IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 30, 2011

BERSHIT : PAS PANIK, PSYWAR BODOH BERMULA.

 Naib presidennya, Salahuddin Ayub berkata, parti itu menerima
maklumat bahawa pelekat tersebut sedang dicetak dalam kuantiti besar di Johor dan juga, dipercayainya di seluruh Malaysia.

"Kami percaya pelekat itu akan diedarkan kepada rakyat," katanya pemberita di lobi Parlimen hari ini.

Pelekat palsu itu, kata Salahuddin, sedang dicetak dengan perkataan "Bersama Kita tumbangkan kerajaan sekarang. Buktikan kita mampu seperti Libya." 

pelekat ? aku nak tanya rakyat malaysia, parti mana yang kemaruk menggunakan pelekat untuk setiap event dia ? jawapannya pas.

soalan rakyat kepada pas. bukankah demokrasi jalanraya  ala mesir dan libya merupakan tonik pas mahu menggulingkan kerajaan ?

23 comments:

Anonymous said...

maka akan keluarlah nanti kenyataan "INI TAK BOLEH DIBIARKAN, INILAH KONSPIRASI DARI UMNO"...

biasalah....kaki putar alamdan kaki spin. apa saja terjadi adalah hasil kerja konspirasi umno

Pedang Setiawan said...

mohon share ke nalurirakyat.blogspot.com
tq...

Anonymous said...

NIK AZIZ DAH KUAR FATWA..BILA AKU PERGI KUAR LUAR NEGARA MAKSUDNYA DEMO TU HALAL LAGI taiyiban(aku dah lupa sebutan dia) DAN
MAKSUDNYA PERGI LAH BERPERANG BERDEMO..KITO MENDOAKAN KEMENANGAN..SYAHID JIKA BERPERANG BERSAMA AMBIGA..SYAGHID JIKA TERKORBAN...

Anonymous said...

WARTAWAN PATUT WAR2 Kan DIMANAKAN NIK AZIZ...DIMANAKAH NIK AZIZ....

PANGLIMA PERANG YG GARANG ITU ..DIMANAKAH...NIK AZIZ...


aku harap satu profile dimana beliau dibesarkan

belajar di u mana..terlibat dgn peperangan badar tak...disiarkan diutusan

Servant of God said...

Orang dah tak percaya kat PAS laaa.. PAS ni sangat nyata berasaskan penipuan bertiangkan hipokrisi.

Dulu orang boleh caya kot, sekarang orang tau yang kau melukakan diri untuk mintak simpati.

Sudah laa tuh.. PAS sekarang jadi keldai DAP. Tinggalkanlah PAS!

Anonymous said...

WOI PARIA2 BERSHIT! Hangpa nak rampas kuasa?.. kami tak BULOG kat hangpa lar! .. Tak reti malu ker.. kalau dah kalah pilihan raya bermakna rakyat tak HINGIN kat hangpa yg bertaikkan Pa lat PARIA.. BODOH PUNYA MELAYU BARUA NI... SHOOH SHOOH.. pi jauh jauh busuk !!!

Anonymous said...

Pale Kote Nuar laa

Sume wayang korang dah xlaku bulan dah gerhana...mate dah bute

Baik punye kornar nanti siap baring atas jalan lagi.kejab lagi ade fatwa baru ..parti ajaran sesat trademark dia nak kornar tu je..nak lebih afdal jemput laa skali Lim PuKImak tu baca doa penutup.

WE WANT PEACE & JUSTICE

Anonymous said...

telah nyata kata kata dari tuhan ku ALLAH
maka keluarlah dajal dajal kecil yang akan merosakkan bumi
sepertimana perihal sifatnya yakjuk makjuj merosakkan bumi

dan tlah diceritakan pada aku
dimana orang yang alim akan terpesong akidahnya
orang yang jahil berlumba lumba dalam mencari ilmu
menambah amal ibadah mereka...

Anonymous said...

Mana pergi yang cerdik pandai dalam PAS? Yang bercerita kata itu ini (ramai tapi bukan semua)semua jenis tak sekolah.... Tanya Mahfuzz, Salahuddin Ayob... Tanya Sabu... Pasai itu asyik kena tipu, kencing dan brak oleh orang lain.

Dasar bodoh sombong... tak pernah menyalahkan diri sendir. Dasar takbur, taksub, bongkak dan bodoh

Anonymous said...

Dah tahu dah apa yng nak dikomen nyer...mesti akan kata konspirasi nak menjatuhkan usaha murni bersih la bla..bla..bla.... Siasat la dulu mangkukkkkk... bila dah siasat kenal pasti sapa orangnya... baru la boleh tuduh...nie penuh dengan tipu muslihat jer kejenya... rasa aku nak hempas jer TV LED 40 .... cari dulu sapa macainya.... baru leh kata belah mana yang disabitkan bersalah....

Anonymous said...

memang bodoh pun puak2 ni, tak tau bila nak cerdik. pemimpin pun tak cerdik mcmana pengikut nak jd cerdik.

Anwar ejen Yahudi said...

dah aku agak dah.. macam ni je la taraf diaorang..pusing dan pusing dan pusing..sekarang sudah fening lah..

Woi..PAS!. Aku tau la kau BODO. Tapi jangan tunjuk sangat sifat keldai kau tu BOLEH TAK??

Melayu Perak said...

ليس لدي أي تعليق

لا كما يحلو لك

Anonymous said...

Sesiapa pun dari PAS sebenarnya skrg dah takde kredibiliti nak ckp apa-apa pun.Sbb mereka telah lari dari perjuangan asal untuk menegakkan negara islam. Memang sebenarnya PAS skrg dah jadi keldai dan barua DAP/PKR

Korang ni tak bernilai satu sen pun. Ramai-ramai tolak PAS, parti anti perpaduan melayu/islam.

Anonymous said...

BN PENAKUT...bn yg panik akan kebangkitsn rakyat

Anonymous said...

SUARA RAKYAT
SUARA KERAMAT

SUARA NAJIB
SUARA ATUNTUYA

qaise said...

buatlah jika kau yakin kau benar dan ingatlah Allah itu ada..

LEBIH HANGAT DARI BERSIH!!

Anonymous said...

BN x penakot mc niki ajis yg da siap2 beli tiket lari ke luar negare...pengecut, bacul...pemimpin tu ganyut da nk mmpos mcm tu ko tu sanjung? potong kote bg siap kt anuwar la weeiiii...

Mr Ganu said...

NIK AZIZ DAH KUAR FATWA..BILA AKU PERGI KUAR LUAR NEGARA MAKSUDNYA DEMO TU HALAL LAGI taiyiban(aku dah lupa sebutan dia) DAN
MAKSUDNYA PERGI LAH BERPERANG BERDEMO..KITO MENDOAKAN KEMENANGAN..SYAHID JIKA BERPERANG BERSAMA AMBIGA..SYAGHID JIKA TERKORBAN...

tu la ajaran terpesong dr niki. ajaran yahudi belake. selamat berjuang yeee ahli2 syurga PAS, bos korg bersenang lenang makan angin kt luar sn, korg la plak yg jd kuli n jd anjing keling ambeerga tu yee...ngeh ngeh ngeh

Servant of God said...

Anonymous said...

BN PENAKUT...bn yg panik akan kebangkitsn rakyat

June 30, 2011 3:05 PM

----------------------

BN penakut ye? 9 haribulan nik aziz kat mana?

Anonymous said...

Kalau BN penakut, siapa yg berani? Anuar? Aku cabar dia pegi balai polis buat repot, dakwa datuk T buat dakwaan palsu & fitnah, bukan atas kesalahan edar VCD lucah. orang bodoh mcm puak-puak PAS & PKR bolehlah kau kelentong. Aku cabar anon yg kata BN penakot ajak bapak peliwat dia buat repot polis skrg juga.

Anonymous said...

Anwar = BARUA KAPIAQ LAKNAT

nok said...

Pas dan menyokong mana ada idea?....besuk2 pun itu lah modalnya...cuba tengok komen depa lalu...???dan akan datang dia spin yg itu jugak....depa tak ada basis....Pork Nik and the gang pun boleh tinggalkan depa untuk demo....memang manusia yg paling bodoh...

nasib baik puak2 ni tak kata tuhan berkonspirasi dgn UMNO.....bila puak2 ni nak cerdik tak tahu lah...sembahyang hajat lah dah berpuluh kali...tapi tuhan tak izinkan....niat tu pun dah tak betul.....agak Pas boleh menang ke PRU13 nanti????????yg di kejar tak dapat yg dikendong kena curi....keh keh keh...