Monday, May 14, 2012

AMBIGA YANG LAHABAU.

kena muka dia, baru dia melatah.
lahabau punya setan.

75 comments:

Anonymous said...

Kah kah kah kah... baru ko rasa langit tu tinggi ke rendah...!!! Hak meniaga sama la macam hak berhimpun yang ko selalu zikirkan tiap-tiap hari wahai amBABIga, kat mana pun mereka BERHAK untuk berniaga. Ape masalah mereka nak meniaga di depan rumah haram jadah ko tu pun...

Tok N.Ajis kata HALALLLLL...

Anonymous said...

ko pk ko punya hak aje.. org punya hak kau campak mata? dasar betina tak sedar diri.. bangsat!

Anonymous said...

sejak bila ambiga keling ni ambil peduli tentang perasaan org sekeliling dia????amboi amboi jiran dia tal selesa konon....woi setan habis masa ko wat huru hara kat kl tu ko ada peduli perasaan org lain??? kena btg hidung sendiri baru ada rasa ya???? rasakan kau!!!!

Anonymous said...

BN boleh lupakan saja S'gor, kata Liong Sik

2:25PM Mei 14, 2012

Bekas Presiden MCA, Tun Dr Ling Liong Sik meramalkan BN tidak akan dapat menawan semula Selangor dalam pilihan raya umum akan datang kerana imej bersih pemimpin Pakatan Rakyat.

Selain Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim dan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng tidak pernah terlibat dalam rasuah dan penyalahgunaan kuasa, dan ia telah membantu mereka membina imej yang baik, kata Ling.

"Secara umumnya, orang Cina tidak memihak kepada BN, tetapi di Perak, tidak ada pilihan lain. Di Johor, (BN) mungkin kehilangan sesetengah sokongan tetapi tidak sampai hilang (kerajaan negeri).

"Pilihan raya umum kali ini adalah amat sukar bagi BN, sangat sukar. Saya fikir BN masih boleh menang kerana kerajaan telah membelanjakan wang bawah macam-macam nama. Ini tidak pernah berlaku sebelum ini," katanya dalam temubual eksklusif dengan akhbar berbahasa Cina, Sin Chew Daily.

Ramalan Ling bercanggah dengan Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan, yang berkata minggu lepas bahawa BN bukan sahaja akan memperolehi semula majoriti dua pertiga di Parlimen, tetapi juga akan merampas Selangor, Kedah dan Kelantan.

Selepas menerajui MCA selama 17 tahun (1986-2003), Ling - yang paling lama menjadi presiden parti itu - berpendapat bahawa penanda aras bagi BN untuk mengisytiharkan kemenangan adalah dengan mendapatkan semula majoriti dua pertiga.

Berbeza dengan mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, Ling jarang mengulas mengenai politik dan hal ehwal parti itu sejak bersara daripada politik pada tahun 2003.

Ditanya pandangannya mengenai Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua
Soi Lek (kanan), Ling menyifatkan beliau sebagai seorang pemimpin yang bijak dan lantang tetapi malangnya dicemari oleh skandal DVD seks.

"Saya harap orang Cina boleh memberi respons yang positif kepada usaha Chua, tetapi dia mempunyai DVD...," Ling dipetik berkata

---------------------

ini lah hakikatnya..akhirnya bekas menteri BN sendiri mengakui pemimpin PR tidak menyalahgunakan kuasa.

hentikan lah semua fitnah terutamanya fitnah seks..rakyat semakin benci nanti

Anonymous said...

ekekekekekekek kekekekekek kekkekek
ekkekekekeke ekekekekekek kekkeke
kekekekk kkeeeekkkkkeeekekekeke

ekekekekekekek kekekekekek kekkekek
ekkekekekeke ekekekekekek kekkeke
kekekekk kkeeeekkkkkeeekekekeke

ekekekekekekek kekekekekek kekkekek
ekkekekekeke ekekekekekek kekkeke
kekekekk kkeeeekkkkkeeekekekeke

BAGHU HANG TAU ACHI......

ekekekekekekek kekekekekek kekkekek
ekkekekekeke ekekekekekek kekkeke
kekekekk kkeeeekkkkkeeekekekeke

ekekekekekekek kekekekekek kekkekek
ekkekekekeke ekekekekekek kekkeke
kekekekk kkeeeekkkkkeeekekekeke

Anonymous said...

takde hak?? alaaaa hipokrit mcm sial!
bersyukur la sikit sekurang2nya rumah tak diroboh

Anonymous said...

lee liong sik si kapir tu?

dia cina harbi...memang la dia cakap mcm tu...ada plak si Melayu BAGHAL/BONGOK yang percaya

lu paisir la bro...lidah lu layak jadi kertas toilet ambiga

utk anon 8:08

Anonymous said...

semakin banyak fitnah seks yag dikeluarkan ..semakin jauh rakyat meninggalkan ....

bersaing lah secara sihat..bukan cara kotor

Anonymous said...

babiga dan khadam fuckatannya pakai dua set undang2 dalam negara ni..

kalau berkaitan kepentingan kroni dan khadam kuningnya...semuanya benar dan demokrasi belaka..

kalau berkaitan hak rakyat majoriti,,dia pakai set 'baling batu sembunyi tangan'...

gen2felda

Anonymous said...

fitnah sex cibai lu!!

pehal la lu bebal sngt...cibai Rosmah jauh2 lu nmpk...cibai ambiga depan muka lu pun lu tak perasan

apa la punya Melayu sorang ni

BEBAL NAK MAMPOS!

Anonymous said...

Baru keling ni tahu takut.....yg dia buat huru hara kat KL tu dia tak fikir.

Ramai yg susah dan merana dia tak fikir....ni la pemimpin paling sial yg puak penipu rakyat sokong nii

Anonymous said...

anon 8:19

berpijak lah di bumi nyata..
malu nya BN...mana nak letak muka selama ni memfitnah k'jaan negeri dibawah PR..

bersaing lah secara sihat..bukan dgn cara kotor buat video seks jer..rakyat pun semakin muak dah..

Anonymous said...

DASAR KELING SIALLLLLLLL

Anonymous said...

TOLONG LA BERPIJAK DI BUMI YANG NYATA....

49% sokong BN di peringkat Pusat

Hampir separuh daripada rakyat Malaysia akan mengundi BN dalam pilihan raya umum akan datang, menurut dapatan daripada tinjauan Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaysia (UMCEDEL).

Ia sekali gus menunjukkan laluan berliku untuk Pakatan Rakyat untuk merampas Putrajaya dan peranan golongan atas pagar memainkan peranan besar menentukan kemenangan parti bertanding.

Sementara pelbagai dasar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mendapat sokongan meluas dengan hampir dua pertiga responden memihak kepadanya.

Tinjauan mendapati, di peringkat persekutuan, BN mendapat sokongan 49 peratus, Pakatan 21 peratus manakala 30 peratus lagi tidak pasti.

Anonymous said...

Apa masalahnye dgn pejuang murtad,anti Islam???xde masalah kan???Sokong je la..

XPencacai pembangkangX

Anonymous said...

Rakyat semakin membenci PR terutamanya PKR...pemimpin2nya tiada moral !!!!

Anonymous said...

Ambingai PEGUAM YANG TAK RETI UNDANG-UNDANG???

Peniaga Burger Boleh Berhimpun Depan Rumah Ambiga - Timb Ketua Polis Negara

KUALA LUMPUR: Polis tidak akan mengambil tindakan terhadap sekumpulan peniaga termasuk yang menjual burger di hadapan rumah Pengerusi Bersih Datuk S. Ambiga di Bukit Damansara baru-baru ini, kerana mereka melakukannya di tempat awam.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, peniaga boleh berhimpun dan berniaga di hadapan rumah ketua badan bukan kerajaan (NGO) itu, selagi mereka tidak mengganggu ketenteraman awam.

"Di bawah Akta Perhimpunan Aman 2011 (APA) semua orang boleh berhimpun asalkan memberi notis dan maklumkan kepada polis di mana boleh berhimpun.

"Mereka (peniaga) berniaga di hadapan rumah dia (Ambiga) dan mereka buat di 'public space', mereka tidak menganggu orang awam...jadi tidak menjadi kesalahan, kecuali jika mereka menimbulkan kekacauan baru kita boleh mengambil tindakan," katanya kepada pemberita, di sini Ahad.

Khalid yang ditemui selepas melancarkan kempen derma darah peringkat polis kontinjen Kuala Lumpur, ditanya sama ada polis akan bertindak terhadap laporan polis yang dibuat Ambiga pada 10 Mei lepas, susulan tindakan sekumpulan peniaga berhimpun dan berniaga di hadapan rumahnya.

Kumpulan peniaga itu termasuk seorang yang bertindak membuka gerai burger, dilapor berbuat demikian sebagai tanda marah selepas mengalami kerugian susulan perhimpunan bertukar ganas yang dianjurkan NGO pimpinan Ambiga di ibu kota pada 28 April lepas.

Mengulas lanjut, Khalid turut mencadangkan agar Ambiga mengambil tindakan saman terhadap peniaga burger terbabit jika tindakannya mengganggu privasi. - BERNAMA

Anonymous said...

fitnah apa lagi? korang tak sedar ke anwar adalah pemfitnah tegar. setiap yang keluar dari mulut dia adalah fitnah. kerana kegemaran dia memfitnah, dia akan mendapat balasan yang memalukan. fitnah pertama dengan tujuan nak menonjol diri ialah menghasut orang kampung weng dalam tunjuk perasaan konon lapar. yang heran tu tak ada sapa pun mati kelaparan ketika itu? hakikatnya orang tak dapat menoreh kerana musim hujan. di negara ini jika rajin kita tak kebulur. tapi si laknat tu cuba ambil kesempatan tunjuk perasaan sana sini sehingga akhirnya kerajaan rasa dia boleh jadi pemimpin. tapi akhirnya dia seolah anjing tersepit.

Anonymous said...

TOLONG LA BERPIJAK DI BUMI YANG NYATA....

999999999% sokong pembangkang di peringkat Pusat

Hampir separuh daripada rakyat Malaysia akan mengundi pembangkang dalam pilihan raya umum akan datang, menurut dapatan daripada tinjauan Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaysia (UMCEDEL).

Ia sekali gus menunjukkan laluan berliku untuk BN untuk mempertahankan Putrajaya dan peranan golongan atas pagar memainkan peranan besar menentukan kemenangan parti bertanding.

Sementara pelbagai dasar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mendapat sokongan meluas dengan hampir xde responden memihak kepadanya.

Tinjauan mendapati, di peringkat persekutuan, BN mendapat sokongan 49 peratus, Pembangkang 99999999% peratus manakala 30 peratus lagi tidak pasti.

AKU SUKA PUTAR BELIT FAKTA

XPencacai pembangkangX

Anonymous said...

GELOMBANG KUNING VS GELOMBANG MERAH

dapat menilai pentadbiran UMNO/BN 54 tahun dengan 5 tahun di bawah Pakatan Rakyat. Reformasi dalam pentadbiran jelas menunjukkan kekuatan 'political will' untuk membantu rakyat secara ikhlas.

Ini adalah momentum yang menggusarkan UMN/BN dalam berdepan dengan kebangkitan kesedaran rakyat. Apatah lagi BERSIH 3.0 jelas menunjukkan penolakkan UMNO/BN oleh rakyat majmuk. Gelombang Merah UMNO tidak menunjukkan perpaduan dan kesepakatan rakyat berbilang kaum menyokong DS Najib.

Pakatan Rakyat mendapat dukungan rakyat berbilang kaum. Kekuatan ini tidak dipunyai oleh BN dan UMNO. Gelombang Merah tidak dapat menandingi Gelombang Kuning Rakyat yang begitu asli kebangkitannya berbanding Gelombang Merah UMNO secara keseorangan tanpa di 'backup' oleh MCA dan MIC. Gelombang Merah UMNO hanya di 'backup' oleh 2000 buah bas yang dibayar tambangnya oleh pemuka-pemuka UMNO. Maka UMNO tidak terlawan dengan jerit perih rakyat bersusah payah tanpa bayar secara ikhlas hadir berjuang akan hak mereka menuntut pilihanraya bersih dan adil.

UMNO dihidangkan dengan persembahan artis tetapi rakyat dihidangkan dengan aksi samseng beberapa polis yang tertekan dengan arahan Pak Menteri. Rakyat menilai akan ini. Mereka UMNO berhimpun untuk berhibur, rakyat & BERSIH 3.0 berhimpun demi perjuangan masa depan anak cucu bagi memastikan pilihanraya bersih dan adil.

Anonymous said...

woi kapiaq baru hang tau bila orang berhimpun kat depan rumah hang!lain kali bila orang kata jangan buat jangan buat la BANGANG!hang ni macam ni macam HARAM JADAH ,apa hang dah tak faham BAHASA MELAYU dah ka?CELAKA PUNYA INDIA!!!PUI... hang dah pegaruh MELAYU JAMBAN untuk buat demo lani hang nak melenting PORAH...PENDATANG TAK MENGENANG DIRI

Anonymous said...

KUALA LUMPUR: Polis tidak akan mengambil tindakan terhadap sekumpulan peniaga termasuk yang menjual burger di hadapan rumah Pengerusi Bersih Datuk S. Ambiga di Bukit Damansara baru-baru ini, kerana mereka melakukannya di tempat awam.

Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata, peniaga boleh berhimpun dan berniaga di hadapan rumah ketua badan bukan kerajaan (NGO) itu, selagi mereka tidak mengganggu ketenteraman awam.

"Di bawah Akta Perhimpunan Aman 2011 (APA) semua orang boleh berhimpun asalkan memberi notis dan maklumkan kepada polis di mana boleh berhimpun.

"Mereka (peniaga) berniaga di hadapan rumah dia (Ambiga) dan mereka buat di 'public space', mereka tidak menganggu orang awam...jadi tidak menjadi kesalahan, kecuali jika mereka menimbulkan kekacauan baru kita boleh mengambil tindakan," katanya kepada pemberita, di sini Ahad.

Khalid yang ditemui selepas melancarkan kempen derma darah peringkat polis kontinjen Kuala Lumpur, ditanya sama ada polis akan bertindak terhadap laporan polis yang dibuat Ambiga pada 10 Mei lepas, susulan tindakan sekumpulan peniaga berhimpun dan berniaga di hadapan rumahnya.

Kumpulan peniaga itu termasuk seorang yang bertindak membuka gerai burger, dilapor berbuat demikian sebagai tanda marah selepas mengalami kerugian susulan perhimpunan bertukar ganas yang dianjurkan NGO pimpinan Ambiga di ibu kota pada 28 April lepas.

Mengulas lanjut, Khalid turut mencadangkan agar Ambiga mengambil tindakan saman terhadap peniaga burger terbabit jika tindakannya mengganggu privasi. - Bernama

Anonymous said...

Haiyaa..Lu Cakap Salupa Mau Kasi Umno Mapuiiihh Ooo..

Bekas Presiden MCA, Tun Dr Ling Liong Sik meramalkan BN tidak akan dapat menawan semula Selangor dalam pilihan raya umum akan datang kerana imej bersih pemimpin Pakatan Rakyat.

Selain Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim dan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng tidak pernah terlibat dalam rasuah dan penyalahgunaan kuasa, dan ia telah membantu mereka membina imej yang baik, kata Ling.

"Secara umumnya, orang Cina tidak memihak kepada BN, tetapi di Perak, tidak ada pilihan lain. Di Johor, (BN) mungkin kehilangan sesetengah sokongan tetapi tidak sampai hilang (kerajaan negeri).

"Pilihan raya umum kali ini adalah amat sukar bagi BN, sangat sukar. Saya fikir BN masih boleh menang kerana kerajaan telah membelanjakan wang bawah macam-macam nama. Ini tidak pernah berlaku sebelum ini," katanya dalam temubual eksklusif dengan akhbar berbahasa Cina, Sin Chew Daily.

Anonymous said...

Apa lagi pencacai haprak 9:08 PM nak pusing ni. Gelombang Merah kat stadium tu untuk orang UMNO, tentu la majoritinya adalah orang Melayu UMNO. Nak tengok PERPADUAN KERAJAAN BN, bukannya di stadium Bukit Jalil Sabtu lalu la bodoh....

Nak tengok perpaduan yang dipelopori oleh kerajaan BN leh lihat di sini...

http://sphotos.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/p480x480/541349_432453493437924_146120775404532_1939179_1195711079_n.jpg

Tak ramai lagi ke tu wahai pencacai haprak Fuckatan????? Nak spin lagi???

Anonymous said...

ko pecaya ling liong sik yg tgh tunggu kes mahkamah sb rasuah tu punya ckp... dia ckp PR tak salah guna kuasa sb dia indirectly try mintak nyawa dgn puak PR sb BN tak mahu pemimpin mcm ni...

tak perlu nk bising la liong sik setelah kau tibai semua duit semasa ko ada kuasa. patut masa ko ada kuasa lg ko kena bersuara membetulkan yg salah tapi ko sendiri pun dok sibuk penuhkan poket sendiri, kan? ko dgn kadiaq tu sama je la... dah x laku dlm BN, dh nyawa politik makin pupus sibuklah mencacai sana sini ckp BN itu BN ini masa ada kuasa... ma korang?!!

yg pecaya ckp lahabau ni pun ada otak tapi dungu!

Anonymous said...

anon 9:16

bila berkuasa semua boleh..

mereka lupa kuasa Allah lebih hebat dari kuasa manusia.

Anonymous said...

Apa ramalan Tun Dr Ling Liong Sik masa PRU-12??? Tak dengar langsung pun.... tarak kredibel langsung.

Ahlil nujum pak Juburi dah keluar la...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

NO DOUBLE STANDARDS LA ACHI......
WHAT IS RIGHT IS RIGHT,
WHAT IS WRONG IS WRONG.
AS SIMPLE AS ABC OR 123 .

Anonymous said...

Anonymous said...
anon 9:16

bila berkuasa semua boleh..

mereka lupa kuasa Allah lebih hebat dari kuasa manusia.

May 14, 2012 9:20 PM

---------------------------------

Salah tu... bila jadi pemimpin Fuckatan semua boleh, MENCARUT boleh, MELIWAT boleh, BERBOHONG boleh, BERAISKRIM DALAM JAMBAN boleh, BERKAWAN DENGAN SETAN pun boleh...

Untung jadi penganut fuckatan ni..... mereka macam takde Tuhan...

Anonymous said...

JADI YANG KO BAWAK BABI2 KUNING PEGI BERHIMPUN SAMPAI MENJEJASKAN ORANG AWAM LAIN TU APEHAL? DEPA TAK TAKUT? DEPA PUN ORG AWAM JUGAK, NAK BERNIAGA PULAK TU..

BINGAI PUNYA ORANG. TULAAAA...DAH KENA BATANG HIDUNG SENDIRI BARU MAU SEDAR? HAK DEPA LA NAK BERHIMPUN DAN BERNIAGA KAT SITU. HANG KALUT APEHAL?

HAAAAA..APA JE YANG DIA KATAKAN, KITA GUNA UTK KENAKAN DIA BALIK.

Anonymous said...

anon 9:19

akhirnya engkau pun mengaku memang pemimpin BN ramai yg korup..sebab tu lah rakyat kena tukar parti pemerintah..baru lah boleh dedaah semua..itu pun kau tak faham ker

Anonymous said...

JANGANLAH JADI STUPID.
BELUM BERKUASA KATA BERSIH.
DAH DAPATKUASA JADI KOTOR.
TAK CAYA ?
Wait and see.

Anonymous said...

Pengerusi dan Timbalan SPR org UMNU!!
Marilah kwn2 ku pencacai sekalian kita mengalah je la..
mcm mne parti kita nk menang??

XPencacai pembangkangX

Anonymous said...

anon 9:23

tersangat lah hebat fitnah kau tu..
kau tak takut balasan dari Allah ker..Masyallah..bertaubat lah.

jgn nyesal dipadang masyar nanti kerana muflis..semua pahala engkau akan diambil oleh org2 yg kau fitnah itu..Waulahulam

Anonymous said...

AKU SKRG DEKAT CERAMAH HASSSAN ALI..KG PAYA IKAN..
MELAKA

(TAPAK PASAR MLM.HARI SABTU) Dekat AIR TERJUN BUATAN BMBM.

ANGARAN DUA RIBU ORG

BOLEH DTG JIKA DEKAT2

Anonymous said...

to ambabiga:

peniaga juga tak pernah kata mereka setuju puak babi yg di ketuai kamu berdemo depan kedai mrk, tgh jalan laluan ke kedai dan premis mereka sampai mereka terpaksa tutup pintu rezeki mereka.

apa salahnya peniaga meniaga depan rumah kamu? ada mereka terbalik kan kereta kamu? pecahkan tingkap rumah kamu? halang kamu keluar masuk rumah? curi selipar depan rumah kamu org mengayat amah kat rumah kamu? ADA KE? lagi peniaga tu bg kamu makan burger free amma!

tak payahlah kamu nk jadi juru ckp jiran kamu... entah2 jiran kamu pun tgh naik marah dgn kamu skrg ni sb KAMULAH PUNCA DEPAN RUMAH MEREKA YG DULU SUNYI SKRG DAH JADI HAPPENING! apa masalahnya peniaga tu jual burger... lalu jalan depan rumah kamu tu bkn hak kamu pun hak kamu peniaga tu tak usik pun MCM MANA KAMU USIK HAK MEREKA MENCARI REZEKI, MCM MANA KAMU ROSAKKAN BRANG JUALAN DAN PREMIS MEREKA, MCM MANA KAMU TINGGALKAN MRK DGN SAMPAH SARAP! ADA KE?

kamu juga yg cakap semua org boleh tuntut hak TAPI KAMU TAKDE PUN TULIS DALAM MANA2 CLAUSE, 'DILARANG MENUNTUT HAK DI DEPAN RUMAH SAYA SHJ!' ADE? TAKDE KAN? KAN?

mrk berniaga elok2 depan rumah kamu pun dah kire baik... bknnya mrk rosakan pagar rumah kamu pun apsal yg kamu kecut tetek sampai mcm tu? itu baru mrk berniaga elok2 kamu dah kecut serba-serbi, KALAU MRK TUNTUT HAK MRK MCM MANA KAMU BUAT SELAMA NI? WHAT WILL HAPPEN AMBABIGA?

TO AMBABIGA... MADAM... WALK THE TALK FIRST LA!

Anonymous said...

sekurangnya pemimpin BN yg korup tu dah kena tendang keluar oleh org BN jugak! puak kamu? jgn nk pusing cerita la... puak kamu dah sah rasuah pun sampai ada yg mati pun kamu sanjung puja... tak ada intergriti!!

Anonymous said...

anwar ibrahim akan menjadi president malaysia selepas PRU13.siapa pula wakil president?
a/Lim Kit Siang
b/Karpal Sing
c/ajmin Ali
d/Hadi Awang

Anonymous said...

si perasuah tegar dlm PR nk dedah amalan rasuah? lawak satira malam ni! poooodahhh!!

Anonymous said...

yang ditendang oleh BN tu laaaa yang dipungut oleh PR.. tak sedar2 lagi ke? hehehe

Anonymous said...

Momentum pembangkang menghampiri kehancuran. Ini lah akibat dari politik fitnah penipuan pembohongan pengkhianatan peliwatan penghisaapan darah penghisapan kote dan pentibaian cina doll. N.ajis senakin hari semakin sesat dan semakin hampir keneraka jahanan yang memang sesuai tempatnya.

Anonymous said...

Anonymous said...
anon 9:23

tersangat lah hebat fitnah kau tu..
kau tak takut balasan dari Allah ker..Masyallah..bertaubat lah.

jgn nyesal dipadang masyar nanti kerana muflis..semua pahala engkau akan diambil oleh org2 yg kau fitnah itu..Waulahulam

May 14, 2012 9:26 PM

---------------------------

Tersangatttt la hebat dakwah yang ko beri sampai terpaksa copy dari sumber fitnah sana sini kemudian paste di ruangan komen semata-mata nak menutup KEBODOHAN imam ambingai ko ni. Sumber dari meloyakini yang sering kali membuat fitnah, ko tak kesah ada saham kerana turut menyampaikan fitnah tu pulak???

Kat padang mashyar nanti, aku cukup kesian kat ko, satu persatu pahala ko ditarik kerana saham neraka ko lagi banyak dari pahala. Nak mintak syafaat dari nabi N.Ajis tak dapat pulak. Memang cukup kesian....

Anonymous said...

Bila paria ada kelulusan...

Anonymous said...

Anonymous said...
yang ditendang oleh BN tu laaaa yang dipungut oleh PR.. tak sedar2 lagi ke? hehehe

May 14, 2012 9:48 PM

-----------------------------------

Takkan tak kenal lagi, parti Pengencing Rakyat tu memang layak jadi PARTI SAMPAH je...!!!

Anonymous said...

Mari kita tengok kejantanan dan kehebatan DATUK SERI NIZAR JAMALUDIN di ceramah UMNO semalam. Terkedu pemimpin UMNO nak menjawab soalan-soalan dari DATUK SERI NIZAR...

http://www.youtube.com/watch?v=lG6xxCZqxDs&feature=player_embedded

Anonymous said...

anak cucu sape?

Anonymous said...

BARU ORANG RAMAI JUAL BURGER DEPAN RUMAH DIA DAH TAKUT AMBIGA SIAL NI?

BELUM MERUSUH DEKAT KAWASAN RUMAH DIA.

ELOK BUAT DEMO REMPUHAN DIKAWASAN RUMAH DIA, MACAM DIA BUAT DIKUALA LUMPUR DAN DATARAN MERDEKA.

BARU DIA RASAKAN MACAM MANA SUSAH NYA PARA PENIGA DAN ORANG RAMAI AKIBAT DEMO BERSIH YANG DIANJURKANNYA DAN KEROSAKAO HARTA BENDA AWAM.

Anonymous said...

BUKTI PR AKAN MENANG BESAR DALAM PRU-13????

Tunku Abdul Aziz keluar DAP

Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim, pemimpin paling kanan Melayu dalam DAP, telah meletak jawatannya sebagai naib pengerusi dan keluar parti.

Keputusannya itu yang diumumkan malam ini, adalah satu tamparan
besar terhadap DAP ketika parti itu membuat persediaan untuk pilihan raya umum yang ramai meramalkan mungkin diadakan seawal bulan depan.

Beliau bagaimanapun tidak akan menyertai parti politik lain sepertimana khabar angin yang menyebut beliau akan menyertai Umno.

"Saya bukan katak," katanya.

Tunku Abdul Aziz sebelum ini tidak bersetuju dengan pendirian parti itu menyokong perhimpunan BERSIH 3.0 - yang disertai kira-kira 200,000 yang turun membanjiri ibunegara bulan lalu bagi menuntut pilihan raya yang bebas dan adil - yang turut menyaksikan pertembungan antara peserta dan pihak polis.

Menurutnya, disebabkan perselisihan pendapat secara terbuka antara beliau dengan pihak parti, maka beliau memilih supaya tidak dicalonkan semula sebagai senator mewakili Pulau Pinang, membayangkan beliau tidak dipecat daripada jawatan itu oleh DAP apabila berita tersebar bahawa penggal perkhidmatnya di Dewan Negara yang berakhir pada 30 Mei, tidak adalah dilanjutkan.

"Saya merasakan bahawa kedudukan saya tidak lagi dapat dipertahankan dan saya tidak lagi mampu untuk berkhidmat mewakili Pulau Pinang dan parti saya," kata Tunku Abdul Aziz kepada Malaysiakini.

Menurut Tunku Abdul Aziz lagi, beliau telah mencadangkan kepada Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang, supaya parti itu melaksana "prosedur tatatertib yang sama terhadapnya, sepertimana yang dikenakan ke atas ahli-ahli yang lain", ekoran tindakannya itu.

Anonymous said...

apa hak ambiga utk berkumpul didepan kedai pak cik aku kat jln TAR, jiran2 kedai pak cik aku semua takot dgn bershit. pecahkan pasu, pecahkan cermin depan, tong sampah berselerak. apa hak ambiga utk buat mcm tu di kedai pakcik aku???

jawab la....

Anonymous said...

ekekeke....peliwat hanya hebat di FB dan msiakini jee. keje like je siang malam. tapi org UMNO tetap hebat di peti undi.

hidup UMNO.

Anonymous said...

bahalol mana yg pentik kata ling liong sik tu.....hehehe. tu bekas presiden MCA yg kene siasat kes rasuah PKRZ, patut la sokong bershit. hahaha...

tgk umno berani apa, 2 bekas presiden kene siasat kes rasuah PKRZ, tu tunjukkan UMNO tak pernah tunduk pada anak cina.

tapi malangnya PAS, sekali kapral berdehem, hj besi kata hudud tak jadikkk...ekekeke

Anti PR said...

Manusia yg buta hati yg menyatakan video seks fitnah. Yg buka cerita adalah kawan karibnya dulu. Mana boleh tahan nak tutoh free saja. Org luar kata benar tapi bahlul dlm negeri kata bukan. Jika hati kita bersih akan terpancar diwajah kebersihannya. Tengoklah di M'sia sekarang, wajah siapa paling hodoh? Diharapkan puak2 penyokibv membuat sembahyang hajat lagi...

Anonymous said...

tiada rasuah, tapi suka seks bebas, mcm mana tu?

Anonymous said...

dah memang itu kebenarannya, yg semakin jauh tu pencacai totok jo!! haha

Anonymous said...

dh terbukti bn dan pr bersaing secara sihat. pr pun kaki fitnah jugak, seri

Anonymous said...

Anonymous said...
tiada rasuah, tapi suka seks bebas, mcm mana tu?

May 14, 2012 10:32 PM

-------------------------------------

Sape kata PR takde rasuah?? Rasuah dah jadi derma la....

Rasuah seks pun umpama sedekah, takkan lupa ungkapan tu..!!!! Puak mane yang berkata demikian??? Rasuah duit pada orang asli masa DUN Galas pun dah tukar kepada "sedekah"...

Hebat bile Pengencing Rakyat ni berbicara, semua bagi puak mereka bagus dan maksum....

Anonymous said...

Anonymous said...
dh terbukti bn dan pr bersaing secara sihat. pr pun kaki fitnah jugak, seri

May 14, 2012 10:41 PM

---------------------------------

BN kaki fitnah?? Berikan aku 10 bukti....

Kalau PR tu senang-senang 100 bukti aku bagi...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

pilihan raya bersih dan adil sbg umpan jE. LGBT, NEGARA REPUBLIK, NEGARA KRISTIAN, PENGHAPUSAN HAK2 ORG MELAYU, baru lah niat sebenar pemimpin haram jadah pr.bangsat. pusing mcm mana pun aku tetap sokong bn!!!!!

Anonymous said...

Ampunkan kami UMNU...Kami xdak fitnah lain...
Pemimpin UMNU smue baik2..
kami peccacai mmg batak dgn isu rasuah xtau la sama ada betul atau x..
kami teka je..

XPencacai pembangkangX

Anonymous said...

hahahaha 10;03

Jom kita buat kumpulan raja lawakz
nak tak????????

Aku petik kata Nizar Lambai di sidang DUN semasa mat perasan nie jadi MB...

"..tidak ada mana2 di dalam transkip PAS bahawa PAS ingin melaksanakn undang2 hudud.."
Aku cuba cari klu2 ada orng2 umno telah meremote control mulut nizar masa tu maklumlah umno nie jahat sampaikan kote Azmin Ali pun umno boleh voodoo jadi mcm ais krim.
Di tenang Nizar keluarkn pulak fatwa.."haram syarie pangkah umno.."
Aku cuba kaji dari kitab mana dia buat rujukan.Menariknya aku jumpa pandangan2 begini hanya di dalam fahaman puak Khawarij dan syiah yng suka mengkafirkn orng lain!

Kesimpulan apa yng aku nampak mungkin bekas MB Perak nie kena sakit meroyan muahahahahahaha.

Kpd mamat kat atas yng pro PR , jngnlah baca kitab haramkah dan
berita dari Malaysiakini shj sesekali ko orng kena baca bantahan dari rakyat negeri selangor yng tak akn di keluarkn di dalam kitab2 suci korng.

Klu ko baca di sebelah pihak...nanti ko akan terus jadi macam Nizar Lambai yng masih terperasan MB Perak!

aloya said...

jom buat Bazar Ramadhan depan rumah dia!

Anonymous said...

Anon 11:16 PM...

Nijar berok tu mane la tau ape yang dia cakap. Dia sendiri sign surat sokong syarikat Vale beroperasi di Teluk Rubiah, lepas tu dia pulak yang menentang kilang Vale didirikan di situ. Memang jenis berok sakit otak la tu...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

hahahaha 10;03

Jom kita buat kumpulan raja lawakz
nak tak????????

Aku petik kata Nizar Lambai di sidang DUN semasa mat perasan nie jadi MB...

"..tidak ada mana2 di dalam transkip PAS bahawa PAS ingin melaksanakn undang2 hudud.."
Aku cuba cari klu2 ada orng2 umno telah meremote control mulut nizar masa tu maklumlah umno nie jahat sampaikan kote Azmin Ali pun umno boleh voodoo jadi mcm ais krim.
Di tenang Nizar keluarkn pulak fatwa.."haram syarie pangkah umno.."
Aku cuba kaji dari kitab mana dia buat rujukan.Menariknya aku jumpa pandangan2 begini hanya di dalam fahaman puak Khawarij dan syiah yng suka mengkafirkn orng lain!

Kesimpulan apa yng aku nampak mungkin bekas MB Perak nie kena sakit meroyan muahahahahahaha.

Kpd mamat kat atas yng pro PR , jngnlah baca kitab haramkah dan
berita dari Malaysiakini shj sesekali ko orng kena baca bantahan dari rakyat negeri selangor yng tak akn di keluarkn di dalam kitab2 suci korng.

Klu ko baca di sebelah pihak...nanti ko akan terus jadi macam Nizar Lambai yng masih terperasan MB Perak!

Anonymous said...

Utk anon 9:08pm

Gelombang kuning dpt dokongan pelbagai kaum? Gelombang merah x dpt sokongan mca n mic? Ko ni bodoh ke apa dasar otak pakatan sial penuh taik. Dah sah2 gelombang merah mewakili suara umno bknya bn. Klu umno mmg la semua melayu yg dtg baghal..klu bn buat gelombang biru mau tak larat kau nk kira crowd nnt...
Dah brp ramai org dap yg masuk islam hasil dakwah pas?

Anonymous said...

Jam Omega mana? Assmin tak ambil tindakan makahmah ke? Soalan simple cam ni pun tak boleh jawab, bukan aku suka UMNO tapi kalau bangsat dua orang ni tak yah lah baik lagi Najid & M'din.

Jijik lah aku nak undi PKR dan PR ni, kalau dia orang memang kira azab dari Allah, kalau sanggup jihad aku jihad kalau tak tengok sahaja bagaimana Malaya di jahanamkan oleh kimak kimak ni.

Anonymous said...

ambabiga go to hell

Anonymous said...

LOR...ANIJNG KELING PARIA AMBIGA NI RETI PLAK KATE ORANG XDE HAK BUAT HURU HARA DEPAN DIE..

KALAU DH KELING...KELIG JUGAKLA

Anonymous said...

aku cadangkn sampah2 yg brsepah d KL selps bersih 3.0 htr k rumah ambiga/anwar dn k rumah kaum kerabat bersih...dia org semua buat kotor...


takbir....

Anonymous said...

DBKL dan Mahkamah kata tak boleh berhimpun di dataran merdeka tetapi Ambiga dan Bersih berkeras nak masuk. Ambiga kata tak boleh berniaga di depan rumah beliau kerana menggangu kebebasan beliau tetapi para peniaga masuk juga berniaga. Ternyata Ambiga dan Bersih melanggar undang2 dan para peniaga melanggar undang2 Ambiga. Kalau Ambiga boleh melanggar undang2 kenapa pula para peniaga tidak boleh melanggar undang2 yg dicipta Ambiga. Ternyata Ambiga HIPOKRIT NO 1.

Anonymous said...

Oi! keling betina!!!

Depa berniaga bukan tanah bapak hang punya...Apa do kalut2.

Kepada peniaga dan pembeli, segala sampah sarap boleh dibuang merata2 disekitaran tersebut kerana keling betina tu dah ajar suruh buat begitu

Anonymous said...

Pakatan Rakyat?

NAK CANGKUL...!!!

keh keh keH kEH KEH KEH

Anonymous said...

Dasar keturunan pendatang. Ko blk la ke negara asal nenek moyang ko. Benci aku tgk muka ko. Lagi ramai meniaga kt dpn rumah dia, lg bagus. Bagi dia rasa skrg. Undi PAS = Undi DAP.

Anonymous said...

Ramadhan 1432 Hijrah/2012 Masehi :

kita meriah kan suasana bulan Ramadhan tahun ini dengan membuka Bazaar Ramadhan di depan rumah Siti Ambiga alTaik!!

YAHOOOOOOOO!!!!

burger black pepper satuuuu!!!!

keh3!!!

RH said...

padan muka!!!

Anonymous said...

hek eleh..tau pulak jiran-jiran dia tak selesa..yang mu anjur demo kasi huru hara kolumpor tu nak kira macam mana?..tak de otak ke minachi ni?org melayu guane cite?nak bersekongkol lagi dengan minachi ni?memang nak jadi hamba lagi lah orang melayu bersekongkol dengan minachi ni..