Saturday, July 9, 2011

ALFATIHAH : ANWAR DAH NAK MAMPOS !


anwar dah nak mampos..
AL FATIHAH ANWAR NI JAHAT TOTEY NYA.

402 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 400 of 402   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Doa ku agar KO MAMPUS cpt2 menyusahkan rakyat je,idup buat dosa baik cpt masuk kubur...tp ko pelakon handalan nie taktik nak bg kemarahan rakyat kepada kerajaan lagi,kan tu motif ko penderhaka

Anonymous said...

nak ambik mc x attent court la ni. tangguh lg nampaknya.

Anonymous said...

Depa snap picture ni kononnya depa tak ganas la ni.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150235132517592&set=a.362132992591.165321.358919387591&type=1

anti hipokrit said...

1,2,3..action!!

Sudahlah Anuwar oi...rakyat yg juta-juta ni tak termakan dah dgn lakonan kau.

Zaman kes kena HIV dan arsenik dulu..bolehlah..

Temberang tak habis-habis..

adoi..doi..doi...

Anwar ejen Yahudi said...

kesian saiful..

saiful..tangguh lagi nampaknya kes kau.

Anwar boleh apply la utk kes yg paling byk tangguh di Malaysia..

Muka penyokong MURTAD, lahanat lu Anwar..!!

Anonymous said...

Esok ulamak pukibabi yang sesat lagi menyesatkan dijadualkan pulang ke Tanah Melayu setelah pergi melencong di luar negara.Sebaik sahaja mendarat dia akan meliwat atau melawat Al-Juburit di wad,dan nantikanlah 'firman' dari beliau untuk penganut-penganut PAS berkenaan usaha mereka merosakkan Tanah Melayu ini.

Anonymous said...

MINTAK NYAWA!!! MINTAK NYAWA!!!! HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!

Anonymous said...

Anon 9.12,
Nak nasihat orang ke, kau tu pakai apa..atau memang nama kau Anonymous..hahaha...
cakap banyak pulak kau ni kalu berani tulis la
NAMA:
ALAMAT:
NO. K/P:
NO. TEL (RUM)(PEJ)(H/P)

ada berani????

Neuro6 said...

Peniaga2,pemandu teksi,DBKL dan yang terjejas dengan perhimpunan haram ni harus berpakat menyaman ganti rugi kepada kepala2 perhimpunan haram tu semua, biar bankrap dibuat mereka.....

Anonymous said...

aik..apadah jadi ni...
hahahahaha...............

Anonymous said...

inilah demo oleh puak2 fackatan yg paling lucu pernah aku tengok!! tak tercapai hajat 300,000 orang.. last2 si anuwar terkantoi di hospital!! syabas polis,fru dll!! aku peratikan ramai org asing yg menonton demo ni..demo bershit ni telah meramaikan jumlah pelancong ke M'sia!!

Anonymous said...

TAHNIAH BERSIH ....SEMANGAT ANDA SEHINGGA KE LUAR NEGARA......TAHNIAH KERANA BERJAYA MENCELIK HATI RAKYAT YG BUTA.....SELAMA NIIIIIIIII MESKIPUN POLIS DAN FRU MENGGANAS GILA TANPA PERIKEMANUSIAAN.....SEMANGAT RAKYAT YG SANGGUP BERHIMPUN AKU KAGUM.....POLIS YG BUAT KACAUBILAU...TAPI RAKYAT YG JADI MANGSA....RAKYAT TIDAK SANGGUP DIPERKUDAKAN....

Anonymous said...

SYABAS
TAHNIAH
TERBAIK
TABIK SPRING UNTUK POLIS DI RAJA MALAYSIA
WA CAYA LU

AZRE

Anonymous said...

TAHNIAH BERSIH ....SEMANGAT ANDA SEHINGGA KE LUAR NEGARA......TAHNIAH KERANA BERJAYA MENCELIK HATI RAKYAT YG BUTA.....SELAMA NIIIIIIIII MESKIPUN POLIS DAN FRU MENGGANAS GILA TANPA PERIKEMANUSIAAN.....SEMANGAT RAKYAT YG SANGGUP BERHIMPUN AKU KAGUM.....POLIS YG BUAT KACAUBILAU...TAPI RAKYAT YG JADI MANGSA....RAKYAT TIDAK SANGGUP DIPERKUDAKAN....

oii anon 9:16!
aku ada gak baca berita dari yahoo international dll tapi berita demo ni tak la popular pun! no value!! komen2 pun cuma berapa kerat je! tu pun komen yg menghina Islam so jangan merepek la yg berita demo bershit korang dah tersebar!! esok berita utama dan foto muka depan ialah foto si anuwar yg terlantar 'mintak nyawa'!!majoriti rakyat M'sia waras dan tak heran langsung dgn demo bershit korang! yg ramai tu cuma pecacai2 yg diimport dari luar.. demo ni hangat2 tahi itik je.. esok reda & org pun lupa!! dan minggu depan si anuwar yg korang puja2 tu akan naik court la pulak!! habislah riwayat fackatan! Takziah Fackatan!!

Anonymous said...

Bro2,bila anak dajal ni mampus ,cincang campor dedak padi kasi babi makan. Bro GAP toteynya bagi aku.... nak masuk muzium kot..kot Samad kucing tu dapat ilham buat sajak ke ape ke .. pas tu kasi bakar jadi abu bagi pada Biga..

melayujantan said...

Dah 58 tahun yg pi sokong BERSHIT tu buat apa....apa yg Hang dapat ....mati lagi ada....apalah bodoh sangat kena temberang ngan AL JUB tak habis2 menipu rakyat....sekali dua kena tipu tu adatlah tapi klu hari2 kena tipu masih percaya tu dah teruk itu namanya BEBAL...ingat POLIS dah beri AMARAN ..tanggung sendirilah....kapada waris pi maintak derma kat AMBABIGA dan ALJUB sebab depa nilah yg membuat anda tertipu.. semoga Allah cucuri rahmat keatasnya dan diampun dosanya jika cerita ni BETOI....

Anonymous said...

Bro2,bila anak dajal ni mampus ,cincang campor dedak padi kasi babi makan. Bro GAP toteynya bagi aku.... nak masuk muzium kot..kot Samad kucing tu dapat ilham buat sajak ke ape ke .. pas tu kasi bakar jadi abu bagi pada Biga..

Anonymous said...

kalau si nuar mati, aku rasa si china doll akan datang tuntut harta kt kak wan jijah.

kak wan: apa pasal lu mau harta arwah? lu mana kawen sama dia.

china doll: aiyaa..lu punya laki aa, melum mayar itu servis. lulu masa mau enjut, janji mau bayar..smp sikalang melum bayar.lu ingat flee ka?

melayujantan said...

Oii Anon 9.16...siapa yg BUTA? Hang ni bukan ja BUTA tapi PEKAK dan BISU...inilah akibatnya jika SANG PELIWAT jadi pujaan....mana taknya sampai Hang punya akaipun dah diliwat..tu nasib baik Hang punya pungkok tak kena sama..kut2 pun dah KENA sama....

Anonymous said...

al-fatihah

Anonymous said...

bagus ler nak mampos.....

Tapi sbelum mampus tu....Aku nak tgk dia ni mengaku apa yg dia dah buat ....


mcm dalm cerita drama2....dengan kuasa tuhan mulut nak bercakap perkara yg benar....he..he..he...

Masa tu semua blaci2 ....ternganga kot dgr pengakuan pandikutty.....


anti bersih

aku gaijin said...

kata hero sgt..mn de hero lari pastu sndrilanggar dinding...hahahaha bangang!!! sok2 ckp polis zalim blasah smpai lebam....

Anonymous said...

tarak mana boleh kasi mati, nek court dulu, pas tu penjara. org camni patut terima balasan didunia kerana bnyk menipu umat islam. org pas ingat! menyokong murtad, zina, anti-islam dll adalah dosa besar.
provokasi piliharaya hanya utk tutup mata atas kesilapan pemimpin pkr pas dap sbb idea takat nak pakai dakwat.. tak payahlaa aku pon bole beli kt kedai siap boleh padam lg.. ni ke perjuangan korg? bongok kehape.. - en.jambu

Melayu Perak said...

Kenyataan Media - Menteri Dalam Negeri
Posted by Sahabat-Gunung on 9:29 PM in baru | 0 Komen
Kenyataan Media
YB Dato’ Seri Hishammuddin Tun Hussein
Menteri Dalam Negeri
Kuala Lumpur, 9 Julai 2011
Demonstrasi Kumpulan Pengacau di Kuala Lumpur
1. Alhamdulillah selaku Menteri Dalam Negeri saya ingin menyatakan kesyukuran terhadap apa yang kita bimbangkan selama ini akhirnya tidak menjadi kenyataan. Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua pegawai dan anggota Polis Di Raja Malaysia (PDRM) yang telah berjaya menjalankan tugas dengan berani, adil dan berhemah demi keselamatan rakyat dan negara.
2. Saya membuat kenyataan ini kerana:-

i. Melihat kepada tindak tanduk mereka yang terlibat dalam insiden ini jelas bahawa niat dan hasrat mereka adalah untuk menghuru-harakan negara dan mengharapkan diri mereka ditahan bagi menggambarkan kekejaman pihak kerajaan.
ii. Kita bersyukur kerana pihak PDRM berjaya mengawal keadaan dan mengelakkan daripada pihak-pihak yang jelas mempunyai pendirian yang bertentangan daripada bertembung. Pihak polis juga telah berjaya melaksanakan tugas dengan baik walau dicabar dan menerima provokasi oleh mereka yang berdemonstrasi. Segala tindakan ini berjaya menghindari daripada berlakunya perbalahan, kecederaan dan sebarang kemungkinan lain yang lebih serius seperti pertumpahan darah dan kehilangan nyawa.
iii. Saya juga bersyukur kerana pihak berkuasa telah membuat siasatan yang rapi dan menjalankan tugas dengan sebaiknya dan berjaya merampas pelbagai senjata, bom, bahan kimia dan bahan-bahan bakar yang lain sehingga pihak berkenaan tidak dapat menggunakannya di dalam perhimpunan hari ini.
iv. Kebimbangan saya bahawa kemungkinan ada pihak ketiga termasuk pertubuhan antarabangsa asing akhirnya tidak kelihatan dan tidak berpeluang untuk mengambill kesempatan daripada apa yang berlaku disebabkan ketegasan pihak PDRM.
3. Ternyata kumpulan yang menjadi penganjur kepada perhimpunan ini tidak menghormati titah nasihat Yang di-Pertuan Agong agar mengadakan perhimpunan di sebuah kawasan yang terkawal, selamat dan tidak mengganggu urusan orang ramai seperti di stadium. Nasihat dan pandangan Perdana Menteri juga telah tidak dipatuhi dalam hubungan ini dan telah ditolak secara bulat-bulat oleh mereka.

4. Sehingga ke peringkat akhir kumpulan ini jelas tidak mengambil inisiatif untuk berhimpun secara aman di salah sebuah lokasi yang tetap walaupun Kerajaan telah berulang kali memberi jaminan bahawa mereka boleh berhimpun di mana-mana stadium di luar ibu negara.

Melayu Perak said...

5. Saya telah dimaklumkan bahawa pihak polis telah mengambil segala langkah yang wajar dan bertindak mengikut undang-undang bagi mengelakkan timbulnya situasi yang tidak diingini. Kerajaan mempunyai sepenuh kepercayaan kepada pasukan keselamatan untuk menegakkan undang-undang negara dan memelihara ketenteraman awam. Pihak polis telah melaksanakan tugas di bawah lunas undang-undang dan saya berpuas hati dengan tindakan yang dibuat terhadap mereka yang melanggar peraturan dan undang-undang.

6. Dalam insiden yang berlaku hari ini jelas bahawa kritikan terhadap peranan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah tidak kedengaran. Penganjur perhimpunan telah hilang peranannya dan gagal mengawal keadaan. Bukan lagi soal SPR yang timbul tapi sebaliknya penglibatan pemimpin-pemimpin parti politik pembangkang telah menjadi lebih menonjol dengan agenda yang jauh berbeza dengan apa yang mereka umumkan sebelum ini. Mereka terus menerus melaungkan “Reformasi” dan mencetuskan kacau ganggu. Perhimpunan ini ternyata telah hilang arah dan penganjur perhimpunan perlu bertanggungjawab di atas kejadian-kejadian yang telah tercetus.

7. Kita kesal dengan tindakan pembangkang yang secara berterusan membohongi rakyat dan tergamak mencetuskan huru hara. Mereka langsung tidak menunjukkan tanggungjawab terhadap masa depan negara. Parti-parti pembangkang ternyata mempunyai tujuan jahat dan hanya mahu mencetuskan kekacauan. Matlamatnya hanya satu iaitu agar masyarakat antarabangsa mempunyai persepsi negatif terhadap negara ini. Pembangkang mahu agar Malaysia dilihat sebagai tidak stabil dan ini akhirnya akan membawa kepada pelbagai kesan termasuk kekacauan terhadap ekonomi dan menjatuhkan Kerajaan yang telah dipilih secara demokratik.

8. Kerajaan akan tetap mempertahankan sistem Raja Berperlembagaan, demokrasi berparlimen, prinsip ketertinggian perlembagaan dan kedaulatan udang-undang dengan menggunakan segala peruntukan undang-undang yang sedia daripada sebarang anasir yang cuba merosakkan dan mencabuli kehendak majoriti rakyat.

Melayu Perak said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

kcian nya tgk... muka cam sembelit pun da aku tgk... urm.. camna nak dermaa wet kat dia eh, cian dah aku tgk dia ni....

SHAHZ_(yen)88

Anonymous said...

cp

Woiii, kawan-kawan,
Korang semua tak patut le, hari ni muka Nuar lima enam kali korang upload. Macam-macam posing. Muka KJ langsung korang tak pandang. Kesian dia tau.....bermodal. Bukan kecik tau....bayar tambang kapalterbang dari Greece, tempah baju merah, kena tangkap lagi. Berita dia kena tangkappun kejap aje jadi headline, lepas tu korang dah buat entry baru. Ishh, ishhh, ishhhhhh...Kesian....kesian. Kesian aku kat KJ.

Anonymous said...

Salam semua. Al-Fatehah untuk Allahyarham Baharuddin Ahmad dan takziah kepada keluarga beliau. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg soleh. Diharap pemergiaan Allahyarham tidak menjadi dendam keluarga dan antara kita sesama Islam. Ini baru satu peringatan kecil yg ALLAH berIkan pada kita yang masih dipanjangkan usia ke saat ini. Kedua dua pihak bertelagah ambillah ikhtibar atas apa yang telah berlaku. Ketawa kita mungkin tangisan pada org lain dan tangisan kita mungkin jadi bahan ketawa kpd org lain. Carilah perdamaian sebelum dtg Azab ALLAH yg lebih dasyat. Sama2 lah kita mendoakan kesejahteraan umat Islam di Malaysia. InsyaALLAH.

Anonymous said...

MAMPUS LE CEPAT ...

TAK SABAR AKU NAK KENCINGKAN KUBUR DIA NANTI!!!

Aloya said...

aku belanja korg makan lah kalau Samdol ni jalan...!!!

Anonymous said...

anuar ada 9 nyawa jangan risau

http://xpressminda.wordpress.com/2011/07/09/nyawa-ke-8-anwar-terancam/

Anonymous said...

Wow banyaknya posting kat topik ni. Aku tak nak ketinggalan lah.

Pada aku gambar tu bukan dia cedera tapi baru lepas liwat bontot ambiga. Kyusuk sangat le tu.

Mmg si aljuburi ni dah tak de value lagi. Kote pun seluruh dunia dah tengok. Cuma bontot keling ambiga je yg sudi terima.

Aku mintak dia mampus mcm yahudi sharon sampai bumi pun tak nak terima.

Anonymous said...

232 Komen mintak Anwar mampus!! WOWWW

Anonymous said...

Jika berani buat, mereka kena berani tanggung.

Malangnya ada juga kanak-kanak dan warga emas turut diperalat dalam perhimpunan haram yang sebelum ini sudah dicadangkan oleh kerajaan diadakan di stadium.

Namun, mereka nyata lebih berani berbanding Anwar yang awal-awal lagi ‘baling batu sembunyi tangan’ dalam isu perhimpunan Bersih dengan Datuk S.Ambiga hanya jadi boneka beliau.

Mereka juga tidak lari masuk hotel macam Anwar dan kemudian pergi menaiki ambulan dengan alasan cedera.

Anonymous said...

Nak mampos apa, tengah malam nanti jubuq bodyguard dia tibai.

Anonymous said...

RAKYAT MALAYSIA SANGAT2 BENCI KPD ANWAR IBRAHIM...

LAU said...

Sepatutnya setan ni sudah mampos dulu2 lagi. Kalau tidak banyak org yg termampos disebabkan beruk setan sekor ni.

Anonymous said...

berjuta2 rakyat malaysia tidak mempercayai anwar lagi...

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

kalau dia mampus, aku nak kencing kat kubur dia....

July 9, 2011 7:25 PM

=====================================

BRO AKU SOKONG HANG, BUKAN TAKAT KENCING ATAS KUBURNYA SAJA TAPI AKU AKAN BERAK ATAS KUBURNYA.

Anonymous said...

Mamposlah setan! Toksah nak belakon lagi. Kalau setan nitak mampos, banyak lagi org yang akan termampos kerana setan sekor ni.

Unknown said...

Alhamdulilah, Jika Anwar Aljuburi dah mampos baru lah Malaysia dapat meyedut udara aman, damai kesejahteraan. Dia tu sangat sakit hati tak dapat jadi Perdana Menteri Malaysia. Waktu dulu semasa jadi Timbalan Perdana Menteri dah dekat hanya satu tapak saja dah nak jadi Perdana Menteri Malaysia. Jadi dia sangat kechundang nak dok di Putra Jaya.Maka hati-nya dah jadi busok, maka apa nak jadi jadi-lah, tak peduli Melayu dah pecah tiga ke, pecah empat ke.Aku nak HANCUR KAN UMNO. Baru puas hati aku. Ha ,Ini-lah ANWAR ALJUBURI sebenar-nya.Maka dia patut di-simpan dalam peti sejok dalan freezer dibawah ISA hingga akhir hayat-nya.

Anonymous said...

perhimpunan ini telah menyebabkan pengundi atas pagar beralih arah kpd umno.syabas!

Anonymous said...

Mamposlah kau DSAI. Takyah nak x-cen lagi. Lagi cepat mampos lagi cepat Malaysia aman.

Anonymous said...

Nampaknya kemarahan rakyat pada orang ramai membuak-buak disini, ini tak termasuk dikedai-kedai kopi, dikampung kampung.....memang anwar ibrahim menyusahkan rakyat malaysia..termasuklah presiden pas dibodoh bodohkan, apatah lagi ahli ahli PAS yg bodoh (yg sebahagian kecil yg cerdik hanya duduk rumah dan ketawa sahaja melihat aksi anwar aljuburi)...aku yg tak pernah maki kat sini pun dah mula nak sumpah seranah.....

BELANGA said...

Alaa..lakonan je tu sebab org ambik gambar..Dia nak buat alasan tak mau hadir mahkamah 13 Julai ni.. Kalau mampus lagi bagusss.

Melayu Perak said...

those who dare to challenge the constitution of the elders of umno are bound to be chastised while he is alive and thrown away from the motherland.....

BELANGA said...

Elok la mampossss...Alaa tu lakonan je nak lari dari kes liwat..

Anonymous said...

Anonymous said...

Lawak betul 'anonymous' kat sini..Sorang je kut yg tulih pastu guna 'anonymous'..

---------------------------------------

ek elehhhh.... ni ngigau ke ape ni? engkau ni kut yg org sama jadi pencacai pr bg komen lain lain masa... bengong la.

dah spin kata anon kat sini org sama la pulak... dah tade modal lain ke? kalau dah bodoh tu jgn la tunjuk kat satu alam kebodohan tu... aku ni tak kenal pun anon2 yg lain tu dan anon2 yg lain tu bukan aku... wayar putus agaknya dia ni.

Anonymous said...

kematian anwar akan menyelamatkan byk bontot2 di seluruh dunia...

Anonymous said...

Harap pihak polis, berjaga jaga, kalo bole gari tangan kiri, kanan kekatil, alas semua besi2 sekeliling katil serta wad dengan batal2 atau tilam2 jika perlu, pasang cctv, takut Al juburi ni hantuk pule muka dia, nanti LEBAM pula biji mata tu..Polis pula yg dia perlahkan..Jgn main2 dengan Al Juburi ni, mcm2 putarbelit, putar alam Al Juburi ni...

navy melayu said...

alahai ! kesian nya dia, nanti gambar nya tu boleh dijadikan bahan kempen juakjuak fuckatan pada pru 13.

Anonymous said...

kena cucuk dgn cota karan ye...kesian dia

Anonymous said...

Anon 10:18
aku setuju lah cadangan ko brader.
Anak Dajal ni bukan bole caya...

Anonymous said...

"Sebab tu jika ada dikawsan rumah aku.. rumah anggota polis/ pesara polis buat kenduri arwah/ tahlil/ doa selamat... aku rasa liat nak pergi raikan golongan rasuah & ganas ini.... tak payah subahatlah dengan puak2 perasuah/ penzalim ni...... boikot lagi baik!

July 9, 2011 6:42 PM"

nak buat mcm mana? dah ditakdirkan Allah SWT nko memang liat, degil & keras hati.

malanglah kalau nko ada saudara-mara yg bekerja sebagai polis!! tentu mrk pun taknak bersaudara dgn nko! haparak punya manusia! orang Islam ka kalau fardhu kifayah pun tak hirau?? takpa lah..masa nko mati orang buat tahlil, takdak siapa pun yg akan hadir..Allah SWT Maha Kaya, balasan dunia mungkin ada, akhirat tak payah risaula..gerenti ada bahagian nko!!

esok2 kalau nko, mak nko, pak nko, bini anak2 nko kena rompak ka, kena rogol ka, kena ragut ka, jgn mintak tolong polis no? jgn repot ke polis no?

nko mintak tolong aja dgn nwar, lge @ n,ajis no? dgn n,ajis, dia akan solat istikharah dulu utk tentukan nasib nko!!

prasan bagus sgt!

Anonymous said...

Mati!
Mati!
Mati!
Anuar Omegay!
Mati!
Mati!
Mati!
Anuar Omegay!
Hahahahahaha, Padan muka dah nak mampos dah!!!!

Anonymous said...

kesian kat pengikut fanatiknya, mereka pasti akan percaya akan lakonan hebatnya itu. dah pasti polis akan disaman kerana mengakibatkan kecederaan yang amat teruk kepada anwar. makin banyaklah maki hamun kepada pihak polis oleh ahbahlul li pas yang berajaran agama pas.

Anonymous said...

Soalan Kuiz

Tiba-tiba anda terserempak
dengan 3 makhluk berikut:

1. ular senduk
2. Keling
3. Anaur brahim

Yang mana satu anda harus belasah dahulu?

Anonymous said...

aku benci anuar sial...

Anonymous said...

bangun oi bangun! udah le tu nanti nak ngadap saiful pulak!! kau da kantoi DNA ko , skarang ni nak buat sakitla pulak. bangun bangun lawan tetap lawan.mengawan tetap mengawan!!!

Anonymous said...

nak temberang lagi la tu. sampai bila ye.

Anonymous said...

Gi mamposlah anwar. Kat nereka sana nanti kau boleh main juburit setan

Anonymous said...

suruh potong je konek tu baru selamat anak anak malaysia

Anonymous said...

Hero Filem Kling, biasalah tuuu..macam nak mampos tapi anu dia TEGAK semacam ajer. tak caya letak CinaDoll sebelah katil tuuu...Betul tak....????/Betul..betul..betul....

Melayu Perak said...

kronologi bagaimana anwar tercedera...


1- Berikut ialah cerita A. Xavier Jayakumar. Semasa beliau, Anwar dan perusuh-perusuh berada di Station Keretapi apabila pihak polis menembak gas pemedih mata.

2- Kata Jayakumar lagi;

“Keadaan menjadi panik. Anwar jatuh dan kepala beliau terhantok di atas lantai konkrit”

“Ramai yang memijak kaki beliau. Beliau mengalami bengkak dikepala dan cedera ringan di kaki kiri”

“Anwar menjadi trauma kerana kejatuhan dan juga kerana gas”

3- Jayakumar berkata Anwar berkeadaan “OK” walaupun doktor menasihatkan beliau bermalam.

4- Ini adalah apa yang diceritakan kepada AFP dan dimuatkan didalam blog Anwar sendiri.

5- Kita tunggu dan lihat apa pula cerita Anwar nanti di mahkamah jika perkara ini di bawa ke tengah. Ada kah Anwar akan temberang dengan cerita-cerita yang lain.

6- Bodyguard Anwar pula mengalami cedera ringan dan perlu jahitan ringan di mata kiri kerana terkena canistar gas pemedih mata.

http://hhalem.blogspot.com/2011/07/demo-haram-apa-yang-terjadi-kepada.html

Anonymous said...

Raja drama bertukar jadi pelawok pulok dah peliwat2 sampai mati Gayla Nwar bodoh.. kecik2 tak nak mapus dah besar menyusahkan org.. Nuar Nate6. Nwar the JinGGAYbook..

Anonymous said...

Alolo kesian nyer dier.....kain kapan dah siap?

Anonymous said...

Basikal balik pintu, budak tua nakal mmg begitu, x sakit x jeran....Padan dgn muka kau!!! Alah kecik punya cedera la tu. Aku igt telinga ilang ke,idung patah ke leh la kira kronik jgak...ini darah yg kuar pon ciput...aku rasa darah pompuan dtg bulan pon lgik byk da..

Anonymous said...

AFP melaporkan:
A. Xavier Jayakumar, a legislator allied with Anwar’s party, said he and other opposition leaders together with hundreds of protesters were gathered at a train station in Kuala Lumpur when police fired tear gas.
“There was panic... Anwar fell down and hit his head against the concrete pavement,” Jayakumar said at the hospital.
“People also stepped on his leg. He sustained a bruise to his head and a cut on his left leg,” he added.
“Anwar is very shaken up because of the fall and because of the gas.”
Alamak, camna ni penyokong.
You must always protect your leader at all cost!
Bukan pijak depa. Kesian Abang Nuar dah kemek.
Camni kes sodomi Julai13 ditunda tak?

CIFUTBABIGilaSeks said...

Anwar anak haram... anak gampang.. suka tala lubang jubur jantan jambu... karipap jijah pun dia sapu... karipap china doll pun dia sapu... karipap shansidar pun dia sapu... silap2 apam debab ambiga buntal pun dia dah sapu.... dia nie spesis ikan belukang... semua dia sebat... dengan taik-taik pun dia sebat.... Al-Fatihah.

Anonymous said...

Kau orang tak tahu ke si Nuar ni nak ke mahkamah minggu depan apa lagi dia buat wayang lah kau orang tengok le sendiri bila dia ke mahkamah nanti mesti dengan kerusi roda pas tu nanti dia cakap doktor suntik virus racun pas tu tangguh lagi bicara case liwat sampai tahun depan kita orang pun tahu lu punya trick le Nuar he he he.....

Anonymous said...

ni bukan muka nazak nak mampos
ni muka baru pas pancut dalam lubang cina doll
muka puas, aaahhhhh!!!!

Anonymous said...

kalau aku doktor, aku sintik jer mamat ni dgn ubat MAMPUS....menyusahkan orang jer...

Anonymous said...

pelik ya zaman dunia canggih nie...takkan satu orang pun wartawan dapat mengambil video atau pun gambar anwar sedang di pukul.....kalu betul kawan tu kena belasah sure ada gambar dia didalam blog....inilah lah yg dikatakan dunia fitnah yg dilaung2kan oleh puak2 pas....hehehe minta maaf ye jgn marah....kita nak kan kebenaran...wasalam

Anonymous said...

alah dia tak abis -abis berlakon.nak simpati ,bagi cina doll segar la dia.pura-pura,tak abis-abis.dengan pas boleh la berlakon

Anonymous said...

Anwar Aljuburi adalah punca dan penyebab segala masalah di negara ini termasuk kematian yang berlaku kepada seorang peserta demo di KLCC tu.
Malaysia akan aman damai tanpa Anwar Aljuburi...

Anonymous said...

Meluat tul tgk beruk sekor ni..

Anonymous said...

SEPATUT NIK AZIZ MAMPUS SEKALI ELOKNYA..PADERI pas TU

Anonymous said...

mampus lagi bagus...sbb ko org islam/melayu pecah belah.....

Anonymous said...

Anon 6.42pm,

Aku polis dan penyokong PAS. Aku tak pernah makan rasuah. Tak semua Polis makan rasuah. Dan kena ingat, banyak Polis jadi ahli PKR dan PAS.

Walaupun aku sokong BERSIH, tapi cara kau cakap ni macam semua POLIS tu orang UMNO, semua POLIS tu makan rasuah.

Nasib baik aku tak join jaga KL hari ni, kalau tak memang aku cari kau dulu, biaq aku ketuk kepala kau tu kasik betul sikit pemikiran tu.

Anonymous said...

Xavier Jayakumar, a legislator allied with Anwar’s party, said he and other opposition leaders together with hundreds of protesters were gathered at a train station in Kuala Lumpur when police fired tear gas.
“There was panic... Anwar fell down and hit his head against the concrete pavement,” Jayakumar said at the hospital.

----------------------------------------

bangang punya paria... ABIS SAPE SURUH DEMO TMPT YG DAH POLIS WARTA TAK BOLEH DEMO? AKAI ADA?

ABIS KALAU POLIS NAK LEMPAR GAS PEMEDIAH MATA, POLIS KENA JERIT2 MANJA LA KAT KORANG.... 'oi oi larilah oi... larilahhh kami nak lempar gas ni... cepat la oi lari adik2 ibu2 bapak2... kami nk lempar dh ni... ye ye lempar ye' MCM TU? BANGANG LA KAU PARIA...

Anonymous said...

Sekiranya PRU13 berlangsung esok adakah parti melayu akan hilang majority? 99% Cina sudah tentu akan mengundi DAP, India mungkin 50/50 dan Melayu?

Karl said...

GAP,

Lahanat ni kepenatan buat 2 pancutan dalam masa 12 minit. Nantikan video belu terbaharu dari idola porno walid Malaysia, anugayrah! Haha!

Servant of God said...

Anonymous said...

Alolo kesian nyer dier.....kain kapan dah siap?

July 9, 2011 11:18 PM

-------------------------

Hahahahhahhahahahahahaha

+1,000,000 internets!!

Anonymous said...

HARAM JADAH PUNYA ANWAR.DULU KATA DRMAHATHIR AKAN MATI DLAM KEADAAN MEMALUKAN SEBAGAI PEMBALASAN TUP-TUP SATU-SATU DOSA YANG KAU LAKUKAN DI TUNJUKKAN PADA DUNIA SUPAYA SMUA TAU SIAPA KAU WAHAI ALJUBURI (SORI PINJAM KATA-KATA MAT SABU)

Anonymous said...

Mereka juhalla' yang kata "Anwar Babi" tuu lah sebenarnya yang mungkin perangai "BABI (KHINZIR)" dan Allah akan bangkit puak2 pencarut jahil ni dipadang mashsyar nanti sebagai apa aku tak tahu....

Anonymous said...

MEMANG LAYAK KENA LANYAK...
MELAUNG REFORMASI JE SELURUH KELOMPOK PENGIKUT ANWAR..TAKDE PUN AYAT LAIN.
KAU YANG BAWAK PENYAKIT MEMANG PATUT KAU YANG SAKIT...
ITU BALASAN DUNIA BARU...KAT AKHIRAT NANTI TAK TAU LA...
MELANGGAR PERINTAH MAHKAMAH...
APA STATEMENT DARI KARPAL MEMBELA MEREKA YANG KENA TANGKAP DAN DIBICARAKAN...

-MORAL YANG PERLU DIFIKIR...
semua pendemo tentunya habis duit,habis masa,boleh sakit,boleh berlari dari ditangkap..yang untung adalah ORGANISASI HARAM AMBIGA. Mana tak nya wang pembiayaan dari agensi yahudi berlambak dalam akaun.

Anonymous said...

Mereka juhalla' yang kata "Anwar Babi" tuu lah sebenarnya yang mungkin perangai "BABI (KHINZIR)" dan Allah akan bangkit puak2 pencarut jahil ni dipadang mashsyar nanti sebagai apa aku tak tahu....

July 10, 2011 12:37 AM
________________________________________
jgn marah mrk. mrk cuma mengikut amanat Tok Garu merapu kamu.

lupa ka Allah juga mencarut spt yg Tok garu kamu kata?

Otak Geliga

Servant of God said...

Anonymous said...

Mereka juhalla' yang kata "Anwar Babi" tuu lah sebenarnya yang mungkin perangai "BABI (KHINZIR)" dan Allah akan bangkit puak2 pencarut jahil ni dipadang mashsyar nanti sebagai apa aku tak tahu....

July 10, 2011 12:37 AM

--------------------------

Kamu yang menyokong pensyirik dan pemurtad pula akan mendapat apa di akhirat nanti?

bekas penyokong reformasi said...

Sebenarnya aku dah bosan dengan drama dan tipu daya anwar ibrahim.Dah berpuluh tahun dah dia menipu rakyat.Walaupun ramai yg dah sedar tapi ramai juga lagi yg beriman habis dengan siputar alam ni.

Aku rasa baiklah nuar kau bertaubat.Umur dah 60an.Berapa lama lagi nak hidup.Buat apalah gila sangat nak berkuasa.Kalau dapat jadi PM pun berapa tahunlah sangat sebelum kau jalan.

Hentikanlah memecah-belahkan rakyat dengan politik kotor kau nuar.Hentikanlah jadi munafik.Sudah2lah tu..

Anonymous said...

Bangkit sebagai manusia la ngok... sama je dengan kau..tapi yang ikut ajaran sesat dan membabi buta sehingga bukan setakat undang2..hukum Allah pun dipermainkan. Tu lagi teruk dari menyumpah seranah...
Kena bertaubat dan kembali lafaz naik saksi
"TIADA TUHAN SELAIN ALLAH dan NABI MUHAMMAD PESURUH ALLAH.

Anonymous said...

唉~如今的安华,已不复当年勇。。。

与1998年的 Reformasi 10万人街头示威相比,净选盟2.0 的诉求简直就是小巫见大巫。

安华的号召力和影响力已经减弱消退了,PRU13, PKR 也可能会大输。。。


Oh ~ today DS Anwar's looks lose his longer past glories. . .

Compared with 100 thousands of protesters at street 'Reformasi' demonstrations in 1998, 'Bersih 2.0' demonstrations is simply pale into insignificance.

Nowaday, DS Anwar's appealing and influence have been weakened subsided.

In next PRU13, PKR may also be big losers. . .

Anonymous said...

itu bukan anwar tu..perut dia kurang buncit..bontot pun kurang berisi..

gambar ni diamik dgn besi..

jd puak umno takleh guna sbg bukti..

xde 4 saksi..

haaa..tu jam omega anwar tgh pakaii..korg nampak tak?

Anonymous said...

petriot ada berarak kurang lebih 259 beruk2 jalanan tetapi kebanyakannya kulit golap mungkin anak buah naina dari KIMMAK.

Anonymous said...

Nak tahu juga apa tindakan kerajaan bertindak kepada yang engkar nasihat DYMM Yang DiPertuan Agung. Tak malu ke Hj Hadi rakyat Terengganu kepada Sultan negeri dia? Apa kata kalau ada NGO yang menyokong kerajaan buat demo di Pulau Pinang , Kelantan , Kedah , Selangor dan Perak. Kita tengok apa tindakan kerajaan Negeri Pakatan Rakyat ni. Memang orang melayu bodoh berdemo tapi cina pun tak boleh berniaga.. siapa rugi ? Lain kali Polis biarkan sahaja dan kepung je kawasan tu.. biar kelaparan sbb takde yg buka kedai makan. Mampus kau Anwar (doa terbaik untuk yang tak tahu bersyukur )

Anonymous said...

AIK ... mana pegi GAP ? ... dari petang tadi tak update-update blog ... dah kena cekup dek polis ke ?

.

Anonymous said...

ALFATIHAH! Mamak Kutty dan Pandikutty semua dah nak Mampos!

Anonymous said...

Kesian JinGGayBook Anwar! kepala terhantuk konkrit2 pastu ada org pijak plak kenapa tak sepak laju2.. Kalo Mail lambung dtg tadi sure kena teranjang punya.. Nwar sudah brain damages ni. Sian tak lama lg masuk tanjung rambutan la tu bleh jadi PM dkt tanjung nnt. Mesti suka NwarBrok.. Dah masuk Hospital ambil DNA dia sekali jgn lepaskan DNA dia.

Tapi sebenarnya mmg dah lama Nwar ni otak nya rosak. Sebab mana tau bersyukur punya org.. Nak jadi PM jgk blajar dah la BODOH, cari makan dgn politik.. Nwar mmg lahanatla Nwar&Co. Kalo nwar pengkhianat bangsa penyokong nya sama jgkla..

Nwar Kuasa tuhan ko tak bleh lepas cuma kuasa makhamah ko bleh lepasla BODOH punya NWARGAYbook..

Anonymous said...

Rasa2 mcm pernah nampak muka dlm gambar tu. Di mana ya?

Oh ya!! Muka serupa jantan pelakon ranjang bersama pompoan dari Cina dlm video lucah tu.

Cepat MAMPOS pon baik.

Sepatot nya HARAM JADAH ni merengkok dlm penjara ISA selama2 nya betsama bini dan anak nya sekali.

Servant of God said...

Pegh.. punya laa ramai orang doa Anwar mati ataupun tuduh dia berlakon.

Sian mamat tuh..

Actually,

Tak kesian pon!! Hahahaha

Anonymous said...

moga2 pandykutty ni cepat mampos..

Anonymous said...

dia berlakon je tuuu..mcm org x tau!!

Melayu Perak said...

record la gap...org comment dah masuk 300...

semalam online users sampai 800 lebih

Anonymous said...

Aku tambah lagi..!!

Anonymous said...

ish buka blog je muka haruk ni lagi... geli la nk tgk org tua kelaku mcm ni. cepat la update weii... cemuih doh! muka x bleh blah ok hahaha... mcm nazak nk putus napas dan dan tu jugak.

Anonymous said...

org yang menyusahkan NEGARA dan BANGSA sendiri hanya layak untuk...MAMPOSSSSS!

Anonymous said...

kalau x cukup 4 saksi..maknanya ANWAR saja2 hantuk kepala ke lantai untuk cedera..bagos2, cepat cket GOLLLL!

otaistillkick said...

Ko orang x habis dgn bahasa kesat. Memang dah jenis kesat dan bebal. Tunggulah PRU 13 nanti. Bersih 2 ni sorang memninggal , sorang patah kaki. Sedangkan di halang pun ramai yang datang , tak payah upah macam patriot. Dah ketua gangster bos ko orang ... macam tu lah . Tapi bacul juga.

Esperalzi said...

Ya Allah, aku pohon kau matikan Anwar Ibrahim secepat mungkin. Aku tak pernah minta doa sesiapa Muslim dimatikan sebelum ini ya Allah tapi kali ini ya Allah aku pohon Kau kabulkanlah doa aku supaya dia dimatikan secepat mungkin ya Allah!

Anonymous said...

babi ni belakon ja tu...cm haram ja tgk muka dia...tu xmau kena bicara la tu...saaja wat truk..ehh..sial lah..puuii!!!!

Anonymous said...

susah itu cari sendiri..x de org suruh pun, nk org ckp baik2..buat la perangai baik2 jgk

Anonymous said...

mapos la cepat sikit aman malaysia ni

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

AMIIIIIIIIIIIIIIIINN.............

Anonymous said...

biaq dia mampus cepat... Ya ALLAH.. selamatkan lah Malaysia

Anonymous said...

sedara otai yg tak berapa nak otai sb tak guna akal...

bukankah polis dah bg ruang, kerajaan dh bg ruang utk buat kat tmpt tertutup. hang panggil la mak bapak stesen tv nk tunjuk satu dunia. bukankah polis dah pujuk... HANG RETI BAHASA TAK MAKNA PUJUK? Hang rasa kalau hang duduk kat negara lain tu kalau kelaku mcm ni depa PUJUK hang ke, lepas kena tangkap bg hang makan, bg hang solat? TU ZALIM SGTLA KAN? OH POLIS MALAYSIA NI ZALIM YA, KERAJAAN MALAYSIA NI ZALIM YA? HABIS KAMU TAK ZALIM PD ORG LAIN YG DPT SUSAH HARI NI? KAMU TAK ZALIM MENYUSAHKAN ORG RAMAI NK CARI REZEKI, NK BEREHAT DGN KELUARGA? ABIS HANG TAK ZALIMLAH KAT PASUKAN BERUNIFORM TU YG ADA ANAK BINI MAK BAPAK KENA CANCEL CUTI SB SUKU SAKAT HANG? SUKU SAKAT KAMU TAK ZALIM KE SB PERANGAI KAMU KWN AKU YG MENGIDAP KANSER TERSEKAT DLM JEM NK KE HOSPITAL SEMALAM? SUKU SAKAN KAMU TAK ZALIM KE SB BUAT MENDE NI HABIS MENYUSAHKAN RAMAI ORG? KAMU NAK KIRA DUA MANUSIA BODOH YG TAK GUNA AKAL KEMUDIAN DITIMPA MUSIBAH NI JE YE? yg mati tu dah tau diri semput sendiri tahu tahap kesihatan sendiri kenapa nk bantai polis KALAU DAH TAU DIRI TU DAH UZUR? yg patah kaki tu sapa suruh pi gatai menyibuk msk kl? sapa suruh buat mende yg dh dilarang buat? dpt rawatan kat hospital mana? swasta? kerajaan? guna akai la. tak payah nk ckp la pru13 BN kena bantai... silap hari bulan malaysia LANGSUNG TAK ADA PEMBANGKANG DLM PARLIMEN. SILAP HARIBULAN SATU NEGERI PUN TAK DPT. YG ADA PUN LEBUR. jgn dok bongkak dgn demo hari ni yg indon, bangla, fili, vietnam pun sama naik join... bukan hang sorang yg ada kat sana...

Anonymous said...

KAHKAHKAH!!

Mampos lah ko anwar! Penzalim! Penipu! Perampas hak2 orang melayu(islam). Tanah org melayu-islam ko nak gadai pada org kafir! Aku bukan racism, tetapi hakikatnya negara Islam harus dipimpin oleh org Islam. Betullah kata YB Zukkifli Nordin, wahai Anwar si pengkhianat bangsa & agama, bertaubatlah...masa dah TAMAT utk kau.

Anonymous said...

ingatkan da mati..tak mati lagi...da tua...taubatlah aljuburi...

Anonymous said...

Kakitangan2 kerajaan yang tak menyokong BN... Sila letak JAWATAN... Kami penyokong2 BN tak perlu kamu didalam kerajaan kami... KAMU BOLIH BELAH.............. APA LAGI YG KAMU2 INGINKAN?????

Anonymous said...

Kakitangan2 kerajaan yang tak menyokong BN... Sila letak JAWATAN... Kami penyokong2 BN tak perlu kamu didalam kerajaan kami... KAMU BOLIH BELAH.............. APA LAGI YG KAMU2 INGINKAN?????

Anonymous said...

aku ingt kalau 100 org doakan anwar dgn keburukan pasti salah satuunya akan dimakhbulkan.. insaflah sblm terlambat.. mati itu pastu wahai anwar..

tidak ada lagi karisma anwar seperti di zaman kegemilanganya dahulu.. balasan Tuhan di dunia lagi sudah jelas.. dihujung usia terhina..

PuakBodoh said...

Anon,July 9, 2011 8:42 PM

Ada aku kisah.....!!!!
Takpe syurga Pork Nik Aziz sedia menanti......
Semoga bergumbira di dalamnya sambil ditemani bidadari2 serupa Ambiga debab.....

Anonymous said...

Santau kasi mampos mamat sekor ni..dah habis limit dah aku tengok perangai dia ni

Anonymous said...

kecian anuwar, hayat politik dah tinggal nyawa2 ikan.. ikan sardin dlm tin!! cepat sembuh ya! nanti boleh naik court semula.. banyak kes sedang menanti kau!!

Anonymous said...

si durjana meminta nyawa!!

Anonymous said...

Bila la Anwar ni nak MAMPOS!!!!

Anonymous said...

Anwar keletihan sebab dah lama tak dapat ....

Anonymous said...

Aku dengor member dah nak baik, lakonan tak menjadi agaknya. Penat jer membueknyer :)

Anonymous said...

betui ke tu lakon mcm biasa kut. nak tengok betul tak betul cedera nanti bawa kang si nala dan umi haa masa tu baru tau silap-silap lari sampai putih tapak kaki heeeeeee........

Anonymous said...

hebat betul dato seri dlm umur 64 pun boleh jadi pemimpin lagi siap dengan mengetuai perarakan yang 98 $ nya ora baru dunia tau betapa hebatnya orang melayu. tapi apa jadahnya perhimpunan dan perarakan macam tu yang nak jatuhkan kepimpinan melayu .........luuuuuu banyak bangang ma u cita-cita mau jadi pm tapi ramai lagi anak-anak melayu bukannya bukannya ramai yang cerdik2 sangat malahan ramai yang x pass spm.

Anonymous said...

masa nilah peluang nak tengok batang kote si nuar ni.. sama tak ngan yang macam pelacur cina tu... kih kih kih..

Anonymous said...

if really truth...please faster lar...

aku melayu rasis said...

aku tak percaya. cuba tengok jari kanan dia..masih lg meNUNJUK sesuatu, maknanya dia segar, sihat tapi buat buat muka sedih, sakit mcm org dh kena balun. kuat berlakon sijadah tua kutuk sekor ni!!
aku rayulah pada para pembela hanturaya, polong, santau..tolonglah hantar belaan korang kejakan sicelaka sekor ni biar cepat sewel ke, atau mampus terus lagi senang!

Anonymous said...

Mari kita pakat2 doa dan tlg cari doktor yg bagus2 spya Pak Lawak ni lmbt mampos..........

Lps 2 sama2 kt tngk lawak dia pada 16 Julai ni.

Anonymous said...

Haramjadah ni mati cepat2 lgi baguih....

anti hipokrit said...

Sebagaimana dia menipu pasal HIV dan arsenik.. AKU DOAKAN dia betul betul dijangkiti virus HIV dan betul betul nak mampos.

Anjing Yahudi yg betul betul pandai MENIPU!!

Anonymous said...

taktik yg menyerlahkan lagi kebangangan ketua pembangkang!! juak2 kau boleh kau tipu tapi rakyat M'sia yg waras tak akan termakan auta kau tu!!

Anonymous said...

KJ yg sediakan ambulan kot?
al-maklum the passport boy!

ktimur225 said...

anwar ni pandai berlakon......jangan percaya dia sakit.......pijak sampai mati.....

Anonymous said...

belakon je tu broo....

kang kejap lagi kang, gi jumpa amoii....

dapat seround dua....sihat la tuu...

ekekekeke...

shahrul
KLIA

Anonymous said...

anwar......anda telah gagal!

Anonymous said...

Baik punya lakonan..masa tunggang cinadoll xsedar diri..

omegaman said...

cian barua ni hangpa kata camtu...pasni dia nak tobat dah kot..sapa2 p la azan kat telinga dia...mana tau bule jadi elok pas ni..terus buat pengakuan bersalah kat mahkamah..hee

Anonymous said...

patut peluru gas tu mau kna tpat kat krongkong si anu ar tu, biar mampus x smpat mgucap ka taubat ka biar neraka bulat2

pakngah santan said...

anwar sebenarnya keletihan akibat terklimaks masa dalam rusuhan tu sebab kepala dia cuma teringatkan china doll. bila kepala atas terhantuk terkena dinding, kepala bawah pun terkejut sampai terklimaks.

apa-apa pun, anwar seorang oportunis yang bacul. cakap berdegar-degar tapi bila sampai waktu, lari macam pelisit. kes tunda lagi....

upin said...

betul betul betul

Anonymous said...

Yaaa... sekali lagi kita berikan tepukan yg gemuruh kpd pelakon Grammy award tanahair kita Anwar Ibrahim. Watak2 sakit ni memang sesuai dgn si Nuar.

Anonymous said...

Fuh! Mana2 producer nak cari watak2 sakit carilah Anwar Ibrahim, lakonannya sangat2 berkesan sehingga ada yg menitiskan air mata! :)

Anonymous said...

Cuba korang tengok tangan kanan... jari tengah dia menegang laa... dok sakit2 masih lagi nak ingat chinadoll kaaa.??eheheheh...

Anonymous said...

Aku dengar dier ni ader belakon crite blue? Betul ke?

Anonymous said...

eee... itu jari cucok jobor laaa...

siti said...

ini lah dajal anugerah Tuhan yg W.Azizah maksudkan.

Anonymous said...

MINTAK NYAWA.....!
MINTAK NYAWA.....!
MINTAK NYAWA.......!
BILA LA KAO NAK MAMPUSSS SEEETAANNN!!!

Servant of God said...

otaistillkick said...

Ko orang x habis dgn bahasa kesat. Memang dah jenis kesat dan bebal. Tunggulah PRU 13 nanti. Bersih 2 ni sorang memninggal , sorang patah kaki. Sedangkan di halang pun ramai yang datang , tak payah upah macam patriot. Dah ketua gangster bos ko orang ... macam tu lah . Tapi bacul juga.

July 10, 2011 2:03 AM

-------------------------

Bahasa kesat? Ooo.. bahasa kesat teruk noo?

Berdemo burukkan negara takpe?

Tutup periuk nasi peniaga takpe?

Menidakkan hak2 orang untuk bersantai di hujung minggu di KL takpe?

Jadi petualang orang asing nak campur tangan urusan negara takpe?

Menyokong pensyirik takpe?

Walhal, bila dah berdemo, yang korang laung2kan ialah "Reformasi!"

Korang menipu tahap sundal takpe?

Camne otai? Takpe ke?

Anonymous said...

perhimpunan aman takyahla politikan jd huru hara masakan siap tempah khemah kenduri lagi.

Anonymous said...

Teman rasa le, kalau boleh Nallakarupan, Ezam Mohd Nor, Umi Hafilda, Zahid Md Arip, Zahrain, Gobala, Zulkifli Noordin, Zaid Ibrahim dan Rahimi datang menziarahinya dihospital, teman yakin dan percaya dia terus sembuh dan lari sekuat-kuatnya keluar hospital.

Atau pun terus pengsan seperti AY Ahmad Nisfu dalam "Seniman Bujang Lapuk".

Ada sesiapa nak beri komen silakan.

AHZ

Anonymous said...

Aku heran kenapa DYMM tak tarik balik anurgerah Dato Seri yang diberikan kepadanya. Dia tak layak menerimanya.

Anonymous said...

Kau orang rasalah dia akan hadir ke perbicaraannya pada 13hb.Julai nanti?

Anonymous said...

aku pelik la...haji hadi ngan ambiga kena tangkap ok je...apasal dia sorang teruk bebeno...musykil2...opp..lupa dia drama king laa...

Anonymous said...

Kekasaran yang menimpa Abang Mat Sabu, Anwar Ibrahim, A.Samad Said, dll itu adalah salah satu kebiadapan & keganasan polis yang dirasa dapat kuasa dari UMNO saja. Jika polis rasa mendapat kuasa dari rakyat mungkin mereka bersikap lebih mesra rakyat bukan pengampu UMNO!

ROSAFID said...

Saya Kata! Memang pandai berlakon. Paling top.Anuar dan keluarganya, lagi cepat MAMPOS lagi bagus.Selamatkan Malaysia daripada Dajjal sekor ni.Wallahu'alam. Wassalam

Anonymous said...

Mamposlah engkau cepat-cepat.

sasha2020 said...

Agen yahudi yg dihantar utk menghalang parti PAS dan UMNO dari bersatu atau bekerjasama..

Tengoklah cara dia mempengaruhi kepala enjin dlm PAS iaitu Nik Aziz...Nak kontrol PAS senang aje..kena kontrol kepala enjin dia iaitu Nik Aziz...

Sbb pengikut PAS memang ikut kepala enjin cakap 100%...


Bila NIk Aziz kata ambo tak mahu PAS berbaik atau berbincang atau bekerjsama dgn UMNO, maka seluruh pengikut akan ikut macam lembu kena cucuk hidung..Kalau tidak, akan disingkirkan.

Padahal, perpaduan dan persaudaraan dlm Islam sgt penting dan ini adalah salah satu kunci kekuatan islam..dan tuntutan dlm al quran dan sunnah...TAPI, demi politik dan agenda yahudi, maka mereka pilih utk mengikut yahudi daripada mengikuti ajaran Islam yg sebenar...

Allahu akbar!!!! Ya allah hancurkan agen yahudi di malaysia termasuk suku sakat dan parti serta NGO yg bersekongkol dgn mereka...Kepada org Islam dlm PAS dan PKR, berilah mereka hidayat dan kebenaran supaya mereka dpt kembali kepada Islam yg sebenar!!!

matjeng said...

masa demo tu, liar jer mata..cari siapa ntah?..jambu mana ntah?..ke cari Lim Kit Siang, atau Guan Eng, Karpal Singh??? diorang tak ada...tu yang buat dia letih sangat..cari nyawa.. geng sendiri pun tarak!

Matjeng said...

anom 9.08: Pun sama ..hang berani sangat ker?..bagi maklumat yang sama?

Anonymous said...

Ini menunjukan sdr B.A.B.I seorang yang pengecut. Baru kene sergah sikit oleh FRU dah cabut lari. Lepas tu buat2 injured dan masuk hospital. Kesian penyokong2 PR menpunyai pemimpin seperti ini. Jadi kesimpulannya sdr B.A.B.I tidak layak menjadi seorang pemimpin disebabkan dia seorang yang pengecut.

Anonymous said...

moga2 nuar mampos cepat..hidup pun menyusahkan segalanya

Anonymous said...

Uncle Nuar dah kuar chalet hospital la. dpt berlakon nazak, bg pencacai dia bersedih.

kata nak scan otak, ntah bila nak buat. buat cpt skit, skali ngan ujian poligraf.

nurse ada amik DNA dia senyap2 tak smlm?

Otak Geliga

Anonymous said...

cian bang Nuar... dulu bole la ko berlakon patah tengkok , sakit tulang belakang dan pakai bengkong kat luar nak tunjuk kronik sgt... la ni org dah muak dgn drama komidi tahap tadika ,, time balun cina doll x hengatt plk ...

Anonymous said...

astagfirullahhalazim..... apa nak jadi dgn ampa semua ni...... cukup2 la maki2 org, hina2 orang. ampa ckp macam hampa Allah ja, nak hukum org suka2 hati hampa. hampa semua pasti ka ampa berada di jalan yang benar? tgk diri sendiri dulu br cakap..... kalau dah cmfirm kata ampa ada dijalan yg benar bg kata org..... pikaiq la sama berapa banyak Lawyer, penuntut university dan NGO kat Malaysia ni yg support BERSIH ni. Bodoh ka mereka semua ni? adakah mereka ini BODOH? Ampa kena sedar n tolong faham apa matlamat BERSIH 2 sendiri..... jgn jadi bahlol, then ckp org bahlol

Anonymous said...

bodohnya korng semua ni

Anonymous said...

hahaaha...muker x leh blah...berlakon mcm nak mampos sgt dah...mmg pelkon terhebat..klau betul nak mampos dah pun lagi baik...aman terus malaysia.....

Servant of God said...

Anonymous said...

bodohnya korng semua ni

July 10, 2011 2:50 PM

-------------------------

Tapi jadi Pejuang Kote Anwar bijak ek?

Shah said...

Semasa budak Anwar tak mau mapos dah besar susahkan orang lain

Anonymous said...

seronok kena cekup polis dapat makan free..kalau aku KPN aku bagi makan dengan penampar dan tendangan flying kick, lepas tu bagi minum air kencing DSA.. Menyusahkan betul...

Anonymous said...

Org mcm ni Tuhan kasi panjang umur... lagipun dia ni Superman Malaysia, bagi la racun ke, HIV ke, arsenik ke .. dia pasti ok punya, siap melalak ke seluruh dunia memburukkan bangsa dan kaumnya sendiri kat omputih.

Anonymous said...

GAP tolong poskan gambar tambahan nuaq juburi pakai kolar leher yg cedera. Aku nampak kat berita Bernama tadi leher dia berkolar mcm cerita 1998 dulu. Kesian rasa macam nak menangis aku tengok. Air mata aku berjurai-jurai bila lihat kesetiaan jijah duduk kat sebelah katil dia. Tolonglah GAP sebarkan lagi cerite sedih ni.

Anonymous said...

DULU mata lebam kena tutuk, semalam patut jgn lepas peluang tutuk kaw-kaw kat babi anuar, alang-alang belasan babi anuar biar terjojol sebiji mata dia.

aku anggap babi anuar adalah dajal ahir zaman yg wujud sekarang selain israel.

Anonymous said...

Berlakun Je Tu

Anonymous said...

PALING AKU TAK SERONOK BANGKAI ANUAR POLIS TAK DAPAT TANGKAP.

TU SEKOR LAGI SASTRAWAN NYANYUK NEGARA, ANUGRAH, ELAUN SEMUA KAU LANTAK, BESAR SANGAT KER SASTRA YG KAU SUMBANG PD NEGARA? APA YG KAU TAK PUAS HATI LAGI - DEKAT NAK MAMPOS SEDARLAH DIRI, AKU TENGOK MUKA KAU SERUPA JEMBALANG BARU BANGUN DARU KUBUR, PUIH...

KEDUA-KEDUA BIAR MAMPOS CEPAT

Anonymous said...

U orang ketawa sama dia, kesian.... tetapi dia tuuu..berlakon ja...kalau benar nak mampos, saya BBQ malam esok...

Anonymous said...

bio mati cepat,klu bln depan selamat sebulan x kene balun.selamat menjalankan ibadah puasa.

Arif Omar said...

innalillah. amin

Anonymous said...

berlakon, berbohong,meliwat,berzina,mengikut nafsu syaitan, inilah manusia yang dikatakan oleh seorang isteri Anugerah dari Allah. Kalau betul anugerah Allah, mengapa manusia ini melakukan semua yang di larang oleh Allah. Allah sedang tunjukkkan kepada manusia balasan satu persatu bagi segala dosa yang di lakukan oleh manusia sesat ini. Kita tunggu dan lihat apa lagi yang akan di alami oleh manusia ini. Berlakon sakit nanti sakit teruk betul betul baru tahu! Bertaubatlah segera

Anonymous said...

menangis aaron aziz tengok lakonan dia nie...berSHIT sungguh...

Anonymous said...

Homoseksual pandai menipu lagi. si anwar ni takut mati, sedikit sakit pun tak tahan. Jadi, dia tipu korang semua yang dia tu kena terok. bila sampai rumah dia jalan ligat dan boleh cakap dan meliwat kawan lain lagi dan pergi ke cina doll lagi satu.

Anonymous said...

LAKONAN ANU....WAR PALING POYO DAN BANGGANG PADA ABAD INI

Anonymous said...

manusaini bila lah allah nak jahanamkan..dia.. dia pura2 sakit Ya allah kau berikan la apa yang di aminta atau lakunkan...itu...jgn kau matikan dia kau palan pelan..buat dia merana...kita tahu seri muka dia da diambil oleh mu ya allah...amin amin...lakunan kau kita da baca dari awal lagi king jubur oooi

Anonymous said...

Pergi mamposlah mangkok hayun ni. Bangsat laknatullah, minta GAP siarkan kembali dua gambar silaknat ni iaitu masa berlakun di Sungai Buloh dulu dan gambar sekarang. Cuma orang yang tersangat bangang yang taksub pada sisial ni.

Bagi orang yang berkebolehan menilai, lihat pada matanya dapatlah kita tahu dalam kepala otaknya. Dia pandai berlakun tapi tak pandai menjiwainya wataknya. Mamposlah kau kehinaan yang amat sangat. Tuii...

Anonymous said...

TANJUNG RAMBUTAN ADA KOSONG LAGI TAK?TOLONG SUMBATKAN ALJUBUR NI SNA.HANYA ORG GILA SAJA PERCAYA KPD ORG GILA NI!!!!! KHA KHA KHA KHA

Anonymous said...

MACAM S**L... KAT TV MUKA SEGAR BUGAR... PASTU LEPAS MASOK SPITAL BUAT MUKA LEMBEK... BANGSAT... NAK NGELAK MAHKAMAH LE TU... KEADILAN KEPALA HOTAK KAU

Anonymous said...

TOLONG PANGGILKAN PELACUR CINA TU,GARENTI BANGUN SEGAR SMULA TU HEHEHE

Anonymous said...

JAp lagi Anuar Mati Berangan

Cita2 tak kesampaian Nuar lupa qada' & qadar tapi xpe nak sangat jadi PM nanti boleh jadi PM Kubur ....itu pun banyak ugak ahlinya

G MAMPUS LA KO NUAR

Anonymous said...

Minta GAP siarkan kembali kedua-dua drama yang dibitangi oleh siBABI ini iaitu drama sakit di Sungai Buloh dulu dan sekarang di Pantai MC. Lakonan basi siBABI. Janganlah BABI fikir semua orang bodoh.

Anonymous said...

dah nak mampos ke dah MAMPOSS..SYUKUR!!!

Servant of God said...

Patutnya komen2 nih dibukukan dan diberi pada Brader Anwar Bin Ibrahim tuh...

Baru dia tahu betapa cintanya kita kat dia...

Anonymous said...

Dia nie pandai berlakon...lembik mcm pondan...

Alhamdulillah said...

Bertaubatlah.....wahai umat nabi muhamad....wahai Nuar

Keampunan Allah masih lagi terbuka...walapun dosa kau bergunung2 bersama sumpah dan makian orang terhadap kau....

Sedarlah...Allah masih lagi menyayangi kau!!!betapa besar rahmat Allah

Anonymous said...

bertaubatlah Nuar selagi ada masa

Anonymous said...

APA LA YG DIA NI NAK LAGI? MELUAT AKU TGK MUKA DIA

Anonymous said...

Dtg x 13hb ni?

atau dah ambil MC sampai PRU 13?

heh

«Oldest ‹Older   201 – 400 of 402   Newer› Newest»