IKLAN BERBAYAR

Wednesday, June 29, 2011

BERSHIT : BUFFER ZONE OTAK HANG !

 pas kata polis wajib buat buffer zone (zon penampan) yang memisahkan dua penyokong pada 9 julai.

tuan ibrahim kata, kalau terjadi pertembungan polis wajib dipersalahkan.

kepala hotak kau la mangkok, kau yang mulakan semua ni lepas  tu pandai-pandai nak kalih salahkan polis kalau jadi pertembungan.

buffer zone hotak hang !

polis dah arah korang buat kat stadium , tapi korang taknak. korang masih pilih jalanraya sebagai pelaksana protes yang jelas bodoh.rakyat malaysia semakin sanjungi ketegasan polis yang sejak kebelakangan ini matikan sistem saraf bershit ! kudos PDRM !

53 comments:

Anonymous said...

Tuan Ibrahim ingat menjaga lembu adakan buffer zone. Lembu pun pandai melintasi buffer zone. Beliau layak jaga lembu bodoh PAS & PKR yg dibodohkan oleh DAP yg sdg bersorak dari belakang. Ilmu yg beliau ada belum cukup utk menghadapi putar belit DAP & PKR..

Melayu Pasir Gudang said...

Tahniah PDRM, ayoh jangan menoleh belakang lagi tangkap dan sumbat semua petualang negara. Bak kata Datuk Zul Nordin "Mereka tak faham bahasa diplomasi". Jika perlu minta tolong ATM lanyak mereka yang berdemo secukupnya.

Melayu Perak said...

kalau nak buffer zone duduk diam-diam dalam kandang pagar kawat duri...kalau tak nak hadapi lah kepala kena pelangkung....

Anonymous said...

AWAN FANTASIA BABI ANAK HAROOOOOM

Ayah Man said...

Buat Angkara BERSIH di Kelantan jadi Pahang dan sabahagian Selangor jadi buffer zone.
Tuan Ibrahim bergelar ulamak main politik dan kelakuan KOTOR.
SYABAS POLIS. PDRM telah mengembalikan daulat DiRajanya, walaupun lewat sedikit, tapi maseh utuh.

j3bat said...

bukan pas dah jadi buffer zone ker, menangkis segala serangan UMNO terhadap DAP!

jo said...

Hei! Ustad bangang nih!...suruh lah depa buat perhimpunan di Pulau Pinag...rasanya polis tak ganggu...buat depan rumah Lim Guang eng..mentor kamu yg. dianggap khalifah..apa le bangang Ustaz nih!..Jangan lah putar belitkan ayat quraan..Dan berpegang teguhlah kamu sekalian dengan tali Allah(agama Islam) dan janganlah kamu bercerai-berai"
-(Al-Imran: 103)
Ayat yang amat jelas.dan straight foward...

Servant of God said...

Assalamualaikum Melayu Pasir Gudang!

Lama tak nampak kat sini. Harap MPG sihat bersama keluarga.

Aku setuju jugak sumbat dorang macam sardin. Tapi, buat perabis beras dak bagi dorang makan dalam lokap?

Bak petikan jo (thanks bro!) kat bawah tuh, "Dan berpegang teguhlah kamu sekalian dengan tali Allah(agama Islam) dan janganlah kamu bercerai-berai"

Aku harap, ada cara untuk kita berdamai dengan orang2 PAS supaya orang Islam Malaysia dapat bersatu.

Tapi camne ye? Ketaksuban ni boleh menutup mata dan telinga sehingga macam pekak dan buta orang tuh.

Hai... masalah.. masalah..

eekaa said...

masaalah dengan partipas ni, buffer zone macam di Libya, ha ha ha ha ha ha. Baru tahu memang hendak jadikan Malaysia seperti di Libya, Kepala hotak nya buffer zone, zombie betul.

mya said...

betul2 kata 'Melayu Pasir Gudang'. kibas aje yg Melayu bodoh bangang tu, dibiarkan idup pun akan berterusan menyusahkan bangsa dan negara. ada otak dibagi Tuhan bukannya berfungsi, semua dah rosak, idup pun dah tak ada erti. tak boleh berfikir tak mengapa, tapi jgn menyusahkan orang lain.

kalau PDRM ingin bantuan sukarelawan utk tujuan ini, bagitau aje ....

Anonymous said...

cadangan bangang oleh puak2 yg bangang! sendiri mulakan masalah nak salahkan org lain! ... BERSHIT ni tak akan berjaya, percayalah! panas sekejap sahaja itupun hanya kat KL.. tempat2 lain aman damai, rakyat dah faham yg segala kecelaruan politik sekarang ni berpunca drp fackatan yg hanya nak menyelamatkan nyawa politik salah seorang drp pemimpin mereka! syabas PDRM teruskan tindakan pencegahan! kami rakyat yg waras sentiasa mendoakan warga polis dilindungi Allah! amin!!

Anonymous said...

Pemuda Umno akan berdepan dengan tindakan kerana mengadakan perhimpunan tanpa permit di hadapan ibu pejabat PKR pada lewat malam Isnin lalu, kata Menteriu Dalam Negeri.

Ditanya secara spesifik sama ada polis akan bertindak berhubung insiden itu, Hishammuddin Hussein berkata: "Ya, ya, ya."

Katanya, tida ada mana-mana individu yang akan mendapat layanan istimewa dan kerajaan telha menjelaskan pendiriannya itu.

"Saya beritahu mereka (polis) melayani Pemuda Umno dengan cara sama. Tidak ada orang mengatasi undang-undang," katanya.

Dalam demonstrasi yang diadakan dalam keadaan hingar bingar, kira-kira 300 orang menurut anggaran PKR datang dengan bermotosikal dan menuntut PKR agar menarik balik sokongan mereka ke atas perhimpunan BERSIH 2.0 yang dijadualkan pada 9 Julai.

Setiausha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail yang bekejar ke ibu pejabat parti setelah dimaklumkan oleh ahli-ahli parti berkata beliau tiba pada jam 11 malam semalam dan memantau dari jarak jauh.

"Sudah tentu, dia ada kata yang dia mahu bakar ibu pejbat kami. Dia boleh nafikan semua itu tetapi kami ada rakamannya,” kata Saifuddin.

Bagaimanapun exco pergerakan itu Lokman Noor Adam menafikan dakwaan itu dan berkata beliau hanya dimaklumkan bahawa terdapat seorang pemimpinnya berucap:

"Sekiranya PKR meneruskannya juga perhimpunan pada 9 haribulan ini, kita ada pastikan pejabat PKR tidak ada di sini".

Bagaimanapun, tegasnya, beliau sendiri tidak ada mendengar kenyataan itu dikeluarkan dalam perhimpunan mereka itu.

Anonymous said...

pas memang gitu, apa2 pun orang lain yg salah, terutama kerajaan BN, Banjir besar kat kedah klantan pn sebab BN lah,

Anonymous said...

ULAMAK PAS BODO YANG MASIH BELUM BOLEH TUNJUKAN SEBUAH NEGARA ISLAM CONTOH SEPERTI YANG DIPERJUANGKAN OLEH MEREKA HINGGA KE HARI INI DAN SEKARANG DAH TUKAR PERJUANGAN KE NEGARA KEBAJIKAN PULA, ISLAM BOH DALAM PUNGKOQ DAP/PKR DAN NAK BUAT HURU HARA ATAS JALAN PULA, BODO PUNYA PEMIMPIN PAS. P BUAT LA DALAM STADIUM TAK GANGGU ORANG RAMAI.

Anonymous said...

...........mana iklan AWAN FANTASIA yang muka tembok tu... baru le aku nampak engko tegas GAp... aku dah nyumpah seranah AWAN FANTASIA... hehehe

doncin cai said...

...........mana iklan AWAN FANTASIA yang muka tembok tu... baru le aku nampak engko tegas GAp... aku dah nyumpah seranah AWAN FANTASIA... hehehe

Anonymous said...

ustaz pas ni patut buat buffer zone dalam parti pas tu sendiri. Jgn bagi ahli-ahli pas yang pandai dan juga yang bingai lari dari perjuangan menegakkan negara islam.

Negara Kebajikan konon...

baja said...

tak sah pikir panjang sumbat je dalam penjara yang hegeh sangat nak ikut perhimpunan haram tu...

Anonymous said...

Tuan,
Diseru pada ahli PAS dan PKR ni, hentikanlah bersikap toghud (melampau) yang sangat dibenci oleh Allah. Jadilah manusia yang disayangi Allah. Kerajaan berhak bertindak terhadap golongan ini demi menjaga keamanan negara. 1 Juta ahli PAS dan PKR menyokong BERSIH tetapi ada lebih 20 juta lagi yang membencinya. Sabda Nabi S.W. bermaksud "Jika datang kepada kamu seorang yang cuba hendak membuat kacau sedangkan kamu sedang hidup aman maka hendak dia dibunuh". Polis kena tegas, fikirkanlah.

Anonymous said...

PAS=PARTI AJARAN SESAT YANG SELAMA INI MEMUTAR BELITKAN AYAT QURAN SEPERTIMANA ORANG2 YAHUDI MEMUTAR BELITKAN KITAB THAURAT DAN ORANG2 NASORO YANG MEMUTAR BELITKAN KITAB INJIL, MANAKAN TIDAK BACA AYAT QURAN SEKERAT2 LEPAS ITU TAFSIR, PASAIPA BACA TAK HABIS AYAT TERSEBUT. INILAH PUTAR BELIT PAS KE ATAS AYAT2 ALLAH SELAMA INI. SEKARANG NAK BUAT HURU HARA ATAS JALAN PULA KERANA NAK MEMBELA PENZINA DAN GAYS, NERAKA MANA YANG HAMPA TEMPAH PUN AKU TAK TAULAH WAHAI JUAK2 PAS BODO, SEMOGA HAMPA MAMPUS CEPAT,CELAKA ANAK HARAM JADAH, LAKNATULLAH

Mohd said...

Tak payah buffer zone.
Tembak aje semua perusuh biar mampus.

anwar ejen Yahudi said...

Tuan Ibrahim tu tengah mekap pakai bulu mata tebal utk jadi keldai DAP yang paling hensem malam tu..Tu yang dia suruh buat buffer zone tu..

Buffer zone tu tempat dia nak angkat ambabiga macam keldai. Anjing pun boleh...

Servant of God said...

Anon June 29, 2011 9:51 PM,

Aku kagum semangat kau. Bagus!

Anonymous said...

La...kan pesurujaya negeri tu...jadi perlulah tunjuk kat pemimpin atasan gaya sebagai pesuruhjaya ..kesian la kat dia..
tapi jika tak berjaya kena la tukar jawatan jadi pesuruhtake-beerjaya...
Tak kan tak tau..puak2 laknat ni..salah sendiri tak akan mengaku..orang lain jugak yang dipersalahkan..
Nak buffer zone mcm mintak nyawa la...atau saja nak supaya PDRM jadi pembasuh kerja bertaik mereka
PADA PDRM..JANGAN LAYAN MEREKA NI..
LANYAK JE YANG LAYAK BAGI MEREKA.
-niknordinp21

Anonymous said...

Anwar Ibrahim Al-Juburi Anda,Mat Sapu
Syam Ketot akan habis riwayat kamu pada jam 9.00 pagi 6-7-2011...

Servant of God said...

niknordin!

Betul laa kata ko..

Buffer Zone = Zon Mintak Nyawa
= Zon Lindungi Kami Daripada Dibalun Perkasa dan Peniaga-Peniaga KL

Tapi, Sam Ketot & Gang mesti kata..

"Kami minta buffer zone sebab nanti kalau kami marah, jadi Incredible Hulk, habis satu KL nih hancur!!"

Ahaks

Aku harap ada sesiapa sudi photoshop Sam Ketot n Sabu jadi incredible hulk. Hehehehe

Anonymous said...

lanyak bershit dgn kereta kebal...biar tentera yg uruskan sialan ni

Anonymous said...

Buffer Zone..kepala Kote Anuar laa

yang terpekek terlolong masa kat perak tu ape
buat je kat stadium xde sape nak larang.ape pasal buat semayang utk mat jubur boleh buat kat stadium xde sape kacau pun...

Tahniah Polis anda telah melakukan ape yg suara majority nak bravo..bravo..bravo

Lepas nih aku cadang sape2 yg benci Bullshit nih buat laa perhimpunan kat stadium kite tunjukan kan puak2 perosak negara nii...ape dorang ingat dorang je boleh

Ayuh Perkasa..Umno..geng2 silat kat luar sana jom kite tunjukan kite punye barisan

navy melayu said...

bershit 2, gua cakap boleh belah , bodoh ,otak tak pakai ,masa pilihan hara setiap wakil parti ada di tempat mengundi dan wakil parti boleh membuat bantahan sekiranya pengiraan undi di tempat mengundi tidak memuaskan hati,setelah setiap wakil parti berpuas hati baru lah mereka menandatangani pada borang 14, yang mushkil nya apa pasal ditanda tangani juga borang 14 kalau rasa tak puas hati? lagi satu wakil rakyat fuckatan seramai 80 orang tu apa ke jadah tak bawa usul ke parlimen untuk di bahaskan?

Anonymous said...

Tau pun takut sampai nak minta polis buat buffer zone.

Monyet2 dan keldai ni mmg sesuai dgn analogi buffer sbb dah sekian lama bontot mrk diliwati pkr atas permintaan DAPig.

Tapi bila aku fikirkan lebih jauh aku rasa mrk ni telah dianiaya oleh org2 spt pork nik najis dan hadi todi maka kita patut cari jalan bagaimana nak selamatkan mrk dari terus menjadi mangsa rakus pemimpin2 pas.

Aku rasa pihak berkuasa juga bertanggungjawab utk membetulkan fahaman songsang ni sebagaimana mrk menangani arqam dan ma'unah.

Anonymous said...

TAK SUKA HURUHARA, PDRM TOLONG BENTERAS SEBELUM PARAH.

Anonymous said...

Ajar mereka cara tok nenek mereka ajar bangsa sendiri;

Yang dari keturunan berkasta, FRU simbah aje dengan tahi manusia..

Yang sepet2, ikut ajer Tiananmen centere, tak payah tunggu, lenyek ajer dengan kereta kebal..

Ini saja cara yang mereka akan faham, ikut teladan tok nek mereka.

tobeng said...

Takdenya cina2 komunis dap dan pariah2 kaum ambiga nak join bullshit ni.Yg terhegeh2 macam lembu meragut rumput nanti adalah penganut2 agama pas jugak yg berguling2 atas jalan macam keldai kena sembelih.

Melayu2 pas ni bila2 masa pun sanggup jadi lembu tunggangan kafir2 harbi,entah datang dr ulu manalah gerombolan lembu2 ni nanti.

Yang kuat menghasut,jadi batu api cina2 komunis,tapi haram diorang nak turun.Baik diorang lepak kat rumah tengok berita lintas langsung kat tv berapa ekor lembu2 Melayu yg tergolek berlaga sesama sendiri kat dataran nanti.Cina2 dan pariah2 semua bertepuk tangan sambil yamseng dan makan busat bak kut teh tengok Melayu berbunuhan.

Dulu diorang bodoh masa 13 mei,sekarang tidak lagi,kipas sana kipas sini,kemudian remote lembu2 dr jauh,tengok berapa ekor yg mampus sambil bergelak ketawa.

Hua zhong dah arahkan semua cina2 jangan join bullshit,jangan masuk campur Melayu sama Melayu nak berbunuh.Yang bodoh dan selalu diperalat tetaplah Melayu,yg pandai dan untung tetaplah cina,orang bisneslah katakan..

ali said...

Kepada Tobeng di atas , orang melayu ni bodoh nak mampos semenjak dari dulu dulu lagi . Tu sebab Portugis dengan mudah dapat menakluk Melaka 500 tahun dulu .
Kaldai dadah yang di tangkap di luar negara pun kesemua nya gadis gadis melayu . Mangsa skim cepat kaya pun terdiri dari orang-orang melayu . Memang melayu ni kebanyakan nya bodoh nak mampos .

.

tobeng said...

Kalau aku jadi geng baju merah ke,patriot ke,perkasa ke,silat ke aku takkan berkumpul kat tempat yg sama dengan geng2 lembu pas iaitu di dataran.

Lebih baik kumpul ramai2 let say 50ribu peserta kat stadium mana2.Buat perhimpunan secara tertib dan teratur dengan mendapat permit dr polis.Biarlah polis saja yg membalun lembu2 pas ini habis2an di dataran dan dihalau masuk ke kandang masing2 semula.

Ini bukan masalah takut bertembung dengan geng2 lembu.Tapi lebih kepada supaya tak mengikut rentak dan termakan umpan serta provokasi batu api kafir2 harbi dan munafik yg memang merancang untuk melaga2kan orang Melayu.Mastermind2 laknatullah ni memang nak tengok pertumpahan darah dan rusuhan sesama Melayu.Yang jadi mangsa nanti adalah lembu2 kampung otak udang yg mudah diperlembukan oleh bangsat2 politik yg memperjuangkan ketuanan cina dan kote anuwar.

Apa ertinya pertumpahan darah sesama Melayu kalau nanti sekadar melebarkan lagi jurang permusuhan sesama ummah?Kita sedang masuk perangkap kafir harbi dan munafik laknatullah.Diorang tak sabar2 menanti tarikh 9 julai untuk melihat peperangan Melayu sama Melayu.

Aku desak supaya tempat perhimpunan patriot ditukar.

tobeng said...

Ali,betullah tu.Melayu memang suka berpecah-belah dan mementingkan diri sendiri.Masa Melaka tengah berperang dengan portugis,mana tentera2 Melayu dr negeri2 lain yg di bawah jajahan dan naungan Melaka?Berapa lama Melaka berperang kenapa tak ada bantuan dr negeri2 lain?

Sebab itulah jugak agaknya Melayu ada banyak raja.Sebesar2 jepun,thailand cuma ada satu raja tapi Melayu ada berapa banyak raja,malah negara yg paling ramai raja dalam dunia!

JGN PONDAN PAKATAN said...

TAHU TAKUT KO MONYET...

BUFFER DAH LAAMA ADA

PAKATAN BUAT KAT WILAYAH PAKATAN ..JAMBATAN. PULAU PINANG

PERKASA BUAT KAT WILAYAH PERSEKUTUAN
KAN.SENANG...

(kalau nak juga glamor sangat bubarkan je mana2 dun ke parlimen...kalau takut sgt buat kat selangor ke penang ke)

Anonymous said...

ali 2.04.. aku sokong pendapat kau! melayu oh melayu... otak ada mengapa tak diguna pakai!..berani tak bertempat!.. bodoh tak bolih ditegur ajar!.. Kembalilah kpd ajaran ISLAM yg sebenar..mungkin itu jalan pintas utk memulihkan melayu dari terus menerus dibodoh2kan olih musuh2 yg dah lama merancang utk memusnahkan MELAYU tanpa kita sedari.. Masih ada masa utk kita membetulkan yg salah.. BERDOA DAN BERUSAHALAH UTK MENDAPAT PETUNJUK DAN HIDAYAH DARI ALLAH SWT...

Melayu Perak said...

demonstrasi adalah pernyataan atau tindak tanduk TIDAK SETUJU atau ENGKAR arahan pemerintah...

Abdullah ibni Ubayy adalah ketua munafik dan ketua khawarij yang berdemonstrasi semasa Nabi Muhammad mengutus umat Islam berperang pada perang Uhud...

Demonstrasi berjaya pada zaman REVOLUSI PERANCIS dan pada zaman democritus...

Seterusnya demonstrasi berjaya memecahbelahkan umat islam kepada puak-puak seperti munafik,khawarij,murjiah,ibadi,muktazilah...

Allah swt melarang umat islam untuk berdemonstrasi dalam al-quran Surah al-aáraf ayat 86

Dan janganlah kamu duduk pada tiap-tiap jalan lalu-lalang, dengan menakut-nakutkan dan menghalangi orang-orang yang beriman dari melalui jalan Allah, dan kamu pula menghendaki supaya jalan Allah itu bengkok terpesong. Dan ingatlah semasa kamu dahulu sedikit bilangannya lalu Allah menjadikan kamu kembang ramai, serta perhatikanlah bagaimana akibat orang-orang yang berbuat kerosakan. surah al-a'raf ayat 86...

Anonymous said...

Bro...

Cadangan adakan ZONE baik jugak arh bro.

Tapi yg paling baik polis buat ZONE PENAHANAN. Sapa2 yg ada di perhimpunan HARAM tu aku ulangi HARAM, tangkap dan humban dlm ZONE tu abis criter.

Kevik2 tak nak MAMPOS da beaar menyusahkan org.

Outsiderz..

Anonymous said...

PDRM dan ATM, segerakan hantar mereka ni semua ke kemunting. Jangan tanguh2 lagi, tak payah amaran2. Nanti kalau nasi dah jadi bubur macam kat Libya tu, kena bedil tiap malam, menyesal apa pun tak guna.

polotik said...

masing2 bawak telur pastu baling je dkat dorang tuh...kecik2 tak nak mampus dah besar menyusahkan org...kalu tak pun bawa plastik isi air kencing...

Anonymous said...

tengokla, tak pasal2 polis terpaksa tumpukan tenaga dan segala yg ada utk jaga ketenteraman awam gara2 bersih celaka ni..
bukankah lebih baik segala tenaga dan sumber polis itu digunakan utk mencegah jenayah dsb?

Anonymous said...

pak menakan aku kerja FRU, bila dgr je pasal nak demo bersih ni terus dia kata: "...la ni kami kat staidum bola pun kena jaga ketenteraman, sambutan besar2 pun kena jaga, nak kejar pendatang asing pun kami kena hambat depa...depa ni saja nak bagi kita keja...apa xreti ka hujung minggu nak duk umah diam2 ka...pegi shoping mall aman2 ka...ni pi berarak tgh jalan tu pasaipa?...siap depa buat lagu ganas ja aku hambat semua2 pelangkung dgn cota!"...amacam,sape sokong pak menakan aku?

-Kassim-

Anonymous said...

aku sokong je mana2 polis yg pelangkung penyokong2 bersih tu..hehehe

Anonymous said...

rakyat yang membantah lagi banyak...tu yang mula takut tu..dah melampau sangat bosan..silent majoriti dah 'naik angin' siaplah..

SILENT VOTER said...

BETUL.
AKU SALAH SEORANG DARI SILENT MAJORITY TU.
MAKIN MELUAT DGN TINDAK TANDUK PEMBANGKANG DAN NGO YG MENYOKONG PEMBANGKANG. BILA LA ADA MASA TUMPUKAN KEBAJIKAN RAKYAT JIKA CAMNI? RAKYAT NAK HIDUP AMAN DAMAI. BUKAN CERITA2 POLITIK SEPANJANG MASA!

Servant of God said...

Silent Voter,

Terima kasih kerana bersuara. Satu komen dari kamu kat blog nih pun sangat bermakna.

Aku dulu pun antara silent majority. Tetapi aku berubah bila melihat Pakatan Rakyat mengambil kesempatan mengatakan silent majority nih sokong dorang.

Kalau tingkah laku tuh bijak aku mungkin sanggup terima lagi. Tapi dah satu2 perangai cam Saifudin Nasution dan Sam Ketot yang cakap tak serupa bikin, mengamuklah aku.

Semoga semakin ramai orang yang semakin berani dan tampil seperti Silent Voter, insya Allah

Servant of God said...

Anonymous said...

ali 2.04.. aku sokong pendapat kau! melayu oh melayu... otak ada mengapa tak diguna pakai!..berani tak bertempat!.. bodoh tak bolih ditegur ajar!.. Kembalilah kpd ajaran ISLAM yg sebenar..mungkin itu jalan pintas utk memulihkan melayu dari terus menerus dibodoh2kan olih musuh2 yg dah lama merancang utk memusnahkan MELAYU tanpa kita sedari.. Masih ada masa utk kita membetulkan yg salah.. BERDOA DAN BERUSAHALAH UTK MENDAPAT PETUNJUK DAN HIDAYAH DARI ALLAH SWT...

June 30, 2011 2:36 AM

---------------------

Ya, kita perlu kembali kepada Islam.

Oleh itu, kita perlu lihat pada PAS dan menjauhkan diri seboleh mungkin dari parti yang sesat itu, kerana mereka menyokong peliwat, penzina, pensyirik dan mahu negara ini dijajah oleh negara2 luar.

Tolak PAS!

Anonymous said...

akupun silent majority. aku setuju pendapat ali tu.Bersih aku x suka perkasa pun aku benci. Bersih tu dah terang le agenda pengkhianat diaorang. Perkasa yg mengaku berjuang demi agama bangsa dan negara tu kenapa dok sibuk nak join himpunan haram. menyusahkan pihak berkuasa je.

Anonymous said...

engkau GAP suka sgt kata KEPALA OTAK HANG...

kau ni mmg sial punya makhluq.. bagus sgt lah kau tu...

butoh hang kecil... bengkok, dan gerenti sape pon tak puas...

butoh hang sial mangkok bapa mamak kau tak ajar kau untuk berbahasa indah... inilah bahasa indah dari saya.. kau memang celaka sial... dan keturunan kau sekali sial dan jalang.... bodoh nak mampos... kau patut dihambat dengan besi panas merah... kau punya otak sial celaka betul.... artikel kau ni macam sial menggambarkan kau ni orang paling sial pukimak kau... kau kecik2 minum susu babi agaknya... apa punya sial mentality hang buat artikel bikin rosak generasi muda... kalau kau punya otak bebal sial bodoh bengap tu tak yah nak tunjuk hero...ingat kau tu BODOH.. BODOH yang patut mampos... anak sial engkau ni...

nok said...

Anon 1:45 aku sokong hang GAP butuh dia kecil tapi butuh anuar dengan Mat sabun lagi besar, itu sebab dia tutuh buntut hang,buntut saiful,puki nomah bilik 121..silap2 bini hang pun hang pun dia tutuh...itu sebab hang marah kan GAP...tapi kalau kau tungging Gap bubuh juga...bagi mata hang juling keh keh keh.....

lancauuuuu ko dgn anuar tu kamcing kot dah lama tak kena main belakang itu lah merepek tu.....kesian ini lah spesis umat nabi lot.....pas ni entah apa lagi dia meroyan lancauuu le ko bodoh mcm Mat sabun...ini lah standard puak2 yg tak prinsip...

Servant of God said...

Anonymous said...

engkau GAP suka sgt kata KEPALA OTAK HANG...

[...]

apa punya sial mentality hang buat artikel bikin rosak generasi muda... kalau kau punya otak bebal sial bodoh bengap tu tak yah nak tunjuk hero...ingat kau tu BODOH.. BODOH yang patut mampos... anak sial engkau ni...

July 1, 2011 1:45 AM

---------------------

Hahahahahahahaha

Anon! Ya betul! Apa laa GAP buat article merosak minda yang berlandaskan fakta, bukti, logik, dalil, hadith dan kebenaran?

Kita semua perlu buat artikel2 ikut cara PAS dan PKR! Tulisan2 kita kena menyokong peliwat yang juga penzina, seorang yang bukan sahaja menyokong murtad tetapi juga jelas syirik!

Lebih best kalau dapat kita buat artikel yang lawak seperti speech mat sabu! pulak kan mat sabu tu indah sungguh bahasanya.

Ahh.. aku dah tak larat gelak laa... ada je sumber hiburan kat blog nih...