Wednesday, June 6, 2012

MAKIN PECAH LOBANG.

tak lama lagi keluarlah lagi beberapa info personal mereka. 
KLIK SINI

19 comments:

Anonymous said...

SUARAM = SUARA HARAM = SEMUA YANG HARAM JADAH

SUARAM ADALAH SUARA PEMBANGKANG

SUARAM TAHI LEMBU

SUARAM TAHI KUCING

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Kasi dedah ! kasi sebar!...biar rakyat tahuuu.

Anonymous said...

takbirrr....bagi alamat rumah skali.

pkrbengkok bengkok said...

http://www.youtube.com/watch?v=o2cPV8RMkNg&feature=youtu.be

mari bersama tonton and share

janji tipu pembangkang

Apa guna berjanji

Anonymous said...

GAP anda memang manusia yg bertanggungjawap, jujur dan amanah sungguh.......tak macam anon 6.53 ni yg dia tahu hanya menyebok dengan ayat yg sama ajeee.....

Anonymous said...

nak tahu ini lah muka muka betina yg nak memperhambakan lelaki... selalunya anjing2 yg dok perjuangkan hak asasi ni... satu mungkin dia tu lesbian... tak pun anak dara tua... tak pun pernah jadi hamba seks... tak pun tak puas ngan laki dia kat rumah... nak lepaskan tekanan tu yg jd berontak mcm ni... elok jgn dilayan betina mcm ni... mcm anjing gak la... nyalak kat kita tak kan kita nak layan...

Bomo Siam said...

Suaram is considered one of the leading human rights organisations in Malaysia.

Memang patut sangat le....

Klu SPRM dekat dgn UMNU, apa salahnya SUARAM dekat dgn PR?

Bomo Siam said...

Dlm menangani masaalah2 transparensi or rasuah di Msia era ini, aku fikir ada baiknya diterlibatkan badan2 pemantau dari luar.

Contohnya dlm isu rasuah. Ada baiknya dilantik Badan Pencegah Rasuah Spore utk memantau sesuatu kes serta diberi kuasa utk siasat & mendakwa! Dakwaan mesti dilaksanakan di mahkamah antarabangsa. Cuma hukumannya saja diserah balik pd Msia!

Amacam Jin? Bernas tak idea aku???

Bomo Siam said...

UMNU mana kenai erti human right!

Contohnya, dlm hal 'amah'......

Ada ke UMNU kata 'pembantu rumah @ amah' satu profession?

Amah ni....HAMBA ABDI le bahlullll!!!

bukit selumpit said...

alahai bomo siam,kalau nak transparent biarlah dari dlm organisasi tu sendiri.macam kalangan parti pembangkang sendiri, tak ada transparent pun.kalau betul ada rasuah biarlah mahkamah yg tentukan dan biarlah process mahkamah berjln sehingga habis buat apa suaram nah buat press con seolah2 merekalah hakim.Dah sah ahli suaram itu sendiri adalah dari kalangan ahli politik murahan pihak pembangkang,lainlah kalau mereka dari kalangan mereka yg berkecuali barulah ngam.kalaulah dari pihak ahli politik pembangkang dah tentu bias.Ingat rakyat Malaysia bukanlah dari kalangan org yg buta hurup.buat apa nak lantik badan pencegah dari negara lain,lebih2 lagi singapurrr.dah tu boleh nak dakwa pula.kalau macam tu apacam kalau ada kes personal dlm kalangan kaum keluarga bomo siam bolehlah panggil org lain buat penghakiman.kalau amah tu hamba abdi mengapa nah salahkan umno?yg penting difinasi org yg menyebut perkataan amah itu sendiri,adakah dia difinasikan perkataan amah itu sebagai org gaji atau kalau tawkey amah tu memang niat dia mengaji amah tersebut tu untuk dijandikan hamba tebusan(abdi).Jadi saya nak tanya adakah semua kesalahan remeh atau sesuatu yg direka oleh pihak kamu untuk tujuan politik itu semua harus di letak di bahu org lain?adakah kamu semua maksum?Adakah negeri yg di perintah oleh pihak kamu semua nya sempurna?Setahu saya banyak yg di simpan di bawak carpet.Walaupun kerajaan BN bukanlah sempurna tetapi lebih baik dari pihak kamu yg penuh dgn kronisma,nepotisma dan politik yg di kuasai oleh ahli keluarga.Macam press con ketua umum(kononlah)pkr lepas bersih ari.Ada seorang cina tanya soalan bertalu2 kpd anuwar,dihalau keluar kerana tak dapat nak jawab.Cuba tengok PM kat England ada cina yg tak sedar di untung yg sah penyokong kau org ada PM panggil polis halau mereka?Dah sah apa yg korang buat adalah untuk meniru gelombang arab di timur tengah.Kalau betul terer biar rakyat yg tentukan,bukan penyokong kamu yang seceput tu tapi mengaku sebagai rakyat majority.

Bomo Siam said...

11:20,

Aku hentam UMNU kerana memang patut dihentam.

Bukan kerana PR lebih baik!

Aku kurang hentam PR, kerana depa bukan pemerintah!

Masa PR perintah nanti...aku hentam depa pulak!

Paham ke tak?

bukit se said...

tak paham,ada kau hentam apa yg berlaku di negeri yg diperintah oleh pemerintah oleh pr,kalau ada baru aku paham.Kalau kau kata tak ada perkara nah di hentam kau memang bais.Itu yg aku tak paham.adapaham?

komandomelayu said...

Aku nak hantam muka ko bomo siam!

MUSLIM MALAY said...

DIANTARA AGEN2 PAKATAN YG BERUSAHA DGN HEBAT UTK MEMBURUKKAN & MENJATUHKAN KERAJAAN MELAYU ISLAM YG MENTADBIR NEGARA MALAYSIA YG TERCINTA INI IALAH MKINI DOTCON SDN BHD (MALAYSIAKINI) & SUARA INISIATIF SDN BHD (SUARAM)...

SIAPA MEREKA?

INI ADALAH SEBAHAGIAN BUKTI AGEN2 PAKATAN YG DAPAT PEMBIAYAAN SECARA LANSUNG DARI AGENSI KERAJAAN U.S.A.... INI BARU PEMBIAYAAN PERMULAAN YG DITERIMA SECARA LANSUNG & RASMI.. MUNGKIN BANYAK LAGI YG DITERIMA SECARA TAK LANSUNG & TAK RASMI.. RUJUK LINK KAT BAWAH NI...

http://www.ned.org/where-we-work/asia/malaysia

SAMA2LAH KITA RENUNGKAN DAN NILAIKAN.. BUKANKAH INI SUATU BENTUK PENJAJAHAN SECARA HALUS DGN MERACUNI PEMIKIRAN RAKYAT MALAYSIA.. PETUALANG & PENGKHIANAT NEGARA INI WAJIB DI TENTANG & DIPERANGI HABIS-HABISAN..

Anonymous said...

Teringin nak dengar bomo siam hentam dap dan ambiga dan sekutu2nya yang jelas ingin memecah belahkan mat Islam...itu lebih baik moga2 kita sesama umat Islam UMNO, PAS bersatu...

Anonymous said...

yang bahlul adalah engko

hamba abdi majikan tak bayar gaji
tanggung makan dan tempat tinggal
malam kalu cun leh tibai
tu namanya hamba abdi
kalu dah dibyar gaji dan ada cuti
tu namanya pekerja dan ornag yang ambil dinamakan majikan
ko ni memang otak taraf longkang ...pemikiran sial

Anonymous said...

bomo siam butuh!!!! nak hentam ka tak nak hentam sapa dok peduli!!! jgn dilayan bangsat ni.... dia je yg betul... nak hentam konon... macam baguih je..... nak suruh singapore dtg adili kes rasuah malaysia??? apa ke bingai ko ni.. maaf ckp la... ko ada masalah seks ngan bini ko.. nanti boleh suruh org luar dtg tolong????? ko ckp pakai akai la wei..... ini negara berdaulat la bongok.... nak bertekak pun biar sesama kita.. nak panggil org luar pasai apa??? bodoh ko ni bomo.. lain kali bg jin ko je la yg komen!!! ko dah gila isim agaknya...

Anonymous said...

Bile dah kantoi, mula la nak larikan diri kononnya SUHARAM takde kene mengena dengan Fuckatan....

http://suarapakatanrakyat.com/2012/06/kapal-selam-penipuan-suaram-tidak-ada-kaitan-dengan-pakatan-rakyat/#comment-2115

Kah kah kah kah kah... bomoh siam pun jadi BODO...