IKLAN BERBAYAR

Wednesday, January 18, 2012

ALAMAT MALAPASSSS DAA....




Kerajaan Negeri Selangor membuat rombakan kecil dalam pentadbirannya dengan portfolio Hal Ehwal Islam, Infrastruktur dan Kemudahan Awam diambil alih oleh Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.


Ketika mengumumkan demikian hari ini, Abdul Khalid berkata, portfolio Adat Resam Melayu, Belia dan Sukan negeri pula disandang oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sijangkang yang juga Yang Dipertua Pas Kawasan Kuala Langat, Dr. Ahmad Yunus Hairi.


Dr. Ahmad Yunus, 47, berkelulusan Ijazah Perubatan dan Pembedahan dari Universiti Malaya, menggantikan Datuk Dr. Hasan Ali, yang dipecat dari Pas pada 8 Januari lepas.


Hasan sebelum ini merupakan Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Islam, Adat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam Selangor.


Abdul Khalid berkata, Dr. Ahmad Yunus dilantik memegang portfolio itu kerana beliau pernah menjadi pembantu exco untuk portfolio Belia dan Sukan sebelum ini.


Portfolio ini dipegang oleh Menteri Besar. - BERNAMA


51 comments:

Anonymous said...

makin kusut otak dan berserabut laaa rambut abang khalid ....

hihihihi ....


kalau tak caya mai kita pakat pakat tengok ramai ramai ....

siap gadoh gadoh sampai senseng lengan nanti ....


tungguuuuuu .......

Anonymous said...

SEMAKIN HARI SEMAKIN TERUK LAA NEGARA KU M'SIA..
SEMAKIN HARI SEMAKIN MENJADI2 FITNAH..SALAH GUNA KUASA..
RAKYAT SEMAKIN SENGSARA...
PUAK2 UMNO SEMAKIN KAYA DAN BERMAHARAJA LELA...FITNAH BESAR MELANDA BUMI M'SIA..ANGKARA SIAPA????
SELAGI KAMU BERKUASA...REKA LAH FITNAH BANYAK2...AKU HANYA PERCAYA DAN TAWAKAL PADA ALLAH SAHAJA

Anonymous said...

yang paling aku pelik sekaliiii ...

kenapa pulak abang lid yang pegang kerusi hal ehwal islam tuuu ...??????

mana perginya ahli ahli yang hebat dan berilmu serta yang maha arif .. dalam parti pas ....????


jaga jaga orang orang dalam parti pas ...

nampak macam korang ni nak dijadikan lembu lembu ...

takut jadi lembu korban pulak nantiiii .....


tuuunggguuuu .......

Reverse Gear said...

Nantikan kemunculan khalid gagap membenteras maksiat di selangor!..kalau dia berani la

http://reversebaikpunya.blogspot.com/

Anonymous said...

tapi GAP...kenapa siBERUK tu menggigil ketawa sambil tutup muka?....muahaahahahahahah. Pelik betul ye...beruk tu pun mengikuti perkembangan politik Selangor Darul Gagappppp

Anonymous said...

Ini tanda tanda kiamat PKR Selangor bila pangkat berkaitan ugama di pegang oleh orang yang jahil ugama.

Bahaya ni. Takkan satu Selangor tak ada orang yang layak dari Khalid? Apa sudah jadi dengan sistem pendidikan Malaysia. Heran ni...

Itu ertinya DAP tak fikir samada ianya perlu disempurnakan oleh orang yang arif tapi lebih kepada pentadbiran yang pasif.

Dengan pentadbiran 'menutup punca kecoh' dalam kerajaan negari aman sikit untuk dorang berhempas pulas memeras negeri mencari wang untuk pembiayaan PRU13.

Duit yang sapu dari awal dulu tu dah jadi hak peribadi. Jangan di pakai untuk walaupun perjuangan kepada Allah seperti yang di contohkan oleh kaki sapu Kelantan Si Bewak N.ajis.

SAPU SAPU, BEDAL, KEBAS.

Anuwar ok. Pembiayaan Yahudi tunggu kertas baget dari Anuwar. Parti lain nak duit Yahudi boleh tapi syaratnya perlu perjuangkan 'Kote Bengkok'.

Anonymous said...

melopehhh rani mukarjee. padan muka penjilat dap.

cik sue said...

Pelek la, kenapa hanya puak umno yang kaya, buta ke apa, puak pas dan pkr pakai bmw, kereta-kereta mewah, tak kaya ke?

Anonymous said...

setahu aku

fitnah memfitnah ni bermula sejak anuar jatuh ..

sejak itu jugak anuar lah juga yang telah memulakan langkah langkah merosakkan bangsa sendiri
dengan melakukan pelbagai sandiwara

sandiwara permainan anuar tidak pernah mendapat tempat dihati sehingga terbit pelbagai fitnah yg dikluarkan dr mulut anuar dan yg kluar dari delegasi pakatan anuar hasil dari bancuhan bancuhan anuar ...

anuar lebih mengerti kelemahan parti yang pernah di pegangnya dulu ..

anuar lebih tahu selok belok parti yang pernah dia menang besar dulu ..

maka dia jugak yg lebih tahu bagaimana nak menrobek dan melingkopkan parti lamanya ...

apa lagi kalau bukan melalui fitnah ...!!!

kalau dulu juak juak dalam umno bukan jenis yang mudah berkata kata menyakitkan ... hanya lebih suka diam dan sengeh saje ..

tapi sekarang ..

umno belajar mencarut dari org orang dalam pas ..

jangan ingat pas aje pandai mencarut ...

tengok aje lah muslimat pas yang memaki hamun tak tentu pasal ... menyumpah ... menjerit ...
semasa 901 hari tuu ...


tak malu ke... jadi anak dara .. terpekik terlolong kononya nak jaga bangsa .. nak jaga agama ..tapi terpekik kat tengah jalan depan orang ramai ... seronok tayang muka ..!~!! seronok orang tengok gelagat awak yg kononnya perjuang ...

pperjuangkan dulu org org islam dalam pas ..dalam pkr ...
apa nak jadi ...???

mana perginya pejuang pejuang dalam pas ...????

apa sal tak nasihat aje ...
anak dara tergedik gedik terjerit jerit tu ..?? kasi diam .. biar jadi muslimah bersopan .. biar jadi anak dara berbudi bahasa ...

huh ..!!!

aku tengok macam betina sundal ade laaa....

terpekik kat tengah jalan ...
terpabaring ramai ramai jantan betina kononya nak berdemontrasi tuuu ...
tak ubah rupa macam sundal ke...

mana pergi mak bapaknya ...???
2x5 jugak ke ..????



tengok cermin laaaaa...

sebelum nak mengata orang lainnnn ....

Anonymous said...

akhirnya... PKR / DAP dah x percaya pada PAS utk pegang portfolio tersebut sbb tu si khalid yg pegang jawabnya lepas ni mungkin tak ada lagi operasi cegah maksiat yg agresif dan bertambahlah umat islam yg sesat hadir ke gereja tanpa rasa risau akan di serbu olih pihak jabatan agama....makanya portfolio agama hanya tinggal nama....

duluPAS said...

Parti Peliwat dan Homoseks PKR jaga hal ehwal Agama Islam????biar betul

Parti Ajaran Sesat PAS jaga hal ehwal tarian zapin dan sukan pingpong, baling dart, bola lisut???biar betul

aku nak tengok kalau ada acara sukan Renang Wanita di Selangor nanti, Exco PAS ni akan hadir atau tidak acara sukan bertaraf olimpik ini? kalau dia hadir, adakah dia akan tutup mata waktu menyaksikan perenang2 wanita berenang? atau dia akan mengeluarkan fawta baru PAS iaitu menonton wanita berenang tak menutup aurat diharuskan dalam agama pas.

Anonymous said...

Dah aku katakan PAS tu Lembu, DAP tu Babi, PKR tu ... malu nak sebut.

Lembu + Babi = Lembi + PKR = Lembik.

Bertambah sial PR ni hancus lah.

Anonymous said...

Mampus Malaya ni di buat nya, ni semua gara gara Muslimat PAS yang gatal kelentit. Sekarang Abang PAS jaga bola lisut pulak (amacam kalau mula American Football pulak, boleh aksi ganas babe), jangan lupa Super Bowl 5 Feb.

Aku minat NFL tapi tak gila cam PR ni.

Anonymous said...

ayuhhhh khalid benteras maksiat kat selangor nie!!!!boleh ker
macam dato hassan?

nampak sangatlah potpolio agama dah tak layak di pegang oleh exco dari PAS...orang PAS tak leh caya lagi dah.... asyik menyondol aje jika terlalu kuat agamanya bila
pihak JAIS buat serbuan maksiat nih!!!

maka maksiat yg dipelopori oleh geng DAP semacam dapat lesen utk berleluasa lagi bila MB mudah menikus!!

Anonymous said...

panggil MB sekarang..ustaz khalid!!!!

MB@exco agama serang hendap cegah maksiat!!!..takbirrrrrrrr

Anonymous said...

semua ahli sukan pompuan di Selangor kena pakai seluar dan baju panjang le lepas ni kalau nak main bola (segala macam bola le, tampar, sepak, lisut).

yang nak berenang pun kena pakai baju kurung atau jubah panjang le.

sebab ulamak PAS dah pegang Exco Sukan.

PenganutPAS said...

apa khalid pegang exco agama ???
khalid yang mintak maaf pada pastor DUMC lebih alim dan arif dari wakil rakyat PAS .
Makin suburlah Islam liberal di selangor.
Tahniah kepada elizebeth wong kerana dapat menguasai portfolio agama.

Anonymous said...

Pkr pegang portfolio agama? Ini lawak jahil ni..
Mengapa pas diam? Camne nak hudud ni? Muslimah pas boleh gospel lagi la kan?
Pas btl2 terbukti hanya anjing suruhan dlm pakatan.

Anonymous said...

Eh? Umnobn je ke yg kaya? Alangkah bangangnye pencacai pakatan kat atas tu..dahla bangang, dengki dan busuk hati jugak..hehe

Anonymous said...

khalid membunuh jawatan exco agama
dari PAS dengan melantik dirinya
memegang potpolio agama supaya klon
dato hassan tidak wujud dianggap pengacau tidak berlaku lagi!!!

akhir pemimpin PAS semacam menggadai
islam..kerna tidak mendesak urusan
agama di pegang dari ahli PAS!!!

maka masa panjang..PAS tidak relevan lagi di kaitkan dgn
islam itu PAS..PAS itu islam!!
nyatalah slogan itu bohong
yg nyata!!!

Anonymous said...

Lembu Lembu Lembu, sorry tersilap PAS PAS PAS, bru betul.

Malu aku nak berkawan dgn orang PAS lah aku tak suka sukan, alah menyampah lah you ni Khalid Kimak.

Anonymous said...

Soalan membunuh, Apa komen Khalid Gereja?

hanizam said...

juak sesat PAS tak boleh nak cakap ape lagi...dorang tau dah kena kencing hidup-hidup...

jilat & tadah jelah bontot tu supaya senang kena SONTOT dengan PKR & DAP...

jadi keldai PAKATAN...

kah..kah..kah..kecian rani murkajeee ni...nangis sambil tadah baldilah...mau tutup 1 minggu pejabat dia...

Errr, PAS tak mau turunkan bendera separuh tiang ke??? hu..hu..hu..

duduk dalam PAKATAN, ibarat tunggu masa nak KOJOL je...lubang kubuq dah siap gali, cuma tak tau bila nak masuk...

Anonymous said...

Jawapan Khalid Gereja, agaknya lah = Khalid Gagap lagi alim & warak dari aku, hehehehehe. Bertambah sial PR ni moga Allah bagi hidayah.

Anonymous said...

Bob lokman tak nak tolong khalid ke? Terpaksa la bob masuk PKR pulak lepas ni..keh keh

Anonymous said...

Ha Ha Ha Ha Ha Ha gila punya keje. Buat parti Islam baru lah.

Anonymous said...

Ini termasuk dalam tanda tanda kiamat ke? atau PAS yang kiamat, Hell Liluyah.

Anonymous said...

hah !!!

khalid ibrahim jadi exco agama ??
pulak.??
yg ramai ramai dalam pas tu bikin apa ?

tidoq .. hayun teloq je ke..?

macam tak caye je

padan muka pas

ini baru betul namanya

pas terlepas melepas ...

Anonymous said...

apa ni cerita sinsing lengan,lembu itukan kak ijat punya cerita..kutok pas kena batang sendiri bodoh piang betulah....umno...umno...pak jamil khir sapu duit zakat apa cerita..semua laporan dari ketua audit negara..bagi pencerahan.

Anonymous said...

Exco pas jaga adat resam, belia dan sukan? Bukan jaga hal ehwal Islam? Tak sangka Allah 'hina' pas sedemikiab rupa..Pas itu Islam, Islam itu Pas sdh jadi lapuk daaaaa...tak keramat lagi daaaaa..hehe

Anonymous said...

lembu kalau semua kak ijat punya..

ngko makan daging babi laaaa ....

anon 1205

Anonymous said...

makin ramai orang Islam murtad

Anonymous said...

Malaysia ni tak lama dah mesti gempa bumi angkara nuar dajal

Anonymous said...

hahaha video BBC tu sah bukan nuar..perut tak buncit pun@!#$#@@#

Anonymous said...

tak boleh nak jawab suroh makan babi...inikah jawapanya....jawapan orang meroyan

kurr.. said...

MAAF..RALAT...SIKIT

KHALID TERSILAP DENGAR ARAHAN ANWAR IBRAHIM...

RAKAMAN PERBUALAN TELEFON TERSEBAR DAH =

''......PORT POLIO ISLAM TU BAGI DAP LA.. NGOK...

BUKAN KAU YG JAGA...''

KAH3...ADAKAH ANAWAR AKAN BUAT PORT POLIO 'HUKUM HUDUD.??? BUAT TU MEMANG BUAT......KAH3.. TAPI ANWAR AKAN BG DAP JAGA.....KAH3...

Anonymous said...

Ha Ha Ha x 1,000,000 PAS memang bangang. Sebut dgn lembu Kak Jat kena hina pun tak perasan.

Anonymous said...

Beruk tu tak habis gelak lagi, Ha Ha Ha x 1,000,000. Kesian PAS.

Anonymous said...

"Beruk tu tak habis gelak lagi, Ha Ha Ha x 1,000,000. Kesian PAS."

Terperanjat Beruk N Ajis & Hadi, Dr Hassan gelak je agak nya, padan muka kau agak berkata dalam hati nya. Balasan Allah, kat dunia lagi dihina, tapi dia orang tu lembu mana nak perasan.

Anonymous said...

more fibrous brain tangles hair laaa .... brother khalid hihihihi .... if you do not believe we mai see public discussion public discussion .... gadoh gadoh completed until later .... senseng arm tungguuuuuu ...... .

Mohd Fadzil Bin Abdul Hanid said...

ISU HUKUM HUDUD ; SATU PANDANGAN PERIBADI.

http://fadzilmahasiswa.blogspot.com/2012/01/isu-hukum-hudud-satu-pandangan-peribadi.html

Anonymous said...

MEKUM USTAD KHALID!!!!MACAM TAK CAYA!!!!DAPAT JADI USTAD... USTAD TAIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Anonymous said...

nak suruh ustad khalid ibrahim baca khutbah lah

Anonymous said...

DR. RANI PANDIKUTTI.

KENA MAIN PANTAT DGN AL-JUBURI!!!

MELEPAS DAH!!!

TAK PER MASIH ADA PELUANG. GI JUMPA AL-JUBURI, KALAU DIA PEKENAN BOLEH TONGGENG BONTOT NANTI DIA KASI HABUAN.

HABUAN KOTEK BENGKOK!!!

Hehehehehe................

Anonymous said...

Bob lokman tak nak tolong khalid ke? Terpaksa la bob masuk PKR pulak lepas ni..keh keh

January 18, 2012 11:49 PM

----------------------------------------------

BOB LOKMAN LEBIH BAIK MASOK HOSPITAL ORANG CACAT OTAK!!!!

Anonymous said...

yang paling aku pelik sekaliiii ...

kenapa pulak abang lid yang pegang kerusi hal ehwal islam tuuu ...??????

mana perginya ahli ahli yang hebat dan berilmu serta yang maha arif .. dalam parti pas ....????


jaga jaga orang orang dalam parti pas ...

nampak macam korang ni nak dijadikan lembu lembu ...

takut jadi lembu korban pulak nantiiii .....


tuuunggguuuu .......

January 18, 2012 10:38 PM

------------------------------------------

ORANG PAS MEMANG DAH LAMA JADI KERBO LANDO!!!

Servant of God said...

Lepas nih ustat khalid ketuai serbuan ke sarang maksiat kaa?

Anonymous said...

Ini adalah startegi terbaik untuk menyelamatkan selangor dari jatuh. PR betul-betul bergantung kepada undi bukan melayu! Untuk menyakinkan bukan terus menyokong kehebatan DAP perlu ditonjol, DAP akan kata lihatlah kita mampu menundukan pas(gerakan islam) dalam selangor dan sebelum mca tak mampu pun berbuat demekian. Khalid memang hebat , inilah kaedah pasaran terbuka!

n9_maskman72 said...

kah3......
nmpaknya tk pyah org umno/bn susah2 nk klahkan pas kt selangor....psal bro lid siang2 dh k.o kan pas....senyum dr rani pn makin tawar....n pnyudahnya dr hassan jga yg mng dr segi moral.....

Anonymous said...

Gap, aku duduk di apartment di area shah alam, masalah beratnya ialah sampah kat rumah aku makin berlambak, tak de sapa kutip, dulu alam flora kutip hampir setiap hari, lori sampah datang waktu subuh. Peninglah Khalid ni. Terang2 nak menyerah kalah pada pru13 ke?

Anonymous said...

Cuba tengok senarai orang2 terkaya di Malaysia, ada orang UMNO tak?