IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 30, 2011

GELOMBANG KEBANGKITAN RAKYAT MENENTANG BERSHIT !!

 gelombang kebangkitan rakyat malaysia yang menentang bershit semakin kuat momentumnya.

 hampir 67% penentangan rakyat malaysia terhadap perusuh bershit merupakan golongan yang bukan partisan. ini adalah signal yang cukup baik. rakyat semakin memahami muslihat di sebalik agenda perusuh bershit.

dalam media internet, kedapatan ratusan materi berupa poster,youtube dan fakta2 hebat yang dibentangkan oleh rakyat malaysia sebagai asas penentangan.

penyangak bershit semakin tertekan.

rakyat malaysia menyanjung tinggi semangat PDRM dalam berdepan dengan bershit.

gerakkan penentangan kita. sebarkan kepada seluruh rakyat malaysia akan sialnya nama bershit.

kami mahu anda bersama kami dalam mengganyang bershit sampai lumat. gerakan ganyang bershit wajib dipertingkatkan lagi mulai hari ini. gunakan segala medium perang teknologi yang sedia ada.

blog,fb,twitter dan email. sebarkan ! ayuh ganyang bershit ! 
 KLIK SINI

42 comments:

Anonymous said...

Kami adalah orang-orang yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

Mari ganyang burshit,, bukan ganyang di fb,twet,blog sahaja malah kita ganyang jgk dri segi fizikal yg mana kita msti pakai baju,beg or cenderahati yg tertulis pro krajaan,,, bg pemuda2 umno jg teruskan memakai baju, xpyh gentar,,

Burshit bwt baju,kita bwt JAKET bg tutop baju burshit,,hahaha

Anonymous said...

gempor kasi lunyai juak2 pkr ni

Anonymous said...

WOI BARUA SIAl... DIDUNIA HANG BOLIH LAR MENIPU ORANG2 BODOH YG TAKSUB... DIDEPAN ALLAH SWT KELAK .. TAU LAR PENANGANNYA... MINTALAH TOLONG PADA SYAITAN2 KAFIR SEDARA2 MU... TELAH BERMULA SIKSAAN TERHADAP MU DAJJAL!!!

Anonymous said...

TAHU TAKUT KO MONYET...

BUFFER DAH LAAMA ADA

PAKATAN BUAT KAT WILAYAH PAKATAN ..JAMBATAN. PULAU PINANG

PERKASA BUAT KAT WILAYAH PERSEKUTUAN
KAN.SENANG...

(kalau nak juga glamor sangat bubarkan je mana2 dun ke parlimen...kalau takut sgt buat kat selangor ke penang ke) ..BUBUR DUN SELANGORLAH BANGANG

Melayu Perak said...

alhamdulillah....

makin ramai sokong anti-bershit 2.0 dan makin ramai kena tangkap dengan pdrm...

Anonymous said...

Melayu2 yg dah lupa diri.. ini negara MELAYU yg dipayungi olih Kebawah Duli Tuanku Raja2 Melayu.. Apakan sedara2 semua dah tak selesa dgn negara kita dibawah pentadbiran PM melayu.. Zalim sangatkah BN kpd sedara2..Apakah sedara2 merasa yakin paria2 yg berjanji manis bolih memberi sedara2 kemewahan saperti dijanjikan.. Di PULAU PINANG PENGERUSI dan SETIAUSAHA JKKK(N) makan elaun buta.. 3 tahun kat kawasan2 MELAYU saperti di PERMATANG PAUH.. apa yg mereka sumbang?.. longkang, lampu jln kampung, mini tar pun tak terdaya nak buat.. Yg mereka tau nak rampas dewan..MELAYU2 SEDARA2 YG AKU HORMATI.. KITA MESTI KENA TOLAK PR TAK DAPAT TIDAK.. AGENDA KAPIAQ LAKNAT + KOMUNIS.. !

Melayu Perak said...

sila baca hadis nabi berikut :-


Namun dalam masa yang sama kita jangan lupa dengan perintah Rasulullah S.A.W melarang umat Islam melakukan pemberontakkan terhadap pemerintah yang beragama Islam hatta yang zalim sekalipun. Hadis Nabi S.A.W yang berbunyi :

Dari al-Harits bin Basyir, bahawa Rasulullah shallahu ‘alaihi wassalam (s.a.w.) bersabda:

Aku perintahkan kalian dengan lima perkara, yang Allah telah memerintahkan aku dengannya: Mendengar, Ta’at (kepada pemerintah), Jihad, Hijrah, dan (berpegang teguh dengan) al-Jama’ah”. (Hadis Riwayat Ahmad 6/202; at-Tirmidzi, no. 2863; Ibnu Abi ‘Ashim, no. 1036. Disahihkan oleh asy-Syaikh al-Albani dalam Zhilalul Jannah, no. 1036. Lihat pula al-Mlsykah, no. 3694 dan Shahihul Jami’, no. 1724)

Dari Abu Hurairah radhiyallahu ‘anhu (r.a.) berkata, Rasulullah s.a.w. bersabda:

“Barangsiapa yang taat kepadaku, sungguh dia telah taat kepada Allah. Barangsiapa yang derhaka kepadaku, sungguh dia telah derhaka kepada Allah. Barangsiapa mentaati amir (penguasa), sungguh dia telah taat kepadaku. Dan barangsiapa yang menderhakai (menentang) kepada amir sungguh dia telah derhaka kepadaku.” (Hadis Riwayat al-Bukhari, no. 7137; Muslim, no. 1835; an-Nasa’i, no. 4204, 5525, dari Abu Hurairah r.a.)

Dari Ibnu ‘Umar r.a., bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda:

“Wajib atas seorang muslim (untuk) mendengar dan taat (terhadap pemerintah) pada apa yang ia suka atau pun yang ia benci, kecuali jika diperintah (untuk) berbuat maksiat. Jika diperintah untuk bermaksiat, maka tidak (boleh) mendengar dan taat (tidak melakukan kemaksiatan yang diperintahkan).” (Muttafaqun ‘alaihi, Hadis Riwayat al-Bukhari, no. 7144; Muslim, no. 1839. Yakni tidak mendengar dan tidak taat dari perkara maksiat yang diperintahkan itu saja. Bukan bererti tidak mendengar dan tidak taat secara total atau memberontak. Perhatikan hadis-hadis berikutnya)

Dan Ibnu ‘Abbas , bahwa Rasulullah bersabda:

Barangsiapa yang melihat pada pemimpinnya suatu kerusakan/ kezhaliman) hendaknya dia bersabar. Kerana barangsiapa yang memisahkan din dan jama’ah (pen guasa) sejengkal saja kemudian mati, maka matinya (di atas) jahiliyyah’. (Muttafaqun ‘alaihi, Hadis Riwayat al-Bukhari, no. 7054; Muslim, no. 1849)

Dari Hudzaifah Ibnul Yaman, bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda:

Akan ada sepeninggalanku nanti para pemimpin yang tidak mengambil petunjukku dan tidak mengambil sunnah dengan sunnahku. Akan muncul pula di tengah-tengah kalian orang-orang yang hatinya adalah hati syaitan dalam wujud manusia. Aku (Hudzaifah) bertanya: “Apa yang harus aku lakukan jika aku mendapatinya, wahai Rasulullah?” Beliau menjawab: “(Hendaknya kau tetap) mendengar dan taat kepada penguasa, meskipun punggungmu dipukul dan hartamu dirampas, (tetap bersikaplah) mendengar dan taat!’. (Hadis Riwayat Muslim, no. 1847)

Melayu Perak said...

sambungan hadis :

Dari ‘Adi bin Hatim berkata: Kami bertanya:

“Ya Rasulullah, kami tidak bertanya kepadamu tentang (ketaatan) kepada (pen guasa) yang bertaqwa, akan tetapi bagaimana dengan (penguasa) yang berbuat (demikian) dan yang berbuat (demikian), ‘Adi bin Hatim menyebutkan beberapa perbuatan jahat (penguasa tersebut – pent.), maka Rasulullah bersabda: Bertaqwalah kepada Allah dan (tetaplah) mendengar dan taat (kepada mereka). (Hadis Riwayat Ibnu Abi ‘Ashim. Disahihkan oleh asy-Syaikh al-Albani di dalam azh-ZhiIaI, no. 1069)

Dan Ummu Salamah berkata, bahawa Rasulullah bersabda:

‘Akan ada sepeninggalanku nanti pemimpin (yang) kalian mengenalnya dan mengingkari (kejelekannya), maka barangsiapa membencinya (bererti) dia telah berlepas diri, dan barangsiapa mengingkarinya (bererti,) dia telah selamat. Akan tetapi barangsiapa yang meredhainya kejahatannya, akan mengikutinya. Para sahabat bertanya:

“Wahai Rasulullah, Apakah tidak kita perangi saja mereka?” Beliau menjawab: “Jangan, selama mereka masih menegakkan solat.” (Hadis Riwayat Muslim, 1854)

Dan dari sahabat ‘Auf bin Malik al-Asyja’i dengan lafazh:

‘Para sahabat bertanya: Wahai Rasulullah, Apakah tidak kita perangi saja mereka dengan pedang? Beliau menjawab: “Jangan, selama mereka masih menegakkan solat di tengah-tengah kalian.” (Hadis Riwayat Muslim, no. 1855)

Anonymous said...

bersih + ambiga = anak haram

-cakap tak serupa bikin-

Anonymous said...

lama tak dengar cerita melayu perak, ke mana kite

-cakap tak serupa bikin-

ali said...

Walaupun saya ni penyokong UMNO tapi saya kesian sungguh dengan orang melayu yang menyokong parti pembangkang terutama nya orang melayu yang menyokong PKR . Tak tau apa nak cakap lagi , kena kencing sampai basah kuyup . Bebal tak sudah . Kalau tak nak sokong UMNO pun takpe asalkan jangan sokong Anuar putar alam . Anuar ni dah terang terang sanggup jual ugama semata mata nak raih undi bukan melayu . Tu video Anuar dengan China doll tu lantaklah ... tu antara dia dengan tuhan . Tapi soal prinsip memang saya tak boleh terima .

.

Anonymous said...

sian kan kat abang2 dan kakak2 polis tu...diorang nanti kena buat sia2 nak bendung orang yang tak tentu arah tu nanti.

cuti dah tentu kena cancel punya, elok2 kerja 4 jam 4 jam, jadi 8 jam 8 jam la kot. tak ada relax bro....sian kat diorang.

jadi aku nasihatkan kat you all sema, jangan tambah beban abang2 dan kakak2 polis tu dengan tidak menghadiri perhimpunan Kotor 2.0 tu. Bukan apa, polis buat lah ikut procedure macam mana sekali pun, tak kan kena punya pada pengotor2 2.0 tue. Kalau aku belasah aje!

-- budak

Anonymous said...

''PADA ana, munajat ini penting bagi mengikhlaskan diri kita dalam membantu perjuangan Ambiga. Pada kita, agama apa yang dianut oleh seseorang itu tidak penting - yang penting adalah perjuangan yang dibawa. Untuk siapa? Demi siapa? Untuk apa?

''Biarlah kita bermunajat - dan memanjatkan doa yang ikhlas agar niat kita akan dibulatkan; bagi membantu Ambiga dan mendapat keadilan yang dimahukan. Kita turun kerana Allah - demi untuk memastikan negara kita tidak terus dijadikan alat pihak tertentu untuk mendapatkan kuasa yang berterusan; tidak amanah, korup dan munafik sifatnya. Tidak salah kalau kita mendoakan agar perjuangan Ambiga dan kita akan mendapat kemudahan.''


Demikianlah sebahagian petikan dari sebuah blog yang dikendalikan oleh penyokong Pas ketika mengulas mengenai himpunan haram Bershit

Melayu Perak said...

mengapa pula agama penganut si pemimpin tak penting...????

dalam al-quran banyak ayat mengenai mengambil kafir,yahudi,nasrani sebagai kawan mahupun pemimpin...kita kena utamakan orang islam sebagai kawan apatah lagi pemimpin...

Melayu Perak said...

surah an-nisaá ayat 144...

hai orang-orang yang beriman,jangan lah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi wali dengan meninggalkan orang-orang mukmin.Inginkah kamu mengadakan alasan yang nyata bagi Allah (untuk menyiksamu),

wali disini bermaksud teman yang akrab dan juga bermaksud pelindung atau penolong...

akubekaspkr said...

Sambil kita marah dengan juak2 bershit tu, ramai2lah kita tadah tangan dgn Tuhan minta dibuka hati perut melayu pas dan melayu pkr supaya gunakan akal waras dalam membuat penilaian rancangan setan 'ambiga paria' dan 'anwar depan blkg'.
Akuilah bahawa depa semua tu memang manusia jumud dan sudah dirasuk dgn air setan paria ambiga, air setan kominis dan yang paling kuat air setan laki jijah.

Memang aku setuju dgn Pdg Serai supaya kerajaan memberi imuniti secukupnya kepada kami untuk nyatakan secara jelas dan terang tentang perilaku Aljuburi.
Aku yakin puak penganut agama PAS pasti terlentang kalau bekas orang2 kanan Aljuburi membuka semua rahsia2 penting melibatkan persoalan kronisma, napotisma, kewangan negara, hubungan jahat luar negara, penyusunan kader kader dalam agensi kerajaan, sisipan 'tenteranya' dlm UMNO, NGO dsbnya, penipuan, akhlak dan byk lagi.
Masa tu aku yakin puak2 Penganut agama PAS yang masih hijau dan mentah tentang aljuburi pasti tau yang depa semua tu memang bodoh, memang baghal, memang hamPAS, dan silap buat keputusan sampai menysahkan semua orang lain

Syabas Pdg Serai walaupun suatu ketika berdua sentiasa bertegang

Melayu Perak said...

surah ali ímran ayat 149...

hai orang-orang yang beriman,jika kamu mentaáti orang-orang kafir itu,nescaya mereka mengembalikan kamu ke belakang (kepada kekafiran) lalu jadilah kamu orang-orang yang rugi.

Anonymous said...

Pengamal silat yang sebenar tidak akan bermegah-megah dengan ilmunya dan mengancam keselamatan orang lain, sebaliknya hanya mempergunakan ilmu yang dipelajari untuk manfaat agama, bangsa dan negara.

Malah, mana-mana pengamal silat yang dengan sengaja menakut-nakutkan orang lain untuk menunjukkan kekuatan, pasti akan menerima balasan daripada Allah.

“Orang yang hendak buat kacau kita tidak galakkan. Kalau mereka hendak tunjuk megah, Allah Taala akan bagi balasannya,” demikian dinyatakan Pengasas dan Guru Utama Pertubuhan Silat Seni Pusaka Gayong Malaysia, Cikgu Abdul Majid bin Mat Isa.

Beliau berkata demikian sewaktu mengulas kenyataan Omardin Mauju, Guru Utama Silat Lincah Malaysia yang mengancam supaya perhimpunan Bersih 9 Julai ini dibatalkan, jika tidak mahu ‘berperang’ dengan pengamal seni silat di negara ini.

Omardin, mengeluarkan ugutan kepada Pengerusi Bersih, Ambiga Sreenevasan supaya menghentikan hasrat itu kerana khuatir tidak dapat mengawal ‘emosi’ anak-anak didiknya jika mereka ‘bertembung’ pada perhimpunan itu nanti.

Kenyataan Omardin itu disiar akhbar milik Umno, Utusan Malaysia hari ini.

Bercakap lebih lanjut, Cikgu Majid berpendapat tujuan Bersih adalah berhimpun secara aman untuk menuntut keadilan, justeru tidak ada sebab mana-mana pertubuhan silat memusuhi peserta himpunan itu.

“Kita tak berfikir yang mereka (Bersih) akan menimbulkan masalah. Kita tak anggap begitu. “Apa-apa tindakan yang kita mahu ambil hendaklah berpaksikan keadilan yang sebenarnya,” kata Cikgu Majid.

Cikgu Majid juga memberi jaminan bahawa penuntut Silat Gayung Pusaka sendiri tidak akan mengancam dan menakut-nakutkan orang lain daripada menyertai mahupun menghindari perhimpunan tersebut.

“Saya pun tak akan izinkan anak-anak Gayung buat kacau pada perhimpunan begini,” kata Cikgu Majid.

Cikgu Majid atau nama penuhnya Abdul Majid Mat Isa adalah Pengarah dan Gurulatih Utama Pusaka Gayong Malaysia dan masih mengekalkan gelaran ‘Cikgu” walaupun beliau sendiri sebenarnya bertaraf seorang mahaguru dalam dunia persilatan.

Cikgu Majid adalah murid kanan pengasas Gayong Malaysia, Allahyarham Datuk Meor Abdul Rahman dan menuntut seni silat Melayu

Anonymous said...

Ketua Sekretariat Pakatan Rakyat Perak, Drs Khalil Idham Lim mempersoal kewajaran kos perbelanjaan lawatan rasmi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dari 2008 hingga 2011 berjumlah RM17,118,650.58 kerana kos sedemikian satu bentuk pembaziran wang rakyat.

Katanya, Perdana Menteri yang selalu mengeluarkan nasihat kepada rakyat supaya berjimat telah melakukan sesuatu yang bukan sesuatu teladan yang baik.

“Jika boleh kita buat analogi yang mudah, kos umrah ziarah ialah RM5,000 bagi menampung kos selama 2 minggu , dan jika seorang itu pergi umrah untuk 6 kali dalam setahun dengan harga semasa pakej tersebut, jika empat tahun berturut-turut pergi umrah jumlahnya baru mencecah lebih kurang RM120,000,” ujarnya dalam satu kenyataan. Selanjutnya

Melayu Perak said...

tak payah lah keluar bab duit ni...betul ke...dapat ke mana...kalau sumber haprak daily rentikan lah...orang dah muak tengok pm tpm belanja ini lah itu lah...

Melayu Perak said...

yang kita nak pemimpin kafir harbi tu buat pa....dilarang dalam al-quran...

Melayu Perak said...

dalam mana-mana silat...bila dah naik syekh...tak terkawal lagi dah...baik lah duduk rumah...tengok kat tv...

Anonymous said...

Kalau buat papan iklan bisu menghapuskan ISA.Kosnya pula mencecah RM600.000.00 kat selangor tu tak pe plak.Itu tak termasuk duit yayasan selangor lagi yang berjuta juta puak PAKATAN HARAM songlapkan.Ada korang kisah.

Melayu Perak said...

30 FAKTA PENYELEWENGAN PAKATAN SELANGOR!

1. Kerajaan Negeri membazir wang rakyat apabila membeli hutang syarikat korporat Talam Corp. bernilai RM392 juta menggunakan wang rakyat.

2. Kerajaan Negeri telah gagal untuk mengeluarkan kertas putih mengenai kedudukan hutang Talam Corp seperti yang dijanjikan oleh Menteri Besar dalam sidang DUN

3. Kerajaan Negeri membatalkan pebinaan UITM Selangor di Serendah , Hulu Selangor

4. Kerajaan Negeri merampas tanah rakyat yang diamanahkan kepada YBK di Hulu Selangor

5. Kerajaan Negeri menutup institusi latihan kemahiran untuk bumiputera Institut kemahiran Yayasan Selangor (IKYS)

6. Kerajaan negeri menyita , mendenda dan menyewa tanah tanah untuk projek terusan dan kolam takungan padi di Tanjung Karang

7. Kerajaan Negeri gagal mentadbir Universiti Selangordengan baik sehinggan ia mengalami kerugian yang besar dan pengurangan kemasukan pelajar baru amat ketara.

8. Kerajaan Negeri membazir wang rakyat dengfan membelanjakan RM 800 000 dalam program sambutan hari jadi Yayasan selangor

9. Kerajaan Negeri gagal mengurus perlombongan yang mengakibatkan kecurian pasir dan kerosakan alam sekitar

10. kerajaan negeri menipu DYMM Tuanku sultan Selangor dan rakyat apabila gagal mengutip RM 150 juta hasil pasir di engeri selangor

11. Kerajaan Negeri gagal mengurus kewangan Kumpulan Semesta Sdn Bhd dengan cermat dengan memberi bonus yang tidak munasabah kepada kakitangan syarikat tersebut

12. kerajaan negeri gagal mengurusa Institusi Pejabat menteri besar dengan baik senhingga ada intipan kamera litar dalam bilik Menteri Besar

13. Kerajaan negeri gagagl mengurus kontrak bekalan kerajaan tempatabn dengan baik sehingga berlaku Surat Sokongan oleh Ahli Majlis dan pengerusi JKKK Kampung Baru untuk
mendapatkan kerja kontark

14. Kerajaan Negeri menyeleweng bila mana Exco dari pandamaran di biar lepas bebas walaupun dia menggunakan kepadala surat dan Cop beliau untujk melobi kerja kontrak

15. Kerajaan Negeri gagal mentadbir PKNS dengan Baik Sehingga ia telah mengadaikan semua hartanah PKNS kepada REIT, yang mengakibatkan PKNS sekarang tidak punya premis sendiri dan terpaksa menyewa bangunan untuk beroperasi

-cakap tak serupa bikin-

Melayu Perak said...

Nah anon 0922 sambungannya ....


16. PKNS telah membelanjakan dengan boros jumlah perbelanjaan perpindahan ke pejabat baru yang tidak munasabah

17. PKNS telah membazirkan wang rakyat dengan membiayai sebanyak RM520000 majlis perkahwinan angkasawan negara seperti yang disebut dalam sidang DUN

18. PKNS telah membazir wang rakyat dengan membayar RM731000 kepada sebuah syarikat yang melaksanakan perkhidmatan tele marketing

19. PKNS telah membazir wang rakyat sebanyak RM935000 kepada konsultan untuk berkhidmat selama 6 bulan

20. kerajaan negeri gagal mengurus air diselangordengan baik sehingga menyekat pembinaan projek saliran air sungai dari pahang yang boleh menyebabkan Selangor akan mengalami krisis
air menjelang 2014

21. Kerajaan Negeri juga gagal memberikan air percuma seperti yang disebut dalam manifesto mereka dalam pilihanraya2008. Mereka sebaliknya menipu rakyat dengan memutarbelitkan dan mempolitikan isu air yang akhirnya rakyat akan jadik mangsa apabila berlaku krisis air pada tahun 2014

22. Kerajaan Negeri menipu rakyat apabila membentangkan pakej rangsangan ekonomi bernilai RM50 billlion pada tahun lalu namun sehingga sekarang ia belum dilaksanakan

23. Kerajaan Negeri selangor melalui Exconya dari DUN Pandamaran telah menghalang penguatkuasaaan sekatan jualan arak MBSA di Shah Alam

24. Kerajaan negeri selangor talh mebiarkan institusi masjid menjadi gelanggan gpolitik

25. Kerajaan Negeri mengurus Sumber kewanghan dengan bain pada tahun 2008 deefisit belanjawan menjadi RM 49 juta, kemudiaa 2009 defisit menjaqdi RM66 juta dan meningkat lagi 2010 menjadi lebih RM144 juta ni berbanding dengan pemerintahan BN pada tahun 2006-RM72.5 juta dan 2007-surplus belanjawan RM131.8 juta

26. Kerajaan Negeri tidak cekap dalam merancang dan mengurus kewangan negeri apabila telah memohon 3 kali perbelanjaan tambahan bagi tahun 2010 iaitu pada mac 2010 sebanyak RM69 juta, Julai RM117 juta dan november 2010 sebanayak 8 juta

27. Kerajaan Negeri membazir wang rakyat dengan membayar sebanyak RM330367.96 kos rawatan YB Dr Cheah Wing Yin di pusat Perubatan Sunway akibat kemalangan . kenapakah perlu beliau meneria rawatan di pusat perubatan swasta yang sudah diketahui perbelanjaannya berbanding dengan pusat perubatan kerajaan. ini merupakan dasar bermewah-mewahan yang dilaksanakan oleh kerajaan negeri

28. kerajaan negeri lebih pro mengutip hasil cikai pusat hiburan yang kini terdapat lebih dari 4000 premis hiburan,spa, pusat urut dan judi di negeri selangor

29. Kerajaan negeri menyalahgunakan kepada surat pejabat menteri besar untuk mengutip dana parti sewaktu 1000 hari pentadbiran kerajaan negeri

30. Kerajaan Negeri telah engkar kepada pelbagai titah DYMM Sulatan Selangor yang amat dukacita dengan pelbagai kelemahan pentadbiran di Negeri Selangor


sumber : GAP @ GAPS-Gabungan Anti Penyelewengan Selangor

-cakap tak serupa bikin-

Anonymous said...

aku perhatikan move or stlye najib main game...sgt2 bbeza ng pm 2 lain..pakatan pergi demo pun kalah ... xpegi pun kalah.. Serba salah....…xpegi malu kalu pegi mesti kena punye....

Anonymous said...

Hebat sangatkah pendekar2 silat Melayu?.. bolih menahankah serangan Kungfu ala2 Bruce Lee.. jangan nak tunjuk jagoan kalau berjalan pun perlu dibantu sorongan... Ingat sebelum kena penangan KUNGFU SALAMBAM... Jgn pendekar terberak bertaburan atas jalanraya yer!!!

Servant of God said...

Anonymous said...

Hebat sangatkah pendekar2 silat Melayu?.. bolih menahankah serangan Kungfu ala2 Bruce Lee.. jangan nak tunjuk jagoan kalau berjalan pun perlu dibantu sorongan... Ingat sebelum kena penangan KUNGFU SALAMBAM... Jgn pendekar terberak bertaburan atas jalanraya yer!!!

June 30, 2011 8:39 AM

-----------------

Kebijaksanaan kau membuatkan aku tersenyum laa Anon.

Yelah. Agung-agung kanlah bangsa2 lain, budaya2 lain. Kalau dah kena nanti jangan nyesal ye.

Kau tak tau langit tu tinggi ke rendah.

Anonymous said...

tak sabar nak tunggu 9hb july ni.aku nak jual air tin ngan burger segera.harap2 dapat le untung banyak sikit hari tu..jangan tak jadi dah ler,aku dah beli air tin lapan karton.

hidup BERSIH!!


-peniaga

Anonymous said...

Kenapa ambiga tak menghormati hak majoriti rakyat yang tak menyokong bersih 2.0? Adilkah ini??? 300 ribu sokong dgn 3 juta tak sokong. Suara siapa patut di dengar. Demokrasi ambiga majoriti kena sembah minoriti = Apartheid???

Anonymous said...

Ayuh masuk Malaysiakini, kita ganyang cukup cukup. Jangan jaguh di website pro kerajaan saja! ayuh masuk MALAYSIAKINI. lenyek mereka sampai lumat.

Anonymous said...

SOG.. Hang bolih pi gempaq org lain lar.. jgn lupa siap pampers kat mahaguru OKU hang tu... takut berterabur SHIT!!!

Melayu Perak said...

macam mana nak gempur mkini bro...

nak masuk komen pun tak leh...

kena bayar rm20...dah tu habis alamat rumah kita pun dia tau...

haru...silap...silap masuk lokap, polis

Melayu Perak said...

kalau nak komen free...

sila gempur wfauzdin.blogspot.com...blogger kuat pkr

Anonymous said...

tengokla, tak pasal2 polis terpaksa tumpukan tenaga dan segala yg ada utk jaga ketenteraman awam gara2 bersih celaka ni..
bukankah lebih baik segala tenaga dan sumber polis itu digunakan utk mencegah jenayah dsb?

Koru said...

Perasan x, kla pnykong pmbgkg dh x de hujah , dia akan alih kpd isu lain

Anonymous said...

Dah berbuih ingatkan orang Melayu sebagai bangsa teras oleh pemimpin.Sekarang punyalah leceh Hindu betina dah boleh menggugat keharmonian negara.Kita angkat keris orang kata perkauman.Nah sekarang angkat mukapun takut.

Melayu Perak said...
This comment has been removed by the author.
Servant of God said...

Koru said...

Perasan x, kla pnykong pmbgkg dh x de hujah , dia akan alih kpd isu lain

June 30, 2011 11:56 AM

----------------------

Aku perasan gak. Zul Nordin pun arif pasal ni, masa dia tanya bertubi-tubi pada kononnya ustaz sekor nih, terus mamat tuh kata ada appointment laa.. hapa laa..

Sekarang nih tgk laa.. mana dorang berani komen banyak2 kat sini. Mana tidak.. komen jek kena tibai, komen je kena tibai.

Ke.. dorang tgh sibuk prep untuk Bershit haa?

Melayu Perak said...

நான் உன்னை ambiga நேசிக்கிறேன்

தயவு செய்து நடக்க இந்த செய்யாதே

Servant of God said...

Melayu Perak,

27. Kerajaan Negeri membazir wang rakyat dengan membayar sebanyak RM330367.96 kos rawatan YB Dr Cheah Wing Yin di pusat Perubatan Sunway akibat kemalangan.

Thank you for sharing.

Kenapa hantar ke hospital swasta? Doktor Pakar2 hebat kat Malaysia nih ramai kat hospital kerajaan. PM pun masuk ke GH je.

Pakatan Rakyat nih memang double standard. Itu je penjelasannya. Macam mana boleh dorang double standard?

Dah perjuangan dorang berpaksikan penipuan dan hipokrisi.

Tolak Pakatan Rakyat!