IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 30, 2011

BERSHIT : YAHUDI MENGATUR BIDAK.

 Assalamualaikum.
Kepada semua sahabat-sahabat, anda boleh membaca beberapa research saya tentang TANGAN-TANGAN di sebalik BERSIH.

Berikut adalah beberapa kesimpulan yang saya boleh buat hasil dari pencarian saya ini
 
1. BERSIH adalah hasil dari perancangan National Democratic Institute (NDI)

2. NDI pula adalah sebuah organisasi yang ditubuhkan oleh kerajaan Amerika untuk promote democracy di seluruh dunia.

3. Program NDI dibiayai oleh National Endowment for democracy (NED) iaitu sebuah organisasi yang akan menyalurkan dana kpd NDI untuk promote democracy di seluruh dunia.  
4. Dana NED disediakan oleh Kongres Amerika.  
5. Mengikut apa yang tercatat di dalam website NDI, NDI telah membuat banyak program bersama parti2 politik di Malaysia sejak tahun 2004. Antaranya bengkel2 untuk melatih ahli politik dan aktivitis pejuang demokrasi antaranya ialah aktivitis BERSIH.  
 
6. Di dalam website NED pula, tercatat dana-dana yang disalurkan oleh NED kepada beberapa pertubuhan dan syarikat di Malaysia untuk promote demoracy di Malaysia antaranya
    a.  International Republican institute (IRI) - USD400,000
    b. Mkini DotCom Sdn Bhd (Malaysiakini) - USD100,000
    c. National Demoractic Institute (NDI) - USD 322,500
    d. Suara inisiatif Sdn Bhd (SUARAM) - USD85,000
 
7. Jelas dari hasil pencarian ini, BERSIH merupakan satu usaha Amerika yang kita ketahui merupakan PROXY Illuminati Yahudi yang ingin merosakkan negara-negara Islam. Di dalam satu protocol Zionis, ada menyatakan, bahawa
 
“Kebebasan politik merupakan suatu idea tetapi bukan suatu fakta. Seseorang mestilah tahu untuk menggunakan idea ini, bila mana diperlukan sebagai umpan untuk menarik ramai orang kepada satu pihak dengan tujuan menghancurkan pihak yang lain, iaitu pihak berkuasa. Tugas ini menjadi lebih mudah jika pihak lawan sendiri telah terpengaruh dengan idea kebebasan, yang dipanggil liberalisme, dan demi suatu idea, pemerintah sanggup menyerahkan sebahagian dari kuasanya. Di sinilah terserlahnya kejayaan teori kita; pengurangan kuasa memerintah melalui kerajaan akan berlaku serta-merta, oleh undang-undang kehidupan, diburu dan dikumpul oleh suatu kuasa baru, kerana sesebuah Negara yang tiada pedoman tidak boleh wujud tanpa bantuan walaupun hanya untuk sehari, dan hanya penguasa baru sahajalah yang layak beraa di tempat orang yang terdahulu yang telah dimakan oleh liberalisme.

Di masa ini, kuasa yang telah menggantikan pemerintah yang liberal adalah kuasa Emas (bersifat materialisme). Masa adalah apabila Kepercayaan memerintah. Idea kebebasan adalah mustahil untuk direalisasikan kerana tiada sesiapun yang tahu untuk menggunakannya dengan kesederhanaan. Dengan menyerahkan kepada sekumpulan manusia untuk berkerajaan sendiri bagi suatu jangka masa tertentu sudah mencukupi untuk menukar kumpulan tersebut menjadi perusuh yang bercelaru. Pada saat itulah, kita mulakan persengketaan yang saling hancur dan menghancurkan yang akan merebak menjadi peperangan di antara kelas masyarakat yang berbeza, yang mana Negara akan hancur kerananya dan kepentngannya tinggal sebagai timbunan debu.”
 
InsyaAllah, jika anda mengkaji dengan lebih mendalam, anda akan dapati, apa yang disebutkan di dalam protocol2 zionis sedang dilaksanakan di dunia ini tanpa disedari oleh umat Islam. Matlamat akhirnya ialah supaya manusia di dalam sesebuah Negara merusuh dan persengketaan akan berlaku, akhirnya menjadi peperangan.

8. Jika kita selidiki apa yang berlaku di Mesir, Libya dan Bahrain, kesemua perusuh melaungkan slogan yang sama iaitu, "DEMOKRASI".

9. Antara Slogan lain mereka ialah, MEMPERJUANGKAN KEBEBASAN... sama ada kebebasan bersuara, kebebasan media, dan lain-lain. Sedangkan di dalam Islam, walaupun Islam adalah agama yang bersifat terbuka dan telus, tetapi Islam mempunyai garis panduan dan disiplin-disiplin dalam menyuarakan pendapat.

10. Wallahua'lam, semoga kaum muslimin dan kesemua rakyat malaysia melihat hal ini dengan lebih serius, semoga kita tidak menjadi orang yang menjadi boneka dan barang mainan Yahudi dan Nasrani yang tidak sudah-sudah ingin memecah belahkan kaum muslimin.

11. Kepada kaum muslimin sekalian, renungilah firman Allah swt yg bermaksud:

“Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.”
 (Surah Al-Baqarah: 120)
12. Renungkan juga sabdaan Nabi Muhammad sallallahua'laihiwasalam yang bermaksud:

"Sungguh, kalian benar-benar akan mengikuti kebiasaan orang-orang sebelum kalian sejengkal demi sejengkal dan sehasta demi sehasta, sehingga sekiranya mereka masuk ke dalam lubang biawak pun kalian pasti kalian akan mengikuti mereka."
Kami bertanya; "Wahai Rasulullah, apakah mereka itu yahudi dan Nasrani?" Beliau menjawab: "Siapa lagi kalau bukan mereka."
(Hadis Riwayat Muslim – Sahih)
13. Dan kepada kaum muslimin yang berselisih pendapat tentang hukum demonstrasi, maka renungkanlah firman Allah yang bermaksud:
Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada "Ulil-Amri" (orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu. Kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada (Kitab) Allah (Al-Quran) dan (Sunnah) RasulNya - jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu), dan lebih elok pula kesudahannya.
(Surah An Nisa: 59) 
14. Maka sekiranya kita ikhlas beragama dengan agama Allah ini, maka kita tidak akan menjadikan para musuh agama ini sebagai ikutan kita. Kita sentiasa akan berkiblatkan Al-Quran dan Sunnah apabila kita berselisih dalam sesuatu perkara.
15. Disebutkan di dalam Quran, Allah berfirman yg bermaksud:
Tidakkah engkau (hairan) melihat (wahai Muhammad) orang-orang (munafik) yang mendakwa bahawa mereka telah beriman kepada Al-Quran yang telah diturunkan kepadamu dan kepada (Kitab-kitab) yang telah diturunkan dahulu daripadamu? Mereka suka hendak berhakim kepada Taghut, padahal mereka telah diperintahkan supaya kufur ingkar kepada Taghut itu. Dan Syaitan pula sentiasa hendak menyesatkan mereka dengan kesesatan yang amat jauh. Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Marilah berhakim kepada hukum Al-Quran yang telah diturunkan oleh Allah dan kepada hukum Rasulullah," nescaya engkau melihat orang-orang munafik itu berpaling serta menghalang (manusia) dengan bersungguh-sungguh daripada menghampirimu. (Surah An-Nisa : 60-61)
16. Wahai saudaraku, telah banyak hadis Nabi Muhammad sallahua'laihiwasalam yang sahih telah dicatatkan di dalam kitab-kitab Hadis tentang kaedah bermuamalah dengan pemerintah. Tetapi ada di kalangan kita yang mengenetepi hadis tersebut dan mendahulukan akalnya berbanding dalil dari Quran dan Sunnah.
17. Untuk itu saya tujukan sebuah ayat Quran kepada kita semua, sekiranya kita meninggalkan saranan Allah dan Rasul yang telah jelas di hadapan kita, lalu kita mengikuti hawa nafsu kita dan berkiblatkan para toghut, maka pasti Allah akan memberi kelemahan kepada kita, seperti difirmankan oleh Allah yg bermaksud:
Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.”
 (Surah Al-Baqarah: 120)

Wallahua'lam.
Semoga bermanfaat untuk anda sekalian.
Sesungguhnya agama itu adalah nasihat, dan insyaAllah, kita saling nasihat-menasihati antara sesama kita kaum muslimin supaya tidak terjerumus kepada perangkap musuh-musuh kita.

Semoga Allah menghindarkan kita sekalian daripada fitnah yang berlaku seperti di negara-negara Islam lain. Yang mana, Yang Menang Jadi Arang, Yang Kalah Jadi Abu. Akhirnya kita kaum muslimin yang lemah. Musuh2 Islam pula yang bertepuk tangan melihat keadaan kita.

Saya juga berdoa kepada Allah agar Allah mengampunkan dosa-dosa kita, kerana disebabkan kelalaian kita untuk menyampaikan dakwah dari Quran dan Sunnah, dan disebabkan kita selalu mengikuti hawa nafsu kita, maka lahirlah suasana yang tidak harmoni di dalam masyarakat kita. Dan inilah sebenarnya yang dimaksudkan oleh Allah, kerosakan yg ada di atas muka bumi ini adalah disebabkan tangan-tangan manusia itu sendiri.

Ampunkan kami ya Allah, hanya doa, kesabaran dan istighfarlah yang menjadi perisai bagi kami  untuk menghadapi ujian ini. Amin.

AHMAD HUMAIZI

33 comments:

Anonymous said...

UMPORNO geng ngan APCO tue ape cite???....

Melayu Perak said...

patriot alert

patriot alert

bro..kita pemuda umno berentap dengan amk di pejabat pkr...ada guna parang....perang dah mula

kausuci said...

tulisan yang kaler merah tue betul ke?

IPAD2 MEMANG GEMPAK!!!

Anonymous said...

anon 3.11 pm, susahhhhh...bila pintu hati telah tertutup...mata telah di butakan....kebenaran payah menjengah...

Melayu Perak said...

syabas bro..you pun baca The Protocols of the Elders of Zion...

banyak lagi protocol yang akan menjelma....apa yang kita lihat telah menjadi kenyataan dalam bentuk al-juburi....sodomy...pluralisme...apostate...

Anonymous said...

skrg kita tau knp pejuang jihad begitu yea2 nak hancur amerika. Dari sini lah tumbuh golongan seperti al-Qaedah, pejuang Mujahidin dll. Angkara begini lah yg negara2 Islam berpecah belah. Dgn derma banyak, banyak lah perbelanjaan lagi utk memulih perbuatan mereka. Dulu baik dgn Iraq, skrg belanja lebih nak perang Iraq...kuasa Allah

Anonymous said...

Kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada (Kitab) Allah (Al-Quran) dan (Sunnah) RasulNya - jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu), dan lebih elok pula kesudahannya.
(Surah An Nisa: 59)

tulis pandai la.. paham ntah la...

1. Kes Liwat apasal bicara kat mahkamah sivil, bwk la pegi mahkamah syariah... kn nk kembali pada kitab..
2. Kes zina pon same.. bwk mahkamah syariah bwak 4 saksi.. bukan memperolokkan undang - undang islam mcm utusan, rogol ngan zina pon x tau beza..

Servant of God said...

Anonymous said...

UMPORNO geng ngan APCO tue ape cite???....

June 30, 2011 3:11 PM

----------------------

Pertama sekali, kau ni penyokong peliwat. Orang kapir pun ada yang benci peliwat tau. Dengan Allah SWT kau kena laknat, dengan kafir pun kau kena ludah macam anjing kurap.

Kedua, kau tahu ke APCO tuh apa sebenarnya? Kau ingat kerajaan terima duit ke dari APCO tuh? Termakan budi ke dengan APCO tuh? Kerajaan settle invoice laa dengan APCO, bukan termakan budi, bahalul.

Tapi, Bersih lak, camne? Boleh ke hidup tanpa duit penghancur negara nih?

Anon, citer sikit kat aku. Bagaimana kau menyokong orang kafir yang anti-Islam akan menegakkan syiar Islam? Citer kat aku.

Kau bijak kan? Jawab laa... aku tunggu.

Servant of God said...

Anon June 30, 2011 4:35 PM,

Tolong jawab soalan mudah.

Adakah kau ni munafik? Puak2 kau yang laknatullah nih asyik mintak 4 saksi, tapi tuduh Rosmah bunuh altantuya tak perlu 4 saksi?

Banyak cantik muka kau? Cakap laa.. kenapa bila tuduh Rosmah takyah 4 saksi?

Kenapa?

p/s: Charge kat mahkamah sivil sebab memang ada peruntukan bawah kanun undang2 sivil laaa wahai bengap...

Anonymous said...

TULA SEBAB PMBANGKANG.. ORG GILA TALAK 'PM' TDM MASUKKAN CEPAT2 DLM PENJARA...

MELAYU AKAN BUNUH MELAYU...BUKAN KAT INTERNET TAU...REAL PUNYA...SILAP2 Abang terbunuh adik...ayah trbunuh aanak......

nikaziz dah cabut naik flight....SAPA NAK HALANG KEBINASAAN INI...T2 DLM PENJARA...

MELAYU AKAN BUNUH MELAYU...BUKAN KAT INTERNET TAU...REAL PUNYA...SILAP2 Abang terbunuh adik...ayah trbunuh aanak......

nikaziz dah cabut naik flight....SAPA NAK HALANG KEBINASAAN INI...

Anonymous said...

Anon 3:11

...adalah seekor beruk jantan yg dah lali diliwat oleh tuannya, dan akhir2 ini dah bertukar jadi beruk pondan.

Anonymous said...

“Wahai orang-orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasiq membawa satu berita, hendaklah kamu selidik…”

teringat bila isu video ANUWAR keluar..orang PAS termasuk DAP kafir guna ayat Al-Quran ni kata video sex ANUAR tak betul. Ini kes BERSIH dah terang2 perempuan Ambiga tu kafir laknat menentang Islam..betulke Bershit tu kata sistem pemerintahan Malaysia tak betul atau strategi Ambiga membawa berita palsu untuk melaga-laga Orang Islam supaya wujud suasana tidak aman dan memcahbelahkan saf sesama Islam.

Rasanya kalau SPR tak betul, dah lama ANUWAR kalah kalau bertanding semula pilihanraya dekat tempat dia..pikir la kat situ je

Aku rasa lepas penyokong2 ANWAR kata aku hati dah hitam tak boleh terima bahawa kerajaan yang ada tidak betul, Ayat Al Quran tu hanya PAS sahaja boleh tafsir dengan betul dan tepat. Tapi satu jer aku pesan, buatlah keputusan bukan kerana hari ini atau hari esok, tetapi untuk cucu cicit kita pada masa hadapan, jangan disebabkan kita rasa berilmu tetapi ilmu jadi sia-sia kerana sombong dan riak mengaburi pertimbangan kita"

berita lembah pantai said...

Tepat sekali olahan GAP. Cantik, pinjam copy paste boleh?

Ini semua memang sudah lama diatur, dan target Yahudi atau musuh-musuh negara lain ialah fault line yang mmg jelas di Malaysia, iaitu perbezaan bangsa dan agama. Bagi orang-orang yang menyokong Bersih, mereka sebenarnya memainkan peranan yang sudah diatur untuk mereka oleh Yahudi. Ramainya orang Islam di dalam tu, yang PAS dan PKR. Bodohnya mereka, bila musuh ada alasan dan bom mula berguguran dan anak-anak mereka hilang kaki tangan dan kepala (dan anak-anak kita juga), barulah mereka mula menjerit-jerit konon takbir lah kono, tapi masa tu baru lah tahu bodohnya mereka kerana mengikut nafsu satu manusia bernama Anwar.

Salam GAP, minta dapat linkkan dalam blogroll tuan blog http://beritalembahpantai.blogspot.com . Kami mahu menyumbang kepada perjuangan agama dan bangsa kita menentang subversif asing yg kini dah melekat dalam benak setengah Melayu. Untuk kami, kami buat di kawasan kami tinggal iaitu di Lembah Pantai, mohon tuan dapat bantu war-warkan dgn cara linkkan blog kami . Tks.

Baca kisah-kisah panas dan tertonggeng terutama di Lembah Pantai tempat anak perempuan Anwar beradu di
beritalembahpantai

Anonymous said...

Mengaku jer lah yg Melayu tu bangsa yg bodoh.. Jgn nak salahkan org lain pula.. Melayu yg tak pecaya Melayu, mengapa disalahkan Yahudi atau org kafir.. Melayu bodoh dimana2 sekitar Malaysia.. Dari kanak2 sekolah hingga yg tua bangka nak mampus yg bodoh melebihi yg pandai.. akhirnya KUASA MELAYU AKAN TERGADAI.. MELAYU = KALDAI!!!

Anonymous said...

ANON 5:35,,,kalau hang pun melayu, hang pun bodoh jugak, mungkin lagi bodoh dari kaldai, tambah2 bodoh bila hang join pakatan bodoh yg layak dianggotai oleh melayu2 bodoh.

Anonymous said...

YA ALLAH, KAU TUNAIKAN PERMINTAAN BERSIH YANG NAK BERARAK PADA 9 JULAI INI. MAKBULKANLAH PERMINTAAN KUMPULAN ITU SUPAYA BOLEH KAMI SEKELIAN HAMBA2MU YANG MENJADI AHLI KUMPULAN2 PERSILATAN MELAYU SELURUH NEGARA MEMBUKTIKAN BAHWA KAMI INI BENAR2 ANAK MELAYU, BERSULTANKAN RAJA2 MELAYU DAN MEMEGANG TEGUH UGAMA ISLAM.. BIAR KAMI HAPUSKAN PENGKIANAT BANGSA DAN AGAMA PADA 9 JULAI INI. AMIN.

Anonymous said...

Rakyat M'sia patut belajar tragedi IRAQ..dah elok elok Saaddam perintah walaupun cara keras tp tak de nak merempat rakyat iraq...bila dah masuk anasir anasir kafirun, dajjal dan iblis tgklah apa yang terjadi..bukan kata nak pulih dan nak bangun kembali pun dah tak boleh dah, kalau kita tanya balik rakyat iraq yang mana mereka suka? DULU zaman Saddam atau skerang zaman Amerika? Mereka akan cakap busuk busuk Saddam mereka rela hidup aman dan bebas dari peluru hidup mcm sekarang..Kalau juak juak melayu PKR dgn Ularmak PAS fikir yang baik akan mendatang baik korang selak kain pelikat Anwar dulu..takut ada kutu-kut menyelinap dalam rumput rumput sembunyi...ALLAH MAHA ADIL DAN BIJAKSANA, kalau buat cara tak elok, tidur malam pun belum tentu tidur lena ada saja yg bermain dikepala.

Anonymous said...

Anon 311 ni umpama beruk aku mmg setuju..ye laa asyik kena suruh panjat pokok kelapa je hari hari, buah kelapa tuan dia jual dapat duit dia berputih mata dapat makan buah busuk, pisang dah "tamat tempoh" dah tu kena pakai "kolar" pulak..tapi beruk beruk ni bila dah tak berguna lagi maka masa itulah tuan tuan dia akan cari beruk beruk yg muda ambik alih, masa itu kot laa beruk beruk tua senior ni nak baling buah kelapa kat tuan dia...ahahahah tragik tragik..

Sheraff Boroi said...

bodoh! dh xde point lain eh? bacul btol anti-pkr ni..

Anonymous said...

Asyik konspirasi Yahudi dan Zionist. Sekali sekala masuk pula komunis, Kristian dan lain-lain macam lagi.

Kat Malaysia, Melayu dan Islam tak kan hilang selagi PAS ada.

Yang akan binasa bangsa sendiri dan negara ialah BN sendiri yang masih ingat bangsa Melayu masih Bodoh macam dulu kala dan percaya semua bayang-bayang yang dicipta sendiri.

Anonymous said...

Pas & PKR memang bodoh pun...

Servant of God said...

Anonymous said...

Asyik konspirasi Yahudi dan Zionist. Sekali sekala masuk pula komunis, Kristian dan lain-lain macam lagi.

Kat Malaysia, Melayu dan Islam tak kan hilang selagi PAS ada.

[...]

June 30, 2011 7:26 PM

-----------------

Hahahahahaahahaha

Bukan kau punya tok guru murahan diskount tuh ke yang menyesal lahir Melayu?

Hahahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Tapi Islam akan tergadai selagi PAS ada.....Putar belit hukum ikut selera sendiri je....Kes Anwar tak boleh pakai bukti lain selain 4 saksi....Bila Utusan menyindir tahu pulak marah....Dasar penjahanam agama yg paling hina.....Agama hanya pada pakaian saja....Dlm hati Allah saja yg tahu.....

Anonymous said...

Syabas. Jelas dan nyata. Itulah hakikat sebenarnya yang berlaku di malaysia kini. Perancangan halus puak-puak yahudi ini berselindung disebalik kerja-kerja kebajikan dan mempergunakan orang-orang yang bingai seperti Anwar dan yang sewaktu dengannya.

Anonymous said...

HARAP KERAJAAN HAPUSKAN HAK ISTIMEWA MELAYU dan DEB !.. JUGA DITARIK BALIK KERAKYATAN PADA PENDATANG2 YG TELAH DIBERI KERAKYATAN ATAS PEKENAN KASIHAN KEBAWAH DULI RAJA2 MELAYU !.. ADIL SEADIL2NYA !...

Anonymous said...

gap kamu ni makin bodoh. sama lah dgn org yg sokong kamu kat sini. mentality kamu ni dijajah amngok

x-pembangkang said...

Kalau manusia ni nak belajar dr sejarah,jalan cerita politik dan berebut kuasa ni sama aje dr dulu sampai sekarang.

Kerajaan Islam andalusia/sepanyol terakhir di granada dulu jatuh sebab perebutan kuasa pemerintah.Salah satu pihak yg berebut kuasa minta tolong dengan kristian/kafir.Akhirnya dua2 melepas,negara tergadai,agama melingkup.Yg untung pihak kafir yg membantu tapi penuh dengan agenda sendiri.

Kemudian kalau kita tengok sejarah tanah Melayu sendiri,negeri2 Melayu kebanyakannya jatuh ke tangan penjajah inggeris selepas anak2 raja berebut kuasa.Salah satu pihak akan minta tolong pihak inggeris juga cina(kongsi gelap).Akhirnya negeri tergadai,dapatlah juga jadi sultan tapi boneka.

Sekarang ni anwar ibrahim seorang yg amat rendah moralnya pula mahu merebut kuasa.Minta tolong dengan siapa?Negara2 barat esp US dan cina(tempatan) juga.

Kalau berjaya kesudahannya dah boleh kita jangka.Anwar akan naik jadi PM boneka yg terpaksa ikut telunjuk amerika dan yahud,terpaksa pulak mengikut kemahuan cina2 yg menaikkan dia.Terpaksa korbankan hak2 bumi dan Islam.Orang2 Melayu Islam last2 tinggal spender aje nanti.

Aku pun tak faham macamana puak penyembah anwar ni tak nampak apa yg akan kita hadapi dengan memperjudikan nasib cara begini.Nak kata anwar suci bersih,jauh panggang dr api,rasuah kuat,main kroni nepo lagi,salahguna kuasa lagi.Takkanlah naif sangat tak baca perjalanan politik nuar.

Nak kata Islam akan ditegakkan,pun tak jugak,tak masuk agenda pakatan pun,lagi dibuang ada.

Jadi perjuangan puak2 ni untuk apa?Aku tahu,setakat nak jatuhkan umno aje,lepas tu apa nak jadi,jadilah kan.Ini semua pasal dendam,dengki dan gila kuasa aje.

Orang cerdik kalau nak tukar kerajaan jadi lebih baik bukan lebih buruk.

Anonymous said...

Hidup DAP.... Dalam apa jua keadaan gua sokong penuh DAP sebab dia membela Melayu dan UMNO buat melayu merempat macam gua... Celaka punya UMNO,,,, Haram Jadah..

Anonymous said...

polis tolong tembak je mane2 yg degil dengan arahan yg telah di keluarkan..jgn bg muke sgt kt mereka2 yg degil ni..

Anonymous said...

Bodoh betul la klu melayu sendiri sokong DAP nie...!!! kau merempat sebab kau tu bodoh la tu...!!!! kalau kau pandai dah lama dah kau jadi kaya dgn pimpinan UMNO.. BODOH!!!!

Anonymous said...

Kepada geng2 GAP..

Mari kita cari babi ni yang mencaci kesucian agama islam...

kepada org PAS dan PKR apakah tindakan anda...??

Aku betoi2 sedih dan marah bila aku click link ni.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fmakcikhajjahsittalwuzara2u.wordpress.com%2F

Anonymous said...

Lol u call this balance view..apende la..berapa duit dapat? lol

Anonymous said...

negara sendiri dah berpecah belah.melayu jatuhkan melayu.atas nama kebenaran,keadilan,kebebasan pada pemahaman satu individu.bangsa lain bersorak tgk kita jatuh.bermusuhan sesama sendiri.kebenaran itu akan timbul dgn sendirinya dengan keizinan Allah.tapi seteruk-teruk manusia ialah manusia islam yg rela mengikut telunjuk si india pembela murtad dan india diatas kerusi roda yg terangan menafikan islam.apa lagi mahu ditunjuk?sama-sama kita saksikan kejatuhan kita di tanah air kita sendiri.mungkin ini sahaja jalan yg paling sesuai utk memberi pengajaran.