Monday, July 4, 2011

BERSHIT : ANWAR DAN KELUARGA CABUT LARI !

dengar kabar anwar dan angkut semua keluarganya cabut lari ke jerman. apahal takut anwar oi ?

minggu lepas tok garu nik ajis dah awal2 cabut lari ke uzbek. tok garu akan balik lepas 10 julai. kata orang pas, tok garu nak sabotaj hj hadi dengan membiarkan presiden pas keseorangan menahan asakan kebangkitan rakyat.

sumber terkini menyatakan, azmin ali dan saifudin nasution dijangka menghadiri 'mesyuarat' di luar negara dalam masa terdekat.

nampaknya KLIA akan dipenuhi oleh pemimpin pakatan yang takde teluq dan buah peliq !

55 comments:

matz.kelate said...

hahahaha.. bodo punya pemimpin PR haprak.. tau takut..

yg kesiannya.. pengikut dungu mereka tuh.. tak pasal pasal kena ketuk kat FRu..

Servant of God said...

Haa.. Dah DYMM Tuanku Agong dah kata dia pun tak suka kat bershit nih.. lintang pukang laa satu2..

Daulat Tuanku!

Jeepers Creepers said...

kaya kaya orang pakatan ni..semuanya melancong keluar negara.

Anonymous said...

TUKANG ARAH ACI AMIGA DGN DAPIG.MEREKA NANTI DOK DIAM2 SERONOK2 KAT UMAH JADI TUKANG SORAK.YANG KENA TANGKAP KENA KATOK MELAYU YANG BANGGANG2,BINGAI2,TOLOL2,DUNGGU2,MAKAN TAHI,BERSHIT..MELAYU YG BODOH2 SAJA JADI ANJING N BARUA DIAORG NIH.

Anonymous said...

kalau ikut crita dr mzfar cndra

kebangkitan Melayu kali ni bersifat tulen...

DAP ANWAR XPERNAH JANGKA TRAP DEMO MEREKA MAKAN TUAN...

Kebangkitan Melayu pula kali NI bercantum dgn KIMMA, SILAT, NGO LAIN, PERKASA LAGI...()

SEKALIGUS...MENARIK SIKONGAN BUKAN ISLAM...

INILAH GANJIL NYA...AKIBAT PERJUANGAN ANWAR YG SUKA BERDEMO

DEMO MAKAN DIR SENDIRI...THANX ANWAR
?

Aku nak ingatkan aku xsentuhpun pasal PAS..SEBAB MEREKA BUKAN KUMPULAN MERANCANG...MEREKA JUST FOLLOW WHATEVER SEEN GOOD...dan sekrang Mat Sabu benar2 Menjerat diri sendiri..(dan mereka tiada backup)

hanya nik aziz je ceredik sket...mengetahui ini perangkap maut... tp lebih utk lepas diri sendiri kot? sebab yg jadi mangsa nanti matsabu dan hadi
.
tp jaga2 pkr mungkin nekad bantai negara sendiri dari luar.. kalu pkm lari masuk hutan..pkr maybe lari keluar negeri.. dulu tentera masuk hutan cari komunis..zaman skrg spy2 keluar negara cari PKR!!!!!


Malaysia Aman Kembali

Anonymous said...

TAHAN PASPOT DIORANG...HABIS CERITA...SENANG KERJA.

Shaari said...

macam tu pun penyokong terhegeh-hegeh lagi nak berdemo. pemimpin dah larik dulu. lantak korang ler. akal letak mana... ?

Anonymous said...

KALAU DEPA DAH LARI, YANG TINGGAL SAPE?

YANG TINGGAL TU PENCACAI2 BODOH JE. AMBIK KORANG.

Anonymous said...

Hah? General dah lari dulu.

Abis la pencacai pencacai..
Malu nye la kalau betul sebelum perang general dah lari dulu.

Itu kalau aku le, pencacai PR tak reti malu sbb baghal tahap cipan, malu tu apa pun tak tau.

Anonymous said...

pemimpin2 pembangkang semua penakut, pengecut. belum apa dah lari. tinggallah penyokong yang samdol menyokong membuta tuli. kalau apa2 jd pada 9 julai nanti sape nak tolong depa ni. pk dulu sebelum buat. sampai bila rela nak jd barua pada pemimpin tak de telor cam kuarga puaka, nirky ajis, ashmin ali dan seangkatan dengannya. mereka ini hanya menggunakan rakyat untuk kepentingan mereka. melihat keadaan semacam tidak menyebelahi mereka awal2 lagi dah cabut lari.

Anonymous said...

Hi apa dah jadi Boss2 semua dah buka SILAT SERIBU LANGKAH....Lari...takut ke. Itu baru Omar Din and the gang bersin.

Leadership by example...suruh penyokong berdemo boss...gi honeymoon...bijak bijak penyokong kena pijak.

kingnek said...

Pelan tunggang terbalik, fikir nak replikasi situasi 2007, rupanya, membuat Melayu amok, mengamuk lantas bersatu, tempelak kat muka Ambiga, Anwar, Hadi, Lim Kit Siang dan lain2. gagal kesemuanya, Allah maha kaya, Allahuakbar!

Anonymous said...

Cadangan Aku pada ISA.

Hantar pegawai2 ISA ka airport dan pastikan melayu2 bangsat tak berfaedah kepada negara keluar negara dan pastikan mereka tak balik lagi.

Kepada pengikut mereka. Melayu2 bengap yg masih mau menyertai himpunan H.A.R.A.M tu hentam dan masukkan ke pusat pemulihan akhlak.

Dan pada bangsa biadap lain yg menyertai perhimpunan H.A.R.A.M tu tangkap dan buang negeri jer kalau mereka tak suka duduk di tanah melayu ni.

Outsiderz

pemerhati said...

hahahahahaha..berita yg sgt menggembirakan aku pagi2 ni..bodoh la kalau sapa2 yg nak join demo bershit ni..wah..wah..kepala setan tu gi makan angin kat oversea..plg2 pon dia bukak astro/tv3 online tgk berita sambil sembang2 sama sendiri yang penyokong pulak kena belasah dgn FRU..hahahahaha..seronok juga ada balaci yg bengap2 nih..

KELANTAN DARUL SUNNAH 2.0.11 said...

Polis mula sekatan jalan halang Bersih

3 Julai -Polis telah mula mengadakan sekatan-sekatan di beberapa jalan utama di ibu negara sebagai pencegahan awal dan strategi bagi menghalang perhimpunan haram Bersih, Sabtu ini.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, berikutan itu, semua warga kota dan penduduk berhampiran diminta bersabar kerana tindakan itu sudah pasti menyusahkan mereka. Beliau bagaimanapun enggan mendedahkan lebih lanjut strategi polis itu termasuk lokasi-lokasi sekatan diadakan.

"Kita terpaksa adakan sekatan dan pelbagai lagi cara yang pastinya akan menyusahkan pelbagai pihak pada hari berkenaan," katanya pada sidang akhbar pada Program Keselamatan Kanak-kanak dilancarkan Kumpulan Perbankan RHB di Pusat Beli-belah Sunway Piramid, di sini hari ini.

Khalid seterusnya menasihatkan orang ramai tidak berada di lokasi tumpuan perhimpunan haram Bersih bagi mengelakkan mereka turut sama ditahan. Katanya, sebaliknya golongan itu diminta agar ke tempat yang lebih selamat seperti pusat-pusat beli-belah di luar ibu negara. "Kami tidak mahu salah tangkap mereka yang tidak berkenaan, hanya kerana mereka berada di situ.

Oleh itu saya menasihati supaya mereka tidak ke sana kerana itu adalah perhimpunan haram. "Lebih baik anda bersama keluarga atau bersantai di pusat beli-belah pada hari itu," katanya lagi. Dalam pada itu, beliau sekali lagi mengingatkan tindakan tegas akan turut dikenakan kepada semua ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) serta UMNO yang dijangka mengadakan perhimpunan pada tarikh sama.

"Kita akan mengambil tindakan meskipun kepada mereka yang berada di pihak kerajaan. Ini kerana polis telah memanggil mereka untuk diberi nasihat agar tidak mengadakan perhimpunan itu," katanya.

.....
GAP. SEMALAM ROAD BLOCK JAMM GILER...AKU CUBA IKUT JALAN TAMAN..TIBA NAMPAK JALAN SANA PUN JAMM JUGAK..DAN SEKATAN JUGA..

YG PELIK NYA PERDANA HITAM DEPAN AKU TETIBA. WAT UTURN PATAH BALIK.CURIGA..ADA BAJU KUNING DLM KETA KOT....LANTAK KAU LAH...ORG DAH MULA MENYAMPAH DGN BERSIH DAH..TAK PASAL2 JAMMMM

parang13mei said...

ISA KAN AMBIGA DAN MAT SABU

SEMALAM KOTA RAJA BUAT BANTAHAN BERSIH D BUKIT NAGA. LIHAT VIDEO DI BLOG.

http://parang13mei.blogspot.com/2011/07/ucapan-semangat-kp-kota-raja.html

Anonymous said...

nampak tak sape susah? rakyat yg tak nak terlibat pun turut susah bukan?
inilah akibatnya jika negara yg asalnya aman nak dihuruharakan, semua orang kena tempiasnya.
pemimpin? kat oversea bersantai dgn riang gembira..hehe

aku melayu rasis said...

kepada sahabat semua, seronok pun seronok juga tengok kepala kepala bangang tu lari keluar negara tapi kita yang tinggal setia disini jangan pula mudah rasa selesa. suka saya ingatkan sahabat semua, mereka keluar negara mungkin ada agenda berasingan, maksudnya mereka sebenarnya bukan "lari". sikap serta taktik jiwa ideologi komunis ni bukan semudah yang kita lihat. kena berwaspada selalu apatah lagi si aljuburi tu, penuh dengan tipu muslihat, lidah bercabang, hati busuk dan sanggup lakukan apa saja walaupun tak masuk akal bagi kita. porknik pulak ularmak tukang sokong. kapal sinki dan lim babi eng tukang penyampai berita dr dlm negara dah lengkap satu link taktik.

awas melayu, sipenyangak dh tinggalkan sipenyalak. sipenyalak ini lagi berbahaya bila ditinggalkan tuan mereka.

usin said...

hampeh!!! ingatkan nk masuk sekali berdemo, duduk syaf depan. sekali, lari pegi oversea. cilakak betul la dorang ni. aku agak dorang dpt support tiket free keluar negeri. dapat pakage tambang percuma pegi tak balik2. kalau nak balik jugak, tambang sendiri tp dapat penginapan percuma kt hotel sungai buluh atau kemunting. yg tinggal sapa? adalah hadi awg, lim anak beranak, mat sabu & kuncu2 yg dh rasa kena main. sian korang ye!!!

Anonymous said...

Dia orang semua lari sebab tak nak terjerat dengan ISA.

Anonymous said...

si petualang anwar pemimpin PKR dan keluarga mereka mesti di banteras habis-habisan. Keluarga penipu,keluarga rasuah, pemimpin penzina, peliwat, pengkhianat negara, raja pembohong, raja pemfitnah, peracun kemusnahan Melayu, penghuni syaitan di dalam tubuh dan bodeknya. Didalam koneknya penuh dengan air mani dan telur yang menyimpan benih moral bangsat anwar. Kita mesti hapuskan keturunan si pembangsat ini, jangan percaya dengan kata-kata pujian mereka lagi.Jikalau tidak, mereka akan menyerap dikalangan masyarakat akan datang.

Servant of God said...

Waaa.. AMK makin kurang ajar!

http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/07/pakatan-biadap-hina-titah-ydp-agong-di.html

YDP Agong pun dorang nak kutuk gak?

Ini takleh jadi...

Anonymous said...

pengumuman terbaru...'Perhimpunan BERSHIT akan diteruskan', kepada semua penyokong natang bodo PAS dan penyokong natang bengong PKR harap turun semua pd 9/7 ni, bawa semua bekalan & keperluan semasa di lokap.

Anonymous said...

bro2 suma.. Kali ni kerajaan x mau guna isa dah. Tp guna EO @ ordinan darurat. Hukuman lg berat bro jika disabitkan kesalahan.. Maka bertempiaran la berlari ke segenap pelusuk alam juak2 si kitol pengkhianat negara akibat kelucutan kerandut dari celah kelangkang..

-cakap tak serupa bikin-

Anonymous said...

Kan tak pasal2... nak beli KELAPA nak wat Nasi Lemak pun kene Baris Roadblock... TENGOKKKK...TENGOKKKKK..TENGOKKKK....SAPA SUSAH....????

Anonymous said...

dah terang lagi bersuluh. penyokong2 yang buta hati je akan turun ikut bersih sebab pemimpin2 nye semua tak sokongpun. pasal tu lari luar negeri takut kalau kecoh2 nanti mereka tak terjejaspun.

Anonymous said...

Wahai Bangsa Ku.
Lupakah kamu akan sejarah...
Lupakah kamu akan perjuangan pemimpin terdahulu...
Yg sanggup bergolok bergadai semata-mata nak dapatkan kemerdekaan...utk siapa..?
Untuk kita umat melayu...
Mengapa kita sanggup jadi kucing kurap kepada DAP,PKR yg akan menjadikan Malaysia seperti Singapura...Bangsa melayu merempat...
Jangan jadikan HB 2,sebagai alasan utk kita nyatakan penentangan kepada pemimpin...Dimana hilangnya kesopanan yg ada pada Bangsa kita...
Apakah selama ini rakyat diperlaku tidak adil...
Yg tidak adil itu adalah pemimpin yg bersifat dendam ,gila kuasa tamak dan pentingkan diri sendiri.Ingatlah terlajak perahu boleh undur terlajak perbuatan ..merana selamanya...bangsa lain akan bertepok tangan..dan Melayu akan hilang segalanya...Ingatlah...

abang ko said...

awan fantasia..aku cadangkan..ko pi blok pembangkang...yg mana pembangkang kantol.tu. ko print screen...BUAT ARTIKEL ''ANWAR DAH GLABAH...DEMO TAK JADI..PI MAHKAMAH TENTU TAKDA SEMANGAT ..

FALSAFAH AKU SENANG SEKALI PUN KO NI KJ PUN....AKU TAKAN BIARKAN BANGSA SEAGAMAKU HAMPA...

KO IKUT CKP ABANG KO NI..TENTU BLOG KO KADI MENARIK...

LEPAS TU KO PRN SCREEN BLOG GAP..TAJUK KO ''BLOG BERJAYA MENAWAN BERJUTA PENGUNJUNG...'' PASTU2.. GAP DAH SAYANG KO... KO MINTA GAP LINKKAN BLOG KO..''


camtula nak jadi pembela agama bangsa negara...

otaistillkick said...

Hai ngok - ngok semua . Fikirlah sikit . Agong kata perkara yang di kemukan BERSIH bawa bincang. Nape takut sangat nak bincang. Kalau UMNO sendiri bolih tikam perisiden sendiri (PAK LAH ) kan ahli unmo tu terok perangai . Cakap hanya ada satu proksi UMNO iaitu prisiden.

UMNO sibuk dengan demo sama juga. Kaki demo juga. Jangan fikir rakyat tak tau nak berfikir. Terima bulat - bulat apa yang TV dan akhbar laporkan.

Yang pasti kakitangan kerajaan dah muak bila time pilihan raya di paksa buat programe.

Anonymous said...

AWAT YG HANGPA TAK ABIS2 NAK MELEKEHKAN ANWAR..BERAPA KALI DAH JUB-G HANGPA DIA BALUN ? ATAU BERAPA KALI JUB-G BINI HANGPA DIA TUT... MELAYU MEMANG TAK BERHATI PERUT. DAH ORANG NAK TENGGELAM. BUKAN NAK diTOLONG. DIREJAM2 LAGI.. DASAR MELAYU.. HATINYA KERING!!!.. MASA DIA ADA KUASA TERHEGEH2 MEMUJI MUJA.. NAK Projek ATAU NAK JAWATAN.. INSAF LAR BERUK2 TAK BERTUAN oi...

Servant of God said...

otaistillkick,

Bincang? Bincang apa? Bersih tuh, berarak cam sial tuh, berbincang ke? Mungkin orang2 Pakatan Rakyat tak tau, tapi manusia bertamadun nak berbincang duduk kat meja, bukan berarak kat jalan raya laa dol...

SPR dah kata perlu masa untuk laksanakan cadangan2 yang dibentangkan oleh Ambiga. Kenapa perlu lagi anjurkan Bersih dan tutup periuk nasi orang lain?

Lagi satu, kau ingat UMNO tikam presiden sendiri?

UMNO tidak sempurna. Tetapi, when you get down to it, UMNO memang pentingkan rakyat laa dol. Rakyat dah tak suka Pak Lah, maka dia diminta mengundurkan diri.

Kami bukannya taksub dan jumud macam PKR. Anwar tuh subahat dengan orang yang nak memurtadkan orang Islam kat Malaysia nih. Kenapa kau sokong Anwar? Tak nampak lagi ke dia bermasalah moral?

Kau jumud dan taksub pada Anwarkah?

Kau memang sokong murtad kah?

Kamu yang mana satu?

Aku tunggu kau jawab.

p/s: Dah lebih 2,500 laporan polis menentang bershit dibuat yer. Tak payah kau jual "suara rakyat" tuh, takde maknanya lagi. Takde orang nak caya dah. Tolong beri jawapan yang munasabah yer.

Anonymous said...

betullah menyusahkan rakyat.... road block byk... road tax aku dah lah mati.... nak renew bulan ni xde duit.. hahahahahaha

Anonymous said...

APAKAH INI BERITA BENAR ATAU KHABAR2 ANGIN???

Anonymous said...

Yang hairannya mana mereka semua dapat duit banyak untuk keluar negara lama2. Duit yuran ahli ker?

anti hipokrit said...

Hai otaingok yg super bongok,

BERSIH dibelakangnya pejuang MURTAD la baghal..

Bab Pak Lah tu, itulah bukti kebijaksanaan org UMNO. Berani membuat perubahan walaupun ia menyakitkan. Rela telan ubat yg pahit kalau nak baik sakitnya. Kalau lembap mcm KJ and HIsham amaran tu, kena tibai gak dgn org UMNO.

Pakatan Harami?? Semualah betul. Berzina (Eli Wong)diberi simpati, nangis peluk cium si penzina tu.

Liwat/zina buta tuli bantai "bukan saya". Bukti??habuk pun tarak.

Negara Islam betul. Takde Negara Islam pun betul.

Kerjasama dgn kafir salah. Kerjasama dengan kafir harbi pejuang murtad jugaaakk yg betul.

Pasngok..PAsberg..hampAS.. heh.

Anonymous said...

Anon 12:00

Woi bodoh, nak tunggu anak/bini kau atau kau sendiri kena liwat baru nak percaya? Jadi, kalau kita tak hidup zaman firaun, kita tak perlu percaya tentang cerita2 firaun,,,gitu? Yang ada kt m'sia sekarang lebih teruk dari firaun, tau tak? Firaun tak liwat anak lelaki orang & bapak orang, tau tak? Dia pakai gundik betina jee.

Anonymous said...

To Anon 1:11 PM

I Like It

betul kita orang bukan mcm puak2 bingai semua boss ckp angguk2...Dollah Dol kena pun sebab dasarnya tunggang terbalik & konon2 islamik ape2 kena bawak berbincang or just bagi amaran mcm dialog'Jangan Cabar Saya'...

Kita orang folloe mana yang menguntungkan rakyat bukan mcm boss ko apa2 cabut dulu...

Dia sedap2 kongkek amoi korang balaci bodoh digunakan utk lepaskan diri bijok..bijok...

Udah2 laa ramai rakyat dah buka mata
dulu konspirasi skali boleh laa...klau dah berkali2...fikir sendiri laa
macam makan ubi skali makan sakit perut(memang xleh makan laa tu)...tapi tiap2 kali makan ubi sakit perut..tu ape pulok

Ghost Rider Kg Dusun

Melayu Perak said...

para pemberontak dalam seluar dalam anwar al-juburi dah tak sabar-sabar nak keluar bershit 2.0 nih pada 9 Julai....jin tu dah mengamuk...kah..kah..kah

Anonymous said...

otai tua ...lu ingat singpork punya negeli tatak buat program ka bila mau election... itu kan singpork serambi mekah jugak...pujaan nik aziz tu..

demo pulak nak bg paham LGE yg sokong DEMO
KASI 'AJAR' SKET

SAMA MACAM 16sep...lepas Perak diambil cara serupa anwar LOMPAT ..Anwar jadi senyap..KASI 'AJAR' LA.. (disitu bijaknya org melayu berpolitik ada skill.)

Anonymous said...

AKU SOKONG SANGAT otaistillkick dan anon 12.00pm!

Servant of God said...

Anonymous said...

AKU SOKONG SANGAT otaistillkick dan anon 12.00pm!

July 4, 2011 2:44 PM

------------------------

Dah kamu pun Pejuang Kote Anwar.

Anonymous said...

anon 1.11PM,dalam BN tu tak de orang kapir ker ngok..UMNO tu betul sangat ker.Jangan kata PR ajer sekongkol dgn kapir.Ngok-ngok betui le korang ni.

Anonymous said...

maklumat biar sahih jangan tertipu dengan permainan al juburi.

Anonymous said...

orang umno demo bukan ganas macam kepala hanjing tu

Anonymous said...

Yg pamir pic ko_e Anwar tergedik2 ni mesti teringin nak bagi ju_ur! .. sah penonggeng tegar...!

Servant of God said...

Wahai Pejuang Kote Anwar dari PAS dan PKR,

Kami tak pernah kata UMNO nih sempurna. Memang ada masalah dari semasa ke semasa.

Tapi kami sanggup nak perbetulkan masalah tuh. Kalau ketua kami sekalipun sama ada sedar atau tidak mahu merosakkan negara ni, kami bangun dan minta pemimpin lain mengambil alih.

Ini sudah berlaku. Korang dah lupa?

Pakatan Rakyat camne?

Ada boleh korang tukar ketua camtu? Ketua cawangan takyah laa.. ketua paling tinggi! Berani?

Korang konon je perjuangan suara rakyat, keadilan, bla bla bla... tapi ketua buat laa dosa camne takde nyer nak tego. Lagi sembah ada laa.

Dasar Pejuang Kote Anwar. Ptuih!!

p/s: Kamu rasis yer, tak nak melibatkan kaum lain dalam pemerintahan? Ini wajib laa kat Malaysia nih. Tapi, MCA MIC takde nyer complain pasal azan, samdol

Anonymous said...

"anon 1.11PM,dalam BN tu tak de orang kapir ker ngok..UMNO tu betul sangat ker.Jangan kata PR ajer sekongkol dgn kapir. Ngok-ngok betui le korang ni."
July 4, 2011 2:49 PM


Woii anon 2:49 PM bodoh!!...

Aper ker bangang ko ni buter mater, buter perut....Mmg dlm BN ada kafir, tapi kafirnya MIC, MCA x der pun sibuk2 nak buat demo, x der nak mempergunakan Melayu, x der pun nak memusuhi Melayu Islam...

Dalam PR, kawan2 kafir ko tue mcm lahanat..terang2 nak bermusuh dengan Islam (tu pun masih lagi ko nak sokong ke babi!??)..

Dlm BN, UMNO dominan, dalam PR DAP yang dominan...siap perkudakan PAS lagi...mmg mcm gampang la..mmg ada bezanya la bangang..dasar penjilat kote nuar la ko ni...

Pasal DAP, PAS sanggup buang perjuangan Islam mereka, aper ke hal nya? Ni saper tarbiah saper? PAS tarbiah DAP ke? atau sebaliknya?

Dah jelas sekarang pembangang (bukan pembangkang) mmg magkuk hayun tahap perangai mcm babi..x payah la ko nak tegakkan benang yg basah la doll..

Nak pilihanraya bersih konon, parti pembangang tue semuanya bersih ker...

Tue..Parti Kotei Rakus (PKR) tue buat pemilihan pun mcm nak berperang, bersih kejadahnya...

Klu dah perangai bos ko si Nuar tue mcm haram, maka ko, penyokong dia lagi la perangai mcm gampang....

Bodoh x boleh nak diajar langsung la ko ni...klu cerdik x boleh nak diikut..

Anonymous said...

12.00pm ... gua caya lu... tepat dan padat, melayu mudah terlupa budi yg diterima..PR menuju Putrajaya dengan mudah kali ni... tercirit hijau pengampu2 UMNOS yg tamak haloba... BN ILEK!!!

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

HATI PENYOKONG2 BODO PAS SENTIASA TERBUKA UNTUK TERUS MENYOKONG PENZINA/GAYS DAN SEMOGA BALA ALLAH TIDAK TERKENA KEPADA KAMI ORANG UMNO/BN DAN ORANG ATAS PAGAR SEPERTI AKU SEPERTIMNA YANG ENGKAU HUKUM UMAT NABI LUTH. SEMOGA ALLAH JAUHKAN BALA ITU DARI KAMI, AMIN..........

Anonymous said...

ANUAR HEBAT, DIA TAK LARI... KENAPA DIA MESTI LARI? MAHKAMAH DIA LAGI BOLEH KELENTONG, INIKAN PULAK RAKYAT MALAYSIA? DIA BOLEH MINTAK HAKIM DITUKAR, ORANG LAIN BOLEH KE? BELUM AKU DENGAR ORANG KENA TUDUH MAIN2KAN UNDANG2 SAMPAI HAKIM PUN DIA MINTAK TUKAR.... KEKEKEKEKEKE... KO MEMANG HEBAT NUAR!

matz said...

aku kompem baghal baghal PKr dan hamPAs tak berani nak berdemo.. depa pun sama kecut teloq dengan ketua peliwat depa gak..

Anonymous said...

asyik-asyik mesyuarat kat oversea saja..office depa banyak kat luar sana ka...ka banyak pi jumpa sponsor bincang macam mana nak pelingkop Malaysia..

Karl said...

pakatan riot punya modus operandi standard, diorang pegi melancong, cuci mata, lembu2 dia ditinggalkan bersepah kat jalanraya 09/07 nanti. bila ada lembu kena langgar, senang tokey2 pakatan riot terus kata "itu bukan lembu saya".

otaistillkick, welcome back. nanti demo bawak tikar sekali tau, tak la sakit badan kalau baring atas jalanraya. ok?

Anonymous said...

PAKATAN HARAM DAH KECUT TELOR...

DAH JADI TELOR ASIN...

KAH KAH KAH....

Anonymous said...

yg untung DSAI...bersihkan nama nya dgn menutup issu melalui machai2 ambiga ...diangguk oleh pengkhianat agama dan bangsa serta ultra kiasu...mungkin lepas ni boleh DSAI tu di bekalkan dgn pelbagai jenis hawa ..kalau da berkuasa boleh la buka byk lagi rumah urut di putrajaya...dah pergi demo tentu nak relax kan... apa ni parti yg bertopeng islam buat di sgor?