Tuesday, January 24, 2012

FAKTA ROADSHOW SODOM OLEH PENYODOM !


sebelum keputusan kes liwat berlangsung anwar telah melakukan 18 roadshow ceramah kes liwatnya di seluruh negara.

penyokong liwat yang hadir di mahkamah berlegar pada jumlah 5000 ribu sahaja.

18 siri roadshow.
5000 yang hadir sewaktu keputusan.

bermakna setiap satu roadshow anwar hanya mampu menarik 277 orang untuk hadir memberikan sokongan pada 901.

makin mereput lah parti haramjadah ni !


46 comments:

Anonymous said...

Anwar still put his dick in Saifuls shit-hole.

Anonymous said...

I agree with anom 24, 2012 9:41 am

Tun Teja said...

Beginilah jikalau dijangkakan homoseksual dan sodomi dihalalkan di Malaysia:
1) Masa'alah sosial
2) Masa'alah ekonomi
3) Perubahan politik di Malaysia
4) Kerosakan maruah
1)Pemuda generasi baru akan berminat penuh dengan hubungan homoseksual samaada secara terang terangan atau tersembunyi yang jadi rahsia peribadi mereka. Ini kerana exposure homoseksual sudah dibenarkan merempuh kealam media, pemuda generasi yang lemah akan terjerumus untuk mencuba pengalaman yang disangka 'menggairahkan.' Pemuda generasi muda akan menggunakan aktiviti homoseksual ditaman orang ramai, tanpa segan silu, di tandas, dishopping mall, di padang stadium dan di mana ada parti hiburan yang menjebakkan mereka ke dunia permintaan dan penggunaan dadah akan naik, dikalangan masyarakat homoseksual. Jenayah liwat akan berlaku lebih jelas dan cepat, terutama lelaki yang membalas dendam terhadap mangsa mereka.
Tidakkah ini menjahanamkan generasi akan datang terutama orang Melayu?
2)Masa'alah ekonomi. Kerajaan Malaysia akan kekurangan asset negara kerana generasi muda amat asyik dengan homoseksual. Dikalangan masyarakat homoseksual ini, mereka selalunya tidak ada vision, cita-cita untuk mencapai kemajuan dan kecermelangan dalam bidang pertahanan, ekonomi, pelajaran, sains dan technoloji, mathematics, research and development. Akhirnya rakyat Malaysia akan jatuh rugi kebawah taraf antarabangsa yang teruk.
Kalangan homoseksual akan mewarisi kalangan masyarakat dzaif pada masa akan datang, atau impoverished, kerana mereka tidak mampu membangunkan ekonomi keluarga mereka. Kerajaan Malaysia terpaksa menghabiskan dana atau tabung untuk membantu penyakit HIV Aids atau kalangan homoseksual yang sudah ditimpa malang kerana kerajaan mahu 'mendahulukan rakyat' dalam thema 1 Malaysia.
3) Politik Malaysia akan mendekati negara yang berkerajaan reput, bankrap, kerana kurang ekonomi pesat yang diamalkan oleh semua rakyat Malaysia jika mereka turut menghalalkan undang-undang homoseksual dan sodomi.
4) Rosak akidah, lemah keislaman orang Melayu, maruah sudah terlalu jatuh rendah kerana homoseksual dijadikan perkara yang lumrah.

Anonymous said...

277 dari setiap ceramah?
Tapi aku rasa HANYA yg hadir pada setiap ceramah Anwar saja yg pergi ke mahkamah pada hari tu kerana....

DI SETIAP CERAMAH ORANG SAMA SAJA YANG HADIR. Orang tempatan tidak hadir.

Anonymous said...

berita terkini

anwar akan hapuskan undang lapuk anti liwat....jika PR membentuk kerajaan hukum liwat dibenarkan berjalan serentak dengan hukum hudud ...kah kah kah.....

Anonymous said...

Apa nak diherankan sangat dengan jumlah yang hadir tu...IF ..IF only..Annuar menyedari yang ramai tu datang kerana nak tengok muka Peliwat Negara dari dekat je Tuu..d jokes still on him..macam mayat Firaun YANG dijanjikan Allah akan di pertontonkan kepada Ummat.

Jangan lah dirisaukan sangat ...tiada apa yang menggempaqkan..

Anonymous said...

yang kena dakwa DSAI , persolannya kenapa perlu roadshow satu Malaysia ? apa tujuannya ?

jawaplah di mahkamah , gunakan masa yang ada untuk sediakan dokumen , saksi , bukti yang membutikan DSAI tidak bersalah bukan road show .

bukan apa nanti bila masa perbicaraan tak ada la usaha menagguhkan lagi perbicaraan sampai 70 kali .

kalau tak salah tak perlu roadshow tak perlukan sokongan dari orang ramai . orang ramai sejuta pun tak akan dapat membantu kerana sejuta orang tersebut tak akan dapat beri bukti atau menjadi saksi dalam mahkamah .

kepada yang nak sokong tu sokong lah dengan bijak bukan dengan dengar hasutan . Otak ada gunakan secara bijak bukan di pergunakan .

kalau DSAI tak salah insyaallah mahkamah akan lepaskan tapi jika benar DSAI bersalah terimalah dengan redha . bukan dengan taksub membabi buta ..

Anonymous said...

Dr. Hassan Ali pun akan buat roadshow juga. Saya rasa orang akan lebih mempercayai Dr. Hassan dari Bang Non kerana Dr. Hassan Ali memperjuangkan yang haq, menentang murtad, menentang penjualan arak kepada orang islam, menentang kemunculan rumah urut, tidak meninggalkan air mani dalam jubuq sesiapa, tiada china doll. Kita tengok siapa yang akan mendapat audience yang ramai nanti. Tunggu....

anwar ejen yahudi said...

Pada 901, tiada apa apa sekatan langsung kepada sesiapa yg mahu dtg menyatakan sokongan kpd anwar.

Dari lebih kurang 20 juta rakyat malaysia, tu pun aku dah diskaun sbb rakyat malaysia lebih dari 20 juta.

Ok la..tolak org sabah sarawak sbb jauh. Ok la tolak org kelantan, terengganu, kedah, perlis yg jauh jauh.

Kesimpulannya berapa peratus je rakyat malaysia yg betul betul jilat si al jub ni?


Ikut perkiraan kurang 0.5%.

Berbeza betul zaman tahun 1998.

Lu pikir la sendiri.

LIWAT TETAP LIWAT

Anonymous said...

betul tu yang 5000 tu jugalah yang dok meroyan masa shit2.0 dulu tu takde orang lain le tu.Balik-balik orang yang sama.Takdo kojo....takdo duit ....takdo otak....dan takdo tolo dan suko garu lubang kunyit heheheheh

Anonymous said...

TUN TEJA

SBLM KES ANWAR PUN RAMAI DAH ANAK2 MELAYU PUNYA KES SONGSANG. JGN NAK NAFIKAN. KBNYAKAN YG BUANG ANAK PUN MELAYU, KHLWAT PUN MELAYU. YG MINUM ARAK PN MELAYU. BANGSA LAIN MINUM ARAK TP TAK LAH SAMPAI MEREKA MABUK TP MELAYU MINUM HINGGA SANGGUP ROGOL ANAK SBB TAK SEDAR DIRI.
JD JGN BG ALASAN KERANA ANWAR KES INI AKAN BERTAMBAH. KO BERCKP KERANA POLITIK TP FAKTA KO TAK TAU. KO TAK PENAH LAWAT MEREKA2 YG BERMASALAH. KO HNYA CKP DGN FAKTA YG ADA DLM GAP JA

kulatlapok said...

siannnn KAT GAP dah x ada isu... citer ko asyik berulang2pasal sodomi anwar.... JANGAN BIMBANG, SAIFUL AKAN BAWA BUKTI BARU, KERANA DIA SEKARANG SEDANG MENGANDUNG ANAK LUAR NIKAH ANWAR... muaakakahkahkaghh

Anonymous said...

Jangan lupe, yang byk datang tu pun geng2 parti hamPAS dari pantai timur je. Diaorg tu bukan ade keje pun, dok menyembang bab politik kat kedai kopi no. satu. Pastu kene hulur sorang duit poket ke KL, jadi mereka pun pergi la... muka yg sama masa BERSHIT 2.0 jugak...

Anonymous said...

Pssttt... hint untuk polis mencari sape dalang buat bom masa di mahkamah pada 9 Januari lalu...

Cuba la selidik sikit2 dgn puak2 setan dari pantai timur khususnya dari Kelantan. Diorg tu blajar dari puak pemisah Thai la... sape lagi..!!!!

Anonymous said...

dah menjadi satu sikap kepada segelintir orang malaysia ..segelintir sahaja..yang suka menzahirkan perasaan membangkang kepada arahan2 yang dicadangkan untuk kebaikan semua. contohnya:

1. dizaman persekolahan murid tidak dibenarkan menghisap rokok, tapi bagi sesetengah anak2 yang ingin menunjuk keras kepala berusaha sedaya upaya melakukannya.

2. dah remaja mereka merempit. berbagai usaha dilakukan oleh pehak berwajib tapi mereka tetap meneruskan kegiatan itu.

3. dah dewasa menyertai parti pembangkang. tak tau apa yang tak kena dengan kerajaan sekarang tapi mereka tetap membangkang sedangkan mereka tentu sedar parti pembangkang yang disertai tu sebenarnya tak sesempurna manapun.

4. semasa afaghanistan bergolak dulu ada sebuah parti politik kita mengumpul anggota konon untuk menjadi mujahid berjuang membantu afaghanistan. tun m telah melarang rakyat malaysia menyertainya tetapi pemimpin parti nampak beria2 mau meneruskannya. tapi, bila tun m benarkan mereka pergi dengan risiko tanggungan sendiri, tak dengar pulak ada yang meneruskan perjuangan tersebut!!

5. 901, sebelum dibenarkan konon2 100,000 akan menyertai, tapi setelah diluluskan tak seramai manapun yang datang!!!

maknanya ramai orang kita yang suka menunjuk mereka pembangkang. ada tak sape2 yang boleh terangkan adake itu sejenis penyakit??

Anonymous said...

TUN TEJA

SBLM KES ANWAR PUN RAMAI DAH ANAK2 MELAYU PUNYA KES SONGSANG. JGN NAK NAFIKAN. KBNYAKAN YG BUANG ANAK PUN MELAYU, KHLWAT PUN MELAYU. YG MINUM ARAK PN MELAYU. BANGSA LAIN MINUM ARAK TP TAK LAH SAMPAI MEREKA MABUK TP MELAYU MINUM HINGGA SANGGUP ROGOL ANAK SBB TAK SEDAR DIRI.
JD JGN BG ALASAN KERANA ANWAR KES INI AKAN BERTAMBAH. KO BERCKP KERANA POLITIK TP FAKTA KO TAK TAU. KO TAK PENAH LAWAT MEREKA2 YG BERMASALAH. KO HNYA CKP DGN FAKTA YG ADA DLM GAP JA

January 24, 2012 11:28 AM

--------------------------------

Betul tu.....Salah satu negeri penyebar gejala maksiat ni adalah KELANTAN, negeri termaju dengan kes buang bayi dan anak luar nikah.....

Tak payah nak nafikan la.....

Anonymous said...

sape dtg 901 dapat duit pocket sbyk rm200

Anonymous said...

takde sape nk jadi saksi or sokong si peliwat di akhirat kelak

Anonymous said...

GAP ada penyokong Nuar dah buat pengakuan.. Nuar mmg kaki suntut! X caya lu tanya anon 11:28 AM aahahaha. Wey anon ko nak kaitkan Nuar dgn gejala sosial jugak kerr? Ni lah perangai buruk pencacai tak sedar dek untung.. Haram semua jadi halal atas alasan POLITIK. Korg jilatlah jubor Nuar puas2 sampai jadi kaya pun aku tak kesah taw!

Nuar2 dari soal akhlak sekarang dah merebak ke soal akidah.. Undang2 yg ikut pandangan islam pun.. sanggup ko tentang! Liwatpun nak dihalalkan! Apalah nasib politik M'sia ni.. Nampaknya korang mmg paksa aku pangkah BN. Nasib Najib ok kalao tak konfom aku x tak turun mengundi punye..

legsorbreast said...

impian anwar jadi pm akan terus berkubur jika dia bukan lagi mp.
pastikan pr13 lawan nya nnti bukan calang2 orang

Anonymous said...

Anuar hanya ada satu penentang yang akan memusnahkan impian mat jeninnya Dato Hassan Ali adalah orang yang paling layak bertanding bersama anuar biar dia tahu tinggi rendahnya langit ni........

Nok said...

parti pas biasa le bila terkena kat badang hidung depa kalau boleh semua nak nafikan.... depa buat semua betui...tak mau terima hakikat yg depa banyak buat kerosakan dibumi yg bertuah ni...lepas tu harap rakyat sokong depa.... depa ingat rakyat semua bodoh dan percaya segala fitnah mereka, tengok serban pun tahu batapa hapraknya puak2 ni....tunggu malam sikit kalau nak menang PRU13 nanti.....insyaallah.......tolong tanya nik aziz apakah kejayaan pas ke PKR setelah memerentah 4 negeri......bagaimana sokongan rakyat terhadap mereka masa kini bertambah ke?????

Anonymous said...

MUKA PELIWAT TEGAR DI APIT OLEH PENYOKONG PELIWAT TEGAR!!

Anonymous said...

FACE OF A SHIT HOLE BANGER!!!

Anonymous said...

Ini lah muka pengerudi STOR KUNYIT!!!

Anonymous said...

Tiap2 malam Wan Azizah nak lena tidor sebab memikirkan tabi'at laki dia yang gemarkan menyondol lobang buang N.ajis. dan Pelacur China.

Anonymous said...

Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
(Surah Al-Hujurat ayat 13)

Sesungguhnya sekiranya kamu berpegang teguh dan mengikutinya, nescaya kamu tidak akan tersesat selama-lamanya. Itulah Al-Quran
dan Sunnahku .


WAHAI PENCACAI2 PAS

WAHAI PENCACAI2 NIK AZIZ...

WAHAI PENCACAI2 ANWAR IBRAHIM...

SEDAR LAH..TAUBAT LAH..

CUKUP2 LAH MEMBELA PELIWAT DAN BERSEKONGKOL DGN PEMUTARBELIT..

LIWAT SESAMA JENIS..NABI TIDAK NGAKU UMAT..

Anonymous said...

Orang2 PAS semua dah dapat pengakuan dorang boleh terus meliwt dan berzinah sbb si N.AJIS kan NABI dan si PELIWAT tegar AL-JUBURI TU IMAM MAHDI MEREKA.

Hehehe....

Anonymous said...

PKR akan berkubur, kerana tak lama lagi PKR membawa maksud "Program Kubur Ramai-Ramai".

Sepilah Malaysia dari fitnah ...

Anonymous said...

HAHAHA...APA YANG AKU NAMPAK..KAU ORG SENDIRI CITER..DAN KAU ORG SENDIRI YG KOMEN..SYOK SENDIRI MAKI HAMUN..SUKER HATI KAU LAHH LABU..HEHEHE..MANA ADA ORG PEMBANGKANG YG NAK BACA BLOG KAU PUN...AKU JER YG RAJIN BAGI KOMEN..TAPI KAU NIAT IKHLAS DA CKIT PUN TAK PERNAH KOMEN MAKI HAMUN..SEBAB AKU MASIH INGAT DOSA PAHALA DAN BALASAN ALLAH.

APA2 PUN SUKER HATI KAU LAA..BLOG KAU...TAK KISAH LAH..

Anonymous said...

Kolumnis pertahan dakwaan Rosmah belanja RM325,000

Kolumnis Sydney Morning Herald Andrew Hornery mempertahankan dakwaannya bahawa isteri perdana menteri Rosmah Mansor membelanjakan lebih RM300,000 semasa lawatannya ke Australia.

"FLOM (wanita pertama Malaysia) dakwa saya membesar-besarkan secara liar lawatan sambil membeli-belahnya di Sydney?

"Saya tetap pertahankan setiap kata-kata saya. Sumber saya amat kukuh," kata Hornery dalam Twitternya kira-kira sejam lalu.

Isteri Datuk Seri Najib Razak semalam menyangkal dakwaan Hornery yang dibuat dalam seksyen 'Private Sydney' harian itu dengan menyifatkannya sebagai "karut, dibesar-besarkan secara liar dan tidak benar".

Selain perbelanjaan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik, Hornery juga mendakwa Rosmah dan suami menginap di emper (penthouse) bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen ke Malaysia untuk mengenakan

Anonymous said...

TOLONG BACA KOMEN2 BERBAGAI KAUM RAKYAT M'SIA DI MALAYSIAKINI..AKU PUN DAH MASAL NAK COPY PASTE....

ITU LAH SEBENARNYA KEADAAN DAN KEHENDAK RAKYAT M'SIA

Anonymous said...

kalau suami kaya cam bill gates, steves jobs ke donald trump ke roman abrahamovic ke.. xapelah jugak. ataupun punya kilang besi ke.. kilang petroleum ke. kilang kereta ke diserata dunia. ataupun suami bintang filem cam tom cruise ke. jim carrey ke. tak ape jugak. memang incomenya banyak. ini setakat isteri perdana menteri. besar ke pendapatanya?

Anonymous said...

SEMALAM Datin Rosmah menafikan laporan akhbar berpengaruh Australia, The Sydney Morning Herald tentang kisahnya berbelanja boros sehingga lebih RM300,000 di sebuah butik di Sydney dalam satu percutian peribadinya bersama Najib.

Namun Rosmah hanya menafikan laporan akhbar Australia tersebut yang menggelarkan beliau sebagai "First Lady of Shopping" dengan sepatah kata "saya selalu menjadi mangsa" [Malaysiakini].

Dalam seksyen 'Private Sydney' akhbar itu, kolumnis Andrew Hornery menggelar Rosmah sebagai "first lady of shopping' (wanita pertama membeli belah), kerana didakwa membelanjakan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik di Sydney.

Rosmah dan suaminya juga didakwa menginap di penthouse bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen negara itu ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya.

Namun hari ini, portal berita berpengaruh Singapura, Asia One mengeluarkan laporan berita yang serupa di bawah tajuk "Malaysian PM's wife spends $130k on shopping spree". Berikut printscreen laporan tersebut.



Sungguh menghairankan apabila portal berita berpengaruh dari negara luar negara begitu berani mengeluarkan laporan ini sekiranya ia tidak benar. Jika ia fitnah, Rosmah patut mengambil tindakan undang-undang ke atas portal berita ini.

Setakat nafi dan nafi kambeng pun pandai nafi, mungkin kambeng lebih pandai untuk membuat penafian. Berani ke Rosmah nak saman akhbar luar negara ini? Mungkin lebih mudah jika beliau bayar saja editor akhbar ini agar meminta maaf

Anonymous said...

sesiapa yg penyokong peliwat harus bertaubat!! ♂♂♂

Anonymous said...

Kolumnis Sydney Morning Herald Andrew Hornery mempertahankan dakwaannya bahawa isteri perdana menteri Rosmah Mansor membelanjakan lebih RM300,000 semasa lawatannya ke Australia.

"FLOM (wanita pertama Malaysia) dakwa saya membesar-besarkan secara liar lawatan sambil membeli-belahnya di Sydney?

"Saya tetap pertahankan setiap kata-kata saya. Sumber saya amat kukuh," kata Hornery dalam Twitternya kira-kira sejam lalu.

Isteri Datuk Seri Najib Razak semalam menyangkal dakwaan Hornery yang dibuat dalam seksyen 'Private Sydney' harian itu dengan menyifatkannya sebagai "karut, dibesar-besarkan secara liar dan tidak benar".

Selain perbelanjaan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik, Hornery juga mendakwa Rosmah dan suami menginap di emper (penthouse) bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya.

Anonymous said...

KEADILAN PADA DIA BOLIH KENAPA SAIFUL TIDAK BOLIH UNTUK MENDAPAT KEADILAN MACAM MANA AUNAR DAPAT LEBEH BAIK TUKAR AYAT YANG ADA PADA PARTI KEADILAN RAKYAT JANGAN GUNA KEADILAN SAIFUL PUN RAKYAT NEGARA INI DIA SEPATUT NYA DAPAT KEADILAN YG CUKUP JANGAN INGAT ANUAR VVIP BOLIH DAPAT SEMUA NYA RAKYAT SUDAH NAMPAK SEKARANG SIAPA YG TIDAK ADIL ANUAR KE MAHKAMAH JANGAN INGAT RAKYAT TIADA HAK UNTUK MENDAPAT KEADILAN SECUKUP NYA MAHKAMAH ITU BERSIH YG TIDAK BERSIH IA LAH ANUAR DAN PENJILAT PENJILAT NYA.

Wake UP! said...

Muka Al Jub pun dah macam setan.

Anonymous said...

ANUAR MEMANG DAH MEREPUT PUN BERSAMA PARTINYA.

Anonymous said...

SEMALAM Datin Rosmah menafikan laporan akhbar berpengaruh Australia, The Sydney Morning Herald tentang kisahnya berbelanja boros sehingga lebih RM300,000 di sebuah butik di Sydney dalam satu percutian peribadinya bersama Najib.

Namun Rosmah hanya menafikan laporan akhbar Australia tersebut yang menggelarkan beliau sebagai "First Lady of Shopping" dengan sepatah kata "saya selalu menjadi mangsa" [Malaysiakini].

Dalam seksyen 'Private Sydney' akhbar itu, kolumnis Andrew Hornery menggelar Rosmah sebagai "first lady of shopping' (wanita pertama membeli belah), kerana didakwa membelanjakan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik di Sydney.

Rosmah dan suaminya juga didakwa menginap di penthouse bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen negara itu ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya.

Namun hari ini, portal berita berpengaruh Singapura, Asia One mengeluarkan laporan berita yang serupa di bawah tajuk "Malaysian PM's wife spends $130k on shopping spree". Berikut printscreen laporan tersebut.

TU DIA SPIN PARTY HAMPAS.

CAKAP SERUPA TIN KOSONG. KALAU BETUL CAKAP MAT SALEH PENIPU TU BUKTIKANLAH DENGAN SEGALA DOKUMENT NYA.

BUKAN PAKAI CAKAP SAHAJA UNTUK MENFITNAH ORANG.

MANA BUKTINYA?
MANA BUKTINYA?
MANA BUKTINYA?

Anonymous said...

5000 sanggup dtg walaupun tak dpt duit minyak, makan dan minum. tak mcm anjuran umno klu tak der semua tu pasti lengang kemah. klu nak bnyk lg hadir kena lah mereka jemput penyanyi dan klu nak sejuta yg dtg penyanyi dr korea pula di panggil..hahahaha kasiannn umno. hari dah nak senja lah. skrg nak jemput hassan bt road show lg pasti ramai yg dtg bkn nak dgr tp blh dpt makan freee

Anonymous said...

11:35 PM Ye kera tak dpt duit minyak? Takyahlah berselindung disebalik kote bengkok gay tua itu;)

Anonymous said...

5000 sanggup dtg walaupun tak dpt duit minyak, makan dan minum. tak mcm anjuran umno klu tak der semua tu pasti lengang kemah. klu nak bnyk lg hadir kena lah mereka jemput penyanyi dan klu nak sejuta yg dtg penyanyi dr korea pula di panggil..hahahaha kasiannn umno. hari dah nak senja lah. skrg nak jemput hassan bt road show lg pasti ramai yg dtg bkn nak dgr tp blh dpt makan freee

ANON

5000 ORANG YANG DATANG DAH KENA TIPU OLEH PARTI HAMPAS.

SESUNGGUHNYA HASAN ALI TU ADALAH ORANG YANG BENAR . SANGGUP MEMPERJUANGKAN ORANG ISLAM DARI PERBUATAN MUTAD DAN MENENTANG PERBUATAN LIWAT.

BUKAN MENJADI GOLONGAN PARTY HAMPAS YANG SANGGUP TUNDUK KEPADA GOLONGAN KAFIR DAP DAN MENYOKONG PERBUATAN LIWAT

Tun Teja said...

AKU TAK PEDULI SIAPA YANG MENYANGKAL PEMIKIRAN KU MEMBANTAH TERHADAP PERUBAHAN UNDANG-UNDANG MENGHALALKAN SODOMY ATAU HOMOSEKSUAL.
MEREKA SEBENARNYA TIDAK MAHU MENGHADAPI KENYATAAN , KERANA TERLALU TAKSUB DENGAN FAHAMAN ANWARISMA, HOMOSEKSUAL MESTI DIBANTERAS SEPENUNYA. JIHAD...!

"EVIL MUST BE FOUGHT WITH EVIL.."


"Kerajaan Malaysia terpaksa menghabiskan dana atau tabung untuk membantu penyakit HIV Aids atau kalangan homoseksual yang sudah ditimpa malang kerana kerajaan mahu 'mendahulukan rakyat' dalam thema 1 Malaysia."

Ramai orang Melayu homoseksual dan pondan, kedi yang mengalu-ngalukan melayani pelancong Mat Salleh atau Awang Hitam atau Abu Coklat dari tujuh benua di dunia ini yang suka homoseksual,itulah yang mereka mahu. Tidakkah ini mengurangkan asset negara?

Aku hendak menambah satu lagi faktor berkenaan di atas :

Bayangkan jika PK memerintah dalam scenario ini, mereka tentu tdak mahu menabung dana untuk HIV Aids kepada mangsa LGBT, tetapi disebaliknya pemerintah PK akan menambahkan pencukaian harta atau pendapatan rakyat negara Malaysia untuk membantu penyakit HIV Aids.

Mahukah rakyat bersedia untuk menabung dana ini pada masa akan datang?

Tun Teja said...

January 24, 2012 5:47 PM
January 24, 2012 6:21 PM
January 24, 2012 9:14 PM

BERUNSUR FITNAH KEPADA DATIN ROSMAH.

The Zeks said...

Hai 5000 aje. Mana lagi 95000 penyokong. Agaknya mereka pun dah sedar mereka dah kena kencing, itu sbb tak mahu datang. Buang masa aje. Yang datang tu mungkin diupah, kalau tidak mereka pun tak kosa na datang.

Hi! Hi! Hi!