Friday, December 16, 2011

SANTAI PAGI JUMAAT.



moga ALLAH SWT panjangkan umur tun berdua.

54 comments:

SyahED said...

haha sempoi Tun Siti..

ahlee said...

line clear untuk TUN bole pasang 4 ...tunggu apa lagi TUN?

Anonymous said...

idola pemimpin pujaanku sepanjang zaman.......serta diiringi doa semoga sejahtera sampai akhir hayat...assalamualaikum buat Tun berdua...

Anonymous said...

amiiin..

Anonymous said...

aku membesar di zaman Tun M, tidak pernah rasanya aku dan keluarga aku dianiaya atau dizalimi. malah banyak bantuan diberikan kpd aku utk melanjutkan pelajaran. dan yg paling penting, zaman itu rakyat hidup amat bertoleransi dan amat memandang berat isu2 sensitif.

sekarang? sejak pembangkang kononnya menjadi kuat, semuanya hilang bgt sahaja. bila agaknya mereka boleh jadi pembangkang yg berkualiti?

Anonymous said...

gambar kanan tu cool

Anonymous said...

salam tun, mcmana nak jumpa tun salam, pelok dan cium tangan?? saya pernah pergi ke kepimpinan perdana thn 05 tapi cuma dpt bergambar dgn gambar tun je. huhu... sblom tun atau saya yg ninggal, saya nak sgnt jumpa tun pelok, cium tun. tun adalah mujahid islam yg lahir setiap seratus thn. ikhlas - dij.

aloya said...

hahahaha farney Tun!

Anonymous said...

Ya Allah.. kurniakan lah rahmatMu dari dunia hingga akhirat buat negarawan kesayangan kami ini...Tun Mahathir jasa dan sumbangan mu tiada tolok bandingnya......

Anonymous said...

ya allah ya tuhanku kau selamatkan dan panjangkan umur mereka berdua amin ...

Ms Pearl said...

Love Tun M

lord_midzi said...

moga Allah sentiasa mencurahkan rahmat & memberi kesihatan kpd Tun Dr. Mahathir & Tun Siti Hasmah... aku teringin sgt nk jumpa Tun Dr. Mahathir & Tun Siti Hasmah ni...

Anonymous said...

Banyak polisi dan dasar yg dilaksanakan semasa Tun M sebagai PM banyak membantu orang Melayu & kaum Bumiputera mendapat peluang meningkatkan taraf hidup - khususnya dalam kumpulan pertengahan - dgn meletakkan kuota kemasukan ke U/IPTA - memberi peluang kami memasuki Universiti walaupun dgn kelayakan minimum. Ramai yg mendapat faedah ini adalah rakan2 daripada negeri2 Pantai Timur (Kelantan & Trengganu). Begitu juga staf di Bank2 ditetapkan kuota Melayu/Bumiputera - maka ramailah k/tangan bank dikalangan orang Melayu dilantik....banyak lagi faedah yg diterima oleh semua yg berada dalam era 1980'an. Seharusnya kita bersyukur kerana diberikan Allah seorang pemimpin yg sentiasa mempunyai keinginan tinggi bagi melihat agama, bangsa dan negaranya maju. Terima kasih Tun Mahathir.

Anak Merdeka

Anonymous said...

ORANG TUA NYANYUK..

Anonymous said...

Saya pun membesar pd zaman Tun (1976 - hingga Tun bersara). Sokong TDM.Masa Tun istihar ITM jadi UiTM,saya ada kat dlm tu.Sampai la ni teringat kejadian tu kat Shah Alam.Abis je majlis tu,cabut balik kg sbb nak sambut birthday mak.



Tonto

Anonymous said...

awas mathir...giliran nko akan diserang penyokong sharizat kerana mendesak shahrizat letak jawatan gara2 lembu...
semalam penyokong aharizat menyerang ketua umno cheras..syed ali alhabshi sampai terduduk juga gara2 suruh shahrizat letak jawatan isu lembu..

sekarang nko tau sape shahrizat...

Anonymous said...

yo laa..hanya ALLAH yang maha mengetahui siapa mahathir tu sebenarnya luar dan dalam..ALLAH yang maha mengetahui apa yang dia buat dari dulu sampai sekarang..umur masih panjang..masih banyak lagi pluang..fikir2kan lah..

Anonymous said...

anon 8.33 >> mmg sempoi dan simple sampai kini ....

anon 8.34 >>> kurang ajor ... ingat!! cakapan kita boleh menjadi amalan kita dan menghuru harakan hidup kita nanti ..

anon 8.39 >>> aku juga mengidolakan Tun ..

anon 8.39 >> amin ya Allah ... Amin ... semuga panjang umurnya berkat hidupnya ...amin ...

anon 8.42 teringat zaman Tun datang ke Tapak desa pandan ... untuk program semarak ... pembangkang yang membangkang kwsn setingan tu dimajukan pon .. sekarang dah kaya ...anak anak menjadi ...

anon 8.43 >>> sentiasa cool ..tapi serius ..

anon 8.49 >> aku memang nak bangat cium tangan dia macam ngko ... bila agaknya kita dapat ...??

anon 8.56 >>> kurang ajor ... tapi tak pa ... nanti anak anak cucu cucu ngko akan kluarkan ayat tu untuk ngko ... tak caya ..??? aku sumpah ko ...!!! Jadi lah nanti ..

anon 8.57 Amin ... biar panjang umurnya ... sihat kesihatannya ... berkat hidupnya ..

anon 9.05 >> aku pon berdoa begitu ... semuga sentiasa sihat walafiat dan sentiasa beridea ... berjuang demi kita melayu ...contoh terbaru ... kes proton .. pegi periksa tengok sapa pekerja pekerja dalam proton ...??? sapa yang kaya dalam proton dulu .. dapat saham berbelas lot setiap seorang staf nya sama ada pegawai atau pekja kilang .. anak pembangkang ke atau tidak semua dapat syer ...sapa dapat tu ..?? melayukan ...??!!

anon 9.16 >> Tun M love you too ... love us too ...

anon 929 >> semoga diberkatinya di dunia dan akhirat ..amin ...

anon 9.41 >> kita sama sama makan dan merasa keberhasilan jasanya sampai sekarang ... begitu juga anak anak kita ...
tapi cucu cicit kita bole ke ....???? dengan aapa yang tengah terjadi sekarang ... bole ke ...??? perjuangkanlah .. jangan sampai jatuh moral kita ...

anon 9.50 >>> yang nyanyuk tu ... nik aziz .... Tun M belum nyanyuk lagi ...Tun M sentiasa menjaga makan minum dan budi bacaranya sejak dulu ... tak mungkin Allah nak nyanyuk kan dia ... kita bole nampak sendiri ...Allah tau Tun M masih diperlukan oleh bangsa ... tak macam nik aziz ... belum turun tahta .. dah nyanyuk ....

anon tonto 9.50 ..
aku pon ada kat seberang jalan uitm masa tu ... berdiri di luar pagar ... nak tengok peristiharan itm ke uitm .... sampai sekarang lidah aku tak reti sebut uitm ...mesti nak sebut itm ...

anon 9.57 >>> yang lembu lembu syarizat ngko bikin lawak politik tu buat apa ...??? saje nak jadikan bahan gelak ke ...??? ngko tak tengok keliling ke ...???
sekarang ni orang tengah gelak kat ngko ...

Anonymous said...

yo laaa..luar dalam itu kita serahkan kepada Allah. kita sbg rakyat kat bawah ni sepatutnya bersyukur sebab dpt hidup selesa dan tak curiga mencurigai..tak mcm skrg ni..tak hbs2 isu2 sensitif. ko suka ke?
sibuk cerita pasal luar dalam. tu hah, org yg bercita2 tinggi nak jadi pm tu awal2 lagi dah terdedah luar dalam. kalau yg terdedah tu baik2 belaka takpela. tp yg terdedah tu yg haraaaaam. tu pun korang masih nak sokong? memang bangang kan???

Anonymous said...

aku membesar di zaman Tun M, tidak pernah rasanya aku dan keluarga aku dianiaya atau dizalimi. malah banyak bantuan diberikan kpd aku utk melanjutkan pelajaran. dan yg paling penting, zaman itu rakyat hidup amat bertoleransi dan amat memandang berat isu2 sensitif.

sekarang? sejak pembangkang kononnya menjadi kuat, semuanya hilang bgt sahaja. bila agaknya mereka boleh jadi pembangkang yg berkualiti?

---------------------------------

aku pun sama mcm ngko...membesar di bawah era mahathir

Anonymous said...

yo laa..kau dpt habuan nya..projek...kaya raya..ok laa dunia ni kau yg punya..Allah bagi umur panjang..masih bagi pluang lagi..fikir2 kan lah..itu jer..kalau masih tak faham2 lagi terpulang lah..tepuk dada tanya iman..sendiri mau ingat lah..

Anonymous said...

Anon 9.50 AM

Cermin diri sendiri dulu bro.

Anonymous said...

satu persatu... terserlah sendiri..hehe..rakyat hanya membaca dan menilai jer kenyataan dia..Allah maha besar..hanya org yg berakal..yg tak terikat dgn projek jer yg dpt menilai..dan memahami kenyataan dia..w/apa pun..doakan yg baik2 jer..Allah maha mengetahui..maha pengasih dan maha penyayang..

Anonymous said...

Pemimpin macam Tun dilahirkan 1000 tahun sekali. Beruntunglah kita dilahirkan zamam Tun jadi pemimpin. Syukur Alhamdulillah.

Anonymous said...

Assalamualaikum kpd Tun Dr Mahatir & Tun Siti Hasmah, didoakan semoga terus sihat walafiat panjang umur dan diterima segala amal kebajikan oleh Allah.

Inilah sebenarnya wajah icon seorang pemimpin yg banyak berjasa. Apa2 pun beliau berhak memberi pendapat sama ada diterima atau tidak. He always knows better than others, but pls Tun jika ada isu2 sangat sensitif biarlah rakyat umum menilai, jgnlah awal2 diberi komen tunggulah after PRU 13.

RH said...

Saya pernah ke rumah terbuka Hari Raya Tun yg ketika itu Chef Wan ada sama (masak kot... sebab CW tengah peak ketika itu. Saya bawa 3anak2 saya yg masih kecil semuanya tapi sudah kenal dgn Tun & CW. Kami Q panjang untuk cium tangan Tun berdua. Sekarang anak2 sudah besar. Yg sulung dah pun jadi doktor, yg kedua jadi guru dan ke-3sedang buat degree dalam muzik. terima kasih Tuan kerana Tuanlah pendorong kuat untuk saya dan keluarga. Dengan polisi2 yg Tuan tetapkan saya telah berjaya walaupun dulunya saya tidak mempunyai apa2 melainkan anak2.
Terima kasih banyak2. Didoakan Tuan dalam keadaan tenang dan gembira selalu.

sekian.

RH said...

Ketika Tun mula2 menerajui negara saya pernah menghantar kad ucapan "Bangga di bawah kepimpinan Tuan". Saya tak tahu samada Tun ada menerimanya atau tidak. Sampai sekarang saya masih terkenang. Kawan saya pulak suka hantar kad raya, Tun berdua sentiasa membalasnya.
Sekian.

Anonymous said...

tak payah laa puji melangit..pujian hanya pada ALLAH yg berhak..kalau kat negara lain dia ni kan dah kena siasat...nak wat cam ner..m"sia bole...

Anonymous said...

iyer mudah2an panjang umur..bertaubat sebelum terlambat..

rakab said...

Tun Mahathir,..pemimpin idola dulu, kini dan selamanya.

Anonymous said...

btul laa..lagi satu..minta maaf kat anwar..

Anonymous said...

December 16, 2011 1:34 PM

btul laa..lagi satu..minta maaf kat anwar..

..................................

Sapa yg kena minta maaf kat sape?
Dah Allah tunjukkan bukti satu demi satu pun tak boleh nampak lagi.

ID said...

Anom 1:34
Mintak maaf kat Anwar?
Anom jangan buta hati. Anom kena buka minda dan kena berfikiran terbuka. Kena cuba betul2. Kalau kita tidak membaca, memang kita tidak akan berubah. pada kita Anwarlah yg betul. Tapi tengoklah, apa yg dia buat untuk rakyat? Sejak keluar dari Bamboo River, dia asyik berpolitik shj. Semua yg kerajaan buat salah. Tak ada yg betul. kalau bersyarah, dimakinya orang. Macam itukah yg kita mahu dari seorang pemimpin? Dia sentiasa dok mengata Najib, entah apalah salah si najib tu yg membuatkan dia sangat sakit hati. Eii.... asyik berdengki. Sanggup dia gunakan anak bini untuk berselindung. Cuba fikir balik kes jam Omega masa tengah hot dulu, Anwar lari ke sarawak, tinggallah azizah & nurul menjawab segala soalan dari wartawan. Si Karpal pulak diaaamm saja. Ada kat situ sebab kena tunjuk muka, kena tunjuk seolah2 back-up azizah. Tapi dia tahu what's going on...

Melainkan selepas BERSIH, saya tidak pernah tengok najib marah kat Anwar sebegitu teruk. Agaknya dah habis sabar kot.

Anonymous said...

Love u Tun M n Tun Siti.....sy mmg menyayangi anda berdua krn jasa tun yg teramat besar wat Msia ttp sy xmmuja Tun spt penganut PAS memuja Nik Aziz....
Tun berdua ibarat ibu dan ayah kpd sy sekeluarga...Semoga Allah merahmati Tun suami isteri hingga ke akhir hayat....

Anonymous said...

JANGAN PUJI MELANGIT?
BERTAUBAT SEBELUM TERLAMBAT?

APE KE BANGANGNYE PENCHACHAI2 PAKATAN SEMUA TU?

SIAPA YANG DIPUJI MELANGIT SAMPAI DISAMATARFKAN SBG NABI???

SIAPA YANG TAK RETI2 NAK BERTAUBAT WALAUPUN DAH TERDEDAH SINI SANA KEBOBROKAN PERIBADI DIA?

KESIAN NO PENCHACHAI2 PAKATAN..BANGANG GIIIILEEEEERRRRRR

Anonymous said...

Anon 12.48,

Siapa yang puji Tun melangit? Takde. Yang ada kami hanya berterimakasih dengan jasa beliau dan berharap beliau dikurniakan kesihatan yang baik.

Yang puji melangit tu orang Pakatan je, karamah la, nabi la, anugerah tuhan la, khalifah la. Punya la susah orang2 tu nak diiktiraf sampai terpaksa bagi anugerah yang tidak sewajarnya. Lu sickening la bro...

Tun ni tak payah orang bagi gelaran karamah, nabi, khalifah dan anugerah tuhan tapi ramai orang tetap sayangkan dia. Lu punya pemimpin terpaksa di"angkat" sebegitu rupa untuk tonjolkan aura mereka. What the f**k bro.

Think before you talk, don't talk cock.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

DS Najib pemimpin yg bijak tapi tak sebijak TDM,aku suka cara DS Najib tapi aku lebih suka cara TDM, yang pasti aku tetap sokong BN hingga nafas terakhir

zgmail said...

Aku amat menyanjung sejak Tun M memegang jawatan Menteri Pelajaran lg..Terima kasih tidak terhingga kpd Tun M yang telah terlalu banyak berjasa kepada negara. Klu tidak kerana Tun negara kita belum menikmati apa yang kita kecapi sekarang

Anonymous said...

Tun Hasmah sangat jovial..mmg sangat di senangi..Tun Mahathir takyah cakap le..thr best ever PM..yg dok dengki2 tu..syoh2 pi main jauh2..

Anonymous said...

kalau nak jumpa tun. pergilah solat jumaat kat masjid negara, saya pernah tgk melalui siaranlansung di tv1 dia ada di sana duduk di bhgn tepi kolam saf kedua. tanpa protokol, lepas solat baru ada yg perasan, ramai datang bersalam.

Anonymous said...

Aku suka sangat bila orang2 veteran macam Tun M dan Tun Siti pun boleh buat lawak2 ringan cam tu...
Itu tandanya mereka adalah orang2 yang sentiasa ceria dan berhati bersih....
Semuga Allah lanjutkan usia kedua2 mereka dan dapat memberi sumbangan idea yang baik untuk Agama, Bangsa dan Negara...Aaminnnn....

aku sayang Tun Mahathir said...

..sekali aku sayang Tun M..
..sekali itu juga aku sayang Tun SH

...aku saaaaaaaangat sayang Tun berdua..

Doa ku semoga Tun berdua beroleh Rahmat, Kebahagiaan dan Kesejahteraan selamanya.

Terima kasih, terima kasih, terima kasih..............

Anonymous said...

selagi muluuut madey berkata2... wajah mahafiraun ni semakin ditayang... legacy warisan sakanya tetap menghantuiii emnu.....

bayangan kerakusan & kekejaman lamanya semakin dingati.... bankrapnya Bank Bumiputera, hapusnya PERNAS, PPSMI-pinggir bahasa melayu, perlucutan kuasa raja2 Melayu, surat amaran jangan laksana hudud, bail-out syrikat anaknya MSIC, pembunuhan ulamak & rakyat memali, peristiwa merbau, batu burok, fitnah liwat I, ...... skandal LUTH oleh Ahmad Razali Ali, kerugian MAS -tajuddin ramli, hapus royalti minyak Terengganu, operasi lalang ISA, ..... pelbagai skandal nasinal .... sebelum ini...

kini..... umnuuu semakin nyayok....

Anonymous said...

I GOT A PHOTO WITH TUN ALL FRAMED UP IN MY HOUSE DURING WORLD EXPO SEVILLA SPAIN...1992.
TUN , MAY YOU AND FAMILY BE BLESSED WITH GOOD HEALTH AND FORTUNE.BERKAT SOLAT2 HAJAT JELAS TUN MENDAPAT KEBERKATAN DAN KESEHATAN DARI ALLAH AMIN.

JELAS TERPANCAR DI WAJAH TUN SUAMI ISTERI KESEJAHTERAAN HIDUP.

SAYA AMAT BERSYUKUR MALAYSIA MEMPUNYAI NEGARAWAN YANG BIJAKSANA SAPERTI TUN.PEMIMPIN YANG PANDAI RAMAI TAPI YANG BIJAKSANA ...ONLY COMES ONCE IN A BLUE MOON.ITS NOT EASY TO FIND ANOTHER YOU.

APA PUN LOTS OF LOVE HUGS AND KISSES FROM ME AND FAMILY TO TUN MAHATHIR AND TUN HASMAH.

Anonymous said...

Anon 6.39PM

Nampak beno, kamu ini ketinggalan zaman. Semua permasaalahan yang kamu bangkitkan semuanya sudah dijawab. Hanya orang seperti kamu yang tidak mahu memahami dan tidak mahu mengikutinya kerana dalam dada penuh dengan benci.

Mudah-mudahan kamu akan insaf satu hari nanti. Kalau tidak biarlah siluncai terjun dengan labu-labunya. Biarkan! Biarkan!


Rajin Membaca.

Melayu Perak said...

kerajaan Negeri masih gagal selesaikan masalah rakyat Sungai Petani

Sehingga ke hari ini masalah ketiadaa pengangkutan awam (Bas antara kawasan)di Bandar Sungai Petani belum dapat kerajaan Negeri selesaikan,Sekiranya permasalahan ini berlarutan ia akan mendatangkan kesulitan,lebih-lebih lagi ketika musim persekolahan akan bermula tidak lama lagi.kerana ada antara pelajar akan menggunakan pengangkutan awam sebagai pengangkutan ke sekolah.

Amat menyedihkan apabila satu tempat yang bertaraf Bandar sudah tiada pengangkutan awam yang utama (Bas Awam).jika perkara begini masih belum dapat Kerajaan Negeri masih gagal cuba menyelesaikan,,tiada guna juga Sungai Petani di iktiraf sebagai Bandar..sekiranya tiada pengankutan awam yang utama,(Bas Awam)

Dalam permasalahan ini Pisau Kedah juga tertanya-tanya,kemana perginya Exco kerajaan Negeri Kedah yang di pertanggungjawapkan ke atas kerja-kerja ini?kenapa tiada plan tindakan yang di ambil Exco berkenaan?apakah Exco berkenaan beranggapan Parti PAS ini masih menjadi pembangkang di Kedah??sehinggakan lupa apa kerja yang perlu di utamakan..sekiranya masih gagal selesaikan masalah rakyat,,Pisau Kedah cadangkan gugurkan slogan Sejahtera Rakyat,,kerana rakyat sekarang sengsara di bawah pemerintahan PR,,



Apalah yang sedang Exco ini buat sekarang ini ye???
masih lagi nak berebut ka jadi MB dengan Azizan??????
Apalah yang Eco berkenaan buat untu rakyat Kedah setelah menjadi Exco???
Apalah yang nak di buat Exco ini ketiadaan Perkhidmatan utama Awam (Bas Awam)yang telah tiada di Sungai Petani???
Berapalah gaji yang di bayar Kerajaan Negeri dalam kegagalan Exco ini gagal menjalankan tugasnya???

Anonymous said...

Semua yg TM buat untuk kebaikan,,tp org yg bodoh yang baca hanya Haramkah saja yg tidak tahu apa2...Lagipun bukan taraf dan luar kemampuan kita utk komen bnda2 berkaitan kwangan.Yg aku heran sngt knp selalu bela Ibrahim Lbya yg terang2 nk mati syahid(dia kata).Seingt aku xprnah pun kta pada siapa2 yg kata kt dia "Celako" atau mendoakan org utk keburukkan spt seorg "nabi" tu....Aku heran jugk dgn juak PAS..kerja jual ikan je,,sek rendah je tp klu cakap mengalahkn menteri kwangn...semua xbtl..klu ckp ugma mnglhkn ustz2 yg tngi ilmunya...Pndai ckp bank bumiputra bankraplh.enth2 xsmpn duitpn kt stu..yang duit KOHILAL,MEMALI DAN KUTIPAN DERMA CERAMAH knp xkutuk Nik Ajis..baiki dulu dlm perti Tuan biar betul baru blh kmen org lain.....

Anonymous said...

Segala AUTA, KORUPSI, KONSPIRASI & KEKEJAMAN Mahathir perlu disiasat dan diadili........ sejarah hitam "madey" tidak boleh dipadam dgn kosmetik pengampu2 umnuu ......... jika dia terlepas hari ini... di Mahsyar nanti tetap dituntut dan bicara di Mahkamah Allah Rabbul Jalil! ........ Janji Allah itu benar.

Melayu Perak said...

anon 10.56 pm....

ko bagi satu kalau ada AUTA,RASUAH,KONSPIRASI,KEZALIMAN Tun Dr.Mahathir. Jangan tau membuat fitnah dan melontar tuduhan kalau tak ada bukti.Pencacai pas/pkr/dapig memang suka menghabiskan modal air liur yang benar tak ada.

Anonymous said...

semasa madey jalan kempen perlucutan kuasa raja2 melayu dlm perlembagaan dulu... apa yg madey tak kata lanyak lodeh para raja & sultan..... tapi pembaziran kerajaan lg parah.....

skandal BMf--- dituruti dgn kematian pegawai bank BBMB jalil ibrahim... misteri..

pembunuhan ustz ibrahim libya & 14 orang melayu -- sampai hari ni tanpa bicara + pengadilan dimahkamh --- menjadi misteri..

skandal LUTH semasa adik iparnya Ahmad Razali Ali-- misteri---

Bail-out syarikat2 kroni & keluarga....

dsb.....

Anonymous said...

Cuba cari satu gambar Anwar dan Azizah yang macam ni, ada tak..?

pok ngah nik ajis said...

Aku terikat kisah seekor lembu PAS bernama bunyamin. . .Dia ni dah arwah pun. .Kata Tun tgk video lucah dgn anak cucunya. . Dah mampus ade ke dia sempat minta maafkn Tun? .

Opss. . TG nicky ssempat email kot kat tukang cabut nyawa bahawa bunyamin ni org surga. ,

Ha. . Ha. . Ha. ,Badigul semua Penyokong HamPAS. .Kaki fitnah. . .!!!!!

Anonymous said...

Klu puak Hampas nak bicara kes Ibrahim ko saman lh kerajaan...nnti keluar habis cerita atas kubur di simbah air wangi nak srh org kata mati syahid..lps tu kluar habis crita kutipan duit memali yang entah ke mana...kluar plk crta puak2 ni parti ajaran sesat yang kata xlut ditembak...org Pas ska cari crita2 yang xder bukti untuk burukan kerajaan.Kalaulah ayah pin ditangkap atau ayah pin terbunuh puak2 pas akan sokong ayah pin sbgaimana mnyokong Him Lbya.

Anonymous said...

santai???..iyer ker tu..jiwa tak tenteram sebenornya mahathir tu..dendam kesumat pada anwar samapi mati akan dibawa nya..apa yg mahathir tak buat kat anwar..fitnah..semua cukup..masih tak puas lagi..masih dendam lagi..makin hari Allah makin tunjukkan semua belang dia..hanya org2 yg jahil dan byk dpt projek jer yg tak nampak perbuatan dia..masih tak puas lagi..buat buku pulak..fitnah tu..supaya dibaca oleh generasi akan dtg..bnyk dpt saham laa kau mahathir...fikir2 kan lah..