Tuesday, March 6, 2012

SELANGOR BANGKIT : MALAYSIAKINI CUBA TIMBULKAN PERGESERAN KAUM.

tidak mengejutkan apabila malaysiakini sudah semakin advance dalam menanamkan semangat kebencian luar biasa antara cina dan melayu.

insiden 10 penyangak DAP yang cuba menyerbu majlis BN telah menjadi bahan sensasi hangat.

dalam insiden tersebut satu garapan dan lakon layar telah dibentuk.

skripnya berlegar kepada keinginan DAP mahu menyampaikan memo kepada PM.
adegannya pula 2-3 kerat wakil mereka dikasari oleh penguatkuasa.
subjek utama watak antagonis pulak ditujukan kepada noh omar.
penerbitannya pula dilakukan secara intensif oleh malaysiakini.

insiden di atas punyai cerita berlainan..noh omar datang memberitahu wakil DAP agar tidak masuk ke dalam majlis takut-takut dan dikhuatiri terjadi insiden yang tidak diingini.

pada november 2007 hinggalah menjelang pilihanraya mac 2008, malaysiakini telah berjaya memainkan isu dan pemberitaan yang luar biasa rasisnya.

HINDRAF dijadikan bahan lacuran pemberitaan. membawa intipati pemberitaan yang lebih menjurus kepada menimbulkan rasa benci antara kaum telah berjaya digarap cemerlang oleh malaysiakini.

hari ini HINDRAF sudah menjadi bahan buangan.

memercikkan api perkauman antara cina dan melayu kini menjadi percaturan malaysiakini.

blogers harus bersedia mendepani pengulangan penyiaran berkala gaya pemberitaan rasis oleh malaysiakini.

kita sudah bersedia untuk mematikan 'langkah' mereka.

48 comments:

mat upay @ awi said...

aku sokong kau GAP. malaysiakini tu ultimate racist, berat sebelah.. masih ada lagi melayu khianat jadi penulis dkat sn!

Gerakan Timur said...

Salam,

Agaknya diorang nak GT jadi lebih rasis kot.. hehehe..

You asked for it, you got it!!!

Bring it on!!! (The Rock)

Anonymous said...

Saya dah lama tak baca malaysiakini sebab berita yabg disampaikan banyak yang tak tepat.

Apa hal dia orang ni nak jumpa Najib di majlis orang, sedarlah diri sikit awak tu sapa.

Anonymous said...

aset pendidikan negeri yayasan itu bernilai setengah bilion ringgit hilang semasa pentadbiran BN.

"Kajian kami menunjukkan bahawa dari 1991 hingga 2008, berlaku ketirisan sebanyak RM500 juta daripada Yayasan Selangor," kata Ilham kepada jawatankuasa itu yang bersidang pada pendengaran awam hari ini.

Generasi Pejuang Bangsa said...

kita sudah bersedia bro ...di PP sudah lama portal tajaan yahudi ini membangkitkan sentimen pergeseran kaum antara cina dan melayu ...

Anonymous said...

Kepada 'anjing-anjing' Pakatan Rakyat, korang nak tuduh korang dikasari, tapi kelakuan korang mengacau orang, korang tak lihat pula, itulah dasar 'anjing' mana tahu baik dan buruk, malahan anjing yang sebenarnya lebih baik dari korang 'anjing jadian'.

Berkenaan kekasaran, ada seorang pimpinan korang pernah mengasari polis dengan menggigit polis yang hendak menahan beliau yang telah melakukan kekasaran, itulah memang perangai anjinglah kalau suka menggigit orang.

Lihat sajalah dalam perhimpunan demontrasi liar korang, korang menyalak bak anjing kebulur sebulan tak makan, korang memang muka tak tahu malu membuat demontrasi liar hingga menyusahkan orang ramai, kononnya hak asasi manusia korang, korang lebih teruk dari anjing yang sebenarnya, sebabnya korang tak pernah lihat hak asasi manusia lain yang korang cabuli, sikap korang menunjukkan korang lebih keji dari anjing yang sebenarnya.

Anonymous said...

bila najib buat magik last minit
amik bawak masuk nuaq baru dap tau..

pkr akn ikut masuk la..

tp dap x rogi la sebab penyokong masih kekal

'yg rogi...hehehe

partai adat dan sokannnn..silap Kelantee hangus..

hangkedee said...

Penulis dalam meloyakini BUKAN melayu
mereka ME yang di layukan Dapig.

Sejarah membuktikan ramai melayu join komunis

Anonymous said...

Anonymous said...

aset pendidikan negeri yayasan itu bernilai setengah bilion ringgit hilang semasa pentadbiran BN.

"Kajian kami menunjukkan bahawa dari 1991 hingga 2008, berlaku ketirisan sebanyak RM500 juta daripada Yayasan Selangor," kata Ilham kepada jawatankuasa itu yang bersidang pada pendengaran awam hari ini.

March 6, 2012 1:37 PM

------------------------------------

Buat suruhanjaya Diraja, buat sekali suruhanjaya Diraja untuk siasat kegiatan lombong pasir yang meragukan, buat sekali suruhanjaya Diraja untuk siasat penyelewengan projek kerajaan Selangor di DUN Seri Kembangan, kemudian buat siasatan Diraja untuk siasat klip video pimpinan 'anugerah tuhan' yang disyaki terlibat dengan kegiatan tak bermoral, buat suruhanjaya Diraja untuk siasat dari mana dana yang diperloleh oleh PKR untuk Anwar dan kuncu-kuncunya pergi ke luar negara sebulan sekali, malahan ada seminggu sekali pun ada.

Buat juga suruhanjaya Diraja untuk siasat perhimpunan haram dan liar BERSIH 2.0 dan HIJAU 2.0 kerana telah mencemarkan nama baik negara serta memberi kemudaratan kepada negara dari segi keselamatan, ekonomi, sosial, perpaduan dan sebagainya, malahan perhimpunan-perhimpunan haram itu juga menyebabkan ramai rakyat yang tidak berdosa jadi mangsa apabila kerugian dalam perniagaan, sukar untuk berlibur bersama keluarga di hujung minggu, ada berani ke?

Lagi satu buat juga siasatan Diraja untuk siasat Ketua Umum PKR yang membuat kenyataan menyokong keselamatan Israel, ada berani ke?

Pakatan Rakyat cakap saja berdegar-degar, tapi macam jahanam saja puak bangsat ni, tak boleh diharap, tak guna, perangai lebih keji dari babi dan anjing.

Anonymous said...

Siasat juga apa yang dah jadi dengan PKNS yang dikhabarkan mengalami kerugian yang besar serta penjualan aset dan anak syarikat milik PKNS, Pakatan Rakyat buat jahat tapi sibuk tuduh UMNO itu dan ini, ada berani ke Pakatan Rakyat, jangan cakap besar saja, tapi lebih hina dari babi.

Anonymous said...

Tambahan buat juga suruhanjaya Diraja untuk siasat isu Madrasah Salihiah yang hendak dirobohkan oleh PAS untuk dibuat shopping complex, kemudian isu pembinaan kampus Insaniah serta SULIHH juga perlu disiasat melalui Suruhanjaya Diraja.

Pergh!!!!!!!!!!!!! Berlambak suruhanjaya Diraja yang sepatutnya dibuat untuk siasat kegilaan Pakatan Rakyat ni.

Anonymous said...

Singkirkan Menteri Amaran dari Kementerian Dalam Negeri dan gantikan dengan menteri lain yang berkelayakan untuk tangkap dan humban semua 'anjing-anjing gila' Pakatan Rakyat yang suka buat kacau ini ke dalam penjara, selagi Menteri Amaran ada di Kementerian Dalam Negeri selagi itulah, amaran terakhir kali pertama, amaran terakhir kali ke dua, amaran terakhir kali entah berapa juta.

Eloknya Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor jadi Menteri Dalam Negeri, biar terkencing Pakatan Rakyat ketakutan dan tak berani lagi buat kacau, buat kacau saja kena tindakan terus, tak boleh bagi muka, kalau bagi muka puak bangsat Pakatan Rakyat ni mula-mula perangai lebih teruk dari anjing, lepas tu jadi lebih teruk dari babi pula.

Pakatan Rakyat gila, Pakatan Rakyat sudah tidak siuman, buat kerja gila untuk ketamakan kuasa dan pangkat sampai sanggup perjudikan keselamatan negara sampai sanggup musnahkan keamanan, Pakatan Rakyat memang sudah gila tahap gila babi super saiya.

Anonymous said...

Bukan Malaysiakini, tapi Babikini tak sesuai akhbar sampah menggunakan perkataan Malaysia yang begitu mulia, perkataan sesuai untuk mereka adalah Babikini atau Anjingkini perangai lebih buruk dari babi dan anjing, jenis tahap haram jadah, bangsat.

Anonymous said...

Suruhan jaya diraja melibatkan kematian trajis..
Altantuya sharibu c4...

Anonymous said...

Sekutu Babikini juga perlu tukar nama kepada Babi Insider atau Anjing Insider, dasar akhbar sampah tahap haram jadah, tak malu ke perangai lebih buruk dari babi dan anjing? Korang memang layak kena maki begini sebab perangai korang memang lebih teruk dari babi dan anjing, korang memutar belitkan fakta, korang sanggup menipu untuk kepentingan Pakatan Babi Anjing.

Anonymous said...

Ingat lagi tak kes gerombolan UMNU serang majlis Mat Sabu?

Apa kata org PAS?

Depa seronok masuk spital, misi lawa2!

Serupa le ngan kes nie....

Memang saja2 cari sakit la!!

Ilmu sekangkang kera, ada hati pi serang majlis org!

Meluat aku...!

Anonymous said...

Anonymous said...

Suruhan jaya diraja melibatkan kematian trajis..
Altantuya sharibu c4...

March 6, 2012 2:22 PM

---------------------------------------

Bukti DNA tak ada, bukti CCTV tak ada, bukti video pun tak ada, malahan hari Rosmah dikatakan ke tempat pembunuhan itu pun sebenarnya Rosmah ada program masyarakat pada malam berkenaan, korang pula dah ada bukti DNA, bukti CCTV, bukti video, bukti itu dan ini pun korang tak percaya, kononnya video besi, perlukan 4 saksi beriman, tapi pimpinan korang tuduh Dr. Rais Yatim sebagai perogol sedangkan apa kebenda bukti pun dia tak ada apahal boleh pula, memang dasar korang manusia gila kuasa dan tamak haloba hingga sanggup putar belit hukum agama demi kepentingan diri, korang perangai lebih kehi dan hina dari babi dan anjing, dasar Pakatan Babi dan Anjing tahap haram jadah. Apahal tak puas hati? Nak kena hentam lagi cubalah putar belitkan lagi, lagi teruk korang kena bila satu persatu akan didedakan selepas ini.

Anonymous said...

musangka said...

Ingat lagi tak kes gerombolan UMNU serang majlis Mat Sabu?

Apa kata org PAS?

Depa seronok masuk spital, misi lawa2!

Serupa le ngan kes nie....

Memang saja2 cari sakit la!!

Ilmu sekangkang kera, ada hati pi serang majlis org!

Meluat aku...!

March 6, 2012 2:27 PM

------------------------------------

Ko pula ilmu sekangkang kutu babi, tapi ada hati nak mengenakan kerajaan, korang tak sedar diri yang Mat Sabu tu pembela komunis, komunis hero kata Mat Sabu, sedangkan komunis banyak membunuh orang untuk menjayakan kehendak mereka jadi pemerintah kuku besi di negara ini.

Musangka soalan saya bila ko nak jawab, saya ulang balik:

Ko pergi lihat maki hamun dan penipuan Harakah, Roket, Suara Keadilan, Malaysiakini, Malaysian Insider dan sebagainya, ko lihat sikap pimpinan perosak Pakatan Rakyat, demontrasi BERSIH 2.0, HIJAU 2.0, demontrasi itu dan ini, ceramah maki hamun, hasutan, membohong dalam ceramah parti korang, itu adalah lebih besar kerosakkannya, korang dah tak boleh nak jawab apa yang dibentangkan oleh pihak kerajaan dan penyokong kerajaan, korang dah gelabah, korang kononnya nak tunjuk baik, boleh blah la, pergi berambuslah, korang perangai macam jahanam, perosak masyarakat, korang memang jenis manusia yang tak sedar diri.

Korang Pakatan Rakyat adalah perosak masyarakat, kebobrokan akhlak orang sekarang disebabkan oleh korang, korang mengajar muda mudi berdemontrasi liar, korang menghasut orang ramai supaya jadi kurang ajar, korang menggalakkan caci maki dan tuduhan melulu, itu adalah kerja korang, harap serban dan jubah saja ke sana ke mari, harap kononnya intelek sajalah, tapi bangang dan perosak masyarakat. Blah la korang memang dasar pengkhianat yang muka tak tahu malu, dasar anjing tersepit, masa korang susah korang minta tolong dari polis, jkm, kemas dan agensi kerajaan, masa korang demontrasi liar korang tuduh polis jahat dan sebagainya, korang tuduh agensi kerajaan dengan bermacam tuduhan, memang jenis anjing tersepit macam korang ini mana boleh percaya, dasar tak guna.

Jawablah kalau ilmu ko sebesar kangkang dinosor. Kalau tak jawab sekadar sekangkang kutu babi dan pengamal asobiyah tulen zaman arab jahiliah sajalah ko ni.

Anonymous said...

Musangaka Asobiyah tak berani jawab punya, sudah berapa lama soalan ditanya satu pun tak berani jawab, bila lihat soalan sebegitu, terus terkencing dalam jubah, berlagak alim konon, tapi alim anjing sajalah, bukan setakat alim kucing lagi.

Anonymous said...

Musangaka Asobiyah tak berani jawab punya, sudah berapa lama soalan ditanya satu pun tak berani jawab, bila lihat soalan sebegitu, terus terkencing dalam jubah, berlagak alim konon, tapi alim anjing sajalah, bukan setakat alim kucing lagi.

March 6, 2012 2:36 PM

---------------------------------------

Musangka ini bukan alim anjing lagi, malah dah tahap alim babi, semua disondol, dasar pengikut ajaran PAS PIS PUS yang dah nak mampus tu.

Anonymous said...

Lagu terbaru untuk Musangka.

Musangka tertekan,

Nik Aziz tertekan,

Musangka dan Nik Aziz tertekan sebab tak dapat jawab soalan yang ditanya oleh penyokong kerajaan.

Tensen, Tensen, Tensen jiwa kacau melanda Nik Aziz dan Musangka.

Ulang 1000 kali.

Lagu ditujukan khas untuk Musangka yang tak berani jawab soalan penyokong kerajaan.

Anonymous said...

Lagu terbaru untuk Musangka.

Demi cinta PAS pada DAP,

Negara Islam dan Hudud sanggup dibuang oleh PAS,

Sekarang ambik pula Malaysian Malaysia tukar nama jadi Negara Kebajikan,

Demi kasih PAS pada DAP,

Dr. Hasan Ali sanggup dipecat,

Kerana Dr. Hasan Ali tak mahu jadi pecacai DAP.

ulang sejuta kali.

Anonymous said...

Lagu terbaru untuk Musangka

Pakatan Rakyat adalah, sebuah pakatan pendengki,

Kerana dengkikan UMNO, PAS sanggup jadi pecacai DAP,

PAS sanggup buang Negara Islam dan hudud, kerana cinta pada DAP

Dr. Hasan Ali dipecat kerana sayangnya PAS pada DAP.

Ulang satu bilion kali, (nyanyikan lagu ini dalam nada lagu isabela, lagu sebelum ini pula dalam nada lagu demi cintaku padamu dan lagu sebelum itu dalam nada aku dah bosan).

Anonymous said...

PAS yang tolol bersenggama dengan DAP

Anonymous said...

Lagu terbaru untuk Musangka

Bila PAS jadi kawan DAP, PAS sanggup jadi pecacai DAP,

Bila DAP nak arak dan judi di Shah Alam dibiakkan, maka PAS penyokong kuat DAP,

Bila DAP tak mau undang-undang hudud dan negara Islam, PAS sanggup buang isu hudud dan negara Islam dari menifesto PAS,

Kerana PAS sayangkan DAP,

Sayangnya PAS pada DAP, sampai Dr. Hasan Ali dipecat,

Kerana Dr. Hasan Ali tak mau jadi pecacai DAP,

PAS menuduh Dr. Hasan Ali dengan berbagai tuduhan,

Kerana hendak membela kemungkaran DAP,

Hingga Dr. Hasan tubuhkan JATI untuk elak orang bumiputera Islam dari terpedaya dengan PAS,

Tapi PAS masih tak puas hati, dituduhnya UMNO memperalatkan Dr. Hasan,

Sedangkan PAS sanggup jadi pecacai DAP keranda dengkikan UMNO,

Begitulah PAS kerana dengkikan UMNO sanggup jadi pecacai DAP.

Chorus

Ulang semua balik.

Sila nyanyikan lagu ini dalam nada Kau Kunci Cintaku Dalam Hatimu.

Anonymous said...

Amno kaciwa derita karina pas tidak mahu bersetongkol dgn mereka...hahahahaha kasihan dia...

Anonymous said...

Anonymous said...

Amno kaciwa derita karina pas tidak mahu bersetongkol dgn mereka...hahahahaha kasihan dia...

March 6, 2012 2:58 PM

---------------------------------------

UMNO kecewa ke PAS yang kecewa sebab ramai orang bumiputera dan Islam meluat dengan PAS, lagu untuk musangka tu ditujukan sekali kepada semua penyokong PAS terutama sekali Nik Aziz tok guru politik PAS yang suka putar belit itu.

Anonymous said...

Di mana kan ku cari ganti,

Serupa dengan UMNO dan Barisan Nasional,

Tak sanggup ku mengundi Pakatan Rakyat

Kerana Pakatan Rakyat tak tahu apa-apa

Hanyalah pelingkup

Alangkah meluatnya diriku pada Pakatan Rakyat

Selalu jadi perosak buat kekacauan dan merosakkan pemikiran masyarakat

Jangan undi Pakatan Rakyat

Puak perosak seperti Pakatan Rakyat perlu ditendang,

Malaysia yang aman menjadi kucar kacir

Kerana Pakatan Rakyat menjadi perosak melingkupkan keamanan

Rosaknya pembangunan ekonomi sebab Pakatan Rakyat suka demontrasi liar dan menghasut menentang pembangunan

Di mana kan ku cari ganti seperti UMNO dan Barisan Nasional,

Jangan harap ku akan undi Pakatan Rakyat

Sebab Pakatan Rakyat macam jahanam perosak negara dan masyarakat.

Hanyalah Barisan Nasional yang berusaha untuk kepentingan negara dan rakyat selama ini dan insyaAllah pada masa akan datang.

Nyanyikan lagu ini dalam nada lagu Di Manakan Ku Cari Ganti.

Lagu ini ditujukan khas kepada Musangka dan puak perosak Pakatan Rakyat terutama pimpinan wayar putus mereka.

Anonymous said...

dengar je nama umnu geli akak lembu2 ijat yang tingal lagi tu

Anonymous said...

nampak sgt mereka dah xsabau nak merepublikkan malaysia ni..

hati cina babi saksikan sendiri ..

nilah segolongan lg kalau dilepaskan ISA: ''tak perlu ucap terima kasih''

SEBAB MEREKA INGAT INI TANAH TUMPAH DARAH MEREKA..MEREKA DAH LAMA TERLUPA MRK DTG NAIK TONGKANG MEREMPAT DINEGARA ORANG..

BERANAK PINAK DAN TIBA2 Nak seluruh TanahAir ini milik mereka...

pegangan pekat ini terus ada dlm diri mereka.. (benda ni jugak akan menjadi masalah besar kpd PAS dihari muka)mrk pas patut elert benda2 ni

Anonymous said...

Harap2 asan parasit tidak kecewakan amno unt selangor pru kali ini....kih kih kih kih

Anonymous said...

Anonymous said...

dengar je nama umnu geli akak lembu2 ijat yang tingal lagi tu

March 6, 2012 3:06 PM

---------------------------------------

Lagi geli geleman bila berita pasal pemimpin 'anugerah tuhan' yang buat kerja tak senonoh, malah lagi geli geleman tahap eksterim bila tok guru politik mempolitikkan agama untuk kedengkian terhadap UMNO, PAS sekarang dan tak ada isu dah, dah kering kontang segala isu telah dibalas balik oleh penyokong kerajaan, PAS dah keliru dengan diri sendiri hingga penyokong taksub mereka pun sudah jadi biul tak tahu nak buat apa dah.

Anonymous said...

Anonymous said...

Harap2 asan parasit tidak kecewakan amno unt selangor pru kali ini....kih kih kih kih

March 6, 2012 3:09 PM

---------------------------------------

Semoga PAS yang dijadikan parasit oleh DAP untuk melemah kedudukan politik orang bumiputera dan Islam. Lihat saja siapa pejuang utama DAP yang memaksa Majlis Bandaraya Shah Alam menarik balik larangan arak dan judi di kawasan pentadbiran mereka? Pihak itu adalah PAS yang begitu bersemangat membela DAP, tak cukup dengan itu Dr. Hasan diainya hingga ke tahap ekstrem, perjuangan PAS menegakkan Islam ke perjuangan PAS menjadi pecacai DAP kerana PAS dengkikan UMNO? Dah terang lagi bersuluh yang PAS adalah parasit dalam masyarakat Islam dan bumiputera kerana mereka adalah ejen DAP untuk merosakkan kekuasaan politik bumiputera dan Islam.

Nok said...

kimak musangka mana dia nak jawab,hangpa ingat anon2 haprak ni ni bijak sangat ke??? lain yg kita tanya lain yg depa jawab....bodoh piaq kata org kedah....nak tuduh najib mana bukti?????opemimpin depa panjat bini org boleh...yg baru masuk mat sebutuh adalah baderulamin....masa kempen dok kutuk mufti perak dan bekas mufti perlis bukan main...macam lah dia tu maksdm sgt...padan muka kena tangkap barhalwat....tak malu ke??? tak ada maruah ke...pas tu sedap2 tuduh umno buat konspirasi...ini namanya membeli neraka...kimak nik aziz dah tua tak mampos2....

Anonymous said...

Pembetulan.

Anonymous said...

Harap2 asan parasit tidak kecewakan amno unt selangor pru kali ini....kih kih kih kih

March 6, 2012 3:09 PM

---------------------------------------

Semoga PAS yang dijadikan parasit oleh DAP untuk melemah kedudukan politik orang bumiputera dan Islam dapat dibongkar habis-habisan demi kepentingan bumiputera dan Islam. Lihat saja siapa pejuang utama DAP yang memaksa Majlis Bandaraya Shah Alam menarik balik larangan arak dan judi di kawasan pentadbiran mereka? Pihak itu adalah PAS yang begitu bersemangat membela DAP, tak cukup dengan itu Dr. Hasan diainya hingga ke tahap ekstrem, perjuangan PAS menegakkan Islam ke perjuangan PAS menjadi pecacai DAP kerana PAS dengkikan UMNO? Dah terang lagi bersuluh yang PAS adalah parasit dalam masyarakat Islam dan bumiputera kerana mereka adalah ejen DAP untuk merosakkan kekuasaan politik bumiputera dan Islam.

Anonymous said...

Nok said...

kimak musangka mana dia nak jawab,hangpa ingat anon2 haprak ni ni bijak sangat ke??? lain yg kita tanya lain yg depa jawab....bodoh piaq kata org kedah....nak tuduh najib mana bukti?????opemimpin depa panjat bini org boleh...yg baru masuk mat sebutuh adalah baderulamin....masa kempen dok kutuk mufti perak dan bekas mufti perlis bukan main...macam lah dia tu maksdm sgt...padan muka kena tangkap barhalwat....tak malu ke??? tak ada maruah ke...pas tu sedap2 tuduh umno buat konspirasi...ini namanya membeli neraka...kimak nik aziz dah tua tak mampos2....

March 6, 2012 3:15 PM

------------------------------------

Biasalah puak perosak ini dengan berselindungkan jubah dan serban, buat hukum hakam sesuka hati untuk tutup kemungkaran puak mereka, dah tau sangat dah puak perosak seperti PAS dan kuncu-kuncu bangsat mereka tu mana boleh diharap, dasar tak guna, perosak saja yang patutnya dihumban ke kandang singa saja, hidup tak mendatangkan manfaat kepada masyarakat dan negara, sekadar perosak saja apa guna.

Anonymous said...

Kaunseling jam 3 pagi di dalam bilik hotel,

Mungkin yang kena tangkap dalam gerabak keretapi pun bagi kaunseling jugak kot?

PAS sudah keliru, harap serban dan jubah sana sini, tapi perosak, pelingkup masyarakat.

Anonymous said...

SIAP DI BELAKANG MALAYSIAKINI??SENTIASA KEBAL DARI UNDANG2...BUAT ARTIKEL SESUKA HATI...KDN HARUS PANTAU PORTAL2 MACAM NIE KERANA DIKUATIRI BOLEH MEMPENGARUHI PEMBACA...

Anonymous said...

Kaji semula hak asasi manusia supaya tidak disalahgunakan oleh puak perosak seperti Pakatan Babi dan Anjing ini. Lihat saja isu BERSIH 2.0, puak Pakatan Babi dan Anjing ini kata hak mereka nak berdemontrasi, tapi lihatlah berpuluh ribu orang yang tak bersalah jadi mangsa akibat sikap gila babi puak Pakatan Babi dan Anjing ini.

Puak Pakatan Babi dan Anjing ini mana tahu harga diri, sebabnya diorang ini mana ada harga diri, sebab itulah sanggup buat apa saja walaupun menjadi perosak kepada negara sendiri.

Anonymous said...

Jgn marah pak aji..kalau anda tidak pandai pakai serban..pakai jelah songkok tinggi tu..tapi jgn tukar songkok hitam jadi kaler merah lak..kih kih kih..

Anonymous said...

Anonymous said...

SIAP DI BELAKANG MALAYSIAKINI??SENTIASA KEBAL DARI UNDANG2...BUAT ARTIKEL SESUKA HATI...KDN HARUS PANTAU PORTAL2 MACAM NIE KERANA DIKUATIRI BOLEH MEMPENGARUHI PEMBACA...

March 6, 2012 3:23 PM

---------------------------------------

Selagi Si Lembik Menteri Amaran masih lagi di Kementerian Dalam Negeri, maki berleluasalah puak perosak ini akan buat kekacauan, patutnya Si Hisham Lembik ditukarkan ke Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat dan Menteri Dalam Negeri adalah Tan Sri Musa Hassan atau Tan Sri Rahim Noor, barulah keamanan akan terkawal kalau ada menteri yang tegas.

Anonymous said...

aku atleast dah sound lebih korang 50 belia melayu pi daftar pemilih..syukur..dpt tunai part aku..

aku nak cuti dtg blog GAP buleh tak GAP??
2 minggu ya..

Anonymous said...

Anonymous said...

Jgn marah pak aji..kalau anda tidak pandai pakai serban..pakai jelah songkok tinggi tu..tapi jgn tukar songkok hitam jadi kaler merah lak..kih kih kih..

March 6, 2012 3:27 PM

---------------------------------------

Kalau sekadar serban, Singh pun pakai serban, puak perosak ini memperalatkan agama untuk politik sempit mereka, iaitu politik mendengki terhadap UMNO, teruk benar tok guru politik ni.

Anonymous said...

Pak lebai haji datang...gerombolan org jahat cabutt..tak boleh tahan nanti kena ceramah..kih kih kih...

Anonymous said...

Lagu dicipta utk ku?

Lagu UMNU?

M. Nasir!!!

"Depa buat lagu, lepas bar G terus masuk F#..!"

Kuah kuah kuah!!!

Anonymous said...

MALAYSIAKINI MEMANG BABI!

MENTERI DALAM NEGERI BUAT APA?!

TIDOQ KA?!

Anonymous said...

diorang datang nak makan buffet free lah!

takkan tak tau yang bangsa babi nih memang suka benda-benda free!

Anonymous said...

musangka said...

Lagu dicipta utk ku?

Lagu UMNU?

M. Nasir!!!

"Depa buat lagu, lepas bar G terus masuk F#..!"

Kuah kuah kuah!!!
March 7, 2012 12:02 PM

------------------------------------

Lagu ko pula lepas bar G masuk 100 lepas tu hotel, jam tiga pagi boleh buat kaunseling macam waktu lain dah tak ada dah.

Musang, kalau ko berani ko jawablah semua soalan yang penyokong kerajaan tanya tu, telor ko dah kena kasi ke sampai jadi pengecut sebegini, ke dengan batang-batang sekali kena kasi sampai dah jadi transeksual? Tak kuasa nyah, aww.