IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 30, 2011

TUNTUTAN BERSHIT : BODOH DALAM DARJAH TERTINGGI.

bershit kononnya perjuangkan demokrasi. 

bangang sungguh la dorang ni. bershit mendakwa SPR tak adil. kalau tak adil, yang korang menang tu macamana nak korang nak justify ? bodoh dalam darjah tertinggi. KLIK SINI

35 comments:

Anonymous said...

AWAN FANTASIA ANAK BABI SIAL LAKHNAT

Servant of God said...

Lepas tuh berani pulak tuh mintak polis clearkan jalan2 yang dorang nak berarak tuh...

True bitch betul laaa...

Anonymous said...

Kami adalah orang-orang yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

Bershit bodoh lagi celaka tahap yahudi laknat kena sumpah jadi kera.

Ok, kalau betul SPR tak adil, awat MP/ADUN PR masih pegang jawatan masing2?

Letak jawatan la.

Anonymous said...

Baru tengok awareness campaign RTM buat pasal perhimpunan haram ni kat TV. Mungkin diaorg boleh perbaiki lagi penyampaian sebab nampak mcm kelakar terlebih. Benda ni serius, tak boleh buat lawak2 bodoh. Rasanya skg ni penonton lebih bijak, campaign kenalah jugak bijak & creative. Ini pandangan ikhlas dari aku.

Anonymous said...

Waktu menang 5 negeri tak buat pulak bersih.Sepatutnya kena la buat.SPR x adil sepatut nya kami x mng 5 negeri tapi pasai apa blh mng plak.SPR x adil.

Anonymous said...

BERSIH = BODOH
MELAYU VS MELAYU = BODOH = BERSIH
CINA + INDIA = BERSIH
MOTIF BERSIH = MELAYU VS MELAYU
SIAPA UNTUNG............

Anonymous said...

Kalu SPR tuu adil & bebas pada PRU12 dan yang lepas2..terutam 1999... bukan 5 negri saja umno/bn lungkup.... tetapi lebih dari itu! Bahkan berani kata jika tiada politik kotor dan politik wang umno/bn tu... dah lama umno padam.... hheehehehehehe

Anonymous said...

Kalu umno tu kotor dah lama dah korang bungkus.Pertama sekali yang bungkus dulu haramkah daily,suara keldaian,tapi aku tengok melalak sampai hari ni.Bersih x bersih tunggu tengok la pru 13 nanti.

Anonymous said...

Kumpulan Pelampau Taksub Assobiyah Kelanunan UMNO .. seperti perkasa, pemudaumno, dll.... yang melanun perlembagaan negara dan harta negara tu.... amat TIDAK RELEVAN lagi dengan asal budaya murni Melayu dan prinsip Syariat Islam!

Apakah Umno lahirkan generasi sekular assobiyah, generasi kapitalis zionisme, generasi uncivilised barbaric, generasi lucah dan tahyul, generasi yang tiada setiakawan kerana wang!!???????.

UMNO tak relevan lagi dengan perjuangan Melayu, Islam dan Rakyat Malaysia?!! Amalan budaya politik kotor, lucah, rasuah, ganas... yang meruntuhkan UMNO!

TOLAK Umno, sokong PAS! TOLAK Bn, sokong PR!!
Malaysia BERSIH, BERKEBAJIKAN dan SEJAHTERA!

Anonymous said...

DENGAR SINI AKU NAK TEMBERANG(tpulang) ..kalau kita boleh manipulate undi cam singpork tu...tak payah susah upah eskey trap nuar tu...bila kira anwar kalah 2 undi je...xpayah susah2 pertahankan siseful yg kena liwat yg bukan keja senang tu...

so kesimpulan undi kita xmacam singpork pujaan korang tu...

Servant of God said...

Anon June 30, 2011 7:38 PM,

Ya! Yang lebih relevan ialah PAS!

PAS, atau namanya Parti se-Islam Malaysia, yang sekarang dengan dinamiknya menyokong penyekutuan Allah SWT, menyokong peliwat, dan bersekongkol dengan pihak-pihak kafir yang nyata-nyata ingin memurtadkan orang-orang Islam di Malaysia.

Hanya PAS lah yang relevan kerana PAS tahu bagaimana mempermainkan ajaran Islam demi kepentingan politik duniawi.

Ke-releven-an PAS semakin terserlah dengan kesanggupan PAS menjadi keldai hidup untuk DAP dan PKR apabila PAS terus terang menyatakan mereka tidak mahukan jawatan PM jika PR menang, sungguhpun orang2 PAS lah yang bagaikan balachi meracau buat kerja susah-susah.

Dengan dikelilingikan panji-panji PAS lah akan cuba dinobatkan sebagai PM Malaysia seorang peliwat, penzina, penyokong murtad dan pensyirik yang kita tidak tahu dari mana asal-usul wangnya yang berkepuk-kepuk tuh.

PAS paling relevan!!!

Paling relevan untuk masuk neraka jahannam dan dapat azab Allah SWT, ada laa...

Anonymous said...

Anuwar tu DAJJAL zaman moden...dah kantoi pun masih juga tak nak mengaku...sayang nya masih ramai yang tak sedar....

Anonymous said...

7.38 aku tgk ko ni batang asik tegak jela. tak malu ke...

Ambiga berjaya buat bapak pukul anak. adik lepah kayu kat abang..ipar baling botol kat adik belajaq kat u. ahli silat A patahkan kaki ahli silat B (tok guru sama tu)

BABI PUNYA ANWAR ..ZUL NORDIN TEMBAK: SEMUA ORG MENTERI BILA DIA JADI PM....' CANTIK ZUL....

HOI..KALU PM ADA 3 Dah lama aku bg sorang satu.najib satu. nuaq satu dan tengku razali satu... aman malaysia...

Servant of God said...

Anon June 30, 2011 7:38 PM,

Eh eh eh silap!!!

Yang lebih relevan ialah PKR!!!

Pada zaman dunia yang bergolak-golak ini, apa yang penting ialah keberanian dan keutuhan jati diri.

Parti mana yang lebih berani daripada parti yang timbul dari kemarahan seorang ketua gila kuasa yang telah dibuang kerja kerana menyalahgunakan kuasanya?

Perhatikan bagai beraninya ketua parti ini.

Berani memburuk-burukkan negara di luar negara.

Berani memperlekehkan hasil penat-lelah rakyat Malaysia yang bekerja keras mencari nafkah yang halal dengan membuat pakaian batik.

Berani mencari sokongan kafir laknat di luar negara bagi menghalalkan nafsu luar tabiinya.

Berani bersekongkol dengan pihak-pihak yang nyata ingin menjajah negara ini dalam diam.

Bermacam-macam lagilah dia berani!

Anak-anak buah dia pun berani gak, dan mempunyai jati diri yang padu seperti padunya banjaran Titiwangsa.

Pada sedikit masa yang lalu, mereka telah dengan secara gentleman-nya mengumumkan akan membuat demonstrasi di hadapan ibu pejabat sebuah akhbar di Kuala Lumpur.

Tiba pada hari yang dijanjikan, dengan dada yang penuh keberanian dan jati diri habis akhbar itu mereka serang! Semua wartawan dan pekerja cabut lari menyelamatkan nyawa masing-masing!

Oleh kerana sangat ketakutan, pemilik-pemilik akhbar itu pun meminta maaf sambil menangis teresak-esak dan menghentikan operasi.

Oleh itu, sokonglah PKR.

Anonymous said...

Bodoh Darjah Kehormat Pas & PKR nih...

Servant of God said...

Anon June 30, 2011 7:38 PM,

Opppss!!

Minta maaf!! Yang relevan sebenarnya DAP!!!!!

Dalam dunia ini...

Alah... DAPigs. Memang puak celaka haram. Takleh aku nak goreng daaaaa...

Hahahahahaha

pemerhati said...

biasalah pas bodoh bertingkat tingkat. yg dah jelas penipu pon diikutnya juga

Anonymous said...

Cepat-cepatlah mat sabu jadi Presiden Pas, professional...hehehe

Anonymous said...

Pepatah Melayu dulu;

1. bodoh macam lembu
2. kalau kail panjang sejengkal, lautan dlm jangan diduga.

pepatah Melayu kini;

1. bodoh macam orang Pas & PKR
2. kalau kote tak smpai sejengkal, jgn cuba-cuba nak buat video sex.

Anonymous said...

anon 8.23

haha...pepatah melayu kini 2 mungkin sesuai untuk anon 7.38

Anonymous said...

muahahahaha....pepatah melayu kini...muahahahahaha.

Anonymous said...

anjing paria nak makan,lalu minta duit dengan babi tetapi bukan free mestilah menyalak-nyalak dulu,baru dapat habuan.Kalau jadi besar la habuan nya.

Anonymous said...

Kalau kerajaan atau UMNO boleh manipulasi PRU perlu ke DS Najib berkerja kuat kuat pergi kesana sini jumpa rakyat, buat projek pembangun , beri subsidi dan macam macam lagi untuk ambik hati rakyat. Kalau ada akal dan keikhlasan boleh fikir dan dapat jawaban, kalau ada akal saja tapi belenggu dengan buruk sangka memang akal tak akan berfungsi macam juga yang ada otak tapi tak ada akal.

Anonymous said...

Pada pandangan aku sebagai bukan ahli mana2 parti politik:-
1. Semua tuntutan BERSIH tidak akan memudaratkan mana-mana pihak pun, melainkan pihak yang menentang itu ada agendanya sendiri.

2. Mereka tak bercadangpun nak berarak beramai-ramai, tetapi dalam 4 tahun permantauan, SPR tidak buat apa-apa pun.

3. Contoh terbaik adalah pilihanraya diserawak

# Jalan terbaik bagi mengelakkan perhimpunan BERSIH adalah keadilan untuk semua pihak semasa pilihan raya.

Kalau ini pun susah nak buat, aku rasa tak habis cerita nie.

Sekian

Pencinta Keadilan dan kemakmuran negara.

Anonymous said...

Anon 9:37, kerana SPR tak adillah maka;

1. pas perintah kelantan sejak tahun 1991,
2. haji hadi pegang DUN Rusila sehingga kini,
3. Lim Guan Eng boleh jadi KM Penang
4. Nik ajis jadi ADUN sejak muda smpai tua, nyanyuk,
5. mat sabu menang MP di Kedah, kelantan dll. tempat dia brtanding
6. Pas boleh memerintah kedah
7. W/P KL dipegang oleh PR
8. Mahfuz yg tak dak SRP pun boleh jd MP
9. Anwar pengkhianat pun masih menang di P/Pauh
10. Calon2 Pas yg tak kredibel mcm tunggul kayu pun masih boleh menang
11. dan ramai lagi calon2 yg setaraf dgn beruk mat yeh masih pegang kerusi ADUN & MP, itu belum lagi yg species komunis yg menang.

5.

Anonymous said...

Apabila saya lihat gelagat orang-orang melayu yang menjadi penyokong PKR dan DAP , saya sentiasa mengucapkan syukur kepada Tuhan kerana saya tidak menjadi seperti mereka . Sekurang-kurangnya Tuhan sudi memberi petunjuk kepada saya yang mana yang benar dan yang salah .

.

Anonymous said...

betui tu 10.13'....

80lebih Mp parlimen termasuk nizar bintang tiga beleh menang...

9.37...masuk nizar bintang tiga beleh menang...

9.37...

Anonymous said...

betui tu 10.13'....

80lebih Mp parlimen termasuk nizar bintang tiga beleh menang...

9.37...masuk nizar bintang tiga beleh menang...

9.37...

Anonymous said...

9.37..BN PUNYA MENYAMPAH NGAN 'NIZAR KERETA TEBALIK
TUHAN NAK TUNJUK' TU...
KENAPA TAK TETIBA KIRA UNDI NIZAR KALAH.. KAN SENANG CITE

Matt said...

bersih nk demokrasi

67% rakyat malaysia tk mau demo bersih!

so, demokrasi - batalkan bersih!!!

Anonymous said...

Berarak utk upacara spt keagamaan atau perayaan tidak sama dgn perarakan oleh puak bersih yg konon kata dibuat cara aman.

Bayangkan bila tujuan kita dgn terang2 utk mengaibkan org lain melalui tuduhan liar kita expect org yg dituduh tu akan senyum dan minta maaf? Bahlul yg tak ke sekolah pun boleh faham niat jahat yg tersembunyi inikan secara terang utk seluruh dunia tontoni.

Bagi mrk yg masih menganggap demo bersih itu akan aman aku rasa mrk ni cacat akalnya dan layak dihumban ke hospital tg rambutan.

Ada mangkok yg menuduh umno tak relevan utk org melayu tapi aku rasa dia ni bukan melayu jati kerana kebodohan dia menutup mata bila yg jelas itu sgt terang terbukti bahawa umno berjuang utk kuasa melayu tanpa mengorban maruah dan rakan2 bukan melayu. Semua kejayaan dan polisi yg dibuat umno utk melindungi kepentingan melayu sejak merdeka tidak diakui langsung kerana niat hati puak pas yg busuk dan dengki teramat.

Sibodoh ni bangga dgn pas sedangkan nik najis terang2 kata tak bangga jadi org melayu. Ada mungkin juga bahlol ni bukan org melayu tapi pura2 ckp melayu dgn niat nak buat umno dan pas bergaduh sesama sendiri.

Berkemungkinan ada org yg sengaja mensensasikan keburukan umno utk publisiti murahan dengan cara menumpang nama kemahsyuran umno, atau kita mmg bernasib malang ada ramai lagi manusia sejijik anwar ibrahim di negara tercinta ini.

Himpunan dan perarakan yg tidak provokasi mmg akan aman tapi bila tujuan utk memburukkan pihak lain hanya akan mengundang pergaduhan maka macamana ideanya yg demo bersih ni akan aman.

Siapa yg baling batu dulu dan sembunyi tangan? Kenapalah masih nak menegak benang yg basah?

Kpd org2 melayu yg masih waras, lihatlah kat tv siapakah penganjur2 yg sibuk menghasut org ramai siap dgn beri baju T dan poster? Cina dan india bangsat yg jadi batu api tapi yg akan jahanam adalah org melayu puak pas itu sendiri. Untung2 perkasa dan umno pukul puak pas ni maka bonus bagi kafir harbi tu. Itukah yg korang mahu. Tolonglah bangun dan celik mata kamu.

nok said...

Anon 12:13 aku setuju dengan pendapat ko...kalau nak tengok pengampu pas bodoh dan sebodoh2nya ko buka laman malaysia kini...aku pun tak tahu kenapa KDN tak ambik tindakan...kerana laman ini terang2 mengasut rakyat supaya membenci k'jaan.....GAP tak boleh lapur direct pada PDRM ke? supaya tindakan lanjut bolih di ambil...ataupun kita pakat ramai2 buat lapuran tak boleh ke?

polotik said...

punya laa bagusssssss melayu ikut telunjuk keling!!!konon nak menuntut keadilan tpi dah nampak sngat nak diperbodohkan bangsa melayu korang ikut gak...sapa yng leading korang nanti?keling gak...bukan nak rasis tpi ini dah cukup melampau!!!yng kena hambat kena masuk jail bangsa melayu gak!!!yang begasak bagai nak rak bangsa melayu gak!!!pemimpin korang cuma pandai cakap tpi mampus korang la dalam jail nanti...

Anonymous said...

AKU NK BUNUH ANWAR AND THE GENG!
LETAK ANWAR AND THE GENG ATS JLN RAYA LIVE ON TV! GILIS DENGAN KERETA KEBAL, JADIKAN PENGAJARAN!

PASAL SI ANAK BABI NI LAH ADIK AKU TERPAKSE CANCEL TUSYEN, SIAL KAU ANWAR! ANAK HARAM BABI BANGSAT!

AMBIGA PENJILAT JUBO ANWAR, ANAK BABI, AKU CABAR ONE-ON-ONE DGN AKU, AKU KELAR LEHER ANWAR AND THE GENG SAMPAI TERPANCUT2 DARAH!