Tuesday, November 15, 2011

ANWAR DIIKTIRAF DUNIA LUAR ?

betul ke dakwaan anwar bahawasanya dia diiktiraf dunia luar sebagai komentator terhebat pejuang demokrasi dan hak asasi.

kalau dah hebat sangat, takkan naik tren je. macam syiok sendiri je.

36 comments:

Anonymous said...

Train tu dia chartered kot... Hahahahaha

Anonymous said...

Perghhh ! Stailo Tuan Haji Anuwaq Brahim...nek ketaapi nk pi mana ? Sg Buloh ekkkk...

Anonymous said...

Gaya pondan tua suka bontot!!!

Anonymous said...

Balasan Tuhan kt dunia lagi dah start..
Moga kau taubat Nuar sebelum nyawa sampai di halkum.

Anonymous said...

UMNO busuk daripada peringkat terendah hingga ke peringkat tertinggi katanya. Di cawangan, ketua cawangan hanya berjuang untuk mengekal dirinya sebagai ketua sahaja. Kenapa? Sebabnya majoriti ketua cawangan dapat jadi pengerusi Jawatakuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung dengan elaun tertentu dan kuasa untuk mengagih peruntukan. Berpeluang juga untuk jadi kontraktor Kelas F untuk projek kecil di luar bandar..UMNO memang pukimak...

Anonymous said...

Untuk menentukan dirinya tidak dicabar ketua cawangan tidak akan benarkan sesiapa yang lebih terpelajar daripadanya masuk UMNO cawangannya. Lebih daripada itu kebanyakan peruntukan untuk jadi ahli UMNO, yang mana dia mesti melalui cawangan, tidak akan dilayan. Tujuannya ialah supaya cawangannya tidak mempunyai banyak ahli kerana mereka tetap akan menimbulkan masalah dan sukar dikawal, bahkan sukar disogok pun..

Anonymous said...

UMNO, kata bekas pemimpin kanan ini sekarang dipimpin oleh perasuah. Mereka menjadi ahli Majlis Tertinggi kerana sogokan wang. Orang ramai tidak akan serah nasib mereka kepada perasuah.

Anonymous said...

Penempatan perasuah dalam Kerajaan dan badan-badan lain juga memburukkan lagi imej UMNO. Sudah tentu perasuah akan dipilih sebagai calon UMNO dalam Pilihanraya Umum ke-13. Jika mereka diberi kemenangan maka negara akan dapat Kerajaan perasuah. Sebab itu beliau tidak akan sokong UMNO sebaliknya akan menyertai dan menyokong parti lawan. Katanya lagi hingga kini separuh daripada orang Melayu tidak merasai nikmat kerana Kerajaan-Kerajaan pimpinan UMNO menidakkan hak mereka sedangkan mereka juga orang Melayu walaupun mereka menyokong parti lawan. Mereka yang menyokong parti lawan bertambah sejak (Tun) Abdullah kerana ramai daripada ahli UMNO sendiri sudah tidak percaya kepada UMNO..

Anonymous said...

DAH MACAM PONDAN TUA! KASUT HARGA 1JUTA USD. JAKET 2JUTA USD. PONDAN TUA PONDAN TUA. LU P MAMPOS CEPAT LAGI BAGUS, MENYUSAHKAN. PERANGAI BANGSAT PENCACAI PAKATAN HARAM DAH SEBIJI MACAM PERANGAI PONDAN TUA...

Anonymous said...

Anon 1005am

Ye aku antara yang tingalkan umno suatu ketika dulu..

tapi untuk pengetahuan ko.. aku sudah kembali kepada umno..

aku yakin ramai juga yg telah kembali kepada umno..

PR adalah parti yg tidak boleh diharap lagi.. FAIL BIG TIME!

Anonymous said...

Ni le gambar bapak segala rasuah... ade yg pertikaikan ke??

Anjing kalau dah suka bau taik, kalau tak jilat, hidu pun cukup la.... inikan pulak bapak anjing yg suka lubang taik.....

nuar keparat!! said...

hahahha..oi anon November 15, 2011 10:05 AM..ms pak lah dlu mmg la rmi kuar umno..tp trend tu dh terblk skrng..makin rmai plak tingglkn pr..termsk aku..n member aku ..n aku yakin rmai lg yg semakin menymph dgn kerjsm pas n pkr n dap..

gmbr nuar juburi tu msti die nk letak kt tweeter n fb..die nk buat modal cr jambu2 br..hahaha..jaket mahal tu.kn bgs kalo die silangkn kaki die..br bergya skit..tp akupelik jgk..xde ke yg offer si tua kutuk ni tmpt ddk..diekn warga emas..ahhhaha

Anonymous said...

BAPOK TUA

Anonymous said...

Dulu di iktiraf sebagai tokoh pemikir Islam ke-32 terbaik dunia... la ni dapat la no. ILEK POOCIK.

Hanya mampu pikirkan macam mana nk lepaskan diri dari kerja2 syiok dia lepas menutuh dan membontot...

Kah kah kah kah kah

Langsi said...

Sori bro...aku terlepas sesi pantun! Ni komen aku dlm sesi pantun hang....

Cop... cop... cop... Tertinggal plak, taknak terlepas acara berbalas pantun ni! Sume pantun puak2 UMNgOk Be-eNd, pantun puak2 PR tak diapprovekan ke? Itu bukan berbalas pantun namanye... pantun syok sendiri!

Releasekan pantun puak2 PR... baru berbalas pantun namenya! Berani ke nak releasekan? Mintak2 GAP ni berteloq la untuk releasekan pantun aku ni....


Ni ha pantunnye...

Tak cukup rukun, Haji dah selesai
Balik haji, rambut Hajah masih berrjurai
Nak korban LEMBU, Kak Ijat dah tibai
Salahguna kuasa BN, terbongkar tidak terhurai

Kondo One Menerung berpenghuni LEMBU
Rakyat dengo tercengang-cengang
Sama je taraf MP Be-eNd BODOH macam LEMBU
BiNgai, BeNgap, BeNgong, BoNgok dan BaNgang

Bung Mokhtar mintak KakIjat resign
Satu-satunya MP berakal di kalangan BoNgok sakan
Kalo pasal tembolok kroni, tender sume PM sign
Rakyat diHULUkan, Capai DUIT RAKYAT diutamakan


PRU-13 dah nak mai.... JOM BERTUKAR!

Pangkah sape saje...
Asal bukan BN...
Cukup kat sini aje...
Tamatkan riwayat Be-eNd!

The end...Be-eNd

Tambahan dari Anon yg berminat...

Bukannya takat Rakyat diHULUkan, Capai DUIT RAKYAT diutamakan tapi juga Rakyat diLEMBUkan, Pencapaian National "FEED THE LORD" Centre diutamakan!

Anonymous said...

Ni bukti ramai rakyat semakin menolak UMNU:

KUALA LUMPUR 14 Nov – “Saya tidak mahu tipu orang kampung lagi… dan saya tidak mahu bersubahat dengan pemimpin yang kononnya mahu membawa perubahan namun ianya sekadar retorik semata-mata.

“Atas dasar itulah dan setelah fikir semasak-masaknya, saya mengambil keputusan keluar daripada PKR dan menyertai UMNO setelah sedar dan tahu apa yang dicanang oleh PKR selama ini hanyalah penipuan semata-mata”, kata bekas Naib Ketua Cabang PKR Petaling Jaya Selatan, Suhaimi Saari.

Beliau bersama 180 orang lagi ahli PKR cabang PJ Selatan serta 10 Ahli Jawatankuasa Cabang berkenaan bertindak keluar parti sekaligus menyebabkan cabang berkenaan terbubar.

Menurut Suhaimi lagi, pada awalnya kepimpinan PKR dengan lantang ingin membawa perubahan dan melemparkan pelbagai tohmahan kepada UMNO kononnya parti teruk dan pelbagai kutukan lain.

“Namun setelah mendapat kuasa mereka rupa-rupanya lebih teruk daripada UMNO dan dan saya nampak apa yang berlaku di dalam PKR ini lebih kepada diktator. Suara orang bawahan tidak diambil peduli.

“Atas kesedaran itulah saya mengambil keputusan meletak jawatan sebagai Naib Ketua Cabang, seterusnya membubarkan PKR Cabang Petaling Jaya Selatan. Tindakan ini turut melibatkan 10 AJK dan ahli-ahli dari 17 Ranting di bawah Cabang PKR Petaling Jaya Selatan,” katanya.

Beliau berkata demikian selepas menyerahkan borang keahlian kepada Ketua UMNO Baha­gian Petaling Jaya Selatan, Datuk Raja Hanipuddin Raja Nong Chik.

Hadir sama, Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ir Donald Lim Siang Chai.

Suhaimi seterusnya percaya kepimpinan kepimpinan UMNO dan Barisan Nasional (BN) lebih baik daripada PKR yang kononnya dengan lantang melaung-laungkan membawa perubahan.

-----------------------------------

Alamak, tersalah baca la... rupe2nye parti pondan tua ni yg makin hari makin kurang ahli...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

AKU PUN SETUJUK DIALAH SATU2NYA POLITICIAN BERTARAF PORNSTAR INTERNATIONAL. TAHNIAH BANG NUAR TELAH MENAIKKAN NAMA MELAYU DIMATA DUNIA!

lu langsi lu mati! said...

hahaha..semangat membara nmpk si langsi ni..ko ni msti anak ikn nuar juburi kn..ko msti tergode dgn gmba nuar ni kn..ngaku je la lansi oi..jgn memalu..

Anonymous said...

Keh keh keh... langsi sudah terlepas dari blog Penghuni Gua la. Baru nak nmpk dunia.... hehe

PAS HANCUUUS said...

Pencacai pas dah lapor diri bertugas. Tepat jam 10.00 dia sampai. Bodoh! Upah dah ambil tapi datang lewat. Pegi cacai kt posting 'pas cerdik dari anjing'. GO NOW!

kah kah kah. Hari penamaan calon entah bila dan PRU entah bila lagi pencacai dah suruh buang undi! Punyalah bebal korangni. Cerdik sikit dari anjing. Betul kata Hadi.

Anonymous said...

Memanglah dunia kenal sebab dalam You Tube dah keluar cerita dia luar dalam. Batang diapun dunia kenal.

Anonymous said...

Anon 10:12
Kah kah kah. Kecian aku tengok kau. Ko sndiri yg buat komen Anon 10:00 sampai 10:05 lepastu menyamar berlakon anon lain. kah kah kah. Baguslah kalau takde orang respon ko respon sndiri. Kah kah kah. satu lagi kah. cerdik sikit dari anjing. kah kah kah. Dah minum ke belum?

Anonymous said...

AKU RASA DUNIA LUAR KENAL DAN IKTIRAF DIA...YOU MUST BE KIDDING.

DALAM TREN TU TAK SEORANG PUN YANG KENAL DIA TU YANG KENA BERDIRI ha...ha..NOBODY OFFER HIM A SEAT.

JADI PAK SHEIKH DONT BE PERASAN...ORANG KATA LEBIH BAIK DITIMPA POKOK LAGI DITIMPA PERASAAN SYOK SENDIRI.

Anonymous said...

hebat taraf taik kucing kurap kat ponggong!! ptui!!!

Anonymous said...

Sememangnya dia ni pejuang hak asasi manusia sehingga lupa kepada hak haqiqi manusia adalah hak Allah. Kita adalah hak Allah. Seluruh jasad kita adalah hak Allah. Justeru Allah tidak membenarkan hak ciptaannya melanggar hukum hakamnya. Allah halalkan kita guna anu kita untuk isteri-isteri kita sahaja, tetapi Allah melarang dan mengharamkan kita guna anu kita untuk liwat. Kita boleh berjuang hak asasi manusia, tetapi kena ingat kepada hak haqiqi Allah SWT.

Anonymous said...

Bang Aji naik tren nak pi pondok, nak beri tazkirah.
Almaklumlah Pak Sheh...

Anonymous said...

Daoh Cerok Tok Kun.
Merak Buih!

ANACONDA said...

BERDIRI DALAM TRAIN TU PUN TAK UBAH MCM JANTAN SUNDAL KAT BELAKANG DBKL JLN RAJA LAUT...

MUKA NUAR KEDUT MCM BARU LEPAS KOLOM BATANG STEVE JOB JE AKU TENGOK...

BILA KAU NI NAK MAMPUS NUAR...

BERTAMBAH SIAL NASIB MELAYU SEMENJAK KAU BERPERANGAI MCM PUKIMAK NI...

ANACONDA said...

ANON PUKIMAK 10 AM...

PANTAT MAK KAU LA WEI...

PAS, PKR & DAP TAK ADA PERANGAI MCM KAU CAKAP TU KE...

BABI LU...

KAU PUNYA KETURUNAN PAS, PKR TERUTAMANYA DAP 1000 X PUKIMAK...

ANACONDA said...

ANON PUKIMAK 1047 AM...

TAK SEMUA AHLI UMNO YG MCM KAU PERKATAKAN TU LA PUKIMAK...

YG SALAH TETAP SALAH LA PUKIMAK...

YG BENAR HARUS KAU KATA BENAR LA PUKIMAK...

SO, MULUT KAU JAGA BAIK2...

MCM PANTAT SI JIJAH JE AKU TENGOK...

BURUK2 PUN SI ROSMAH DIA DAH SETTLE BUAT HAJI (HAJAH)...

YG SI JIJAH TUTUP BERSELINGKUH SIAP BERSARUNG TANGAN MASIH LAGI MENATANG PANTATNYA DI KONGKEK DEK SI NUAR...

SIANG SARUNG PELACUR...

MLM SARUNG JIJAH...

SUBUH SARUNG AZMIN...

SENJA SARUNG SHAMSIDAR...

BUTO KAU LA WEI...

Langsi said...

Anaconda... begitu pahit dan menyeksakan rupe apabila menghirup kebenaran serta menelan kenyataan.

Eh...eh! Termakan lada pulak mamat ni. Juak2 UMNgOk be-eNd...tolong bagi air kat anaconda ni, lama sangat kat darat kot.....

Anonymous said...

dia naik train ok la, x pakai duit rakyat..ni bn dok bazir duit rakyat pa cita? dok laung suh rakyat support keta nasional,tp depa sdiri dok tarah duit rakyat beli keta mewah,..tu x kira lg yg ada private jet sdiri.. bodo punya olang.. menteri2 sedap kt atas, pencacai mcm korang dok menyalak kt blog..ptuihh..

Anonymous said...

anacinda ni bkn islam ka pa? sah2 la jijah tu bini nuwar bontot..mmg la hak dia jijah tu..dosa pa lak...bongok jgk pencacai umngok ni..hehehe

zat said...

UMNO mmg suka ananconda ni sbb mentaliti bangang..

Anonymous said...

kah kah kah...

sepatutnya mamat pengkhianat negara dan agama ni jalan kaki je rsambil bimbit beng plastik keliling bandar hahaha

Anonymous said...

Kesian Jijah pun kena tutuh bontot dgn Nuar.

Weh ahli Pas, dah tutuh bontot bini masing2 lom? Kalau lom, p lah tutuh!! Kan fatwa ular mak Pas kata, tutuh bontot bini tu halal!!