menonjol dalam menegakkan Islam . Insaflah sedara2 yg kusayangi !

Anonymous said...

saya baca kesemua komen dan saya tertarik dgn komen AKU JE...

apa yg saya tgk SPUT... sebenarnya tidak menjawab keseluruhan pertanyaan aku je... spinning here and there...

maybe sput boleh baca blk semua komen aku je dan jawab balik semua soalan beliau yg saya rasa cukup tertib dan direct to the point. tak perlu nak belit2 jawab. ada stgh solan tu u perlu jwb YA tau TIDAK saja. tak perlu nk kait dgn isu lain berjela2.

soalnya jika aku je bertanya kepada saya: sanggupkah saya gadai agama saya? sanggupkah tgk saudara seagama murtad, menyokong murtad kerana hak individu, menghina kalimah Allah, dll walaupun saya juga boleh ckp saya masih jahil tp utk perkara2 yg AKU JE tekankan itu... kalau karpal singh boleh ckp LANGKAH MAYAT DIA DULU KALAU NK JADIKAN NEGARA NI NEGARA ISLAM... saya boleh ckp perkara yg lbh kurang sama... langkah mayat saya dulu kalau nak jadikan negara ni negara pluralisme.

soalan aku je tu mudah saja, jwb saja tanpa perlu nak kaitkan umno ke or siapa pun...

Anonymous said...

jangan gaduh2... x elok... kita sesama kita bergaduh, bangsa lain yang untung. fikir masa depan anak cucu cicit kita yang akan jadi waris kita nanti.. jgn nanti kena sumpah dengan keturunan kita akan datang... kembali kepada ISLAM ( al quran dan hadis)

Anonymous said...

ada berita baik!!

kerajaan naikkn tarif elektrik 7 peratus..

hurrraaaayyy!!!
kita raikan bersama-sama...

biar rakyat yg miskin makin merana, biar rakyat yg kerja pagi petang tapi nk belikan anak susu pun payah merana..

itulah hadiah balasan dari kerajaan setelah penat lelah kita melalak untuk menjaga periuk nasi kroni diorg.

kah kah kah kah kah..

Anonymous said...

KOmodomelayu syok le sal duduk dalam hutan tak de hal tak pakei letrik nohhh..komodomelayu ni suka cabar orang untuk jumpa..jumpa nanti tak cukup tapak nak lari..hehehe

Anonymous said...

ANON 10:03AM

.LAIN KALI BACA DAHULU SURAT KHABAR BG HABIS.JANGAN TENGOK TAJUK DAN DENGAR ORANG CAKAP JA..KERAJAAN DAH KATA BG YANG 300KWJ KEATAS SAJA YANG KENA BAYARAN LEBIH.JANGAN NAK SPIN BANYAK2 SANGAT.ARI TU KERAJAAN NAIK MINYAK RON 97DAH MELALAK DAH KATA KERAJAAN NAIK MINYAK RON 95.SEMUA PAKAT TAKUT HABIS.KLU TAK MAHU KENA BAYAR LEBIH KAWALLAH PENGGUNAAN ELEKTRIK.INI TIDAK KAT RUMAH SIAP PAKAI ASTRO LAGI.KAMU TAHU TAK DEKODER ASTRO TU GUNA ELEKTRIK CUKUP BANYAK.KLU TAK CAYA JANGAN GUNA ASTRO SEBULAN.DAN LIHAT HASILNYA

komandomelayu said...

AKU tak cukup tapak nak lari ?

GELI TEKAK GELI TELINGA!!

TAKUT TAK MUAT TAPAK KASUT AKU KAT MUKA KAU!
DAH KAU BERANI MARI LA SINI!

Anonymous said...

BUKAN SETAKAT TAPAK KASUT JA KOMANDO.HANG BAGI SEKALI NGAN PARANG YANG KAT PINGGANG HANG TU KAT DIA..DEPA NI RAMAI2 BERANI LA.KLU SORANG2 TAK BERANI...

Anonymous said...

cakap susah tak cakap pon susah

Anonymous said...

kecik2 masa bodoh x nak mampos, dah besar mcm ni buat keje bodh jadi pencacai umno..

baca ni wahai pencacai

http://malaysiakini.com/news/165722

Kuda Perang said...

Ketua Pemuda Kelab Penyokong DAP Malaysia.

-Mintak pencacai-pencacai upahan UMNO yang bagi komen2 di atas bawak mari hujah; Apa dalil DAP parti Komunis?
-Kalau benar komunis kenapa pihak berkuasa tidak mengharamkan saja DAP, kerana pertubuhan Komunis adalah diharamkan di Malaysia.
-Malaysia pula sepatutnya tidak menjalankan kerjasama ekonomi dengan Negara Komunis Republik Rakyat China.

Anonymous said...

hang pon sama gak pencacai DAP dan pkr.amacam ok tak.aku nak tanya ko pulak.ko rasa ko pencacai tak,gampang.klu ko kata ko bkn pencacai ko memang teruk dari kambing.dot ampu aljuburi tu tak pencacai ka.apa yang aljubori tu barikan kpd rakyat malaysia selama ini.fuck...
noting....
fitnah sana sini ada la.
aku nak tanya ada dia bina sekolah bg kat anak ko.????
masjid untuk ko atau tokong untuk ko???
gambaq blue ada la
pencacai aljuboq ri...
toya mata amin...

Anonymous said...

aku nak mintak semua pencacai2 PKR buka video kampong buah pala.tengok sendiri dan muhasabah diri...ye pencacai ye....