IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 30, 2011

BERSHIT : PDRM WAJIB PANTAU MALAYSIKINI DAN MALAYSIANINSIDER.


ketegasan pdrm dalam menangani isu bersih ini cukup luar biasa.

rakyat malaysia yang majoritinya menolak bershit, mula menarik nafas lega apabila pdrm menampakkan kejantanan mereka dalam berhadapan dengan perusuh bershit.

pdrm, kamu buatlah apa jugak yang patut demi mempertahankan keamanan negara.

banyak tangkapan sudah dibuat. ini satu part.

aku mintak pdrm juga memantau web malaysiakini dan malaysianinsider yang jelas menjadi batu api paling besar dalam cubaan mereka mencetuskan rusuhan di kuala lumpur.

pemberitaan mereka cukup sial, motif mereka mahu melagakan rakyat.

kebanyakan berita dari web mereka ditambah dengan sikap rasis wartawan mereka jelas menampakkan unsur mahu menghuru harakan malaysia.

wartawan malaysiakini lebih xtreme dalam penulisan menggalakkan rusuhan. tangkap mereka.

modus operandi mereka mudah, apa jugak yang boleh di batu apikan cerita, maka olahan sensasi akan dilakukan. 

pdrm, percayalah mereka ini lebih berbahaya daripada komunis. 

kami sedang memantau pergerakan kebanyakan penulisan wartawan mereka. foto mereka juga bakal kami perolehi.

mereka inilah penghasut nombor satu dalam agenda mereka menggalakkan rusuhan bershit.

mohon pdrm pantau.

37 comments:

Anonymous said...

ya aku sokong. kalau aku ade kuasa mmg aku dah tutup web malaysiakini tu. Olahan berita dorang mmg btol2 nampak cam hasutan dan melaga-lagakan.

Lagi-lagi sejak ada komen fb kt web malaysiakini tu lagi makin menjadi-jadi. Lau boleh tutup sekali fb malaysiakini tu sebelum terlewat.

Anonymous said...

oooi kau ingat Kau Tu Menteri KDN ke? haaa...Menteri KDN tak kata apa pun.. hak hasut ke nak apai-apaikan ke dia peduli apa...yg penting career Politik dia selamat... Jika Pakatan Memerintah dia akan tetap d kenang jasanya, akan diberi jawatann.. atau akan di ISAkan itu dia lum tau lagi...diam dia tengah nak Minta Maaf pasal Isu KERIS tempuhari...PDRM da lama bersabar..tp jangan nanti jadi macam Mesir Polis dan Tentera sokong pemerontak..sebab da lama bersabar...last hilang sabar...

Melayu Pasir Gudang said...

PDRM masih belum mampu menyaingi sepak terajang dan taktik kotor pengamal undang-undang yang melindungi malaysiakini dan malaysianinsider......PDRM takut malu di kamar mahkamah. Dalam PDRM pun ada pro anwar,nak kata apeeeee....

Anonymous said...

polis akan lakukan apa saja asal perhimpunan batal.dan pada 10hb julai maka berkokok dan menyalak anjing2 GAP dan kuncu2 bahawa himpunan bersih tak dapat sambutan.rakyat tak sokong pakatan dan mcm2 lagi andaian.cuba bayangkan jika perhipunan tidak dikacau olih anjing2 berapa besarnya perarakan itu.inilah yg ditakuti olih umno,bukan BN.mic mca gerakan takda pun komen sebab fikiran mereka lebih terbuka dari umno totok dan bongok.sikit2 minta bantuan polis.padahal puak2 umno bila berhimpun 1juta pakatan dok tengokje.cuma beza bila umno himpunkan ahli bukan percuma.

Anonymous said...

sokong 1001% polis dan GAP PANTAU 24jam..rekod je ..jika apahal dah copy......

zaman ict ni lah puncak naik tocang meka semua

Anonymous said...

kito bako..kito bako..

Anonymous said...

Kalau nak dibanding dengan Malaysiakini dan Malaysianinsider, lebih teruk lagi Malaysia Chronicle
http://www.malaysia-chronicle.com/

Anonymous said...

bakor but.. bakor but..bakor but..GAP

Servant of God said...

PDRM perlu mengikut due process. Takde orang buat repot polis pasal mkini, maka slow sikit laa dorang nak ambil tindakan.

Apa kata lepas Bershit nih, kita ramai2 pakat2 buas repot polis kat mkini?

Mana tau, bershit nih dapat collect 1600+ lebih repot, mkini dapat 200+?

Insya Allah

Anonymous said...

BRO,
Bangsa ne ramai sudah berkecimpung dalam pengajian mass communication dan media.Itu lah pandai tulis, kupas, analisa dan putar belit fakta semasa dan luar negara. Masyarakat melayu harus mahir dalam bidang ini supaya akal dan pemikiran advance dan dipandang. Bila berbincang boleh bawa isu to the greatest height bukan katak bawah tempurung. Kegilaan pemuda melayu yg mirip berfikiran macam mengikut pemikiran seperti dalam MsiaKINi. So bila pemuda melayu tidak mengasah pemikiran lebih tinggi dan tajam, begini lah jadah dan berakhirnya nanti~ mengikut arahan dan telunjuk DAP. Ada juga orang tua melayu yg berpendidikan tinggi tetapi cetek ilmu sjarah mengupas isu lebih menjijikan dan menyebelah pihak pembangkang memusnahkan tamadun melayu yg kita lindungi. UMNO tidak korup, pemimpin yg miirp atau condong kepada aktivit harus tinggalkan parti. Sekarang adalah perjuangan parti juga bangsa,agama dna tanah air.Salam semua dan selamat berjuang.

Anonymous said...

sumbat je dlm ISA....

habis cerita....

korang ingat cina2 pukimak tu tak takut ke masuk penjara....

huhh.... rumah banggalow dan puki amoi2 gro dan arak... mereka tak akan boleh tinggal punya...

kalau kene tangkap ISA sure terjerit2 , terlolong2 mintak ampun...

cium kaki najib...

Anonymous said...

SPEED is No 1 killer ! ... so drive carefully .


.

Anonymous said...

Pengamal silat yang sebenar tidak akan bermegah-megah dengan ilmunya dan mengancam keselamatan orang lain, sebaliknya hanya mempergunakan ilmu yang dipelajari untuk manfaat agama, bangsa dan negara.

Malah, mana-mana pengamal silat yang dengan sengaja menakut-nakutkan orang lain untuk menunjukkan kekuatan, pasti akan menerima balasan daripada Allah.

“Orang yang hendak buat kacau kita tidak galakkan. Kalau mereka hendak tunjuk megah, Allah Taala akan bagi balasannya,” demikian dinyatakan Pengasas dan Guru Utama Pertubuhan Silat Seni Pusaka Gayong Malaysia, Cikgu Abdul Majid bin Mat Isa.

Beliau berkata demikian sewaktu mengulas kenyataan Omardin Mauju, Guru Utama Silat Lincah Malaysia yang mengancam supaya perhimpunan Bersih 9 Julai ini dibatalkan, jika tidak mahu ‘berperang’ dengan pengamal seni silat di negara ini.

Omardin, mengeluarkan ugutan kepada Pengerusi Bersih, Ambiga Sreenevasan supaya menghentikan hasrat itu kerana khuatir tidak dapat mengawal ‘emosi’ anak-anak didiknya jika mereka ‘bertembung’ pada perhimpunan itu nanti.

Kenyataan Omardin itu disiar akhbar milik Umno, Utusan Malaysia hari ini.

Bercakap lebih lanjut, Cikgu Majid berpendapat tujuan Bersih adalah berhimpun secara aman untuk menuntut keadilan, justeru tidak ada sebab mana-mana pertubuhan silat memusuhi peserta himpunan itu.

“Kita tak berfikir yang mereka (Bersih) akan menimbulkan masalah. Kita tak anggap begitu. “Apa-apa tindakan yang kita mahu ambil hendaklah berpaksikan keadilan yang sebenarnya,” kata Cikgu Majid.

Cikgu Majid juga memberi jaminan bahawa penuntut Silat Gayung Pusaka sendiri tidak akan mengancam dan menakut-nakutkan orang lain daripada menyertai mahupun menghindari perhimpunan tersebut.

“Saya pun tak akan izinkan anak-anak Gayung buat kacau pada perhimpunan begini,” kata Cikgu Majid.

Cikgu Majid atau nama penuhnya Abdul Majid Mat Isa adalah Pengarah dan Gurulatih Utama Pusaka Gayong Malaysia dan masih mengekalkan gelaran ‘Cikgu” walaupun beliau sendiri sebenarnya bertaraf seorang mahaguru dalam dunia persilatan.

Cikgu Majid adalah murid kanan pengasas Gayong Malaysia, Allahyarham Datuk Meor Abdul Rahman dan menuntut seni silat Melayu itu di Woodlands, Singapura.

Anonymous said...

PAS penyokong Komunis. PAS dari dulu kena kencing dan berak dek parti lain. Telah terbukti PAS sukakan keganasan. PAS perasan rakyat sokong mereka tapi sebenarnya sokon yang membawa rebah. PAS takbur, taksub, riak, bodoh dan sombong. PAS akan sentiasa kena tipu dan kencing dek orang lain. Agenda utama sekarang kahwin lebih dari satu!!!!!!

Anonymous said...

PAS yang selalu bermegah kononya mereka sahaja Islam. Ramai kawan aku yang kononnya PAS sejati bila tengok awek terus terbeliak biji mata. PAS sekarang komunis!!!!! Kesian pakcik2 dan makcik2 yang kena tipu dek perjuangan PAS. Kesian Ibrahim Libya.

Anonymous said...

PAS nak menang sorak tapi kampong akan tergadai. Ganyang PAS. Takebeer PAS

Anonymous said...

GAP, BUAT APA SURUH PDRM PANTAU....? KAU MINTAK PDRM DIBUBAR LAGI BAIK.... ADA MCM TAK ADA.... ORG DUK MAKI HAMUN PDRM PUN TAK ADA TINDAKAN. ORG HINA RAJA2 PUN TAK ADA TINDAKAN.. NI BERSIH TERANG2 LANGGAR UNDANG2 NAK BERARAK 9 JULAI NI PDRM CUMA KATA TAK DIBAGI PERMIT DAN BAGI AMARAN JANGAN... PDRM KEPALA JUBURLAH.... ISAKAN SEMUA YANG TERANG2 NAK BERARAK BERSIH TU.....!

Anonymous said...

Tangkap pelajar IPTA yang ikut demo. Kasi mak bapak mereka melalak bila kena buang U.

Sabu kasi ISA. Ganyang BERSIH cukup-cukup. Jom kita berdemo di negeri PR pulak.

Anonymous said...

Esok aku nak buat upacara membakar payung PAS dan T Shirt PAS yang aku dapat masa PRU lalu. Menyampah aku tengok!!!!!

Anonymous said...

Orang Melayu mudah lupa!!!!! Moga celaka lah pengkhianat negara masa BERSIH nanti. Biar mampos pensabotaj keharmonian negara. Ini semua Pak Lah lembik punya pasal!!!!!

Matt said...

bersih nk demokrasi

67% rakyat malaysia tk mau demo bersih!

so, demokrasi - batalkan bersih!!!

June 30, 2011 11:00 PM

Servant of God said...

Anon June 30, 2011 10:20 PM,

Kata2 kau memang tepat sekali.

Anonymous said...

Ganyang dan lanyak baju kuning!!!! PAS lari dari matalamat asal. PAS pencinta keganasan. Padan muka dah lah pemimpin bodoh (Sabu & Mahpus) diangkat jadi pemimpin, yang cerdik dan alim kena sakit bisu. Orang yang mengiakan keganasan adalah pengganas sebenar. Aku tak akan pangkah PAS lagi!!!!!!

Anonymous said...

Pergi mampos SABU

Moga tamatlah riwayat mu Mahpoz.

Padan muka PAS asyik kena tipu dan kencing sentiasa.

Anonymous said...

berfikirlah dengan akal fikiran...bersihkan diri kita dulu sebelum kita membersihkan orang lain...jangan sampai kita dijadikan "PAKYID"(orang suruhan) untuk orang lain...kekalkan keamanan hingga ke akhir hayat

Suzaku05 said...

Blogger Servant of God said...

Apa kata lepas Bershit nih, kita ramai2 pakat2 buas repot polis kat mkini?

Sangat bersetuju (^_^)b

Anonymous said...

HAPUSKAN DEB dan TARIK BALIK KERAKYATAN PADA PENDATANG2 !!!.. ADIL SEADIL2NYA...

Ibnu isa said...

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/06/dihina-lagi-belanda-haram-sembelih.html

Anonymous said...

PEGAWAI2 / KAKITANGAN KERAJAAN YG SERTAI BERSIH ELOK SANGAT DIPECAT DARI JAWATAN.. MUSUH DALAM BILIK / PAGAR MAKAN PADI.. SURUH PI KERJA DGN AMBIGAR.. SAPU CAT!!!

nok said...

Pas memang parti yg takada nilai perjuagan.....dari 57 tahun dulu lagi,dia memang dengkikan umno..dia kata sokong pas masuk sorga..umno tak islamik...dia anggap semua org umno kafir....dia tak tahu yg tuhan tahu apa yg dia buat.....pasal itu tuhan tak izinkan pas menang...di tambah bersekongkol dgn puak2 yg terang2 menentang islam...menipu rakyat dgn berhadih dan mengunakan alquran...bagi mendapat simpati...syukur rakyat mula sedar...parti pas jgn harap nak menang PRU13 nanti ,lancauuuuuuu kalau bolih menang...

Anonymous said...

Aku sokong sgt. aku pnh terbaca dlm malaysia insider rasanye pasal perhimpunan pemuda umno selangor dan kuala lumpur di perkarangan ibu pejabat pkr br2 ni. penulis dia org tulis perhimpunan ganas. yg aku tgk kat blog papagomo, dia org berarak ke sana, berkumpul dan ada org bercakap lepas 2 dia org terus blk. ganas ke mcm 2. 2 fitnah semata2. siap ambil gambar dgn pekerja pkr lg. do check papagomo blogsopt

Anonymous said...

korang baca la artikel dan komen2 dlm malaysiakini tu.. semua tu nk mengapi-apikan semangat menentang kerajaan je..

Anonymous said...

Politik di Malaysia sekarang ini tidak sihat dan teruk...

Puncanya adalah SATU...semua ini adalah idea dari seekor mamat ni yg ditabalkan oleh bininya sebagai "anugerah tuhan' -- geli aku!!

Punca keDUA ialah kebodohan PAS. Kejayaan terbesar mamat 'anugerah tuhan' ni ialah apabila dpt menundukkan Nik Aziz dan kumpulan mereka dapat menyingkirkan golongan ulamak dlm PAS yg tidak disukai oleh kafir PKR dan DAP..
Maka, jadilah PAS sekarang ini yg dulunya memperjuangkan ISLAM, tapi sekarang jadi parti kebajikan yg terpaksa menurut cakap parti laknat DAP dan PKR yg tidak mahu PAS menyebut negara ISLAM.

Dengan itu, maka jadilah PAS seperti lembu dicucuk hidung..dan seterusnya orang -orang dibawah (penyokong PAS) pun menjadi balaci kepada mereka (DAP/PKR/NGO kafir laknat)...

Bertaubatlah..wahai pemimpin dan ahli serta penyokong PAS !! sebelum , bala menimpa kamu...

Mamat 'anugerah tuhan' telah merosakkan parti kamu ....Singkirkan manusia durjana ini...

Allahu Akbar!!!!

Anonymous said...

Tuan,
Mari kita buat laporan polis beramai-ramai baru pihak polis akan mengambil tindakan terhadap Malaysiakini dan Malaysianinsider atas dakwaan menghasut.

Anonymous said...

Menteri Dlam Negei yang takde telor tu ke ?

Anonymous said...

AKU SOKONG DAN SELESA DENGAN KENYATAAN CIKGU MAJID TERHADAP OMAR DIN SILAT LINCAH TU..KAT TANAHAIR KITA NI BUKAN ADA SENI SILAT LINCAH AJE BEB.TLG PANDANG KIRI KANAN DEPAN BELAKANG DULU.

Anonymous said...

diorg dah tau broo.. tapi wat senyap.. air yg tenang bro.. buaya pon tak sangka die ada dlm tu