Wednesday, April 4, 2012

PAS : UNDI LEBIH PENTING DARIPADA SELESAIKAN ISU MURTAD !


Akibat sekian lama bersekongkol untuk menjayakan dasar liberal dan konon mahu menyamatarafkan semua warganegara setelah terikut gaya politik DAP, akhirnya PAS secara terbuka mengisytiharkan dasar perjuangannya kini tidak lagi mempedulikan masalah murtad yang melanda segelintir orang Islam.

Bagi PAS, isu rasuah dan masalah pengundi hantu yang seringkali menghantui minda PAS jauh lebih utama jika nak dibandingkan dengan isu murtad. Maklum sajalah semenjak bertuhankan slogan 'negara berkebajikan', hal ehwal akidah umat hanya layak dipandang sepi dan dikesampingkan apatah lagi sensitiviti pengundi DAP lebih penting untuk difikirkan.

Teringat kisah dulu-dulu saat PAS amat sensitif dan pantang dicuit dengan masalah segelintir orang Islam yang tergelintir akidah, lantang sungguh pembawaan PAS tika itu. Pagi dan petang, siang juga malam berduyun-duyun penyokong PAS memenuhi gerakan anti murtad demi kasih dan cintanya nasib saudara seagama.
Tapi itu kisah dulu, hanya layak dikenang dan tidak lagi berguna untuk diungkit sebagai memori sebuah perjuangan. Saat ini matlamat menuju Putrajaya seperti yang dimimpikan saban waktu itu teramat penting sekali jauh mengatasi kepentingan akidah umat.

Kata orang tua, lain hulu lain parangnya, lain dulu kenalah lain sekarang sikapnya supaya tidaklah dipandang serong oleh rakan sepakatan kiasu yang dah banyak menabur budi dan menjanjikan sokongan solid untuk Parti Islam Semalaysia.

Malang bagi sesiapa yang masih menyokong PAS saat ini kerana masih belum sedar tipudaya PAS yang selama ini hanya memperalatkan agama untuk kepentingan politik.

53 comments:

Anonymous said...

DULU AKU PAS SEKARANG SUDAH JOIN UMNO. .
DAH BANYAK SANGAT KENA TIPU.
PAS DAH TAK BERMAYA SEMENJAK CAMPUR DAP.SEKARANG ASYIK MENYALAK JE BAGAI ANJING DAP.

PecahPalakMikir said...

salam perjuangan tuan
saya ingin memohon tumpang berjuang dgn pautan di blog tuan
http://pecahpalakmikir.blogspot.com/
Harap pihak tuan sudi berjuang bersama-sama saya. Terima kasih
Bahasa kita bahasa mudah,
Bahasa cintakan perjuangan Agama Bangsa dan Negara
Wasalam...

Anonymous said...

HAPUSKAN ISA ADALAH TINDAKAN BODOH BARISAN NASIONAL.
BOLIH TAK REINSTATE ISA.

INI PENTING UNTUK MULTI RACIAL HARMONY DAN JAGA KEAMANAN NEGARA. NEGARA INI TERLALU FRAGILE.

KEBEBASAN ADA HAD NYA. THERE IS A LIMIT TO EVERYTHING, OR ELSE THERE WILL BE CHAOS.

Unknown said...

PAS dah jadi mcm klon DAP!!

FLAT 4 TINGKAT KERINCHI - TAKDA RUMAH KE, MEMANG SENGAJA TAK NAK PINDAH, NURUL? Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

AKU BENCI SELEWENG said...

bro pohon link blog saya ke blog tuan
konakapa.blogspot.com...

teratai

AKU BENCI SELEWENG said...

bro pohon link blog saya ke blog tuan
konakapa.blogspot.com

Anonymous said...

MARI KITA LAWAN NUORR AND DAP CLON...

minta lah korang pi kat cramah..
DEPA.TANYA SOALAN MAUT NI...

cukai pndapatan takmau bg free

cukai pintu?

cukai kastam takmau bg free


Insuran kereta
motor
lori
bas xnak bg fre xkan ptptn ja

bil elektrik
bil telefon

bil beli handset
bil ipad,
bil laptop. student2 nk pakai..
xkan xnak bg pree? sian depa nk. belajar susah

bil beli baju
bil seluar
seluar dalam'
sian rakyat nk beli..apasalah bg free
kita nak wat ngara kbjikan

bil beli rumah
beli motor...
keta kancil... budak2 u nk pergi kmpus xda knderaan...tp sementata pkr masih berkuasa di selangor...bil kenderraan anda boleh bg kat kerajaan selangor..mereka mesti bayarkan. jgn takut adik2 semua..

bil pencel.pen pembaris
baju sekolaha..baju ...universiti
banyak o rakyat memerlukan...SEBUAH NEGARA KEBAJIKAAN MESTI TULONG RAKYAT .PAKATAN RAKYAT LA KATAKAN...
bukan pakatan kayap kan...



...hadi xnak offer apa2 ke...Bil beli quran ..bil beli bible bahasa melayu pun boleh...yg gona kalimah Allah tau.. yg lama pakai god kita PAS tak offer k.

MARILAH BERI SERANGAN MAUT PADA SNJATA SULIT PAKATAN YAKTU ''JANJI'' LAGU JANJI KUMPULAN NASYID RABBANI'' ELOK KITA DENDANGKAN KUAT2

Anonymous said...

PAS dah cukup flexible sekarang nak bawa ke mana pun boleh.

Anonymous said...

Agreed.

Anonymous said...

makin banyak point yang boleh digunakan untuk menghapus pakatan rakus.. PRU 13 ni aku nak undi BN sebagai tanda protes pada PR lebih2 lagi PAS.. Kalau PAS dapat muhasabah diri, buang semua parasit2 dalam PAS, tak jadi boneka org kafir lagi, aku akan undi PAS kembali..

ANWAR EJEN ISRAEL said...

PAS oooo la hamPAS,

Bila la korang nak kibarkan bendera bulan depan kilang carlsberg ar?

Kilang tu kat shah alam. Kan ke korang berkuasa kat shah alam???

Marilah berlapang dada. Kibarkanlah bendera bulan di situ. Itu tanda kehebatan PAS.

Sudah rampas pulang balik.

Punya la janji bagai nak pecah anak tekak...
Hari ini berkuasa, esok kilang arak akan ditutup..

Ini hari, usahkan kilang arak nak tutup, MURTAD punya isu pun nak diremeh temehkan. Lagi dihina org yg memperjuangkan keteguhan akidah ummah.

PASberg...PASberg...memang la korang terer...

Anonymous said...

Lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9335-pendedahan-mahfuz-serius-hukum-pengkhianat-negara

PAS makin hari makin celaru, korang kalau dah rasa nak kalah dalam PRU 13, jangan sibuk menuduh tak tentu arahlah, kalau tak puas hati pasal pengundi baru yang didaftarkan, dalam setahun SPR buat 4 kali semakan daftar pemilih baru, dalam tempoh berkenaan korang boleh bantah kalau rasa tak puas hati, apahal melalak di Harakah saja, korang memang tak ada bukti, sebab tu korang hanya melalak di Harakah saja, kalau di pihak benar sangat, sila semak setiap kali SPR buat pameran daftar pengundi baru, jangan melalak macam anjing kebulur sajalah. PAS PIS PUS dah nak mampus, maka meracau-racau macam orang tak betul sajalah.

Anonymous said...

Lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9335-pendedahan-mahfuz-serius-hukum-pengkhianat-negara

Pihak SPR sila ambil tindakan undang-undang terahadap Mahfuz Bean ni, asyik memburukkan SPR saja kerjanya, saman saja si Mahfuz Bean dan pengikut bangang dia tu, bukannya nak membaikkan keadaan, nak mencetuskan huru hara pula, PAS buat penipuan ini untuk menarik sokongan orang ramai sertai BERSIH 3.0, itu adalah puncanya, dah tau sangatlah taktik basi PAS PIS PUS yang dah nak mampus ni. Menteri Amaran akan terus beri amaran terakhir sampai ke mampus sajalah kerjanya. SPR sila ambil tindakan undang-undang terhadap orang sebegini (Mahfuz Bean and the gang), inilah parasit perosak negara. SPR dah buat pameran daftar pemilih baru, pergilah semak, kalau tak puas hati bantah, dah diberi peluang tak nak ambil, lepas tu menyalak macam anjing kebulur 3 hari tak makan. Penipu Rakyat adalah penipu dan komunis, pergi mampuslah dengan korang, dasar penipu.

Anonymous said...

Lihat ni:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9337-pas-sedia-sertai-himpunan-bersih-30

Ini lagi satu bangang dalam PAS yang masih bangang tak sudah-sudah. SPR dah buat pameran daftar pemilih, dalam tempoh berkenaan, sila suruh semua ketua cawangan PAS, PKR dan DAP pergi semak, tak puas hati sila buat bantahan, tapi dengan bukti kukuhlah. Kalau tak ada bukti jangan menyalak macam anjing di Harakah, macam celaka sajalah korang ni, cakap saja lebih, perangai macam jahanam.

PAS sanggup sertai BERSIH, tapi berhimpun untuk selamatkan akidah Islam PAS halang ahlinya pergi, malah salah satu sebab Dr. Hasan Ali dipecat adalah kerana menyertai HIMPUN untuk selamatkan akidah umat Islam.

Pergi jahanamlah dengan PAS, parti Islam konon, tok guru konon, ulamak konon, ustaz konon, ustazah konon, tapi tukang putar belit sajalah korang ni, dulu haram kerjasama dengan bukan Islam dalam politik, sekarang dah boleh dah, PAS sekarang sampai sanggup jadi anjing suruhan DAP lagi, malahan Nik Aziz pun dah menghalalkan kerjasama dengan Yahudi, lihat 'hebatnya' tok guru PAS yang mengkelentong orang ramai dengan berselindungkan jubah dan serban, blahlah PAS, korang memang penipu, jangan haraplah aku nak undi korang, undi PAS masuk syurga konon, blah la, dasar penipu.

Anonymous said...

Lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9336-transformasi-ekonomi-masih-gagal-bantu-melayu

Melayu gagal bukan kerana kerajaan Barisan Nasional tak tolong orang Melayu, tapi bukan setakat orang Melayu, malahan bumiputera lain, orang bukan bumipuetra pun kerajaan tolong, cuma puak buta perut dan buta kayu macam PAS dan sekutu ahzabnya saja yang masih bangang.

Ingin disenaraikan punca kegagalan Melayu dan Bumiputera/Islam:

1. Tok Guru dan Ulama penipu yang sentiasa bermain politik untuk kepentingan diri hingga memundurkan orang Melayu/Bumiputera/Islam.

2. Hasutan dari Penipu Rakyat yang menghasut orang Melayu/Bumiputera/Islam dengan berbagai momokan yang direka-reka, lihat saja isu Lynas, isu FELDA, isu KR1M, isu BR1M, isu KIR1M, isu BB1M, isu MR1M, dan macam-macam lagi usaha pembangunan oleh kerajaan untuk rakyat telah diputar belit dan ditokok tambah dengan penipuan untuk menghasut orang ramai menolak kemajuan, ini bukan salah kerajaan, tapi ini adalah sikap buta perut Penipu Rakyat yang dah sampai tahap gila babi kerana kemaruk nak berkuasa hingga rakyat jadi mangsa lihat ini:

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0404&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_09.htm

Lihatlah Penipu Rakyat mempolitikkan isu Lynas hingga akhirnya penduduk yang tidak tahu apa-apa jadi mangsa kerana terpedaya dengan penipuan Penipu Rakyat ini. Lihat sajalah ketua penentang Lynas itu siapa, mungkin kuncu-kuncunya yang beli tanah penduduk dengan murah untuk kaut keuntungan besar, Penipu Rakyat makin hari makin teruk dan sangat wajar dijauhi untuk keamanan negara dan rakyat.

Anonymous said...

Lihat ini:

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9340-kereta-buruk-makan-minyak-pun-kena-tukar

Ahli Parlimen Serdang ni bodo nak mampus, pasal pendapatan perkapita adalah pendapatan perkapita negara kemudian dibahagikan dengan jumlah penduduk, malahan pasal 33% pekerja berpendapatan kurang RM 700.00, lihat pada sebelum ini, jumlah berkenaan lebih besar lagi, sekarang kerajaan dah berjaya mengurangkan kemiskinan tegar, berjaya membangunkan rakyat bila perumahan untuk rakyat dibuat, pembangkang mana tahu apa, sibuk naikkan sewa rumah murah kerajaan sampai lebih dari 100% adalah, masa kempen PRU 12, menifesto PRU 12 Penipu Rakyat kata nak kurangkan sewa rumah, tapi apa dah jadi? Penasihat Ekonomi Selangor tak layak debat dengan Najib sebab Penasihat Ekonomi Selangor @ Anwar sekadar pak lawak yang mengarut membentangkan fakta yang mengarut macam dia debat dengan Shabbery Cheek dululah, kononnya dengan RM 5 bilion dia dapat beri subsidi minyak RM 0.50 kepada rakyat, tapi kalau orang yang tak berapa jelas, mungkin lihat betapa hebatnya Anwar, tapi kalau kita lihat jumlah rakyat Malaysia sebanyak 27 juta waktu itu, kita sendiri pun sedar yang penggunaan petrol dan kenderaan makin meningkat dan bekalan petrol banyak dari sumber import, malahan kalau nak diberi subsidi yang berlambak-lambak, maka bankraplah negara ini, tapi bagi penipu seperti Anwar, dia pandai bersandiwara, retorik itu dan ini dikeluarkan untuk memutar belit fakta, blah la, dari Perdana Menteri berdebat benda yang tak guna dengan Anwar, lebih baik Perdana Menteri memikirkan pembangunan untuk rakyat lagi berfaedah. Kalau Barisan Nasional diibaratkan kenderaan buruk, ia adalah kerana kelembapan ekonomi, tapi 'mekanik' dalam Barisan Nasional hebat, dalam kemelut ekonomi dunia, 'mekanik' dalam Barisan Nasional berjaya memulihkan ekonomi negara dan membentuk negara yang makin berdaya maju, pembangkan seperti Penipu Rakyat pula ibarat kereta yang dah kemalangan 'total loss' yang tak boleh dibaiki lagi dah, malahan 'pemandu dan mekanik' dalam Penipu Rakyat mana tahu buat kerja, sibuk jadi pelingkup negara saja, demontrasi sana, demontrasi sini, hasut sana, hasut sini, itu boleh bantu pulihkan ekonomi negara ke? Kalau dah pandir tu pandir juga, tak payah layan BERSIH 3.0, itu semua perangkap kepada masyarakat saja oleh Penipu Rakyat kerana kalau terjadi apa-apa kepada peserta BERSIH 3.0, Penipu Rakyat bukannya nak membantu keluarga anda sepanjang hayat mereka, tapi Penipu Rakyat akan mempolitikkan semua itu untuk menghasut rakyat membenci kerajaan walapun sebab musabab sebenar berpunca dari Penipu Rakyat, lihatlah apa dah jadi dengan penduduk Memali, apa dah jadi dengan keluarga Allahyarham Baharuddin Ahmad, dibiarkan begitu saja, malahan duit derma untuk waris penduduk kampung Memali yang terkorban akibat 'jihad' palsu PAS pun entah ke mana perginya.

PAS ada berani jawab ke? Malahan kuncu PAS seperti DAPig dan PKR perosak kalau berani jawablah.

Anonymous said...

Kerana kuasa harta & wanita PAS sesat jalan, kesian. Paling kesian pengikut yang bodoh tak akal untuk berfikir terlalu sempit.

Tak ku sangka sampai nya era UMNO & kuncu nya boleh sesat & kafir kan PAS, kesian.

Anonymous said...

MOGA ALLAH MENURUN BALA KEPADA PEMIMPIN2 PAS YANG TIDAK MENEGAKKAN ISLAM LEBIH2 LAGI ISU MURTAD INI,

Anonymous said...

PERNAH TENGOK DIA NI, TAK SILAP PEON PARTI CINA DAP.

Anonymous said...

murtad kes terpencil ... ???

hehehehe ... aku bukan ostat .. aku bukan tok guru .. aku bukan imam

tapi aku tahu isu murtad lebih besar, sepatutnya diberi lebih perhatian dari menang pilihan raya

Anonymous said...

LAGI LAGI PENGUNDI HANTU,BETUI PUNYA PEMBOHONG SAMPAI SEKARANG MANA ADA PENGUNDI HANTU SAJA DEPA DOK BUAT CERITA.SAMPAI BILA DEPA DOK NAK BOHONG TAK TAU LAH.PUNYALAH KEMARUK UNDI BUKAN MELAYU SEBAB DEPA TAK AKAN DAPAT UNDI MELAYU, DULU SEMASA 2008 AKU MASIH BEKERJA PANGKAH PAS DUN DAN PARLIMEN SEKALI NIE AKU DAH BESARA DAN JANGAN HARAP NAK PANGKAH PAS.

Anonymous said...

Kalu aku jmpe dt sri anwar ibrahim aku nk tye die r nk maen ayam g uma urot yg berlambak kt slangor tu bole dpt free gk ke?

Anonymous said...

Benarlah bahawa PAS itu Parti Amalan Sesat.Dari Murshidul Amnya hinggalah Tukang Pacak Bendera. Kerana nakkan undi segala macam kemungkaran diizinkan. PAS For All.

Anonymous said...

insYAllah ..pas akan melingkup kali ni...dia lupa tu dap akan pastikan kerusi bandar semua dia sapu...kerusi campuran pkr mesti nak menang...abih kerusi kg kg....ahaaa bagilah kat pas la...

Anonymous said...

Betui le kata org......

UMNU skrg lebih BODO dari UMNO dulu!

Sebodo-bodo UMNO dulu, depa dpt jugak BODEK Inggeris utk berkuasa!

UMNU la ni......'Murtad Hassan Ali' depa kata lebih penting dari undi?

Klu macam tu, yg kita dok berperang sampai hancoq ketboard ni sejak 2008 laie....for what?

Murtad or undi?

Suluh sat....!

Anonymous said...

Yg Najib dok canang berbagai transformasi kosong, berbagai kununnya bantuan BR1M, KR1M, cashmoney for students, durian curik for FELDA serta berbagai-macam wayang kulit tu, ape kebende?

Tak ke 'tarik undi' namanya!

Takkan 'tarik murtad' kot...!!!

Anonymous said...

Begitu jugak di pihak pembangkang....

Sampai lanjut teloq2 berdiri dengaq ceramah Mat Sabu,

Bukahkah utk tarik undi?

Bukan pasai murtad punnn....!

Anonymous said...

Babi punya PAS. Murtad isu terpencil....Gila, gila, gila

Anonymous said...

Hinggakan, fitnah2 lebih banyak dari pasir di pantai....(fuyoo! macam puisi}!

Londeh seluaq Anwar! Selak kain Kak Wan!

Apekejadah tuu......?

Bukan utk tarik undi ke?

Jadik....tang mana yg kata murtad itu lebih penting dari undi?

Torchlight UMNU mana....?

Anonymous said...

Murtad lebih penting dari undi....!

Dengaq pun dah nak terkencinn....!!!

Anonymous said...

Apa yg kita dok bertengkaq di rumah GAP ni, adalah apa yg dok jadi la ni. Bukan zaman firaun laknatullah dulu!

UMNU bermuhung, muka ke utara! PR berkelentong, hidung ke selatan!

Dua2 tak kearah yg sepatutnya, iaitu Baitullah House of God!

Kedua-duanya....bertuhankan UNDI !!!

Anonymous said...

komen paling ikhlas dari Musangka.Betul cakap musangka semuanya pasal undi.. PAS sebenarnya peralat agama sebab nak undi, bukan nak perjuangkan islam pon. Dasar jual agama untuk kuasa!!

Anonymous said...

aku andaikan bagi parti PAS ada yang lebih paenting dari agama Allah

bye bye PAS

Anonymous said...

Assalamualaikum GAP!

GOMO dah guna 'direct nego'! Hg bila laie....?

Seumoq idup ka?

mmuuaahhahaha...!!!

Dot said...

GAP,

musangka duk menghuduh ka puak2 dia sendiri:

"Begitu jugak di pihak pembangkang....

Sampai lanjut teloq2 berdiri dengaq ceramah Mat Sabu"!!!!

musangka jugak mengaku umno yg berjaya bodek inggeris utk berkuasa! bijakla sebenaqnya umno ni!

maknanya mat sabu silap besaqla kata komunis yg berjuang memerdekakan negara ni ropanya????

umno tetap jadi pemerintah slps berjaya memerdekakan tanah melayu dari penjajah british SEHINGGA KINI...

pas? 'ikut suka hati abe dap denge adik pgayr la wei...! kito ikut ja'

ds najib dok canang transformasi kosong?

alahai...kalau dah KR1M jalan elok, ramai dah dpt berjimat, BR1M rm500 pun dapat, budak2 sekolah pun dpt RM100, kosong apanya?

janji bukujinggay ambo percaya KOSONG! 0,000,000,000.00.. oooooo banyaknya!!???

Anonymous said...

Teringin jugak nak dengar ahli ahli Dewan Himpunan Penyokong Pas memeluk islam...

Anonymous said...

Sah..
Confirm..
Muktamad & noktah..

Musangka semakin hari semakin BANGANG @ BENGONG...Korg suma tengok laa komen dia..segala mala bantuan & program transformasi krjaan BN dijadikan indikator isu murtad tdk dianggap penting oleh pihak krjaan..

Aku sian pun ada kt Musangka ni..di sbbkan trlalu taksub membela parti perosak rakyat (PR), semakin hari hujahnya semakin merapu...suma main bedal ikut nafsu serakah yg semakin x trkawal...inilah bahana yg menimpa klu trsilap menyokong secara sondol-sondolan..

Nasib ko la labuuuuuu..!!

Anonymous said...

mintak pas cabut sarban, buang guna 'isle' dlm nama parti ... menipu rkyat

sealim2 zahid kuda la.. wiski la... datang bantuan nika aziz ..zahid bersama nik pakai kupiah. jubah putih ka...tp putih la..!!! maka kuar ayat mengarut mcm2 wat menipu rakyat

see..


.

Anonymous said...

seasobiyah2 ungok meka xbawak naik kapiq dap naik

sekapir2 najib taklah sanggup tukar sistem bartar Kalimah aqidah dgn undi...yg boleh mmbatal iman..

ada beza musang..geledak hassan akan buat undi protes kasi pancung pas tu.. parti pemuhong...

itu yg kita nk rakyat saksikan

jejakazman said...

musangka bercakap tentang skop yg kecil....undi....sedangkan kiter bercakap skop yg lebih besar....islam...raja dan melayu....insaflah musangka....jgnla jadi alat utk jahanamkan islam , raja dan melayu....

Anonymous said...

pas ada ayat..dibulehkan buka aib pemimpin sbb kita nak pilih pemimpin.. masa prk manatu.. scandal pompuan jugak..

dolo2 aku tgk video tu aku pung. no way itu anuar.. tgk sekali lg. aduh betuika anua ni...

clue...(emmm xpayah la)

MURTAD MUSANGKA said...

Undi lebih penting dari Murtad. Itulah pendirian PAS. PAS tak kisah beribu-ribu orang Islam Murtad asalkan dapat beribu-ribu undi....aku humban engkau PAS ke neraka dalam PRU akan datang....

Anonymous said...

mat sabo menyesal main isu komunis

padan muka...nk bodek undi cina melampau22

Anonymous said...

Salam GAP;

Monyet musang+ungka nih tak dak KEMALUAN ka dok MENEMPEK posting dlm blog GAP nih???

Dia TOMPANG/parasit populariti blog GAP nih lah for sure nye....

Apa kate kalu GAP CABAR monyet musang+ungka nih soh wat blog sendiri & komen sendiri puas2....
Agak2 GAP dia ada bran ka DAYUS???

Servant of God said...

Anonymous said...

aku andaikan bagi parti PAS ada yang lebih paenting dari agama Allah

bye bye PAS

April 5, 2012 12:44 AM

--------------------------

Terima kasih Anon. Bak kata omputih, "You nailed it right on the head."

Pada PAS, menjaga hati Lim Guan Eng, Lim Kit Siang dan Karpal Singh lebih penting daripada menjaga hak Allah SWT.

Wahai rakyat Malaysia, parti Islam apa macam ni?

Tolak Pas sehabis2nya.

Anonymous said...

Boleh tak kita semua org islam kat sini bersatu menentang murtad?...

Boleh tak letak parti ketepi sikit.

Sepatutnya semua org islam kena sokong usaha membendung murtad..tak kira pas, umno atau pkr.

Si Rani PAS tu , kenapa keluar statement macam tu?...bodoh betul...kalau iapun nak jaga DAP, jgn sampai nak gadai akidah!

Anonymous said...

Lepas ini siapa yang undi PAS bererti mereka sama bersekongkol merestui perbuatan murtad. Fikirlah sendiri.

Anonymous said...

Pandainya musangka berceloteh, tapi tak sedar sebenarnya diri tu bodoh. Tumpang senang dan kemewahan dan dapat beribadat tanpa gangguan dengan kerajaan UMNO/BN juga tu. Sedarlah diri.

Anonymous said...

aku sampai kiamat tak akan undi PAS lagi...dasar parti PENIPU selalu main isu agama bila nak pilihanraya boleh belahhhh lah...

Anonymous said...

PAS lebih jijik dari DAP.Dasar DAP xpernah berubah dari mula ditubuhkan tapi PAS ni dah berapa kali salin kulit.. ngalahkan ular.lagi2 la sejak PAS bersetubuh ngan DAP..
Sanggup Jadi Barua KAPIR HARBI DAP
Dasar jual Agama untuk Kuasa!!

Anonymous said...

Alhamdulillah. Tak ada orang PAS dalam keluarga aku. Kalau ada, akan aku ludah kat muka mereka sorang-sorang. PTUIH!!!! PTUIH!!!! PTUIH!!!!

Sungguh benci teramat aku kepada mereka. Siapa lagi yang boleh kita harapkan untuk FiSabilillah di negara ini? PTUIH!!! sekali lagi ke muka orang-orang PAS...

Anonymous said...

aku x heran pun Pas xnak amik port isu ni sebabnya; PAS hanyalah sebuah PARTI POLITIK yang menggunakan sistem politik demokrasi berparlimen seperti parti-parti lain yang perlembagaannya tertakluk di bawah Pendaftar Pertubuhan (ROS).SEBARANG PARTI POLITIK TETAPLAH IA SEBAGAI PARTI POLITIK DAN IA BUKAN AGAMA. Menentang PAS TDAK akan menjadi KAFIR dan KELUAR PAS TAKKAN menjadi MURTAD. Dasar Parti Perguna Islam

Anonymous said...

Pemimpin Pas bukan lah wakil yang dilantik sebagai wakil bagi pihak umat Islam. Mereka tidak layak mendakwa sesuatu perkara yang bersifat POLITIK PARTI atas nama "ISLAM", kerana seolah-olah seluruh umat Islam bersetuju dengan pendapat dan pandangannya.